Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΚΑΙ TUTORIAL ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!


 ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΓΓΛΟΙ,  ΓΑΛΛΟΙ,  ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΟΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η A PINK DREAMER ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ!
ΕΓΩ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!!!!!!!
ΤΡΕΞΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ!!!!!!!!!!!!!
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΔΩ!!!!!!!!!!!!!!
,http://apinkdreamer.blogspot.com/


ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ ΦΩΤΑΚΙ ΝΥΧΤΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΤΟ CAMPING!!!!!!!!!!!


NA TO KAI ANAMENO!!!!!!!!!!!!!


ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΟΧΙ, ΘΑ ΕΛΕΙΠΕ Ο ΜΑΡΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
,http://apinkdreamer.blogspot.com/

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΙΓΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ!!!


ΤΑ ΕΡΓΑΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ.
ΑΤΛΑΚΟΛ, ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΖΕΣΤΗΣ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ ΚΑΙ ΚΡΥΑΣ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ
ΚΑΙ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΧΕΡΙΑ, ΕΔΩ ΤΟ ΕΝΑ, ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΒΓΑΖΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΣΓΡΑΦΙΑ!!!!!!!!!!!!
ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΣΜΑ!!!!!!!!!
ΤΟ ΓΙΑΠΙ ΤΟ ΠΗΛΟΦΟΡΙ ΤΟ ΜΥΣΤΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ  !!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΣΧΕΤΟ!!!!!!!!!!!


ΥΛΙΚΑ.............
ΓΙΑΛΟΞΥΛΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ!!!!!!!!!!!!!


ΚΟΧΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ [ ΣΤΟΥ ΓΙΑΛΟΥ ΤΑ ΒΟΟΟΤΣΑΛΑΚΙΑΑΑΑ, ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΚΑΑΒΟΥΡΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!]


ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΠΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΥΣ  ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!


ΧΟΡΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑΣ............


ΣΠΑΓΓΟΣ , ΟΧΙ Ο ΤΣΙΓΓΟΥΝΗΣ , ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!


ΔΥΧΤΙ ΨΑΡΑΔΙΚΟ [ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ; ]
Ε ΓΙΑΜΟΟΟΛΑ Ε ΓΙΑ ΛΕΕΕΣΑ!!!!!!!!!!!!
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΘΑΑΑΛΑΣΣΑ ΜΠΑΜΠΕΕΕΣΑ!!!!!!!!!!!!!!


ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΦΕΔΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!
ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ Η ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΑΚΙ;
ΜΠΑ;;;;;;;;;;;
ΠΑΜΕ ΠΑΡΑ ΚΑΤΩ!!!!!!!!!!!!


ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΜΠΥΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ!!!!!!!
ΕΔΩ ΕΧΟΥΤΕ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ;;;;;;;;;;;
ΚΑΙ ΠΙΝΩ ΜΠΥΡΕΣ , ΠΙΝΩ ΜΠΥΡΕΣ  , ΠΙΝΩ ΜΠΥΤΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!!!!!!


ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΚΡΑΣΙΑ!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
ΕΓΩ ΑΠΟΨΕ ΘΑ ΤΟ ΠΙΩ , ΑΠ΄ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΙΝΩ ΞΑΝΑΠΙΝΩ!!!!!!
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ!!!!!!!!!!!!



ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΓΩΤΑ!!!!!!!!!!!
ΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΟΟΟΣΟΥΣ ΚΑΦΕΔΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΑΓΩΤΑ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΑ,
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ.................


ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ;
ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΡΑΨΟΥΜΕ ΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΑ!!!!!!!!
ΤΑ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΒΡΕΓΜΕΝΑ!!!!!!!!!!


ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΑΖΑ Η ΜΑΚΟ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ
Η  ΠΑΛΙΑ ΣΕΝΤΟΝΟΜΑΞΙΛΑΡΟΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΑ [ΤΡΕΜΕ ΜΟΙΡΑΡΑΚΗ ]


ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ
ΤΑ ΜΟΥΣΚΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΛΕΚΑΝΑΚΙ ΜΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ  ΑΤΛΑΚΟΛ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΛΗΡΥΝΟΥΝ!
ΤΑ ΛΕΡΩΜΕΝΑ Τ΄'ΑΠΛΗΤΑΑΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΕΤΕΜΕΕΕΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!


