Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

ΧΑΡΤΟΚΟΠΤΙΚΗ!!!!!!!!!!!!!!


Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, κόβω χαρτάκια όταν δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο!!
[άραγε είναι επικίνδυνο αυτός]



Η γιαγιά μου με έβαζε το μεσημέρι για ύπνο κι εγώ αφού την κοίμιζα , σηκωνόμουν σιγά σιγά , έπαιρνα ότι υπήρχε σε χαρτί, από εφημερίδα μέχρι χαρτοσακούλα κι έφτιαχνα τα αγαπημένα μου σχέδια!
[ δε νομίζω ότι πρωτοτυπούσα. μη μου πείτε ότι δε κάνατε το ίδιο κι εσείς;]


Τα δίπλωνα τα ξαναδίπλωνα κι έβγαιναν μαγικά δεντράκια !!!

Τα ξαναθυμήθηκα όλα αυτά τώρα που βάζω την εγγονή μου για ύπνο και αν δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο όσο κοιμάται, κόβω χαρτάκια!!!
Έτσι είπα να τα αξιοποιήσω και να φτιάξω κάρτες Χριστουγεννιάτικες!


Ένα βιβλίο που δεν άξιζε τον κόπο να διαβαστεί πάλι η να χαριστεί, ήταν η πρώτη ύλη!!
Λίγες σταλαματιές από άσπρη μπογιά και λίγο gliter κι έτοιμες οι καρτούλες μου!!!


Εκτός από τα δεντράκια έκανα και χιονονυφάδες τώρα έμαθα ότι τις λένε snowflakes κι έχει πάρα πολλές στο inetrnet,  τότε το δικό μου internet ήταν το παιδικό μου μυαλό!!!


Να μη πάνε χαμένες κι αυτές ας τις κολλήσω κάπου!!!!


Το σκαμνάκι που κάθομαι και ταίζω την Ευγενία μας , ηταν άχρωμο κι άοσμο!!!


Ήθελε το φρεσκάρισμα του, τι λέτε κι εσείς;!!


Τόσα χαρτάκια να πάνε χαμένα;
Εκτύπωσα και μια αφίσα από το pinterest κι έγινε κούκλα!


Ταιριάζει και με τα υπόλοιπα της κουζίνας που σας είχα δείξει!!!!



Μη νομίζετε ότι έκανα μόνο αυτά !!!!
ΟΟΟΟχι!!!!
Απλά δεν έχω χρόνο να τα φωτογραφίσω και να σας τα δείξω!!!1
Λίγη υπομονή κι όσο κοιμάται η Ευγενία κάτι θα καταφέρω, γιατί σε λίγο βλέπω να  με κοιμίζει και να φτιάχνει αυτή πραγματάκια!!!

Οι καρτούλες θα συνοδέψουν τις κουκουβάγιες που σας υποσχέθηκα !
Ήδη  είναι έτοιμες αρκετες !

Και φυσικά παίρνω μέρος στο πανηγύρι της Κάτιας http://starsandicicles.blogspot.gr/
 και μετρώ ανάποδα για την Δέσποινα  !!!http://despinasstudio.blogspot.gr/

Να είστε όλες καλά !!!!!!

43 σχόλια:

  1. Ρένα μου καλημέρα
    Δεν το πιστεύω πως με τόσο απλό τρόπο έφτιαξες το σκαμνάκι σου να είναι αριστούργημα. Μπράβο!
    Καλή συνέχεια στη χαρτοκοπτική και πολλά φιλάκια σε σένα και την εγγονούλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές το μόνο που χρειάζεται είναι το κέφι και η έμπνευση!!!!
      Το χάρηκα κι εγώ πολύ!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Γνωρίζω ότι έχεις χέρια δύο !!! Πότε τα προλαβαίνεις όλα δεν μπορώ να το πιστέψω !!! Οι καρτούλες είναι πανέμορφες και πρωτότυπες ,το σκαμνάκι δε είναι παραμυθένιο ! Να είσαι πάντα καλά Ρένα μου και να τα προλαβαίνεις όλα με τα χρυσά σου χέρια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς μόνο δύο Ολυμπία μου!!!!!1
      Απλά σε σταματώ στιγμή!!!!
      Θέλουμε να σε δούμε!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Εδω έβαλες κι υπογραφή "Artist" εμείς θα το αμφισβητήσουμε;;;;
    Κάνεις το απλό να φαίνεται σπουδάιο και είναι! γιατί μια απλή ιδέα μεταμορφώνει ένα ολόκληρο σύνολο
    Περιμένουμε και τα υπόλοιπα Κυρία Πρόεδρε
    Φιλάκια πολλάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι , αφού το έγραψα εγώ, τελείωσε!!!
      Σε λίγο θα μου το πάρει η νεότερη Artist!!!!!
      Δε μπορώ να κάνω και πολλά πολλά!!!!!!
      Φιλάκια και από τις δυο μας!!!!!!

