Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

ΠΑΠΛΩΜΑ ΠΑΤΣΓΟΥΟΡΚ!!


Τελείωσε, τελείωσε 
ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!!!!!


Γιατί κάνω τόση φασαρία;
Διαβάστε και θα με δικαιολογήσετε.


Όλα άρχισαν περίπου το 1990, δλδ τον προηγούμενο αιώνα.

Κάθε φορά που έραβα κάτι, μοδίστρα γαρ για χρόνια, έβαζα στην άκρη τα κομματάκια που περίσσευαν.
Και κάθε φορά που γέμιζε μια κούτα, τα έκοβα λίγα λίγα σε κομματάκια 10 Χ 10 εκατοστά.
Είχα βάλει στο μυαλό μου να φτιάξω ένα πάπλωμα πατσγουορκ.



Και μετά άρχισα να τα ενώνω ανά 4, ταιριάζοντας τα χρώματα.

Κάθε στάδιο έπαιρνε μήνες, μπορεί και χρόνια.
Δεν έραβα πάντα τέτοια υφάσματα , ούτε μου άρεσαν όλα για τη δουλειά που τα ήθελα.

Κι όσο μαζεύονταν και πλήθαιναν, τόσο σκεφτόμουν πώς θα καπιτονάρω το πάπλωμα όταν τα ενώσω όλα.
Νόμιζα ότι δεν υπήρχε άλλος τρόπος από το να καπιτονάρω αφού τα ενώσω πρώτα όλα.
 Ευτυχώς που μπήκε στη ζωή μου το διαδίκτυο κι άρχισα να μαθαίνω καινούργια πράγματα.



Έτσι έμαθα ότι μπορώ να καπιτονάρω κάθε κομμάτι ξεχωριστά.
Κι άρχισε καινούργιος κύκλος για τα κουρελάκια μου.
Ύφασμα μονόχρωμο για την πίσω πλευρά, βάτα στη μέση και τα χρωματιστά από πάνω.
Γαζί γύρω-γύρω και διαγώνια για να πιαστεί και η βάτα μαζί.


Κάθε τόσο τα έστρωνα για να δω πώς φαίνονται και για να υπολογίσω πόσα περίπου θα χρειαστώ.



Για το κέντρο είχα αποφασίσει να χρησιμοποιήσω αυτό το  πανό, που δεν είχε πια τοίχο να σταθεί ούτε καρφί να κρεμαστεί.
Δεν είχα αφήσει ούτε ένα η κακούργα που να μη κρεμάσω κάτι άλλο.

Όλο σκεφτόμουν πού να το βάλω κι εδώ ήρθε κι έδεσε, αφού κι αυτό είναι φτιαγμένο από κουρελάκια.

Ένα ύφασμα μπλε με αστεράκια, έγινε πλαίσιο γύρω του και για να το ξεχωρίσει από τα χρωματιστά κομμάτια και για να γίνει η διάστασή του κατάλληλη για να ενωθεί μαζί τους.


Κι άρχισε να μεγαλώνει και να μεγαλώνει κι ευτυχώς που τώρα είχα και βοηθό.


Την Ιωάννα, που έκανε μεγάλη χαρά όταν τα αράδιαζα επάνω στο κρεββάτι και προσπαθούσα να κάνω συνδυασμούς.


Δείτε πόσο σοβαρά έχει πάρει τον
ρόλο της.


Κόβει κουρελάκια και κάνει πως ράβει στη μηχανή.
Περιμένει να ψηλώσει για να φτάνουν τα ποδαράκια της στο πεντάλ.


Ράφτηκαν από την καλή, με τα ξέφτια να φαίνονται.
Είναι ένα κουρελοπάπλωμα, rag quilt.



Οι άκρες όλες κόπηκαν με το ζικ ζακ ψαλίδι.



Για το τελείωμα, αφού συσκέφτηκα με τον εαυτό μου πολλές φορές κι αφού καταφύγαμε στο πιντερστ άλλες τόσες, αποφασίσαμε ομόφωνα να το πλαισιώσουμε με μια φάσα η οποία έγινε από χρωματιστά κομμάτια 5 Χ 10 κι ένα μονόχρωμο ύφασμα που θα την ένωνε με το πάπλωμα.


