Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Η ΑΡΓΩΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΟΤΕΡΟ, ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ;



ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΛΙΓΑ ΞΥΛΑ , ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΠΑΓΓΟΣ, ΛΙΓΑ ΚΟΧΥΛΙΑ
 ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ!!!!!!!
ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΕΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ!!!!!
ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΒΑΡΕΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΚΡΑΣΙ ΦΥΣΙΚΑ!!!!!!


ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΓΩ!!!!!!!!!!!!
ΤΑ ΚΟΥΠΙΑ ΤΙ ΣΑΣ ΛΕΝΕ; ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΟ ΞΥΛΑΚΙ ΠΑΓΩΤΟ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!


ΕΝΑ ΜΑΚΟ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ ΘΥΣΙΑΣΤΙΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΙΑ!!!!!
ΚΑΠΟΙΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΞΕΧΑΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΑΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ!!!!!!!!!!!!!


ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΞΥΛΑ.
ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΖΛ!!
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ.
ΠΟΛΥ ΑΤΛΑΚΟΛ ΚΡΥΣΑΛΙΖΕ ΚΑΙ ΔΕΣΙΜΟ ΜΕ ΣΠΑΓΓΟ Η ΣΧΟΙΝΙ.
ΕΠΕΙΔΗ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΓΩΤΟ.. ΔΥΟ .....ΤΡΙΑ...............ΕΕΕΕΕΕ ΣΤΟΠ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ!!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!






70 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν υπάρχουν λόγια για σχόλια... απλά τέλεια!!! Υπέροχα τα ξύλα... ατελείωτη η φαντασία σου...!!! Τρώγε λιγότερα παγωτά όμως γιατί... καήκαμε!!! χα!χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ρενάκι.....εχω μείνει άφωνη! Είναι ΤΕΛΕΙΑ!!Το ένα καλύτερο απο το άλλο! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ρένα,
    τι ωραίος ο ... στόλος σου.Ποιό να πρωτοθαυμάσεις;Το ένα ομορφότερο από το άλλο.Καλοτάξιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΜΕ ΠΟΣΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΦΟ-ΠΛΗΣΤΡΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα μου είναι πανέμορφα!!!
    Βέβαια,όσο να πεις ,η Αργώ είναι πιο επιβλητική,όπως της αξίζει εξξάλλου, μα όλα έχουν το δικό τους χαρακτήρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αμάααν, Ρέεεναααα!!!!Έπαθα πλάκα...τι τέλειος στόλος είναι αυτός;Σπεύδω στην παραλία...δεν μπορεί κάποιο ξυλαράκι θα βρώ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ πολύ ΟΜΟΡΦΑ!!! το ΤΕΛΕΙΟ ειναι λίγο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρένα μου είναι μοναδικά!!!!!!!!
    Δεν έχω λόγια!!! Υπέροχα όλα, φανταστικά, τέλεια!
    Έχω ενθουσιαστεί με το στόλο σου!
    Καλημέρες και καλές θάλασσες ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά Ρενάκι είναι φανταστικά !!Απίστευτα!!!Όταν ο άνθρωπος έχει αστείρευτη φαντασία.......Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ!!!!
    θεωρω δε οτι το 2ο ειναι καταπληκτικοοοο!!!!!!
    φιλια χ2 ρενακι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάνε πιο κει να μπω κι εγώ στο κότερο!!! Σ΄εκείνο το μεγάλο με τη σημαία στο κατάρτι.....να πάμε μακριά, να κάνουμε το γύρο των νησιών μας, παρέα μ΄όλη την μπλοκοπαρέα!!
    Φιλιά, όλα είναι πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλα είναι πανέμορφα αλλά λάτρεψα την Αργώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εισαι εφοπληστρια Ρενα.....απο τις δημιουργιες σου δειχνεις οτι εισαι πλουσια στην ψυχη σου...εκτος και αν αυτο δεν αρκει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γλυκιά μου φίλη Ρένα είναι τέλεια τα καραβάκια σου!!! Έκανες μια Super καλοκαιρινή κατασκευή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάρα πολύ όμορφος ο στόλος σου! Μου αρέσουν πολύ τα καράβια με ξύλα. Πήγα χθες και στην έκθεση κοσμήματος η οποία ήταν υπέροχη και σε παρουσίαση και σε έργα, ρώτησα για να σε βρω, αλλά ούτε εσύ ούτε η δασκάλα είχατε φανεί.
