Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

ΥΦΑΣΜΆΤΙΝΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΙ Secret Santa!!!!


Άντε κορίτσια, μπείτε στη σειρά για μια αναμνηστική φωτογραφία!!!!
Θα φύγουμε και δεν θα ξανασυναντηθούμε οι περισσότερες ποτέ!
Θα πάμε σε διάφορα μέρη να δώσουμε χαρά σε παιδάκια!!!!



Ναι ναι είμαστε έτοιμες, η κυρία που μας έφτιαξε αργεί!!!!


Εμείς ήδη φύγαμε από τις πρώτες και ταξιδέψαμε Νότια!!!!!


Κι εγώ ετοιμάζομαι, μια στιγμή να κουμπώσω το κουμπί μου!!!!!!!!


Κι εγώ έχω φύγει και στολίζω το δεντράκι μιας κπελίτσας!!!!!!



Εγώ να δείτε πού θα πάω!!! Πολύ μεγάλο ταξίδι προς το Βορρά!!!!!
Σε ένα μικρό κοριτσάκι!!!!!!


Όλες αυτές τις μπάμπουσκες κι άλλες πολλές, τις έφτιαξα για να πάνε σε μικρά παιδάκια και να δώσουν χαρά !


Ήδη όπου έφτασαν, τις υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό!!!!




Τί λουλουδάκια , τί καρδούλες στολίζουν τα όμορφα φουστανάκια τους!!!!
Θα αξιοποιηθούν και οι κλωστές που έχουν περισσέψει από κεντήματα!!!!






Να μη βάλουμε και λίγο ρουζ;
Να βάλετε, αλλά γρήγορα γιατί έχουμε αργήσει πάρα πολύ!!!!


 Δεν φταίμε εμείς κυρία μοδίστρα, εσείς μια έχεις το ένα μια έχεις το άλλο και μας αφήνεις να περιμένουμε κι εμείς και τα παιδάκια!!!!!






Ωραία, τώρα που σας βρήκα όλες μαζί κι αφού βάλατε και το ρουζ σας, πιαστήτε να χορέψουμε κι ένα καλαματιανό πριν τραβήξει η κάθε μια το δρόμο της!!!!


Αυτές τις όμορφες ματριόσκες  τις έφτιαξα με τις οδηγίες της Άννας, το το ντουλαπάκι ντε, όταν μαζευτήκαμε στο καφέ κουμπί, για το πάρε δώσε του μήνα!!!!
Εκεί βέβαια έφτιαξα μία για το παζάρι του  συλλόγου δρόμοι ζωής
Μου άρεσαν όμως τόσο πολύ κι αφού είχα πολλά υλικά, είπα να δώσω χαρά και σε άλλα παιδάκια!!!!
Έφτιαξα πολύ περισσότερες, αλλά πριν ακόμα τις φωτογραφίσω, έκαναν φτερά!!!!!
Δεν πειράζει όμως,  στον λιγο ελεύθερο χρόνο που έχω,  συνεχίζω να φτιάχνω και να στέλνω όπου μπορώ.


Αυτό τον καιρό, όπως κάθε χρόνο, γίνονται πολλές ανταλλαγές δώρων μεταξύ των μπλόγκερς!!!
Δεν θα δηλώσω εγώ συμμετοχή;
Η μία ήταν στο σπιτάκι της Μαριλένας!
Διάλεξε το ταίρι μου και ήμουν πολύ τυχερή!!!!!!
Το πρώτο πακετάκι λοιπόν ήδη έφτασε από την Νίκη και το ονειροποιείο της!!!!
Ένα όμορφο κουτάκι με χειροποίητα δωράκια για τα μικρά μου κι ένα υπέροχο γούρι για μένα!!!!
Για μένα φυσικά ήταν και η πανέμορφη χειροποίητη κάρτα!!!!!
Τα σοκολατάκια Νίκη μου, ήταν για μένα ή για τις μικρές; Μάλλον τις ξεγέλασα γιατί νομίζω έφαγα τα περισσότερα!!!!!!