Η γωνία είχε μια σχετική δυσκολία, αλλά ξεπεράστηκε κι αυτή μετά από μερικές δοκιμές.
Ένα λοξό ρέλι καφέ, κάλυψε γύρω γύρω όλα τα ξέφτια.


Η πίσω πλευρά.
Φαίνονται τα γαζιά που έγιναν γύρω από τα σχέδια του κεντρικού κομματιού.


Όλη η πίσω πλευρά.
Το μονόχρωμο γκρι δεν έφτασε κι έβαλα κι ένα γκρι με σχέδια.
Δεν είναι άσχημο, κάνει κι αυτό ένα σχέδιο.
Το επόμενο πάπλωμα θα το υπολογίσω απ'την αρχή και φυσικά θα το κάνω γρήγορα.


Οι εξωτερικές φωτογραφίες δείχνουν πόσο φωτεινά είναι τα χρώματά του.


Δεν χορταίνω να το βλέπω.
Δεν πιστεύω ότι τελείωσε!!!.


Στο κρεββάτι του χωριού δείχνει πολύ ωραίο.


Άλλη μια φωτογραφία για να σας αποχαιρετήσω.



Ηθικό δίδαγμα.
Βάζουμε στόχους και δεν παρατάμε  την προσπάθεια για την επίτευξη τους, όσο κι αν χρειαστεί.
Ο επιμένων νικά.

Κι όταν τελειώνουν οι τοίχοι, μη στεναχωριέστε, υπάρχουν κι άλλες επιφάνειες 😁😁😃😁😁😁

                  ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ!!!


64 σχόλια:

