Κυριακή 15 Απριλίου 2018

ΚΟΥΚΛΑ TILDA κι απονομή βραβείου!!!!



Είδα κόκκινο χαλί και είπα να το περπατήσω , γιατί δεν βλέπω να βρίσκει χρόνο η κυρία που της απονεμήθηκε το βραβείο!!!




Τί βραβείο;
Να αυτό!!!!!!
Για τα μπλογκ που μας αρέσουν πολύ!!!!!
Της το έδωσε η κυρία Μαίρη από το μπλογκ ΓΗΙΝΗ ΜΑΤΙΑ .
Χάρηκε βέβαια πάρα πολύ , αλλά αγχώθηκε ακόμα περισσότερο!!!!


Κυρία Μαίρη μου, να είσαι  καλά !!!!
Σας ευχαριστώ πολύ κι εκ μέρους της, που της δώσατε το βραβείο!!!!!
Κάπου εδώ γύρω θα είναι , όπου νάναι θα φανεί!!!!

Ο Θεός να κόβει χρόνια και χρήματα από τους 300, όχι του Λεωνίδα καλέ , τους άλλους και να τα δίνει σε σένα!!!
Γιατί όλο αυτό;
Πού να σας τα λέω!!


Η εν λόγω κυρία που πήρε το βραβείο, με έφτιαξε κάποια στιγμή , με πολύ μεράκι , δεν μπορώ να πω και με άφησε σ αυτή την κατάσταση περίπου ένα χρόνο τώρα!!!!
Με φαντάζεστε; Όχι πείτε μου.
Με φαντάζεστε κλεισμένη μέσα σε ένα συρτάρι μαζί με άλλα μισοτελειωμένα , να περιμένω να πάω κι εγώ σαν κοπέλα σε ένα πάρτι;
Γιατί με έφτιαξες καλή μου και με παράτησες;
Θα σας πω εγώ , που βέβαια στόμα δεν έχω, αλλά θα σας τα γράψω!!!!!!
[ Γιατί δεν έχω στόμα , δεν το κατάλαβα ]
Η κυρία λοιπόν, τουτουνού του μπλογκ, έχει ΑΠΕΙΡΑ  υλικά κι όποτε ξεκινάει κάτι, αν όλα πάνε καλά το τελειώνει αμέσως, αν κάτι στραβώσει,  άστα να πάνε.
Στην απομόνωση για μέρες, μήνες , ακόμα και χρόνια μέχρι να της ξανάρθει η έμπνευση!!!


Τί ήθελα το καημένο;
Λίγα μαλλάκια να φανεί η αρχοντιά μου!!!!!!
Σαν είπε  όχι, δεν μπορώ να ασχοληθώ με τρίχες, αυτό ήταν , στην απομόνωση!!!!!
Όλα της αρέσουν εκτός από την κομμωτική!!!
Άσε τα δικά σου μαλλιά , τι με νοιάζει, εγώ θέλω τα δικά μου!!!!!!



Γιαυτό σου λέω πάλι κυρία Μαίρη μου, να είσαι καλά!!!!!
Χάρη σε σένα με θυμήθηκε, όχι για τίποτε άλλο, δεν προλάβαινε να ραφτεί και σκέφτηκε ότι πιο γρήγορα θα κάνει μια καούκα για μένα!!!!!
Πήρε μαλλιά , πήρε βελόνες , κόλλες , καρφίτσες, {  Εδώ με τις καρφίτσες λίγο σκιάστηκα!!!!
Στο βουντού πήγε το μυαλό μου.
Μέχρι να με τελειώσει, με έλουζε κρύος ιδρώτας!!!! }
τελικά τα κατάφερε κι απ΄ ότι κατάλαβα γρήγορα θα κάνει κι άλλη τώρα που πήρε το κολάι!!
Μακάρι , να έχω κι εγώ παρέα!!!!



