Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ!!!!!!!!!




ΟΟΟΟΧΙ ,ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΗ!!!!!
ΑΛΛΑ Η ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΕΓΙΝΕ 1 1 2012, ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ Η ΧΡΥΣΑΝΘΗ , ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΦΑΤΝΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΡΤΑΡΙ!!
ΣΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΧΡΕΑΣΤΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΑΥΓΟΤΕΜΠΕΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΕ ΛΕΠΤΟ ΞΥΛΟ!!!!



 ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΟΥΛΑΣ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΜΠΛΟΓΚ, ΣΑΣ ΤΑ ΔΕΙΧΝΩ ΕΓΩ!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ, ΕΧΟΥΝ ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ!!!!!!!


 ΕΙΝΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΑΚΡΥΛΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΛΑΙΩΣΗΣ!!!



Η ΝΑΝΤΙΑ ΜΑΣ, Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΦΑΙΔΡΑΣ, ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΘΥΜΙΑ!!!!!!!!!


Η ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΜΑΣ, ΚΟΥΡΙΕΡ ΕΞΠΡΕΣ!!!!!!!!!!!!
ΟΣΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΕΙΧΑΝ ΞΕΣΤΡΑΤΙΣΕΙ, ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟΝ "ΙΣΙΟ ΔΡΟΜΟ"!!!!!!
ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΧΩΡΙ ΕΦΤΑΣΕ , ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΩΣΤΑ!!!!!!!!!



ΕΠ.!!!!!!!!!!!!!!! ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ;;;;;;;;;;


ΕΦΤΑΣΕ Η ΒΙΚΥ ΜΑΣ, Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ , ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!!!!!!!
ΕΦΕΡΕ 10 ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΖΙ ΤΗΣ!!!!!


ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ , ΕΦΤΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΜΑΣ!!!!!
ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΧΑΘΕΙ!!!!!!!!!!
ΟΛΑ ΚΑΛΑ, ΚΑΚΗ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ!!!!!!!!!



  ΝΑ ΚΑΙ Η ΦΑΡΜΑ ΤΗΣ ΜΑΙΡΗΣ ΑΠΟ ΤΗ  ΡΟΔΟ!!!!!!!!
ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΦΤΑΝΕ , ΤΟ ΥΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΙΑ!!!!!!!!


ΜΥΡΙΣΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!!!!!!!!
ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ!!!!!!!!!

ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΡΦΗ Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!
ΤΑ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΟΛΑ!!!!!!!!!


Η ΓΩΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ!!!!!!!!


Η ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ!!!!!!!!!!!



ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ!!!!!!!!!!!!



ΑΜΑΝ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΑ!!!!!!!!!
ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΒΟΗΘΑΩ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!
ΟΟΟΧΙ, ΕΙΠΑ ΕΓΩ!!!!!!!!!
ΕΧΩ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!!!!!
ΠΟΥ ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ!!!!!!!
ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΕΙΧΑ ΤΡΙΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ !!!!!!
ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΤΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ, ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕΓΑΛΟ, ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΓΕΛΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΑ!!!!!
ΕΤΣΙ ΓΛΥΤΩΣΑ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΕΝΑ ΜΟΥΤΡΑ!!!!!!
ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ;
ΑΠΟ ΤΟΝ  ΚΥΡΙΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙ , ΝΤΕ!!!!!
ΟΠΟΥ ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΗΣ ΠΡΩΤΟΣ!!!!!!!!!
ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΕ ΑΠΕΙΛΗΣΕ!!!!!!!





ΚΑΝΑΜΕ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ!!!!!!!!


ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΚΑΜΕΡΕΣ ΗΡΘΑΝ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΣΥΡΤΑΡΙΩΝ ΜΑΣ!!!!!!!


ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!!!!!!!
ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΡΩΤΑ!!!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΑΝ!!!!!!!!
http://www.amna.gr/webtv.php?id=13208




ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ 2 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ, ΣΤΙΣ 18.00 ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΥ, Η ΜΑΡΙΑ ΒΙΛΛΙΩΤΗ , Η ΜΑΡΙΑ ΑΝΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ Η ΑΣΠΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟ!!!!
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!! !!!!!!!

ΤΟ ΚΑΦΕ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΟΡΟΦΟ!!!!

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ!!!!!!!!!


ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΝ!!!!!!!
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΜΕ ΜΑΙΛ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΩΣΩ!!!!!!!!

38 σχόλια:

  1. Ολα υπέροχα!!!!!!Η επιτυχία είναι δεδομένη!!!!Φιλάκια σε όλα τα κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανυπομονώ να έρθει η αύριο μέρα!!!
    Θα πουληθουν ολα ειμαι σιγουρη!!!!
    Τα λεμε αυριο στο ραντεβου!!!!

