Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

ΑΝΟΙΞΗ!




Εγώ θέλω να πάω βόλτα. 
Εσύ θέλεις να πας βόλτα, ;
Αυτός θέλει να πάει βόλτα. 
Εμείς θα πάμε βόλτα. 
Εσείς θα πάτε βόλτα;
Αυτοί θα πάνε βόλτα. 



 

Όπως καταλαβαίνετε,  λάλησα κι εγώ μετά από τόσο lockdown και τόσα παπλώματα. 

Ναι ναι,  κι άλλα φτιάχνω,  αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα. 

Το θέμα μας είναι η Άνοιξη και οι βόλτες. 

Είπα λοιπόν να ράψω μια καινούργια τσάντα για να είμαι έτοιμη. 

Μόλις πουν, τους ζυγούς λύσατε,  να την πάρω και να φύγω. 



Φυσικά,  τί άλλο θα χρησιμοποιούσα εκτός από τα ρούχα που δεν με χωράνε;

Πρώτο θύμα,  ένα παντελόνι τζιν.

Η κεντημένη μαργαρίτα και η δαντέλα,  είναι ό,τι απέμεινε από ένα σεμέν που έκοψε μια φίλη για δική της κατασκευή.

Φυσικά δεν μπορούσε να τα πετάξει,  οπότε ποια θα αναλάμβανε την αξιοποίηση τους;





Στο εσωτερικό έραψα αρκετές τσέπες για να βρίσκω εύκολα τα πράγματα μου.
Η μια με φερμουάρ για το τηλέφωνο. 





Φερμουάρ μεγάλο για μεγαλύτερη ασφάλεια. 



Τόσο όμορφη μαργαρίτα θα ήταν κρίμα να μη βγει κι αυτή μια βόλτα. 
Έχω άδικο;

Τώρα πρέπει να αξιοποιήσω και το ταίρι της για να μην παραπονιέται. 
Ελπίζω ότι δεν θα αργήσω. 


Με την ανάρτηση αυτή,  παίρνω μέρος στην πρόσκληση της Μίας  και της Craftlandia .
Το θέμα είναι ΑΝΟΙΞΗ. 



Να είστε όλοι καλά και να προσέχετε. 

47 σχόλια:

