Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

ΣΤΟΛΙΣΑΤΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ;



ΔΥΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ!!!!!!!!!!
ΣΥΡΜΑΤΙΝΕΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ  ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!
ΚΑΝΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ!!!!!!!!!
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!


ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΟΛΙΖΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΡΥΟ , ΑΝΑΨΑΜΕ  ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΑΚΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!


ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΥΠΟΨΙΑΖΕΣΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ, ΕΤΣΙ;


ΝΑΙ, ΝΑΙ!!!!!!!!
ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΡΕΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΘΑ ΤΑ ΑΦΗΝΑ ΕΤΣΙ  ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ;


ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΣΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!


ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑ, ΜΕ ΜΑΥΡΟ RELIEF, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΒΑΨΑ ΜΕ GLITTER!!!!!!!!!




ΟΤΑΝ ΣΤΕΓΝΩΣΑΝ,ΤΑ ΑΛΕΙΨΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ, ΓΙΑΤΙ ΕΦΕΥΓΕ Η ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΗ ΑΝ ΤΑ ΕΤΡΙΒΕΣ ΛΙΓΑΚΙ!!!!!!!!!!!!!



ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΟΡΔΕΛΙΤΣΑ!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ Η ΓΙΡΛΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ!!!!!!!
ΑΠΟ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ!!!!!!!!!!!!!!
ΑΚΡΩΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΜΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ!!!!!!!!!!!!
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΙΑΤΑ ΜΑΣ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΩΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!


ΔΙΑΛΕΞΑ ΟΣΕΣ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ ΗΤΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΑ  ΕΒΑΨΑ ΜΕ ΑΣΠΡΟ ΑΚΡΥΛΙΚΟ , ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΣΑ !!!!!!!!!!!!!!!


ΠΑΛΙ ΤΟ GLITTER, ΕΔΩΣΕ ΛΑΜΨΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!



ΑΣ ΜΠΑΛΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!


ΕΝΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟ ΑΓΓΕΛΑΚΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΤΟ ΞΩΤΙΚΟ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ, ΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ;


ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΣΚΕΦΤΙΚΟ, ΩΧ!!!!!!!!!!
ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ!!!!!!!!!!!!!


ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΜΕ ΤΙ ΔΩΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ;     ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ!!!!!!!!!!!
ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΣΚΑΦΗ ΣΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ , ΤΟ ΥΠΕΡΛΑΜΠΡΟ ΑΣΤΕΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!!!!!


                                                       ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!!!!!!!!!!!!
ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΜΙΑ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΣΥΡΜΑΤΙΝΕΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ!!!!!

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΗΣ ΑΝΕΡΑΙΔΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ!!!!!!!!!!!

ΕΠΙΣΗΣ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΕΡΟΣ!!!!!!!!!!!


102 σχόλια:

  1. Ρένα βλέπω την πρώτη φώτο κι αναρωτιέμαι "βρε λες;;;" και ΝΑΙ είναι αλουμινοκαπάκια!!!Δεν παίζεσαι!Προχθές έκοψα μια πεταλουδίτσα από αλουμινοκαπάκι για ένα καδράκι που φτιάχνω και σε σκέφτηκα!Τέλειες οι μπάλες κι οι ζωγραφισμένες και με τις χαρτοπετσέτες!!!Φοβερή ιδέα!!Και η ανάρτηση απολαυστική !Φιλιά πολλά καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα στόλισες κιόλας; Τι ωραία... κι εγώ θέλω, θ' αρχίσω σιγα σιγά. Τι έξυπνη ιδέα αυτή με αλουμινοκαπάκια! Φοβερό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα, βασίλισσα της..... ανακύκλωσης θα σε στέψουμε. Καλό Σαβαττοκύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πανέμορφα!!τα vintage με τις φιγούρες είναι τα αγαπημένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά είσαι απίστευτη!!!!!!!
    Είναι πολύ όμορφα!!!!!!!!!!
    Καλό Σαβ/κο!!Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η τέλεια ανακύκλωση!!!Πολύ όμορφη γιρλάντα.Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα,πολυ όμορφα!
    Τι ενοείτε αλουμινοκαπάκια? Μην βαράτε την άσχετη, αλλά λίγο πιο συγκεκριμένα να καταλάβω κι'εγώ η αρχαία...
    Η γωνιά σου υπέροχη! Τι ζεστό σπιτάκι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρενα μου τι υοροχα πραγματα ειναι αυτα?Στην αρχη τα οερασα για cd αλλα μετα καταλαβα τι ηταν...Ειναι πανεμορφα!!!!Αυτο θα πει ανακυκλωση....Φετος λοιπον ο στολισμος προτινω να ειναι χειροποιητος!Καλο ξημερωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλε κορίτσια ;;;!!! που τα βρισκετε τα αλουμινοκαπάκια;;; και τι όμορφα στολίζονται δεν λεγεται!!!!! πάλι μπράβο θα πάρεις...ΡΕΝΑΚΙ...χαλαλι σου σου αξίζει!!! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω πω!!!!Τι ομορφιές βλέπω!!!
    Ρενάκι είσαι άπαιχτη!!!Κάθε φορά με καταπλήσσεις!!Είναι πανέμορφα και άντε να καταλάβει κάποιος ότι είναι ένα ταπεινό καπάκι!!!
    Μπράβο Ρένα μου!!!Αξίζεις πολλών συγχαρητηρίων!!!!
    Εύγε!!!Σε θαυμάζω!!Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν εχω λογια ,ποτε δεν θα φανταζομουν οτι τοσο ομορφα διακοσμητικα θα μπορουσαν να γίνουν απο καπακια. Ευχαριστουμε πολυ για τις ωραιες ιδεες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΟΥΠΕΡ-ΣΟΥΠΕΡ ΌΜΟΡΦΑ!!!! Και του χρόνου Ρένα!

