Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Η ΑΦΙΣΑ ΤΩΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ!!!!



 ΕΤΟΙΜΗ Η ΑΦΙΣΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ!!!!!!!!







ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΗΣ ΑΦΙΣΑΣ ΜΑΣ!!!!!!
ΤΑ ΕΡΓΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ , ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΦΙΣΑ;
ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΙΛΕΣ ΕΙΠΑΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!
ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ Η ΜΑΡΙΑ ΒΙΛΙΩΤΗ, ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΜΑΣ!!!!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!
ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΟΚ!!!



ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΧΟΡΗΓΟ;

ΟΧΙ ΠΙΑ!!!!!

Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ http://starhomecraft.blogspot.gr/,  ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΦΙΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΜΑΣ!!!!

ΑΥΤΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ, ΕΤΣΙ;

                                                              ΑΛΛΟ ΝΕΟ!!!!

Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ Η ΒΙΚΤΩΡΙΑ,  http://www.mamafromgreece.blogspot.gr/, ΛΟΓΩ ΜΩΡΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ , ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!
ΒΟΗΘΗΣΕ ΟΜΩΣ ΑΛΛΙΩΣ!!!!!
ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑ ΜΕΙΛ ΣΤΑ  ΡΕΚΟΡ ΓΚΙΝΕΣ!!!!
ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΙΤΗΣΗ!!!!!!!
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΕΛΟΥΝ 700 ΕΥΡΩ , ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 4 ΜΕ 6 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ!!!
ΕΔΩ http://challengers.guinnessworldrecords.com/?sid=gwr  ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΡΕΚΟΡ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ!!!
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!!
ΤΙ ΛΕΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΘΕΥΤΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ;
ΙΣΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΜΕ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!!

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ,  ΠΡΙΝ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ, ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΑΝ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΡΕΑ!!!!!!

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΑΣ  ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ , ΜΕ ΛΙΓΑ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ!!!!

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑ!!!!!!


ΕΧΟΥΜΕ  ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΡΑ ΛΟΓΩ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!!!!!
ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ!!!!!!


ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΖΑΝΝΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ !!!!!

                
                                                        


                                                          ΜΕΙΝΕ ΔΥΝΑΤΟΣ!!!!!!!!!

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!


     
     ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ!!!!!
                        ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ!!!!!!
                        http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2012/09/blog-post_28.html


                           ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΓΟΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!
ΟΣΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ , ΒΑΛΤΕ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΡΤΑΡΙ!!!!

 

 

BAZAAR NΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ

 
BAZAAR NΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ
                                                         ΑΠΟ 8/10 ΕΩΣ 10 / 12 / 2012



ΦΥΣΙΚΑ , ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ,http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2012/06/blog-post_4.html ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΡΕΚΟΡ ΓΚΙΝΕΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΕΜΑΣ!!!!!


                           ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!



ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΠΛΟΓΚ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΣ!!!!!!!
http://www.planitisgiaolous.blogspot.gr/






ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ , ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
http://texnistories.blogspot.gr/2012/10/2.html
ΠΟΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΓΩ!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΑΣΧΕΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ!!!!!!!
ΠΑΡΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!!!

 

69 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα νέα σου! Καλή επιτυχία να έχουν όλες οι δράσεις και μακάρι να υπάρξει θετική απάντηση από τα Ρεκόρ Γκίνες για τη συμμετοχή!