ΑΦΟΥ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΞΥΛΑ , ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΕΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΙΣΙΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙ, ΤΑ ΚΟΛΛΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΝΟΥΜΕ.
ΟΠΟΥ ΚΟΛΛΑΜΕ ΔΕΝΟΥΜΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!!!!!!!
ΕΓΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΗΝ ΑΤΛΑΚΟΛ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΩΜΑ ΜΕ ΤΑ ΞΥΛΑ.
ΑΡΓΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.
ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗ ΖΕΣΤΗ ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΝΕΤΕ ΤΑ ΞΥΛΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΝ!!!!!!!!!!!


ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ  ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΠΑΓΓΟ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΘΗΛΕΙΑ  ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΡΕΩΝΟΥΜΕ ΨΗΛΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΡΤΙ.


ΠΑΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΚΟΛΛΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝΟΥΜΕ...........


ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΤΥΛΙΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΑΤΑΡΤΙ
ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΤΟ ΚΑΤΑΡΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΜΕΝΟΙ [ΞΕΧΑΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΟ ΤΡΓΟΥΔΙ ]


ΠΑΜΕ ΕΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΡΕΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΔΗΛ ΚΑΝΑΜΕ  ΜΙΑ ΜΟΝΟΚΟΝΔΥΛΙΑ
 ΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!
ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ,ΟΠΟΤΕ ΠΑΡΑΒΛΕΨΤΕΤΟ!!!!!!


ΟΠΟΥ ΔΕΣΑΜΕ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΟΛΛΑ!!!!!!!!!!


ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΗ;;;;;;;;;;;;
ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΙΑ.
ΦΑΙΝΕΤΕ;



ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΤΡΟΝ 2 cm ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ, ΚΟΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ..........
.........

ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΥΦΑΣΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΛΑΚΟΛ.


ΝΑ ΟΙ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ!!!!!!!!!!!!
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ!!!!!
ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΠΑΤΡΟΝΙΣΤ!!!!!!!!!!!!
ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΑΒΑ ΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ , ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!






ΜΕ ΤΗ ΜΥΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΛΑΚΟΛ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ.


ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ
ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!
ΣΕ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ!!!!!
ΑΝ ΚΑΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΕΝΑ ΞΑΝΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙ Η ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ.

ΑΝ ΦΤΑΣΑΤΕ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΡΕΤΕ, ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΕΤΟΙΜΑ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!
ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΛΙΣΤΕ ΤΑ ΜΕ Ο΄ΤΙ ΕΧΕΤΕ
ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ,http://apinkdreamer.blogspot.com/


57 σχόλια:

  1. ρενα μου ειναι τοσο τελειο και πρωτοτυπο!!!! σε ευχαριστω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΙ ΕΓΩ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΦGia kapoio entelws periergo logo den mporw na grapsw ellhnika!!! Sorry loipon gia ta greeklish....

    Ta karavakia sou einai fobera, monadika kai panemorfa!!!! Se eyxaristoume poly poly gia to tutorial, anypomonw na ta dw ola mazi teleiwmena!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ανεράιδα
    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!
    ΠΡΟΣΠΑΘΠΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΣΥΝΣΕΣΗ!!!!!!!!!
    ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΕΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ Η ΟΧΙ!!!
    ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ Ο ΜΠΛΟΚΕΡ!!!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. A lot of work went into creating this beautiful composition.

    The driftwood is so beautiful.
    One can feel the saltiness of the ocean.

    Thanks for sharing

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι υπέροχα! Θα φτιάξω μερικά σίγουρα!!! Καλή επιτυχία στην πρόκληση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλεια σύνθεση και πολύ διασκεδαστική η περιγραφή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μηρίζει θάλασσα!!!! Πολύ καλές οι οδηγίες σου!!!
    Καλά να περάσεις το τριήμερο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι διασκεδαστικές οδηγίες!
    αυτό θα πει μαθαίνω με χαρά!