Αυτά τα μκρά δωράκια , μας δίνουν λίγη χαρά για να ξεχάσουμε έστω για λίγο, ό,τι μας στεναχωρεί!!!!!


Το δικό μου θα φύγει λίγο καθυστεριμένα αυτήν την εβδομάδα, αλλά ευτυχώς θα είναι πριν τα Χριστούγεννα στον προορισμό του!!!
Δεν σας λέω βέβαια τί στέλνω ούτε και πού, γιατί θα χαλάσω την έκπληξη!!!!!!


Σε εξέλιξη είναι άλλες δύο ανταλλαγές, μόλις ολοκληρωθούν, θα σας ενημερώσω!!!!!



Το ένα από τα μικρά μου, προσπαθεί να πει στον Αη Βασίλη με ζωγραφιές , τί θέλει!!!!
Ωχ , αυτοκίνητο βλέπω, λες; Από τώρα; Καήκαμε!!!!


Το άλλο, προσπαθεί να του μαγειρέψει κάτι , για να τον καλοπιάσει!!!!!

Όπως καταλαβαίνετε, είμαστε πολύ απασχολημένες!!!!!!!


Ελπίζω κι εύχομαι να είμαστε όλοι καλά και να περάσουμε όμορφα με τις οικογένειες μας!!!!!!!!!!!

66 σχόλια:

  1. Ακούω τι σιγοψιθυρίζουν οι μπαμπουσκες τραγουδιστά:
    -όχι δεν χωριζόμαστε για πάντοτε παιδιά
    μα θα ξανανταμώνουμε, στης Ρένας την καρδιά!!!
    Μπράβο σου, καλοτάξιδες!!!
    να χαρείς τα δωράκια σου, και να βοηθήσεις τον Αη Βασίλη, στα δώρα των εγγονιών σου!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην καρδιά μου είναι όλες Βαρβάρα μου αλλά πρέπει να τις αποχωριστώ για να πάνε σε άλλες αγκαλιές.
      Θα τον βοηθήσω τον Αη Βασίλη σίγουρα

      Καλές γιορτές. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. καλοταξιδες υπεροχες!!!καλες γιορτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι πανέμορφες ...Κυρίες είναι αυτές εδώ. Μπράβο στα χέρια σου. Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τις θαυμάζω και δεν τις χορταίνω αυτες τις μπάμπουσκες, εχουν τόση ποικιλία κι όλες είναι τόσο όμορφες και καλόγουστες!!
    Οι Νταλλαγες είναι τόσο όμορφες αυτη την εποχή! Χαιρομαι που σας άρεσαν τα δωρακια! Τα σοκολατάκια ήταν και για τις τρεις, αλλά δεν πρεπει να αφηνουμε τα παιδιά να τρωνε πολλά γλυκα, οπότε καλά εκανες 😉.
    Ευχομαι ο αγιος Βασίλης να ακούσει τις επιθυμίες τους, όπως και κάθε παιδιού σ' αυτόν τον κόσμο!
    Φιλιά πιλλά!!!❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, οι δημιουργίες σου είναι πάντα ξεχωριστές!
      Ρένα, να τα χαρείς τα υπέροχα δωράκια της Νίκης!
      Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
    2. Εγώ να δεις που τις είχα στολισμένες για μέρες επάνω σε ένα ράφι και τις καμάρωνα!
      Ο Αη Βασίλης εύχομαι να μας φέρει υγεία κι αγάπη σε όλο τον κόσμο.
      Καλές γιορτές και Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Καλές γιορτές.

