Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

ΠΛΕΚΤΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ!!!!!






ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!!!

ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ!!!!!!
ΕΓΩ ΑΡΓΗΣΑ ΕΦΕΤΟΣ!!!!!!
ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΒΟΛΤΕΣ!!!!

ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΚΑΤΙ ΕΥΚΟΛΟ ΛΟΙΠΟΝ!!!


ΕΧΕΤΕ ΠΛΕΚΤΑ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ;
ΚΑΝΤΕ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ !!!!!!!


ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΛΕΚΤΑ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!!!




ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΩ ΔΥΟ ΠΛΕΚΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ!!!!!
 

ΕΝΑ ΕΚΡΟΥ ΚΙ ΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟ!!!!!






 ΤΑ ΒΟΥΤΗΞΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΡΑΙΩΜΕΝΗ ΑΤΛΑΚΟΛ , ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΟΛ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΥΛΙΞΑ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝ!!

 ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΟΠΟΤΕ ΑΦΟΒΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΑΛΛΑ!!

ΑΝ ΤΑ ΒΑΡΕΘΩ ΣΑΝ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ , ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ Η ΚΑΙ ΚΑΠΕΛΑ!!!

ΕΝΑ ΤΕΤΟΙO ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΣΤΙΣ ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ASCOT ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ, ΕΤΣΙ;

ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ
ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ;!!





ΣΗΜΕΡΑ  ΕΙΔΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ SOS ΣΤΟ ΠΛΑΓΙΑΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ!!!!
ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!

ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΦΩΤΕΙΝΗ  ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!!!!





ΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΦΙΛΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΔΩΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΕΙΛ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΩ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙ!!!!!!

Η ΙΔΕΑ HTAN ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ
GINGER!!!!
ΕΓΩ ΑΝΕΛΑΒΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΦΥΣΙΚΑ,  ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ  ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ, ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!

ΟΣΕΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΜΑΖΙ, ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΜΟΥ ΤΟ ΤΗΛ ΣΑΣ ΜΕ ΜΕΙΛ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΜΕ!!!!


ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΛΟΓΑΚΙΑ ΜΑΣ, ΠΗΡΑΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΖΑΡΙΑ!



ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ "ΣΩΤΗΡΙΑ" ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ 17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ!!!!



ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΑΖΑΡΙ ΣΤΙΣ 23 ΚΑΙ 24 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ!!!!!

                                                   ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΤΕ ΤΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!!!

ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!



                                                ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!!!!

76 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΗ ιδέα !!!!!!! Πάω να ψάξω τα συρτάρια !!!!
    Καλή εβδομάδα, Ρένα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΨΑΞΕ ΚΑΛΑ!!
      ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα γίνανε τα πετσετάκια-αστεράκια !!!
    Πολύ ωραία και διαφορετική ιδέα !!
    Άντε, και καλή συνέχεια με το στολισμό !!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΝΙΑ ΤΕΧΝΑΣ ΚΑΤΕΡΓΑΖΕΤΑΙ!!!!
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΥΛΙΚΑ!!!!!
      ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΤΑ ΠΑΛΑ ΜΑΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  3. Ωραια τα μεταμορφωσες τα πλεκτα!Λες να αδιασουμε τωρα ολα τα συρταρια?
    Σε φανταζομαι ομως να παρακολουθεις ιπποδρομιες με ενα τετοιο καπελακι και καθως θα γυρνας λιγο το κεφαλι η μυτη απο το αστερι να ξυνει λιγο το μαγουλο του διπλανου!
    Ρενα μου καλο μηνα και καλη βδομαδα!φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΖΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΙ ΕΚΕΙ!!!
      ΔΙΑΛΕΞΕ ΚΑΠΕΛΑΚΙ!!!
      ΕΚΡΟΥ Η ΚΟΚΚΙΝΟ;
      ΘΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΖΗΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΕΣ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  4. Τα βλέπω εγώ να γυρνάνε ανάποδα και από καλαθάκια να γίνονται καπέλα.... αλλά άντε μην πω περισσότερα!!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για όμορφο μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α...χα...!!!! Να η μαρτυριάρα η Ποδηλάτισσα...!!!! Ώστε να ετοιμαζόμαστε να γίνουμε...καπελούδες;;;;Πάντως τα πλεκτά γίνονται και ωραιότατες γιορτινές -και όχι μόνο- ψωμιέρες !!! Κέφι να'χεις να φτιάχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΗ ΜΟΥ ΒΑΖΕΤΑΙ ΙΔΕΕΣ!!!!
      ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ, ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ !
      ΑΝ ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΠΕΛΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ!!
      ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΨΩΜΙΕΡΕΣ ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Ρένα μου. Τα καλαθάκια σου είναι πανέμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΠΕΤΤΥ ΜΟΥ!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!
      ΦΙΛΙΑ!!

