Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΜΕ ΓΙΑΛΟΞΥΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!


ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑΛΟΞΥΛΑ;;;;;;;


ΜΕ ΜΙΑ ΠΑΛΕΤΑ , ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΙΑ ΚΟΡΝΙΖΑ ΚΑΙ ΜΕ ΖΕΣΤΗ ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΚΟΛΛΗΣΑ ΞΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΟΧΥΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!


Ο ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΙΧΟΣ!!!!!!!!!!!
ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ, ΟΣΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΜΑΣ, ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ WC!!!!!!!!!!


ΑΥΤΗ Η ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ!!!!!!!!!
ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ!!!!!!!!!!!!


Ο ΧΩΡΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!



ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ, ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ, ΓΛΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΕΜΑΤΑΚΙ ΣΤΑΧΙΑ, ΣΤΟΛΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΡΑΦΙ!!!!!!!!!!!!


ΕΝΑ ΓΥΑΛΙΝΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΑΠΟ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΑΛΑ, ΠΡΩΗΝ ΕΝΥΔΡΙΟ, ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΧΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!


ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΟΧΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!


ΤΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ,  ΑΠΟ ΔΩΡΑ ΓΙΟΡΤΩΝ, ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ ΕΔΩ ΤΙΣ ΠΕΤΡΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΘΟΥΝ!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΚΟΧΥΛΑΚΙΑ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!!!!


ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΤΣΟΥΒΑΛΕΝΙΑ  ΚΟΥΡΤΙΝΑ!!!!!!!!!!!!!
ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΣΠΑΓΓΟ ΤΗΝ ΕΔΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΚΟΥΠΟΞΥΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΟΨΑ ΟΣΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ!!!!!!!!!


ΜΕ ΖΕΣΤΗ ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΚΟΛΛΗΣΑ ΚΟΧΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΕΣ ΑΠΟ ΒΟΥΡΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΔΑΝΕ!!!!!!
ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΣΠΑΓΓΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ!!!!!!!!!!


ΓΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΟΛΛΗΣΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΧΥΛΙΑ!!!!!!!!!!!
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΗΜΕΝΑ!!!!
ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΠΟΥ ΠΑΩ!!!!!!
ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΕΓΩ , ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΚΙ ΑΥΤΑ!!!!!!!!!!!!



ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΡΦΙΑ ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!


ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΛΙΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΚΑΡΦΙΑ, ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ!!!!!!!!!!!


ΑΝΟΙΞΤΕ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!
ΚΑΛΑ ΟΛΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!

58 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες διακοσμητικές πινελιές!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωωωω τι όμορφα που τα'χεις όλα!!!!!!!!! Μπράβο Ρενάκι μου με τα ωραία σου!!! Καλό Σ/Κ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερααα Ρεναααααα!!!!Ομορφα αυτα που βλεπω.....αλλα...τι ειναι ?
    Ρεναααα βαρεθηκες να γραψεις κειμενοοοο??????χαχαχαχα
    φιλακια πολλα καλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!
    ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ! ΠΗΓΕΣ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ! ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ! Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΝΤΕΚΟΡ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ ΑΛΑ ΡΕΝΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΠΑΛΙΟΣ ΑΛΕΣΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ . ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ , ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ! ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΔΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΝΤΕ! ΣΣΣΣΣΣΣΣ ΣΙΓΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΣΟΥ ....ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΥΒΑΛΑΓΕ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΑΤΗΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ!!!
    ΤΩΡΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ!!!!!!!
    ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΜΑΖΙ , ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΛΑΤΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!!!
    Από ότι φαίνετε έχεις κάνει θαύματα!! Ο καθρέφτης σου είναι καταπληκτικός!!! Όλα είναι πολύ ωραία!! Έχεις βάλει την θάλασσα στο σπίτι σου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ χρυσάνθη
    ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
    ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΨΩ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ!
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!