    Μου αρέσει πάρα πολύ η Ελληνικότητα διακόσμηση του τζακιού σου, η οποία ταιριάζει θαυμάσια με αυτού του τύπου τζάκι!

    Ναχεις την ζεστασιά και την ομορφιά του, πολύ ωραια!! ΚΑΛΟ Σ-Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνώ με τη φίλη Σωσώ πάω να φέρω την κορδέλα του Τίτλου,ανακυκλώσιμη θάναι καλέ!
    Φοβερή διακόσμηση!
    Εγω σ αντίθεση με την Αννα δε ξεγελάστηκα στιγμή.Εκπαιδέυτηκα πια.
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κοριτσι..φοβερες ολες οι μπαλιτσες..αψογη δουλεια..θα το δοκιμασω..εχεις δωσει ολα σου τα χρωματα και την θετικη σου ενεργεια σε ολα τα μπλογκοσπιτακια..μας εχεις δωσει το ο.κ...καλο σ.β...να σε καλα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μένω..αφωνη!!!!Υπέροχα Ρένα μου!Τα αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο!!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ!!!!ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΑΓΝΩΡΙΣΤΑ!!!!!!!!!!!! KAΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΑ ΕΧΩ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ!!!!
    ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΜΑΖΕΨΩ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΥΟ ΑΠΟ ΔΥΟ ΚΟΝΣΕΡΒΕΣ ΑΠΟ ΑΓΓΙΝΑΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΩ!!!!!!!!
    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ!!!!!!!! ΣΤΗΝ ΚΛΕΒΩ!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ! ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΥΠΕΡΟΧΑ όλα! εγώ λέω να στολίσω την επόμενη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι εγώ που νόμιζα ότι σου τελείωσαν τα αλουμινοκαπάκια μετά την κατασκευή του φωτιστικού σου......!!!! Πώσα έχεις τέλος πάντων ???? Φοβερή ιδέα πάντως και είναι όλα τους πανέμορφα !! Το ίδιο και η χάρτινη γιρλάντα. Αύριο θα σας δείξω κι εγώ μια ανακύκλωση....
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολυ πρωτοτυπη η ιδεα σου και με περιβαλλοντικη συνειδηση πολλα συγχαρητηρια! Εμπνεεις κοσμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρενάκι μου είναι τέλεια!!!! Μπράβο σου. Στόλισες; Εγώ σκέφτομαι σε κανά μήνα, κατά τις 10 του Δεκέμβρη λέω πρώτα ο Θεός..... αν και όπως λες ο καιρός μας προδιαθέτει με το κρύο και το τζάκι φουλ αναμμένο.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλααααα!Τέλειο! Κριμα που δεν εχω αλουμινοκαπακια...τελικά δεν εχω μαθει ακομη οτι τιποτα ΑΠΟΛΥΤΩΣ δεν πρεπει να πετιεται... (εμενα να δω ποτε θα με πεταξει ο αντρας μου με τοσα που μαζευω χαχαχα)Φιλιά και καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ε, έπρεπε να το περιμένουμε... τόσα και τόσα έγιναν με αλουμινοκαπάκια, δε θα γίνονταν μπάλες ,που έχουν και το σχήμα; Χα,χα!
    Μπράβο Ρένα μου, καλά έκανες και στολισες νωρίς, να μπαίνουμε στο πνεύμα! Για το τζάκι τι να πω; Είναι ο καημός μου που δεν έχουμε, μήπως να εκτυπώσω μια μεγάλη φωτογραφία από το δικό σου και να την κολλήσω στον τοίχο;
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρένα μου υπέροχα έγιναν τα αλουμινοκαπάκια!! Απ' ότι έχω καταλάβει να 'ναι καλά φίλοι και γνωστή που σε προμηθεύουν και εσύ τα αξιοποιείς στο έπακρο!! Όσο για τα ξωτικά...όπως έχουμε γίνει ούτε αυτά δε μας σώζουν!! Φιλιά και καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΜΠΑΛΕΣ!! ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΔΕ , ΜΕ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟ ΤΑ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙ ΤΟΥΣ! ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φοβάμαι να σου πω ότι μέχρι τώρα τα πετούσα..μη με μαλώσεις..δεν πήγαινε ο νους μου τι μπορώ να τα κάνω..εσύ όμως με δαύτα μεγαλουργείς..μπράβο..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. απίστευτα!είναι πανέμορφα!!!απο τι είναι τα καπάκια??καταπληκτική ιδέα!και μπορώ να την πραγματοποιήσω και στο σχολείο!Μπράβο Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπραβο και παλι μπραβο εισαι φοβερη!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Διασκέσις
    ΝΑΙ, ΝΑΙ,, ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!
    ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙ;
    ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ, ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΣΕΧΩΣ!!!!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ, ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΗ ΔΕΙΞΩ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    @ L.
    ΣΤΟΛΙΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ, ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ!!!!!1
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ, ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    para-kelsoscooks
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΩΣΩ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΗ ΠΛΗΡΩΣΩ ΦΟΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ , ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    @ maya:)
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΤΟΛΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    @ el.mar
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    @ MARIA VILLIOTI
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    @ kariatida62
    ΣΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ , ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ!!!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΑΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΩ ΘΑ ΠΑΣ ΑΜΕΣΩΣ ΕΚΕΙ, ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΣΕ ΛΙΓΟ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    @ Eva's blog
    ΚΑΙ ΤΑ CD ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΟΛΙΔΙΑ!!!!!!!
    ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!!!!
    ΚΑΝΤΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ, ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΗΣ ΑΝΕΡΑΙΔΑΣ ΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ , http://aneraida.blogspot.com/2010/11/blog-post_10.html
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Ρουλα Σμαραγδενια
    ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ,ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΦΕΔΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ!!!!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΠΟΛΛΟΥΣ , ΖΗΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    @ χρυσάνθη
    ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΣΣΩ ΚΙ ΕΣΕΝΑ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ, ΤΙ ΝΑ ΠΩ;;;;;;;;;;
    ΑΝΤΕ , ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΞΕΙΣ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ

    @ tzeni xr.
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΖΕΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΡΙΞΑ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!


    @ Evie
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΤΖΑΚΙ , ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ!!!!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!!

    @ ΧΑΡΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΧΑ!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΚΟΜΜΩΣΗ ΤΟΤΕ!!!!!!!!!
    ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΚΟΡΩΝΑ!!!!!!!!!!
    ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΓΕΛΑΣΑ ΕΣΕΝΑ , ΕΤΣΙ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!!!!

    @ Μαρία
    ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΙΔΕΕΣ ΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑΜΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    @ RIRI
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΡΙΡΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ mary's crafts
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!
    ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΕΒΑΖΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ; ΧΑΧΧΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!!!!