    Συγχαρητήρια και για το βραβείο συμμετοχής που έλαβες από το "Texnis Stories"! Και εις ανώτερα!! (πάω να διαβάσω τώρα). Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΑΙΜΟΥΔΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ !!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα,Ρένα μου...Άφησα σχόλιο και σε προηγούμενη ανάρτηση ρωτώντας πότε τελειώνει η διορία για τους κουμπαράδες...Τώρα πήρα την απάντηση...Έχω λίγο χρόνο ακόμη...Κάτι ετοιμάζω...τελευταία και καταιδρωμένη...Πολλά φιλιά σου στέλνω και πολλά συγχαρητήρια για το ακούραστο της προσπάθειάς σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΣΤΡΙΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ!!!!!
      ΜΕΧΡΙ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!!!!!
      ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ !!!!!!
      ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Τί ωραία νέα είναι αυτά!! Μπράβο στα κορίτσια που βοήθησαν για τις αφίσες και τις προσκλήσεις! Και σ' εσένα Ρένα μου για όλα ένα μεγάλο μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!
      ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα νέα !Μπράβο σε όλες που βοήθησαν η καθεμιά με το δικό της τρόπο !Εύχομαι να το πάρουμε το Guinness !Τους κουμπαράδες πότε θα τους συγκεντώσετε ;Θα έχουμε κάποια ειδοποίηση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΜΕΧΡΙ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!
      ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ!!!!!!
      ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία νέα!!!!Συγχαρητήρια σε όλες όσες βοηθούν και πάνω απ'όλα σε σένα(χρειάζεται η συντονίστρια)!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ !!!!!
      ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ !!!!!
      Η ΜΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ....ΣΕ ΟΛΕς ΣΑς!!!!ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΕς!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!