    @ Marie
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΑΚΙ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!

    @ [handmade+art] x2
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΟΧΙ ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΑΣΗΝΗ ΜΟΥ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ!
    ΑΥΤΟ ΤΟ " ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ " ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑ;
    ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ!!!!!!!!!!!!
    HEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Effie's Sweet Home Designs
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΚΑΔΡΟΝΙΑ ΤΑ ΕΚΟΨΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΘΡΕΦΤΗ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ!!!!!
    ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ!
    ΧΙΧΙΧΙ!!!!!!!!
    ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΝΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!!!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΜΗ ΦΩΝΑΖΕΙΣ!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Κωνσταντίνα
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 2Ο ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΙΣΟΥΝ Ο,ΤΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΙ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΞΥΠΝΗ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΟΥ ΡΕΝΑ! ΜΠΡΑΒΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γι αυτό είπες πως θα έρθεις του χρόνου στην αυλή… που να προλάβεις με τόσες δουλειές!!!! Τι όμορφες κατασκευές είναι αυτές… όμορφη κουρτίνα, φανταστικός καθρέπτης, υπέροχη διακόσμηση στα ραφάκια… αλλά η κρεμάστρα όλα τα λεφτά!!! Ευτυχώς που πρόλαβες και τα κάρφωσες… γιατί αν τα εύρισκε κανείς από τους κυβερνόντες θα κάρφωναν το έθνος ολόκληρο….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλη σου μερα Ρενα !απιθανος κραθρεφτης...αλλα και ολη η διακοσμηση ειναι εκπληκτικη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρενα μου για ακομα μια φορα "εγραψες"!!!!!!!! Ολα ειναι πολυ ομορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εχω μείνει να τα κοιτάω και να τα ξανακοιτάω ένα ένα και το σύνολο όλο μαζι, πως ταίριαξε η κάθε λεπτομέρεια!!!!
    Μπράβο Ρένα μου,έκανες θαυματα για άλλη μια φορά! Ο καθρεφτης είναι φανταστικός ,αν θέλεις μπορείς και να τον συνεχίσεις , στα κενά σημεία που φαίνεται η κορνίζα να απλώσεις ατλακόλ και να πασπαλίσεις άμμο από τη θαλασσα.
    Αλλά και η κουρτίνα πρακτική και πανέμορφη ,το δε σκουπόξυλο την ..απογείωσε!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία και έξυπνα διακοσμημένα!!!
    Καλό Σαβ/κο!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρένα Ρένα!! Δημιουργισες πάλι!! Υπέροχο!! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα
    Τι όμορφες κατασκευές!!!!Ο καθρέπτης μου αρέσει πολύ.Όσο για την διακόσμηση τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όλα δένουν υπέροχα!!! Ο καθρέφτης και η κρεμάστρα με τα χειροποίητα καρφιά με ενθουσίασαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Aχ,γιατί με κάνεις και ζηλεύω,Ρένα;
    Θέλω κι εγώωωωω-είδα στο ίντερνετ τέτοιες δημιουργίες και είναι στα υπ΄όψη.
    Τέλειος!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νομιζω ρενα μου πως ο καθρεπτης ειναι απο τα καλυτερα σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ....ΤΕΛΕΙΟΣ
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απλά τέλειο !! Ασυναγώνιστο, όπως όλα ! Μπράβο και πάλι μπράβο ! Και για τις ιδέες και για την εκτέλεση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω ...... ειναι ΠΑ ΝΕ ΜΟ ΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφος ο καθρεύτης σου Ρένα!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρέναααα και είχα αρχίσει να ανησυχώ..... διαπιστώνω για άλλη μια φορά ότι δεν χρειάζονται ούτε ακριβά υλικά ούτε επώνυμα και καλά κομμάτια για να φτιάξεις υπέροχες ζεστές γωνιές....καταφύγια στη ζωή μας...μπράβο Ρένα μου, γιατί αυτούς τους χαλεπούς καιρούς περνάς τέτοια μηνύματα....σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου αλλά ακόμα πιο όμορφες οι ευαισθησίες σου!!Ευχαριστούμε που μας ανοίγεις τα μάτια!!Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είπα και γώ!!!Τι έπαθε η Ρένα και δεμ έγραωε μια λεξούλα!!!!Και πάλι μπράβο!!!!Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ ωραίος ο καθρέφτης σου Ρένα μου μπράβο πρωτότυπος και ξεχωριστός!!!Καλό βράδυ φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρένα Συγχαρητήρια. Η διακόσμηση είναι φανταστική, ο καθρέφτης τέλειος, τι άλλο να πω, σε θαυμάζω.
    Καλό Σαββατοκύριακο.
    Φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κι έλεγα "τέλειωσε το καλοκαίρι,πάνε και τα γιαλόξυλα"...