  Για το φόρεμα , τί να πω;
Έβαλε ό,τι είχε και δεν είχε!!
Α, είναι χουβαρντού, δεν μπορώ να πω!!!!!!
Τα υλικά που λέγαμε;
Όποια φίλη τη ρωτήσει αν θέλει κάτι που πετάει, ΤΣΟΥΠ, το αρπάζει αμέσως!!
Εθισμένη παιδί, μου, δεν εξηγείται αλλιώς!!!!


Μια κι άρχισα ας σκεφτώ να σας γράψω κι άλλα, γιατί δεν τη βλέπω να έρχεται ακόμα!!!
Θα είναι σε κανένα πάρκο με τις εγγονές της ή θα δίνει τα φάρμακα στη μαμά της!!!!


Θα γυρίσει όλο νεύρα από τη βόλτα με το καρότσι, γιατί δεν θα έβρισκε δρόμο για να το περάσει!!
Δεν θα έχει κι άδικο βέβαια, είναι Γολγοθάς η βόλτα με το καρότσι!!!!!!
Εκτός από τα αυτοκίνητα , πρέπει να προσέχεις και τις λακκούβες!!!!!
Λες να βρήκε και τίποτα στο δρόμο και να το κουβαλάει;
Μπα, δεν νομίζω, αυτά τα κάνει όταν είναι μόνη της!!!
Η πρώτη ρακοσυλλέκτρια!!!!!
Εθισμένη, δεν σας το είπα;



Εγώ κάθομαι εδώ σταυροπόδι με τα φρουφρού μου κι αυτή μάλλον θα ψάχνει στο συρτάρι για το επόμενο δημιούργημα της, γιατί ως γνωστόν, δεν σταματάει ποτέ!!!!


Δεν σας είπα;
Βρήκε ένα σακουλάκι τριανταφυλλάκια και με στόλισε σαν επιτάφιο!!!!
Και πού δεν έβαλε!!!


Κι αφού δεν μπορούσε να μου βάλει άλλα, πήρε ένα φελιζολένιο αυγό και το στόλισε με τα υπόλοιπα του φορέματός μου , έβαλε και τα τελευταία τριανταφυλλάκια και ησύχασε!!!!!


Δεν πετάει τίποτα, εθισμένη σας λέω!!!!!
Ούτε κουρελάκι στα σκουπίδια!!!!
Τώρα με το πάτσγουορκ, βρήκε τη χαρά της, όλα τα αξιοποιεί!!!


Δείτε όμως τί ωραία που ταιριάζει με το φόρεμα μου!!


και μερικές πόζες ακόμα , τώρα που βρήκα ευκαιρία !!!!!


Ήμανε που ήμανε κλεισμένη τόσο καιρό, ας το απολαύσω λοιπόν!!!!!!




Ας σταματήσω εδώ για να πει κι αυτή κάτι!

-Ευχαριστώ που τα είπες όλα για μένα, τί έμεινε να προσθέσω εγώ;
Φαντάζομαι θα μου έψαλες τα εξ αμάξης!!!

Εκτός από τις κατασκευές, αγαπώ τα βιβλία και δει τα ιστορικά, αλλά κι όλα τα άλλα, αρκεί να είναι ωραία γραμμένα!!!
Τις βόλτες στην παραλία της Θεσσαλονίκης μας.
Τις συναντήσεις με αγαπημένες φίλες, που δυστυχώς τις στερούμε αρκετά τώρα λόγω υποχρεώσεων.

Χαίρομαι όμως,  που είμαι σ αυτή την παρέα που όσο πάει και μεγαλώνει , άσχετα αν δεν μπορώ να τα προλάβω όλα!
Μου κρατάτε συντροφιά τις πιο απίθανες ,ώρες!!
Δεν με ενοχλείτε καθόλου, μπορείτε να περνάτε όποια ώρα θέλετε!

Είμαι αισιόδοξο άτομο και θέλω να πιστεύω ότι αύριο όλα θα είναι καλύτερα!

 Δεν μου αρέσουν οι μίζεροι άνθρωποι, αυτοί δλδ που δεν ευχαριστιούνται με τίποτα!