  1. Μόλις το είδα μου θύμισε τα παπλώματα της Παπλωματούς! Είναι ένα υπέροχο παραμύθι, που αν δεν το γνωρίζετε, το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Λέγεται "Το δώρο της Παπλωματούς". Συγχαρητήρια για τη δουλειά σας, αλλά κυρίως για το μεράκι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια.
      Το ξέρω το παραμύθι αυτό.
      Το διαβάζουμε με τις εγγονές μου.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Ρένα μου! Για τον κόπο σου. Για την επιμονή σου. Για την αξιοποίηση τόσων κουρελακίων. Για το αποτέλεσμα που είναι θαυμάσιο.
    Μπράβο μπράβο μπράβο
    Και το κρεβάτι είναι υπέροχο!
    Να σαι καλά να το χαρείς
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άννα μου.
      Όντως απορώ πώς τα κράτησα τόσα χρόνια και δεν τα πέταξα.
      Το καμαρώνω και δεν θέλω να το ξεστρωσω για να κοιμηθούμε 🤣🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. καλά τι όμορφο που δείχνει στρωμένο??χαλάλι ο κόπος Ρένα μου!
    γεια στα χερια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όνειρο.
      Ο κόπος όμως πολύς.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Ρένα πολύ όμορφο! Γεια στα χέρια σου! Καλοφόρετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οχι απλα μπραβο.Συγχαρητηρια.Καλο σας βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρένα μου, λατρεύω το πάπλωμά σου! Καλέ ποιο κρεβάτι του χωριού? Το αγοράζω τώρα, όσο-όσο, για να στολίσω την κρεβατοκάμερά μου!!! Χα, χα. Άντε βρε φιλενάδα, να το χαρείς. Είναι πραγματικά υπέροχο! Όσο για το επόμενο πάπλωμα, μπορώ από τώρα να το ...καπαρώσω? Χα, χα. Χίλια μπράβο, φίλη μου. Εγώ ακόμη παλεύω να τελειώσω το πρώτο μου πάτσγουορκ πάπλωμα που φυσικά δεν θα έχει τόση πολλή δουλειά. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Τόσο πολύ σου άρεσε;🤣🤣🤣🤣
      Σε πρόλαβε η Ιωάννα μας.
      Το καπάρωσε για την προίκα της 😂😂😂😂😂😂
      Στείλε καμία φώτο για να δω τί θα κάνεις.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Ρένα μου πολλά μπράβο! Για την υπομονή και επιμονή σου να το τελειώσεις! Έγινε πανέμορφο! Έχω φτιάξει κι εγώ ένα παρόμοιο και ξέρω πόση δουλειά έχει! Η μικρή είναι έτοιμη, έχει μάθει όλες τις τεχνικές σου και μόλις μεγαλώσει θα σε βοηθάει κανονικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή μου.
      Έχω κι από τα δύο πολύ πάρα πολύ. 😁😁😁😁😁
      Υπομονή κι επιμονή.
      Το θυμάμαι το δικό σου, ήταν η έμπνευσή μου.
      Έχουν πλάκα που θέλουν να κάνουν ό,τι βλέπουν.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Ρένα μου, χάρις στο ωραίο σου πάπλωμα έμαθα κι εγώ κάτι σήμερα! Και εννοώ βέβαια το καπιτονάρισμα ανά κομμάτι!! Ούτε κάν το είχα φανταστεί ότι μπορεί να γίνει έτσι!!! Μου δίνεις ελπίδες πως θα μπορούσα κι εγώ να αξιοποιήσω τα αμέτρητα κομμάτια από υφάσματα που έχω φυλαγμένα και μου πιάνουν ολόκληρα συρτάρια! Τώρα, πόσα χρόνια θα μου πάρει...δεν ξέρω!
    Αχ να είσαι καλά, και να το χαρείς!! Ταίριαξε τέλεια στο ωραίο σου κρεββάτι!
    'Οσο για την Ιωάννα σου, πόσο μεγάλωσε!!! Την βλέπω σε λίγα χρόνια να ράβει το δικό της παπλωματάκι σαν εξπέρ! Να την χαίρεστε!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν το ήξερα Μαρία Άννα μου.
      Από το διαδίκτυο το έμαθα κι έτσι αποφάσισα να το συνεχίσω.
      Αν παρακολουθείς το μπλογκ της Μάνιας θα μαθαίνεις πολλά.
      Αν πας και στα μαθήματά της, ακόμα καλύτερα.
      Τα κοριτσάκια μας ενδιαφέρονται για ό,τι με βλέπουν να κάνω 🤣🤣
      Αν χρειαστείς βοήθεια, πες μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Καλά έχω μείνει έκθαμβη μ αυτό το πάπλωμα...πόσο όμορφο έγινε !!!!! Και συμφωνώ με την Μαριάννα, δεν ήξερα ότι μπορούμε να καπιτονάρουμε ένα ένα κομμάτι, γιατί κι εγώ κεντάω κάτι κομμάτια για να φτιάξω 2 παπλώματα για τις κόρες και ψάχνω τρόπους.... Να το χαρείς Ρένα μου, ταιριάζει τέλεια στο σιδερένιο κρεββάτι και να χαίρεσαι την εγγονούλα σου που βλέπω ότι ενδιαφέρεται να μαθαίνει και χαίρομαι !!!!! Πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου.
      Εσείς έχετε κοντά σας την Μάνια και το σύλλογο πατσγουορκ για ό,τι χρειαστείτε.
      Αυτός ο τρόπος είναι πολύ εύκολος κι ο επόμενος που θα χρησιμοποιήσω, το ίδιο.
      Εύχομαι κι εσύ γρήγορα να μαθαίνεις στην εγγονή σου όλα όσα ξέρεις.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Γεια σου, Ρένα!