    αμ πως!ΜΠΡΑΒΟ ΡΕΝΑ!!!εξαιρετική ανάρτηση
    Ενθουσιάστηκα μ ένα-ένα ξεχωριστά και όλα μαζι σαν σύνολο!!!Φιλάκια πολλά και ετοιμάζομαι για Καστελόριζο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ όμορφα όλα. Από τα κοχυλάκια μέχρι τα παλιά καρφιά. Όλα αξιοποιήθηκαν τόσο πετυχημένα. Φιλάκια!!!! Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΠΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!ΟΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΡΕΝΑΚΙ!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!! ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΓΡΑΨΩ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ!!!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!
    ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΤΑ ΓΙΑΛΟΞΥΛΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΤΕ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΥΡΤΟΥΝΕΣ!!!!!!!
    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ " ΑΧΡΗΣΤΑ" ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ!!!
    ΕΚΑΝΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΘΑ ΣΑΣ ΤΙΣ ΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ!!
    ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΘΗΣΑΥΡΟ ΑΠΟ ΥΛΙΚΑ!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΙ ΕΧΩ ΜΑΖΕΜΕΝΑ!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ρένα καλημέρα!!!!!!τι υπέροχη κατασκευή!!!!!αν το δει κάποιος που δε καταλαβαίνει απ'αυτά θα νομίζει ότι τον έχεις χρυσοπληρώσει τον καθρέφτη!!!!!!!μου αρέσει πολύ και το δωμάτιο καθώς και η κρεμάστρα με τα παλιά καρφιά!!!!μπράβο σου!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρένα μου ευφάνταστα Όλα!
    Μ άρεσαν πολύ, και ξεχωρίζω την κρεμάστρα!! Είναι το πιο ιδιαίτεροι κομμάτι.
    Καταπληκτική δουλειά.
    κι επειδή Ανάγκη είναι να χαλαρώσουμε λίγο από την Υπερένταση,
    μπές εδώ:http://anemondixtia.blogspot.com/2011/09/blog-post_23.html
    και συνέχισε..καθώς υπάρχει πάντα μια διαφορετική εκδοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ρενάκι καλή σου μέρα.
    Ομορφος πολύ ο καθρέφτης που έφτιαξες μπράβο σου.
    Πάντα με διάθεση και μεράκι..
    Σου εύχομαι καλό Σ/Κύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρενάκι μου είσαι απίστευτα δημιουργική!!! Ο καθρέφτης σου κλέβει την παράσταση είναι υπέροχος!!! Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. κανεις θαυματα αυτα τα γυαλοξυλα τελικα εχουν πολλες χρησεις ειναι πανεμορφος ο καθρεφτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολύ ωραίες όλες οι δημιουργίες σου.
    Αξιοποιείς στο μεγιστο όλα τα υλικά της φύσης και μου αρέσει πολύ.
    Μπράβο σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι να δει και να θαυμάσει κανείς . Μας έδειξες και πολλά μαζεμένα είναι η αλήθεια.Η μια ιδέα καλύτερη από την άλλη.Τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χαίρομαι που σε συναντώ και έχω την ευκαιρία να δω τόσο όμορφα πράγματα!Υπέροχο το μπλοκ σου και οι δημιουργίες σου!
    Ο καθρέφτης σου είναι αριστούργημα...
    Καλή συνέχεια,και τώρα που σε βρήκα θα τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. πραγματικά υπέροχα και ταιριαστά όλα μεταξύ τους...
    καλή Κυριακή εύχομαι...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Βλέπω ότι δεν έχεις ησυχία. Μετά τους τραχανάδες και τα φλωμάρια, Ο καθρέφτης και όλα τα υπόλοιπα πανέμορφα! Λατρεύω τα γυαλόξυλα! Καλά να είστε! Η θέα από το σπίτι στο βουνό, τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ρένα μου, πολύ όμορφος καθρέπτης! χαρά στην υπομονή σου γλυκιά μου! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ολα είναι το ενα καλύτερο από το αλλο!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καθυστερημένα διαβάζω την ανάρτηση σου αλλά τώρα γύρισα από ένα ταξιδάκι expres...αυτό που βλεπω δεν με εκπλήσσει είναι αναμενόμενο..είναι όλα πανέμορφα φτιαγμένα από τα χρυσά σου χέρια!!!!!πολλά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αχ είναι ΤΕΛΕΙΑ!!! Ο καθρέφτης φανταστικός, η κουρτίνα σούπερ!
    Η ασήκωτη μηχανή που έχεις στο ράφι... την έχει και η μαμά μου και φτιάχνουμε παρέα τα κουλουράκια το Πάσχα :-)
    Καλή εβδομάδα Ρενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ρένα μου είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!
    Λατρεύω την αγάπη σου στα ξύλα και τα κοχύλια..και τον τρόπο που τα συνθέτεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Exw meinei afwnhhhhhh!!!Eisai apisteuth pragmatika!!exw toso kairo na se episkeftw logw apoxhs apo ta blog kai blepw prwth dhmosieush auton ton TELEIO kathrefth kai pathainw sok!!Den mporeis na fantasteis pooooso mou arese...ksetrelathika!!mprabo sou...xilia mprabo!! :))


