Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΛΑΤΙΑ!!!

      
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!!!!
Εύχομαι να περάσατε όμορφα και να ξεχάσατε για λίγο τις δυσκολίες που μας ταλανίζουν όλους!
Και του χρόνου καλύτερα!!!!!

Πίσω στα δικά μας τώρα 





Τί δουλειά έχει ο ψαράς με το Πάσχα , θα σας γελάσω!!!!!
Μπορεί να πήγε για ψάρεμα , αφού τελείωσε η νηστεία!!!!!
Κι όπως όλοι οι ψαράδες, μας λέει ότι έπιασε ένα τεράστιο ψάρι, πιο μεγάλο από τη βάρκα του!



Το κομμάτι αυτό έχει διαστάσεις 30Χ30 και είναι ένα από αυτά που έφτιαξα για την ανταλλαγή με θέμα Θάλασσα πλατιά!!
Μπορείτε να δείτε τον Ιανουάριο εδώ, τον Φεβρουάριο εδώ και τον Μάρτιο εδώ.



Η φαντασία όλων και η ικανότητα να την μεταφέρουν στο πανί με κομματάκια από άλλα πανιά, είναι καταπληκτική!!!!
Έχω κολλήσει κι εγώ και δεν σταματώ να φτιάχνω ό,τι μπορώ φυσικά .

Το συγκεκριμένο σκέφτηκα να το κάνω μόλις είδα κάτι ανάλογο στο pinterest!
Είχα μερικά πλεκτά ψαράκια, που δεν ξέρω τί είχα στο μυαλό μου να τα κάνω, όταν τα αγόρασα από ένα παζάρι πριν από καιρό!!
Εσάς δεν σας συμβαίνει να αγοράζετε κάτι χωρίς να το χρειάζεστε άμεσα ή χωρίς να ξερετε πού θα το χρησιμοποιήσετε;
Εμένα μου συμβαίνει ή μάλλον μου συνέβαινε πολύ συχνά.
Ένεκα της κρίσης μειώθηκε κατά πολύ η δράση μου!!!

Τίποτα όμως δεν πάει χαμένο, αρκεί να έχει υπομονή να περιμένει!!
Αυτό το παιχνίδι με τα υφάσματα , με έχει συνεπάρει!!!
Τα κομμάτια που πήρα μέχρι τώρα είναι τα παρακάτω!!
Αν ξέρετε από ράψιμο, αξιοποιήστε ό,τι υφάσματα έχετε και την άλλη φορά να συμμετέχετε κι εσείς στην ανταλλαγή!!!!






Κι αυτά είναι τα άλλα δύο που έφτιαξα κι έστειλα εγώ.





Έχει ήδη σταλεί του Απριλίου και του Μαΐου είναι κι αυτό έτοιμο να ξεκινήσει το μακρινό του ταξίδι, αφού πρόκειται να πάει στην Αυστραλία, αλλά αυτά θα τα δείτε τους επόμενους μήνες, αφού δημοσιευτούν πρώτα στην ομάδα μας!!!!



Άλλη μια απόδειξη της μανίας που με έπιασε, είναι κι αυτό το κομμάτι , που έχει τις ίδιες διαστάσεις , αλλά είναι για μένα και για κάτι που θα γίνει για τα προσεχή Χριστούγεννα!!!!!
Σας είχα πει ότι εδώ, θα βρείτε τις οδηγίες για όλα τα σχέδια!!!!!!




Σε αυτό χρησιμοποίησα κομμάτια από μαξιλαροθήκες που τις άλλαξα μέγεθος, γιατί ήταν τεράστιες!!!!!
Βέβαια, έχουν δρομολογηθεί για να ακολουθήσουν, άπειρα υφάσματα που προοριζόταν να γίνουν κάτι άλλο!!!!

Η τέχνη θέλει θυσίες και τα ντουλάπια μου ξεκαθάρισμα!!!!!
Πάω να συνεχίσω το ψάξιμο!!!!!

                                                        Να είστε όλες καλά!!!!!!



56 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια Πολλά,με υγεία και χαρά!!!
    Όμορφα τα τετράγωνα σου Ρένα μου,όμως το πλεκτό ψάρι κερδίζει τις εντυπώσεις,ιδιαίτερο και πρωτότυπο! Καλή συνεχεία!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος.
      Το ψάρι με έκανε να φτιάξω αυτό το τετράγωνο Μαρία μου.
      Και τελικά όντως έγινε ωραίο.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Χριστός ανέστη με υγεία.
    Πολύ όμορφα όλα
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Ρένα μου με υγεία και δημιουργικότητα.
    Βλέπω ότι η ραπτική έγινε η καινούργια σου αγάπη και κάνεις θαυμάσια πράγματα μαζί της.
    Πολύ ωραία όλα, μου έδωσες και ιδέα τι να κάνω ένα πλεκτό ψαράκι που μου είχαν χαρίσει παλαιότερα. Μαξιλαράκι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ραπτική είναι η αγαπημένη μου ασχολία. Για καιρό ήταν σε χειμερία νάρκη, αλλά τώρα ξύπνησε και βρυχάται 😂😂😂😂😂
      Να το κάνεις το μαξιλαράκι σου.Κι εγώ έκανα ένα ίδιο με το κομμάτι μου.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Ρένα μου
    Καταπληκτική η δουλειά σου