    Εχω....αλλους..
    .6..τζουνιορ...χιχι!!....κουμπαραδες....
    ετοιμους....μολις...μπορεσω,..
    .θα τους ανεβασω..
    διαφορετικα...
    .θα στους στειλω με mail....
    ετσι...εφτασα...τους...25.....
    ουφ!!!λαχανιασα.....τρεχατε...ποδαρακια μουυυυυυυυυυυυ!!!!
    δεν σας...προλαβαινω...πια!!!γρια γυναικα...χιχι!!!
    ....irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΕ ΓΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!!!
      ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!
      ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  7. Tι έχεις πετύχει Ρένα μου. Άραγε όταν ξεκίνησες αυτές τις τόσο όμορφες κινήσεις σου με συρτάρια και μετά με κουμπαράδες φανταζόσουν τι έκταση θα πάρουν. Χαίρομαι τόσο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!!
      Η ΧΗΜΕΙΑ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΜΑΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΣΑΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ!!
      ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!!
      ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΨΑΡΕΥΩ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΟ ΛΑΧΕΙΟ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. ΑΠΙΘΑΝΑ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ ΡΕΝΑ ΜΟΥ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπράβο σε όλους όσους βοήθησαν να πραγματοποιηθεί αυτό το bazaar!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΠΡΟΘΗΜΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Αυτά είναι νέα!!!!!!! Καλά σκέφτεσαι να πάρουμε βραβείο Guinness???? και γιατί όχι!!!!!!! Φιλάκια και καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΕΛΠΙΖΩ ΒΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ, ΤΟ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ Η ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΕΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ!
    Η ΑΦΙΣΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ GUINNESS!!!!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟ ΜΠΑΖΑΡ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑΡ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΣΕ ΑΦΗΝΩ,ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΠΙΕΖΕΙ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΚΙ ΕΓΩ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!
      ΠΕΣ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΠΑΖΑΡ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  12. Ρεκόρ Γκίνες! Ουάου! Καλή συνέχεια σε όλoyς!
    kathy by anthomei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο, Μπράβο, Μπράβο ! Υπέροχη και η αφίσα ! Άντε και στο ρεκόρ γκίνες ! Και κοίτα να δεις που δεν είναι αστείο ! Ρενάκι είσαι θησαυρός !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΟΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!!!
      ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Mπράβο Ρένα μου ακούραστη και δημιουργική. Είσαι παράδειγμα και για εμάς τις μεγαλύτερες αλλά και για τα νέα παιδιά που απογοητεύονται εύκολα. Οι καιρόί είναι δύσκολοι αλλά οταν υπάρχει οργάνωση, εθελοντισμός και καλή διάθεση πολλά μπορούν να γίνουν και να αλλάξουν τις ζωές μας.
    καλημέρα και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΜΕ!!!!
      ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΜΑΣ!!!!!
      ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Ποτε εγιναν όλα αυτα?Εχω χασει επεισοδια Ρενα μου..Καθε χρονο και δυσκολοτερα με τα παιδια..Μα πόσα χερια και πόδια εχετε?Μπραβο σας, ολα εχουν μπει στην τελικη ευθεια, ειναι πολύ ενθαρρυντικο κι αισιοδοξο ολο αυτο που γινεται!Εγω οπως πάντα θα φτασω τελευταια και καταϊδρωμενη για να φερω τους κουμπαραδες μου, αλλα θα εχω κουμπαραδες για τα παιδακια!!Φιλια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΕΠΑΜΕ , ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΣΟΥ ΠΡΩΤΑ!!!
      ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ , ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Ρένα μου
    Η αφίσα έγινε υπέροχη και πως να μην είναι αφού την φιλοτέχνησε η Μαρία Βιλιώτη. Ελπίζω να έχει επιτυχία η έκθεση.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!
      ΟΛΕΣ ΒΑΛΑΤΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΑΣ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Ευχαριστούμε τις φίλες Αναστασία και Βικτώρια για τις προσφορές τους. Μπράβο και σε σένα Ρένα για την ιδέα. Όλα θα πάνε καλά για τα παιδάκια του παιδικού χωριού SOS. Υγεία σε όλους για να φτάσουμε στο τέρμα. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΗ ΓΕΩΡΓΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!
      ΒΑΣΙΖΟΜΑΙ ΣΕ ΣΑΣ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Υπέροχα νέα!!! Καλή συνέχεια! Ευχαριστούμε πολύ και για την υποστήριξη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σαν να το παρατραβήξαμε μου φαίνεται. Έχουμε μαζέψει τα κουτιά και καθόμαστε τόσο καιρό και τα κοιτάμε! Για να πω στη Sof να οργανωθούμε! Περνάει ο καιρός!!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΑ ΕΛΑ !!!!!
      ΕΝ ΔΥΟ ΕΝ ΔΥΟ!!!!!!
      ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΤΕ;
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφη η αφίσα που έφτιαξε η Μαρία.Με το καλό να γίνει η έκθεση και να έχει μεγάλη μεγάλη επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραία νέα!...
    Μπράβο στα κορίτσια που προσφέρθηκαν και βοήθησαν!....
    Με το καλό να έρθει η ημέρα των εγκαινίων...και καλή επιτυχία στην προσπάθεια!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΕΣΩ ΕΤΟΙΜΗ, ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!!!!
      ΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟΝ ΕΝΤΑΞΗ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Μπράβο σε όλες!!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς σε βρίσκω Ρένα!!! Χαίρομαι πολύ που μαθαίνω καλά νέα!!! Η αφίσα της Μαρίας είναι πανέμορφη!!! Εύχομαι καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΥ!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!!!!!
      ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ;
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Μπράβο για την όλη προσπάθεια, Ρένα μου! Η αφίσα έγινε εξαιρετική! Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  25. Η αφίσα είναι υπέροχη!Θα πάει σίγουρα καλά η έκθεση!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
      ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Ρένα μου, καλησπέρα και καλή εβδομάδα! Ξέρω ότι μάλλον το αποφάσισα τελευταία, αλλά θα ήθελα κι εγώ να βοηθήσω φτιάχνοντας κάτι για την έκθεση!

    Είδα ότι δέχεσαι τις δημιουργίες μας ως και τις 20 Νοεμβρίου, οπότε προλαβαίνω ακόμη... Δηλώνω λοιπόν συμμετοχή! Να δηλώσω και στη σελίδα (http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2012/06/blog-post_4.html) ή αρκεί που δηλώνω σε εσένα;

    Ελπίζω να προλάβω και να καταφέρω να φτιάξω περισσότερους από έναν...

