Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

ΚΟΥΚΟΥΒΑ ΚΟΥΚΟΥΒΑ!!!!!!!!!!






΄-Θέλεις να σου πω μια ιστορία Ευγενία μου!!!!!

-Ναιιιιιιιιι!!!!!!

-Πριν να γεννηθείς εσύ η γιαγιά σου αποφάσισε να φτιάξει ένα μπλογκ!!!!!

-Τι είναι το μπλογκ γιαγιά;

-Περίμενε να τελειώσω την ιστορία μου και μετά θα σου λύσω ΄όλες σου τις απορίες!!!!!
Αν και δεν ήξερε τίποτε στην αρχή η γιαγιά σου, ρωτώντας και με βοήθεια από καλές φίλες τελικά έμαθε!!!

-Μπράβο γιαγιά είσαι σαίνι!!

-Άκου Ευγενία μου τι θέλω από σένα τώρα!!!!!

-Ότι θέλει η γιαγιά μου!!!!!!!

-Αυτή η ανάρτηση είναι η 300η!

-Τι είναι ανάρτηση γιαγιά;

-Είπαμε στο τέλος οι ερωτήσεις!!!!!!
Επειδή λοιπόν όλο αυτόν τον καιρό οι καλές μου φίλες μου έκαναν παρέα και μοιραστήκαμε μαζί ιδέες ,τεχνικές και πολλά άλλα  πράγματα, σκέφτηκα να τις κάνω ένα δωράκι!

-Γιούπι, τρελαίνομαι για δώρα γιαγιά, τρέξε να προλάβουμε τα μαγαζιά!!!!

-Περίμενε περίμενε, δε θα τα αγοράσουμε!!!!

-Γιαγιάαααααααα, δε φαντάζομαι να θέλεις να τα κλέψουμε!!!!!!
Όλα κι όλα να πάω φυλακή ακόμη δε βγήκα από τ αβγό!!!

-Όχι καλέ, που πήγε το μυαλουδάκι σου!!!!!

-Είπα κι εγώ !!!

-Εδώ θέλω τη βοήθεια σου, να μου δώσεις καμιά ιδέα!!!!!

-Να τις χαρίσουμε τα τραγουδάκια που μου τραγουδάς κάθε μέρα;

-Καλά είναι αυτά, αλλά θέλω κάτι να φτιάξω Ευγενία μου!!!!

-Τι μωρέ γιαγιά; Ακόμη δε ξέρω να φτιάχνω τίποτε εγώ!!!!
Αφου δε με αφήνεις να πειράζω τα πράγματα σου!
Που να βρούμε υλικά, θα ξοδέψεις κι ένα σωρό λεφτά!!!!

-Όσο γιαυτό μη στεναχωριέσαι , μια βόλτα στην αποθήκη και όλο και κάτι θα βρούμε!!!!

-Φύγαμε τότε, για ανακάτεμα είμαι μανούλα!!!
Δες τι βρήκα γιαγιά!!! Κάτι χάντρες λίγα καλαμάκια κι ένα σπάγκο, σου κάνουν;

-Τέλεια Ευγενία μου, τι λες να φτιάξω με αυτά!!!!

-Μη τα θέλεις όλα από μένα μικρό κορίτσι, εσύ να σκεφτείς όσο εγώ θα σου τραγουδάω το αγαπημένο μου τραγούδι!!!!



Μπράβο Ευγενία μου, με βοήθησες πάρα πολύ!!!!
Αυτό θα κάνω!!
Μικρές κουκουβάγιες για γούρι του 2015!!








Με την πολύτιμη βοήθεια της Ευγενίας μας και υπό την επίβλεψη της, έφτιαξα μερικές κουκουβάγιες τις οποίες θα κληρώσω για να σας ευχαριστήσω για την ωραία παρέα  που μου κάνετε όλο αυτό τον καιρό από το Μάιο του 2011!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ όλες σας κι εύχομαι να συνεχίσουμε παρέα για πολλές πολλές ακόμη αναρτήσεις!!!!