Το βραβείο έχει μέρες που κυκλοφορεί και το έχετε πάρει αρκετές.
Έκανα μια προσπάθεια ανάμεσα στα αγαπημένα μου  blogs  και σας προτείνω αν κάποια δεν τα ξέρετε , να κάνετε μια βόλτα από εκεί!!
Όλα έχουν πολύ αξιόλογα θέματα!!!

Η Αριάδνη
http://ariadnefromgreece.blogspot.gr/

Η Λίλα
https://lila365idees.blogspot.gr/

Η Χαρά
https://kantomagapi.blogspot.gr/

Η Χρυσή
https://blisseekingmom.blogspot.gr/ 

Η Γεωργία
http://lucky-button.blogspot.gr/

Η Ιουλία
https://juldhandmade.blogspot.gr/

Η Κατερίνα
http://www.kapaworld.gr/

Η Λίτσα
http://litsart.blogspot.gr/

Η Μαρία και Η Ελένη
https://marileni2.blogspot.gr/

Η Μάγδα
http://magdax.blogspot.gr/

το κοριτσάκι μου , η Αναστασία
http://tourtitsesalliws.blogspot.gr/

Η Μάνια
https://maniaforquilts.com/

Η Νανά
https://tablerouge.blogspot.gr/

Η Σταυρούλα
http://stavroulam.blogspot.gr/

Η Χρυσάνθη
https://chrysanthisart.blogspot.gr/

Όπως καταλαβαίνετε, είχα έτοιμη  την κούκλα μου και σκέφτηκα να την συνδυάσω με την απονομή βραβείου, λόγω χρόνου!!

Ελπίζω να μη σας κούρασα!!!
Να είστε όλες κι όλοι καλά!!!!!!

