Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!



Η ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ!!!!!


Η ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ , ΚΡΥΜΜΕΝΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΡΤΑΡΙΑ, ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!

ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΙΧΑΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Η ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ, ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΔΡΟΜΟ!!!!!!

ΤΑ ΜΑΖΕΨΑΤΕ , ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΤΕ, ΤΑ ΣΤΟΛΙΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ, ΓΡΑΨΑΤΕ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΕΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ Η ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑ, ΓΡΑΨΑΤΕ ΠΟΙΗΜΑΤΑ  ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΤΥΛΙΞΑΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ , ΤΑ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!!!!
ΗΡΘΑΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ, ΜΕ ΤΟ ΚΤΕΛ, ΜΕ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ, ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ''ΑΓΚΑΡΕΨΑΤΕ" ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΟΥΝ, ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ!!!!!!!

ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑ, ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΑΓΚΑΛΙΑΖΑ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ!

ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΕΙΠΑ , ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΛΑΖΑΡΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ, ΗΤΑΝ 43!!!!!
ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ 50 ΓΙΝΕΤΕ Η ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!!!

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ 128 ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΗ!!!!!!

ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ!!!

ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΟΥΚΙΔΑ,  ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ, ΔΥΟ Η ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ!!!!!!

ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ , ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΗΔΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ  ΧΡΟΝΟ!!!!!!!
ΜΕ ΒΑΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ , ΜΟΥ ΜΑΘΑΤΕ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΣΑΣ ΑΣΧΟΛΙΑΣ, ΕΙΠΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, ΓΙΝΑΜΕ ΦΙΛΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΚΟΙΝΟ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΥΡΓΙΑ!!!!!!!

ΔΕΝ ΑΡΚΕΣΤΗΚΑΜΕ ΣΑΥΤΟ!!!!!!
 Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ, ΟΙ ΣΥΡΜΑΤΙΝΕΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ,  ΕΓΙΝΕ ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΓΙΝΕ ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩΜΕΝΕΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ , ΜΟΛΙΣ ΜΑΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΕΜΑΙΔΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ, ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ!!!!!!!!!!

                            ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΑΜΕ!!!!!!!!
ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΥΛΙΚΑ , ΟΠΩΣ ΑΓΑΠΗ , ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ!!



Ο ΠΑΠΥΡΟΣ ΑΥΤΟΣ , ΘΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ!!!!!!
ΤΟΝ ΔΙΑΛΕΞΕ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ, Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ,  Η ΜΑΡΙΑ ΒΙΛΛΙΩΤΗ!!!!
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΙΛΗ , ΕΔΩ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Η ΑΣΤΕΡΙΑ, ΤΟΝ ΕΚΤΥΠΩΣΕ ΚΙ ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΡΤΑΡΙ!!!!!!!
ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΙΔΕΣ , ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ, Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ!!!!!!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΒΑΛΑΤΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ
ΟΜΟΡΦΗ Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Vmumqmh06qI&feature=youtu.be

ΤΟ VIDEO ΜΕ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ, ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ Η ΧΑΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΑΣ!!!!!!!!

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΕΜΑ ΣΤΙΣ 7, ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΛΑΖΑΡΙΣΤΩΝ.

ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 14 ΜΑΙΟΥ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΙΣ 9 , ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ!!!!!!!!!
ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΘΑ ΤΑ ΦΕΡΕΤΕ Η ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 7 ΜΜ, ΜΟΝΟ ΘΑ ΤΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ, Η ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ!!!!!!!

ΦΕΡΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ , ΜΗΠΩΣ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΚΑΤΙ, ΚΑΝΕΝΑ ΣΦΥΡΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!

ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!!!
ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΕΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ!!!!!!!

ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΘΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ, ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ,
 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΚΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΟΥ!!!!!!!

