Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΧΩΡΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ!!!!!!!!!!!!!


ΕΒΓΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΣΤΟΛΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ !!!!!!!!!!!!!!!
ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΕΨΑΞΑΝ ΑΠΟ ΔΩ ΕΨΑΞΑΝ, ΑΠΟ ΚΕΙ , ΤΟ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΧΩΡΙΟ!!!!!!!!!!



ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΧΩΡΙΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
ΠΟΛΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟ!!!!!!!!!!
ΜΑΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΠΟΛΥ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!
ΣΟΥ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!
ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ;;;;;;;;;;;
ΚΑΙ ΖΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!

61 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το τέλειο χωριό. Με τους φιλόξενους κατοίκους. Εκεί θα κάνουμε τις επόμενες διακοπές μας. Να είσαι καλά Ρένα που μας τους γνώρισες. Καλημέρα και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα !!! Να'σαι καλά , Ρένα μου !! Νομίζω ότι είναι τέλεια η ιδέα σου να κάνουμε μπλογκο-διακοπές !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσυ να μην το βρεις χα χα!!!!!Καλη μερα καλο μηνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΡΕΝΑ ! ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΡΙΝΑ . ΑΚΟΥ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΠΛΟΚΟΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΣΕ ΜΑΚΡΟΣΤΕΝΕΣ ΣΑΝΙΔΕΣ ΠΕΣ ΕΣΥ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ . ΘΑ ΣΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ.ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ.ΤΟ ΕΚΘΕΤΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ. Η ΣΕ ΣΑΝΙΔΕΣ ΠΑΛΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΝΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ. ΣΚΕΨΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΑ ΧΑ ΧΑ . ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλήθεια?Το βρήκες!Μα είναι υπέροχο-είναι τρέλα!!!!
    Καλό μήνα Ρένα μου!!!!!!!
    Α συγχαρητήρια..πάντα τυχερή!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ para-kelsoscooks
    ΝΑΙ , ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!
    ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ, ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Andria
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΣΟΥ ΑΝΤΡΙΑ!!!!
    Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Katrina
    ΕΕΕΕΕ!!!!!
    ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΡΗΣΚΑ;;;;;;;;
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!

    @ Pepi
    ΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΣΤΩ!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Κωνσταντίνα
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Effie's Sweet Home Designs
    ΕΦΗ ΜΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙΣ!!!!!!!!!!
    ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ!!!!!!!!
    ΚΑΤΙ ΣΕ 20 Χ 20 Ε;;;;;;;;;
    ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ!!!!!!!!
    ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ!!!!!!!!!!!
    ΓΙΝΕΤΕ ΕΡΓΟ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ!!!
    www.orthodoxtanzania.com
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ " ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ"
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!
    ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΑΖΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!
    ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΙΤΣΙ-ΠΙΤΣΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΘΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ (ΚΑΛΟΟΟΟ) ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΘΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΚΡΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ...ΑΝ ΔΕ ΠΕΤΥΧΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ Θ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ ωραία σύνθεση ρένα!
    τα ασπροκόκκινα καραβάκια δίνουν ωραία την προοπτική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα Ρένα!!! πολύ ωραίο το έργο σου!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη η δημιουργία σου, αλλά ακόμα καλύτερη η ιδέα για τις κοινές δημιουργικές διακοπές του χρόνου!!!!
    Φιλιά πολλά! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Katerina Galati
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!

    @ el.mar
    ΝΑΙ ΝΑΙ !!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΒΡΗΚΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!!!!!!!!!!

    @ ΧΑΡΑ
    ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΧΑΡΟΥΛΑ!!!!!!!!!
    ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΧΝΑΜΕ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    @ φόρα
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!
    Η ΙΔΕΑ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΑΝΗ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Κατερινα
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!
    ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ;
    ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειο το μπλοκοχωριό, πολύ κοντά σε μένα θα έλεγα;-)

    Με την ευκαιρία της ανάρτησης, γνώρισα και τον στόλο σου και την Αργοναυτική Εκστρατεία σου. Υπέροχα όλα, ένα μάλιστα από την αργοναυτική εκστρατεία το ερωτεύτηκα!

