Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!



                                                           ΚΙ ΕΔΩ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ!!!!!!
                                        ΔΕ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ;
ΕΝΑ ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΓΚΕΛΑΚΙΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ!!!!
ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑ;
ΟΟΟΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΓΟ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟΥ!!!



ΠΕΡΙΣΥ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ,
http://agelini.blogspot.gr/search/label/FABERZE%20EGG%20OF%20RECYCLING%20BOTTLES
ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΥΓΑ ΑΠΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΝΕΡΟΥ!!!
ΝΑΙ ΝΑΙ, ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!



ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΤΟΙΜΑΣΑ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΛΩΣ ΤΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΑ!!!
ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ!!
ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΦΤΑΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ!!!!




ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ, ΕΚΑΝΑ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΟ ΑΥΓΟ, ΜΕ ΧΑΛΚΙΝΟ ΣΥΡΜΑ ΣΤΕΡΕΩΣΑ ΤΙΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ, http://diaheiros.blogspot.gr/2013/04/blog-post_7.html ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΙΣ ΣΦΗΝΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΑΡΑ!!



ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ!!!!


ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ!!!







ΚΙ ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΦΗΝΕΣ ΤΩΝ  ΤΕΛΑΡΩΝ!!!!!!








ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΕΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΣΟΧΑ!!!!!
 




ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ, ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΝΑ ΑΥΓΟ-ΚΟΥΜΠΑΡΑ, ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑ ΣΠΙΤΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ!!!!!
ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΣΕΙ ΕΙΝΑΙ,



Τίποτε δεν είναι πραγματικά σπατάλη χρόνου, όταν το απολαμβάνεις.
Arthur Koestler

ΓΙΑΥΤΟ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ, ΦΤΙΑΞΤΕ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!!!
ΔΕ ΘΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΨΟΔΕΨΕΤΕ!!!! 



 ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!










ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑ!!!!
ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ, ΜΟΛΙΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΤΟ ΜΕΛΕΤΩ  ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΩ!!!!
ΓΙΑΥΤΟ ΜΕΛΕΤΗΣΑ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΕΛΕΝΗΣ,http://elenartista.blogspot.gr/ , Ο,ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΡΤΟΠΟΛΤΟ!!!!!

ΕΝΑ ΑΥΓΟ ΑΠΟ ΦΕΛΙΖΟΛ ΤΟ ΣΚΕΠΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΕΛΟΦΑΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΛΛΑΜΕ ΕΠΑΝΩ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ!!!!
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΣΕΙΡΑ!!!

 

ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΣΕΙΡΑ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ!!!!!
 




ΑΦΟΥ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ 5 ΣΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΚΑΛΑ, ΤΟ ΣΗΜΑΔΕΥΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΠΙΔΙ ΤΟ ΚΟΒΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟ ΚΑΛΟΥΠΙ!!!






ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΑΝΑΕΝΩΝΟΥΜΕ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ!
ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΕΣ 5 ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΚΛΗΡΟ!!!!
ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙΝΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΡΟΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΙΑ!!

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝ, ΓΙΑΥΤΟ ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Η ΑΝ ΚΑΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΤΖΑΚΙ Η ΣΟΜΠΑ , ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!

ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΑΣ, ΚΑΝΤΕ ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΚΟΜΗ Η ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΕΛΑΤΕ!!!!!!





ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙ!!!!!
ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΠΛΟΓΚΕΡ!!!!!!
Η ΜΑΡΙΑ ΠΡΟΪΜΑΚΗ, ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΣΤΡΙΒΩ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!
ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ, ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ, ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΩ ΜΟΝΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ!!
ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΦΕΛΙΖΟΛ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ!






ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ , ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΕΓΚΑΙΡΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ!!!!
 




ΚΑΙ ΑΒΑΦΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ!!!!!
ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΒΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΙΓΜΑ ΑΤΛΑΚΟΛ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ!!!
 

ΑΡΧΙΣΤΕ ΑΠΟ ΑΠΛΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΟΥΒΕΡ!!!
ΣΤΟ YOUTUBE ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!!

ΠΕΡΙΣΥ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΥΓΟ ΜΕ ΓΥΨΟΓΑΖΑ, ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ!
http://diaheiros.blogspot.gr/2012/04/blog-post_15.html
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ!!!

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ!!!!

                                       ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΕΡΙΚΑ ΝΕΑ!!!!!!

ΠΡΩΤΟΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ 16 ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΓIΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΤΗΣ PENNIE!!!
ΕΔΩ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!
http://diaheiros.blogspot.gr/2013/04/blog-post_5.html
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΚΕΙΝΗ, ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑ ΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ ΜΕ ΜΕΙΛ, ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ ΜΑΖΙ!!!
ΑΡΙΘΜΗΣΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΒΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ RANDOM, ΕΙΠΑ ΣΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ 5 ΝΟΥΜΕΡΑ!!!
ΑΥΤΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ  Η ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΣΑΣ!!!!
ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!