76 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ρένα! :)
    Πανέμορφη η κούκλα σου όπως και η εγγραφή σου!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω δει ωραιότερη κόμμωση και ύστερα λες πως δεν το έχεις με την κομμωτική...Πανέμορφη η κουκλίτσα όπως αρμόζει σε μια τελετή βράβευσης.
    Να περνάς καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είδα ένα σωρό βιντεάκια στο YouTube , αποφάσισα να το παίξω και κομμώτρια .
      Είχα μεγάλο άγχος αν θα τα καταφέρω αλλά ευτυχώς όλα πήγαν καλά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  3. Κούκλα με τα όλα της που λένε!
    Με την παχιά της την πλεξούδα, το κρινολίνο της, το τσαντάκι της το trendy, τα χαριτωμένα τα τριανταφυλλάκια της..!! Αυτό που απογείωσε το αποτέλεσμα είναι τα ροζ μαγουλάκια της! Πόση λεπτομέρεια Ρένα! Θέλει τόση υπομονή!
    Σου αξίζει το βραβείο με το παραπάνω.
    Και σε ανώτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από υπομονή ,άλλο τίποτα Μαρία μου.
      Χρόνο να έχω θέλω.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  4. Την καταευχαριστήθηκα την ανάρτησή σου Ρένα μου! Υπέροχη η κούκλα σου, ποτέ δε θα έφτιαχνα μια, μιας και καταλαβαίνω τί λεπτοδουλειά και υπομονή χρειάζεται! Γεια στα χέρια σου! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου .
      Αφού ξέρεις από ράψιμο θα τα καταφέρεις σίγουρα.
      Χρειάζεται υπομονή κι επιμονή.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Κούκλα, η κούκλα σου!
    Κούκλα και η απονομή βραβείου που το αξίζεις 100%
    Μια βροχή ανοιξιάτικων βραβείων ήρθε να μας χαρίσει χαμόγελα, είναι μια "ηλεκτρονική αγκαλιά" για όλους μας!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Ρένα μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου.
      Χάρη στα βραβεία γνωριζόμαστε λίγο περισσότερο.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  6. Νάμαι κι εγώ να γνωρίσω την καινούργια φίλη μας με την όμορφη πλεξούδα και το ωραίο φόρεμα. Τελικά Ρένα το καρότσι το πέρασες για να μας μιλήσεις κι εσύ. Υπέροχη η παραπονιάρα κουκλίτσα και σίγουρα το βραβείο άξιζε την παρουσία της. Τι μάζεψες πάλι χρυσοχέρα μου που με έχεις κολλήσει και δεν πετάω κι εγώ πια τίποτα; Λατρεύω τους αισιόδοξους και από μίζερους μουρτζούφληδες έχει γεμίσει ο τόπος. Συγχαρητήρια λοιπόν για το βραβείο το άξιζες! Φιλάκια πολλά κορίτσι μου και πάντα να δημιουργείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου.
      Δεν μπορώ να μαζέψω τίποτε άλλο ειμαι υπέρ πλήρης 😂😂🤣🤣🤣ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ με έξωση 😂😂🤣🤣🤣
      Η παραπονιαρα φίλη μου κάθετε και καμαρώνει .
      Περιμένει να τις φτιάξω παρέα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Ρένα μου η κούκλα ολοζώντανη και με χάρη.
    Πολύ ωραία, όμορφη και αρχοντική. Και την ευχαριστούμε που μας έκανε και την εισήγηση του θέματος.
    Μπράβο για το Βραβείο, το αξίζεις Ρένα μου με τις δημιουργίες σου.
    Και φυσικά κρατάμε τον κατάλογο με τις προτάσεις σου.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Γιάννη σ ευχαριστώ πολύ .
      Πήρε θάρρος όμως και είναι όλο απαιτήσεις 😂😂🤣🤣
      Αξίζει τον κόπο μια βόλτα στα μπλογκ.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Το αξίζεις και μάλιστα αληθινό βραβείο εκτός του διαδικτύου!
    Η κούκλα υπέροχη και τα είπε μια χαρά. Και έμαθα ότι με τα της κομμωτικής δεν τα πας καλά.Είπα κι εγώ υπάρχει άραγε τομέας να μην τα πηγαίνει καλά;
    Βόλτα τα κουκλάκια σου έτσι; Τι τυχερή που έχεις σπίτι αυτήν την κοπελιά και κάνει την ανάρτηση για σένα!!!
    Καλά το σταυροπόδι της όλα τα λεφτά.
    Να σαι καλά όχι μόνο να μας κάνεις να θαυμάζουμε ομορφιές αλλά και να χαμογελάμε διαβάζοντάς σε που είναι πολύτιμο το χαμόγελο
    Καλή σου εβδομάδα Ρένα μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σ ευχαριστώ πολύ.
      Ναι ναι η κομμωτική δεν είναι το φόρτε μου.
      Κι άλλα πράγματα δεν είναι μέσα στις δυνατότητες μου, όπως να πιλοτάρω ας πούμε 😂😂😂🤣🤣🤣
      Αν και θα το ήθελα πολύ.
      Τώρα που το λες μου ήρθε μια ιδέα. Την επόμενη να την κάνω με στολή μαγείρισσας, γιατί αυτή με τα πολλά φρουφρού , δεν την βλεπω να βαζει καμια σκούπα .
      Το χαμόγελο είναι φάρμακο Άννα μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Διαβαζοντας το κειμενο σκεπτομουν αυτη ειναι η Ρενα που ξερω!!!Μου θυμισες τα παλια τοτε που σουλατσαραμε η μια στο μπλογκοσπιτακι της αλλης στη μπλογκογειτονιτσα μας!!!
    Συγχαρητηρια για το βραβειο!!!Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παλεύω Ρένα μου.
      Μη νομίζεις δεν έχω πάντα κέφια,
      αλλά όταν έχω το δείχνω 😁😁
      Αγαπώ την μπλογκογειτονιά μας κι όλες εσάς που γνώρισα μέσα από δω.
      Σ ευχαριστώ πολύ και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Απόλαυσα πολύ τον τρόπο παρουσίασης
    μου άρεσε πολλά η σκέψη παρουσίασης και όλα όσα γράφεις
    γέλασα πολλά με τούτα {με καλή έννοια}
    --Βρήκε ένα σακουλάκι τριανταφυλλάκια και με στόλισε σαν επιτάφιο!!!! [γελασα με το επιτάφιο]
    --Κι αφού δεν μπορούσε να μου βάλει άλλα, πήρε ένα φελιζολένιο αυγό και το στόλισε με τα υπόλοιπα του φορέματός μου , έβαλε και τα τελευταία τριανταφυλλάκια και ησύχασε!!!!! [γελασα με το και ησύχασε]

