Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!!!!!






Τα αγαπημένα μου θαλασσόξυλα με περίμεναν ένα χρόνο κλεισμένα μέσα σε κούτες.
Αποφάσισα κι εγώ να ασχοληθώ μαζί τους και να πάρουν λίγο αέρα!
Η πρώτη μου δουλειά μόλις τα άνοιξα , ήταν να φτιάξω έναν καθρέφτη!!!!


Είχα πολλά μικρά και βόλευε να πλαισιώσουν  τον καθρέφτη μου!!!!!!
Βλέπετε, τίποτε δε πάει χαμένο, ακόμη και το πιο μικρό κομματάκι!!!!!
Έχω κι άλλα σχέδια κατά νου για τα υπόλοιπα!!!!!


Αυτό τον καιρό έχω πολλές ασχολίες και ετοιμασίες  αλλά δε ξεχνώ το παζάρι της Κοζάνης που θα γίνει τον Οκτώβριο!!!!!


Φυσικά ο καθρέφτης προορίζεται για εκεί!!!!!!!
Το θέμα αυτής της έκθεσης είναι το ξύλο, οπότε μπορούμε να φτιάξουμε πάρα πολλά πράγματα!!!!


Νομίζω ότι αρκετές φωτογραφίες τον έβγαλα, μη το πάρει κι επάνω του!!

Δείτε εδώ http://tis-annios.blogspot.gr/2014/01/bazaar.html#comment-form
φίλες μου τη σχετική πρόταση της Αννιώς και στείλτε κι εσείς μια μικρή κατασκευή για να βοηθήσουμε και αυτή τη φορά ένα ακόμη ίδρυμα!!!

Κι εδώ http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2014/04/2014.html
 μπορείτε να δείτε τις μέχρι τώρα κατασκευές!!!

Όσες ξέρετε από ράψιμο η πλέξιμο, άλλη μια έκθεση μας καλεί να πάρουμε μέρος!!!!!
Είναι για το Αντωνοπούλειο ίδρυμα κι εδώ http://antonopoulitses.blogspot.gr/2014/05/blog-post.html
 θα δείτε τη σχετική πρόταση!!!!!
Σύντομα ελπίζω θα καταφέρω να φτιάξω κι εγώ μερικές τσαντούλες!!!!!

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλια σας και τις ευχές σας!!!!!!
Δε προλαβαίνω να απαντήσω σε κάθε μια ξεχωριστά και λυπάμαι πολύ!!
Προσπαθώ να σας επισκέπτομαι εγώ και κάνω ότι μπορώ για να είμαι συνεπής!!!!
Η μπέμπα με απασχολεί αρκετές ώρες και δε θέλω να χάνω ούτε ένα χαμόγελο ούτε μια γκριμάτσα της!!

Φίλες να είστε όλες καλά !!!!!

                                                              Καλό καλοκαίρι!!!!!!

27 σχόλια:

  1. Έγινε πολύ όμορφος ο καθρέφτης με τα θαλασσόξυλα !!
    Καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίος ο καθρέφτης σου για την Κοζάνη, Ρένα μου!!!
    Καλή συνέχεια, αλλά να προηγείται η μπέμπα σας, έτσι;
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ !!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΣΟΥ !!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλημέρα Ρένα μου...
    Αν και είσαι πλέον μια πολυάσχολη γιαγιά τα καταφέρνεις να βρίσκεις χρόνο και να μας γεμίζεις ομορφιά...Τέλειος ο καθρέφτης!!
    Να΄σαι καλά...Καλό μήνα με υγεία και χαρές!!
    Φιλιά....
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα μου καλό μήνα.
    Ο καθρέφτης με τα θαλασσόξυλα καθρεφτίζει την όμορφη προσφορά σου για το bazzar. Μπράβο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ ΜΕ ΤΗ ΜΠΕΜΠΟΥΛΑ ΣΑΣ....ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ....ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΥΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΑ!!!!!!
    Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ....ΦΙΛΑΚΙΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τελεια!!

    καλημερα γλυκια μου!
    καλο μηνα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΕΓΙΝΕ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!ΠΡΕΠΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ.
    ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ Η ΕΓΓΟΝΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΖΙ ΤΗΣ!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΤΟΥΣΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΓΓΟΝΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα ,Ρένα!!!!Βλέπουμε ξεκίνησες δυναμικά τις κατασκευές με ξύλο ,άντε να μπαίνουμε σε μεράκια και οι υπόλοιπες γιατί και ο καιρός περνάει!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο καθρέφτης έγινε υπέροχος!!! Καλή επιτυχία στο μπαζάρ της Κοζάνης!!!
    Σου εύχομαι να περνάς ευχάριστες στιγμές με την ζουζουνίτσα!!!
    Καλό μήνα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα Ρενάκι μου γλυκό με τις υπέροχες ιδέες σου και την αστείρευτη φαντασία σου!!!
    Τι καθρέφτης- υπερπαραγωγή είναι αυτός! Μπράβο σου!!!

    (υ.γ. ωραίο πλακάκι στο πάτωμα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Ρένα μου, δροσερό και δημιουργικό!!!! Ο καθρέπτης πολύ όμορφος!!!! Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχος ο καθρέφτης με τα θαλασσόξυλα!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ιδιαίτερος ο καθρέφτης, Ρένα!!
    Καλό μήνα να'χεις !! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η Κοζάνη θα ..λάμψει με τέτοιες κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή σου μέρα Ρένα! Θαυμάσιος ο Καθρέφτης. Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και να το πάρει πάνω του, χαλάλι........είναι εκπληκτικός Ρένα μου!!!! Καλό μήνα και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kαλησπερα Ρενα ο καθρεφτης σου εκπεμπει φωτεινες ακτινες......θα λαμψει.......το ειπε η Αχτιδα μας........ζηλεψα ...απο σημερα αρχιζω τις κατασκευες μου........με το καλο τον Οκτωβρη στην πολη μας τα χαιρετισματα μου!!!!!!!! ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή αρχή με τα θαλασσόξυλα, είμαι σίγουρη οτι θα δούμε απίστευτα έργα!!!
    Καλό Καλοκαίρι Ρένα μου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να και τα αγαπημένα θαλασσόξυλα της Ρένας μας!!! Βρήκες όμως τι να τα κάνεις και αυτή τη φορά!!! Καλό μήνα δραστήρια γιαγιά, σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα , καλό καλοκαίρι με όμορφες δημιουργίες !! Και βέβαια ο καθρέφτης έγινε μοναδικός !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ♡♡彡
    Bonito trabalho!
    Bom mês de julho cheio de inspiração.
    Boa quinta-feira!
    Beijinhos.¸.•°♪
    ♬♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και βέβαια να μην χάνεις λεπτό απο την κούκλιτσα σας.. που κάθε μερα θα σε ξετρελαίνει περισσότερο Ρενάκι μου..και παρ όλα αυτά βρίσκεις και τον καιρό να δημιουργήσεις και τα ξύλινα σου.. ασε τον καθρέφτη σου να καμαρώνει .. χι.χχι. του αξιζει... φιλα μου την μπεμπούλα και σε σενα φιλακια να μην ζηλευεις..χι.χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έγινε πολύ όμορφη η καθρέφτης ....Τελεία μπράβο
    Καλο καλοκαίρι να εχεις Ρενα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολύ όμορφη η καλοκαιρινή σου σύνθεση και ο σκοπός της !εύχομαι καλό ξέγνοιαστό καλοκαιράκι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...