    @ ioanna
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ , ΙΩΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ Marie-Anne
    ΕΧΩ ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ!!!!!!
    ΧΑΧΧΑΧΧΑΑΧΑ!!!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!!!!!!!!!!1
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Nάσια
    ΝΑΣΙΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Maria
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ, ΘΑ ΕΡΘΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    @ Natasha
    ΑΡΧΙΣΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΕΙΔΑ!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΑΚΟΜΗ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!!!!!
    ΣΤΟΛΙΣΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ foufoula89
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    @
    Κωνσταντινα απο Πνοη Ανέμου
    ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ ΕΙΜΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΩ ΚΑΚΗΝ ΚΑΚΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ!!!!!!!!!!
    ΕΧΘΕΣ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΙΑ ΤΣΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΗ ΓΙΑΛΟΞΥΛΑ ΚΑΙ 40 ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ!!!!!!!!
    ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΟΥ!!!!!!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    @ Νίκη
    ΚΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΚΑΗΜΟΣ ΗΤΑΝ, ΓΙΑΥΤΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΕΩΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ!!!!!!!
    ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΜΠΑΖΩΣΕΙ!!!!!
    ΨΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΚΑΨΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕ!!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    @ χαραυγή
    Η ΕΛΠΙΔΑ ΧΑΡΑΥΓΗ ΜΟΥ, ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!!!!!!!
    ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΧΑΧΧΑΧΧΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    @ Effie's Sweet Home Designs
    ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΟΨΑ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΗΝΑ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ!!!
    ΑΠΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΟΛΥ, ΑΠΟ ΧΡΟΝΟ ΟΜΩΣ;;;;;;;;;;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ TOÑO
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!

    @ Μαρία
    ΔΕΝ ΣΕ ΜΑΛΩΝΩ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΠΕΤΟΥΣΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΕ ΑΥΤΑ!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΩ ΔΗΞΕΙ ΑΚΟΜΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ!!!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Magdalene B.
    ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!
    ΠΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα!!! Είναι όλα πολύ πολύ όμορφα!! Μπράβο!
    Ελπίζω να πήρες το mail που μου ζήτησες. Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι τέλεια ιδέα και τι ωραίες κατασκεύες, πάμε να μαζέψουμε αλουμινοκαπάκια!!!!!!Μπράβο για τις πολύ ωραίες ιδέες που μας δίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. δηλαδή έχεις στολίσει απο τώρα ε;;;;εγώ τα τελευταία χρόνια στολίζω παραμονή Χριστουγέννων μαζί με τον άντρα μου <3<3 φέτος πρώτα ο Θεός σκέφτομαι αν ασχοληθώ με την δημιουργία στολιδιών να φτιάξω στολίδια απο φελτ.έχω απίθανα στολίδια μπάλες με χριστουγεννιάτικες vintage εικόνες μου τις έχει κάνει δώρο η καλή μου πεθερά!!καλό σαββατοκύριακο πολλά πολλά φιλάκια!!!μιάου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπράβο Ρένα!! Είναι πανέμορφα...τι ραία η ιδέα της γιρλάντας και τα στολίδια που ζωγράφισες από αλουμινόχαρτο....τί όμορφα! Μπράβο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρένα μου έγραψες πάλι!!!!! Είσαι η θεά της ανακύκλωσης και των αλουμινοκαπακίων (το έχουμε ξαναπεί!) !!!!!! Είναι όλα τέλεια και πολύ σε χα'ίρομαι που στόλισες απο τώρα!!!!! Καλά η γιρλάντα σου είναι τέλεια πάνω απο το τζάκι και μου αρέσουν πολύ όλες οι...αλουμινόμπαλές σου!!!!!!
    Χίλια μπράβο για τις υπέροχες ιδέες σου !!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    υ.γ. άααχ! με τις κρεμάστρες έχω κολλήσει και δέν ξέρω τί να φτιάξω!!! Έυχομαι να σας προλάβω!!!
    Πολλά φιλάκιααα και καλό σ/κ!!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ όμορφη ιδέα. Θα την προτείνω στα παιδιά στο σχολείο για το reduce - reuse -recycle... Super