ΟΣΑ ΕΡΓΑ ΜΕΙΝΟΥΝ, ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΟΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝΤΑΙ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!
ΗΔΗ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ!!!!!!!!
ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ , ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΤΕ.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ!!!!!!!!
ΕΛΑΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ , ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ, ΘΑ ΧΩΡΑΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΣ ΧΕΡΙΑ!!!!!!!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΞΑΤΕ!!!!!!!!!!!!!

84 σχόλια:

  1. Κοριτσάρα μου!!!! Αυτό ήταν, ήρθε η ώρα!!!! Τέλεια!!!! Αργήσαμε μόνο να σκεφτούμε αυτό που λέγαμε!!! Σου έστειλα μέιλ με την απάντησή τους!!! Ο πάπυρος της Μαρίας είναι άψογος! Στενοχωριέμαι που δεν είμαι πιο κοντά να το ζήσω κι εγώ πιο έντονα από την αρχή!!! Θα τα πούμε όμως στα εγκαίνια και απ' ότι φαίνεται θα είμαστε πολλές!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΛΕΣ ΜΕ ΧΑΡΑ!!!!!!!
      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ,ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ!
      ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ
      ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.
      ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Ρένα διαβάζοντας την ανάρτηση πραγματικά σκέφτομαι πόσο σπουδαίο είναι όλο αυτό που σκέφτηκες να κάνεις!!Χαίρομαι που είμαι κι εγώ μια κουκιδίτσα στο χάρτη σου και σ'ευχαριστώ για την ευκαιρία!Μπορεί να έχασα τις κρεμάστρες αλλά σου υπόσχομαι ΔΕΝ θα το ξανακάνω!!Πρότεινε εσύ κι εγώ μαζί σου!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ!!
      ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ!!!!!!!
      ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΘΑ ΔΕΙΣ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Εμείς σε ευχαριστούμε... που έκανες την διάθεση μας για δημιουργία να αποκτήσει νόημα!!!! Είναι υπέροχο να κάνεις κάτι που σου αρέσει και συγχρόνως να μπορείς να βοηθάς τους συνανθρώπους σου!!!!! Με αγωνία περιμένουμε την ώρα που θα βρεθούμε στην Θεσσαλονίκη!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟ!!!!!!
      ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Εύχομαι απ' την καρδιά μου καλή επιτυχία στους σκοπούς της έκθεσης και μακάρι στο μέλλον κι εγώ να μπορέσω να λάβω μέρος σε κάτι παρόμοιο....Θερμά συγχαρητήρια πρώτα σε σένα Ρένα μου που είχες την ιδέα αλλά καί σε όσες βοήθησαν με κάθε τρόπο για να επιτευχθεί....Καλή δύναμη....φιλιά πολλά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ , ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!!!!!!!!!
      ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Όλα θα είναι τέλεια...Καλή δύναμη!Έχετε πολύ τρέξιμο αυτές τις μέρες...τελική ευθεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΤΡΕΞΙΜΟ!!!!!!!!!!!
      ΧΑΛΑΛΙ ΟΜΩΣ!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο!!! πω πω πόσα συρτάρια μαζεύτηκαν και είναι όλα υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα, τα είδα όλα και το ευχαριστήθηκα!....
    Μπράβο!Μπράβο!Μπράβο!
    Συγχαρητήρια και στα κορίτσια που δουλέψανε για τον πάπυρο!...πολύ ωραία ιδέα να συνοδεύονται τα συρτάρια από κάτι τέτοιο....
    Άντε και η έκθεση μπαίνει στην τελική ευθεία....
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ, Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΗΣΑΤΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΥΡΤΑΡΙΩΝ ΜΑΣ!!!!!
      ΠΟΛΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ!!!!!!!!!!
      ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Ρένα μου,
