Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΌ ΤΟΠΊΟ


Μια κατασκευή από ή με φελλό!!!!!
Αυτό είναι το θέμα για τον Νοέμβριο, των Creative Bloggers!!!!

Πολλά τριγύρισαν στο μυαλό μου, αλλά επειδή ήθελα να φτιάξω το φθινόπωρο σε ένα από τα στρόγγυλα ξύλα που βρήκα, προσανατολίστηκα προς τα εκεί!




Πάμε λοιπόν να ανοίξουμε τα συρτάρια και τα κουτιά μου για να βρούμε υλικά!!

                                                                     ΥΛΙΚΑ
* Την ξύλινη επιφάνεια την είχα,( εδώ θα δείτε το καλοκαίρι, πρώτο μέρος από τις 4 εποχές!!)
* Ένα φύλλο φελλού ( πήρα μεγάλο γιατί η στρόγγυλη επιφάνεια έχει 40 εκατοστά διάμετρο )
* Κόλλα κρυσταλλιζέ ( μια χαρά κολλάει ο φελλός )
* Πιστολάκι ζεστής σιλικόνης ( κολλάει τέλεια ο φελλός  και με αυτή την κόλλα )
* Ακρυλικά χρώματα  ( πάλι πήρα των κοριτσιών. Είναι πάντα στο τραπέζι, ενώ τα δικά μου τα έχω κρυμμένα!!! )
* Ψαλίδι ( δεν είχαν τα κορίτσια, εννοείτε  )
* Κοπίδι ( ούτε τέτοιο είχαν τα κορίτσια, ΕΝΝΟΕΙΤΕ!!!!!!!!! )
* Χάρτινα χερούλια από τσάντες δώρου ( μην απορείτε, θα δείτε παρακάτω.
Αν απορείτε που έχω και από αυτά, ΝΑΙ ΕΧΩ!!!!!!!!! )
* Ένα διάφανο κουτί από παιδικό παιχνίδι ( ναι, υπήρχε κι αυτό μέσα σε ένα ντουλάπι και θα δείτε σε τί χρησίμεψε !!!)

                                                                       ΣΥΝΤΑΓΗ

Αλείφουμε με αρκετή κόλλα την ξύλινη επιφάνεια και την βάζουμε επάνω στον φελλό.
Εδώ να προσθέσω και κάτι ακόμα στα υλικά μας.

Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 3 τόμους εγκυκλοπαίδειας.
Αν δεν έχετε και είστε απ αυτούς που ψάχνουν μόνο στο ίντερνετ για πληροφορίες, σας βλέπω να κάθεστε επάνω μέχρι να κολλήσουν 😂😂😂
Όπως καταλάβατε, τους τόμους τους χρειαζόμαστε για βάρος!!!!

η στρόγγυλη επιφάνεια και ο φελλός

Μια βραδιά είναι αρκετή για να ενσωματωθούν, μη κουραστείτε και πολύ 😁

κολλημένα μαζί και τα χάρτινα χερούλια σε αναμονή

Σειρά έχουν τα χάρτινα χερούλια.
Αφού τα στριφογύρισα μερικές φορές, τα κόλλησα με ζεστή σιλικόνη επάνω στον φελλό.

φύλλα κομμένα από φελλό
Ένα άλλο κομμάτι φελλού, το χρωμάτισα με ακρυλικά σε γήινους τόνους και μετά το έκοψα σε μικρά φυλλαράκια.


Το φθινοπωρινό τοπίο αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά.


Έχει αρκετό  χώρο ακόμη. 
Για να δούμε τί θα βάλουμε. 


Με τη βοήθεια 2 ποτηριών, ζωγράφισα 2 ομόκεντρους κύκλους επάνω σε ένα άλλο κομμάτι φελλού και τους έκοψα περιμετρικά με το κοπίδι.


στρογγυλές κορνίζες από φελλό και πλαστικό διαφανές. 


Εδώ είναι που χρειάστηκα το διαφανές κουτί, το οποίο το βρήκα ψάχνοντας για το κορδόνι που πρέπει να βάλω γύρω γύρω από το έργο μου.
Αυτό δεν το βρήκα ακόμα 😂😂
Θα το βρω όταν θα ψάχνω για κάτι άλλο!!!!!!!


