Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

ΦΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΚΑΛΆ!!!

 


-Πού με πας;

-Έλα, εκεί που πηγαίνω κάθε μέρα και παίζω. 

Στο γκαράζ των τρένων. 

Αφού ξέρεις ότι όταν μεγαλώσω θα μάθω να τα οδηγώ. 

-Καλά εσύ ήθελες να γίνεις πιλότος, πότε άλλαξες;

-Η μαμά μου φοβάται τα αεροπλάνα και δεν μ αφήνει να πετάξω, λέει ότι τα τρένα είναι πιο σίγουρα. 

Δεν πειράζει κι έτσι θα ταξιδεύω παντού. 

Είναι κοντά κι αυτό το γκαράζ κι όποτε μπορώ έρχομαι και παίζω μέσα στα βαγόνια και στις μηχανές. 

-Καλά πώς μπαίνεις ; 

Δεν είναι κλειδωμένες οι πόρτες;

-Ναι είναι, αλλά απο την πίσω μεριά έχουν ξεχάσει ένα μικρό παράθυρο ανοικτό. 

Όπως πάντα κάτι θα έχει ξεχαστεί!

Κάποιος δεν έκανε σωστά τη δουλειά του!


Από εκεί μπαίνω  μέσα και παίζω. 




Σήμερα έφεραν και τα βαγόνια από τα τρένα που τράκαραν, έλα πάμε σου λέω. 

Πάμε να παίξουμε γιατί δεν βλέπω να γίνομαι  ούτε οδηγός στα τρένα μετά από αυτό που έγινε. 

Σίγουρα θα άλλαξε γνώμη η μαμά μου.

- Δεν θέλω, φοβάμαι. 

Άκουσα τη δική μου μαμά να λέει ότι οι ψυχούλες θα τριγυριζουν εδώ μέχρι να βρουν το δίκιο τους.

-Τότε πάμε αμέσως, μήπως και τις δούμε ή τις ακούσουμε. 

-Οι ψυχές δεν μιλάνε. 

-ΜΙΛΑΜΕ, πώς δεν μιλάμε. 

ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ!!!!!

Αλλά δεν μας ακούει κανείς. 

-Εμείς γιατί σας ακούμε;

-Επειδή είστε παιδιά κι έχετε αθώες ψυχές, γιαυτό μας ακούτε. 

Θα μεταφέρετε ένα μήνυμα στους αγαπημένους μας;

Θα τους πείτε ότι λυπόμαστε που τους δώσαμε τόσο μεγάλη στεναχώρια;

ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΑΜΕ!!!!

Εκείνο που θέλαμε εμείς, ήταν να τελειώσουμε τις σπουδές μας, να δουλέψουμε, να παντρευτούμε και να κάνουμε παιδιά. 

Να τους δώσουμε χαρές μόνο χαρές. 

-Κι εμείς που αφήσαμε τα παιδάκια μας, λυπόμαστε που δεν θα είμαστε κοντά τους μέχρι να μεγαλώσουν. 

Δεν θέλαμε να φύγουμε έτσι ξαφνικά και να τους βυθίσουμε στον πόνο. 

-Θα τους τα πείτε όλα αυτά;

-Εμείς να τα πούμε, θα μας πιστέψουν όμως;

-Ναι, θα σας πιστέψουν. 

Θα σας πιστέψουν γιατί είστε παιδιά κι έχετε αγνές ψυχές. 

Και κάτι ακόμα. 

Πείτε τους ότι ΦΤΆΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΚΑΛΆ!

Τους αγαπάμε πολύ. 




Αφιερωμένο στα αδικοχαμένα μας παιδιά!



Είχα διαλέξει αυτή την εικόνα και είχα γράψει μια άλλη χαρούμενη ιστορία. 

Τα γεγονότα όμως δεν με άφησαν να την αναρτήσω. 


Πονάω όπως όλη η Ελλάδα. 




Η συμμετοχή μου στη συγγραφική Σκυτάλη 

της φίλης Μαίρης από την Γήινη Ματιά




27 σχόλια:

  1. Κλαίω!!! Συγκλονιστική διήγηση, άγγιξες ευαίσθητες χορδές, όξυνες το θυμό μου, με συγκίνησες αφάντασταα. Πόσο κρίμα για τις ψυχούλες που χάθηκαν άδικα....
    Ταίριαξες υπέροχα το κείμενο με το δράμα που συμβαίνει στο παρόν μας και με την εικόνα της Μαίρης
    Σ'ευχαριστώ γι αυτό που διάβσα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστοδούλου Ρένα4 Μαρτίου 2023 στις 8:42 μ.μ.