    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με μεγαλη συγκίνηση σου στέλλω θερμές ευχές και τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ μου.

    Όλα τέλεια, ωραια και θα σπάσουν ρεκόρ στην επιτυχία!!!

    ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΠΑΡΕΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλή επιτυχία με όλη μου την καρδιά!!!!
    Ελπίζω στο μέλλον να μπορέσω να συμμετέχω και εγώ και -ποιός ξέρει...- μπορεί να πιάσω από το χέρι κανένα κορίτσι από την Αθήνα και να ανηφορίσουμε κατά πάνω...!!!
    Περιττό να σου πω πόσο συγκινήθηκα βλέποντας το βίντεο...
    Μόνο να'μουν εκεί...σε μια γωνίτσα...
    Ευτυχώς που υπάρχετε και εσείς κορίτσια...κάτι θετικό να ακούσω από την Ελλάδα....Μαύρισε η ψυχή μου πια....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλή επιτυχία εύχομαι στην υπέροχη προσπάθεια και πολλά συγχαρητήρια σε όλους και σε όλες που συμμετέχουν και βοηθούν με οποιοδήποτε τρόπο! Ήθελα πολύ να μπορούσα να επισκεφθώ την έκθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αύριο λοιπόν !!!!!!!!!!!!!!!Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα μου ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! Είναι όλα υπέροχα!!! Μπράβο σας!!!
    Εγώ δεν θα μπορέσω να έρθω γιατί η μαμά μου θα κάνει αύριο αρθροπλαστική ισχίου και όπως καταλαβαίνεις θα είμαι στο νοσοκομείο και θα μείνω εκεί. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!
    ΤΟ ΠΟΣΟ ΖΗΛΕΥΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ...ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΞΕΧΝΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ!!! ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ!!! ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλια..Φιλια..Φιλια..Τελοια...........Υπεροχα..............Πανεμορφα..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας έβαλα και στο μπλογκ μου έτσι ώστε να το δεί ακόμα περισσότερος κόσμος και να σας επισκεφτεί!!! Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω και περισσότερο!!!
    Καλή επιτυχία και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα τέλεια!!!!!υπέροχα!!!!!φιλιά σε όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο σε όλες σας. Η επιτυχία είναι σίγουρη.Καλά να περάσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελπίζω να σας συναντήσω...:)) Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανυπομονωωωωωωωωω!!!!!Ραντεβου αυριο!!!!!Ολα ειναι αψογα Ρενακι μου και η επιτυχια δεδομενη!!!Ενα μεγαλο ΕΥΓΕ στην ιδεα σου που παιρνει σαρκα και οστα!Και βεβαια θελω να πω ποσο ακουραστα δουλεψες και οργανωσε ολη αυτη την εκθεση.Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρένα μου συγχαρητήρια γι΄αυτήν την προσπάθεια!! Καλή επιτυχία!!
    Είσαι κούκλα!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα όλα Ρένα μου!!!!!!!!!!.Ευχαριστούμε για το ρεπορτάζ.Καλή(σιγουρη) επιτυχία ,στον ιερό αυτό σκοπό!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο βρε Ρένα!! Τι καταπληκτικά που προχωρά αυτή η φοβερή ιδέα!!! Είστε όλες αξιέπαινες......Καλή επιτυχία και σ' άλλα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΝα μεγάαααααλο μπράβο σε όλες κορίτσια..και Ρένα μου να μου τις φιλήσεις όλες...καλη επιτυχίαααααααα...θα ειμαστε εκεί με την καρδιά και την σκέψη....φιλια σε όοοοοολες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!! Πώς να εκφραστεί η χαρά μου;;;; Είναι όλα τέλειο, ονειρεμένα, υπέροχα!!! Άντε και από αύριο ποιος μας πιάνει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΑΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΣΥΡΤΑΡΙΩΝ, ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΥΤΗ ΕΚΘΕΣΗ.ΕΜΕΙΣ ΑΣ ΑΡΚΕΣΤΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σας εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία!!! Βέβαια μετά από τόση κούραση και τόση δουλειά η επιτυχία είναι δεδομένη. Το αποτέλεσμα τέλειο!! Συγχαρητήρια σε όλες και πιο πολύ σε εσένα Ρένα μου που είσαι η ψυχή της έκθεσης. Να είστε όλες καλά!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!! είναι όλα πανέμορφα!!!!ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΙΑΝΝΑ.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή επιτυχία με την έκθεση!!! Πόσο θα ήθελα να ήμουν εκεί να τα έβλεπα από κοντά!!!