    να χαίρεσαι τις εγγονούλλες και τις βόλτες σας
    πολύ όμορφη η κούκλα και το αυγό, το καθένα ξεχωριστά αλλά και σαν σύνολο
    μου άρεσε πολλά το βρουλλί της κούκλας

    συγχαρητήρια για το βραβείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου.
      Κι εγώ γελούσα όταν τα έγραφα.
      Από βόλτες με τις εγγονούλες μου, αλλο τίποτε .
      Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Ομορφη η κούκλα σου κ αλλό τόσο κ η ιστορία της! Νά σαι καλά Ρένα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα η Tilda σου, Ρένα μου!!!!!!!!!!! Τη λατρεύω!!!!!!! Χρυσοχέρα μου εσύ!!!!!!!!! Αξίζεις το βραβείο και με το παραπάνω. Συγχαρητήρια, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλη μου.
      Όντως είναι πολύ γλυκιά και την λάτρεψα κι εγώ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Ρένα μου , η κούκλα σου εντυπωσιακή, ομορφοστολισμένη και προσεγμένη στην κάθε λεπτομέρεια, είναι χάρμα οφθαλμών....!!! Σίγουρα χρειάζεται και παρεούλα, οπότε σύντομα ελπίζω να δούμε και τη φιλενάδα της !!! Το μποκ μου θύμισε τις παλιές καλές ημέρες .....τότε που ο χρόνος επαρκούσε .....Να χαρείς το Βραβείο , το οποίο κέρδισες επάξια !!! Συγχαρητήρια και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κλαύδια μου.
      Γι'αυτό δεν αποφάσιζα τόσο καιρό να κάνω .
      Ήθελα να είμαι σίγουρη ότι θα βγει κάτι καλό.
      Τώρα νομίζω ότι θα κάνω πιο εύκολα τις επόμενες.
      Αχ αυτός ο χρόνος πού να πήγε άραγε;
      Λες να μεγαλώσαμε ;
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Φινετσάτη η κουκλίτσα σου με την κόμμωσή της πάρα πολύ πετυχημένη!
    Κι απ' ότι παρατήρησα, η γλωσσίτσα της πηγαίνει ροδάνι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες είδες Νούλη μου;
      Μπορεί να μην έχει στόμα αλλά από γλώσσα δεν πάει πίσω .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Χριστός Ανέστη Ρένα μου! Τι απόλαυση να σε διαβάζω και να βλέπω τα όμορφα έργα σου! Μπράβο σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος Νένα μου.
      Ευχαριστώ πολύ .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Υπέροχη η κούκλα σου , τι να πω για τα χρυσά χέρια.Κι εγώ πήρα βραβείο μα δεν ήξερα ότι πρέπει να κάνω ανάρτηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου.
      Κάνε μια ανάρτηση και πες 7 πράγματα για σένα.
      Και μετά δώσε το βραβείο σε 15 αγαπημένα μπλογκ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφη η κούκλα σου.
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο μανούλα! Αφού κατάφερες να περπατήσεις και στο κόκκινο χαλί, το μόνο που έμεινε τώρα είναι στο γάμο του πρίγκιπα Χάρι... ξέρεις εκεί δίπλα στην Ελισάβετ. Το καπελάκι που λέγαμε μην ξεχάσεις!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να ήρθε η ώρα να βάλω καπέλο με Βέλο ;
      Ελπίζω να διαβάσουν την ανάρτηση και να μου στείλουν πρόσκληση.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου .

      Διαγραφή
  19. Λάτρεψα το γράψιμό σου και την υπέροχη Tilda! Συγχαρητήρια για το βραβείο! Το αξίζεις με το παραπάνω με τις τόσο όμορφες αναρτήσεις! Τιμή μου που με συμπεριέλαβες στα αγαπημένα σου blog. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιουλία μου.
      Κάνεις πάρα πολύ ωραία πραγματα και τα θαυμάζω όπως ξερεις .
      Σου αξίζει λοιπόν κι εσένα το βραβείο.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. και με το βελόνι κάνεις θαύματα! Μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν ξέρω τι σημαίνουν αυτά τα βραβεία, αλλά βραβείο είναι καλό θα είναι. Πολύ σε ευχαριστώ Ρένα! Η κούκλα σου υπερπαραγωγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέμε 7 πράγματα για τον εαυτό μας και δίνουμε το βραβειο σε άλλα 15 αγαπημένα μπλογκ.
      Έτσι για να γνωριστούμε καλύτερα.
      Σ ευχαριστώ πολύ κι εγώ Μάνια μου.

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφη η κούκλα σου ,το φόρεμα της υπέροχο και το χτένισμα της καταπληκτικό!! !!!! Συγχαρητήρια και για το βραβείο!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μεταξία μου.
      Το προσπάθησα αρκετά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Αχ βρε Ρενάκι, όχι ένα αλλά πολλά πολλά βραβεία σου αξίζουν!! Κάθε σου ανάρτηση και ένα μικρό θαύμα!!! Πάντως η κουκλίτσα σου δικαίως πήρε βραβείο!! Είναι αυτό που λέμε "Σημασία στη λεπτομέρεια"!!! Συγχαρητήρια Ρένα μου!! Όσο για την αναφορά σου στο blog μου τι να πω. Ότι είναι τιμή μου να είμαι ένα από τα αγαπημένα σου blog και ένα μεγάλο ευχαριστώ!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νανά μου με ξέρεις καιρό, όπως κι εγώ.
      Ταιριάζουμε στη λεπτομέρεια .
      Θέλουμε να είναι όλα τέλεια.
      Μου αρέσουν αυτά που κάνεις και χαίρομαι με κάθε καινούργια σου ανάρτηση .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Καλα...η τίλτα από οταν γενηθεί χι..χι.. απο την κυρα κρατεί.. και οχι μονο απο το χιουμορ..πως σε εφιαξε τοσο κούκλα κούκλα μου; και ακου, όλο να λες την φιλη μας εθισμενη..χα..χα..!!
    Καλά το λεω εγω πως δεν παιζεσαι Ρενα μου..και οχι μονο..εεεε ναι βραβείο ηταν αυτο ..δεν θα το αφηνες ετσι σκετο...μας τρέλανες για ακομη μια φορα...!!
    Υπεροχη εκανες την τιλντα.. αλλα εκει που χρειαζεσαι συγχαρητηρια ειναι τα μαλια της..!! αφωνη εμινα τοσο ομορφα..!! αντε με το καλο και στην φιλεναδα της.. περιμενει εξ αλλου στο είπε..!! να περνας καλά με οτι κανεις φιλακια στι μικρες σας.. και σε σενα.. φιλακιααα!!!
    υ.γ. το σχόλιο της κόρης όλα τα λεφτα..χα..χα... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα χρόνο για δύο αναρτήσεις Ρούλα μου και σκέφτηκα να τις ταιριαξω.
      Τα μαλλιά με σταματούσαν τόσο καιρό, αλλά τώρα νομίζω ότι θα κάνω πιο εύκολα τα επόμενα.
      Οι μικρές δεν την είδαν ακόμα.
      Την έκρυψα πάλι στο συρτάρι 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 το έχει η μοίρα της να είναι κρυμμένη.
