Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΕΥΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ


ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΣΑΝΙΔΑ [10cm X 100cm];
ΛΙΓΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΓΑΖΑΣ, ΞΥΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ, ΛΙΓΗ ΑΜΜΟ, ΚΟΧΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΧΑΡΤΠΕΤΣΕΤΑΣ;;;;;;;;;;;;;;


Η ΣΑΝΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΠΟΥ ΕΣΠΑΣΕ.
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΜΑΣ ΤΥΡΑΝΝΑΕΙ
ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΟΥ!!!!!!!


ΤΗΝ ΓΑΖΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΚΕΨΑ ΜΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΑΤΛΑΚΟΛ ΑΡΑΙΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΛΗΡΥΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΑ ΠΑΝΙΑ.


ΤΟ ΚΑΤΑΡΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΑ, ΤΟ ΣΚΑΡΙ ΓΥΑΛΟΞΥΛΑΚΙΑ


ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΦΟΥ ΕΒΑΨΑ ΜΕ ΑΚΡΥΛΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΟΛΛΗΣΑ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ ΑΛΜΜΟ ΚΑΙ ΚΟΧΥΛΑΚΙΑ.
 Ο ΦΑΡΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΦΑΡΟΦΥΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΡΕΣΩ ΠΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ!!!!!!!!!!



ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ


ΦΥΓΑΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ............ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!!!

55 σχόλια:

  1. Ζηλευτή η σανίδα σου!!! ΄Οχι για ξύλο!!! Για στόλισμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ πολύ όμορφο!!! πό πο....μου έδωσες νέες ιδέες!! χαιρετισματα πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια η κατασκευή σου!Ποιά κατασκευή δηλαδή,αυτό είναι έργο τέχνης!Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι όμορφο που είναι!!!! μπράβο!!! μακάρι να μπορούσα και εγώ να κάνω κάτι αντίστοιχο! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειναι ΠΑ-ΝΕ-ΜΟ-ΡΦΟ!!!!! Γεια στα χερια σου Ρενα!!! Εχω μαγευτει σου λεω!!!! Εχει τοσο ομορφες λεπτομερειες!! Τα καραβακια σαν αληθινα!! και η παραλια με το φαρο τα κοχυλια και το σπιτακι ειναι τελειααα!!! Εισαι μεγαλο ταλεντο !!
    ΠΟλλα φιλια! Καλο απογευμα και βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι φανταστικό!!! Αν υπάρχει φαντασία και τα πιο απλά υλικά μπορούν να γίνουν αριστουργήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοίταξε, αν δεις τα δύσκολα μπορείς να την χρησιμοποιήσεις κι έτσι τη σανίδα για ξύλο!Πάντως την προτιμώ πίνακα. Πολύ καλοκαιρινό θέμα και πρωτότυπο σχήμα.Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια δημιουργία!!! Μ'αρέσει πάρα, παρα πολύ...και οι λεπτομέρειες με τα κοχυλάκια...είναι εντυπωσιακή! Κοιτα τι μπορείς να κάνεις μ'ενα σπασμένο σκαλοπάτι...ευτυχώς που δεν κράτησες την σανίδα απλά βρεγμένη για τους άτακτους...χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. απλα καταπληκτικο!χαζεψα με την αναρτηση σ! κοιτα τι μπορεις να φτιαξεις με τοσο απλα υλικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφο και με απλά υλικά, γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τόσο όμορφο Ρένα!!!! Μπράβο!! Όλα τα σκέφτηκες!! Καταπληκτικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα μου κι εγω εντυπωσιάστηκα απο την τόσο απλή αλλά τόσο όμορφη και άρτια κατασκευή σου.
    Σαν Πίνακας ζωγραφικής!τίποτε δεν εχει να ζηλέψει... εγω αντιθέτως ναί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΔΩΣΕ ΙΔΕΕΣ!!
    ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟ ΕΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ!!!!!!!!
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΔΕΡΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΤΙΚΕΤΑ [ΔΕΙΤΕ ΤΟ ]ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΕΡΑΝ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΚΑ !!!!!!!!!
    ΤΥΛΙΓΜΕΝΑ ΜΕ ΚΟΡΔΕΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΟΓΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ!!!!!!!
    Ε!!!!!ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΙ.......... ΜΗ ΠΕΤΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρένα μου είναι τέλειο!!!!!Μου αρέσει πάρα πολύ , εχεις συνδυάσει απλά υλικά με διάφορες τεχνικές...Πανέμορφο!!!!...Κάπου στο υπόγειο πρέπει να έχω κάτι παλιές τάβλες..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Ρένα μου!!
    Είσαι φανταστική!!! Υποκλίνομαι στην ευρηματικότητά σου!!! Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω!! Τις βαρκούλες... τα πανιά... την άμμο..., τον φαροφύλακα!!! Απλά τέλειο!!! Άσε που το κοιτάζω και με ταξιδεύει κάπου εκεί ανάμεσα στις Κυκλάδες!!! Αχ οι διακοπούλες έρχονται με βήμα αργό....!!!! Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρένα μου ευφάνταστη!
    Απλά υλικά..φαντασία.. και το αποτέλεσμα φανταστικό!
    Εκεί ψηλά στο φάρο αγναντεύω την θάλασσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειναι πανέμορφο και τόσο καλοκαιρινό!!! Μυρίζει θάλασσα και νιώθεις την αύρα της ακρογιαλιάς. Πολύ όμορφα και τα καραβάκια από ξυλάκια, και όλες οι δημιουργίες σου ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!!! Πολύ χάρηκα που σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά.... φοβερό!! Γι' αυτό δε θα γίνω ποτέ καλλιτέχνις σωστή! Εγώ θα την έβρεχα και θα πήγαινα στο Σύνταγμα!!! Χαχα..! Μας δίνεις πολύ φοβερές ιδέες ανακύκλωσης - ευχαριστούμε!! Μπράβο σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
    DIMI ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΓΙΑ ΠΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.....
    ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΕ !!!!!!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΗΣΚΩ ΚΑΙ ΜΕ ΒΡΗΣΚΕΤΕ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΒΑΣΙΚΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ....ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ...ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΒΑΖΕΤ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΑ ΦΟΒΑΜ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. foufoula89 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!!!!!!!
    ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟ ΤΟ ΞΥΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΟΒΟ.
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΡΕΣΚΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΑΡΜΑΚΑ ΠΟΛΛΑ.
    ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΕΧΩ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΩ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΑΡΑΚΙ.

    Maite-vitoma thank you very much!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τελειοοοοο!!!
    Μπράβο Ρένα κι ευχαριστούμε για τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραίο και καλοκαιρινό!!! Ωραίες οδυδίες και απλά υλικά!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να προσθέσω πως χρειάζεται και το ταλέντο σου! Είναι πραγματικά υπέροχο! Απίστευτη κατασκευή! Αυτά στην αγορά έχουν μια περιουσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταπληκτικό έργο άξιο του ταλέντου σου πολλά πολλά μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εκπληκτική η δουλειά σου...
    σε θέτω υπό παρακολούθηση,σε καλημερίζω και χάρηκα που βρεθήκαμε...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σου και από εδώ Ρένα! Καλό καλοκαίρι και δημιουργικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Exw meinei me to stoma anoixto :0 !!Einai A-P-I-S-T-E-Y-T-A omorfo-fantastiko-teleio!!!Oti kai na pw tha 'nai ligo!!!MPRABO sou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρααααααα.... επιτέλους κατάφερα να σου κανω σχόλιο !!Απο την Τρίτη προσπαθώ ..χιχιχι!
    Ρενάκι είναι τέλειοοοοο! Και εχω και την ίδια χαρτοπετσέτα με τον φάρο! Μπράβο για την ιδέα που μας έδωσες!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Moυ κέντρισε την περιέργεια το φαγιούμ και μπήκα για να δω.....να σου πω ότι χάρηκα είναι λίγο. Χάρηκα που σε βρήκα για πολλούς λόγους. Πρώτα πρώτα λόγω Θεσσαλονίκης, κι ύστερα γιατί έχουμε πάρα πολλά κοινά ενδιαφέροντα γύρω από τις κατασκευές. Με μια γρήγορη ματιά που έριξα μου άρεσαν όλα.....ελπίζω να βλεπόμαστε συχνά!!
    Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣΤΕ!!!!!!!
    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΛΥΚΑΚΙΑ ΤΗΣ ΧΙΟΥ!!!