    θέλω απλά να σου εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την ιδέα της πρό(σ)κλησης, την οργάνωση της έκθεσης και για την τόση προσωπική εργασία που προσφέρεις όλον αυτόν τον καιρό. Όσα ευχαριστώ και να σου πούμε θα είναι λίγα !! Τελικά, μάλλον θα τα καταφέρω να έρθω στην Θεσσαλονίκη !!!! Ανυπομονώ να σε γνωρίσω από κοντά, τόσο εσένα όσο και όλες τις φίλες που θα μπορέσουν να είναι στα εγκαίνια.
    Πολλά φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο και καλό κουράγιο για το στήσιμο της έκθεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ, ΧΑΛΑΛΙ Η ΚΟΥΡΑΣΗ!!!!!!!!
      ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Αλλη μια φορά σου καταθέτω τον θαυμασμό μου!!!ΜΠΡΑΒΟ Ρένα!!!Και μπράβο και σε όλα τα κορίτσια που συμμετείχαν και σε όσες θα βοηθήσουν στο στήσιμο!!!ΕΥΓΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΛΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ!!!!!!
      ΕΙΧΑ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΤΥΠΟ ,ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΠΕΡΙΣΥ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  10. Ευχομαι ολοψυχα καλη επιτυχια σε μια τοσο ομορφη προσπαθεια και ΄΄παραξενη΄΄εκθεση. Μπραβο σου. και περισσοτερα Μπραβο σε οσες εβαλαν τοση αγαπη και τεχνη σε ενα παλιο συρταρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΝΤΩΣ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  11. καλημέρα Ρένα
    πολύ συγκινητικά όλα όσα γράφεις!!
    πάρα πολύ!!
    φιλιά θα τα πούμε από κοντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
      ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ
    Χρονια πολλά για την γιορτή της Μητέρας.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλημερα..ειναι υπεροχο..που το καταφεραμε ολες Μαζι..αν το σκεφτουμε..ηταν ενας μικρος Σπορος οταν το πεταξες στη Γη..και τωρα εχει γινει ενα πελωριο και τρανο Δεντρο..με Πανεμορφους Καρπους..που σου δινουν χρωμα..ελπιδα..φως..αγαπη..Ονειρα..μας εδωσες την ευκαιρια..να γειρουμε μεσα σ'αυτο το ονειρο..με τις δικες μας Εικονες..μεσα απο ενα Συρταρι..μεσα απο το ονειρο θα αποδειξουμε..οτι ειμαστε οι Μπουμπουλινες οι Αρχοντισσες οι Βασιλισσες των Συρταριων..να σε καλα Ρενακι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
      ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ, ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!
      ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ!
      ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Καλημερα Ρενάκι!!Τέλειος ο παπυρος!πισω απο καθε συρταρι θα το κολλησετε?(ξέρεις οπως τις εικονες που παιρνουμε ,που ειναι κολλημενο με βουλοκέρι...χιχιχιι)
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στην εκθεση!!! περιμενουμε φωτογραφικό υλικό κι εμεις που δεν μπορουμε να παρευρεθουμε!φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΥΡΤΑΡΙ!!!!!!!
      ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΒΓΑΖΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ!
      ΑΝΑΜΕΙΝΑΤΕ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ.ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΑΥΤΗ.ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!
      ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. ΕΑΝ ΔΕΙΣ ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΑ Ο ΜΠΛΟΚΕΡ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΗ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΚΑΛΟ Σ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα!!!Μιά όμορφη σκέψη πήρε σάρκα και οστά και είναι έτοιμη να εκτεθεί!!! Μπράβο σε όλες σας που με τόσο ενθουσιασμό δουλέψατε και κουραστήκατε για την οργάνωση αυτής της έκθεσης!Ο πάπυρος είναι φανταστικός!!!Καλή επιτυχία φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!
      ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. η ψυχη μας..
    .το μυαλο μας ..
    .η καρδια μας
    θα ειναι μαζι σας!!!
    με μια ευχη....να πανε ολα καλα!!
    καλη δυναμη!!
    καλη επιτυχια!!
    ΠΑΝΤΑ 'ΑΞΙΕς!!!!