    polla filiaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!
    ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΦΙΛΕΣ!!!!!!!!!
    ΛΟΓΩ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΧΩΡΙΣΤΑ, ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΓΙΑΛΟΞΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΕΙΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΑΥΤΑ!!
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ, ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΚΑΦΕ Η ΜΑΛΛΟΝ ΤΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Να μαι και εγώ!! καθηστεριμένη στην επίσκεψή μου αλλα΄είμαι λίγι καιρό στη γειτονιά και σιγα σιγά θα σας μα΄θω όλες πραγματι οι κατασκευες σου ειναι πολύ όμορφες Ρένα καλές και πολές διμηουργίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ρενα μου!!καταρχην σ'ευχαριστω που ειπες τοσο καλα πραγματα για το μπλογκ μου+ελπιζω να σε βλεπω συχνα!!!επιπλεον..σε λατρεψα!!ολα ειναι υπεροχα!!!ο καθρεφτης ειναι φανταστικος αλλα και ολα οσα ειδα ειναι πανεμορφα!οι εικονες δε...τις χαζεψα!!μπραβο σου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ρενα μου πως μπορω να σε παρακολουθησω???δεν εχεις το κλασσικο μπλογκ + δεν ξερω τι πρεπει να κανω!πες μου πως θα το κανω :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. σορρυ μωρε που κανω σαν stalker!!μαλλον κατι ειχα κανει διαφορετικα πριν και τωρα εχω το μπλογκ σου κανονικα!!σαν το χαζο, σαν το χαζο! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Απίθανα!!!!!!!!!!! Μόλις πριν από λίγο σε ανακάλυψα και έχω ξετρελλαθεί!!!!! (Θα με διώξουν απ' το γραφείο, βαράνε τα τηλέφωνα και 'γω έχω κολλήσει με τα καραβάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...