    και η κατασκευή έγινε πανεμορφη
    πολλά ευχαριστώ για την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα τι χαρούμενη ανάρτηση!!!!
    Καλή σου επιτυχία!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα μου είσαι καταπληκτική!!!
    Φοβερή η δημιουργία σου για το διαγωνισμό!!!
    Καλή επιτυχία!!!
    Ευχαριστούμε πολύυυυ για τις οδηγίες!!!!!
    Το μόνο που έχω είναι κοχύλια..πολλάα..κ βοτσαλάκια!!!Θα τα μαζέψω κ τα άλλα!!!
    Κ σίγουρα θα το φτιάξω!!!
    Θα επανέλθω για τη συνέχεια!!!
    Πολλά φιλιά κ καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΡΕΝΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΑΨΟΓΕΣ . ΕΙΔΙΚΑ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ !ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ , ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ... ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΒΡΕ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΩ ΚΕΦΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ , ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ , ΓΕΛΩΝΤΑΣ . Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ. ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ !!!!!!!!!! ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΑΜΕ ΠΑΡΕΑ. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. η χαρά της ζωής!!! δεν σχολιάζω πολύ συχνά τις αναρτήσεις σου Ρένα μου γιατί πραγματικά αισθάνομαι τόσο μικρές τις λέξεις για όλα αυτά που μας λένε οι εικόνες σου!!! και τώρα πάλι το ίδιο! το καλοκαίρι ολόκληρο, με την αρμύρα της θάλασσας, τον ζεστό ήλιο, το γέλιο και την ξενοιασιά, αλλά και την αγάπη για τη ζωή, όλα μέσα σε μία ανάρτηση!!!! κι όλα αυτά για μας! σ'ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας που μοιράζεσαι τη χαρά και το ταλέντο σου μαζί μας!!! καλή επιτυχία και να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ ΠΟΛΥ ,ΟΛΟΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ!!!!!!ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚΟΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ http://handmadeanastasiasart.blogspot.com/
    ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ , ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!

    @ Art at Chesterbrook Academy Elementary School

    THANK YOU VERY MUCH

    @ DIMIOURGIA

    ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!
    ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΙΔΕΑ!!!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΓΙΑΛΟΞΥΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ;;;;;;;
    ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΗΣΚΟΥΜΕ ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΠΟΤΑΜΙΑ!!!!!!!!!
    ΕΜΠΡΟΣ ΜΑΡΣ!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΚΕΦΤΩ ΤΙ ΔΩΡΟ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ!!!!!!!

    @ anna

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ !!!!!!!!!!!!
    ΑΝΟΙΓΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΛΑΧΤΑΡΑ ΤΟ LP ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!
    ΔΙΑΛΕΓΩ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΣΤΟ CAMPING
    ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ!!!!!!!!!!ΧΙΧΙΧΙ!!!!!!!!!

    @ Mαρία

    ΚΙ ΕΣΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ , ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ
    ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ!!!!!!
    ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ!!
    ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΕΙΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΣ!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΜΕ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ!!!!!!!!

    @ Eftychia

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!

    @ φόρα

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ, ΜΕΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;
    ΘΑ ΔΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!

    @ μπλεγμένο κουβάρι

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΗ!!!!!!!!!!!

    @ el.mar

    ΚΑΛΑ ΠΑΣ!!!!!!!!!!!!
    ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΑ !!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!
    ΨΑΧΝΩ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ!!
    ΔΕΧΟΜΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΧΙΧΙΧΙ!!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!

    @ Effie's Sweet Home Designs

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!
    ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ CAMPING ΡΩΤΟΥΣΑΝ ΤΙ ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ!!!
    ΟΤΑΝ ΔΕ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΚΑΚΟΦΩΝΗΞ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΤΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ ΤΗΣ.............ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ!!!!!!!!!!
    ΕΚΑΝΑ 6 ΩΡΕΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΠΟΥΡΙΝΙ ΗΤΑΝ ΚΡΥΑ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΟΛΕΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!
    http://apinkdreamer.blogspot.com/2011/08/free-your-inspiration-august-creative.html
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΟΥΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!!!!!!!
    Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΕΤΡΑΕΙ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΑΑ!!!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ!!!!!!!!!!
    ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!
    ΟΛΟΙ ΒΟΗΘΑΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΛΥΠΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ ΧΙΧΙ!!!!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΜΕΙΒΩ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!

    @ Konstantina

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ !!!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΕΡΟΣ!!!!!!!!!