Ακούστε και τα τραγουδάκια που σας αφιερώνει η Ευγενία!!!!

Να είστε όλες καλά!!!!!!!

46 σχόλια:

  1. Καλέ πότε μεγάλωσε τόσο η Ευγενίτσα σας και πάει η γλώσσα της ροδάνι???? Όμορφες οι κουκουβάγιες σου..... εύχομαι να φτάσεις γρήγορα τις 1000 αναρτήσεις και μαζί με την Ευγενία να φτιάξετε ακόμα περισσότερα δώρα!!!! Φιλιά και στις δυο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου !!!!
    Η κουκουβάγια-γούρι πολύ όμορφη !!!!
    Η Ευγενίτσα σας γλύκα, να την χαίρεστε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. vraia ιδεα...να σας ζησει κ η ευγενια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τις χιλιάσετε τις αναρτήσεις, να χαιρόσαστε την εγγονούλα και όσο για την κουκουβάγια, δεν έχω λόγια, είναι πανέμορφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημεραααα!!!!να τις χιλιασετε .... με υγεια .εμπνευση...και δημιουργια....
    πωπω!!!το μωρο μεγαλωσε....φτου!!!!φτου!!!!χιχι...για το ματι οπως λενε......κι μια μεγαλη γλυκια....γιαγιαδιστικη αγκαλιαααααα!!!!
    η κουκουβαγιισ...υπεροχη....
    νασαι καλα Κυρια μου.....
    καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου φαίνεται σα να σε γνωρίζω από πάντα....και πάντα θα θυμάμαι το καδρόνι της οικοδομής που το μεταμόρφωσες σε τέχνη και ήταν η αφορμή να σε γνωρίσω! Χρόνια πολλά και καλά στο σπιτάκι σου....και στο ιντερνετικό και στο κανονικό!!!!Νίκη-Andria!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με το καλό και στις 1000 Ρένα μου!! Οι κουκουβάγιες σου απίθανες, νομίζω η μικρή Ευγενίτσα σε εμπνέει!!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τις χιλιάσεις εύχομαι, τις αναρτήσεις Ρένα μου..
    Να είσαι πάντα δημιουργική και το blog να σου χαρίζει μόνο χαμόγελα!!
    Οι κουκουβάγιες...τέλειες!!...αλλά, η Ευγενία κλέβει την παράσταση...!
    Να της δώσεις ένα φιλί από μένα...♥

    Πολλές ευχές και καλημέρες...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχομαι πολλές-πολλές ακόμα αναρτήσεις Ρένα μου, δημιουργικές και διασκεδαστικές! Τώρα μάλιστα που έχεις και βοηθό!....
    Πολλά φιλάκια και στις δυο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιαγιά και εγγονή, ένα "αχτύπητο" δίδυμο !!! Οι κουκουβάγιες, λατρεμένο θέμα, εξαιρετική κατασκευή και υπέροχο δώρο !!!! Εύχομαι οι αναρτήσεις να ξεπεράσουνε σύντομα τις 1000 !!! Φιλιά και στις δυό σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. βρε βρε καλά που ακολούθησα το link και ήρθα!!!!!
    E να μην χάνουμε και τις γιορτές!!!!!!!!!! Ρένα μου να τις χιλιάσεις και μετά να πάρει την σκυτάλη η Ευγενία σου! Από τώρα φαίνεται πως θα την έχεις κατά πόδας!Να είστε καλά όλοι να χαίρεστε ο ένας τον άλλο!