    Είναι ένα θαύμα της δουλειάς. Πόση υπομονή και τι χέρια για το ράψιμο. Ας ελπίσουμε ότι ο βοηθός σύντομα έφτασε στα πεντάλ.
    Συγχαρητήρια!
    Φιλιά και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σένα.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Τέλειο το πάπλωμα και απόλυτα ταιριαστό με το σιδερένιο κρεβάτι !!! Η Ιωάννα ετοιμάζεται να μεγαλουργήσει δίπλα στην δασκάλα γιαγιά της κι εγώ, αν και δεν πρόκειται να καταφέρω ποτέ να φτιάξω πάπλωμα, έχω κολλήσει στην φράση :
    "Κι όταν τελειώνουν οι τοίχοι, μη στεναχωριέστε, υπάρχουν κι άλλες επιφάνειες...." Με το καλό και στο επόμενο !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μα τί να κάνω Κλαύδια μου, στους εξωτερικούς τοίχους δεν μ αφήνουν να κρεμάσω τίποτα, ούτε στο αυτοκίνητο 😂😂😂😂
      Στο τροχόσπιτο, κρεμάω, αλλά μόνο ελαφριά πράγματα αφού δεν μπορώ να βάλω καρφιά 🤣🤣🤣🤣🤣
      Καλοβλεπω το ταβάνι κι έχω σκεφτεί κάτι 😃😃😃😃😃
      Τα κοριτσάκια μου, θα με βοηθήσουν τώρα να ράψω τα δικά τους, ελπίζω γρήγορα πριν παντρευτούν.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Πόσο δίκιο είχες που επέμεινες, έγινε ΑΠΙΘΑΝΟ! Χίλια Μπράβο για την υπομονή σου και άλλα τόσα για το μεράκι σου. Υπέροχο ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου.
      Αποζημιωθηκα, ευτυχώς.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Πολλά μπράβο για την υπομονή σας και το μεράκι σας. Χαίρομαι με την χαρά σας και την ικανοποίηση που νιώθετε!!! Να είσαστε πάντα δημιουργική!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Αθηνά μου.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφο Ρένα μου άξιζε τον κόπο η υπομονή σου.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άξιζε άξιζε Ελένη μου.
      Δικαιώθηκα .
      Κατάφερα να αδειάσω ένα συρτάρι από το εργαστήριο και να γεμίσω ένα άλλο στη ντουλάπα 😂😂
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Κάθε τετραγωνάκι και μια ιστορία και όλα μαζί θα μπορούσε να είναι και το βιβλίο της ζωής σου/σας!
    Μπράβο Ρένα μου και μπράβο και στην εγγονή που ακολουθεί την υπέροχη δημιουργικότητα της γιαγιάς της!
    ΑΦιλάκια και να είστε πάντα όλοι σας καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Στεφανία μου.
      Θυμάμαι κάθε ρούχο που έραψα και κάθε πελάτισσα.
      Καλή ιδέα το βιβλίο.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Ηρωικό πάπλωμα, ηρωιδα κι εσύ, Ρένα μου!!! Με την υπομονη και την ευρηματικότητα σου τιποτα δεν πηγε χαμενο. Εργο κειμήλιο το παπλωμα σου, θα το βλεπεις και θα γεμιζεις χαρά και ικανοποίηση!! Σε καταλαβαινω αφάνταστα!! Εύγε φιλη μου! Α, και που να σου λεω, η μηχανη μου ηρθε επιτελους στα συγκαλά και μαζι κι εγώ 😉😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βλέπω και το καμαρώνω Ευγενία μου, συνέχεια.
      Όλα τα χειροποίητα χρειάζονται υπομονή μεγάλη.
      Χαίρομαι που συνήλθε η μηχανή σου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Συναρπαστικό! Δεν έχω λόγια βρε Ρένα αλήθεια. Αυτό είναι ένα μικρό έργο ζωής. Τόσα χρόνια, τόση επιμονή αλλά και προσμονή συνάμα. Τόσος σχεδιασμός. Και σαν αποτέλεσμα ένα υπέροχο παζλ χρωμάτων και σχεδίων απλωμένο πάνω μας να μας τυλίγει με τη ζεστασιά του.
    Το θεωρώ υπέροχο και γεμάτο συγκίνηση.
    Η δε παρουσία της μικρής Ιωάννας στην παραγωγή του είναι μια σχέση διαμάντι.
    Με έκανες να νιώσω πολύ όμορφα. Καλησπερίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν το ξεκινούσα, δεν φανταζόμουν ότι θα το τελείωνα με την εγγονή μου 🤣🤣🤣🤣
      Ήταν αρκετά δύσκολη η συναρμολόγηση, αλλά τα κατάφερα.
      Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  18. Έβαλες όλη την τέχνη και την αγάπη σου και βγήκε ένα μοναδικό έργο τέχνης που όμοιό του δεν υπάρχει. Η σχέση σου με την εγγονή σου είναι συγκινητική. Δεν έχω λόγια, Ρένα μου. Είσαι πολύ άξιος άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαράκι μου.
      Δυσκολεύτηκα αρκετά, αλλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε.
      Τα κοριτσάκια μας, με βοηθάνε πολύ με την παρουσία τους και μόνο.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Τι να πούμε τωρα οι κοινοί θνητοί; Εγω θαυμάζω την υπομονή σου και τη λεπτη δουλειά που έκανες!!
    Με γεια σας! Να το χαρειτε!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου.
