Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ!


Καλοκαίρι χωρίς κοσμήματα γίνεται;
Δε γίνεται!!!!!!



Εφέτος όμως έχω να ετοιμάσω πολλά πράγματα τα οποία θα σας τα δείξω εν καιρώ!!!
Οπότε θα περάσουν τα γενέθλια μου άνευ κοσμημάτων;
Όχι βέβαια, αλλά δεν έχω υλικά μαζί μου στο camping!!!!!!!!
Ας ψάξω μήπως βρω κάτι!!!!


Ας αρχίσουμε από αυτό το σωληνάκι!
Το χρησιμοποιούν για αλφάδι σε οικοδομικές εργασίες, βάζοντας μέσα νερό.
Εγώ λέω να βάλω κάτι άλλο!!!!


Τι πιο ιδανικό από κοχύλια ;
Ναι αλλά θέλω πολύ μικρά για να χωράνε στο σωληνάκι!!!


Διάλεξα τα μικρότερα!
Δείτε πόσο μικρό είναι μέσα στο καπάκι της μπύρας!


Αφού έκοψα δυό κομμάτια τα γέμισα και τα κόλλησα βάζοντας τη μια άκρη μέσα στην άλλη!!!!



Έτοιμα και τα δυο!!!
Το κολιέ και το βραχιόλι!!!!

λεπτομέρειες!!

λεπτομέρειες!!!



Έγιναν πάρα πολύ ωραία, οι φωτογραφίες τα αδικούν!!
Μα απλά υλικά φτιάχνουμε τα πάντα!!!!



Α!!!!!  Βρήκα και μοντέλο!!!!
Ευχαριστώ πολύ  Κατερίνα!!

Εφέτος δεν έχω στικάκι για το internet και δε μου είναι εύκολο να πηγαίνω συχνά στη recaption για να συνδεθώ.
Αγόρασα μια κεραία για να πιάνω το σήμα από μακριά, αλλά δε πιάνει πάντα!
Μου λείπει η παρέα σας αλλά προσπαθώ ανάμεσα στις ετοιμασίες να βλέπω τι φτιάχνεται κι εσείς, όποτε βέβαια έχω σήμα!!!!
Σας εύχομαι να περνάτε καλά όπου και να είστε!!!!!!


29 σχόλια:

  1. Με εντυπωσίασε το πόσο εύκολα και απλά ,από το τίποτα χειροτεχνείς!μάλλον αυτό είναι καλλιτέχνης !!!υπέροχα τα κοσμήματά σου λοιπόν ...εύχομαι να έχεις όμορφες και χαλαρωτικές διακοπές και να γεμίσουν οι μπαταρίες ,αφού έχεις πολλά στο προσεχές μέλλον.Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσο απλά υλικά, κι όμως τόσο εντυπωσιακά !!!!!
    Πολύ ωραία ιδέα !!!!
    Καλή συνέχεια των διακοπών !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάθε χρόνο, τα καλοκαιρινά 'εορταστικά' σου κοσμήματα είναι τόσο πρωτότυπα!!!!!!!!!!!!!!! Ποιός άλλος θα σκεφτόταν κάτι τέτοιο!!!!???

    Φιλάκια πολλά και πολλές πολλές ευχές για τα γενέθλιά σου!!!!!
    Καλά να περνάτε Ρένα μου!!! Καλά μπάνια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντυπωσιακό Ρένα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοφόρετα Ρένα μου και πάντα τέτοιες πρωτότυπες ιδέες. Καλά να περνάς.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άκρως καλοκαιρινά και πανέμορφα, με μηδέν υλικά και μπόλικη φαντασία!
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα καλη μου φιλη!
    καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρονια σου πολλά γλυκούλα Ρένα μου!!! παντα δημιουργική και με υγεία!! δεν αμφέβαλα ότι κάτι θα έβρισκες !! απίθανη ιδέα!! μπράβο σου !! φιλάκια πολλά !! Στο fb σου άφησα μήνυμα αλλα δεν το βλέπω. κάτι θα έκανα λάθος , φιλάκια. σ'αγαπώ και σε θαυμάζω.. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα και πρωτότυπα τα εναλλακτικά κοσμήματά σου !!! Πάντα με εκπλήσσεις με την αστείρευτη δημιουργικότητά σου !!! Χρόνια σου πολλά και καλά Ρένα μου, καλά να περνάς και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου !!! Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόνο εσύ θα μπορούσες να είχες σκεφτει να κάνεις κοσμήματα τα σωληνάκια για το αλφαδι!!
    Φιλιά πολλά, καλή ξεκούραση Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντυπωσιάστηκα με τα απλά υλικά που χρησιμοποίησες!!
    Χρόνια πολλά με υγεία κι ευτυχία!!
    Καλά να περνάς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Που είσαι βρε πουλάκι μου!!!!!Τι όμορφα πάλι πράγματα φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όπως πάντα ευφάνταστη!!!! Χρόνια σου πολλά και καλά Ρένα!!! Καλό καλοκαίρι, να περνάς πάντα καλά!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο Ρένα μου, τέλεια κοσμήματα. Να περνάτε καλά. Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κι εγω εδώ!θαυμάζω! πού υπάρχουν τόσα πανέμορφα μικρούλικα κοχυλάκια;
    κι όπως πάντα, πρωτοποριακή! καλοφόρετα!καλή συνέχεια στις διακοπές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα. Καλοφόρετα. Μόνο εσύ μπορούσες να σκεφτείς κάτι τέτοιο!!!! Καλές διακοπές!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία ιδέα, έγιναν υπέροχα!
    Καλά να περνάς, Ρένα μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μήπως πρέπει Ρενακι μου να πας για διπλωμα ευρεσιτεχνίας; τι σκέφτεται αυτό το κεφαλάκι.. όχι που δεν θα ευρισκες κοσμήματα.. εσύ για πλάκα τα κάνεις όμως ΄γίνονται πολύ όμορφα και καλοκαιρινα.. με τα κοχυλάκια τους μέσα...θα θυμίζουν θάλασσα..το μοντέλο σου τα αναδυκνύει... ακόμα πιο όμορφα...τα κοσμήματα σου.. καλά να περνάτε.. και χαλλλλαραααά....φιλάκιααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ιδέα σου είναι φοβερή.
    Υποκλίνομαι στην απλότητα των υλικών.
    Να περνάς όμορφα και να δημιουργείς όπου και όπως μπορείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εσύ σε σωλήνα ...εγώ σε γυάλινο μπουκαλάκι διακοσμημένο κατάλληλα για τον τοίχο...Τα κοχυλάκια όμως ίδια....ταυτίζονται οι ιδέες μας ΄!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ γλυκά χαρούμενα με υγεία και προπαντός με αξιοπρέπεια!!! Να έχεις έναν όμορφο και χαρούμενο μήνα Φιλάκια πολλά από το Φανάρι και από το μικρό μου δελφινάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αστείρευτη η έμπνευση σου Ρένα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ καλό εντελώς καλοκαιρινό και χαρούμενο !!!!!! Φιλάκια ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Απλα....ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΤΑ παντα αποκτουν ψυχη....φινετσα....κα ιΑξια...στα χερια σας!!!!
      να περνατε καλα!!!!

      Διαγραφή
  24. καλημέρα!!!!! πρωτότυπα κ κυρίως καλοκαιρινά!!!!!!:) είμαι σίγουρη ότι τ αδικεί η φωτογραφία. σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ έξυπνο concept! Πραγματικά με 2 υλικά δείξατε πόσο δημιουργικοί μπορούμε να είμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...