  1. Λοιπόν μέσα στο μυαλό μου είσαι. Και εγώ φτιάχνω μια τσάντα ακριβώς ίδια από ένα παλιό κέντημα. Το εσωτερικό της τσάντας σου με τις πολλές τσέπες μου έδωσε ιδέες. Μόλις την τελειώσω και εγώ θα είμαι έτοιμη πίσω από την πόρτα. 😂😂😂 Πεθύμησα μια βόλτα μέχρι το εξοχικό. Να είστε όλοι καλά!!! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτές οι βόλτες, πόσο μας έλειψαν!
      Έτοιμοι είμαστε για δρόμο, μόνο να φτιάξουν τα πράγματα.
      Περιμένω να δω την τσάντα σου.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Αρε φιλενάδα με τα ωραία σου...για στα χεράκια σου ομορφιές έκανες πάλι.Μέσα στο πνεύμα της Άνοιξης την έφτιαξες τέλεια έγινε...!!
    Αντε με το καλό και οι βόλτες στην παραλία της Σαλονίκης μας!! ζηλευωωωωωωω!!!! την αγάπη μου φιλιαα 🌼🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παραλία είναι γεμάτη από κόσμο, Ρούλα μας, τα βουνά πρέπει να πάρουμε.
      Αμήν και πότε.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Να τελειωσει η καραντινα να πατε τις βολτες σας γιατι δεν σας προλαβαινουμε βρε κοριτσια.Τι ομορφες κατασκευες ειναι αυτες?Γεια στα χερια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που υπάρχει μεγάλο απόθεμα σε κουρελάκια και τη βάζουμε καθαρή.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Ρένα μου, η καινούρια σου τσάντα είναι όχι απλά χρηστική και υπέροχη αλλά και ό,τι πρέπει για τις νέες εξορμήσεις σου. Αγαπώ που την έφτιαξες που τζιν ύφασμα και μου αρέσουν οι πολλές θήκες της. Σ' ευχαριστώ πολύ, φίλη μου, για τη συμμετοχή σου στην Craftlandia Πρόκληση και σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι πρέπει να κάνω τα παντελόνια που δεν μας χωράνε πια, Μαρία μου, γιατί δεν βλέπω να ερχόμαστε εύκολα στα παλιά μας κιλά.
      Ευτυχώς με τροφοδωτούν οι φίλες μου συνέχεια.
      Οι τσέπες είναι η αδυναμία μου για να βρίσκω πιο εύκολα τα πράγματα μου, λέμε τώρα.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. Τώρα αν σου πω πως εγώ δεν θέλω να πάω βόλτα, θα με περάσεις το δίχως άλλο αλλοπαρμένη. Όχι δεν με πείραξε η καραντίνα, αλλά άρχισα να την συνηθίζω. Σίγουρα κάποια στιγμή θα αναγκαστώ να το κάνω ...ε και μια τσάντα θα ήταν χρήσιμη και εξυπηρετική αφού "Κύριος οίδε" τα απωθημένα του shopping.
    Όμορφη η τσάντα σου Ρένα μου! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό φοβάμαι κι εγώ Αννίκα μου.
      Ούτε εγώ δεν θέλω να βγω κι ισες φορές το έκανα, στεναχωρηθηκα με τα κλειστά μαγαζιά.
      Αλλά πιστεύω θα μας περάσει σύντομα.
      Όσο για τα ψώνια, ελπίζω να επικεντρωθουμε στα απαραίτητα.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Αα πάρα πολύ όμορφη έγινε, μπράβο και η επένδυση από μέσα πολύ καλοδουλεμένη. Αντε με το καλό να τη χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ χελώνα μου.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  7. τελειααααααααααααα και μου αρεσε κ παρα πολυ το εσωτερικο υφασμα!!!
    και γω θελω να παω βολταααααααααααα χαχχαχαχα
    που θα παει "ποτε θα κα, ποτε θα κανειιιιιιιιιιι ΞΑΣΤΕΡΙΑΑΑΑΑ" χαχαχχα αντε φαγαμε τον γαιδαρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τραγούδι αυτό κατάντησε ο εθνικός μας ύμνος, Σοφία μου.
      Η εσωτερική επένδυση κι εμένα μου αρέσει κι από ρετάλια, να φάνε και οι κότες.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  8. γεια στα χερακια σου αγαπημενη μου
    ειναι τελεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Έτοιμη; Φύγαμε!!!
    Άνοιξη έχουμε και περιμένουμε να ανοίξει επιτέλους αυτή η αγορά για να γιορτάσουμε την άνοιξη και το Πάσχα έτσι όπως μας αξίζει!
    Έτοιμη και η τσάντα σου που εκτός από πανέμορφη έχει μέσα της και αυτές τις τόσο χρήσιμες θήκες!
    ΑΦιλάκια και φύγαμεεεεεεεεεεεεεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τσέπες ήταν ο λόγος που ξεκίνησα να ράβω τσάντες.
      Ποτέ δεν με ικανοποιούν οι έτοιμες.
      Αντε να δούμε πότε θα βγούμε από τα σπίτια μας.
      Ελπίζουμε στο καλύτερο όλοι μας .
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  10. Ου, έχω πολλά ρούχα που δεν μου κάνουν!
    Λες να μεταμορφωθούν όλα σε τσάντες; 😊
    Πανέμορφη και με γεια! Με το καλό να έρθει
    η απελευθέρωση, για να τη χαρείς! Φιλιά 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ξέρεις ράψιμο, ξεκίνα και θα τα αξιοποιήσεις όλα.
      Με το καλό να βγούμε στους δρόμους και πάλι.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Άλλη μια ωραία τσάντα χρυσοχέρα μου. Και το κέντημα στολίδι!! Εύχομαι καλή λευτεριά για να τη βγάλεις βόλτα.
    Μπράβο σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν μου πήγαινε η καρδιά να το αφήσω στο συρτάρι.