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Kαλά είναι καταπληκτικά όλα!!!!!τι σκέφτηκε το μυαλουδάκι σου πάλι!!!!!ζηλευω το τζάκι σου!!!!είναι ονειρεμένο!!!!καλό ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν παίζεσαι με τίποτα, Ρένα!!!!! Έσκισες για άλλη μια φορά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι υπέροχες Δημιουργίες!!
    Κι αυτά τα αλουμινοκαπάκια;;;
    Όλα τα λεφτά που λένε!!
    ΑΠΙΘΑΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ποπό,Ρένα,πόσα έφτιαξες!Μας έβαλες στο χριστουγεννιάτικο πνεύμα-καλά κάνεις,μήπως ξυπνήσουν κάποιες,δλδ εγώ.
    Είναι όλα υπέροχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ! ΚΑΛΟ ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!
    ΕΙΣΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗΗΗΗΗΗΗΗ!!
    ΣΑΝ ΤΟ ΝΤΕΝΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΜΕΡΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ!!!!
    ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑΣ ΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ!!!
    ΑΡΧΙΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΑΖΕΥΩ!!!!!!!!ΜΟΛΙΣ ΜΑΖΕΨΩ ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΞΩ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ρένα μου είναι όλα πανέμορφα όντως είσαι η βασίλισσα της ανακύκλωσης και τον κέρδισες τον τίτλο με το σπαθί σου μπράβο!!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τρομερή ιδέα!!Που τα βρήκες όλα αυτά τα αλουμινάκια? όλα πολύ όμορφα και προσεγμένα!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δεν παίζεσαι!!!άντε να δω τι άλλο θα φτιάξεις με αυτά τα καπάκια!!!είναι τρομερά!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φοβεροοοοοοοοοοοοό!!!!!! Πως μπορείς και μαζεύεις τόσα αλουμινοκαπάκια;;;; Όσο για τις μπάλες αριστούργημα!!!! Η γιρλάντα τέλεια!!!!! Δεν υπάρχουν λόγια για να εκφράσω τον θαυμασμό μου για τις δημιουργίες σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. H φαντασία σου τελικά δεν έχει όρια!!! Είναι καταπληκτικές οι μπάλες σου, ειλικρινά θαυμάζω την δημιουργικότητά σου!!! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ Mαρία
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ ΜΑΙΛ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ, ΣΤΕΙΛΕ ΚΙ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @
    Βασιλική - Βίκη
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!!!!
    ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ Creative For Fun
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!