Με ζεστή σιλικόνη κόλλησα αυτά τα στρογγυλά δαχτυλίδια που βλέπετε, επάνω στο διαφανές κουτί, αφού δοκίμασα αν αντέχει τη σιλικόνη και δεν λιώνει το πλαστικό.
Κατόπιν  με το ψαλίδι έκοψα το πλαστικό, στον εξωτερικό κύκλο.
Έτσι σχηματίστηκαν δύο κορνίζες, τις οποίες θα  κολλήσω πάλι  με ζεστή σιλικόνη στο κενό που υπάρχει ανάμεσα στα φύλλα, αφού βάλω πρώτα από μια φωτογραφία των κοριτσιών.


Αυτή είναι η δική μου πρόταση για τον μήνα Νοέμβριο.
Πώς σας φαίνεται;
Και τη δεύτερη εποχή έφτιαξα, το φθινόπωρο και πρόταση με φελλό σας έδειξα και κορνίζα για φωτογραφίες έκανα.

Τρία σε ένα 😀😀😀
Έπονται τα άλλα δύο, ο χειμώνας και η άνοιξη.

Πού θα βρω τοίχο για να τα κρεμάσω, δεν ξέρω.
Μάλλον στο διάδρομο της πολυκατοικίας!!!!!!!

Ο φελλός είναι ένα υλικό με πολλές εφαρμογές.
Αν θέλετε να δείτε κι άλλες ιδέες, δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε όλα τα  bloggs των creative_bloggers .


Κι αν σας αρέσει να φτιάχνετε πράγματα κι εσείς, ελάτε στην ομάδα  creative corner στο φβ .
Θα χαρούμε να φιλοξενήσουμε τις δημιουργίες σας.
 Παρακάτω θα δείτε τη λίστα όλων των blogges, καθώς και τις ημερομηνίες των αναρτήσεων τους.
Μη χάσετε καμία.


  • Χριστίνα από Art Decoration Crafting ………………………………….. 04/11/2019
  • Λαμπρινή από Lamprouka ……………………………………………… 05/11/2019
  • Μαρίνα από to e-periodiko mas ………………………………………… 06/11/2019
  • Ελπίδα από Two Boys & Hope  ……………………………………………… 07/11/2019
  • Ελένη από Καρυδότσουφλο  …………………………………………………. 8/11/2019
  • Ρένα από δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου …………………………………. 09/11/2019
  • Ελεάνα από My Home My Memories ………………………………………. 11/11/2019
  • Κικίτσα από DIY My Day ……………………………………………………. 12/11/2019
  • Σωτηρία από My Little World ……………………………………………….. 13/11/2019
  • Νίκη από Ονειροποιείο ………………………………………………………. 14/11/2019
  • Νικολέττα από Crafty details ………………………………………………… 15/11/2019
  • Κική από Creative Moments ……………………………………………….. 16/11/2019
                                                    ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!

46 σχόλια:

  1. Πανέμορφο!! Ρένα μου υπέροχη ιδέα και εξαιρετικό αποτέλεσμα!
    Μπράβο σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο φίλη!
    Τα φιλιά μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου.
      Προσπάθησα να τα συνδυάσω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Άλλη μια όμορφη ιδέα χρυσοχέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ πολυ γλυκουλι... αλλα εγω γιατι δεν βλεπω ποτε αυτο που βαζετε με τα θεματα ειναι ανοιχτο σε ολους ή μονο στα μέλη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι μέλος της ομάδας Creative corner Σοφία μου.
      Μπορείς κι εσύ να φτιάχνεις τα δικά σου κι αφού τα αναρτάς, να βάζεις και το #creativebloggersgr και #creative_bloggers.
      Έτσι έκανα κι εγώ πριν μπω στην ομάδα των creative bloggers.
      χαίρομαι που σου άρεσε.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Ε όχι και στον στο διάδρομο της πολυκατοικίας, τέτοιο έργο!
    Απίθανη έμπνευση Ρένα μου! Ο φθινοπωρινός σου πίνακας έχει τα γήινα χρώματα του φθινοπώρου. Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να κάνω Μαράκι μου ;
      Να τα βάλω στο ταβάνι καλύτερα;
      Το σκέφτηκα κι αυτό 🤣🤣🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετική έμπνευση Ρένα μου! καθώς και οι οδηγίες βήμα-βήμα.
    Συγχαρητήρια!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Καλή εβδομάδα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Ρένα μου, πολύ μου αρέσει η νέα σου έμπνευση. Τρελαίνομαι με τον τρόπο που έφτιαξες τον κορμό για το δέντρο. Ο πίνακας θα γίνει εξαιρετικός όταν με το καλό προσθέσεις και τις φωτογραφίες των κοριτσιών. Μπράβο, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχεδίαζα να στρίψω χαρτί κραφτ και μετά θυμήθηκα τα χερούλια 😂
      Πρέπει να εκτυπώσω φωτογραφίες, γιατί όλες είναι στον υπολογιστή, αλλά θα το κάνω σίγουρα.
      Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Θαυμάσια κατασκευή και δημιουργία, καθαρά φωνάζει Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Beautiful and genius work with cork! I'm sure wherever you decide to hang your creation it will look wonderful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίο :)
    Αυτά τα χερούλια από τσάντες δώρων πολλές φορές μου έχουν τραβήξει την προσοχή. Κορδόνια, σπάγκοι, αλυσίδες κ.α. Εχω μπει στον πειρασμό και έχω κρατήσει το κατιτιςςςς μου!!
    Και τώρα έφτασε η στιγμή να ομολογήσεις! Που έχεις κρύψει τα χρώματα σου...
    Πέρασα πολύ όμορφα και χαμογελούσα με την περιγραφή σου, φυσικά και εβαλα τα γέλια για τους τόμους χαχαχαχαχα Ναι η επιστήμη δεν έχει βρει ακόμη εναλλακτική λύση εκτός από αυτή που προτείνεις χαχαχαχα
    Να σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο ωραία που είναι, γιατί να τα πετάξουμε καλέ;
      Όσο και να με βασανίσεις, δεν θα σου πω γιατί δεν θυμάμαι.
      Τα αλλάζω συνέχεια θέσεις για να μη τα βρίσκουν τα κορίτσια και τα χάνω 😂😂😂😂😂
      Γι'αυτό κράτησα την εγκυκλοπαίδεια, έχουν γνώση οι φύλακες.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Εντάξει! Δεν έχω λόγια! Το φθινοπωρινό τοπίο σου είναι απλά υπέροχο! Μπράβο Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου.
      Αφου δεν λέει να χειμωνιάσει, ας καλοπιάσουμε το φθινόπωρο.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Γεια σου Ρένα! Πολύ όμορφη η πρότασή σου! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες! Φιλάκια και καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευγενία.
      Δεν ήταν δα και κάτι δύσκολο .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Αυτή η κατασκευή μοσχομυρίζει αγαπημένο φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι!
      Αγαπώ το φθινόπωρο και τα χρώματα του.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Η καλλιτεχνική σου φύση Ρένα μου δεν σε εγκαταλείπει ποτέ! Μόνο εσύ θα σκεφτόσουν να φτιάξεις γλυπτό πίνακα με φελλό! Μπράβο για άλλη μία φορά φίλη μου... φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου.
      Νομίζω ότι όλοι όσοι ασχολούμαστε με DYI, δοκιμάζουμε και πειραματιζόμαστε με τα πάντα.
      Εσύ μας το αποδεικνύεις περίτρανα.