    @ vassia

    ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΒΑΣΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΛΙΓΟ ΜΗΠΩΣ ΣΠΑΤΑΛΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΜΕ ΑΣΧΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΗΜΟΥΝ ΤΟΣΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΠΟΥ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΩ
    ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ!!!!!!!!!!
    ΒΕΒΑΙΑ ΤΗ ΓΛΥΤΩΣΑΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΟΜΩΣ , ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!!!!!!
    http://apinkdreamer.blogspot.com/2011/08/free-your-inspiration-august-creative.html
    ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑΥΤΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρένα τα καραβάκια σου αλλά και όλες σου οι δημιουργίες είναι τέλειες. Μπράβο σου και καλή σου επιτυχία. Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απλά Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α !!!!!!!!
    και τα τραγούδια φυσικά!!!
    Για τον καφέ ξέρω ένα τραγούδι (!!!!)
    "Μπές μες στο καμπριολέ, πάμε για κανα καφέ"!!!!!! φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Άννα
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!

    @ Barbara
    ΜΠΡΑΒΟ ΒΑΡΒΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΙΔΕΣ , ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΑ ΒΡΗΣΚΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρενα μου καλως σε βρηκα! Τα καραβακια σου και γενικα ολη η συνθεση ειναι τελεια! Η οργανωση των υλικων αριστη! Οσο για τη διαθεση υπεροχη! Καλη επιτυχια σο διαγωνισμο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα Ρένα μου! Τι υπέροχο το καραβάκι με το αυγουστιάτικο φεγγάρι. Είδες είναι τελικά να έχει ταλέντο και φαντασία ο άνθρωπος και ας είναι τα υλικά πιο απλά. Πραγματικά είναι έργο τέχνης και σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις αναλυτικές οδηγίες. Είναι τέτοιες που κι εγώ η άσχετη από αυτά νομίζω ότι θα το κατάφερνα. Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρενα ειναι υπεροχο το καραβακι σου οπως ολα αλλως τε
    καλη επιτυχια και σευχαριστω για το μαθημα ειναι πολυ αναλυτικο
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ mary's crafts

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!

    @ Christina V.

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ Ειρηνη Σ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!
    ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρένα μου, καλή επιτυχία!!!! πολύ όμορφο έργο!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρένα μου αναλυτικότατες οι οδηγίες και χρήσιμες όλες οι συμβουλές! Ευχαριστούμε!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!! Πάντα χαρούμενη ,δημιουργική και με ανθρ΄ωπους που σ' αγαπούν γύρω σου!!!

    Και τώρα οι απορίες: α) Πώς γίνεται μια Ρένα να γιορτάζει της Παναγίας;
    και β) Πού είναι αυτό το κάμπινγκ; Δε μπορώ να πω ότι είχα και την καλύτερη ιδέα για τα κάμπινγκ ,αλλά τωρα αρχίζω και ζηλεύω λιγάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χαρά στην υπομονή σου!!!το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό..το φεγγάρι φεγγοβολάει..το έργο σου είναι υπέροχοοοοοοο!!!!ευχαριστώ πολύ για την κατατοπιστική ανάρτηση!!!καλή επιτυχία με τον διαγωνισμό!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΑΝΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!

    @ Νίκη

    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!
    α) ΔΕΣ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!!!
    β) TO CAMPING ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ!!!!!!!!!
    ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΕΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕ!!!!!!

    @ maya:)