      Ξέρει ότι θέλω να πάω στο γάμο μαζί με την Ελισάβετ 😂😂😂😊🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  25. Καλά τώρα!!! Ας μην ήταν η Ρένα άξια να κάνει την Τίλντα μία κούκλα με τα όλα της και θα της έλεγα εγώ της γλωσσούς που όλο μπηχτές είναι, αν θα σουλατσάριζε τώρα στο κόκκινο χαλί!!! Για τράβα της λίγο το αφτάκι Ρένα γιατί πολύ αέρα πήρε!!!! Θα μου πεις με τέτοια ομορφιά πώς να μην πάρουν αέρα τα μυαλά της... όχι τα μαλλιά της γιατί ευτυχώς είναι σφυχτοδεμένα σε υπέροχη κοτσίδα!!!!! Ρένα μου ζηλευτή η κούκλα σου!!! Τώρα πρέπει να μου λύσεις και την απορία του δικού μου βραβείου.... Εγώ είμαι η πιο ακαμάτρα των απανταχού μπλογκόσπιτων. Μία ανάρτηση όλη κι όλη έχω κάνει φέτος! Μου αξίζει βραβείο??? Σ' ευχαριστώ πολύ και υπόσχομαι να ασχοληθώ με περισσότερη θέρμη γιατί πολύ τεμπέλιασα..... Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον πρέπει να της τραβήξω το αυτί Σταυρούλα μου.
      Πολύ γλωσσού έγινε.
      Όσο για το βραβείο σου, γιατί απορείς ;
      Κανείς τόσο ωραία πράγματα κι εσύ και πάντα σε παρακολουθώ .
      Σκέφτηκα ότι ίσως σε τσιγκλίσω λίγο και μας δείξεις τί κάνεις γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν κάθεσαι.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. Καταπληκτική η κούκλα και εμφανισιακά και σε ταμπεραμέντο! χαχα
    Μπράβο σου Ρένα μου και για το βραβείο και για τη κούκλα και που όλα τα αξιοποιείς και δε πετάς τίποτα.
    Εύχομαι ποτέ να μη χάσεις την έμπνευση σου και να συνεχίσεις να δημιουργείς ομορφιές.
    Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου.
      Πάντα ήθελα να κάνω μια Tilda.
      Μου βγήκε λίγο γλωσσού ομως😂😂🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  27. Έφτιαξες μια Τίλντα Ρένα μου;Πόσο μου αρέσουν!!!τις χαζεύω στο ίντερνετ και λέω κάποτε θα φτιάξω!!!Υπέροχη Ρένα μου!!!Χαρά στην υπομονή σου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ και το τώρα τις χαζεύω και δεν αποφάσιζα.
      Αν ξεκινήσεις σιγά σιγά θα τελειώσει.
      Στο YouTube έχει βιντεάκια πολλά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  28. Συγχαρητήρια για το βραβείο Ρένα μου, μα πιο πολλά συγχαρητήρια για την υπέροχη κούκλα σου!
    Τη λάτρεψα κυριολεκτικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει κάψει καρδιές η αφιλότιμη 😂😂😂🤣🤣🤣
      Πρέπει να κάνω κι άλλες γιατί πήραν τα μυαλά της αέρα .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Απίστευτη ανάρτηση! Γέλασα πολύ! Στο μεταξύ, πιο ωραία τσάντα από το αυγό, δεν θα μπορούσε να βρει η κούκλα-κυριολεκτικά, η οποία, εκτός από το ότι τα γράφει τόσο ωραία, διαθέτει και φωτογένεια! Πολλά φιλιά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κληρονομική η φωτογένια Πέτρα μου.😂😂🤣🤣
      Μου βγήκε λίγο παραπάνω γλωσσού όμως.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  30. απιθανηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη καλα το μαλλι ολα τα λεφτααααααααααα οπως κ το αυγουλακι.......φτιαξε κι αλλες τωρα που πηρες κι αυτο το κουλάι....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα φτιάξω Σοφία μου για να μη νομίζει ότι αυτή είναι και καμία άλλη .
      Ετοιμάζω τις ανταγωνίστριες της.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  31. Υπέροχη η κούκλα σου. Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόταση για το βραβείο.AriadnefromGreece