      Διαγραφή
  7. Ωραίο το κόλπο με την κόλλα και έχει πολλές εφαρμογές.
    Φιλάκια Ρένα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ!!!!!!
      ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ , ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Ρένα μου!! Είν αι απίθανα τα πλεχτά καλαθάκια!! Στην αρχή νόμιζα ότι τα έκανες με διάφανο powertex, αλλά κι η ατλακόλ ωραιότατη δουλειά έκανε!!!
    Μπράβο σου!! Φιλάκια πολλά και συγχαρητήρια για την προσφορά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΙΖΕ ΚΟΛΛΑ!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΘΗΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΟ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  9. Ρένα μου καλημέρα και καλό μήνα!!! Πραγματικά πολύ ωραία η ιδέα σου με τα πετσετάκια. Θα τα δοκιμάσω σίγουρα!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ!!!!
      ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΟΙ ΜΑΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΝΕ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα και καλό μήνα!
    Ωραία η ιδέα σου!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτή η ιδέα του τι να κάνω τα πετσετάκια γιαγιάς,μαμάς και βάλε μου εχει καρφωθεί καιρό τώρα στο μυαλό.
    Λες να τ αφήσω για καμιά προσεχή πρό(σ)κληση;;;; Αβυσσος η ψυχή της Ρένας και κάτι μου λέει τι να περιμένω...
    Φιλάκια πολλά και γιορτινό Μήνα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΥ ΒΑΖΕΤΑΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΜΕΤΑ!!!
      ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΑ!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΕ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!!!

      Διαγραφή
  12. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Ρένα μου, ομορφα και ευκολα τα καλαθάκια!! φιλια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΟΥ!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!

      Διαγραφή
  13. Καλό και γαλήνιο μήνα Ρένα μου , είδα πόσο ωραία καλαθάκια γίνονται τα πετσετάκια και έχω μπόλικα .
    Να είσαι καλά Ρένα μου με την αισιοδοξία και την αγάπη που έχει η καρδιά σου !
    Εμείς που είμαστε εδώ σίγουρα θα πάμε και στην Σωτηρία ( /ολοι ξέρουμε πόσο δουλεύει η δική μας Κορίνα) αλλά και στο ΄΄Χατζηκώστα ΄΄ θα προσπαθήσω να πάω./
    Σε φιλώ πολύ με μια αγκαλιά πολύ δυνατή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΝΟ Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ!!!
      ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΣΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!
      ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΙΝΑΚΙ!!!!
      ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΒΕΒΑΙΑ!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραία ιδέα ανακύκλωσης ,να δούνε και τα πλεχτά πετσετάκια το φως της μέρας!!!!!!Καλό μήνα ,Ρένα !!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑΥΤΟ ΤΑ ΕΚΑΝΑ!!!!
      ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟΥΣ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Ωραία ιδέα, τα πετσετάκια υπάρχουν μπόλικα από την προίκα. Τα δικά σου είναι πολύ όμορφα και μεγαλούτσικα αν κρίνω από το σχέδιο. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!
      ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΠΟΛ!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα, Ρένα μου!
    Έγιναν πολύ όμορφα, το κόκκινο μου άρεσε πολύ! Και σαν φωτιστικό θα ήταν τέλειο, έχεις δίκιο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΙ ΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ!!
      ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΛΛΗ ΜΟΥ!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ καλή λύση για τα πετσετάκια που έχουμε κρυμμένα στα συρτάρια μας!!!!!!
    Παλιά τα κοκάλωναν και με ζαχαρόνερο κι εγώ όταν ήμουν μικρή η χαρά μου ήταν να τα γλύφω κρυφά χαχα!!!!!!!
    Καλό Χριστουγεννιάτικο Μήνα!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ, ΚΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΗΞΕΡΑ!!!
      ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!
      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

      Διαγραφή
  18. Ένα τέτοιο μου έφερε η φίλη μου το Δρομάκι το Πάσχα.Είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΡΕΝΑ ΜΟΥ, ετοιμες οι μασκωτιτσες. Αυριο ξεκινάνε το ταξιδι τους.