    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΙΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!
      ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ, ΑΦΟΥ ΠΗΓΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Συγκινήθηκα με την ανάρτηση. Καλή επιτυχία στην πιο όμορφη και γεμάτη αγάπη ΕΚΘΕΣΗ!.Στενοχωριέμαι που δεν θα μπορέσω να είμαι μαζί σας τη Δευτέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!
      ΕΚΘΕΣΗ ΑΓΑΠΗΣ!!!!!!!!
      ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΑ ΝΕΑ ΑΥΡΙΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια σε όλες σας,ιδιαίτερα σε σένα για την ιδέα
    αλλά και για την υλοποίηση της!Μπορεί να μη συμμετέχουμε με κάποιο συρτάρι, παρακολουθούμε όμως τη δουλειά σας με πολύ ενδιαφέρον.Καλό κουράγιο λοιπόν και για το τελευταίο στάδιο της προσπάθειας σας καιΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και από εμάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ!!!!!
      ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. 129 :) Και το δικό μου έτοιμο, σε λίγο θα κάνω και ανάρτηση. Οπωσδήποτε θα έρθω να βοηθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΡΑΟ ΒΙΒΙΚΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. ξανα "Καλή επιτυχία" και ευχαριστω για αυτο το όμορφο κειμενό σου!! πιστευω οτι πολλές ακριβώς έτσι νιωθουμε! και ευχαριστω για το - απ οτι φαίνεται- ακούραστο μεράκι και κέφι σου!!!!!!!!!!!!!!!!!! να εισαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΕΧΩ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ;
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Καλημερούδια απο μια φίλη που έχει αρχίσει να ζηλεύει όλη αυτή τη γλυκιά αναστάτωση. Μπράβο σε σένα Ρένα, την ψυχή όλης αυτής της κινητοποίησης,στην Εύα για τις κομψές ετικέτες, σε όλες όσες βοηθούν στο στήσιμο αλλά και τι γλυκό το περιεχόμενο του παπύρου!
    Περιμένουμε πολλές ανταποκρίσεις και φωτογραφίες.
    Πολλά φιλιά,
    Διονυσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ!!!!!
      ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!
      ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΑ, ΕΝΤΑΞΥ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕΝΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ,ΑΝ Κ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ Κ ΣΕ ΕΧΩ ΔΑΣΚΑΛΑ!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΟΛΓΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΓΑΚΙ ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤ ΠΟΛΥ!!!!!!
      ΚΙ ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΩ ΜΑΘΗΤΡΙΑ!!!!!!!!
      ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Καλή επιτυχία Ρένα μου..... Νιώθω τόσο περήφανη για όσα καταφέρατε μέχρι τώρα.....Το δικό μου το συρτάρι... ακόμα....Όταν το περιμάζεψα και ξεκίνησα την προετοιμασία ..δεν φανταζόμουν ότι κάτι αναπάντεχο θα μας περίμενε στη γωνία....αφορά ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο....Έτσι το συρτάρι μου παραμένει παραπονεμένο σε μια άκρη....Αν ποτέ το ολοκληρώσω...θα στο δείξω..και σκέφτηκα πως αφού το είχα ταγμένο για καλό σκοπό...θα το πάω στο νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία...να κάνει συντροφιά σε κάποιες αθώες βασανισμένες ψυχούλες...Και τότε το συρταράκι μου θα πάψει να νιώθει λύπη και θα είναι περήφανο... όπως και όλα όσα μαζέψατε εκεί..στην υπέροχη έκθεση!!!!!!!!!!!!!!Σας φιλώ...όλες άξιες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΠΙΤΣΙΝΑ, ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΤΥΧΕ ΚΑΤΙ!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!
      ΝΑΙ, ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ!
      ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΑΣ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
      ΦΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Με το καλό η έκθεση!!!!
    Είμαι πολύ περήφανη για όλες σας!!!
    ΥΓ: Το τελευταίο σου συρτάρι είναι....δεν έχω λογια!!!! Αρκεί να σου πω ότι μόλις το αντίκρισα δάκρυσα!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΆΝΤΑ ΤΈΤΟΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Τελική ευθεία, τώρα!! Λίγο ακόμη υπομονή! Μακάρι να μπορούσα να έρθω κι εγώ να την παρακολουθήσω..!Υπέροχος ο πάπυρος, μπράβο σε όλους για την απίστευτη δουελιά τους! Καλή επιτυχία να έχετε! Περιμένω φωτογραφική ανταπόκριση!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ!!!!!!!!!!
      ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ!!!!!
      Η ΑΓΑΠΗ ΟΛΩΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΞΕΧΑΣΤΗ!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Ρένα μου, δεν νομίζω να μπορέσω να είμαι στα εγκαίνια γιατί έχω μάθημα ως τις 9. Αλλά μέσα στο Σαββατοκύριακο σίγουρα θα έρθω να δω την έκθεση. Ανυπομονώ και πάλι να σας δω από κοντά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή επιτυχία εύχομαι ολόψυχα στην έκθεση!!!
    Δευτέρα θα είμαι εκεί έτοιμη για το στήσιμο Κυρία Ρένα!!
    Ο πάπυρος πανέμορφος, υπέροχη σκέψη!!
    θέλω να πω κι ένα μεγάλο μπράβο ειδικά στα συρτάρια που ήρθαν από
    μακριά γιατί για εμάς στην Θεσσαλονίκη ήτανε πιο εύκολο!!
    Τα λέμε σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
      ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΘΗΜΗ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. ΡΕΝΑΚΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!!!!