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αληθώς ανέστη!!
    Πολύ ωραίο το block σου με τον ψαρά.
    Είναι αλήθεια ότι με το πάτσγουορκ αδειάζεις δημιουργικά τα συρτάρια με τα αχρησιμοποίητα υφάσματά σου, που λόγω μικρού μεγέθους δεν επαρκούν γι ένα ολοκληρωμένο έργο.
    Ανυπομονώ να δω τα έργα σας τελειωμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθε η ώρα και για τα υφάσματα που έχω καταχωνιασμένα τόσο καιρό.
      Κ7 εγώ ανυπομονώ το ίδιο.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά, Ρένα μου! Εσύ βούτηξες για τα καλά στα βαθειά νερά της πλατιάς θάλασσας!!!!!! Τί όμορφα είναι όλα όσα έχεις φτιάξει (και λάβει από την ανταλλαγή) και τώρα ο ψαράς με το πλεκτό ψάρι έγινε ένα υπέροχο μπλόκ!!!! Καλή συνέχεια!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν να μη ξυπνήσω τη μηχανή μου, Τώρα δεν ξανσκοιμαται 😂😂
      Κι εμένα μου άρεσε όλα και το έφτιαξα και μαξιλάρι.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη!! Να έχετε πάντα υγεία,αγάπη στην οικογένεια σας και δημιουργικότητα:)) Πολύ όμορφες δημιουργίες και ο σκοπός ακόμη ομορφότερος. Απο το Φθινόπωρο ξεκινάω μαθήματα ραπτικης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος.
      Να αρχίσεις Ρένια μου.
      Η ραπτική είναι η μεγάλη μου αγάπη κι απαραίτητη σε κάθε γυναίκα.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά καπετάνισσα!
    Τι έφτιαξαν πάλι τα χεράκια σου...
    Θάλασσα, αέρα και γη τα έχεις κατακτήσει με τις δημιουργίες σου.
    Να'σαι πάντα καλά Ρενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένεκα ο μακρύς χειμώνας Μαρία μου.
      Ξέχασα να περπατάω εφέτος κι έτσι έφτιαξα πολλά πράγματα.
      Κι εσύ να είσαι καλά.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη Ρένα μου.
    Καλλιτεχνήματα πάλι έτσι ; μπράβο κορίτσι μου. Πολύ όμορφες δημιουργίες. Και του χρόνου να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος.
      Ευχαριστώ πολύ φίλε Γιάννη.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  10. χριστός Ανεστη!
    υπέροχα δημιουργηματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχεις πάρει φορα Ρένα μου και δεν σε σταματάει τίποτα. Τα κομμάτια που έφτιαξες όμορφα αλλά και τα κομμάτια που έλαβες. Πιστεύω ότι θα φτιάξεις μια υπέροχη δημιουργία στο τέλος της ανταλλαγής .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά πρέπει να πάρεις κι εσύ μέρος Κατερίνα μου.
      Όλα τα ετερόκλητα υφάσματα; Θα βρουν τον δρόμο τους.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα και Χριστός Ανέστη φίλη μου.Όπως πάντα καλλιτεχνήματα, κάτι σαν κέντημα η δημιουργία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος..
      Ήρθε η σειρά τους Αχτίδα μου, Πόσο υπομονή να κάνουν πια;
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Δεν ξέρω τι να πω με τις δημιουργίες σου Ρένα μου! Στα μάτια μου έχεις ανεβάσει την τέχνη του πατσγουορκ σε άλλο επίπεδο! Μπράβο και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ιδιαίτερη τεχνική Χριστίνα μου.
      Κι εγώ τώρα τη μαθαίνω σε βάθος.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. αχ βρε Ρενααααααα αχ βρε καλη μου.μας εχει τρελανει μας εχει μαγεψει...καλα καθε μια εχει την ειδικοτητα της εδω μεσα....αλλα τον τελευταιο καιρο εσυ με τα μπαλωματακια σου..κ η ΧΑΡΑ ναι τολμω να το πω με τα κοχυλακια της ανοιξατε τουλαχιστον για την δικη μου γειτονια ενα κοσμο μαγικο....ολοδικα δικο σας με την υπογραφη σαςποσο σας χαιρομαι ........κ ακομα εισαι στη αρχη.........!!!Μπραβο δουλεψετε το κι αλλο κ ενθουσιαζε μας συνεχως......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σοφία μου.
      Όντως από άχρηστα κι ετερόκλητα υλικά, μπορείς να φτιάξεις καλλιτεχνήματα.
      Τα πετρωτα της Χαράς, Είναι καταπληκτικά.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτος.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  15. Χριστος Ανεστη χρονια πολλα φιλεναδα βρε τι εφτιαξαν παλι τα χερακια σου; ρωτας αν ξερουμε απο ραψιμο ..ε..και; ξερουμε ομως μενουμε με το στομα ανοιχτο με αυτα που καταφερενεις και φτιαχνεις αν συναντηθουμε καποτε ετοιμασου για σεμιναριο.. .. γιατί απο τηλεφωνου Ρενακι μου δεν.....χα..χα.
    Εξαιρετικα ομορφα .. γινονται τα πατσγουορκ σου δεν σε σταματα τίποτα οως λεει και η Κατερίνα πιο πανω..!!να περνας ομορφα ραβοντας φιλεναδα.. θα τα πουμε συντομα... φιλακααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ που ξέρεις να ραβεις Ρούλα μο, Είναι πολύ εύκολο.
      Μακάρι να βρεθούμε και να σου λυθούν όλες σου οι απορίες.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  16. ΑΛΗΘΩς ΑΝΕΣΤΗ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!
    ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ !!
    ΜΠΡΑΒΟ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστός Ανέστη καλή μου.Γεια στα χέρια σου δεν έχω να πώ κάτι άλλο ότι φτιάχνεις είναι αριστουργήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά, Ρενάκι...
    Στο πάτσγουορκ προχωράς ακάθεκτη και καλά κάνεις μιας κι' από τα χέρια σου βγαίνουν πραγματικά καλλιτεχνήματα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου με επιασε μανία τώρα.
      Όταν κάνω κάτι,Θέλω να είναι πολύ καλό.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Ρένα μου!!
    Μας "κέρασες" ομορφιές πάλι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστός Ανέστη Ρένα μου. Μ'αρέσει η μανία που σε έχει κυριεύσει, μ'αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω αφήσει σχόλιο από τις πρώτες και δεν το βλέπω!! Κοίτα να δεις...
    Σου είχα γράψει πόσο πανέμορφα είναι αυτά που κάνεις και ξετρελαίνομαι περισσότερο, γιατί είναι κάτι που δεν το κατέχω καθόλου. Υπέροχα και τα θέματα! Μπήκα και στο λινκ και είδα όλα τα κομμάτια σας Τι να πω; Χρυσοχέρες όλες.
    Χρόνια πολλά και από εδώ
    Και του χρόνου με υγεία
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και Καλά Άννα μου.
      Κι εγώ τα έβλεπα και τρελαινόμουν κι είπα να το δοκιμάσω.
      Οσονούπω προχοραω,τόσο παθιαζομαι.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  22. Τί υπέροχα Ρένα μου!Ο δύτης και η γυάλα είναι τα αγαπημένα μου!!Χρυσοχέρα!
    Χρόνια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ξετρελαθεί με τις δυνατότητες του πατσγουορκ.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  23. Αυτό το παιχνίδι ΣΟΥ με τα υφάσματα,
    με έχει συνεπάρει κι εμένα! Μα πόσες
    πολλές και όμορφες ιδέες! Χρόνια πολλά
    και του χρόνου με υγεία και καλό τριήμερο ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού είσαι ακόμα;
      Ανοίγω τις ντουλάπες και τρέμουν τα ρούχα.
      Ποιό έχει σειρά για κόψιμο ;
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
    2. Αχαχαχα! Τρέμετε ρούχα!
      Ναι, αλλά τα κάνεις ακόμα πιο όμορφα, άρα
      πες τους να χαλαρώσουν και να το απολαύσουν :)

