Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

SCRABBLE ΣΕ ΚΥΒΟΥΣ!!!!!!!!!






Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά φίλες μου!!!!
Ελπίζω να περάσατε καλά μαζί με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!!!!

Τέρμα τα Πασχαλινά, του χρόνου πάλι!!!!!

                                                Σας αρέσουν οι σπαζοκεφαλιές;


Το scrabble?

Μπορείτε να βρείτε τις λέξεις που κρύβονται  πίσω από αυτά τα γράμματα;


Είναι βέβαια ανακατεμένα και μερικά τα χρησιμοποίησα περισσότερες φορές!!!!


Αυτή η λέξη έχει 5 γράμματα , γιαυτό και το διπλό γράμμα και η καρδούλα αντί αριθμού!!!!





Πολύ σας παίδεψα!!!!!




Γέλα !!!!!!
Το γέλιο ομορφαίνει τη ζωή μας και μας κάνει ομορφότερους!!!!!
Ένα γελαστό πρόσωπο σε προδιαθέτει πάντα θετικά!!!!!
Ενώ ένα κατσούφικο σε διώχνει μακριά!!!
 Έλπιζε!!!!
Χωρίς ελπίδα τι θα ήταν η ζωή μας;
Δε θα υπήρχε αύριο!!!!!
Δε θα υπήρχε πρόοδος!!!!
Γέλα λοιπόν κι έλπιζε!!!!!
Κοίτα το αύριο με αισιοδοξία!!!!
 Αγάπα!!!!!!!
Αγάπα τους ανθρώπους , τα ζώα, τα λουλούδια!!!!!
Αγάπα τον εαυτό σου!!!!
Αγάπα όλη τη φύση γύρω σου και φρόντισε γιαυτήν!!!!!!

Ζήσε!!!!
Την κάθε μέρα , την κάθε ώρα!!!!
Ζήσε και γέλα!!!!
Είναι ωραία η ζωή!
Ζήσε κι έλπιζε!!!!!
Αύριο όλα θα είναι καλύτερα!!!
Ζήσε κι αγάπα!!!!
Ζωή κι αγάπη!!!!
Αυτά τα δυο πάνε μαζί!!!!
Γέλα , έλπιζε, αγάπα, ζήσε!!!!!
Τέσσερα ρήματα που καθορίζουν τη ζωή μας!!






 Αγάπα!!!

 Ζήσε!!!

 Έλπιζε!!!

Γέλα!!!!!
Όποια σειρά και να διαλέξεις , το αποτέλεσμα είναι το ίδιο!!!

Ξύλινοι κύβοι 10Χ10Χ10 εκατοστά!!!!
Περίσσεψαν όταν διορθώναμε τη σκεπή πριν είκοσι χρόνια και τα είχα φυλαγμένα!!!
Τ α έσωσα πάμπολλες φορές από την πυρά!!!!

Με τη βοήθεια ενός τρυπανιού άνοιξα τρύπες για ρεσώ, τα έβαψα κι έκανα παλαίωση και ζωγράφισα τα γράμματα επάνω!!!

Τα χάρισα στο γιό μου που γιορτάζει σήμερα!!!!
Ελπίζω να είναι πάντα γελαστός και χαρούμενος και να χαίρετε την οικογένεια του!!!


Χρόνια πολλά και σε όλους τους Γιώργους και τις Γεωργίες!!


                                           Φίλες μου να είστε όλες καλά!!!!

104 σχόλια:

  1. Υπέροχο το δώρο σου και αφού είναι από τα χεράκια της μανούλας ανεκτίμητο !!!!!!!!!!!!! Να τον χαίρεσαι να είναι πάντα γερός και να χαίρεται την οικογένειά του!!!! Χρόνια Πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!!
      Ολα τα παιδιά του κόσμου να είναι γερά!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ έξυπνο και δημιουργικό! Να τον χαιρόμαστε! Το επόμενο σε sudoku παρακαλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον χαιρόμαστε παιδί μου και να χαίρεται κι αυτός την οικογένεια του!!!!!
      Το sudoku ετοιμάζεται!!!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Ρένα μου , να χαίρεστε το γυιό σας !! Το δώρο που του ετοίμασες είναι πολύ ωραίο και σίγουρα πολύ θα του αρέσει
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!!!!
      Ήδη το έχουν στολίσει !
      Βασίστηκα σε μια ιδέα που είχε η νύφη μου και το έφτιαξα!!!!!
      Έχω κι άλλους πελάτες τώρα!!!
      χαχαχχαχα!!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Τι ωραια που ειναι ! κΑι πολυ ευρηματικα! Χρονια Πολλα στον γιοκα σας. Να τον χαιρεστε και να τον καμαρωνετε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!!!
      Και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα!!!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά για τον γιόκα σου Ρένα, πάντα γερός, δυνατός κι ευτυχισμένος !!
    Οι κύβοι σου απίθανοι !!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι κύβοι!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά! να τον χαίρεσαι!!!κ εμενα γιορτάζει η αδερφούλα μου!!! Τέλειοι οι κύβοι σου!!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου!!
      Να χαίρεσαι την αδερφούλα σου!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά να χαίρεσαι το γιο σου. Υπέροχο δώρο από τα χέρια σου και με υπέροχες γεμάτες νοήματα οι λέξεις που επέλεξες. Χριστός Ανέστη και του χρόνου με υγεία. Φιλιά στη μπουμπού σας
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
      Να είσαι καλά!!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Να τον χαίρεσαι τον γιο σου!!! Το δώρο της μαμάς είναι μοναδικό με πολλά μηνύματα! Φιλιά και καλή μέρα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα και σένα Κωνσταντίνα μου!!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία ιδέα και πόσο τέλεια έγιναν !!!
    Χρόνια πολλά για τον γιο σου Ρένα μου,
    να τον χαίρεσαι !!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σοφία μου!!!
      Με το τίποτε είδες τι μπορούμε να κάνουμε;
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά για τον γιο σου να τον χαίρεσαι. Το δώρο του πολύ όμορφο και ανεκτίμητο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να χαίρεσαι το παλικάρι σου, Ζαχαρένια μου!!!!!
    Το δώρο σου ( υπέροχο!!!!!) να του φέρνει πάντα γούρι και κάθε του στιγμή να 'ναι γεμάτη με τις λέξεις - ευχές!!!!!
    Φιλιά και καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Καριοκάκι μου!
      Εύχομαι το ίδιο και σε σένα!!!!
      Να είσαι πάντα καλά!!!!
      Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  12. Η ιδέα σου γι αυτό το διαφορετικό scrabble απίθανη.
    Να χαίρεσαι το γιοκα σου πάντα με υγεία κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!!!
      Εύκολο στην κατασκευή του και πολύ ευπρόσδεκτο!!!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Να τους χαίρεσαι, και τον Γιώργη σου και όλη την οικογένεια σου!Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ειναι υπεροχο! συγχααρητηρια!
    πολυχρονως ο γιος!
    να τον χερεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχη η ιδέα σου να φτιάξεις τους κύβους μ'αυτόν τον τρόπο και μ'αυτά τα όμορφα μηνύματα!
    Χρόνια πολλά για τον γυιό σου, Ρένα μου, πολύχρονος να είναι, πάντα υγειής κι ευτυχισμένος και να χαίρεται την οικογένειά του!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Μαρία Άννα μου, για να μη πετάμε τίποτε;
      Όταν έρθει η ώρα βρίσκουμε τρόπο να τα αξιοποιήσουμε!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  16. χριστος Ανεστη Ρενα μου και χιλιοχρονο το αγορι σου οσοσ για τους κυβους τελειοι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος Κάτια μου!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Να τον χαίρεσαι Ρένα μου!!! Το μπεμπέ τι κάνει; Καμιά φωτό να μας στείλεις... χαχα. Τέλειο το δώρο σου! Μα τι κύβοι είναι αυτοί καλέ; Όλο το νόημα της ζωής! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!!!
      Θα βρω μια ωραία και θα σου στείλω!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι κύβοι!!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  18. E, μετά από αυτό θέλεις και σχόλιο? Τί να σχολιάσω?
    Με έχει πιάσει η μέση μου από τις τόσες υποκλίσεις που κάνω στο ταλέντο, στη φαντασία και στη δημιουργικότητά σου!!! Αμάν πια!!!
    ;-)
    Ρένα μου είναι ειλικρινά υπέροχο!!!
    Να χαίρεσαι τον γιό σου!!! Υγεία και γέλιο στη ζωή του!!!
    Φιλάκια πολλά!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Γιάννα μου!!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!
      χαχαχαχα!!!!
      Μεγάλη γυναίκα είμαι , απαιτώ σεβασμό, οπότε , κάνε μετάνοιες!!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά να χαίρεσαι τον γιο σου Ρένα μου!
    Χριστός Ανέστη !
    Φιλιά!

    ΥΓ: Υπέροχη η ιδέα σου για το δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος Αριστέα μου!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  20. Να χαίρεσαι το γυιό σου κι εκείνος το δώρο το χειροποίητο της μανούλας του.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Φλώρα μου!!!
      Τους άρεσε πάρα πολύ!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  21. Χριστός Ανέστη!
    Να χαίρεσαι το γιό σου με υγεία και να χαμογελά πάντα!