    Aναστασία Λάλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τι φαντασια αστείρευτη ειναι αυτη!!!! εκπληκτικά ολα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
    ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΚΤΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΘΕΛΩ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΡΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ !!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ πάντως δεν έχασα ευκαιρία… έσπευσα στο Καρνάγιο σου… πήρα την Αργώ και Καλό μου Ταξίδι!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ που με ταξιδεύεις με την φαντασία σου και τις πάντα υπέροχες δημιουργίες σου….!!! Καλό Καλοκαίρι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μόλις σαλπάρισα με την Αργώ μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κι εγώ θα πάρω την Αργώ ! Θα της ζητήσω κανένα καλοκαιρινό ταξιδάκι...δεν πιστεύω να μου το αρνηθεί!
    Φιλιά, ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κι εγώ την παρέλαβα την Αργώ σου Ρένα! Ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απλά υπέροχα!!Θέλω κι εγώ για μια μέρα την Αργώ!!
    Καλά μας ταξίδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Eγώ σου ζήτησα μια θέση κι εσύ μου χάρισες ολόκληρο το κότερο!!!! Σ΄ευχαριστώ.....πάω να το στολίσω, να το βλέπω και να ταξιδεύω σε μέρη μαγικά κι ονειρεμένα!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. OTAN ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΤΙ....ΒΟΥΡΚΩΝΩ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΩ ΝΙΩΘΩ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ MISIRLOU....EINAI ΕΡΓΑ ΨΥΧΗΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα τι όμορφα πράγματα φτιάχνετε εσείς πια!!! Το αξίζετε με το παραπάνω το παγωτό!! Πολύ όμορφη ιδέα!!! Κι εγώ βρίσκω το δεύτερο καραβάκι πρέπει να είναι ο αρχηγός... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.....ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρένα μου, πολύ όμορφα τα καραβάκια σου!!! Θα με πάρεις και μένα για μια βόλτα; Δύο πράγματα θαυμάζω σε σένα την δημιουργικότητά σου και το χιούμορ σου! Μπράβο Ρένα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΣΤΟΛΟΣ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΑΨΙΔΕΥΕΙΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΨΙΔΕΥΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρένα, σε ευχαριστώ και σε φιλώ για την ωραία δημιουργία σου που τόσο γενναιόδωρα μας χάρισες. Για εμένα την ξενιτεμένη, είναι πιο συγκινητικό, αντιπροσωπεύει την χώρα που πρωτογνώρισα.
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρένα ξέχασα να σου γράψω ότι Η ΑΡΓΩ έγινε διασκεδαστική ανάρτησις, με ελληνικό γλέντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Tην παίρνω ευχαρίστως!!! Καλό καλοκαίρι Ρενάκι και ευχαριστώ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ Η ΑΡΓΩ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΤΑΞΕΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ!!!!!!!
    ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φοβερά είναι! Και ι τίτλος πολύ καλός χα χα! Όλα τέλεια το ένα καλλίτερο από το άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φανταστικός στόλος!!! Παίρνω το πλοίο μου και σαλπάρω .... μπας και κάνω κανά μπανάκι επιτέλους!!! Ευχαριστώ! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είναι υπέροχα όλα με γύρισες πολλά χρόνια πίσω τότε που δεν υπήρχαν πολλά παιχνίδια και τα παιδιά προσπαθούσαν να δημιουργήσουν τα δικά τους παιχνιδάκια με ό,τι τους πρόσφερε απλόχερα η φύση.Μήπως όμως τότε ήταν τελικά καλύτερα και τα παιδιά είχαν μεγαλύτερη φαντασία από ότι σήμερα;Είμαι σίγουρη ότι τα παιδιά τότε έπαιζαν με την καρδιά τους σήμερα που τα έχουν όλα έτοιμα δεν ξέρω αν είναι πραγματικά ευτυχισμένα.Καλά ταξίδια λοιπόν και καλώς σε βρήκα.Φιλιά.....

    Sophie....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ρένα μου καλημέρα. Υπέροχα..... μα τί λέω, τέλειααααααααα!!!!!!!!!!!! Σ΄ευχαριστούμε που μας ταξίδεψες τόσο όμορφα.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Entakei exeis apisteuthhhh fantasia kai tromera IKANA xeria!!!Einai ooola toso ma toso omorfa!!!Mprabo sou!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ρενακι ευχαριστουμε πολυ!!!για την ΑΡΓΩ...
    την αναρτησαμε ηδη στην σελιδα μας με τα βραβεια!