    Καλό μήνα και από εδώ Ρένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. θέλω κι εγώ να βάλω το σπιτάκι μου στο μπλοκοχωρίο!!!!!!!!!!! :)))) καλό μήνα!!!!!! βρήκαμε το λάζαρο εχθές και είμαι πολύ ευτυχισμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τελειο ειναι το μ΄πλοκοχωριο σου!!!!!πολυ ωραια συνθεση!!!! σε ευχαριστω για τα καλα σ λογια!!!!εις το επανιδειν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Margo
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕΣ ΤΟΝ ΣΤΟΛΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΠΑΡΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΕΝΘΥΜΙΟ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ maya:)
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ!!!!!!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΑΡΗΚΑΤΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΧΩΡΙΟ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    @ το χειρότεχνο
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τελειοοοο!!!!!! παντα μας ταξιδευεις Ρενακι....!!!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλο μηνα Ρενα!!!!!!!! Το blogοχωριο ειναι κα-τα-πλη-κτι-κο!!!!!!!!Εγω θα ηθελα να ζουσα στο τελευταιο σπιτακι της κατω σειρας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλεια η ιδέα σου Ρένα μου, χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε ....
    Να είσαι καλά οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ρενακι μου τι να πω παλι?καθε φορα με τετοιες κατασκευες σου χαζεύω.. βλεπω αντικειμενα αχρηστα που τους δινεις ζωη.. εισαι απιστευτη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρένα,μπορεί κάποπιος ν΄αρνηθεί διακοπές;
    Ναιιιιιιι,μέσα κι εγώ!
    Τι όμορφη δημιουργία-ζηλεύω το διχτάκι σου-δεν μπορώ να βρω.
    Καλό μήνα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Mπλογκοχωριό θαλασσινό γεμάτο γοργόνες βλέπω εγω εδώ μέσα! χαχαχαχχαχαχαχχαχαχαχα!
    Βρε,βρε, καλώς σας βρήκα κορίτσια!!!
    Καλώς σε βρήκα χρυσοχέρα Ρένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΡΕΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!!!ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΣΕ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ....Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΕΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΡΕΝΑ ΑΣΕ ΤΗΝ ΦΙΟΡΟΥΛΑ ΝΑ ΛΕΕΙ , ΜΗΝ ΤΗΣ ΣΤΕΙΛΩ ΑΥΤΗΝΗΣ ΤΗΝ ΣΑΝΙΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΝΗΣΙ , ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ. ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΕΝΑ ΠΑΤΡΟΝ ΚΑΙ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΟΥ . 20Χ20 ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΣΕ ΚΑΜΒΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ. ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΗ. ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ουαου εμεινα παλι με ανοιχτο το στομα εξαιτιας σου τελειοοοοοοο και αυτο μπραβο και ξανα μπραβο και ξαναματαμπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό μήνα να περάσουμε Ρένα εσύ και όλα τα κορίτσια της παρέας σου.Εγώ βολευόμουνα και εκεί στην άκρη στις πετρούλες του χωριού σου..αν εύρισκα χώρο δηλαδή.... με τόσο συνωστισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ βρε Ρένα, είσαι απίθανη!!! Καλό μήνα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αν και μόλις γύρισα... θέλω και εγώ διακοπές σε αυτό το υπέροχο μπλοκοχωριό!!! Φιλιά Πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΝ΄ΑΥΤΗ , ΠΕΣ ΤΗΝ ΚΙ ΑΣ ΠΕΣΕΙ ΧΑΜΩ!!

    @ anna
    ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΝΝΑ!!!!!!!!!!!!
    ΟΡΙΣΤΕ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ,ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΡΩΤΗ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ http://handmadeanastasiasart.blogspot.com/
    ΕΓΩ ΑΠΛΩΣ " ΕΨΑΞΑ " ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΗΚΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    @ Χρυσούλα
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΙΝΙ!!!!!!
    ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!

    @ mary's crafts
    ΟΛΕΣ ΧΩΡΑΜΕ!!!!!!!!!!!!!
    ΟΡΙΣΤΕ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!!!!!!!!!

    @ tania
    ΚΙ ΕΓΩ ΧΑΡΗΚΑ ΤΑΝΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!

    @ Λενα
    ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ!!!!!!!!!!!
    ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ!!!!!!!!
    ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΣΕ ΛΙΓΟ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ!!!!!!!
    ΕΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τέλειο το μπλογκοχωριό!!!!!!καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρένα μου λατρεύω τις δημιουργίες σου γιατί έχουν ψυχή!!! Σε φιλώ και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είναι υπέροχο που έχουμε το δικό μας χωριό!!!!Χίλια μπράβο Ρένα!!!!!!!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό μήνα Ρενάκι μου!!! Τι έξυπνες αναρτήσεις κάνεις κάθε φορά!!! Μου αρέσουν τόσο πολύ!!! Θα έρθω κι εγώ μαζί σας στο μπλοκοχωριό... θα κάνουμε τέλειες διακοπούλες!!! Ρενάκι μου τα μαθήματα μας δεν ξέρω αν θα γίνουν.... θα φύγω Κέρκυρα και η στενοχώρια μου είναι μέγάλη!!! Το ήθελα τόσο πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!
    ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΣΩ Ο΄ΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΚΡΥΨΩ!

    @ eleni
    ΩΡΑΙΑ, ΚΟΝΤΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ CAMPING ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΔΙΧΤΥ;
    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ kariatida62
    ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΒΡΗΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑΜΕ!!!!!!!!!!!
    ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΟΝΟΜΑ!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΡΟΣ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Nάσια
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ!!
    ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!

    @ Effie's Sweet Home Designs
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΠΙΤΙ , ΘΑ ΔΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ!!!!!!!!!!!!
    ΑΣΕ ΤΙΣ ΣΑΝΙΔΕΣ ΗΣΥΧΕΣ!!!!!!!!!
    ΤΙΣ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    @ ArtAtHome
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΑΤΑΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!