      Διαγραφή
  5. Καλέ, πόσες έφτιαξες!!!!!!!!!!!!!???? Δεν το πιστεύω!!!!
    Τι όμορφες που είναι όλες τους!!! Σίγουρα θα δώσουν χαρά στα παιδάκια που θα τις λάβουν!!! Να χαρείς τα όμορφα δωράκια της Νίκης!!! Και καλή συνέχεια...πριν πούμε καλές γιορτές! Με τις δύο κουκλίτσες βοηθούς σου, σίγουρα θα έχετε ακόμα πολλά να φτιάξετε!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και συνεχίζω Μαρία Άννα μου.
      Άρεσαν πολύ και λέω να χαρίσω όσες πιο πολλές μπορώ.
      Οι βοηθοί μου είναι αστέρια.
      Μετά την επέμβαση τους, χρειάζομαι βοηθούς για συμμάζεμα 😂😂😂😂
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Πόσο υπέροχες! Πόσες πολλές! Πόσο διαφορετικές μεταξύ τους! Κάθε μία ξεχωριστή. Πανέμορφα στολισμένες και μάλιστα για καλό σκοπό. Τι να πω, Ρένα μου? Γεια στα χέρια σου!!!!!!!
    Όσο για το Secret Santa σου, μπράβο στη Νίκη, πολύ όμορφα τα δωράκια της.
    Τα εγγονάκια σου πάντως είναι αστέρια!!!!!!!
    Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου προσπαθώ να βγάζω σχέδια αναλογα με τα υλικά που έχω κι έχω πολλά, ξέρεις εσύ 😊😊😊😊
      Ανυπομονώ να πιούμε καφέ την Παρασκευή.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Yπέροχες οι μπαμπουσκες,τα δώρα σου να τα χαρείς και σκέτη απόλαυση οι μικρές!!!Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρισαριτωμένες και πού αγαπησιάρες οι μπάμπουκες που έφτιαξες Ρένα μου !!! Σίγουρα θα ενθουσιαστούνε τα παιδάκια που θα συντροφέψουνε !!! Τα δωράκια και οι ευχές των ανταλλαγών μας διαποτίζουνε με το γιορτινό κλίμα και είναι τόσο όμορφη αυτή η συνήθεια !!! Αστεράκια οι εγγονούλες !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Συνεχίζω γιατί έχω πολλά αποθέματα σε υλικά. Αυτές και για Πασχαλινό δώρο κάνουν.
      Τα μικροδωράκια μας φωτίζουν τις μουντές μέρες.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Υ π έ ρ ο χ ε ς οι μπάμουσκες!!!!!!!! Μία προς μία!! Και κοίτα πόσες έφτιαξες. Μα τι χρυσοχέρα είσαι πιά....Χρόνο δεν έχεις μ'αυτά τα δυο πλάσματα που έχεις αλλά μέσα σ'ολα! Μπράβο σου χαίρομαι τόσο πολύ Να χαίρεσαι και τα δωράκια σου Σίγουρα μας φτιάχνουν τη διάθεση όλα αυτά. Να σαι καλά να δημιουργείς, να προσφέρεις και να δέχεσαι δώρα πάντα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημα δεν είναι οι μικρές, Το πρόβλημα είναι το μεγάλο μωρό, η 87χρονη μαμά μου .
