Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΆΣΠΡΟΥ-ΜΠΕΖ


Άσπρο με θες;
Σε θέλω. 


Μπεζ με θες;
Yes I do!

Η Ιωάννα βοηθάει στη φωτογράφιση .

Ωραία λοιπόν, τα μιλήσαμε τα συμφωνήσαμε εμείς κυρία Ρένα μας.


Τί εγινε βρε παιδιά;
Έχασα επεισόδια;


Ποια βρήκατε και ποια συμφωνήσατε ;


Θελουμε να μας ενώσεις για πάντα.
Βαρεθήκαμε να είμαστε κλεισμένα τόσα χρόνια μέσα στα συρτάρια .


Όταν λέτε να σας ενώσω για πάντα , τί εννοείτε;
Να σας παντρέψω ;


Πες το κι έτσι.


Τότε πες το κι έγινε.
Κι έσονται τα δύο εις μαξιλάρι ένα .


Τί ένα δλδ , δεν λες καμιά εικοσαριά ;


Κάνε τη δουλειά σου εσύ και μη σε νοιάζει πόσα είμαστε.

Μαξιλάρες για το πάτωμα. 

Καλά καλά, θα κάνω ομαδικό γάμο να μου βγει και πιο φθηνά 😊😊😊


Σας ενώνω λοιπον με τα δεσμά της ραπτομηχανής κι άντε και καλούς απογόνους .



Σίγουρα θα υπάρξουν απόγονοι, γιατί τα συρτάρια σου δεν άδειασαν, γεμάτα είναι ακόμα .


Για στηθήτε τώρα για τις παραδοσιακές φωτογραφίες παρακαλώ.


Από δω η νύφη κι ο γαμπρός κι από δω οι κουμπάροι.


Οι συμπέθεροι, τα παρανυφάκια, τα ξαδέρφια κι όλο το υπόλοιπο σόι.


Αυτά είναι τα καλοκαιρινά μου μαξιλαράκια που έγιναν κατόπιν προτροπής τους.
Μπεζ βαμβακερό ύφασμα με άσπρες δαντέλες και άσπρο ύφασμα με μπεζ δαντέλες αντίστοιχα.

Πολλά μικρά πετσετάκια αξιοποιήθηκαν με αυτόν τον τρόπο.
Από ιδέες το πιντερστ άλλο τίποτα.
Τα υπόλοιπα περιμένουν τη σειρά τους.
Έχω κατά νου διάφορες εκδοχές που θα υλοποιηθούν λίαν συντόμως .


Δεν παρουσιάστηκαν στην ώρα τους και τώρα που ήρθε η ώρα να βάλω τα χειμωνιάτικα, είπα να τα φωτογραφίσω και να σας τα δείξω μη μείνουν παραπονεμένα.


Βέβαια έτσι τακτοποιημένα είναι για ελάχιστη ώρα.
Μόλις περάσει ο τυφώνας Ιωάννα ή ο τυφώνας Ευγενία, αλλού παπάς κι αλλού τα ράσα.



Και μια και μιλάμε για τα αγαπημένα μου μαξιλάρια, να σας δειξω άλλο ένα που το έφτιαξε με τα χεράκια της και μου το έστειλε η διαδικτυακή μας φίλη Μία.

Μία μου σ ευχαριστώ πάρα πολύ .
Σαν να ήξερες ότι μου αρέσουν τα μαξιλάρια .
Το λάτρεψα και θα φτιάξω κι άλλα τέτοια μαξιλαροσπιτάκια για να παίζω με τις εγγονές μου.




Αν έχετε κι εσείς μικρά πλεκτά ή κεντήματα, βρείτε τρόπο να τα βγάλετε από την αφάνεια πριν επαναστατήσουν .

Να είστε καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα .

68 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που έγιναν Ρένα μου!!! Δεν ξέρω ποιο είναι το πιο όμορφο!! Δεν τα πάντρεψες απλά, τα καλοπάντρεψες!!! Έχω και εγώ ένα σωρό δαντέλες, μαξιλάρια δεν έχω. Επειδή δεν μένουν ποτέ στη θέση τους. Τι τα θες, μικρά ή μεγάλα παιδιά τα μαξιλάρια την πληρώνουν!! Θα πρέπει να βρω κάποια άλλη ιδέα. Κάτι σκέφτομαι που είδα το μαξιλάρι σπιτάκι. Τέλειο και αυτό!! Πάντως όπως και να το κάνεις όλα τελικά βρίσκουν την θέση τους. Να είσαι καλά Ρένα μου!! Καλή συνέχεια!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μαξιλάρια ειναι τα λατρεμένα μου , ας είναι και στο πάτωμα.
      Τα άλλα πλεκτά που έχω , λέω να τα κάνω κάλυμμα για το κρεβάτι .
      Παλι επάνω σε ύφασμα σαν πατσγουορκ δλδ.
      Αναμείνατε στις οθόνες σας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!! τελεια φανταστικα πανεμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα αρχοντικά χρώματα από καλλιτεχνικά χέρια Ρένα μου.
    Μέσα δε σε ένα όμορφο σπιτικό όπως διακρίνεται στις εικόνες σου.
    Εντυπωσιακά.
    Καλησπέρα Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλε Γιάννη .
      Παίζω με τα υφάσματα και τις εγγονές μου κι ας τα κάνουν άνω κάτω.
      Καλη συνέχεια να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  4. Είναι τέλεια!
    Ειδικά τα λευκά πλεκτά επάνω στα μπεζ μαξιλάρια, είναι άψογα!
    Είναι εξαιρετική ιδέα, μα προσωπικά δεν έχω περίσσεμα από σεμέν, γιατί έφτιαξα μόνο όσα σετ χρειαζόμουν!
    Μόνο ενα μακρόστενο μου περισσεύει, αλλά με αυτό θα ντύσω το φθαρμένο καπέλο του λαμπατέρ!
    Κλείνοντας να πω και πάλι ότι είναι πάρα πολύ όμορφα τα μαξιλάρια σου και να ευχηθώ καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πολλά από την πεθερά μου,αλλά έχω αγοράσει κι άλλα τόσα.
      Κάπως έπρεπε να τα αξιοποιήσω.
      Και σε μενα τα μπεζ στο άσπρο ύφασμα μου αρεσαν περισσότερο, αλλά ειπα να μην αφήσω και τα άλλα παραπονεμένα .
      Ευχαριστώ και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. Όλα είναι υπέροχα Ρένα μου !! Τι ωραίες ιδέες που έχεις !! και τι ωραία που τα αποδίδεις και στο χαρτί αλλά και στα μαξιλάρια ! Σου έχω πει ότι σε θαυμάζω έτσι δεν είναι?? Να είσαι καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου.
      Η κάθε μια βάζει κι από ένα λιθαράκι, οπότε κι εγώ θαυμάζω εσάς 😘😘😘
      Ας είναι καλά το πιντερστ που μας ξετρελαινει.
      Φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  6. Ρένα μου τι υπέροχα που τα έφτιαξες και ταίριαξαν με τον καναπέ σου. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ελενη μου.
      Θα μου λείψουν τώρα που θα τα μαζέψω .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Χρυσοχέρα και υπέροχη μου φίλη!
    Τι καλή ιδέα να ενσωματώσεις τις πανέμορφες σου δημιουργίες σε μαξιλαράκια και φυσικά το μπεζ, μπράβο σου!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου.
      Την ιδέα την είδα στο πιντερστ, εγώ την προσάρμοσα στα μέτρα μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Κάποια πήρε φόρα μου φαίνεται!!!