      Από υπομονή, άλλο τίποτα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Θα πω απλά " στγχαρητήρια" όλα τα άλλα είναι φτωχά. Αξια θαυμασμού σε μία τόσο δύσκολη δκυλειά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι υπομονή...θα πω εγώ φιλενάδα.. και τι όμορφο το αποτέλεσμα όμως το παπλωμα αυτό ...θα είναι μοναδικό..και θα εχει να λέει η Ευγενούλα σας όταν μεγαλώσει πως έβαλε και αυτή το χερακι της τότε που η γιαγια της έκανε αυτο το δημιουργημα..πόση δουλεια και αγαπη χρειαστηκε ομως.. και πόση χαρα που πήρες όταν το τελείωσες ε; για όλα αυτά αξιζεις Ρενα μου πολλα μπραβο..!!!
    Να περνας όμορφα (που περνας δηλαδή χα.χα.) με ότι κανεις .να μου φιλήσεις την βοηθο σου..την αγαπη μου παντα φιλιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν το πιστεύω ότι τελείωσε, Ρούλα μου.
    Κάθε τόσο έκανα κι από λίγο, αλλά τον τελευταίο καιρό έραβα κάθε μέρα για να τελειώσει επιτέλους
    Τα κοριτσάκια μας θέλουν να κάνουν ό,τι βλέπουν και τα καταφέρνουν μια χαρά.
    Ευχαριστώ πολύ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εξαιρετικό πάπλωμα!!! Πως να μην πανηγυρίζεις Ρένα!!!
    Τόση δουλειά και πόσο ωραίο αποτέλεσμα!!! Στρωμένο στο κρεβάτι είναι πανέμορφο!!!
    Είχες βέβαια και σπουδαία βοηθό!
    Όσο για το ηθικό δίδαγμα, προσυπογράφουμε.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού συμφωνείτε με το ηθικό δίδαγμα, είμαστε σε καλό δρόμο κορίτσια 😂😂😂
      Χαίρομαι που σας άρεσε.
      Να είστε καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. υπεροχοοοοοο!!!χρυσοχερα!!!μπραβο καιστη βοηθο.ΑΣΤΕΡΙ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ....ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!....irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έχω μείνει άφωνη!!!Μα πόσο όμορφο έγινε!!!Σιγά που δεν θα έβρισκες μέρος να τοποθετήσεις το πανό!Στην ανάγκη θα έφτιαχνες τοίχο ικανή σε έχω!!Εγώ τρελαίνομαι για όλα τα εργόχειρα και πιο πολύ με αυτά που γίνονται με απλά υλικά!!!Ποιος θα το φανταζόταν ότι τα φτωχά κουρελάκια θα μεταμορφώνονταν σε ένα έργο τέχνης!!!Σε θαυμάζω για την εργατικότητά σου την ευρηματικοτητά σου την αξιοσύνη σου και την υπομονή σου!!Να χαίρεσαι τις εγγονούλες σου!!!άξιες!!!
    Τις ώρες που κάθομαι στην πεθερά μου τα χέρια μου έχουν πάρει φωτιά.Αυτο που φτιάχνω τώρα έχει σχέση με κουρελάκια σύντομα θα σας δείξω!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μ αυτά τα υλικά τρελαίνομαι Δέσποινα μου, τα απλά που δεν τα υπολογίζει κανείς.
      Μια και λες για τοίχο, σκέφτομαι ότι κακώς ρίξαμε έναν στο σπίτι στο χωριό για να ανοίξουμε το σαλόνι 😂😂😂😂
      Λες να τον ξαναχτίσουμε 😂😂😂😂
      Κι εγώ είχα αρχίσει να τα συναρμολογώ όταν ήμουν αρκετές ώρες δίπλα στη μαμά μου.
      Θα τα θυμόμαστε αυτά.
      Περιμένω να δω τί θα κάνεις με τα κουρελάκια σου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. καλημερα Καλημέρα!!!!!! όλες οι αναρτήσεις μα αυτή πιότερο απο τις άλλες είναι η χαρά του σχολιασμού της γειτονιάς!! Διαβάζω και συμπεραίνω ενθουσιασμούς και θαυμασμούς..... Ενθουσιάστηκα με την Οδύσσεια του παπλώματος σου που άντεξε τα χαιδέματα σου τα τρυπήματα από τόσες βελονιές τους καλύτερους χρωματικούς συνδυασμούς και τα ψαλιδίσματά σου.Σε όλα αυτά συγκινημένο από την τόση αγάπη σου και από το τόσο μεράκι σου στάθηκε στο υψος του και στην ομορφιά του .Σου ανταπέδωσε με ότι καλύτερο μπορούσε! ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΜΟΥ ενα μεγάλο Μ Π Ρ Α Β Ο για όλο αυτό το πόνημα....Ευχομαι να σκεπάζει τις χαρές σου τις απολαύσεις σου (μην πάει ο νους στο πονηρό) και να σε προστατεύει από όλα Φεύγω ενθουσιασμένη απο το σπιτάκι που δεν κατορθώνω να επισκέπτομαι οπως θα ήθελα ..... μα δυστυχώς δεν ειμαι σε.. σε.. θέση Φιλάκια πολλά ικανότατη φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχίζω από το τέλος Έφη μου και σου το λέω πάλι πως θα σου κάνει καλό ένα ταξιδάκι.
      Σε περιμένουμε όλες.
      Χαίρομαι που περνάς κι ακόμα πιο πολύ με τα σχόλια σου.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, θα τις θυμάμαι.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  27. Τώρα να μην πω τα ίδια που είπαν όλοι !!! Μεγάλη η ιστορία αυτού του χαρούμενου παπλώματος και βέβαια της μεγάλης υπομονής σου Ρένα . Εγώ βέβαια έχω τη Μάνια κάθε Τρίτη στην ΄΄Πνοή Αγάπης΄΄ που τώρα κάνουμε τσάντες αλλά τι να σου πω κάθε φορά που βλέπω έργα της ξεσηκώνομαι !! Να είσαι καλά και καλή συνέχεια!! Η βοηθός τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού έχεις τη Μάνια δίπλα σου, θα μάθεις πολλά, αρκεί να έχεις υπομονή.
      Είσαι πολύ τυχερή.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Καλή συνέχεια και σε σένα.