      Τώρα καμαρώνει στην τσαντουλα μου και περιμένει την ώρα της απελευθέρωσης.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  12. Αυτό που βάζεις και εσωτερική θήκη για το τηλέφωνο!...
    Καλοδουλεμένη, πανέμορφη και μοναδική.
    Εύχομαι γρήγορα να βγει βόλτα με την κάτοχό της.
    Τα φιλιά μου Ρενάκι μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για το τηλέφωνο και για τα κλειδιά και για τα γυαλιά και για όλα όσα ψάχνω κάθε φορά.
      Αρκεί να τα βάλω στη σωστή θέση.
      Κι εγώ εύχομαι να βγούμε γρήγορα, Μαράκι μου.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. Ένα ακόμα κομψοτέχνημα Ρένα μου. Τελικά η Άνοιξη οδήγησε σε κρεσέντο δημιουργίας. Τι να πω. Απολαμβάνω με ορθάνοιχτες αισθήσεις.
    Μπράβο Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κλείσιμο Γιάννη μου, αν ήταν αλλιώς τα πράγματα, ούτε τα μισά δεν θα είχαν γίνει.
      Κάτι είναι κι αυτό, εκμεταλλευόμαστε την καραντίνα.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  14. 'Αλλη μία ωραιότατη τσάντα από σένα, Ρένα μου, και η προσθήκη του μικρού κεντημένου λουλουδιού την κάνει τόσο ιδιαίτερη!!!
    Με το καλό να την βγάλεις βόλτα...εγώ όμως φοβάμαι...είναι ακόμα πολύ περιορισμένες οι μετακινήσεις μας.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ φοβάμαι Μαρία Άννα μου, βγαίνω ελάχιστα.
      Ετοιμάζομαι όμως αξιοποιώντας τα κουρελάκια μου κι ελπίζω να πάνε όλα καλά.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφη που είναι!! Σου φωνάζει να πας βόλτα βρε παιδί μου... συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό λέω κι εγώ και περιμένω πίσω από την πόρτα.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  16. Καλέ εξαιρετική! Δεν παίζεσαι Ρένα μου!
    Πανέμορφη η μαργαρίτα και η τσάντα γενικότερα!
    Μακάρι να μας αφήσουν να βγούμε έξω σύντομα και να την χαρείς!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου, έπρεπε να αξιοποιήσω την μαργαρίτα που μου έδωσε η φίλη μου.
      Κι εγω ελπίζω να αλλάξουν όλα σύντομα.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  17. El bolso te quedo precioso! Muy sencillo pero resalta muy bonito el encaje de los lados y la margarita de adorno.
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε βλέπω να κόβεις πολλές βόλτες Ρένα μου.
    Μια μαργαρίτα θέλει το λιβάδι της, πώς να το κάνουμε;
    Δεν ξέρω αν έχεις εκεί κοντά κανένα πρόχειρο, αλλά να ξέρεις πως τις βόλτες θα τις κάνεις έτσι κι αλλιώς. Το sms να μην ξεχνάς και τη μάσκα σου.
    Με το καλό λοιπόν να μπει ο Απρίλιος! Εύχομαι να τον χαρείς ακόμα περισσότερο τώρα που θα κρατάς την καινούργια πανέμορφη τσάντα σου.
    Ποιός σε πιάνει!!! :)
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν ξέρω αν θα βρω λιβάδι, Μαρία μου, τα βουνά όμως θα τα πάρουμε μόλις μας ελευθερώσουν.
    Μια μέρα βγήκα χωρίς μάσκα κι όλοι με κοιτούσαν.
    Μόλις το κατάλαβα γύρισα τρέχοντας σπίτι γιατί δεν είχα στην τσάντα.
    Τώρα πρόσθεσα μια τσέπη και για μάσκα.
    Εύχομαι να παμε βόλτα γρήγορα όλοι μας.
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σύντομα και με το καλό να την λανσάρεις Ρένα μου!!! Ολοι 'εχουμε ανάγκη μιας βόλτας πλέον !!!
    Καλά έπαθα πλάκα με το ποπ αρτ πάπλωμα !!! Πολύ δουλειά και δύσκολη δουλειά !!Εργασία χιλιοστού !! Συγχαρητήρια Ρένα μου!!!Και οι δύο πλευρές φανταστικές !! Να είσαι καλά
    να δημιουργείς τόσο υπέροχα πράγματα !!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού θα πάει, θα πάμε τη βόλτα μας!
      Κι εγώ το καμαρώνω από τις φωτογραφίες πλέον, γιατί το πήρε η κόρη μου.
      Ευτυχώς που ξεχνιέμαι με όλα αυτά. Έχω και μπόλικα κουρελάκια, οπότε ακολουθούν κι άλλα.
      Έχει ένα βαθμό δυσκολίας, αλλά υπάρχουν πολύ πολύ πιο δύσκολα.
      Δοκίμασε το και θα κολλήσεις οπωσδήποτε.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  21. Ακόμη δεν τελείωσαν τα τζινς;
    Τι άλλο θα δούμε από σένα Ρένα μου!!! Υπέροχη τσάντα άκρως χρηστικη με τόσες τσέπες!!! Ευχομαι να ανοίξουν συντομα και να την ευχαριστηθείς!!!
    Καλη λευτερια συνεχίζουμε ακάθεκτοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να τελειώσουν Δέσποινα μου;
      Συνέχεια με εφοδιάζουν οι φίλες μου με νέες παραλαβές.
      Με αυτή την ελπίδα ζούμε πλέον όλοι μας .
      Φτάνει τόσο.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  22. Αααααααααααααχχχχχχχχχχχχ ξύνεις πληγές !!!
    Ρένα μου απο την τσάντα σου και στου Θεού τ αυτί ,να λευτερωθούμε να πάρουμε τους δρομου,με νου και σύνεση όμως γιατί ο κίνδυνος είναι πανταχού παρών! Συγχαρητηρια καλονοικοκυρά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας βαρέθηκε ο Θεός Χαρά μου κι έκλεισε τ αυτιά του.
      Μακάρι να επανέλθουμε κάποια στιγμή.
      Γι'αυτό ετοιμάζομαι, μη βγω χωρίς καινούργια τσάντα.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...