    "Γέλα , έλπιζε, αγάπα, ζήσε!!!!!", όμορφες, αληθινές ευχές και το δώρο σου τέλειο.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Άννα μου!!!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχες σου!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  22. Xριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Ρένα. Τέλεια η κατασκευή σου. Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάντα ευρηματική Ρένα!!! Μπράβο υπέροχη κατασκευή!!!!! Να τον χαίρεσαι το λεβέντη σου και να τον καμαρώνεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αξιοποιούνται Σταυρούλα μου με λίγη υπομονή!!!!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  24. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΓΙΟ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΗΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ!!!
    ΤΟ ΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μεταξία μου!!!
      Να είσαι καλά!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  25. Τα κυβάκια σου απίθανα !!! Μπράβο σου !!!
    Να χαίρεσαι το γιο σου , να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ ελίγη καλή θέληση όλα γίνονται!!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Ρένα μου το δώρο σου καταπληκτικό. Χρόνια πολλά στον γιο σου να τον χαίρεσαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να το χαιρεσαι το παλικαρι σου Ρενα μου!!!!!!!!
    Τα κυβακια σου ειναι τελεια πολυ εξυπνο δωρακι!!!!!!!!!!Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χριστός Ανέστη ,Ρένα!!!!Χρόνια πολλά στο γιο σου ,να τον χαίρεστε!!!!Το δώρο σου έξυπνο,με τις λέξεις να θυμίζουν τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας τις βλέπουμε γραμμένες για να μη τις ξεχνάμε!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  29. Χρόνια πολλά Ρένα πολύχρονος και ο γιος σου να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις και πάντα να χαμογελά!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χριστός Ανέστη ....και χρόνια πολλά να χαίρεστε το παλικάρι σας, υγεία και ευτυχία στην οικογένειά του....
    Το δώρο της μανούλας πανέμορφο ...με υπέροχα μηνύματα ζωής....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Γλυκερία μου!!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!
      Να χαίρεσαι τα κορίτσια σου!!!!!
      Φιλακια πολλά!!!

      Διαγραφή
  31. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Ρενα μου με υγεία.Να χαίρεσαι το παλικάρι σου πολύχρονο και ευτυχισμένο. Το δωράκι που του έφτιαξες τέλειο, γεια στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Κατερίνα μου!!!!!
      Ευχαριστώ πολύ!!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  32. τί όμορφο δώρο απο μια μαννούλα σε ενα γιό!Πραγματικά σε όποια σειρά και αν μπουν οι λεξεις, το νοημα είναι ενα!!! ΑΓΑΠΗ!!!
    ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Βαρβάρα μου!!!!
      Έτσι είναι, απλές λέξεις , μεγάλα νοήματα!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  33. Χριστος Ανεστη Ρενα μου ! να χαιρεσαι το γιο σου ...τι ομορφο δωρο του εφτιαξες γεματο αισιοδοξια και χαρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαίρη μου!!!!
      Ευχαριστώ πολύ!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  34. Γερός και ευτυχισμένος να είναι πάντοτε στη ζωή του ο γυιός σου Ρένα μου.Το δώρο σου μαζί με την αγάπη σου αξία ανεκτίμητη για εκείνον!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εκπληκτικό το δώρο σου!!
    Να χαίρεσαι το γιο σου Ρένα μου...νομίζω πως ήταν το καλύτερο δώρο που θα μπορούσες να του κάνεις!

