Δευτέρα 12 Ιουνίου 2023

ΛΟΥΛΟΎΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΡΟΥ!!!!

 Καλοκαίριασε;

Να βγω;

Σταμάτησε η βροχή;

Να σηκώσω τα χαλιά;

Ή να ανάψω πάλι το τζάκι;

Νομίζω ότι θα μπούμε στο φθινόπωρο αμέσως  μετά την άνοιξη. 

Με τόση βροχή πώς να μη κοκκινίσει η φύση;




Τα λιβάδια γέμισαν παπαρούνες. 

Αγαπημένο λουλούδι!

Μου αρέσει αυτό το έντονο κόκκινο ανάμεσα στα πράσινα χόρτα. 

Το χαζεύω όταν ταξιδεύουμε. 



Είπα να δοκιμάσω να τις φέρω μέσα στο σπίτι, αφού οι αληθινές δεν αντέχουν μακριά από το φυσικό τους περιβάλλον. 




Με τί άλλο θα τις έφτιαχνα, παρά με τα κουρελάκια μου;

Ένα πράσινο φουλάρι που μου χάρισε μια φίλη, μου φάνηκε ιδανικό για να γίνει αγρός. 

Κι ένα κομμάτι κόκκινο ύφασμα που δεν ξεφτάει, αυτό μου το χάρισε άλλη φίλη, ανέλαβε τον ρόλο της παπαρούνας. 




Επιστρετεύτηκαν σούστες και χάντρες για το εσωτερικό τους.
Τί ρωτάτε;
Κι αυτά ααααααλλη φίλη μου τα χάρισε. 

Στο θέμα μας τώρα. 
Τί έκανα με όλα αυτά;


Ένα πάνελ 20 Χ 30.
Τόσο έλεγε η πρόσκληση που είδα στην ομάδα του φβ, Πανί με Πανί και φυσικά ενέδωσα αμέσως. 



Είναι να μην κάνω την αρχή εγώ. 
Σε ένα θα έμενα;
Όχι βέβαια. 
Υπάρχουν κι άλλα λουλούδια στους αγρούς και φυσικά πααααααρα πολλά κουρελάκια στα συρτάρια μου.






Ένα άγριο τριαντάφυλλο ανάμεσα σε αγριόχορτα!
Η βάση έγινε με μικρά μικρά κομματάκια υφασμάτων, που σκεπάστηκαν με τούλι για να μη σκορπίσουν. 
Αντί να τα πετάω, φτιάχνω ένα καινούργιο ύφασμα, το οποίο μετά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διάφορες κατασκευές. 







Θέλετε να δείτε και το τρίτο;
Ε φυσικά έκανα και τρίτο, θέλει και ρώτημα;
Και να μη θέλετε εγώ θα σας το δείξω. 
Περίμενε τόσο καιρό, κρίμα είναι. 





Εδώ η χαρά του αγριόχορτου!
Όσες κορδέλες είχα σε μικρά κομμάτια, βρήκαν τη θέση τους. 
Πάνω που έλεγα να τα πετάξω, γιατί όλο και μπερδεύονταν μέσα στα κουτιά, τσουπ, ήρθε η πρόσκληση της Άννας. 

Και σπάγκος και ζικ ζακ, όλα αξιοποιήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο. 
Με λίγη υπομονή, υπάρχει μια θέση για όλα. 


Μέχρι και μια πεταλούδα ξεγελάστηκε από την ομορφιά τους κι έτρεξε να πιει από το νέκταρ τους.

Είναι εύκολο. 
Δοκιμάστε το.
Φτιάξτε ένα μικρό ή μεγάλο πάνελ, χρησιμοποιώντας ό,τι υλικά έχετε. 
Κάτι σαν παζλ, μόνο που δεν ξέρουμε από την αρχή ποιο ακριβώς θα είναι  το αποτέλεσμα. 
Αυτή όμως είναι και η ομορφιά του. 