    Απίθανα, Ρενάκι μου! Πανέμορφος χρωματικός συνδυασμός! Βγάζει θαλπωρή και χαλάρωση!!!
    Και το μαξιλαροσπιτάκι της Μίας όμως, δεν πάει πίσω: όνειρο είναι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε εσένα και άλλα τόσα στους... τυφώνες σου!
    ;-)
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Γιάννα μου.
      Δεν προλαβαίνουν να χαλαρώσουν και πολύ τα καημένα.
      Είναι τα πρώτα θύματα των τυφώνων 😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Ούτε που μου είχε περάσει από το μυαλό να αξιοποιήσω με αυτό τον τρόπο την "προίκα" :) μου από εργόχειρα της μαμάς μου. Εξαιρετική ιδέα με καταπληκτικό αποτέλεσμα!!
    Σ'ευχαριστώ Ρένα μου
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εγώ θα το σκεφτομουν Μαρία μου αν δεν το έβλεπα στο πιντερστ.
      Έχει πολλές ιδέες με τα πλεκτά .
      Θα ακολουθήσουν κι άλλες γιατί εχω πολλά ακόμα.
      Σ ευχαριστώ πολύ .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Μα τι ωραίος γάμος είναι αυτός !!!!!! Τέλεια γίνανε !!!!!!
    Στην ίδια φάση είμαι κι εγώ Ρένα μου, μαζεύω όλα τα στρογγυλά πλεχτά πετσετάκια γιατί η κόρη μου θέλει να της φτιάξω τελαράκια (όπως οι ονειροπαγίδες) για να τα βάλει στον τοίχο, και μαξιλάρια επίσης, μια και ετοιμάζει το σπίτι για αληθινό γάμο !!! Όπως καταλαβαίνεις ψάχνω κι εγώ για ιδέες .... Να τα χαρείς τα πανέμορφα μαξιλάρια σου και ας τα κυλήσουν και στο πάτωμα οι εγγονές να τα ευχαριστηθούν !!!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ώρα η καλή Ράνια μου.
      Είμαι σίγουρη ότι θα κάνεις πολύ ωραία πράγματα για το κοριτσάκι σου .
      Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κυλήσουν συο πάτωμα μαζί τους.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Ρένα μου, να τα χαρείς όλα τα πανέμορφα μαξιλαράκια σου. Ο συνδυασμός μπεζ με λευκό μου αρέσει πολύ, όμως και η ιδέα για τα πλεκτά ως διακόσμηση πάνω στα μαξιλάρια.
    Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει το όμορφο μαξιλαράκι σπιτάκι που έφτιαξα ειδικά για σένα, φίλη μου, και βρήκε τη θέση του στο σπιτικό σου. Να είσαι πάντα καλά. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μαξιλάρια είναι η αδυναμία μου Μαράκι μου.
      Αυτά πολύ τα ευχαριστήθηκα.
      Αλλά και το δικό σου έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και στο σπίτι.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία τα μαξιλάρια σου! Και όλα μαζί στο καναπέ τελειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου Ρένα!!! Πραγματικά ο γάμος πέτυχε και είμαι βέβαιη ότι θ' ακολουθήσουν κι άλλοι. Πολύ όμορφη και μοντέρνα αυτή η εκδοχή του πλεχτού. Άσε, έχω κι εγώ πολλά τέτοια από τη γιαγιά μου κλεισμένα στα συρτάρια...Νομίζω ότι θα γίνουν πολλοί τέτοιοι γάμοι! Τί χαρούμενο και το δωράκι που έλαβες! Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που βρήκαμε τον τρόπο Ευγενία μου, ποιος μας πιάνει.
      Μελετάω ένα κάλυμμα για το κρεβάτι κι ό,τι άλλο ήθελε προκύψει 😉
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. καλημερα λυκια μου
    ειναι ολα υπεροχα
    να τα απολαυσεις ευχομαι