    Φιλιά πολλά!!! Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαιρομαστε που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο είμαστε μαζι σας,αφού κάθε τι που γίνεται το μαθαίνουμε κι εμείς!Χαιρόμαστε που σας βλέπουμε έτσι ενωμένες να δουλεύετε και παίρνουμε ανάσα για τη συνέχεια...
    Φιλάκια πολλά ΚΑΛΗ ΕΝΑΡΞΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με τόση προσπάθεια και οργάνωση γίνεται να μην πάει καλά η έκθεση!!! Όχι βέβαια!! Να είστε καλά όλες και να περάσετε όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απίστευτα όλα!! Πολλά πολλά μπράβο!! Τέλειο το αποτέλεσμα! Καλή επιτυχία να έχει, αν και είμαι σίγουρη, πως θα την έχει και με το παραπάνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπραβο Ρενα μου σε εσενα και σε ολα τα κοριτσια που βοηθησαν στο στησιμο της εκθεσης! Απο τις φωτογραφιες ολα ειναι υπεροχα! Φανταζομαι απο κοντα ποσο πιο ωραια θα ειναι ολα!!!!!!
    Εγω σου βουτηξα την φωτο με την παραλαβη του δικου μου συρταριου και αυτη τη στιγμη ειναι στο φβ!!!!!
    Καλα να περασετε! Καλη επιτυχια!!!!!! Θα περιμενουμε και αλλες φωτογραφιες!!!!!! Φιλακια πολλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαίρομαι που έστω και από μακριά συμμετέχουμε σ΄αυτή τη γιορτή, χάριν σ΄όλα αυτά που μας δείχνεις!!!
    Να έχετε επιτυχία και να ΄στε όλες πάντα καλά!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι να πω Ρένα μου, όλο αυτό που συμβαίνει είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
    Τα λόγια είναι πολύ φτωχά, για να εκφράσουν αυτό που νιώθω, όχι μόνο εγώ, είμαι σίγουρη γι' αυτό, αλλά και πολλές μπλογκοφίλες, διαβάζοντας όλα αυτά που μας διηγήσαι, μα προπαντώς βλέποντας τις φωτογραφίες με όλες εσάς επί το έργο.
    Είδα και το βίντεο, τι να πω!!! Είμαι πολύ συγκινημένη ειλικρινά.
    Σας εύχομαι καλή επιτυχία από αύριο. Να συγκεντρώσετε όσα περισσότερα λεφτά μπορείτε, γιατί ένας τέτοιος σκοπός, το αξίζει.
    Να δώσεις τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε όοολα τα κορίτσια που είναι εκεί. Τι καλά που ήρθε και η Βίκυ, και η Μαρία η Βιλιώτη!! Αχ και να ήμουν κι εγώ να βοηθήσω!!!! Σας θαυμάζω και σας αγαπώ!!! Η Παναγιά μαζί σας!!!
    Υ.Γ.
    Καλή επιτυχία και στα κοριτσάκια της φίλης σου Ρένα μου, σήμερα πήγαμε στο ευχέλαιο, και διαβάστηκαν και τα ονόματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Θα περάσετε καταπληκτικά, είναι αδύνατον να πιστέψω όλο αυτό το επιχείρημα. Νομίζω ότι αν ήμουν στην Ελλάδα θα βρισκόμουν αυτή τη στιγμή κοντά σας. Να ο υπέροχος κόσμος των bloggers. Τεράστια επιτυχία εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ ωραία ολα! Καλή επιτυχία να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή επιτυχία στην έκθεση.Για όλα όσα μας έχεις δείξει υπάρχει ένα βραβείο στο μπλογκοσπιτάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ρένα μου πρέπει να είσαι περήφανη..όλα τα έφτιαξες τέλεια..ήταν μία υπέροχη εκδήλωση πολιτισμού και αγάπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. υπέροχες οι φωτογραφίες!!!Μπράβο!!Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φοβερη εμπειρια,ε, Ρενα μου? Ποσο θαθελα να μπορουσα να ερθω..., μα παντρευεται ο αδερφος μου στις 20 Μαϊου και ειμαστε υπ'ατμων! Καταλαβαινεις απο αναμπουμπουλες....
    Πολυ συγκινητικο και το βιντεο...δλδ εγω βουρκωσα!
    Απορια:ποτε προλαβαινεις να κανεις και αναρτηση? Στον υπνο σου 'η δεν ξεκουραζεσαι καθολου???
    Να προσεχεις καλη μου γιατι εχεις κι αλλες προ(σ)κλησεις να μας δωσεις!
    Καθε καλη επιτυχιαααα!!!! Φιλιαααα σβουριχτα! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...