Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

ΥΦΑΝΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΣΤΟΛΙΔΙ!!!!!





Αφού κρέμασα τα αλουμινοκαπάκια μου,

έβαλα τα Χριστουγεννιάτικα μου κεντήματα,

έστρωσα τα Χριστουγεννιάτικα τραπεζομάντηλα

στόλισα και το Χριστουγεννιάτικο χωριό που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο σε πολλές παραλλαγές,

έβαλα όλα μου τα χειροποίητα δεντράκια, είπα να κάνω και κάτι καινούργιο αλλά που να γίνετε γρήγορα και με υλικά που είχα!!!
Και να χωράει βρε αδερφέ κάπου γιατί σε λίγο θα βγούμε εμείς από το σπίτι!!!

Πρίν μέρες είδα μια κατασκευή της Μαρίας Σπαντιδάκη, της γνωστής μας Υφάντρας   στο fb και μου άρεσε πάρα πολύ!!!!
Παρακινούσε δε να πάρουμε σύρμα και κλωστές και να κάνουμε υφαντά στολίδια!!!!

Ωπ, είπα , εδώ είμαστε!!!!
Αυτό πληρεί όλες τις προυποθέσεις!!



Μου έχουν ξεμείνει καμιά 100ή κρεμάστρες από τα παλιά χαχαχαχχαχαχαχα!
Καμιά ιδέα κορίτσια;
Να το σύρμα, λίγο μεγάλος κύκλος , αλλά δε πειράζει!!!



Μια βαλίτσα με περισσεύματα κλωστών θα με σώσει!!!
Γρήγορα στην αποθήκη!!!!!!
Όπως βλέπετε την έκανα άνω κάτω για να βρώ τα χρώματα που ήθελα !!!
Πρέπει κάποτε να την αδειάσω για να την αξιοποιήσω και αυτή σε κάτι άλλο!!
Έχουμε καιρό , θα γίνει και αυτό!


Μέσα όμως στη βαλίτσα βρήκα ένα σακουλάκι με κορδέλες περιτυλίγματος, μη μου πείτε ότι εσείς τις πετάτε γιατί δε θα σας πιστέψω και θα θυμώσω!!
Και σκέφτηκα ότι με τις κλωστές θα υφαίνω μια εβδομάδα, δε βάζω τις κορδελίτσες για πιο γρήγορο και πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα;
Και αφού έβαλα στημόνια, έτσι δε λέγονται Μαρία, πήρα και τις κορδέλες και ιδού το αποτέλεσμα!!



Μια τεράστια Χριστουγεννιάτικη μπάλα!!!!!
Με έτοιμο κρεμαστάρι!!!


Οι λεπτομέρειες από κοντά!!!!


Τι λέτε, δεν είναι εντυπωσιακή;


Κρεμασμένη στο παράθυρο , καμαρώνει!!!


Και μια φωτό από έξω !!!
Είδατε, με το τίποτε φτιάχνεις τα πάντα!!
Τ'οσο πολύ μου άρεσε που θα κάνω κι άλλα σχήματα με τον ίδιο τρόπο , αρκεί να μου φτιάξουν οι χειροδύναμοι της οικογένειας τις κρεμάστρες στα σχήματα που θα τους πω!!!
Προσπαθήστε το θα σας αρέσει κι εσάς πολύ!!!

Φυσικά και με αυτό παίρνω μέρος στα Χριστουγεννιάτικα καλέσματα
της Κάτιας  http://starsandicicles.blogspot.gr/

και της Δέσποινας  http://despinasstudio.blogspot.gr/

Σε μια συνάντσηη για καφέ που είχαμε με μερικές φίλες η Ειρήνη μου χάρισε δυο υπέροχα Χριστουγεννιάτικα στολίδια φτιαγμένα από τα χεράκια της!!
Σ ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!
Είναι πολύ γλυκά!!!!!




Πήρα και δυο καρτούλες , μια από την Ράνια που είναι κεντημένη και πανέμορφη


και μια από τη Ρουλίτσα μας που είχε μέσα δυο πλεκτά χιονοπέδιλα -στολίδι!!!!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ φίλες μου, μου δώσατε μεγάλη χαρά!!!

Τη Μαριλένα μας την ξέρετε.
Ξέρετε οι περισσότερες για τη μυστική ανταλλαγή των δώρων βέβαια!
Εγώ έστειλα στην Μαρία Έλενα   τα δωράκια μου
και πήρα από την Αλεξάνδρα   μέσω fb, γιατί έσπασε το χέρι της, μια δική της σύνθεση
με εικόνες δικές μου!


Σ ευχαριστώ  πολύ Αλεξάνδρα μου και περαστικά σου!!!
Μαριλένα μου σ ευχαριστώ και σένα πάρα πολύ για την πρόταση σου για τη μυστική ανταλλαγή κι εφέτος!

Μικρά πράγματα φτιαγμένα με πολύ αγάπη, φωτίζουν όμορφα τις μέρες μας και μας δίνουν πολύ χαρά!!