    Χριστός Ανέστη!!
    Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος Μαρία μου!!!!
      Ευχαριστώ πολύ!!!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  36. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.. ...Φαντάζομαι . Ρένα μου όλα αυτά τα ξύλινα τετραγωνάκια αναμένα τα ρεσω τους βαλμένα παντού.. στο χώρο του να δημιουργούν μια ονειρεμενη ατμόσφαιρα..και σκορπίζουν με τις λεξεις τους...θετική ενέργεια παντού..!!! ... να σου ζήσει μάτια μου ο γιος σου να είναι πολύχρονος και εσείς να τον καμαρώσετε ευτυχισμενο.. με την δική του οικογένεια πίά... Ρενα μου φιλακιαααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!!!!
      Άργησα να απαντήσω γιατί δεν είχα καλό σήμα στο χωριό!!
      Τελικά ταίριαξαν πολύ ωραία στο σπίτι των παιδιών!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  37. Καλά ό,τι και να πω τα λόγια είναι περιττά!Γεια στα χέρια σου!Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ενθουσιάστηκα! Είναι απλά υπέροχα!!! Μπράβο, εύχομαι ο γιος σου να είναι πάντα χαρούμενος και χαμογελαστός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ελεάννα μου!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  39. Scrable Δια χειρός Ρένας... Τι άλλο θα δω απ' τα χεράκια σου αναρωτιέμαι.
    Να χαίρεσαι το γιόκα σου Ρένα μου!
    Για την ανάρτηση, τη σκέψη και την κατασκευή σου, δίνω τα γράμματα της λέξης μου:
    Ο Ρ Μ Α Π Β !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!!!!
      Και αυτή είναι μια πολύ καλή λεξη και είναι καλό να τη χρησιμοποιούμε ιδίως στα παιδιά μας!!!!
      Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  40. Χριστός Ανέστη!!
    Χρόνια Πολλά!! Να είσαι γερή και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Οι κύβοι τέλειοι!!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Νεφέλη μου!!!!
      Να είσαι καλά!!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  41. Ολα όμορφα όλα ζηλευτά !!!Μου άρεσε ιδιαίτερα η έξυπνη αυτή κατασκευή,και οι λέξεις που σχηματίζονται σιγουρα θα έχουν σκορπιστεί στο σπιτικό του παιδιού σου διότι είναι σαν ευχές που τις στέλνει με απέραντη αγάπη η μαμά!!!Να τον χαίρεστε να είναι γερός χαρούμενος και δημιουργικός!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έφη μου!!!!!
      Για τα παιδιά μας πάντα θέλουμε τα καλύτερα!!!
      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  42. ΝικολιτσαΑντωνοπουλου25 Απριλίου 2014 στις 4:28 μ.μ.

    Xριστός Ανέστη Ρένα μου και χρόνια πολλά σε όλους με υγεία και αγάπη.Το p uzzle-ρεσώ καταπληκτικό! Αλλά και τα αυγά της προηγούμενης ανάρτησης πολύ ωραία.Θα μου πεις τι κάνει η Ρένα και δεν είναι ωραίο?Μπράβο σου γιά άλλη μιά φορά.Nα σε έχει ο Θεός καλά να δημιουργείς να κλέβουμε και μεις καμία ιδέα γιά τα bazaar μας.Φιλιά πολλά σε όλους σας και στη Γιούλα και στο Βαγγέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος Νικολίτσα μου!!!!!!
      Χαιρομαι που σου άρεσαν οι κατασκευές μου και μακάρι να μπορέσω και κάποια άλλη φορά να βοηθήσω στα παζάρια σας!!!!!
      Τα φιλάκια σου τα έδωσα κι έχεις κι εσύ τα δικά μας!!!!

      Διαγραφή
  43. Χριστός Ανέστη πόλυ όμορφα να είναι πολύχρονος ο γιός σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος !!!!!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  44. Ρενα μου !!! να χαιρεσαι τον γιο σου ..χρονιά του πολλα !!!!
    πολύ όμορφο το δωράκι του ..ελπιζω να έχει πάντα
    ..laugh ..love..live and hope...
    κάλο Σαββατοκυριακο ..και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!!!!!!!!
      Εύχομαι όλοι μας να τα έχουμε πάντα αυτά!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  45. Ευχομαι τα καλυτερα για τον Γιωργο και την οικογενεια του και οι λεξεις της υπεροχης δημιουργιας σου να ειναι καθημερινη τους συντροφοι!!!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!!!
      Μακάρι , για όλα τα νέα παιδιά!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  46. Να χαιρεσαι τον γιο σου και ..χρονιά του πολλα .Πολύ όμορφο δωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ!
    ΟΙ ΚΥΒΟΙ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΑΝ ΤΟΝ ΓΙΟ ΣΟΥ!!!!
    ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΚΥΒΟΥΣ ΑΠΟ ΦΕΛΙΖΟΛ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΓΜΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΓΛΑΣΤΡΑΚΙΑ.
    Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΑ,ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΒΑΖΙ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος Άννα μου!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!!
      Όλα τα υλικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν γιαυτή την κατασκευή!!!!
      Πολλα φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  48. Χαχαχα!!!!
    Υπεροχο κ ευρηματικοτατο!!!!!!
    Μπραβοοοο!!!!!!!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρόνια πολλά στο Γιώργο. Να είναι γεμάτος αγάπη, ελπίδα, χαρά και γέλιο. Με λίγα λόγια να ζήσει μια ζωή ευτυχισμένη. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολύ Γιούλα μου!!!!!
      Το ίδιο εύχομαι και στα παιδάκια σου!!
      Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  50. Ρενα μου Χρονια πολλα και καλά!!!!!!Όπως πάντα οτι κάνεις είναι υπέροχο ιδιαίτερο και με νοημα!!!!Πολλα φιλιά!!!Να είσαι καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κούλα μου!
      Να είσαι καλά κι εσύ!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  51. Μου αρέσει πολύ η ιδέα που είναι γράμματα scrabble!!!Kαλημέρα Ρένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...