    φιλια πολλα
    και να περνας ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία ιδεα Ρενα μου! Δεν υπάρχει σπίτι χωρίς κάμποσα τετοια μικρα πλεκτα και μεμονωμένα κομματια. Συχνά είναι και ενθυμια απο μαμάδες, γιαγιάδες και θείες (αν και εχω μαζέψει κι απ' τα σκουπίδια!!!) Ευκαιρία να τα αξιοποιήσουμε!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Νίκη μου.
      Μου έχουν δώσει και φίλες πάρα πολύ και τώρα που θα τα δουν θα τα θέλουν πίσω 😂😂😂🤣🤣🤣🤣
      Ας πρόσεχαν .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Απίθανα τα έφτιαξε!! Κι έχω και εγώ τόσα φυλαγμένα ΄μόνο που πρέπει να φτιάξω μαξιλάρια.
    Και οι τυφώνες (Ευγενία-Ιωάννα και όοοολα τα μικρά μας) λατρεύουν τα μαξιλάρια.
    Μπράβο χρυσοχέρα μου
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ μαξιλάρια πάντα είχα σε διάφορα μεγέθη γιατί μου αρέσουν πολύ .
      Αν δεν τα παίξουν οι τυφώνες Ποιός θα τα παίξει;😂😂🤣🤣
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Η χειροποίητη δαντέλα βρήκε το ταίρι της και την ευκαιρία να αναδείξει την ομορφιά της. Όμορφος συνδυασμός που έδωσε ένα ρομαντικό και στιλάτο αποτέλεσμα. Με υγεία καλοφόρετα!.. Να είσαι καλά..καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκρίνιαζαν πολύ καιρό οπότε τα πάντρεψα αλλά δεν ησύχασαν.
      Θέλουν κσι τα υπόλοιπα να βγουν στην επιφάνεια 😊😊😊
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Χα..χα.. αυτός ειναι γαμος Ρενα μου οχι ψεματα!!! μα τι ωραια που τα ταιριαξες..!! αλλα να λεμε και την αλήθεια εχες και τα μπεζ μαξιλαρια..και ήρθαν τα λευκα πλεχτα και τα απογειωσαν..φιλεναδα..
    Σιγουρα θα ειναι πολύ ευχαριστημενα έτσι που τα ταιριαξες .. μπραβο και γεια στα χέρια σου Ρενα μου..κανε εσυ΄να παιρνουμε ιδεες οι υπολοιπες που δεν ψαχνουμε..πολύ ομορφη και η ιδέα της Μιας με το υφασματινο σπιτακι της.. να το χαρεις το δωρακι της φιλεναδα..
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις ..θα τα πουμε φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού άρεσαν σε όλες σας θα είναι πετυχημένος ο γάμος 😁😁😁😁
      Από μαξιλάρια άλλο τίποτα .
      Τώρα θα ετοιμάσω και κάτι πιο μεγάλο .
      Να τα βάλω όλα να μην τα ακούω να γκρινιάζουν 😉😉😉😉
      Το μαξιλάρι της Μίας μου άρεσε πάρα πολύ και πρέπει να του φτιάξω παρέα .
      Ευχαριστώ πολύ .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. αααααααα Ρενααααααααα τι ομορφόσογο ειναι τουτο!!!!υπεροχος ο καναπες αντε παλι τα δωσες αλλα τοσα χρονια ζωης τα ΜΟΥΤΙΦΟΎΔΙΑ ετσι τα λεγε η γιαγιακαμ αυτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα κι η δικιά μου έτσι τα έλεγε Σοφία μου .
      Αντε να ξαθάψεις και τα δικά σου .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Υπέροχα έγιναν τα μαξιλάρια σου Ρένα μου!!!
    Πάντα μου άρεσε ο συνδυασμός του μπεζ με το λευκό κι έλεγα κάποια στιγμή να το πειραματιστώ σε κάποια μου έργα,αλλά εσύ τώρα μου άναψες τα αίματα,αχ! τι μου κάνεις??? Καλή συνεχεία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία μου, η μια ξεσηκώνει την άλλη 😊😊😊
      Κι εγώ τα έβλεπα καιρό κι αποφάσισα να τα φτιάξω λίγο προν το καλοκαίρι.
      Περιμένω να δω και τη δική εκδοχή.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Τι ωραία που τα πάντρεψες Ρένα μου!!! Χαρά που θα κάνουν οι μικρές, μαξιλαροπόλεμος θα γίνει .Έτσι είναι καλύτερα, από το να είναι κλεισμένα στα συρτάρια. Εμένα η κόρη μου δεν τα θέλει, θα φτιάξω καμιά ονειροπαγίδα! Να είσαι καλά και καλή συνέχεια!!! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι ονειροπαγίδες είναι πολυ ωραία ιδέα Μεταξία μου.
      Να φτιάξω κι εγώ για την κόρη μου 😊😊😊😊😉😉😉😉
      Όσο για τα μαξιλάρια, μόνο όταν κοιμούνται είναι στη θέση τους .😂😂🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Κοίτα τώρα που έχω να ξετρυπώσω ένα σκασμό τέτοια σεμεδάκια από τη γιαγιά και τη μαμά μου! Θα ήταν τέλεια μαξιλάρια για το κοριτσίστικο δωμάτιο που ετοιμάζουμε!!! Ε;;; Βγάζουν κάτι ρομαντικό που το αγαπώ!!! Ρενάκι μου, με τις φοβερές ιδέες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποψιαστώ ότι έρχεται μια πριγκίπισσα Κικίτσα μου;
      Σίγουρα θέλει το ρομαντικό δωματιάκι της τότε.
      Άντε με το καλό.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Τέτοιος γάμος μήτε στη Σαντορίνη Ρένα μου ,τόση ομορφιά και χάρη. Τέλεια ιδέα ο συνδυασμός μαξιλαρακια πλεκτά γιατί βγαίνουν στην επιφάνεια και παίρνουν καινούργια ζωή χωρίς να βαραίνουν τον χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Κατερίνα μου:
      Με συνοπτικές διαδικασίες!!!!
      Καημό το είχαν να βγουν από τα συρτάρια!!!!
      Περιμένουν και τα άλλα τη σειρά τους!!!!!!
      Δεν μου φτάνουν όσα έχω, αγοράζω κι όσα βρίσκω και στη λαϊκή σε πολύ καλή τιμή!!!
      Σε λίγο θα βγουν και στο μπαλκόνι!!!
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  24. Ξετρελάθηκα Ρένα μου! Πόσο όμορφο σύνολο και τι καλά που ταιριάζουν. Από κοντά φαντάζομαι θα είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο έπαθα κι εγώ .
      Και τώρα που τα σήκωσα κι έβαλα τα χειμωνιατικα, μου λείπουν.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  25. Πανέμορφα είναι!
    Αυτός κι αν ήταν επιτυχημένος γάμος! :) :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι είναι.
      Με δόξα και τιμή 😊😊😊
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. Αυτοί οι τόσο επιτυχημένοι γάμοι....βλέπω να συνεχίζονται προς μεγάλη μου ευχαρίστηση !!! Τέλεια τα ταιριάσματα, απίθανα τα πλεκτά και κορυφαία η ανάδειξή τους .....Μοναδικά τα μαξιλάρια σου,Ρένα μου, καλόγουστα και ερωτεύσιμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συνεχιστούν Κλαύδια μου μόλις μου το επιτρέψουν οι συνθήκες.
      Οι υποχρεώσεις πολλές.
      Έχω ανακαλύψει άπειρα μικρά κεντηματάκια που περιμένουν κι αυτά να βγουν στην επιφάνεια .
      Κι εγώ τα ερωτεύτηκα γι'αυτό και συνεχίζω όσο μπορώ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  27. Ρένα κουφέτα δεν βλέπω! Εγώ θέλω και κουφέτα γιατί γάμος χωρίς κουφέτα είναι σαν τον γάμο χωρίς κουμπάρο και παπά!!!! Και χωρίς αστεία τώρα... έκανες υπέροχη δουλειά!!!!Να έχεις πάντα τέτοιες όμορφες ιδέες!!! Το υλικό και το ταλέντο δεν σου λείπουν!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μεριμνήσω την επόμενη φορά Σταυρούλα μου.
      Ήταν πολύ αστραπιαία η απόφασή τους😂😂😂😂😂
      Από υλικά να φαν και οι κότες .
      Για 10 ζωές και βάλε.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  28. Ρένα είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!!! Το ένα καλύτερο από το άλλο!!!Κι ο συνδυασμός άσπρου και μπεζ είναι από τους αγαπημένους μου!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου .
      Σαν αφράτα κουλουράκια έγιναν 😁😁
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Υπέροχα έγιναν Ρένα μου!!!αυτά τα σεμεδάκια μπορείς να τα κάνει ότι θες μπορείς να φτιάξεις και κουρτινάκια είναι καταπληκτικά!!!περριτό να σου πω ότι ξετρελάθηκα με τους πινακές σου!!!χίλια μπράβο!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια και γέμισαν οι τοίχοι Δέσποινα μου, με πίνακες και αγιογραφίες, είπα να γεμίσω τοτς καναπέδες με μαξιλάρια 😂😂
      Σειρά έχουν τώρα τα κρεβάτια και τα παράθυρα .
      Οπως καταλαβαίνεις έπεται συνέχεια .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  30. Καλέ, εγώ ήμουν σίγουρη πως είχα αφήσει σχόλιο...γιατί πραγματικά μου άρεσαν πολύ τα μαξιλάρια σου, Ρένα μου και ιδιαίτερα η εναλλαγή στα χρώματα των υφασμάτων και των πλεκτών. Να τα χαρείτε, μικροί και μεγάλοι!!!!
    Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω το έχω πάθει αυτό πολλές φορές Μαρία Άννα μου.
      Μου άρεσαν κι εμένα τόσο πολύ που δεν βλέπω την ώρα να φτιάξω και τα άλλα που έχω στο νου μου.
      Καιρός να αξιοποιήσουμε τα πάντα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  31. Εντάξει... εγώ που έχω και μια λατρεία στα μαξιλάρια ξετρελάθηκα με ότι έφτιαξες! Απο τις δύο εκδοχές προτιμώ λίγο περισσότερο αυτά με το λευκό φόντο. Και το πολύχρωμο μαξιλαράκι όμως της Μίας είναι τόσο χαριτωμένο! Φιλάκια και καλή εβδομάδα Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Χριστίνα μου.
      Όσα μαξιλάρια και να έχω, πάντα θέλω κι άλλα .😊😊
      Τώρα πάμε για τα επόμενα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  32. Έχω πέσει κάτω απ' τα γέλια. Τι διάλογος κι αυτός!!!
    Και τι ωραία που τα πάντρεψες τα ένδοξα τα σεμεδάκια Ρένα μου!
    Μπράβο σου, κάθε φορά θαυμάζω την ευρηματικότητα και τις τεχνικές σου. Μου έβαλες και κάτι ιδέες τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Yπέροχα έγιναν Ρένα!!!Πρέπει να πείσω την μαμά μου,να κάνουμε και εμείς το ίδιο!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα .
    Δεν παθαίνουν τίποτα. Είναι μόνο ραμμένα κι όχι κομμένα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...