    Η κουκουβάγιες τέλειες!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ααααχχχ σαν να μην πέρασε μια μέρα!!! Κι όμως η Ευγενία μιλά και συμμετέχει...
    Νάσαι πάντα χαρούμενη,σπιρτόζα και δοτική και δημιουργική!!!
    Μεγάλη μας χαρά οι κουκουβά σου (απ αυτά τα θαύματα που μας εντυπωσιάζεις!)
    Φιλάκια πολλά και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα τα γούρια σου τα "Κουκουβά"!!!!!!!! Να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου Ρένα μου, με έμπνευση που θα αντλείς από την Ευγενίτσα σου!!!!! Την καλημέρα μου και φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τις χιλιασεις και ακομη περισσοτερες οι αναρτησεις σου!Οι κουκουβαγιες πολυ ομορφες! Το δευτερο καλτσακι την εμποδιζε την κουκλα?Πολλα φιλια στην Ευγενια που σε βοηθησε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάνετε καλό δίδυμο εσείς οι δυο!!!!!!!!!!!!!!
    Να μη σταματήσεις ποτέ να αναρτείς (μα τι λέξη χαχα)!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Υπέροχα τα γουροκουκουβαδάκια (το 'χω σήμερα)
    Φιλάκια και στις δυο σας!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραία η ιστορία σου Ρένα μου και περισσότερο η συμμετοχή της μικρής ..λεκτικά!
    το απόλαυσα!
    Με τέτοια βοηθό, έχεις να κάνεις υπερπαραγωγές΄!
    φιλια πολλάαααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ναι !!!!!! τα άκουσα τα τραγουδάκια της Ευγενία ..να είναι γερή και να την χαιρεσαι .....Ρενα μου !!!!! μου άρεσε πολύ οι κουκουβάγιες ...μου πήγες πίσω στα παιδικά μου χρονιά .... το μακραμε το μαθαίναμε στο σχολειά και φτιάχναμε κουκουβάγιες .... κάλο βράδυ και πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλειες οι κουκουβάγιες, ευχαριστούμε!
    Εξίσου τέλειος και ο διάλογος με τη μικρή σας! Να χαίρεσαι τη βοηθό σου και να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου, Ρένα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εύχομαι οι αναρτήσεις σου να πολλαπλασιάζονται και να είναι τόσο όμορφες, δημιουργικές και γεμάτες αγάπη!!!
    Οι κουκουβάγιες που έφτιαξες είναι πανέμορφες!!!
    Βλέπω η Ευγενίτσα ακολουθεί τα χνάρια της γιαγιάς της!! χαχαχα (Με όποιον δάσκαλο καθίσεις...)!!! Όπου νάναι θα φτιάξει κι εκείνη το δικό της blog!!
    Πολλά φιλάκια και στις δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εύχομαι να τις χιλιάσεις εκατό φορές τις αναρτήσεις σου Ρένα μου! Και φυσικά να εκπαιδεύσεις και την μικρή στο μπλογκινγκ...που το κάνεις ήδη δηλαδή... αλλά και στις κατασκευές. Πολλά φιλιά και σύντομα από κοντά ελπίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρένα μου, να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου!!! Τι ζουζούνι το μωράκι σας!!! Πρέπει να είναι πολύ κοντά με τον μπέμπη μου σε ηλικία!! Και οι κουκουβάγιες καταπληκτικές!! Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επιασες κουβέντα με το μονοσάνταλο μωρ'ο:::::: Χαζογιαγιά πο έγινες !!!!Που είναι το άλλο καλτσάκι ; Οι κουκουβάγιες υπέροχες !!!Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χι..χι.. γέλασα. φιλεναδα....μα τι εξυπνο παιδι είναι η Ευγενούλα ..!!!κουβέντα δεν της πέφτει κάτω...χι.ι. . να μου πείς απο που θα πάρει ; απο την γιαγια..βεβαίως βεβαίως...!! να μου το φιλήσεις εκεινο το τουρλομένο κ.......κι....χι.χι. αντε βρε χαζογιαγιά...και τωρα αφου είπαμε τα της Ευγενούλας σου ας πουμε και για τις αναρτήσεις σου Ρένα μου να τις χιλιάσεις φιλεναδα...και να είμαστε για πολλα πολλα χρονια παρεα εδώ... με τις ομορφες ιδέες σου αρχηγέ.. οπως οι πλεχτες κουκουβάγιες σου ... αν και την ιδέα αυτή στην έδωσε το ζουζουνάκι σας...εεεεε μην του παρεις και τα εύσημα..χι..χι.. !!!
    υ.γ..το ίδιο με την Νικόλ σκέφτηκα και εγώ με το καλτσακι της μικρής..χι.χι. φιλακιααααααααααααααααααα.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εύχομαι πολλές πολλές, αμέτρητες ακόμα αναρτήσεις!
    Τώρα που απέκτησες και τόσο άξια βοηθό ποιος σε πιάνει!!
    Οι κουκουβάγιες πάρα πολύ όμορφες!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να χαίρεσαι την εγγονή σου και μάλιστα θα φτιάχνετε μαζί ένα σωρό πράγματα γιατί..το μήλο θα πέσει κάτω από τη μηλιά. Σκέπτομαι να σου κάνω ένα δωράκι λοιπόν όταν θα ιδωθούμε..κάτι που έκανα όταν πριν 1 χρόνια έγινα για πρώτη φορά γιαγιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σούπερ Γιαγιά, να χαίρεσαι το δικτυακό σου σπιτάκι και εύχομαι να έρθει η στιγμή που θα κάνετε κοινή ανάρτηση με την Ευγενία!
    Κούκλα η μικρή, ποζάρει με πολύ στυλ;-)
    Φιλιά πολλά Ρενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχη η εγγονή σου!!!!!!!!! Πω πω πώς μεγάλωσε!!!!! Και η βοήθειά της ανεκτίμητη . Μπράβο σας γιαγιά και εγγονή!
    Πολλές αναρτήσεις εύχομαι μέχρι τουλάχιστον να πάρει τη σκυτάλη η εγγονή
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. χαχαχαχαα..χαζογιαγιααααααααααααα....ποσες φορες το τραγουδησα κ γω αυτο κ το λυκε λυκεεεε..ουυυυυυυυυ......τι εχετε να κανετε εσεις οι δυο ακομα..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Pένα μου να τις χιλιάσετε τις αναρτήσεις σας μαζί με τη βοηθό σου.Βλέπω δε σας μένει καιρός,να φορέσετε και τη άλλη καλτσούλα.
    Φιλιά και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρένα μου είναι χάρμα η μικρή Ευγενία ,πότε μεγάλωσε τόσο πολύ ??? Μου αρέσει που "εβγαλε " το γλυκό πράσινο καλτσάκι της .Εύχομαι να είναι πάντα γερό και καλοφωτισμένο ,όσο για τις άλλες χάρες της έχει να πάρει απο την ακούραστη γιαγιά της .Να τις εκατοστήσεις τις αναρτήσεις σου και πάντα ακούραστη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου , Ρένα μου !!!!! Η Ευγενία σκέτη γλύκα - είμαι σίγουρη ότι αποτελεί πηγή εμπνευσης !!!!!! Οι κουκουβάγιες σου πανέμορφες !!!!
    Πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν θα πω να τις χιλιάσεις...μπορεί να θελήσεις να τις ξεπεράσεις...γιατί όχι;
    Πάντα δημιουργική κι αγαπητή Ρένα μου!
    Να χαίρεσαι την εγγονή και να ακολουθήσει τα βήματα σου!
    Φιλάκια!