    antivolo ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!
    ΕΙΣΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;
    Κωνσταντινα ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!
    Happy Kathy ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!
    ΦΑΝΗ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!!
    SpIrToKoYtO ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΧΙΧΙΧΙ!!!!
    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΛΕΣ !!!!!!!
    ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΚΟΙΝΑ!!!!
    ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γεια σου Ρενα μου,ειμαι η μισιρλου...επιστρεφω σιγα σιγα...
    Νομιζω οτι ειναι η πιο ομορφη σου mixed media δημιουργια που εχω δει μεχρι τωρα.ΥΠΕΡΟΧΟ!γαληνιο...πανεμορφο!!
    Να σαι καλα και καλη συνεχεια...θα σε παρω το ΣΚ τηλ..φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι τρομερό, υπέροχο, φοβερό, το λάτρεψα, και γιατί....έχει θάλασσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ρένα μου, πέρνα μια βόλτα από το σπιτάκι μου, αυτό που είναι δίπλα στη θάλασσα, για να πάρεις κάτι δικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα!!!
    Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να πετάμε τίποτα..!!
    Το έργο σου είναι καταπληκτικό.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πανέμορφη δημιουργία! Συγχαρητήρια! Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρένα, η κατασκευή σου είναι πανέμορφη ! Εχω μαζέψει κι εγώ ένα ξεβρασμένο θαλασσόξυλο με σκοπό να φτιάξω κάτι παρόμοιο αλλά ακόμα το μελετούσα.... Δεν ξέρω άν θα τα καταφέρω τόσο καλά όσο εσύ, αλλά τώρα ξεσηκώθηκα και θα το ξεκινήσω..... Συγχαρητήρια γιά όλα σου τα έργα. Είναι απλά υπέροχα !Καλό καλοκαίρι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υπέροχο. Δεν θα την δώ σαν εκείνες τις σανίδες που τις βρέχουμε αλλά σαν σανίδα σωτηρίας. Αχ, δεν ξεχνάμε οτι ποτέ δεν πετάμε τίποτα αλλά τα πάντα είναι παντού και όταν λέω οτι κάποια θα πρέπει να φύγουν, με πιάνουν τύψεις. Χρησιμοποίησες την τεχνική χαρτοπετσέτας πάνω από την άμμο (?) δεν το είχα σκεφτεί... Πολύ ωραία ιδέα. Τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. κυρια Ρένα δεν υπαρχουν λόγια για σας!!! Περιττό να σας πω οτι αποψε ξενυχτησα για να σας διαβασω εξονυχηστηκά και λεπτομερώς!! Οτι πιανετε στα χερια σας ακομα και το πιο ευτελες υλικό του δίνετε πνοή και το κανετε εργο τέχνης!!Να ειστε καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπεροχο το εργο σου Ρενα! Θα σε μιμηθω καποια στιγμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. πολυ ωραιο το εργο σου ρενα!!! αλλα ανεβασε και κατι πιο ευκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπέροχο! Η φαντασία και η δημιουργικότητά σου είναι μοναδικές! Δε θα πέσει και στα δικά μου χέρια καμιά σανίδα; Ελπίζω όχι βρεγμένη...χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Υπέροχα!Τρελαίνομαι για οτιδήποτε θαλασσινό!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπέροχα!Τρελαίνομαι για οτιδήποτε θαλασσινό!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...