      Διαγραφή
  28. Καλημερα Ρενα μου!
    Πολυ ωραιος συνδυασμος χρωματων.
    Φιλια στα κουφετακια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου.
    Θα τους τα δώσω.
    Να Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έκανες πραγματικά πολύ δουλειά για να φτιάξεις το πάπλωμα αυτό συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πολύ δουλειά Νατάσσα μου.
      Αλλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  31. βρε Ρενα το βλεπω κ το ξαναβλεπω κ δεν το χορταινω εγω!!!!
    πως να μην καμαρωνεις......ειναι εξαισιο με συγκινησες παλι.... κ το κεντρικο θεμα εκπληκτικο.... το πισω μερος που λες μου αρεσε παααρα πολυ που εβαλες κ αλλα κομματουδια...ετσι θα φανει οτι το εκανες εσυ αλλιως θα νομισουν στο μελλον οι απογονοι σου οτι ηταν αγορασμενο!!!!!!!!!!! ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο κι εγώ Σοφία μου, το βλέπω συνέχεια και δεν το πιστεύω που τελείωσε!
      Αυτό με τα κομμάτια, αν το έβλεπα πιο μπροστά ότι δεν μου φτάνει το γκρι, θα έβαζα περισσότερα.
      Ελπίζω να το χαρώ εγώ πριν το πάρουν οι απόγονοι μου.😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  32. Χρυσοχέρα γιαγιά πάρε με για εγγόνι σου...:):)
    Να παίζουμε με κουρελάκια και να βγάζουμε πανέμορφες χειροτεχνίες.
    Να σε χαίρονται οι εγγονούλες σου Ρένα μου. Είσαι θησαυρός ανεκτίμητος!
    Πολλά φιλιά σε όλες σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ ευχαρίστως Μαρία μου!
    Πώς περιμένω να μεγαλώσουν τα κορίτσια για να μη φοβάμαι τα ψαλίδια και τη μηχανή!
    Όλα τα θέλουν 😂😂😂
    Αν ήμασταν κοντά, όλο και κάτι θα κάναμε μαζί 😘😘
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...