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "βάλε μου να πιώ και ξαναβάλε μου,
    αυτή η γυναίκα θάναι το φινάλεε μου"!!!
    Τόσα τραγούδια είπες εσύ,ας πω ένα κι εγω με τόσα που βλέπω εδώ μέσα λάλησα η γυναίκα.
    Υποκλίνομαι στην καραβομαραγκού και εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ,δροσερά σαν την αύρα της θάλασσας που βλέπω οτι αγαπάς ιδιαίτερα.
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΟΠΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΕΤΑΞΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φανταστικό Ρενάκι!
    Μεγαλούργησες!!!! Οι οδηγίες βήμα βήμα είναι όλα τα λεφτά! Θα σε αντιγράψω! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΡΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕς ΚΑΤΑΣΚΕΥΕς ΚΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΚΕΦΙ!!!!!! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ!!!! ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ρενα μου περιμενω μειλ με τα στοιχεια σου για το δωρακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρενα εισαι καταπληκτικη!!!!φοβερο κομματι κατατοπιστικοτατες οι οδηγιες σου και εχω ετοιμο τον παραληπτη!!!!Καιρο θελω να κανω ενα δωρο σε μια αγαπημενη φιλη μια "καπετανισσα"..εχασε πριν 2 χρονια τον αντρα της ο οποιος λατρευε την θαλασσα ...και η οποια σαν γνησια καπετανισσα αντεξε και αντεχει σε ολες τις φουρτουνες!!τωρα ετοιμαζεται για μια σοβαροτατη επεμβαση...νομιζω πριν μπει στο χειρουργιο θα πρεπει να εχω ετοιμο το καραβι της....θα το χρειαστει γιατι σε αυτη τη στιγμη ηθελε μονο το Νικο της μαζι της....Ρενα σε ευχαριστω πολυ καιρο σκεφτομουν τι θα της εφτιαχνα να της αρεσει ,αυτο θα το λατρεψει!!!φιλια και να εισαι παντα ετσι δημιουργικη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κοίτα τώρα τι παθαίνω που δεν τρώω παγωτό ξυλάκι και κυρίως δεν πίνει κανείς μας στο σπίτι αναψυκτικά σε κουτάκια (γενικώς δηλαδή αναψυκτικά). Πρέπει να βρω εναλλακτικές γιατί το θέμα πρέπει να το κοπιάρω. Φιλιά Ρενάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ξέχασα το καλοκαίρι να μαζέψω τα δύχτια που πετάνε οι ψαράδες στην Πάρο, και τώρα χτυπάω το κεφάλι μου. Εχω ξύλα θαλάσσης σωρό, έχω βοτσαλα, εκατοντάδες κοχυλια και αχιβάδες αλλά χωρίς δύχτια...... σνιφ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλησπερα Ρενα και χρονια πολλα...Μολις θαυμασα τις καλλιτεχνικες σου πινελιες και χαιρομαι ιδιαιτερα που μου εδωσες τις καταλληλες πληροφοριες ωστε να φτιαξω και εγω το κατι της μου σε πρωτο φαση...Εχω και εγω μια μικρη δοση αγαπης σε χειροποιητες δημιουργιες και φτιαχνω καποια μικροαντικειμενα σε φωτιστικα δαπεδου...
    Η επομενη δημιουργια μου θα ειναι ενα καραβι και θελω να ξερεις οτι μολις το ολοκληρωσω θα γραψω παλι εδω και θα στο αφιερωσω...Σε ευχαριστω απο καρδιας που μοιραστηκες μαζι μας τις δικες σου γνωσεις...Να εισαι παντα καλα...Ποπη απο Χανια Κρητης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΟΠΗ ΑΠΟ ΧΑΝΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ!!!!
    ΑΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΜΕ ΜΑΙΛ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΕΓΩ!!!!!
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΟΚ!!!
    ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΠΛΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΧΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΧΑΝΙΑ, ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΙ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γλυκητατη Ρενα μου Χρονια Πολλα με Υγεια , Αγαπη , και Ευτυχια. Μολις μπηκα παλι στο αγαπημενο μου πλεον μπλοκ σου να κανω μια αρχη με το καραβακι που σου υποσχεθηκα και πηρα χαρης εσενα μια ιδεα. Μου λειβονται καποια πραγματακια και αυριο που θα τα εχω στα χερια μου θα ξεκινησω δυναμικα...Ναι θα μπω στο ειμαιλ σου αυριο καποια στιγμη και θα σου δειξω κατι που εχω φτιαξει...επι το πληστον τα περισσοτερα τα εχω μοιρασει με αγαπη στα ποιο κοντινα μου προσωπα...αλλα εχω και καποια ελαχιστα εδω στο σπιτι...Μπλοκ για την ωρα δεν θελω να φτιαξω αργοτερα ισως να το κανω...Καπου εδω θα σε καληνυχτω χρυσοχερα μου και συναδελφισα καλλιτεχνικη μου φιλη...Ξεχασα χαιρομαι ιδιαιτερα που εχεις φιλους απο Καστελι , εχω και εγω...με το καλο να ανταμωνουμε εδω και καποια στιγμη και στο νησι μου ...Να εισαι παντα καλα κοπελια μου...Καλες δημιουργικες κατασκευες να εχουμε με το νεο ετος εμεις και οσοι ασχολουνται ανελιπως...Καλο σου βραδυ Ρενιω μου και σε ευχαριστω απο καρδιας που μου εγραψες πισω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΠΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!
    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπερα Ρενιω μου...Σημερα εχω στα χερια μου τα απαιτουμενα υλικα και εχω την ιδιαιτερη χαρα να σου πω πως εχω ξεκινησει το καραβακι ...Βρισκομαι σε καλο δρομο... Εκει με το σπαγγο που πρεπει να βρω τα ΄΄ζυγια΄΄ειμαι σιγουρη πως θα μπερδευτω μια ΄΄ολια΄΄= λιγο αλλα το αποτελεσμα τα δειξει...σε λιγο θα σου στειλω και φωτογραφιες με δικες μου κατασκευες που θα τα τραβηξω ...για την ωρα σε φιλω...θα σε σκουντηξω σε λιγακι παλι με τις φωτο μου ...τα λεμε...γειααααααααααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπερα Ρενιω μου ...Τι κανεις ευελπιστω να εισαι καλα...Εστειλα καποιες φωτογραφιες με τις δικες μου πινελιες και δεν ξερω αν τις εχεις λαβει...Υποσημειωση δεν εχω γινει μελος εδω...Μηπως να γινω για να λαβεις τις φωτογραφιες???Οταν καταφερεις απαντησε μου πισω αν θελησεις ...Σε ευχαριστω εκ των προτερων ...Καλο υπολοιπο ...Ποπη απο Χανια τση Κρητης...Φιλια και καλο υπολοιπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΟΠΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΟΚ ΝΟ,ΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕΛΟΣ, ΑΛΛΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΠΟΥ ΕΝΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ
    pxristodoulou@ath.forthnet.gr
    Η ΣΤΟ louren99@yahoo.gr
    ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΤΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ Η ΣΤΟ ΕΝΑ Η ΣΤΟ ΑΛΛΟ.
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοκαρδη ψυχουλά μου καλησπερα...Πρωτα απο ολα σε ευχαριστω απο καρδιας που μου εγραψες πισω...Μεσα στο τριημερο θα σου στειλω φωτογραφιες ευελπιστω να εχω τελειωσει στο διαστημα αυτο και την Αργω για να δεις τις πινελιες της μαθητριας σου...
      Παραλληλα δε εχω ξεκινησει και ενα φωτιστικο δαπεδου σημερα το τελειωνω πρωτα ο Θεος ...Να εισαι καλα Ρενα μου συντομα θα εχεις νεα μου...Φιλια πολλα και παλι σε ευχαριστω γιατι περα απο τις γνωσεις που τοσο απλωχερα μας χαρισες μεσα απο δω μου ξυπνησες την καλλιτεχνικη μου φλεβα...Φιλιαααααααααα...Ποπη - απ τση Κρητης το Ακρωτηρι...