    Όλοι είμαστε θυμωμένοι Άννα μου.
    Μετά τη λύπη ο θυμός.
    Ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ;
    Ως πότε εν καιρό ειρήνης θα θυσιάζοντε άνθρωποι;
    Άραγε θα πληρώσουν αυτοί που δεν έκανα τη δουλειά τους;
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Ρένα μου σμίγω τα δάκρια μου με τα δικά σας και με όλου του κόσμου! Στον 21ο αιώνα είναι απαράδεκτο να συμβαίνουν αυτά! Πόσες οικογένειες θρηνούν, πόσες ψυχούλες χάθηκαν τόσο άδικα!
    Οργή για την αδιαφορία, για την έλλειψη αξιοκρατίας, για τα μέσα που βάζουν ακατάλληλους και άσχετους σε θέσεις που δεν πρέπει, για τη δίψα του κέρδους που δεν υπολογίζει ανθρώπινες ζωές! Όλοι ζητάμε παραδειγματική δικαίωση με κάθε τρόπο!
    Σ' ευχαριστώ Ρένα μου που τόσο ευαίσθητα έθιξες το θέμα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα τα ξέρουμε και τα ανεχόμαστε.
    Οι θυσίες όμως μας ξεπερνάνε.
    Ας θυσιάσουν τα δικά τους παιδιά μήπως και πονέσουν.
    Ξεχνάνε όμως ότι τα σαβάνα δεν έχουν τσέπες.
    Αν υπάρχει και τεταρτοκοσμική χώρα, εκεί είμαστε.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι είμαι και εγώ θυμωμένη οργισμένη εξαιτίας του άδικου χαμού τόσων αθώων νέων ανθρώπων εξαιτίας της πολιτικής αναλγησίας και την αδιαφορία του κράτους για την ασφάλεια και ευημερία των πολιτών με συνέπεια τέτοια δυστύχημα που στερούν τη ζωή. Εντελώς άδικα και ξαφνικά χάθηκαν νέοι άνθρωποι χάθηκαν τα όνειρα τους
    Συγχαρητήρια Ρένα μου για το κείμενο σου αντιπροσώπευει όλα τα συναισθήματα και τις σκέψεις μας
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλώνει η οργή μας, όσο περνάνε οι μέρες κι έρχονται κι άλλα στοιχεία στην επιφάνεια.
      Σε καιρό ειρήνης χαθήκαμε τόσες ζωές.
      Τα παιδιά όλων μας.
      Εύχομαι κι ελπίζω να βρεθούν οι υπεύθυνοι.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  6. Αχ βρε Ρένα μου, τι μάς έκανες κορίτσι μου! Τι σπαραγμός είναι τούτος! Πόσο έδεσε αυτό σου το αφήγημα με όσα περνάμε αυτές τις μέρες. Και πόσο γλυκά το σκέφτηκες και το έδωσες. Ρένα μου, αγκάλιασες κάθε μας σκέψη, κάθε μας συναίσθημα. Μας εξέφρασες όλους αγαπημένη μου φίλη και ειλικρινά σε ευχαριστούμε γι' αυτό.
    Δεν έχω να πω κάτι άλλο, πραγματικά συγκλονιστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα έξυπνα μουτράκια μου είχαν δώσει άλλη έμπνευση, αλλά τα γεγονότα με πρόλαβαν φίλε μου.
      Δεν θα ξεχαστεί αυτό το φονικό ποτέ, όσα χρόνια κι αν περάσουν.
      Μακάρι να βρεθούν οι υπαίτιοι και να πληρώσουν.
      Τα παιδιά όμως δεν θα γυρίσουν πίσω.
      Καλή συνέχεια φίλε μου.