      Διαγραφή
  4. αχαχαχα! Ρένα τι μου θύμισες! Κι εγώ χαρτάκια έκοβα... "εισιτήλια" για την ακρίβεια έλεγα μετά της μαμάς για να έρθουμε στην "Ελλάζα"! Βλέπεις ήμουν αμερικανάκι :)))
    Αλλά δεν είχα τότε μάλλον καλλιτεχνικές τάσεις ...σαν τις δικές σου!
    Υπέροχες οι χιονονυφάδες σου ♥
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εγώ ήξερα γιατί τα κόβω, μετά μου βγήκε σε καλό το κουσούρι!!!
      Χαλάλι το ξύλο που έτρωγα για τη βρωμιά που έκανα παντού!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Λατρεία η χαρτοκοπτική!!!!!!Δε προλαβαίνεις κι όλο δημιουργείς!!Πάντα τέτοια χιχι!!Θα στολίσω και φέτος με το καλό την καρτούλα σου την όμορφη!!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από Δευτέρα θα στείλω τις πρώτες για να φτάσουν εγκαίρως!!!!
      Κάνω ότι μπορώ!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Δεν θέλω να θυμάμαι την εποχή που η Δήμητρα έκανε αυτή την δουλειά και εγώ γυρνώντας από την δουλειά έβρισκα παντού μικρά μικρά χαρτάκια.... Οι καρτούλες σου όμορφες και ανεκτίμητης αξίας μια και είναι χειροποίητες, το τραπεζάκι όμως έγινε απίστευτα όμορφο!!!! Περιμένω φωτογραφία να δω την Ευγενία να κόβει και εσύ να κοιμάσαι.... γιατί το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου νάναι θα γίνει και αυτό!!!
      Και μετά θα της πάρω και λαπ τοπ και θα της κάνω και μπλογκ!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Ταπεινό υλικό το χαρτί,μεταμορφώνεται όμως και γίνεται υπέροχο!!!!Θαυματάκια βγάλαν πάλι τα χεράκια σου ,Ρένα!!!!!Φιλιά πολλά , να έχεις ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, τίποτε δε πάει χαμένο τελικά!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά και σε σας!!!!