      Διαγραφή
    2. ΠΟΠΗ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
      ΠΗΡΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ!!!!!!!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!!
      ΚΑΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΙΧΝΕΙΣ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  41. Ρένα καλημερα!!!
    Πραγματικά δεν έχω λόγια να πω ο,τιδήποτε!Το μόνο που θα πω ειναι οτι τωρα έχω ενα ακομη τρελο χομπυ:να φτιαχνω καραβακια.Και το ωραιο πιο ειναι;τα απογευματα σε καποια ακρογιαλια ή παραλια να ξετρυπωνω απο τα βραχια ξυλα που τα ξεβρασε η θαλασσα και που η αλμυρα τα εχει τοσο ωραια και ομορφα σχηματοποιησει.Χτενισα και χτενιζω ακομη τις ακρογιαλιες της περιοχης μου(Πάφος-Κυπρος).Ετσι ανακαλυψα και αγαπησα πιο πολυ τη φυση.Σε ευχαριστω γι'αυτο. Να ρωτησω θελω:καπου λες οτι βαζουμε ατλακολ στο νερο για να σκληρυνει η γαζα.Ποση ποσοτητα ατλακολ;και απο που μπορω να προμηθευτω τη συγκεκριμενη κολλα;
    Πολλά φιλια
    Μάριος Μαυρέσης
    email:mavraga@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μπραβο και παλι μπραβο!!!
    Ξεκιναω αμεσως τωρα την προσπαθεια,
    Ευχαριστω πολυ που εδωσες τοσο αναλυτικες οδηγιες, ειναι λιγο σπανιο.
    Εισαι αξιολογη!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ρένα μου, πήρα ιδέα απ'τις συμβουλές σου και σε λίγες μέρες θ'ανεβάσω το καραβάκι που τελειώνω. Νομίζω θα σου αρέσει. Με την ευκαιρία να σ'ευχαριστήσω γιά τις συβουλές σου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΟΥ!!!!!
    ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΞΥΛΑΚΙΑ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αγαπητή Ρένα είδα τελευταία τη σελίδα σου και τρελάθηκα!!!!Θέλω να κάνω το αυγουστιάτικο φεγγάρι για το τζάκι μου.Σε παρακαλώ πέσμου πως δένεις τα ξύλα, και τη γάζα την έβαλες σε κόλα; Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγχαρητήρια για της ωραίες κατασκευές που κάνεις.Βλέποντας τη σελίδα σου άρχισα να κάνω καραβάκια και νομίζω, οτι κάνεις θα το κάνω κι εγω, τραγουδώντας τα δικα μου τραγουδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΖΩΗ!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΑ ΞΥΛΑ ΤΑ ΔΕΝΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΡΑΒΙΩΝ, ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ ΚΑΙ ΣΧΟΙΝΙ Η ΧΟΡΤΟ!!!!!!
    ΤΑ ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΚΑΛΑ!!
    ΤΗΝ ΓΑΖΑ ΤΗΝ ΒΟΥΤΗΞΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΛΕΚΑΝΗ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΑΤΛΑΚΟΛ, ΤΗΝ ΣΤΡΑΓΓΙΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΒΡΕΜΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΞΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΔΩΣΑ ΣΧΗΜΑ!!!!
    ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΑ ΣΤΑ ΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΕΓΩ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΑΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΡΑΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΓΑΖΑ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΞΥΛΑ , ΣΤΕΓΝΩΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΕΡΑ ΚΑΤΩ!!!!!!
    ΕΣΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΡΩΣΕΙΣ !
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΤΩΡΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΡΕΜΑΣΑ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ ΤΑ ΞΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΑΖΑ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ!!!
      ΑΝ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΚΟΚΑΛΩΣΕΙ , ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕΤΑ!!