    http://ginger-in-crafts.blogspot.hu/2013/12/blog-post_2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Από καιρό έχω ξεχωρίσει κάποια για να τα φτιάξω έτσι, αλλά δεν το προχώρησα. 'Εκανα μόνο το ρολόϊ με το πετσετάκι με ατλακόλ. Πολύ όμορφα έγιναν τα δικά σου, Ρένα μου!!!! Θα βάλω μπροστά να τα φτιάξω κι εγώ!!!
    Φιλιά και καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΑ!!
      ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΟ !
      ΘΑ ΔΟΥΜΕ!!!
      ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφα τα πετσετοκαλαθάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φίλη μου Καλό μήνα. Το μυαλό σου δεν σταματάει να κατεβάζει ιδέες. Μου άρεσαν πολύ τα καλαθάκια σου περισσότερο το άσπρο. Δεν θα τολμήσω να φτιάξω δικά μου πετσετάκια γιατί δεν έχω μέρος να τα βάλω. Διπλωμένα πιάνουν λιγότερο χώρο στα συρτάρια. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΠΕΛΟ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΕΣ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  23. Μέχρι να τελειώσουν τα σχόλια θα έχει έρθει η καινούργια ιδέα κυρία Ρένα χαχαχαχα!!!
    Τέλεια τα καλαθάκια, είχε κάνει ένα η γιαγιά μου τα παλιά χρόνια, τότε χρησιμοποιούσανε άλλου είδους κόλλα και λυπήθηκα τόσο όταν από ατύχημα χάλασε. Κάποια στιγμή θα φτιάξω κι εγώ.
    Καλό εορταστικό μήνα να έχετε και πολλά φιλάκια σας στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΙΔΕΕΣ ΕΧΩ , ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ!!!!!!
      ΚΑΠΟΤΕ ΤΑ ΚΟΛΛΑΡΙΖΑΝ ΜΕ ΖΑΧΑΡΟΝΕΡΟ, ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΟΛΛΑ!!!
      ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  24. Πολύ γουστόζικα καλαθάκια!!!
    (Αυτό με τις ιπποδρομίες, με πέθανε στα γέλια!)
    ;-)
    Φιλιά πολλά!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ ωραία ιδέα !!! Για τις γιορτές ό,τι πρέπει. Έχουμε να τα γεμίσουμε με τόσα ωραία πράγματα. Και σαν λαμπατέρ καταπληκτικά θα είναι. Έτσι αξιοποιούνται και τα πετσετάκια. Τόσος κόπος, κρίμα δεν είναι να είναι καταχωνιασμένα? Μπράβο σου Ρένα!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  26. Ωραία ιδέα μας έδωσες!!!!Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρενα μου τα πετσετακια δεν το συζητω , αξιοποιουνται με ατλακολ εεε? εγω νομιζα με κολαρισμα ...... και ειναι γεματα απο προικα τα συρταρια μας....τα δε ρολογια ας πανε εκει που τα χρειαζονται μπραβο και γι αυτο , τοσα ιδρυματα και εκδηλωσεις ...Φιλιά καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ, ΤΑ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝΑ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ!!!!!!
      ΑΠΟ ΠΑΖΑΡΙΑ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΡΟ!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΜΕΡΙΚΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  28. Απίθανα έγιναν τα πετσετοκαλαθάκια!!! Και μπορούν να αξιοποιηθούν με πολλούς τρόπους για να γίνουν όμορφα δώρα για τους αγαπημένους μας!
    Περιμένω εναγωνίως την επόμενη πρό(σ)κληση!!
    Φιλιά και καλό βράδυ, Ρενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ !!!!!
      ΕΡΧΕΤΑΙ!!!!!
      ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  29. καλε ειναι η πιο ομορφη αναρτηση , τα λατρευω αυτου του τυπου τα καλαθακια σε ευχαριστω πολυ πολυ Ρενα μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ!
      ΤΙΠΟΤΕ ΔΕ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  30. Ερώτηση: άμα τα βαρεθείς ως καπέλα, επανέρχονται στον αρχικό τους χαρακτήρα ως πετσετάκια; Χλωμό το κόβω... Πάντως θα το προσπαθήσω, γιατί έχω άπειρα σεμεδάκια, αλλά καθόλου έφεση στις κατασκευές. Ελπίζω να μη κολλήσω το σύμπαν με την ατλακόλ...
    Ρένα μου γέλασα πολύ με τις περιγραφές σου και φαντάστηκα την Ελισάβετ να κοτσάρει το καπέλο σου και να το κάνει και μόδα. Εδώ έχει βάλει φοντανιέρες στο κεφάλι της...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΛΑΚΟΛ, ΔΕ ΞΑΝΑΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ!
      ΑΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΗ, ΞΑΝΑΓΙΝΟΝΤΑΙ!!
      ΟΙ ΚΡΥΟ@@ΛΕΣ ΑΓΓΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!
      ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΡΜΑΛ!