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ !!!!!

    ΦΙΛΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΦΕΡΕΣ!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΕΦΕΡΕ!!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  31. Ρένα μου μη με μαλώσεις .Ήθελα τόσο πολύ να κάνω ένα συρτάρι ακόμα ....σήμερα το τελείωσα...έλα να το πάρεις. Θα το στείλω με κούριερ μαζί με το άλλο που σου χρωστάω. Ξέρω ,σε βγάζω λίγο από το ππρόγραμμά σου, αλλά είναι για καλό σκοπό. Η καλή επιτυχία είναι σίγουρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
      ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. μακάρι να ήμουν κοντά να βοηθήσω!!!!!εύχομαι να πάνε όλα καλά!!!ο πάπυρος υπέροχος!!!!μπράβο σε όλους!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχόμαστε η έκθεση σας να έχει την επιτυχία που τις αξίζει!!!
    Όσα συρτάρια έχουμε δει... Ή μάλλον, όχι...
    Συρτάρια, δεν έχουμε δει... Μόνο αριστουργήματα είδαμε!!!
    Πολλά φιλιά κ' ελπίζω να post-άρετε όλες σας, αρκετές φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  34. Εμείς σε ευχαριστούμε που μας έδωσες την ευκαιρία να συμμετέχουμε σε μια τόσο όμορφη πράξη αγάπης....γιατί εμείς οι Έλληνες όχι μόνο δεν είμαστε τεμπέληδες όπως κάποιοι μας αποκαλούν,αλλά γινόμαστε και μια γροθιά ο ένας για τον άλλο όταν χρειάζεται....πολλά φιλάκια!!!!Καλή μας επιτυχία .....νοερά θα είμαστε και εμείς εκεί κι ας μένουμε μακρυά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρένα μου μακάρι να δειχνε ο χάρτης τη Σάμο , το θελα πολύ , αλλά κόλλησα στην απόσταση , ίσως έκανα λάθος !!
    Ελπίζω στην επόμενη πρόσκληση !!!!

    Εύχομαι πολύ μεγάλη επιτυχία στην συρταροέκθεση , να μην μείνει ούτε ένα από τα συρτάρια έργα τέχνης, να δοθούν όλα !!
    Σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΥΓ Το πολύχρωμο σημειωματάκι σου σε περιμένει να το πάρεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ρένα καλησπέρα , άφησα σχόλιο αλλά το φαγε ο Blogger !!