      Διαγραφή
  7. Μετά τον πόνο και την θλίψη, ήρθε τόσο μεγάλη οργή για όλους αυτούς που τόσα χρόνια δεν έκαναν κάτι και έχουν το θράσος ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ να πηγαίνουν για να δουν από κοντά την τραγωδία..... κρατική αδιαφορία για τον πολίτη σε όλο της το μεγαλείο.
    Πολύ ωραίο το κείμενό σου Ρένα μου....τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε αναλώσιμα υλικά Ράνια μου!
      Ποιος νοιάζεται για μας;
      Ούτε στον πόλεμο δεν σκοτώνονται έτσι οι άνθρωποι.
      Η οργή μας μεγαλώνει μέρα η μέρα όλο και περισσότερο.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  8. Σπαρακτική η γραφή συ σήμερα. Μιλά στην καρδιά ,στην ψυχή, σε κάθε ανθρώπινο κύτταρο και μας κάνει να πονάμε! στα αθώα θύματα, που είχαν όλη τη ζωή τους μπροστά, που έκαναν όνειρα μαζί με τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Κι όλα ξάφνου σταμάτησαν. Ένα γιατί θα πλανάται μέσα μας πάντα.
    Δύσκολο κείμενο, Ρένα μου! Μα πως θα μπορούσε να σε αφήσει ασυγκίνητη ένα τέτοιο γεγονός;
    Την Καλημέρα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιον άφησε ασυγκίνητο αυτή η σφαγή φίλε μου;
      Τόσοι άνθρωποι σε μια στιγμή χάθηκαν με τον χειρότερο τρόπο.
      Αλλά κι αυτοί που τους περίμεναν θα υποφέρουν σε όλη την υπόλοιπη ζωή τους.
      Μακάρι να αλλάξει κάτι σ αυτή τη χώρα.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  9. Ρένα μου το σπαρακτικό μήνυμα του κειμένου σου, εκφράζει τα συναισθήματα όλων μας......Θρήνος, πόνος και θυμός.....οργή που κατακλύζει τις ψυχές μας γιά τα αθώα θύματα και τους διαχρονικά υπεύθυνους.....Αλλη μία τραγωδία που καταδεικνύει την αδιαφορία προς τον άνθρωπο....θα είναι η τελευταία άραγε;;; Θα επέλθει η κάθαρση ;;; Η χώρα μας , επιτέλους, θα σεβαστεί τα δικαιώματα των πολιτών της παρέχοντάς τους όλα όσα αυτονόητα δικαιούνται ;;; Ασφάλεια, υγεία, παιδεία, ελευθερία ;;;Σε φιλώ Ρένα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αυτονόητα Κλαυδία μου, είναι για πολιτισμένους ανθρώπους, εγώ νομίζω ότι βρισκόμαστε στο μεσαίωνα, στον σκοταδισμό.
      Δεν φτάνει που φεύγουν συνέχεια τα νιάτα για άλλες χώρες, εμείς τώρα σκοτώνουμε όσα μένουν.
      Ελπίζω να αλλάξει κάτι πριν να είναι πολύ αργά.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  10. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα, όλα ειπώθηκαν από τους φίλους σου/μας, Ρένα μου, τώρα περιμένω να δω αν το κράτος θα αναλάβει την ευθύνη του...
    Ο πόνος και η θλίψη δεν θα φύγουν εύκολα, καλό παράδεισο σε όσους μας άφησαν τόσο άδικα...
    Πολλά τα ΑΦιλάκια καρδιάς και αγάπης να σε συνοδεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι αυτό περιμένουμε Στεφανία μου.
      Να αποδοθεί δικαιοσύνη.
      Δεν πρόκειται να ξεχαστούν αλοι αυτοί οι φόνοι, γιατί φόνοι ήταν κι όχι ανθρώπινο λάθος.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  11. Έγραψες Ρένα μου με την εικόνα που διάλεξες, ότι ακριβώς περνάει αυτές τις μέρες από τις καρδιές μας και μας γεμίζει θλίψη με αυτήν αναπάντεχη τραγωδία, που γίνετε θυμός και οργή όσο βγαίνουν οι αλήθειες στην επιφάνεια.
    Και εγώ δεν έχω να πω τίποτα άλλο να προσθέσω παρά κουράγιο και υπομονή στους οικείους τους...Δεν υπάρχουν λόγια...
    Μακάρι να μην ζήσουμε άλλα Τέμπη Ρένα μου! 😭