ΔΕΥΤΕΡΟΝ!!!!!!!
ΟΤΑΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ, ΕΙΧΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΚΕΙΝΟ ΕΝΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΤΣΑΙ, ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ!!!!
ΕΧΘΕΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΘΕΤΙΚΑ!!!!!
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΤΕΤΑΡΤΗ, ΣΤΟΝ ΕΚΤΟ ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ!!!!
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΜΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΘΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ!!

ΤΡΙΤΟΝ!!!!!
ΓΙΝΕΤΕ ΕΝΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΠΑΖΑΡΙ ΣΤΑ ΑΝΩ ΛΑΔΑΔΙΚΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!
ΑΠΟ 22/4 ΕΩΣ 3/5
ΠΑΙΡΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΜΟΥ!!
ΟΣΕΣ ΕΙΣΤΕ ΚΟΝΤΑ, ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!
ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΙΣ 8 ΤΟ ΒΡΑΔΥ!!
ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!!



ΑΥΤΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ!!!!!!

44 σχόλια:

  1. Μ' έβαλες σε μπελάδες με τα αυγά σου Ρένα μου! Ζήλεψα!! Θέλω κι εγώ! Βέβαια φέτος το Πάσχα αποκλείεται να προλάβω να τα φτιάξω αλλά θα φτιάξω μερικά το καλοκαίρι κι εγώ να τα έχω έτοιμα για του χρόνου να στολιστούν...
    Πολύ όμορφα όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΟΛΑ...ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΛΑΘΑΚΙ.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ Bazaar!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα αυγά από κομμένα μπουκάλια! Δεν είχα δεί την κατασκευή στο μπλόγκ της Ελένης, ενώ της άλλης μας αρτίστας τα ήξερα. Πολύ ώραία τα διακόσμησες και τα δύο Ρένα μου! Τα δε καλαθάκια είναι καταπληκτικά! Μα είσαι ακούραστη, φτού φτού φτού!!! Πώς τα προλαβαίνεις όλα ?? Και του χρόνου !
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα μου πολύ όμορφα τα αυγά! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες κατασκευές Μπράβο!!!Μ αρέσει ιδιαιτέρως το καλαθάκι.
    Καλή επιτυχία στο bazaar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητή φίλη τα αυγά σου και τα καλαθάκια σου υπέροχα.Κάνε και κάτι για τη φίλη σου την ακαμάτρα. Εγώ δεν έκανα τίποτα για το Πάσχα. Για το τσάι είμαστε μέσα. Θα καλέσουμε και όποιες φίλες έχουμε για ενίσχυση. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορώ μία φορά να σε επισκεφτώ και να μην προσκυνήσω?Τα γόνατα μου μελάνιασες....!!!!!Ψυχή μου ,απίστευτη δε ξέρεις πόσο σε θαυμάζω!Να σαι καλά,Ρένια ζαχαρένια!Φιλιά κατάμουτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τί διάλειμμα καλέ, να κάνουμε?
    Τη ρουφίξαμε όλη την ανάρτηση μονοκοπανιά!!!
    Μα πόσο όμορφα που είναι πάλι ΟΛΑ????!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εκτός του ότι είναι πολύ όμορφα, ο τρόπος που είναι φτιαγμένα είναι εντυπωσιακός..χρονοβόρο αλλά ευριματικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα τα αυγά Ρένα, πασχαλινά και ανοιξιάτικα.Μου άρεσε ιδιαίτερα ο στολισμός με τις πεταλούδες.Τι να πω ,αστείρευτη πηγή δημιουργικότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άλλοι χάνουν "τα αυγά και τα καλάθια" και εσύ μην πέσει στο χέρι σου χαρτί φτιάχνεις αυγά... καλάθια... κοσμήματα... και μην πεις κανείς πως δεν μπορείς να φτιάξεις τα πάντα από χαρτί!!!! Φιλεναδίτσα μου τα έφτιαξες καταπληκτικά!!!! και το σπιτάκι έγινε τέλειο!!!! Καλή επιτυχία να έχετε στο bazaar... κρίμα που δεν μπορώ να έρθω, αλλά αυτή είναι εβδομάδα επετείων και δεν μπορώ να λείψω από το σπίτι!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι να σου πώ Ρενακι μου..χαράς το κουραγιο σου παιδί μου... τα αυγά σου εχουν γίνει τέλεια !!! και τα δυό αλλα το αυγοσπιτακι μούρλια..ειναι χι..