      Αλλά ευτυχώς προς το παρόν καλά πάμε. Ο χρόνος είναι λίγος, αλλά αυτή είναι και η διασκέδαση μου.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφες που είναι Ρένα μου και τα δωράκια σου πανέμορφα!!!!!Να χαίρεσαι και τα κουκλάκια σου τα υπέροχα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Ρένα σκόρπισες για άλλη μία φορά χαρά σε παιδάκια με τις όμορφες δημιουργίες σου. Να χαρείς τα δώρα σου.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τα χάρηκαν πάρα πολύ Ελένη μου. Συνεχίζω ακάθεκτη.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφο να έχεις χαρά στο σπίτι σου!!!!!! Μπράβο Ρένα για τις υπέροχες κουκλίτσες σου. Να το χαίρεσαι το δώρο σου, πέρυσι ήμουν κι εγώ μια από τις τυχερές που κέρδισαν το γούρι της Νίκης! Πάντα τυχερή να είσαι, με υγεία! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ Ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου να είσαι καλά.
      Όταν δεν κάνουμε βόλτες, με κάτι πρέπει να ασχοληθούμε.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Ρένα μου!! Γέλασα απίστευτα με το καλαματιανό!!!! Πόσες έφτιαξες;;; Κι είναι και τόσο όμορφες, μπράβο σου!! Θα τις καταχαρούν παιδάκια και μεγάλοι!!
    Η Νίκη σου ετοίμασε λουκούλειο πακέτο!!! Πανέμορφα όλα να τα χαρείς!!
    Τα εγγονάκια σου είναι κουκλάκια και σίγουρα θα βοηθήσουν και σε άλλες δημιουργιες!!!! Ε, δεν θα τα αφήσει έτσι ο Αγιοβασίλης!!! :))
    Με το καλό να χαρείς με τους αγαπημένους σου τις γιορτές Ρένα μου και σε ευχαριστώ πολύ κι εσένα και την Νίκη για την συμμετοχή σας στην ανταλλαγή μας!! Πάντα με υγεία!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου κι εγώ σ ευχαριστώ για την ανταλλαγή που διοργάνωσες για άλλη μια χρονιά.
      Το γούρι της Νίκης είναι υπέροχο.
      Εύχομαι και σε σένα καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. κουκλες οι κουκλες...........!!!!κ οι βοηθοι σου ομως δεν πανε πισω.......σ ακολουθουν....μπραβο Ρενάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις εσύ από βοηθούς Σοφία μου.
      Μέσα σε όλα είναι.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Μα τι καλλιτεχνική δουλειά έκανες Ρένα μου; Υπέροχες οι ματριόσκες σου. Είμαι σίγουρη ότι θα χαρίσουν πολλά χαμόγελα.
    Χαζεύω το ζήλο που επιδεικνύουν τα εγγονάκια σου και λάτρεψα την πρωτοτυπία τους. Και οι ζωγραφιές και το καλόπιασμα ήταν εξαιρετικές ιδέες χαχα
    Να τα χαίρεστε τα κουκλιά και εύχομαι ο Άγιος Βασίλης να τους φέρει ότι επιθυμούν.
    Καλές γιορτές να έχουμε Ρένα μου και καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Οι ματριοσκες πέρασαν όλα τα τεστ από τις εγγονές μου,οπότε θα αρέσουν πολύ.
      Από τον Αη Βασίλη θέλουν πολλά και να δούμε πώς θα αρκεστούν σε ένα.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. όλες οι μπαμπούσκες είναι πανέμορφες Ρένα μου! Μπράβο σου ! Μου αρέσουν πολύ όλα σου τα έργα καθώς και η γραφή σου ! Εύχομαι να έχετε φέτος τις πιο όμορφες γιορτές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου,Το ίδιο εύχομαι και σε σένα.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι μπαμπουσκες μου.
      Ευτυχώς με το πατσγουορκ περισσεύουν πολλά κομματάκια.