    φιλακια πολλα Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. αχ, Ρένα μου παίρνω κι εγώ την Αργώ και τρέχω... σ'ευχαριστώ κι εγώ όπως και οι προηγούμενες καλλιτέχνιδες για το εμπνευσμένο δώρο σου, να είσαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ρενάκι μου τι όμορφος στόλος!!!!!!Λίγο έλειψα από τη γειτονιά και έπεσα σε έργα τέχνης.Είναι όλα καταπληκτικά , αλλά η ΑΡΓΩ όλα τα λεφτά!!!Μπράβο γλυκιά μου!!!Καλό καλοκαίρι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρένα μου , τώρα βλέπω ότι ακόμα δεν μπορώ να γραφώ σαν αναγνώστριά σου , με αποτέλεσμα να μην σε έχω συμπεριλάβει στα μπλογκ που παρακολουθώ ...και με λύπη μου διαπιστώνω ότι έχω χάσει πολλά σο καλλιτεχνήματα!!Δεν ξέρω τι συμβαίνει!!Σε παρακαλώ πολύ δες μήπως κατά λάθος με έχεις κάνει αποκλεισμό.Φιλάκια!!! Και αν κάποια άλλη φίλη ξέρει ας βαηθήσει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!!!Πέρνω την ΑΡΓΩ μου και μάυτή θα αρμενίσω τα καλοκαιρινά μου όνειρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Συγχαρητήρια πολλά , είναι μοναδικά! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. οτι πιο ωραίο εχω δεί σε καραβάκι!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΡΕΝΑ!!!!Μου ανοιξε η διάθεση για θάλασσες, ταξίδια...πραγματικά ενθουσιάστηκα!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Και ωω!!! του θαύματος!! Μόλις ανέφερες το όνομα Μισιρλού ο μπλόγκερ μου επέτρεψε και 'εγινα επιτέλους αναγνώστριά σου!!! χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Rena μου καλά έκανες και πήρες τα σύνεργα για το λαπτοπ, έτσι κάνει και ο γιος μου όπου πάμε (και σας ρίχνω μια ματιά με κάθε ευκαιρία από όπου και να'μαι). Έχει αεράκι σήμερα και συννεφιά ελπίζω να μη βρέξει (και θα είμαι και σε γάμο το βράδυ με στράπλες και ξόφτερνο-ξοδάχτυλο)Ελπίζω να περνάς καλά ότι κι αν κάνεις όπου και να'σαι, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να σε ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου για το όμορφο βραβείο που έδωσες σε μένα και τα παιδιά του θεατρικού.Είναι πολύ όμορφα όλα τα καραβάκια σου.Να 'σαι καλά και να μας προσφέρεις τέτοια όμορφα δώρα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Eυχαριστώ πολύ για τω δωράκι σου Ρένα, το στολίζω στο σπιτάκι μου ,να το βλέπω και να ταξιδεύω!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ε, κι άλλος για τη βάρκα!!! Μα τι βάρκα... ολόκληρη Αργοναυτική εκστρατεία! Ας γίνω το Χρυσόμαλλο δέρας τουλάχιστον να επιβιβασθώ.
    Ρένα μου όπως κατάλαβες ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΕΝΗ! ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! Να πάρω λες την Αργώ; άντε κοτζάμ δέρας έγινα για χάρη της...πάει με τα Βραβεία μου!Φιλάκιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ο πιο ωραιος στολος που εχω δει,το ενα ομορφοτερο απο το αλλο.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. υπέροχες κατασκευες...αλλά και η ναυπηγός υπέροχη..νάσαι καλά......πολύ όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πέρασα με την Αργώ για καληνύχτα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα!!
    Απλά μοναδικά είναι τα ΄΄κότερα ΄΄ σου.
    Πάρα πολύ όμορφα!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πω! Πωωωω!!!!!!! Εντυπωσιαστηκα παλι!!! Λατρευω τις κατασκευες με φυσικα υλικα και ειδικα με ξυλο!!! Ειναι πανεμορφα!!! Η Αργω φανταστικη!!!αλλα και ολα τα αλλα!!! Ειδα και τα κοσμηματα σου στην εκθεση!!! Πολυ ομορφα ολα Ρενα μου!!!!! Εχεις πολυ ταλεντο!!!