Όποτε έχω μικρά κομματάκια υφασμάτων φτιάχνω λουλούδια και τα αφήνω στην άκρη. 
Περιμένουν τη σειρά τους.
Μπορεί να μπουν σε πάνελ ή σε τσάντα ή σε μαξιλάρια ή να γίνουν κοσμήματα!
Κανένας δεν ξέρει, ούτε κι εγώ. 
Υπομονή χρειάζεται και χώρος για να τα κρύβω. 

Μπορεί να μην φάνηκα όλο τον Μάιο λόγω υποχρεώσεων, έφτιαξα όμως ό,τι μπόρεσα στον ελεύθερο μου χρόνο, που όσο πάει μου φαίνεται και λιγότερος. 
Το αισθάνεστε κι εσείς αυτό;
Όσο μεγαλώνουμε οι ώρες φεύγουν πιο γρήγορα;
Γιατί καλέ; Έχουμε τόσα πολλά να κάνουμε, πότε θα τα προλάβουμε όλα;


Πώς να απαρνηθώ τα κουρελάκια μου;
Φτιάχνω φτιάχνω κι αυτά πολλαπλασιάζονται σαν τα αγριόχορτα. 
Μην πτοείστε φίλες μου, ό,τι δεν σας χρειάζεται, ξέρετε εσείς, σε μένα!
Κάπου θα τα βολέψω. 


Ευτυχώς που γίνονται προσκλήσεις κι από το εξωτερικό, οπότε κάποια ήδη ταξιδεύουν για εκεί. 
Μη ρωτάτε πώς πού πότεκαι γιατί!
Θα σας τα δείξω μόλις κοινοποιηθούν οι εκθέσεις που θα γίνουν και φυσικά θα λάβουν μέρος!

Το σημαντικό είναι ότι τα κουρελάκια
                 ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΠΈΤΑΜΑ!!!


Κι αν δεν σας χρειάζονται, χαρίστε τα σε κάποια άλλη φίλη. 



Μέχρι την επόμενη φορά 

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!



20 σχόλια:

  1. Περίεργο καλοκαιράκι ζούμε και δεν βλέπω να σταματούν σύντομα και οι βροχές. Η γη χαίρεται και οι αγροί γεμίζουν λουλούδια. Έτσι χαίρεται και η Ρένα που τόση ομορφιά της ενέπνευσε πανέμορφα εργόχειρα!
    Κουρελάκια ατελείωτα μας δείχνεις και αυτό είναι μέρος της δημιουργικότητας σου και της χαράς για μας που τα απολαμβάνουμε!