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου.
      Περιμένω την ανάρτηση σου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  32. Ρενάκι μου!!! Τι απίθανη κούκλα είναι αυτή;;; Θέλω σεμινάρια οπωσδήποτε!!! Δεν υπάρχεις!!! Έχω τρελαθεί!!! Μπράβο βρε Ρενάκι μου, μπράβο για την ενέργεια, το μεράκι, την αγάπη και την όρεξη που έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο που δεν θα ήθελα Κικίτσα μου.
      Να κάνουμε μαζί και να στολίζουμε τις κούκλες μας.
      Πού ξέρεις, μπορεί και να το κάνουμε 😉😉😉😉
      Μεράκι κι αγάπη κι όρεξη έχω.
      Η ενέργεια μου κάνει την δύσκολη τώρα τελευταία 😂😂🤣🤣 αλλά το παλεύω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  33. Λατρεύω το πρακτικό σου μυαλό Ρένα μου! Ακόμα και το βραβείο αυτό, το έραψες στα μέτρα σου, του έβαλες τα φιογκάκια του και μας το σέρβιρες γλυκά. Η Τίλντα σου καρακουκλάρα! Πολλές κούκλες θα τη ζηλεύανε, είμαι σίγουρη. Είναι φτιαγμένη απ' τα υλικά σου και κυρίως με το μεράκι και την αγάπη σου.
    Καλές κουκλο-κατασκευές και όλα αυτά τα ωραία που σκαρώνεις, χαρούμενο πλάσμα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν έχεις χρόνο για δύο αναρτήσεις, τα μαγειρεύεις .
      Άλλα είχα να δείξω, αλλά εκείνα δεν μιλούσανε, οπότε αναλάβει δράση η κούκλα μου.
      Μεράκι κι αγάπη έχω σε υπερθετικό βαθμό, ο χρόνος μου τα χαλάει .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  34. Υπέροχη η Τίλντα σου, Ρένα μου! Τί όμορφοι οι συνδυασμοί υφασμάτων και χρωμάτων που έκανες για να την ντύσεις!! Και το ασσορτί αυγό...καταπληκτικό! Αχ, αυτά τα κουρελάκια μας έχουν ξετρελάνει τώρα τελευταία! Κι εγώ κουκλίτσες έφτιαξα, κάπως διαφορετικές, και ετοιμάζομαι να σας τις παρουσιάσω.
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να τις δω.
      Θέλω να φτιάξω κι άλλες, να δω αν θα τα καταφέρω .
      Από κουρελακια έχω για 10 ζωές 😂😂😂🤣🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  35. Ωωωωω πόσα χρόνια πέρασαν απο τότε που είχαμε τα βραβεία ψωμοτύρι!!! Πολύ χαίρομαι για την επανεμφάνισή τους και φυσικά γιατί μου το απονέμεις κι εμένα Ρένα μου. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
    οσο για την Τίλντα σου να σου πω οτι παραμένει απωθημένο μου να τολμήσω έστω και μία και ας μη φτάσω στο βαθμό της δικής σου επιτυχίας.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το τολμήσεις και θα την κάνεις ακόμα καλύτερη.
      Έχεις αποδείξει ότι είσαι της λεπτομέρειας κι εσύ.
      Όσο για το βραβείο το αξίζεις και με το παραπάνω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  36. Κούκλα η κούκλα σου Ρένα!
    Μια ομορφιά χαμένης εποχής...

    σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρένα μου, ξαναπερνάω από το μπλογκοσπιτάκι σου για να σε ευχαριστήσω που έδωσες 3 βαθμούς στη φωτογραφία μου (στο 3ο δρώμενο Φωτογραφίζειν). Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φανταστική, ντελικάτη, σωστή κυρία!!! Μπράβο Ρένα μου και εις ανώτερα με το βραβείο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φαντάσου να είχε και στόμα χαχαχα. Κουκλαρα η τιλντα σου Ρένα μου από την κορφή μέχρι τα νύχια, άργησες λίγο να την βγάλεις στη ρούγα αλλά τώρα που βγήκε ποιός την πιάνει δίνη ρεσιτάλ 😀😀😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μια τέτοια κούκλα είναι πραγματικά για βραβείο και κόκκινο χαλί! Συγχαρητήρια Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...