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μας πονάνε Ρούλα μου, γιατί αυτοί ταξιδεύουν με ασφαλή τρόπο.
      Δεν κινδυνέψαν τα δικά τους παιδιά, γιατί να στεναχωρηθούν;
      Κοιμόμαστε και ξυπνάμε με ανασφάλεια και για τα πιπ απλά πράγματα.
      Μακάρι να αλλάξουν όλα από την αρχή.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  12. Αβάσταχτη η θλίψη μας και καλά έκανες που προσάρμοσες την ιστορία σου στην τραγική επικαιρότητα. Διαβάζοντας τον σπαραχτικό διάλογο των παιδιών, εύχομαι απ' την ψυχή μου να πραγματοποιηθούν τα όνειρά τους. Και να είναι καλά. Γιατί πριν λίγα χρόνια, τα ίδια παιδικά βλέμματα έστηναν τα όνειρά τους. Που χρειάστηκε ένα μόνο δευτερόλεπτο για να γίνουν στάχτη. Η οργή μας ξεχειλίζει, Ρένα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου , ξεχειλίζει η οργή μας.
      Χάθηκαν τόσες ζωές σε περίοδο ειρήνης. Είναι έγκλημα η αδιαφορία του κράτους.
      Είχα πλάσει μια άλλη χαριτωμένη ιστορία γιαυτό τα μουτράκια, αλλά δεν ήταν δυνατόν να μην την αλλάξω.
      Εύχομαι να συνεχίσουν να κάνουν όνειρα τα παιδιά μας και να κάνουν καλύτερο τον κόσμο.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  13. μπραβο σου Ρενα μου συγκλονιστικη αφηγηση , δεν υπαρχουν λογια για ολα αυτα που ζουμε το τελευταιο καιρο ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχουν Κάτια μου, δεν υπάρχουν.
      Όσο περνάνε οι μέρες μεγαλώνει η οργή μας και περιμένουμε δικαίωση.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  14. Αχ Ρένα μου!
    Συγκλονιστική η συμμετοχή σου!
    Ναι, αυτά τα μηνύματα θα ήθελαν οι ψυχούλες αυτές να ακουστούν!
    Και καλά έκανες και τους έδωσες φωνή!
    Γιατί κάποιοι τους τη στέρησαν! Άδικα και βίαια.
    Τι να πω. Μακάρι, να 'ναι η τελευταία τραγωδία που ζούμε.
    Πόσα θα αντέξουμε σαν κοινωνία!
    Καλό βράδυ Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα θα αντέξουμε Μαρίνα μου άραγε;
      Μακάρι να μη χρειαζόταν να γράψουμε γιαυτό το φονικό.
      Χάθηκαν τόσοι νέοι άνθρωποι χωρίς λόγο, γιατί κάποιοι δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους.
      Και πώς να την κάνουν, θα μου πεις δίχως καινούργια μηχανήματα.
      Εύχομαι να αλλάξουν όλα προς το καλύτερο πριν χαθούν κι άλλες ζωές.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  15. Κοίτα τώρα που αυτή η φωτογραφία, ήρθε κι έδεσε με το έγκλημα τού αιώνα, και τον άδικο χαμό τόσων παιδιών.. Τα παιδάκια έχουν αγνές ψυχούλες και "περνούν" μηνύματα στους μεγάλους.. Ας πούνε λοιπόν εκείνα, πως οι αδικοχαμένες αυτές ψυχές, έφτασαν στα σύννεφα, κι είναι καλά εκεί πάνω.. Αλί από τους γονείς που έμειναν στη γη.. Είμαι συγκλονισμένη κι εξοργισμένη εξίσου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αλίμονο στους γονείς και στα αδέρφια τους, Πέτρα μου, όπως λες.
    Ο πόνος δεν πρόκειται να ξεχαστεί.
    Μακάρι να βρεθεί δικαίωση γιαυτά τα παιδιά.
    Μακάρι να συνεχίσουν να κάνουν όνειρα τα παιδιά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα παιδιά, αδικοχαμένες ζωές. Αυτές τις μέρες νιώθω οργή και θυμό για όλα αυτά που συμβαίνουν.
    Με συγκίνησε η συμμετοχή σου Ρένα μου. Μακάρι να μη γίνει άλλο τέτοιο κακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...