    @ maya:)
    ΣΤΟΛΙΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!
    ΕΔΩ ΟΧΙ ΑΚΟΜΗ!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΑΠΟ ΦΕΛΤ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Μαζί... KaPa
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ Η ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ mirsini's creations
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ Η ΓΙΡΛΑΝΤΑ!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ !!!!!!!!!!1
    ΑΝΤΕ, ΞΕΚΟΛΛΑ!!!!!!!!!!
    ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    @ Konstantina
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΤΙ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    @ despina
    ΟΡΙΣΤΕ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΛΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΟΡΕΙΝΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΩ!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΕ ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΜΕ ΦΙΛΟΞΕΝΙΕΣ!!!!!!!!!!
    ΟΧΙ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΑΣΟΥΜΕ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ onirokosmos
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    @ Καρπαθάκι
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!
    ΒΑΛΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    @ eleni
    ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ , ΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Effie's Sweet Home Designs
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΑΥΤΑ!!!!!!!!!!
    ΠΡΟΣΕΧΩΣ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    @ mary's crafts
    ΡΕΝΑ Η ΤΡΟΜΕΡΗ Ε;;;;;;;;;
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    @ Sophie
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΣΟΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΗΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΜΟΥ ΚΙ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΚΟΡΩΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΒΕΒΑΙΑ!!!!!
    ΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΑΣ ΤΗ ΔΕΙΞΩ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ Nemecis
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΜΑΖΕΥΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ, ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    @ Maria
    ΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΔΕΙΣ , ΘΑ ΔΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    @ Ποδηλάτισσα
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΜΑΖΕΥΩ ΚΑΙΡΟ, ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    @ anthivolon
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΠΕΤΤΥ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Και του χρόνου, με υγεία και χαρά !! Να είσαι πάντα καλά και πάντα με τόσο ευφάνταστες καλοδουλεμένες δημιουργίες! Φιλάκια ! Να 'χεις μιαν όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υπέροχα είναι!!! Ετσι, να μπαίνουμε σιγά σιγά στο κλίμα!!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Θαύμασα με τις ώρες τις δημιουργίες σου...Αριστουργήματα από τόσο απλά υλικά...Μπράβο φίλη μου!Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Βασίλισσα των αλουμινοκαπακιών, γίναν τέλεια στολίδια τα καπάκια! Ούτε μπορούσα να το φανταστώ. Βλέπω άρχισες το χριστουγεννιάτικο στόλισμα με γοργούς ρυθμούς! Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @ Pepi
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΤΟ 2012 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!!!!
    Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ , ΕΤΣΙ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    @ drosostalitsa
    ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ , ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ; 42 ΜΕΡΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ "Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...."
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Αναστασία
    ΠΕΣ ΠΕΣ , ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΟΡΕΣΩ ΤΗΝ ΚΟΡΩΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΜΕΤΑ ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ!!!!!!!!!
    ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΣΤΟΛΙΖΩ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ, ΕΚΕΙ ΤΟΥ ΠΑΕΙ!!!!!!!!
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ;;;;;;;;;;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Η ιδεα με τα αλουμινοκαπακια ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!!!!!!μ αρεσε παααρα πολυ!!Μπραβο Ρενα για την δημιουργικοτητα σου και την ευρηματικοτητα σου!!!!!Καλη εδομαδα και πολλα φιλια Χ2 MISIRLOU KAI MARIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλά , πας να μας τρελάνεις εσύ !!!Δεν φτάναν τόσα υπέροχα αλουμινοκαπακιαστολίδια μας έδειξες , πρόσθεσες και τα κρεμαστροδεντράκια σου !!Πάει μας διέλυσες !!!! Είσαι θεά καλή μου!!!Υποκλίνομαι στην φαντασία σου, στην τεχνική σου και κυρίως στην ταχύτητά σου!!!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @ [handmade+art] x2
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΑΚΙΑΜΟΥ!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑΖΩ!!!!!!!
    ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΛΑ;;;;;;;;;;
    ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΕ ΑΥΤΑ!!!!!
    ΠΡΟΣΕΧΩΣ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    @ χρυσάνθη
    ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ , ΑΝ ΤΑ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΑΝ ΕΚΕΝΕΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΟΥ , ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΚΙ ΕΣΥ ΘΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΑΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ!ΧΑΧΑΧΑ!ΜΑΣ ΤΟ ΚΡΑΤΑΣ ΚΡΥΦΟ?ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ???????????????
    ΟΜΟΛΟΓΑΑΑΑΑΑ....ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ!ΦΙΛΙΑ ΡΕΝΑΚΟ ΜΟΥ!
    ΑΠΙΘΑΝΑ ΤΑ ΚΑΠΑΚΟΣΤΟΛΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @ [handmade+art] x2
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!!!!
    ΠΕΤΑΩ ΤΗ ΣΚΟΥΦΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!!
    ΚΑΝΩ ΟΝΕΙΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ , ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΘΕΣΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΡΩ.
    ΑΝ ΕΡΘΩ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
    Υ. Γ. ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΜΑΙΛ ΜΕ ΑΠΟΡΙΕΣ!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΜΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ!ΑΛΛΗ ΡΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ?ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ?ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΖΑRΤ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ..ΕΝΝΟΩ!KISS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @ [handmade+art] x2
    ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καταπληκτική ιδέα!!!Μπράβο!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Μπα μπα τι βλέπω!! Ήρθαν κιόλας τα Χριστούγεννα?? Καλά έκανες Ρενάκι να αλλάξει λίγο η κακή μας διάθεση!! Αυτά τα αλουμινοκαπάκια τα ερωτεύτηκα!!! Τι να πω ανακύκλωση για όλες τις εποχές!!! Περιμένω και μαγιάτικο στεφάνι από αλουμινοκαπάκια!!! Χαχαχα!! Να σαι καλά!! Καλή εβδομάδα φιλενάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΥΠΕΡΟΧΟ ΡΕΝΑΚΙ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. περνα λιγο απο το σπιτακι μου Ρενα μου.Σε περιμενει κατι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Έχω την τιμή.... να έχω κι εγώ ένα αλουμινοκαπάκι που έβαλε τα καλά του!!! Χα χα χα!!! Ανυπομονώ να τα πούμε από κοντά!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. εχω πραγματικά μαγευτεί μαζί σου τις κατασκευές θα τις ανεβάσω αύριο στο stars and icicles , σε ευχαριστώ απο καρδιάς για όλα !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ρένα μου, πανέμορφη διακόσμηση!!!μπράβο σου!! πέρνα από το "σπιτάκι" μου , να δεις την κατασκευή μου με κρεμάστρες;;;!!! φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ρένα μου αυτό που κάνεις δεν είναι απλώς ανακύκλωση. Άσε που ξεγελάς και τον πιο υποψιασμένο. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Δεν είναι όμως μόνο η επιλογή των υλικών είναι και ο τρόπος που τα χρησιμοποιείς. Έχεις ταλέντο.
    Ζωγραφίζεις καθόλου; Πιστεύω πως θα ήσουν πολύ καλή εικαστικός. Μπράβο σου, ειλικρινά σε θαυμάζω!