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ !!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω και γω ένα κόκκινο σκαμνάκι με χιονονιφάδα! Ρένα, στ' αλήθεια έκανα και γω τέτοιες κάρτες...κάποτε! Τι όμορφες αναμνήσεις μου 'φερες στο νου... να 'σαι καλά, φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια βόλτα στο μεγάλο παιχνιδάδικο η ακόμη καλύτερα τα βράδια πριν τον σκουπιδιάρη στη γειτονιά!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Γιαγιάκα μου με τα αεικίνητα χρυσά χεράκια....Χαρτάκια δεν έκοβα μικρή έκανα πιο σοβαρές ζημιές..όπως να κόβω φρεσκοπλεγμένα γαντάκια και να τα μετατρέπω σε φόρμα του σκί η βρακάκια για τις μικρές μου κούκλες σκουφάκια κ.α. και να κόβω σεντόνια η τραπεζομάντηλα επάνω στις τσακίσεις τους και μετά απολάμβανα το χράαατσ μετατρέποντας τα σε πετσέτες...χαχα. Συμπτωση η κάτι άλλο με το όμορφο ανανεωμένο σκαμνάκι σου ετοιμάζω κι εγώ μία ανανέωση σε ένα σκούρο καταθληπτικό αλλά χρήσιμο σκαμνί!!!! φιλάκια με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμάσου τότε να σε διαδεχτεί η Αλκιστούλα σ αυτές τις κατεργαριές!
      Πολύ καλό παιδάκι ήσουν δηλαδη!!!
      Περιμένω να δω τη μεταμόρφωση!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  11. Η χαρτοκοπτική σου Ρενα μου υπερπαραγωγή. Οι κάρτες σου είναι τέλειες και το καρεκλάκι σου έγινε πολύ μοντέρνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτε σπουδαίο Κατερίνα μου, αλλά δε μπορώ να κάτσω φρόνιμα!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  12. Εντάξει. Τι να σχολιάσω; Κόλλησα με το καρεκλάκι που το μεταμόρφωσες σε μοντέρνο έπιπλο. Με χαρτάκια και φαντασία...
    Ρενάκι μου γλυκό και δημιουργικό, είσαι μια υπέροχη Γυναίκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!!
      Όσο αντέχω ακόμη θα φτιάχνω!!!!!
      Μετά θα δώσω τη σειρά μου στην Ευγενία μου!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Πόσο καταπληκτικά μέσα στην απλότητά τους !!!
    Και δεν μπορώ να σου πω πόσο με συγκίνησες, γιατί κι αν δεν έχω κόψει χαρτάκια στα παιδικά μου χρόνια !!! Ήταν μια απασχόληση που λάτρευα !!!!!
    Τι ωραία που την θυμήθηκες και έφτιαξες όλα αυτά !!!
    Το σκαμνάκι αριστούργημα !!!! Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην εποχή μας Ράνια μου δεν είχαμε και πολλές επιλογές!!!!!
      Χαρτάκια και κουρελάκια το πολύ!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  14. καταπληκτικα!
    καλημερααααααα! και καλο σκ ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και άκου ...ένα ήχος από χαρτί και ψαλιδιά ...
    Αχ είναι η Ρενα μας ..που γύρισε στα νήπια
    και κόβει χαρτάκια χαχαχαχα πλάκα έκανε
    ζήλεψα λιγάκι για αυτό το έλεγα ...
    πολύ όμορφα έγιναν πανέμορφα και τα snowflakes ...
    και το σκαμνάκι και οι κάρτες...Μραβο
    καλή Κυριακή ..και τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά λες Ειρήνη μου, γύρισα στα νήπια μαζί με την εγγονή μου!!!!
      Φιλάκια πολλά και σε σένα!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Ρένα μου καλησπέρα σου. Το σκαμνάκι τι να πω...φανταστικό, όσο για τις καρτούλες σου τόσο απλές αλλά και τόσο όμορφες ταυτόχρονα. Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!!
      Κάνω ότι κι όσα προλαβαίνω!!!!!!
      Ακόμη και με αυτά ευχαριστιέμαι πολύ!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  17. Γεια σου Ρενάκι μου που κόβεις χαρτάκια και και φτιάχνεις υπέροχα πραγματάκια από κάρτες μέχρι και διακοσμητικά για το σκαμνάκι!!! Τι μπορούμε να πούμε για σένα; Καλή συνέχεια σε όλα όσα κάνεις και πολλά φιλιά στην Ευγενίτσα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχες οι κάρτες απλές και όμορφες Ρένα μου με το υπέροχο γλυκό πανέμορφο εγγονάκι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρένα μου μπράβο, κάνεις αριστουργήματα!!! Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Tι παλια και ωραια ασχολια αυτη με τα χαρτακια! Ρενα μου μου θυμισες σχολικες ημερες , σε φανταζομια να περνας μια χαρα με την εγγονη σου, φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι καρτούλες σου είναι πάρα πολύ έξυπνα φτιαγμένες Ρένα μου!!!
    Ενα τέτοιο σκαμνάκι είχα και παίζαμε με τα παιδιά,το έκανες πολύ εντυπωσιακό!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρένακι μου να μην αφήσεις να παει ωρα ανεκμετάλευτη.. αφού έχεις χρονο με την Ευγενούλα.. μπραβο σου .. πλακα θα έχει να παιζεις με τα χαρτακια.. έ;. και να κανεις και τις τσαχπινιές σου με αυτά.. μεταμόρφωσες το σκαμνακι σου με τα χάρτινα σχέδια σου.. ακουραστη φιλεναδα είσαι σε καμαρώνω.. φιλακιαααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι όμορφα όλα!..με απλό χαρτί και έφτιαξες τόσες ομορφιές!Μπράβο σου! Το σκαμνάκι σίγουρα θα τραβήξει τη προσοχή της μικρούλας σου! Θα ψάξω κι εγώ στο internet για χιονονυφάδες..οι δικές σου είναι τόσο επιτυχημένες!Τα φιλιά μου και χαρούμενη δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα να χεις Ρένα μου!! Οι κάρτες είναι πολύ όμορφες!! Μια χαρά σου βγήκε το συνήθειο!! Χεχε!! Το χεις εξελίξει άψογα!!
    Οσο για το σκαμπουδάκι μοντέρνο και γουστόζικο!!
    Σε φιλώ πολύ και καλή μας βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τυχερή η μικρούλα, το τραπεζάκι έγινε υπέροχο! Όσο για το... κόψιμο, η μαμά μου λεει, όταν ημουν μικρή, μου δινε ένα ψαλίδι και χαρτιά και καθόμουν με τις ώρες κι έκοβα... οπότε σε καταλαβαίνω;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρενάκι μουουουου!!!
    Η μικρή κοιμάται και τα ψαλίδια σου παίρνουν φωτιά!
    Πόσο όμορφες οι κάρτες σου!
    Και το σκαμνάκι βεβαίως-βεβαίως!
    Ελπίζω να σε βρίσκω καλά!
    Φιλάκια πολλά!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...