Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ!!!!!!!!!!!!!!




ΑΧ!! Να κάτσω λίγο στον ήλιο να ζεσταθεί το κοκαλάκι μου!!!
Κλεισμένη τόσα χρόνια μέσα σε ένα ντουλάπι , περίμενα πότε θα έρθει αυτή η μέρα, να δω το φως του ήλιου και πάλι!!!!


Ναι , αλήθεια λέει η τσαντούλα μου!!!!!!!!
Από πάντα μπορεί να έκανα πολλά πράγματα , αλλά μερικές φορές αν έμπαινε κάτι στο ντουλάπι για αργότερα, έμενε εκεί μέχρι νεοτέρας!!


Έτσι και αυτή η τσάντα ξεκίνησε για να συνδυαστεί με ένα ταγιέρ μου, αλλά δε τελείωσε ποτέ γιατί δεν αποφάσιζα τι φόδρα θα βάλω μέσα!
Όσες φορές ανοίγω αυτό το ντουλάπι και κάνω ανασκαφές, ολο και κάποιο μισοτελειωμένο παίρνει άφεση αμαρτιών και βλέπει το φως του ήλιου!!!
Έτσι ήρθε και η σειρά της τσάντας, που τη θυμήθηκα γιατί βρήκα ένα ύφασμα που μου άρεσε για φόδρα!!
Δε καθυστέρησα στιγμή, μη και αλλάξω γνώμη πάλι!!!
Αν γινόταν αυτό η ποινή θα ήταν ισόβια κάθειρξη μάλλον και δε τόθελα!!


Την έραψα μάνι μάνι και νάτη όλο καμάρι!!!
Τι σας έλεγε στην αρχή;
Ότι περίμενε πολλά χρόνια;



 Δείτε την ημερομηνία στην εφημερίδα που είχα βάλει μέσα για να μη χαλασει το σχήμα της!
1993 14 Δεκεμβρίου!!!!!
21 χρόνια, δε το πιστεύω ούτε κι εγώ!!!!
Ενηλικιώθηκε!!!!!!


Κόκκινη σουέτ δερματίνη και μαύρα κορδόνια στολίζουν το εμπρός μέρος!!

Της αξίζει λοιπόν μια καλύτερη τύχη από δω και μπρος, γιαυτό και αποφάσισα να τη στείλω ένα ταξιδάκι μέχρι την Πάτρα για το παζάρι που θα γίνει εκεί για το Αντωνοπούλειο ίδρυμα!!
Ελπίζω η φίλη που θα την αποκτήσει να τη βγάζει συχνά βόλτα για να παίρνει τον αέρα της!
Αρκετά έμεινε κλεισμένη μέσα!!!!!!



Η έκθεση θα γίνει στις 10-11 Οκτωβρίου, γιαυτό φίλες μου βιαστήτε!!!!!!!
Εδώ http://antonopoulitses.blogspot.gr/p/2014.html θα δείτε και όλες τις άλλες που είναι ήδη έτοιμες!
Αν ξέρεε να ράβετε η να πλέκετε , φτιάξτε και στείλτε μια στη διεύθυνση

Ν. Αντωνοπούλου
Διομείας 18
263 32
Πάτρα

28 σχόλια:

  1. Μια τόσο όμορφη τσάντα τόσα χρόνια περίμενε!!!! Ευτυχώς που τα μαζεύουμε όλα και τα καταχωνιάζουμε και μετά από χρόοοοοονια τα αξιοποιούμε !!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα ενηλικιώθηκε η κοπέλα και μετά από ένα τέτοιο λιφτινγ αξιζε το ταξιδάκι της! "Θα κάψει καρδιές"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έρχεται ο καιρός που όλα τα φυλαγμένα πράγματα βρίσκουν το σκοπό τους και τον προορισμό τους.Έγινε πολύ όμορφη και θα είναι τυχερή όποια θα της κάνει παρέα από δω και μπρος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη έγινε η τσαντούλα, έστω και με λίγη καθυστέρηση :)) Καλό ταξίδι να ΄χει και καλή τύχη! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αναμονή άξιζε τον κόπο! Έγινε πολύ όμορφη η τσάντα και με γεια στην τυχερή που θα την πάρει! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη η τσάντα σου! Έχω κι εγώ μια κλεισμένη στο ντουλάπι, ευκαιρία είναι να την αποτελειώσω και να τη στείλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είδες που λένε "κάθε πράγμα στο καιρό του"???? ε αυτή η υπέροχη τσαντούλα "είχε κρυφτεί" γιατί δεν ήθελε να πάει πουθενά αλλού εκτός από την Πάτρα!!!!!! Φιλιά καλημέρας και ευχές για το κοριτσάκι σου... Να την καμαρώσεις όπως εκείνη επιθυμεί!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά, αυτά τα ντουλάπια και τα μπαούλα μας, κρύβουν πράγματι θησαυρούς! Πολύ όμορφη η τσαντούλα σου, Ρένα μου! Πήρε αξία η παραμονή της και αυτή βρήκε επι τέλους τον προορισμό της. Καλή επιτυχία να έχει το μπαζάρ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφη! Τελικά είχε το λόγο της που έμεινε τόσα χρόνια έτσι !
    Φιλάκια πολλά Ρένα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρένα μου υπέροχη η τσάντα, ευχαριστώ για τη διεύθυνση θα τα στείλω τη Δευτέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι ντουλάπες μας, τα συρτάρια μας, τα σεντούκια μας.....κρύβουνε θησαυρούς και ημιτελείς "συμφωνίες" που λέω εγώ.....και κάποια στιγμή δίνεται η αφορμή να αξιοποιηθεί το κάθε !!! Η κόκκινη τσάντα σου, καλοφτιαγμένη και ευρύχωρη, θα λάμψει στο παζάρι της Πάτρας και σίγουρα θα γίνει αγαπημένο αξεσουάρ όποιας την αποκτήσει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα μου είναι πολύ ωραία και σίγουρα σε κάποια θα αρέσει εκεί που θα πάει...
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχαχα Ρένα από το '93 ε;
    Εγινε πολύ όμορφη όμως και βρήκε και καλό δρόμο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη έγινε η τσάντα!!!
    Σίγουρα θα κάνει πολλές βόλτες στην Πάτρα (και όχι μόνο)!!!
    Καλή επιτυχία να έχει το μπαζάρ!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ωραίο που έγινε η τσάντα! Καλή επιτυχία για το μπαζάρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ..να σε καλα Ρενα μου..ολα καλα..με την δουλεια..με το μαγαζι..δοξα τον Θεο..σιγουρα στην Αννιω..θα τα πουμε..χαρουμενο σ.β..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είμαι σίγουρη πως όποια την αποκτήσει θα την πηγαίνει συνέχεια βόλτες να την καμαρώνουν όλοι!
    Καλή επιτυχία στο παζάρι!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χα χα χα !!!! Η τσάντα σου ενηλικιώθηκε και θα αναζητήσει καινούργιο αφεντικό στο μπαζάρ !!!! Εύχομαι να πουληθεί πρώτη -πρώτη !!!!!
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ
    φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρένα μου γειά σου.
    Ευχαριστούμε γιά την ωραία σου τσάντα.Ηδη φιγουράρει μαζί με τις υπόλοιπες .Από ήλιο θα χορτάσει τόσο,που κάποτε θα νοσταλγίσει τη δροσιά του βορρά.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αργησε αλλά θα κάνει την Πάτρα να ..τρίξει στο πέρασμά της η κατακκόκινη τσάντα σου, Ρένα!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραία η τσάντα με ωραίο κόκκινο φωτεινό χρώμα !!!μετά απο τόσα χρόνια θα κανει ΄μακρινό ταξίδι γιά καλό σκοπό!!!να είσαι καλά Ρένα μου καλή επιτυχία στο μπαζάρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχη η τσάντα σου .....δεν είσαι η μόνη που αφήνει πράγματα και τα τελειώνει αργότερα . κι εγώ όταν ψάχνω για κάτι συνήθως βρίσκω κάτι άλλο μισοτελειωμένο.
    Καλό φθινόπωρο
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Άπαιχτη η τσαντουλα σου!
    Καλη εβδομάδα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κάτι ήξερε η τσαντούλα και περίμενε τόσα χρόνια Ρενα μου. Καλόγουστη με όμορφο χρώμα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και στη δική μου ντουλάπα φωνές ακούγονται ειναι αυτά τα μισοτελειωμένα που δεν αντικρύζουν το φως του 'ηλιου!προχτες τους άνοιξα και τωρα ένα πουλοβεράκι πλέκεται!ωραία η τσαντούλα σου και η φόδρα ειναι φανταστική της ταιριάζει γάντι!!Καλή επιτυχία στο μπαζαρ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρενα μου όμορφο η τσάντα σου !!!! και ας περάσαν λίγα χρονιά ..
    καλη επιτυχια στο μπαζαρ ..καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ομορφη η τσαντα σου Ρενα ! Μου αρεσε πολυ και η φοδρα που της εβαλες!
    Καλοπουλητη να ειναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...