      Διαγραφή
  24. Φανταστικές οι δημιουργίες σου με αγαπημένο θέμα! Η γυάλα με το ψαράκι δε με άφησε άφωνη! Χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή σου μέρα καλή μου φίλη και καλό σου μήνα. Υπέροχες οι κ;ατασκευές σου όλες όπως πάντα. Να σε ενημερώσω ότι μετά από την επίθεση που δέχτηκα τα http://eftanhsa.blogspot.com και http://hellascafe.blogspot.com είναι και πάλι έτοιμα προς δράση. Πολύ θα εκτιμήσω μια επίσκεψή σου. Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλε Ντέννη.
      Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη.
      Θα ανταποδώσω μόλις ανοίξω τον υπολογιστή μου. Από το τηλέφωνο δεν μπορώ.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  26. Πανέμορφες είναι αυτές οι δημιουργίες και ειδικά οι φαλαινίτσες είναι καταπληκτικές!!! Μπράβο!!!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ειλικρινά Ρένα, αν με ρώταγε κανείς πια δημιουργία σου μου αρέσει πιο πολύ, θα ήταν αδύνατο ν' απαντήσω!!!
    Σπάνια συναντώ μια ανάρτηση τέτοιου επιπέδου, μπράβο σου!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλές εμπνεύσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...