      Διαγραφή
    2. Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά Ελένη μου.

      Διαγραφή
  18. Μα πώς τα καταφέρνεις και βγάζεις τέτοια ποσότητα, με απίστευτη ποιότητα (ούτε μηχανή να τις έβγαζε);
    Η μια καλύτερη απ' την άλλη Ρένα μου!
    Γελάω ακόμα με το μονόλογο σου για το δώρο που θα ζητήσει η Ευγενία :-)
    Kαλορίζικα και καλότυχα τα δώρα της Νίκης και του χρόνου να είμαστε καλά Ρενάκι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ποιότητα και η ποσότητα οφείλονται στην προϋπηρεσία στο κέντημα και στο ράψιμο από μικρή.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Είναι να μη γελάς, αφού θέλει να μάθει να οδηγεί από τώρα.
      Με το αυτοκίνητο που τρέχει ο γιος μου και μπαμπάς της στους αγώνες, καμαρώνει σαν να τρέχει αυτή. 😂😂😂😂
      Και του χρόνου με υγεία Μαράκι μου.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Πάρα πολύ όμορφες Ρένα μου! Και του χρόνου να είσαι καλά! Να περάσετε υπέροχα τις γιορτινές μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου.
      Κι εσείς το ίδιο.
      Υγεία κι ευτυχία σας εύχομαι.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Ρενα μου αφούπρόλαβες και εκανες τόσες πολλλες μπαμπουσκες και με τόση δουλεια σαν μπειμπη σιτερ ουτε του παπα να μην το πεις φιλεναδα χα..χα..
    Αλλα απο την άλλη αν δεν είχες και τις βοηθούς σου μοναχη δεν θα τα καταφερνες.ε;..χα..χα. Πολυ ομορφη η ιδες με τις κουκλιτσες και πολύ δουλεια εχουν αυτα τα μικρούλικα...τελειες ειναι και τα πανινα κορίτσια σου και τα κουκλακια σου οι εγγονουλες...
    Για δες το αυτό με την Ευγενούλα σου ...αμαξι ε;.χα..χα..
    Ειναι τοσο ωραια να μπορίς να δινεις χαρα εκει πυ την χειάζονται Ρένα μου.. να περνατε ομορφα όλοι καλη εβδομαδα..φιλάκιαααααα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μόνο μπέιμπι-σίτερ Ρούλα μου και γιαγιά-σίτερ,που είναι πιο δύσκολο.
      Δόξα το Θεό προς το παρόν τα καταφέρνω.
      Ότι βοηθάνε οι κούκλες μας,βοηθάνε 😂😂😂
      Τα ανακατεύουν όλα όσα μπορούν.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Ω! Δουλειές με φούντες βλέπω!
    Οι ματριόσκες, δεν το συζητώ, είναι πάαααααρα πολύ ωραίες!
    Καλώς τα δέχτηκες τα δωράκια και δεν πειράζει που έφαγες τα περισσότερα σοκολατάκια. Θυσία είναι αυτό, γιατί τα παιδιά δεν κάνει να τρώνε πολλά γλυκά!
    Τα οποία παιδιά, από ότι βλέπω, έχουν πάρει τα ταλέντα σου!
    Καλή εβδομάδα Ρένα Χριστοδούλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα από τα ταλέντα μου ,είναι τα ανακάτεμα από μικρή.
      Αυτό το χουν σίγουρα, αλλά πιστεύω ότι κάτι θα μάθουν αφού βλέπουν συνέχεια.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι μπαμπουσκες μου, γιατί και σε μένα άρεσαν πολύ κι απολαμβάνω την κατασκευή τους.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Καταπληκτικές οι ματριόσκες ,η μία ποιο όμορφη από την άλλη!!!!!
    Έχεις την ποιο όμορφη και απολαυστική παρεούλα,να τα χαίρεσαι Ρένα μου και να τα καμαρώσεις όπως επιθυμείς!!! Το δωράκι σου υπέροχο!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Οι αγάπες μου όντως είναι η καλύτερη παρέα.
      Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Υπερπαραγωγή έκανες! Και είναι όλες υπέροχες!
    Όπως υπέροχα είναι και τα δώρα που έλαβες από τη Νίκη!
    Να τα χαρείς Ρένα μου!
    Και να χαίρεσαι και τα εγγονάκια σου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ Ευχαριστώ πολύ για όλες τις ευχές σου Μαρία μου.
      Να είσαι καλά.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Μικρές χαρές που ομορφαίνουν τη ζωή!
    Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Μαρία μου.
      Και του χρόνου να είμαστε καλά.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  25. Γέμισε ο τόπος κοριτσάκια και τι κοριτσάκια, το ένα πιο όμορφο από το άλλο!
    Ξέρεις όμως πολύ καλά Ρένα μου, πια κοριτσάκια θα κλέβουν πάντα τη καρδιά μας!
    Καλές γιορτές να έχετε όλοι σας, με χαρές και πολύ αγάπη γύρω σας!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μικρούλες μας όντως κλέβουν την καρδιά μας.
      Καλές γιορτές και και σε σας Στεφανία μου με υγεία και ευτυχία.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. Αγαπώ πολύ τις ματριόσκες και οι δικές σου έγιναν υπέροχες!
    Να χαρείς τα δωράκια σου, καλές γιορτές σου εύχομαι με υγεία! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τις αγαπώ γι'αυτό και τις έφτιαξα.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Έλλη μου.
      Καλές γιορτές και σε σας με υγεία και χαρά.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  27. Τόσες πολλές και τόσο όμορφες ολες Ρένα μου, γεια στα χέρια. Και τα δωράκια σου όμορφα να είσαι καλά να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σου αξίζουν συγχαρητήρια αγαπημένη μου φίλη!!! μπράβο σου χρυσοχέρα μου!!! υπέροχες όλες οι μπαμπούσκες σου!! και πότε πρόλαβες όλα αυτά, με την πριγκίπισσά σου παρέα??? Καλές γιορτές Ρένα μου σε όλη την όμορφη οικογένειά σου!!! να περάσετε υπέροχα !!! <3 φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φανούλα μου.
      Την ώρα που κοιμάται,προσπαθώ να ξεκουραστώ φτιάχνοντας τα κουκλάκια μου.
      Καλές γιορτές και σε σένα και του χρόνου με υγεία.