      Διαγραφή
  31. Ωραία ιδέα.Ρένα!!Και τα δικά μου συρτάρια είναι γεμάτα από πετσετάκια!Αλλαγή ρόλου,λοιπόν!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτή η ιδέα Ρένα, είναι καταπληκτική!!! Έχω δει πετσετάκια- φωτιστικά, καρέ μεγάλο που φιλοξενεί τις μπομπονιέρες σε βάφτιση!!!!
    Τα δικά σου πλεχτά καλαθάκια είναι πανέμορφα!!! Μ΄αρέσει πολύ η τσαχπινιά με τις μύτες τους!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ!!!
      ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  33. Πολύ καλή ιδέα, θα αρχίσω τις ανασκαφές Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θα το σκεφτόμουν να θυσιάσω τα πετσετακια της γιαγιάς αλλά επειδή το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό μπορει να αγόραζα ενα για να το κάνω. Για να φτιαξω μονη μου ουτε λόγος.χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!
      ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  35. Ρένα μου υπέροχα τα πλεκτά σου καλαθάκια. Έχω φτιάξει κι εγώ ένα με ατλακόλ, μα δεν μπορώ να πω ότι είναι άκρως κοκαλωμένο. Ξέρεις αν υπάρχει κάτι άλλο που να τα κοκαλώνει πλήρως; Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ POWERTEX.
      ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΜΩΣ!!!!
      ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΒΑΛΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΚΟΛΛΑ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  36. Απα.πα..πα να δουμε τι άλλο θα κανεις..χι.χι. σε φοβήθηκε το μάτι μου .. φιλεναδα..χι.χι...ανοιγουμε λοιπόν συρταρια... μπαούλα..χι.χι. γιατί εκει μέσα ειναι κρυμενα αυτά και φτιαχνουμε φοντανιέρες ... καπελάκια....ωχ...όχι αυτά ειναι για τις κρύες για να μην τις πω όπως της είπες τις αγγλίδες..χι.χιχ. Ρένα μου δεν τις στέλνεις την ιδέα;;; χι.χι. το τι γέλιο έχουμε να κάνουμε δεν λέγεται.. μπραβο κορίτσάρα μου .. μια ομορφιά γίνανε τα πετσετακια.. αργησα αλλά ήρθα..χι.χι.φιλακια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ!!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΓΛΙΔΕΣ, ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ!!!
      ΘΑ ΤΑ ΦΟΡΕΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  37. Θα κάνω κι εγώ ανασκαφές στα συρτάρια... αν και δε με βλέπω να προλαβαίνω αυτήν την περίοδο κι άλλα "ανοίγματα" με χειροτεχνίες! Πρεπει να τελειώσω επιτέλους κάποια πράγματα πριν τις γιορτές. Μπορώ, όμως, να τα κάνω και για ανοιξιάτικη διακόσμηση ;) Όσο για τα υπόλοιπα, είμαι μακριά και μπορώ, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα σκορπίσετε πολλή χαρά! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΕΛΕΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!
      ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΟΜΩΣ!!!!
      ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
      ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  38. Μου αρέσει πολύ αυτή η τεχνική και αφού πέταξα όλα τα δικά μου βγήκα στην γύρα στους συγγενείς για νέα..... Τα δικά σου είναι αψογα απο κατασκευαστικής πλευράς!!! Μου αρέσουν πολύ και οι μπάλες αυτού του είδους!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΠΕΤΑΞΕΣ;
      ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΣΚΟΤΩΜΑ!!!!
      ΚΑΛΑ ΕΒΑΛΑ ΕΓΩ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΟΝΤΕΝΕΚΕ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΟΥ!!!!
      ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ, ΤΙ ΠΕΤΑΣ!!!!!
      ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΜΠΑΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...