    Φιλιά πολλά πολλά!

    υ.γ. πολύ θα ήθελα να συμμετέχω σε όλα αυτά αλλά η καθημερινή πίεση είναι πολύ μεγάλη. Και που βολτάρω στα στέκια σας είναι πολυτέλεια. Χαίρομαι όμως με όσα βλέπω.. ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. μη νομιζεις οτι δεν εχω σπασει το κεφαλι μου τι να κανω με την κρεμαστρα,παλαιότερα είχα κανει ενα στεφανι,δες εδω αν εχεις χρονο http://vasosroom.blogspot.com/2011/04/blog-post_456.html

    σε ευχαριστω για την προσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @ mara
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!

    @ Table Rouge
    ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!
    Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ!!!!!!!!!!!
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΤΙΣ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΠ ΕΞΩ;
    ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ;
    ΣΑΝ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΙΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΑΧΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!
    ΑΝΤΕ , ΑΡΓΕΙ ΠΟΛΥ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!

    @ Ματίνα
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Eva's blog
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ Kiki
    ΗΤΑΝ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΤΕ!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    @ marilise
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΚΑΝΕΣ !!!!!!!!!!!!ΤΕΛΕΙΑ !!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Margo
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!
    ΝΑΙ , ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΓΙΟΓΡΑΦΩ!!!!!!!!!!
    ΔΕΣ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ vasilikoula
    ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΑ!!!!!!!!!!!
    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΡΕΝΑ ΑΡΓΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΣΩ!!!
    ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ανεπαναληπτη!!!
    μπραβο!συχαρητηρια!!!
    δεν εχω λογια!!!!!!!!!!!!!!!!
    καλημεραααααααααααααααααααααα.......
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. θαυμάσια ιδέα.... έτσι πρέπει να λειτουργούμε από δω και πέρα. Και να μην χάνουμε τις ομορφιές μας αλλά και να μην στέλνουμε τις οικονομίες μας ενισχυση στην Κίνα. Να υποθέσω και γιά την υπέροχη εικόνα πάνω στο τζάκι?

    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Χάρμα οφθαλμών τα στολίδια σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. @ lourdi lourdaki
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΛΟΥΡΔΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ , ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΗΣΥΧΙΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ ΙΡΙΔΑ
    ΕΤΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    @ Ginger
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ GINGER ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!
    ΝΑΙ , Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!

    @ rena
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΕΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΧΡΙΣTΟΥΓΕΝNΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΑΣ, ΆΠΥΡΑ ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΑ..!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Καλε δεν εχω λογια!!!
    Ειναι ολα ΦΑ- ΝΤΑ- ΣΤΙ- ΚΑ!!!
    1000 ΜΠΡΑΒΟ!!!
    Δεν ειχα ιδεα το τι μπορεις να φτιαξεις με κρεμαστρες και καπακια...και παλι Μπραβο σου!!!
    ΣΕ ευχαριστω για την επισκεψη και προτιμηση στο μπλογκ μου..
    Καλη σου μερα φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. γλυκια μου ρενα ..χθες ελεγα στην κορη μου για τα καπακια σου κ τις κατασκευες σου ..προσπαθω να την βαζω στο κλιμα του δεν πεταμε τπτ..να πω κ εγω οτι ειναι υπεροχοα οσα εφτιαξες..χαρα στην υπομονη σου..η φαντασια σου μοναδικη.. να σαι καλα κ να μας παρουσιαζεις παντα τοσο υπεροχα πραγματα αλλα κ να μας κανεις να δινουμε στο μυαλο μας κ στην σκεψη μας αλλους δρομους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ρενάκι μου γλυκό!!!! Καλό βράδυ να έχεις ψυχή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. γεια σου Ρένα μου! πέρασα να πω μια καλησπέρα και ότι ή αύριο, ή μεθαύριο θα ανεβάσω και τη δική μου κρεμαστροκατασκευή! :) φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Τέλειο χρυσοχέρα μου και μετά λες εμένα με τη μαγειρική. Εσύ παιδί μου κάνεις θαύματα, σκέψου ότι έχω ημικρανία και δεν μπορώ να ξεκολλήσω από τα διακοσμητικά σου αλουμινοκαπάκια!!!!!! Να σου μαζεύω κι εγώ;;;;;; Ειδικά αυτό με το χωριό το ερωτεύτηκα αμέσως!!!! ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. @ giota
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΩΤΑ ΜΟΥ!!!!!!