      Διαγραφή
  29. Τι όμορφες που είναι !!!!! Σίγουρα θα δώσουν μεγάλη χαρά !!! Μπράβο σου για την προσφορά αγάπης !!!! Να χαρείς τα δώρα σου και του χρόνου !!!! Ετοιμάσου γιαγιά να ξηλωθεις για τα εγγονάκια σου !!!!!! Φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου.
      Κάνω ό,τι μπορώ στο λίγο χρόνο που έχω.
      Το ξήλωμα είναι σίγουρο 🤣🤣🤣🤣
      Καλές γιορτές και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  30. Ρένα μου γλυκιά υπέροχες οι μπάμπουσκες και μία είναι δικήηηηη μουουου! Σ' ευχαριστώ πολύ κι ακόμα πιο υπέροχα είναι τα χρυσά μικρά χέρια που ζωγραφίζουν και μαγειρεύουν! Καλές γιορτές κι ευτυχία αγάπη υγεία! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα δωράκια Μαίρη μου.
      Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία.

      Διαγραφή
  31. Τι υπέροχες που είναι Ρένα μου!!τι λεπτοδουλειά που έχουν!!!μπράβο φίλη μου και του χρόνου να είσαι καλά!!!να χαίρεσαι την οικογενειά σου!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εντάξει... Με τον καλαματιανό τι να πω; Κλαίω!!!!
    Α ρε Ρενάκι! Υπέροχες οι μπάμπουσκες, υπέροχο και το πακέτο σου!
    Και του χρόνου!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Όταν πριν τις γιορτές καμάρωνα τις υπέροχες μπαμπουσκες σου, δεν περίμενα πως μία θα έφτανε στα χέρια μου!!!Ευχαριστώ πάρα πολύ Ρένα, είναι υπέροχη!!!Έδωσες πολλή,πολλή χαρά όχι μόνο στον μικρό,αλλά και σε εμένα!!!Την στόλισα μαζί με την κάρτα σε μία γωνιά του σπιτιού , όπου μπορώ να την καμαρώνω συνέχεια!!!Ευχαριστώ πάρα, πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Συγχαρητήρια πολύ όμορφες ολες.Γεια στα χεράκια σου.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...