      Διαγραφή
    2. Έφυγε το σχόλιο πριν σου στείλω φιλάκια.
      😘😘😘😘😘

      Διαγραφή
  14. Υπέροχο και το Φθινόπωρό σου!
    Και την ιδέα του να το βάλεις στον διάδρομο της πολυκατοικίας, τη βρίσκω εξαιρετική.
    Εάν βάλεις και άλλα έργα σου, θα γίνει μια είσοδος πολυκατοικίας που θα είναι και γκαλερί ταυτοχρόνως!
    Το νέο θα μαθευτεί και θα σε αναφέρουν στον τοπικό Τύπο και στα τοπικά κανάλια αρχικά και μετά θα διαδοθεί πανελληνίως κι ύστερα η είσοδος-γκαλερί θα γίνει διάσημη παγκοσμίως και όλοι θα μιλούν για σένα και μετά θα λέω στις φίλες μου "Δείτε αυτά τα στολίδια. Η Ρένα η Χριστοδούλου τα έφτιαξε και μου τα χάρισε" κι αυτές θα σκάνε από τη ζήλια τους!
    Κίσιζ Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Και ύστερα ξυπνήσαμε Άρτίστα μου;
    Λοιπόν,αρχίζω και καλοβλεπω τον διάδρομο μας.
    Ειλικρινά πολύ θα μου άρεζε να το κάνω, αλλά πολύ φοβάμαι οτι θα με κυνηγήσουν 😂😂😂
    Το παγκοσμίως γνωστή, μήπως μου δημιουργήσει προβλήματα;
    Όσο να πεις, έχεις ντοκουμέντα στα χέρια σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά 😘😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίο το φθινοπωρινό τοπίο σου Ρένα μου, και θα ομορφύνει κι άλλο όταν μπουν κι οι φωτογραφίες των ζουζουνιών σας!!
    Μην ανησυχεις, δεν απορούμε που εχεις φυλαγμένα όλα αυτα, κι εμείς το ίδιο κάνουμε! 😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλεύω καθημερινά να απαλλαγώ από μερικά μαζεμένα, αλλά δυσκολεύομαι. 😂😂
      Διαλέγω φωτογραφίες τους.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. καλημερα!
    Συγχαρητηρια, πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου.
      Καλό βράδυ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Τέλεια αποτυπωμένο φθινόπωρο επάνω σε φελλό!
    Αχ Ρένα, είσαι ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης!
    Φιλιά και καλημέρες 🌻🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου.
      Κι εσύ ανεξάντλητη πηγή ταξιδιωτικών περιηγησεων.
      Ανταλλάσουμε γνώσεις κι εμπειρίες εδώ μέσα και είναι πολύ ωραίο όλο αυτό.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Καλα φιλεναδα τι ωραια ιδεα να φτιαξεις αυτη την φθινοπωρινη δημιουργια επανω σε φελο...!!! οπως το λες και εποχή και κορνιζα.. μπραβο Ρενα μου..παρα πολύ μου αρεσε.. και οταν βαλεις τις φωτογραφιες των κοριτσιων θα ειναι ακομα ωραιοτερο..
    Το σχολιο της αρτιστας πιο πανω ολα τα λεφτα..
    Να εισαστε ολοι καλα την αγαπη μου παντα..φιλιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το σχόλιο της Άρτίστα με τρόμαξε 😁😁
    Ψάχνω να βρω μεγάλα μαύρα γυαλιά για να μη με αναγνωρίζουν όταν θα γίνω παγκοσμίως γνωστή 🤣🤣
    Ειχα στο μυαλό μου να φτιάξω το φθινόπωρο, οπότε τα συνδύασα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Acabo de ver tu trabajo del verano y veo que ha llegado el otoño muy rápido, me gusta el colorido de las hojas y ver el dueño alfombrado.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφο υλικό ο φελλός Ρένα μου και τόσο εύκολος στη χρήση, φτάνει να έχει κανείς φυσικά την δική σου φαντασία!
    Τώρα από πού βγήκε η έκφραση αυτός είναι "φελλός" ίσως γιατί επιπλέει των καταστάσεων ή βουλώνει μπουκάλια!!!

    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι επιπλέουν οι φελλοί Στεφανία μου, το βλέπουμε καθημερινά γύρω μας.😂😂😂😂
      Σαν υλικό είναι όντως για πολλές κατασκευές.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Καταπληκτική ιδέα Ρένα να φτιάξεις πίνακα-κορνιζα για φωτογραφίες!!Είναι πανέμορφο,μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Ήθελα να ξεφύγω από χριστουγεννιάτικα στολίδια μιας και είναι το θέμα του Δεκεμβρίου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ζωγράφισες Ρενάκι μου!!! Φοβερό έργο τέχνης και όμορφο και διαχρονικό!!! Τελικά ο φελλός θα γίνει αγαπημένο υλικό!!! Σε φιλώωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ναι ναι, σε πολλές κατασκευές μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε Κικίτσα μου.
    Ακόμα και τα παιδιά μπορούν να κατασκευάσουν με αυτόν διάφορα παιχνίδια.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...