    Οσο για την τεχνικη chainmaille, αν γραψεις στο Google , π.χ. european chainmaille 4 in1 (αυτο ειναι το σχεδιο το τελευταιο που σας εδειξα) θα βρεις πολλα βιντεακια!! Βεβαια για να βρεις καποιο που να ειναι κατανοητο και σωστα γυρισμενο, θελει λιγο ψαξιμο αλλα μπορει να βρεις και γρηγορα καποιο καλο!! Επισης, απο τη στιγμη που θα γραψεις τη λεξη chainmaille( γραφεται και chain mail) στο Google, θα σου βγαλει πολλα βιντεακια στα οποια γραφει και το καθε σχεδιο, π.χ. byzantine weave (βυζαντινο σχεδιο, θα σου αρεσει αυτο), box chain weave, persian weave, αυτα ειναι μερικα που ξερω γιατι ειναι ακομη πολλα που θελω να μαθω!
    Παντως κι εγω οταν το ανακαλυψα προσπαθουσα να μαντεψω πως ηταν περασμενα τα κρικακια, αλλα μετα που δυσκολεψε το πραγμα, αρχισα να ψαχνω βιντεακια για βοηθεια!!
    Ευχομαι να σε βοηθησα!!!
    Καλο απογευμα και αν χρειαστεις κατι εδω ειμαι!!
    Φιλακια Ρενα!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ο στόλος σου υπέροχος,να περάσω να πάρω και εγώ ένα κοτεράκι?Συγχαρητήρια υπέροχα όλα μου αρέσει πολύ ο τρόπος που δημιουργείς έχεις απίστευτο ταλέντο και μεγάλη φαντασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ. ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΕΝΤΕΛΩΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ρενα μου!!!! Σε ευχαριστω τοοοοσο πολυ!!! Με μεγαλη μου τιμη θα παρω την ΑΡΓΩ σου ,που τωρα εγινε ολων μας και θα την στολισω στο blogoσπιτο μου!!! Ολοι οι καλοι χωρανε για ενα ταξιδι στο ονειρο!!! Εισαι αστερι λαμπερο Ρενα μου!!
    Καληνυχτα και ονειρα γλυκα να εχεις!!! Που ξερεις! Μπορει να μας δεις ολους μας να ταξιδευουμε με την ΑΡΓΩ σου κι εσενα Καπετανισσα!!!
    Φιλακια πολλα!! :ο))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΤΕ!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ!!!!!!!!
    ΗΔΗ ΜΑΖΕΨΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΞΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΕΡΑΜΥΔΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΑΓΟΡΑΣΑ ΚΟΛΛΕΣ, ΣΧΟΙΝΙΑ,ΚΟΙΤΑΖΩ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΣΥΡΤΑΡΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ,ΞΕΡΕΤΕ ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ ΑΠΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΩΡΑ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ ΠΙΤΣΑΣ,ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΜΒΑΣ ΓΙΑ ΞΕΚΙΝΗΜΑ!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Είναι υπέροχα τα καραβάκια σου!να είναι καλοτάξιδα!!και εσύ να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Γι αυτο δεν βρισκω πια ξυλα στις παραλιες Ρενα μου !Τα μαζεψες ολα εσυ!!χαχαχα!!!!...Ολα τα καραβακια ειναι απιθανα!!!!!Καλα ταξιδια στη χωρα της Φαντασιας!!!!Καλο καλοκαιρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τι να πω που δεν εχει ειπωθεί...
    Ας ανέβουμε στα καραβακια να βρούμε ελπίδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Την αργω θα μπορουσα να την εχω σε μπομπονιερα; Ειναι καταπληκτικη η δουλεια που κανετε!! Πως μπορουμε να επικοινωνησουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μαγικό Ρένα μου.......
    Έστω και τώρα που το βλέπω, μέσω της κοινοποίησής σου στο facebook, είμαι τυχερός που το βλέπω. Εξαίρετο. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ξεφυλλίζοντας λίγο το blog δεν θα μπορούσα να αφήσω ασχολίαστη αυτή την ανάρτηση. Τα καραβάκια καταπληκτικά!!!! Θέλω να πω, πως
    αυτές οι πολύτιμες στιγμές που δημιουργείς αποκτούν την αξία που τους πρέπει κι αυτό είναι φανερό από τα μηνύματα και τα σχόλια. Όταν δε το ταλέντο και η έμπνευση δένουν με την ομορφιά και την αρμονία το αποτέλεσμα ξεπερνά κάθε φαντασία! Συγχαρητήρια!!
    Καλοτάξιδα, γαλήνιες θάλασσες και στα αμπάρια τους μόνο χαρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου για τα καλά σου λόγια.
      Πριν από Χρόνια είχα χρόνο και για κατασκευές και για μεγάλες αναρτήσεις.
      Υπήρχε και διάθεση από τις φίλες για πολλά σχόλια.
      Ελπίζω να επανέλθουμε κάποια στιγμή.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...