    Τα γιούρια...υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μα τι γιαγιά;;!! Μα τι εγγονή;;!! υπέροχες και οι δύο!! Καλά.... σίγουρα θα γίνει ίδια η γιαγιά στην ενεργητικότητά και στην δημιουργικότητά της!! Την ερωτεύτηκα!! κουκλίτσα πανέμορφη!! φιλάκια πολλά!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ρένα μου σου εύχομαι χιλιάδες όμορφες αναρτήσεις μαζί με την εγγονή σου !!!πόσο μεγάλωσε η Ευγενία !!! να τη χαίρεσαι !!!φιλιά και στις δυό σας να είστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εμείς σε ευχαριστούμε για όλες αυτές τις όμορφες αναρτήσεις,όλες αυτές τις όμορφες στιγμές που μας έχεις χαρίσει και είμαι σίγουρη ότι απο εδώ και πέρα οι αναρτήσεις σου θα είναι ακόμα πιο όμορφες γιατί θα συμμετέχει και η μικρή Ευγενεία σε αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τόσες και άλλες τόσες αναρτήσεις να'χουμε από σένα, Ρένα!! Η μικρούλα Ευγενία μεγάλωσε και "δεν βάζει γλώσσα" !!!! χαχα!!! Οι κουκουβάγιες σου πολύ ιδιάιτερες !! Μακάρι η σοφία τους να φωτίσει τη ζωή της μικρούλας !!
    Καλή Κυριακή να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τρελή παρέα κάνετε με την μικρή..χάχά....την βλέπω κι αυτήνσύντομα να πιάνει σπάγκους και πινέλααα..χάχά !! Να είσαι καλά Ρένα μου και εύχομαι κι εγώ πολλές ακόμα αναρτησεις να έχει αυτό το αγαπημένο blogόσπιτο !! Αυτές οι κουκουβάγιες πάντα μου άρεσαν και ήθελα κι εγώ να τις δοκιμάσω !! Μπράβο Ρένα μου..πολύ όμορφες !! Καλό βράδυ..φιλιά ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Με τέτοια βοηθό θα κάνεις θαύματα από εδώ και πέρα .Να είσαι καλά Ρενα μου και να χαίρεσαι τη κούκλα σου και το μπλογκοσπιτακι σου βεβαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΝΑ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΙΔΕΣ ΠΟΣΟ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕ Η ΕΥΓΕΝΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΞΕΝΤΡΥΠΩΣΕ?
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΕΣ ΓΟΥΡΙΑ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ρένα μου να είσαι καλά, να χαίρεσαι την Ευγενία σου, να την καμαρώσετε όπως επιθυμείτε!!! Είναι πανέμορφη αν και μονοσάνδαλη....έτσι για να μη μας πιάνει το ματι...Να της δώσεις πολλά πολλά φιλάκια. Χθες που πήγα να φωτογραφήσω σε ένα παιδικό πάρτι, παρατήρησα ότι ξέρω όλα τα παιδικά τραγουδάκια απέξω...που πριν από κάποιους μήνες δεν γνώριζα τίποτα. φιλάκια πολλά και χρόνια πολλά για σήμερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Kαλώς σε βρήκα!Οι κουκουβαγίτσες καταπληκτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ο διάλογός σας όλα τα λεφτά, να σου ζήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τι όμορφες κουκουβάγιες!!! Μπράβο Ευγενία μου που έδωσες αυτή την ιδέα στην γιαγιά σου.
    Ρένα μου να συνεχίσεις να μας διδάσκεις με τις αναρτήσεις σου και δώσε πολλά φιλάκια στα μπουτάκια της Ευγενίας.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλέ, πως μεγάλωσε ήδη τόσο η Ευγενούλα σας?? Εμ, βέβαια, αφού μιλάει κι όλας το παιδί, φτού φτού φτού!!! Τέλειες οι κουκουβάγιες σου, Ρένα μου! Πολύχρονο να είναι το μπλογκάκι σου, να μας κρατάει συντροφιά και να μας δίνει ιδέες!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. αστερι , μπαλαρινα η Ευγενία , χιλιες ευχές για το σπιτικό σας !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Να είναι πάντα χρυσά τα χεράκια σου, αστείρευτο από ιδέες το μυαλό σου κι εσύ ακούραστα να δημιουργείς τόσο ιδιαίτερα πράγματα και να ομορφαίνεις την ζωή όλων όσων αγαπάς και σ΄αγαπούν! Να...δεκαχιλιάσεις τις αναρτήσεις σου φιλενάδα, να χαίρεσαι την οικογένεια σου και τη μικρή σου κούκλα-βοηθό και να υπάρχεις για πολλά ακόμα χρόνια ανάμεσά μας!! Δεν χρειάζεται φαντάζομαι να σου πω, πόσο υπέροχες είναι οι κουκουβάγιες σου!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...