    @ gwgoyla
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
    ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!
    ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
    ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΒΑΖΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Λενα
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΛΕΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ!!!!!!
    ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!!!!!!
    ΦΤΙΑΞΤΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Kiki
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ ioanna
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΙΩΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΩ!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    @ Tante Kiki
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!
    ΝΑ ΜΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙΣ, ΝΑ ΜΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙΣ, ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΣΩ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ρενάκι, σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου! Όσο για τις κρεμάστρες, δεν τις έχω ξεχάσει...κάτι θα φτιάξω κι εγώ, ελπίζω το ΣΚ! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Φανταστικά τα στολιδάκια σου!!!!! Καλέ τι χρήσιμα που είναι αλουμινοκαπάκια???
    Και εγώ αρχίζω και τα μαζεύω!!!χαχαχαχα!!
    Μπράβο για τις ιδέες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. @ Ανεράιδα
    ΚΙ ΕΓΩ ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!1
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Eυθυμία Κάρμη
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!!!
    ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΑΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ!!!!!!
    ΠΡΟΣΕΧΩΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Τελικα με..πείσανε και έφιαξα κι εγώ την κρεμάστρα μου..υπέροχα όλα Ρένα μου.Γύρισες απο το ταξίδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ρενα μου υπεροχα ολα!!! Ετοίμασα και εγω κατι με τις μαγικες κρεμαστρες ,αλλα πως θα το αναρτήσω στο δικο σου blog? Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Πέρασα για μια καληνύχτα, πολλά φιλιά και ένα μεγάλο ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Φιλενάδα είσαι καταπληκτική!!!!!!Μου έχεις δώσει υπέροχες ιδέες με αυτά τα καπάκια που πλέον τα μαζεύω μεχρι να τα αξιοποιήσω!!!!Σε φιλώ καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Απίστευτο!!!!!! Θαυμάσια ιδέα!!!! Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. @ αχτίδα
    ΑΥΤΟ ΕΛΕΙΠΕ ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ !!!!!!!!
    ΑΝΑΜΕΙΝΑΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΙΧΙΔΙΟΥ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    @ Μarianna
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!
    ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΑΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Kiki
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΑΣ ΑΥΡΙΟ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!


    @ Ρένα
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΕΣ!!!!!!!!!
    ΠΡΟΣΕΧΩΣ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    @ annettaspace
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΦΙΛΗ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ρένα ειναι όλα τέλεια!!!!Τα λατρεύω τα αλουμινοφυλλα του νεσκαφέ!!!!φαίνεται απο τα κοσμηματα που εχω φτιάξει στο μπλογκ μου αλλα εχω φτιαξει και αλλα πολλά που καπου εχουν ξεχαστεί...
    Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Τα έκανες φοβερά!!! Εκπληκτικό αποτέλεσμα!!! Η λεπτομέρεια με το γκλίτερ τα έκανε ακόμα πιο ιδιαίτερα!! Μπράβο πραγματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Είναι πανέμορφα!Κ καταπληκτική ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Μπράβο Ρένα!!!Τέλειες ιδέες!!!ξετρελάθηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Υπέροχα είναι όλα!!!Και τι φωτιά!!Με ζέστανε αμέσως!!Ευχαριστώ και μπράβο@@@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ρενα μου εβαλα τα καπακακια σου στο μπλογκ μου ελπιζω να μην σε πειραζει..εχω φυσικα κ το λινκ για σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Αχ και γω τα πεταγα τα καπακια... Θα τα μαζευω. Εγιναν τελεια. Συγνωμμη για το ασχετο αλλα με τι εχεις βαψει τα πυροτουβλα στο τζακι. Φαινονται τελεια ενω τα δικα μου...Ευχαριστω για τη συμμετοχη.Περιμενω και αλλες ιδεες.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Absolutely adore the garland! The ornaments on it are sooo pretty, and it looks so festive on your mantel!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...