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!
      ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!!!!!!!
      ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ, ΜΟΛΙΣ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑ, ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΜΕΝΑ Η ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΕΡΟΣ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  27. Παρ΄όλο που ο δικός μου κουμπαράς έχει καθυστερήσει λίγο (έλειπα για καιρό στην Κύπρο), έχω να πω ότι έχω χαρεί πάρα πολύ με όλα αυτά τα κατορθώματά σας!!!
    Πράγματι πριν από λίγο καιρό δεν μπορούσαμε να φανταστούμε πόσο μεγάλη δύναμη μπορεί να προκείψει όταν ενωθούμε όλες μαζί χωρίς ανούσιους ανταγωνισμούς και προσωπικές ματαιοδοξίες!!
    Μπράβο Ρένα μου!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΠΕΤΤΥ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ!!!!!!!
      ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!!!!!
      ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΜΑΣ!!!!!
      ΔΕΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Πολύ όμορφα νέα Ρένα μου.Όλα προχωράνε ρολόι...και η αφίσα και οι κουμπαράδες και τα bazaar και τα παιχνίδια με τις λέξεις. Είμαι πολύ πολύ χαρούμενη γιατί διαπίστωσα πως έδωσες 3 βαθμούς στην ιστορία μου.....για μένα είναι σημαντικό. Τα φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
      ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Μπράβο στα κορίτσια που βοήθησαν!!!!!η αφίσα είναι υπέροχη!!!!ποιος να το λεγε από τις κρεμάστρες στο ρεκόρ γκίνες!!!!είμαστε αχτύπητη ομάδα!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ!!!!!!!
      ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!!
      ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Ρένα μου τα νέα είναι υπέροχα και χαίρομαι που αυτή τη φορά θα συμμετέχω και εγώ!Λοιπόν αυτοί είναι οι πρώτοι 2 και έρχονται και άλλοι.
    http://xeirotexnia-kosmima.blogspot.gr/2012/10/blog-post.html

    Συνέχισε την τόσο καλή προσπάθεια και είμαι στο πλευρό σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ωραία έγινε η αφίσα μας.Καλή μας επιτυχία για το ρεκόρ. Στην έκθεση θα λάβουν μέρος και κάποιοι μαθητές με κουμπαράδες από τα Εκπαιδευτήρια «Ο Απόστολος Παύλος». Μόλις ετοιμαστούν θα σου στείλω μήνυμα. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ΤΙ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ!!!!!!!
      ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!
      ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΙΛΗΣΕΙΣ ΟΛΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Ρένα μου καλησπέρα! Πώς είσαι; Πέρασε να πάρεις και τον δικό μου κουμπαρά! Έχω στα σκαριά και έναν ακόμη, μόλις τον αναρτήσω κι αυτόν θα σε ειδοποιήσω εκ νέου. Ευχαριστώ, πολλά φιλιά!!

    http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2012/10/sos.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρένα μου, αν θέλεις μπορώ να βάλω ένα αρθράκι και στο facebook για την όλη προσπάθεια... Να το γνωστοποιήσω... Τι λες; Είπα να σε ρωτήσω πρώτα. Αν ναι, να βάλω και την αφίσα της έκθεσης ή όχι ακόμη; Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
    2. Τίποτα! Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω! Φιλιά.

      Διαγραφή
  34. Ρένα μου, καλησπέρα! Έχεις ανακοινώσει πού θα σου στείλουμε τους κουμπαράδες; Έψαξα, αλλά δεν βρήκα κάτι. Ευχαριστώ, πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα Ρένα μου, άλλος ενας κουμπαράς έτοιμος!
    http://xeirotexnia-kosmima.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html

    Παρεπιμπτόντως ειδα το μήνυμα της Funky Monkey, το εχω βάλει ηδη στη σελίδα μας στο facebοok. Αυτό το μπαζαρ αλλα και τα άλλα.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...