      Διαγραφή
  47. Θέλω να σε συγχαρώ όχι μόνο για τις εξαίσιες δημιουργίες σου αλλά γιατί μοιράζεσαι τις γνώσεις, τις πληροφορίες και τις τεχνικές σου μαζί μας!!! Δε το κάνουν πολλοί αυτό ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ολα αυτα,τα ειχα δει απο την πρωτη αναρτηση κ εντυπωσιαστηκα. Πως μπορεσες, με τοσο απλα πραγματα, να κανεις μια τοσο υπεροχη συνθεση!!!!
    Κ επειδη ζηλεψα κ εμπνευστηκα κ επειδη λατρευω οτιδηποτε θαλασσινο ,αρχισα να φτιαχνω. Δυσκολευτηκα λιγο,αλλα οι οδηγιες σου ειναι τοσο κατατοπιστικες,που τελικα κατι καταφερα.
    Με την πρωτη ευκαιρια,θα σου στειλω φωτο στο mail σου,γιατι δεν εχω κανει αναρτησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Γειά σου Βάσω. Χαίρομαι που δε βοήθησαν οι οδηγίες μου κι ασχολήθηκες με τα καραβάκια.
    Τα γιαλόξυλα είναι έργα τέχνης από μόνα τους.
    Περιμένω φωτογραφίες σου στο louren99@yahoo.gr γιατί το άλλο δεν ισχύει.
    Έκανες μπλογκ τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Οχι Ρενα μου,δεν εκανα. Αυτες τις μερες ειμαι εν κινησει κ ουτε κατεχω κ πολυ απ αυτα. Ισως προσεχως με καποια βοηθεια. Μπορω ομως τωρα να σου στειλω φωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Απαντήσεις
    1. Σου τα εστειλα κ περιμενω με ανυπομονησια τα σχολια σου.

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...