    Να ευχηθώ πολύ μεγάλη επιτυχία να έχει η συρταροέκθεση γιατί όλα τα συρτάρια είναι έργα Τέχνης , μοναδικά κι ανεπανάληπτα και ο σκοπός είναι ιερός !!
    Ευχομαι να δοθούν όλα !!

    Μακάρι μια κουκίδα στο χάρτη να ήταν η Σάμος !!
    Ελπίζω στην επόμενη πρόσκληση !!

    Το πολύχρωμο σημειωματάκι σου είναι έτοιμο !!
    Αιγαιοπελαγίτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Με συγκινησες πολυ με την σημερινη σου αναρτηση!!!Μια αγκαλια και απο μενα σε σενα και σε ολα τα κοριτσια που εβαλαν το δικο τους λιθαρακι σε αυτη την ΥΠΕΡΟΧΗ ιδεα σου!Ενα μεγαλο μπραβο και στην Αγαπημενη μας Μαρια για τον παπυρο...Καθε βημα και μια εκπληξη!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μπράβο και πάλι μπράβο σε όλα τα κορίτσια που βοήθησαν για να γίνει αυτή η έκθεση όσο πιο όμορφη γίνεται!!! Μετά την όμορφη αφίσα και τις υπέροχες ετικέτες τώρα ο καταπληκτικός πάπυρος και το βίντεο, για το οποίο δεν έχω λόγια!!! Το ένα καλύτερο από το άλλο και η μουσική ονειρεμένη!!! Νομίζω ότι όλο αυτό, ξεπερνά κάθε φαντασία!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εστω και χωρίς συρτάρι χάρηκα που συμμετείχα σ αυτό τον Δημιουργικό οργασμό για καλό σκοπό.
    Στεναχωριόμουν που έβλεπα το ένα συρτάρι να διαδέχεται το άλλο κι εγω τίποτα.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ,λοιπόν,ΟΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΘΑΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!
    Φιλάκια πολλά & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ έφτασε ο καιρός....με το καλό λοιπόν!!!!!
    Καλή επιτυχία να έχετε!!!!!!Και πολλά ΜΠΡΑΒΟ σε όλους!!!!!!!
    Τα φιλιά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΡΕΝΑ ΜΟΥ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ Η ΑΓΩΝΙΑ ΚΟΡΥΦΩΝΕΤΑΙ!!ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΠΑΠΥΡΟΣ!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΩ ΣΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙ!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ρένα μου, είναι όλα υπέροχα! Και πρώτα απ'όλα ο σκοπός για τον οποίο έγινε ολόκληρη τούτη η προσπάθεια !!! Συγχαρητήρια σε όλες και όλους! Ενα μεγάλο "μπράβο" ! Πραγματικά, λυπάμαι πολύ που , για προσωπικούς λόγους , δεν θα μπορέσω να έλθω! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλή επιτυχία Ρένα ...στην υπέροχη προσπάθεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙΣ ΑΓΝΩΣΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΤΟΜΑ, ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ....ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΣΚΟΠΟ!!!

    ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ!! Η ΜΑΡΙΑ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΥΣ ΠΑΠΥΡΟΥΣ ΚΑΙ Η ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ...ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΡΕΞΙΜΟ ....ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ....
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Από την στιγμή που έπεσε η ιδέα σου... της πρό(σ)κλησης, έζησα τόσες συγκινήσεις...κι αυτό εδώ...είναι μια ακόμη...Μας ευχαριστείς εσύ???όχι...εμείς σε ευχαριστούμε...Μας έδωσες το έναυσμα να καταθέσουμε την ψυχή μας....συρτάρια, κάρτες, χάρτης, πάπυρος, βίντεο,ιστορίες, ποιήματα...ονειρεμένα όλα... Όσα ευχαριστώ και να σου πούμε θα είναι λίγα !! Εγώ θα είμαι "άρρωστη" στην έκθεση...Θα "αρρωστήσω" μάλιστα από την προηγούμενη...οπότε θα δώσω το παρόν την Πέμπτη...και μια χείρα βοηθείας...της τελευταίας στιγμής...Μακάρι να ήμουν εκεί να ζήσω όλο αυτό το στήσιμο...να βοηθήσω... Ανυπομονώ να σας γνωρίσω από κοντά...όλες... Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ρένα μου σου έστειλα μειλ!
    Γράψε μου όποτε μπορέσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χρονια πολλα Ρενα μου.Καλη δυναμη να εχεις, θα ειναι υπεροχη εκθεση. Μακαρι να μπορουσα να ημουν κοντα σας.Το συρταρι μου το ελαβες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΣΟΥ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΦΑΓΕ Ο BLOGGER.ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΠΑΠΥΡΟΣ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΕΡΙΑ ,ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΧΑΡΤΗ,ΣΤΗΝ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΒΙΝΤΕΟ,ΣΤΗΝ ΕΥΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ,ΤΗΝ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΥΡΤΑΡΙΩΝ,ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΛΑΖΑΡΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑΜΕ,ΤΟΝ Κ.ΓΙΑΝΝΗ ΤΟ ΣΥΖΥΓΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΣΕΝΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΠΟΥ ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΜΑΣ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΟΜΟΡΦΟ,ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ.ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ,ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ.ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Το να σου πώ ένα τεράαααστιο ευχαριστουμε...Ρενα μου για την όμορφη ιδέα σου με τα συρταρια της αγάπης.....ναι έτσι πρέπει να τα λέμε..ειναι λίγο γιατί ήταν η αφορμή απο την μια να (γνωριστούμε) ολες οι φίλες μπλοκερς και απο την άλλη να βγάλει η καθε μιά μας όση αγάπη για είχε να την βάλει σε ενα συρτάρι ...και όλα μαζί ..ΝΑ ΤΑ τώρα!!!! να πραγματοποιούν το όνειρό σου που έγινε όνειρο όλων μας..!!!!!! να εισαι καλά Ρένα μας ..μακάρι να ειμασταν κοντα...να μπορούσα να βοηθήσω σε ότι και ήταν....πολλα συνχαριτήρια και στην σκηνοθέτιδα μας την Χαρά..... έεεε!!!! δεν θα μπορούσε να ήταν αλλη..... μια μεγάλη αγκαλιά....τα φιλια μου και καλή δύναμη.. στο εργο σου Ρενακι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ποσο ομορφα ειναι ολα!!!
    Ζηλευω! :οp
    Εγω δεν προλαβα να ολοκληρωσω τις ιδεες μου τελικα....Μου εφυγε η δημιουργικοτητα μου και εμεινα μονη και κουρασμενη!
    Τι σου λεω τωρα απο κουραση... Ειμαι σιγουρη οτι εχεις ψοφησει στα ποδια σου, μα η καρδια σου πεταει!!! Φαινεται παντου! ;ο)
    Μακαρι να μπορουσα να ειμαι κοντα σας, να προσφερω τα χερια μου στην εκθεση εστω για τα τελευταια πραγματακια που θα χρειαζονταν,μα οι υποχρεωσεις μου με κρατουν δεμενη εδω,στην Αθηνα!
    Απο την αρχη παντως αυτου του νεου ταξιδιου με τα συρταρια ειμαι μαζι σας! Στην σκια των γεγονοτων...με την καρδια μου!
    Ευχομαι κααααθεεεε επιτυχια στην υπεροχη εκθεση και σε ολους τους καλλιτεχνες που συμμετεχουν!
    Και πολλα συγχαρητηρια σε σενα Ρενα της καρδιας μας και των συρταριων! χιχι! ;ο) Και ξερεις εσυ γιατι.....
    Φιλιααααα!

    -Vailie-
    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...