    ΑΦιλάκια πολύχρωμα για μια χαρούμενη βδομάδα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ περίεργο Στεφανία μου!
      Νομίζω δεν θα έρθει ποτέ, αλλά μας περιμένουν σίγουρα πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
      Τα κουρελάκια μου είναι παντός καιρού και για όλες τις εποχές.
      Χαίρομαι που σου αρέσουν.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Ρένα μου με τις δημιουργίες σου. Χαίρομαι να τις βλέπω. Να είσαι καλά, κορίτσι μου, με την αύρα της δημιουργίας σου. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλε μου.
      Ευτυχώς που είναι κι αυτά και φεύγει λίγο το μυαλό από τα καθημερινά.
      Κι εσύ να είσαι καλά.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  3. Ρένα μου υπέροχα τα δημιουργήματα σου!!! Ευτυχώς, καμαρώσαμε την άνθιση στο υπέροχο blog σου, γιατί με τις βροχές, δεν έχουμε πάει και μια βόλτα στη φύση.
    Καμαρώνω την εμπνευση και το μεράκι σου. Να 'σαι καλά να δημιουργείς.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου.
      Μέχρι και η άσφαλτος φύτρωσε από τις βροχές εφέτος.
      Πρέπει να εμπνευστώ από τη βροχή μήπως και σταματήσει
      .
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα και τα τρία πανελάκια σου, Ρένα μου!!! Μα, τι αστείρευτη πηγή έμπνευσης είσαι;! Φανταστική η ιδέα σου με τις σούστες στις παπαρούνες (στην κλέβω, να ξέρεις) όπως και το γρασίδι από κορδελίτσες!!!!
    Ανυπομονώ να δω τα νεότερα από τις εκθέσεις!
    Έως τότε, μπορεί να φτιάξει και ο καιρός!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πιντερεστ γεμάτο ιδέες είναι Μαρία Άννα μου.
    Εγώ τις προσαρμόζω στα υλικά μου και στα γούστα μου.
    Να κλέψεις ό,τι θέλεις.
    Γιαυτό τα κοινοποιούμε για να εξελίσσονται οι ιδέες.
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο χρυσοχέρα μου. Αγαπημένες και εμένα οι παπαρούνες και φυσικά όλα θαυμάσια και τα αγριόχορτα και το τριαντάφυλλο...Είναι θαυμάσιο αυτό που κάνεις και ναι είναι για το μυαλό ό,τι καλύτερο
    Τα φιλιά μου και υπομονή...πού θα πάει θα έλθει το καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Άννα μου.
      Για το δικό μου το μυαλό είναι τέλεια.
      Για των άλλων δεν ξέρω.
      Το πρόβλημα είναι ο χώρος αποθήκευσης.
      Όσο για υο καλοκαίρι και να μην έρθει, ακόμα καλύτερα για μένα.
      Με την πολλή ζέστη, δεν λειτουργώ.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Τί όμορφα όλα ....λάτρεψα τις σούστες πάνω στις κόκκινες παπαρούνες...φανταστική ιδέα !!!
    Αχ αυτές οι φίλες....ξέρουν που δίνουν κουρελάκια αφού κάνεις θαύματα !!! Να είσαι καλλα να δημιουργείς....πολλά φιλιά !!

    Ααα είμαι η Ράνια ...αφού το τάμπλετ με βγάζει ανώνυμη χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες είδες;
      Τα καλύτερα δώρα μου κάνουν.
      Έψαχνα για τα κατάλληλα κουμπιά για τις παπαρούνες και μόλις είδα τις σούστες, είπα όπα, εδώ είμαστε.
      Τίποτα δεν πάει χαμένο.
      Κι εσύ να είσαι καλά.
      Φιλιά στη μπουμπούκα σας.

      Διαγραφή
  8. Κι όμως κατάφερα κι αυτή τη φορά δεν με έβγαλε ανώνυμη χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο σου, που όχι μόνο δημιούργησες αυτό το εκπληκτικό πάνελ, αλλά γιατί μοιράζεσαι τη γνώση και τα μυστικά της δουλειάς σου! Είσαι απίθανη μαστόρισα Ρένα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχος ο αγρός μες στο σπίτι, με τις παπαρούνες να κλέβουν την παράσταση! Η τέχνη τών "κουρελακίων" εξελίσσεται και εξαπλώνει τη χάρη της! Πολύ όμορφα όλα, Ρένα μου! Σε φιλώ 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια στα χέρια σου Ρένα, τί να πω πια γι' αυτή την ευρηματικότητά σου; Όνειρο έγιναν οι χειροτεχνίες σου! Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά πέρασε κι όλας μήνας που δεν έχω περάσει; Πω..πω φιλενάδα! δεν το πιστεύω...ντάξ μια δικαιολογία την έχω που έχω χαθεί ε; 😉
    ΄Και όπως πάντα γίνεται με σένα ερχόμαστε εδώ και μένουμε μα το στόμα ανοιχτό με τα κουρελάκια σου και το τι μπορείς να κάνεις με αυτά, που στο τέλος το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!
    Ημουν σίγουρη ότι δεν θα έμενες στο ένα πάνελ!!
    Και εσύ της προσκλήσεως είσαι ε; σε καταλαβαίνω απόλυτα Ρένα μου, αφού μόλις ξεμπερδέψαμε με τους γάμους, έβαλα πλώρη και εγώ με πρόσκληση...μην χάσω...🤣
    Φιλενάδα να είσαι καλά να δημιουργείς από το τίποτα όνειρα!!
    Την αγάπη μου Ρένα μου φιλιάαα! 😍🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...