    @ mia
    ΤΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΕ ΜΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΧΙΛΙΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΗ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Konstantina
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!!!!!!!

    @ Μαiρη
    ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!

    @ Ποδηλάτησα
    ΒΙΚΟΥΛΑ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΕΛΑ ΚΙ ΕΣΥ, ΧΩΡΑΜΕ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ despina
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!

    @ marie
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΑΡΑΚΙ!!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!!

    @ Pavlina
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΑΥΛΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!
    ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Kiki
    ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΕ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΔΩ!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τι όμορφη δημιουργία Ρένα μου!!! Ενθουσιάστηκα από τον συνδυασμό τόσων υλικών και απο τα χρώματα που έχεις επιλέξει!!! Μπράβο σου! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι γλυκιά ιστορία πλαισιωμένη από υπέροχες εικόνες!!Όμως και το χωριό μας είναι υπέροχο και με τι θέα!!Στην καταγάλανη υπέροχη Ελληνική θάλασσα!!Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Επιστρεψαμε Ρενακι μας!!!και εμεις εδωωωω...
    Ειναι πολυ ομορφο το χωριουδακι σου!!!!
    Να σαι καλα και παντα ετσι δημιουργικη!
    φιλια πολλα Χ2 και καλο μας μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ Dizzy button
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!
    Η ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΗ, ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΥΛΙΚΑ!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!

    @ χαραυγή
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΡΑΥΓΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!

    @ [handmade+art] x2
    ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ;
    ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΝΑΜΕ!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Φιλιά πολλά Ρένα μου! Τι όμορφο συμπλήρωμα στο μπλογκοχωριό μας! Σ' ευχαριστώ που μου το χαρίζεις! Να ξέρεις, θα το πάρω! Θα μεγαλουργούσαμε σ΄ ένα τέτοιο μπλογκοχωριό!!!!! Ελπίζω του χρόνου να βρεθούμε όλες μαζί στο χωριυδάκι μας. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @ Αναστασία
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΔΩ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΟΛΕΣ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ!!!!!!!!!
    ΝΑΙ , ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ρενάκι μου υπέροχο το blogοχωριό σου, όπως βέβαια και όλες οι δημιουργίες σου!!!!!!!
    Καλό μήνα να έχουμε και καλό φθινόπωρο!!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καταπληκτικό το χωριουδάκι! Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Οι διακοπές των ονείρων μου να φτιάχνουμε,να φτιάχνουμε και να μη σκεφτόμαστε τίποτα άλλο παρά μόνο που θα βρούμε τα επόμενα υλικά μας!!!!
    Μάλλον ψυχίατρο θέλουμε χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πανέμορφο φίλη μου.Τη Δευτέρα θα παώ το πρωί στη Φανή στη Πυλαία..θες να έρθεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ Natasha
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΑΤΑΣΟΥΛΙ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    @ olga
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΟΛΓΑΚΙ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!

    @ rena
    ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ,
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΨΥΧΙΑΤΡΟ!!!!!!!!!!!!
    ΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΟ CAMPING ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ!!!!!!!!!!!!!
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΠ ΤΟΠ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ αχτίδα
    ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΩ!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΦΥΓΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ!!!!
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ , ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ.....
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Διακοπες ακουσα και ηρθα.Το χωριουδακι τελειο, καλο Φθινοπωρο να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΡΕΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ!!!!!!!!!ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΒΡΕ ΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΖΥΜΑΡΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ.ΘΑ ’ΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΤΙ ΜΕ ΠΗΛΟ ΑΠ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ , ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΕΠΑΝΟΔΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΚΟΥΡΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ.ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΑΛΑ ΡΕΝΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    @ Δημιουργία
    ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!!!!!!!!

    @ Nάσια
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ, ΕΠΙΣΗΣ!
    ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ !!
    ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΤΟΝ ΠΗΛΟ!!!!!!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΓΙΑΛΟΞΥΛΑ, ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!
    ΤΗΝ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΡΩΤΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΜΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!!!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ!!!!!!!!!!!!!
    ΧΙΧΙ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Effie's Sweet Home Designs
    ΕΦΟΥΛΙΝΙ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!
    ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΔΕΚΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ....
    ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ!!!!!!!!!!!!!!
    ΟΡΕΞΗ ΕΧΩ!!!!!
    ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ρένα μου! κατ'αρχάς συγχαρητήρια που ήσουν η νικήτρια στον διαγωνισμό του Αυγούστου της apinkdreamer, και δεύτερον στον διαγωνισμό της Vasia !!!!Να είσαι πάντα τυχερή!!! Καλέ, τώρα θα σε μαλώσω...γιατί δεν ήρθες που σε περιμέναμε;;;;;Τελος πάντων , σε περιμένω όποτε μπορείς... φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @ Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΑΝΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΡΘΑ ΕΧΘΕΣ, ΑΛΛΑ ΛΟΓΟΙ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΣΑΝ!!!!!!!!
    ΜΟΛΙΣ ΜΠΟΡΕΣΩ ΘΑ ΕΡΘΩ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...