χι. και δεν μας κουραζεις να σε διαβαζουμε να το ξερεις μαθένουμε τόσα πράγματα!!!!. οπως τα καλαθακια απο χαρτί.........τι άλλο θα δουμε απο σενα δεν ξερω..... . να μην είμουνα επανω να ερχόμουνα για καφέ..!!!! σε φιλώ και φιλα μου όσες ξερεις..χι.χιχ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όπως πάντα όλα τέλεια!!! Δεν ξέρω πιο μου αρέσει πιο πολύ. Τα αυγά ή το καλάθι? Το χαρτί πραγματικά είναι από τα πιο αγαπημένα μου υλικά για χειροτεχνίες. Καλό Σαββατοκύριακο Ρένα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ΤΟ ΚΑΛΑΘΑΚΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!ΕΧΕΙ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΤΥΛΙΞΑ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΤΕΧΝΙΚΗ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ,ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΗ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχου! πόσα νέα σε μια ανάρτηση!!! Να είσαι καλά Ρένα μου και να μας δίνεις ιδέες και κουράγιο με την ενεργητικότητα σου!!
    Όσο για τα αυγουλάκια σου,τι να πω..........είναι όλα υπέροχα!!
    Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας όλα αυτά!! Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα!!!
    Τα αυγά σου είναι καταπληκτικά ιδικά εκείνο με τις πεταλούδες!
    Πολύ μου άρεσε το καλάθι που έφτιαξες και να σου πω ότι είναι πολύ ανθεκτικά εγώ στο δικό μου βάζω τα πάντα, απλώς τα πετάω και δεν παθαίνει τίποτα και πάντα έχει χώρο!!!!
    Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!!!!
    Να έχεις ένα καλό και όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ τώρα τι να πω;είσαι απίστευτη Ρένα μου!!!!όλες οι ώρες σου δημιουργικές!!!!!στον ύπνο σου τι κάνεις;τέλειες κατασκευές!!!!!αυγά από μπουκάλια!!!που να το φανταστώ!!!!!έχω πολλά να μάθω ακόμα!!!!!μπράβο στη φίλη μας για την ιδέα!!!!και τα υπόλοιπα τέλεια!!!!καλό σ/κ!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολύ όμορφα... μου έβαλες καινούργιες ιδέες. Το χαρτοπολτό το γνωρίζω χρόνια , αλλά δεν έχω μπει στη διαδικασία να φτιάξω κάτι . Μήπως το καλοκαίρι ήρθε η ώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απίθανα τα αυγά αλλά και τα καλάθια , Ρενάκι!! Είναι απίστευτο το πόσα πράγματα μπορείς να κάνεις με χαρτί!! Κι εγώ, βρίσκομαι σε φάση papier mache και μου αρέσει τρελλά!!!
    Ολα όσα εφτιαξες είναι απίθανα!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα στο bazaar!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φανταστικά όλα, έχω μείνει άφωνη! Θα προσπαθήσω κι εγώ να κάνω αβγό με μπουκάλι νερού. Για το bazzar δεν ήξερα,αλλά θα σας επισκεφτώ τη Μεγάλη Εβδομάδα. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καταπληκτικα Ρενάκι όλα!!και τα αυγα και το καλαθι το οποιο το έχω στο μυαλό μου συνεχώς ,έχω μαζέψει κάτι πακετάκια εφημεριδούλες που περιμένουν!Καλή επιτυχια στο παζάρι και φυσικά περιμένουμε νεώτερα και περισσότερα εμείς τα αχόρταγα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλα το αυγο απο το πλαστικο μπουκαλι δεν θα το φανταζομουν ποτε!!!το καλαθακι τελειο!!ευχαριστω πολυ τον καλο σου που διαλεξε το σχολιο μου!!χαχα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρενα εισαι φοβερη...οτι πιανεις στα χερια σου γινεται αριστουργημα!!!
    Ευχαριστω και για το κουπονι, το αξαργυρωσα κιολας!!!
    ΜΟυρλια ηταν το δωρακι μου!!!!
    Καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ολα καλα και ολα ωραια...ομορφες ιδεες και πολλαααα νεα!!αλλα εγω θα σταθω σε κατι μικρο....Ειπες οτι ειχες προετοιμασει τα μπουκαλενια αυγα απο το καλοκαιριιιιι?χαχαχααααααααα
    Ρενα ....εισαι απιιιιστευτηηηηη!!!!!ανεξαααντλητηηη!
    Η λεπτομερεια στο αβγο...ειναι τελειααααα!σε φιλωωωω
    Ξεκινααα γιατι σε λιγο εχεις μαθημαααα χιχιχιιιι (ολα θα τα μαθωωω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταπληκτικά, εξαιρετικά όλα!!! Και ωραία τα νέα!

    Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες σε σχέση με την κατασκευή τους. Η τεχνική με το στριμμένο χαρτί που έφτιαξες το καλαθάκι είναι η λεγόμενη "quilling"? Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν έχω πια λόγια !!! Ακούραστη στο μυαλό , στις σκέψεις στα χέρια , στον προγραμματισμό !!! Μη μου πεις όμως ότι άρχισες να σκέφτεσαι για τα επόμενα Χριστούγεννα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αχ καλη μου..........ολο τρεχεις κ ολα τα προλαβαινεις.....εμειναν τα ματια μου στο καλαθακι εχω κανει κγω αλλα δεν καταλαβα πως κανεις το δεσιμο μεταξυ τους.....εννοω αυτα τα μικρα που στηριζουν τους μεγαλους κυκλους.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι χεράκια είν' αυτά παιδί μου.... τόσο δημιουργικά και καλλιτεχνικά!!!!!!
    Εξαιρετικές όλες οι δημιουργίες σου όπως πάντα και άξια θαυμασμού η υπομονή σου αλλά και η επιμονή σου, άσε την ικανότητά σου και τη φαντασία σου!!!!!! Πάω να δω και να μελετήσω όλες τις παραπομπές!!!!!!
    Φιλάκια χιλιάδες Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εύγε μαθήτρια Ρένα!!!!!Είσαι πολύ επιμελής. Με τις αναρτήσεις σου , τις παραπομπές σου και τις....αντιγραφές σου.
    Ότι βλέπει το μάτι σου δεν το αφήνει το χέρι σου.
    Δουλεύεις νύχτα μέρα ή μάλλον μόνο την μέρα-ακόμη και μέσα στο αυτοκίνητο -όπως έγραψες.
    Την νύχτα τι γίνεται;Δεν υπάρχει ....υπνοπαιδεία;χα χα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είναι καταληκτικά Ρένα μου όλα σου τα αυγουλάκια!!! Τώρα βέβαια θα πέσει εντατική μελέτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαρούμενα και καλοφτιαγμένα και τα δύο αυγά σου!!! και με οικολογική συνείδηση!!!!Αεικίνητη και ακούραστη γίνεσαι το παράδειγμα προς μίμηση για όλες εμάς !!! Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Από το πρωί σήμερα δεν χορταίνω να βλέπω όμορφες δημιουργίες!!
    Υπέροχα τα Πασχαλινά αυγά, το καλάθι και ο κουμπαράς αυγοσπιτάκι!
    Η φαντασία δεν έχει όρια και ευχαριστούμε που τα δείχνετε να μαθαίνουμε και τα "πρωτάκια". Φιλιά!!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΚ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΒΙΛΛΙΩΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΛΛΟ!!!
    ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΜΟΥ ΔΕΙΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ!
    ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ!
    ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΣΤΟ YOUTUBE ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
    http://www.youtube.com/watch?v=Och42f0XdyY
    ΕΝΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!
    ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΜΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ!!!!
    ΣΑΣ ΕΧΩ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΖΑΡΙΟΥ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανεξάντλητη και πάντα επίκαιρη Ρένα μας !!! Τα αυγά, υπερπαραγωγές, το αυγοσπιτάκι γλυκούλικο και τρισχαριτωμένο, το καλαθάκι χάρμα οφθαλμών !!! Δεν χορταίνουμε να τα κοιτάζουμε και να τα χαιρόμαστε !!! Αυτό το μοίρασμα της γνώσης και η απόλαυση των δημιουργιών μέσα απο τα μπλόκς είναι αληθινή ευλογία !!! Καλή εβδομάδα και Φιλιά απο όλες μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. βρε τι όμορφα αυγά είναι αυτά Ρένα μου!!!Ειδικά αυτό σαν σπιτάκι!Εχω μείνει όπως πάντα άφωνη!1.000 μπράβο καλή μου!!!
    Πολλά φιλιά και καλή δημιουργική συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χίλια μπράβο χρυσοχέρα! Όλα πανέμορφα! Σε φιλώ, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Θαυμάσια ανάρτηση Ρένα! Από την αρχή ως το τέλος! Το μεράκι και αγάπη σε αυτό που κάνεις, φαίνεται σε όλες τις δημιουργίες σου!!! Εκείνες οι πεταλούδες σου, νομίζει κανείς ότι θα πετάξουν από τις παπαρούνες σου, που είναι έτοιμες να κουνήσουν τα πεταλά τους στο πιο μικρό θρόισμα του ανέμου!! Μπράβο και πάλι!
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καταπληκτικές δημιουργίες. Αυτό το αυγό σπιτάκι το λάτρεψα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα Ρένα μου, απίθανες οι δημιουργίες σου !!!! Μοναδικές Όταν υπάρχει μεράκι, ιδού το αποτέλεσμα!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η λάμψη απο τα κεριά της Ανάστασης να ζεστάνουν την παγωμάρα και να φέρουν στο κόσμο Αγάπη και Υγεία!
    Σου στέλνω Αναστάσιμα φιλιά έμπνευσης και δημιουργίας!!!
    Νάχεις πάντα υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...