Δεν είναι καιρός για ακριβά δώρα φίλες μου, αλλά με μεράκι και λίγο χρόνο μπορούμε να δώσουμε χαρά σε αγαπημένα πρόσωπα!

Να είστε όλες καλά και να περάσετε χαρούμενες γιορτές με τις οικογένειές σας!!!


80 σχόλια:

  1. Καλά είσαι απίστευτη και το ξέρεις. ..πολυμήχανη και το αποδεικνύεις...τι θα κάνουμε με σένα♥♥♥♥♥
    Ρένα μου ενθουσιάστηκα με την ιδέα σου. ..ΜΠΡΆΒΟ σου.....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας ο Οδυσσέας και μια εγώ!!
      χαχαχαχαχαχχααχ!!!!!
      Δε νομίζω ότι υστερεί καμιά από δω μέσα σε φαντασία!!
      Συμπληρώνουμε η μια την άλλη!!!!
      Να είσαι καλά Νένα μου και καλές γιορτές!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία η μπάλα σου, Ρένα μου!!!!!
    Φοβερή ιδέα!!! Κι έχω ένα σωρό κορδέλες!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιδέα είναι άλλης, εγώ την άλλαξα λίγο!
      όταν βρήκα της κορδέλες μου, εσένα σκέφτηκα!
      Ήξερα ότι τις μαζεύεις κι εσύ!!!
      Κάνε κι εσύ να δούμε τι άλλο θα προσθέσεις!!!!
      Καλές γιορτές!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Το βρίσκω καταπληκτικό το υφαντό στολίδι !!!!
    Θα το επιχειρήσω, αφού βέβαια ζητήσω κι εγώ από τον άντρα του σπιτιού να μου φτιάξει την κρεμάστρα, χαχα !!! Όσο για κορδέλες ουκ ολίγες
    Μπράβο είναι πάρα πολύ ωραία ιδέα !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε ότι πρέπει να φτιάξατε όλες από ένα!!!!
      Υπάρχει καμιά χωρίς κορδελίτσες;
      Περιμένω να δω τι θα κάνεις!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!1
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  4. Τέλειο το χριστουγεννιάτικο παράθυρό σου
    Ρενάκι !!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είσαι Σοφία μου, γιατί χάθηκες;
      Όλα καλά;
      Εσύ κι αν έχεις κουρελάκια και κορδελίτσες!!!!!
      Καλές γιορτές και χρόνια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Υφαντό στολίδι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Τέλειο Ρένα, θα το φτιάξω κι εγώ...αν βρω κάπου μια κρεμάστρα, αφού, απ' ότι κατάλαβα τις έχεις όλες εσύ στην αποθήκη σου! Φιλιά χρυσοχέρα μου αναμαζώχτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ήσουν κοντά να σου δώσω όσες θέλεις!!!
      Περιμένω να δω τι θα κάνεις!
      Και με απλό σύρμα γίνετε βέβαια!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  6. Ρενα μου!!! μπραβο!!! μα τι φαντασια ειναι αυτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  7. Φανταστική η ιδέα σου Ρένα μου. Μάλλον θα στην κλέψω...
    Καλή συνέχεια με τις υπόλοιπες κρεμάστρες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ την πήρα από αλλού και το είπα!!!!
      Αμαρτία εξομολογουμένη δεν είναι αμαρτία!!!!!!
      Άσε που η Μαρία μας προέτρεψε!!!
      Και για τις υπόλοιπες έχω όνειρα, θα δείτε!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ εντυπωσιακή η υφαντή μπάλα!
    Αφου έχει μέσα της κρεμάστρα ήταν μια κατασκευή φτιαγμένη για εσένα !
    Είμαι σίγουρη ότι και τις άλλες θα τις αξιοποιήσεις ανάλογα -και θα μας δώσεις και εμάς ιδέες, όπως πάντα!
    Φιλιά πολλά Ρένα μου, και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νίκη μου!!!
      Σαν μικρά παιδιά που είμαστε , παίζουμε!!!!
      Θέλω να τα κάνω όλα , αλλά ο χρόνος δε μου φτάνει!!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  9. Έπρεπε να βάλεις και το τετράδιο με τις ευχές για να φαίνονται περισσότερα τα δωράκια μου!!!!!!!! Και να εξιλεωθώ!
    Ωραία ιδέα η μπάλα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αλεξάνδρα μου!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  10. Μπράβο,Ρένα μου!!!Πολύ καλή η ιδέα με τις κορδέλες!!!Θα την εφαρμόσω...Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες;
      Η μια συμπληρώνει την άλλη!!!!!
      Τώρα έχω κάτι άλλο κατά νου!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  11. Πω ,πω έγινε Πανεμορφο ...!!!!!!
    Είδα ώμος και ξανά η άλλες δημιουργίες
    ότι και να κάνεις Ρενα μου είναι τελεια ..
    Μπράβο σου να εισαι καλά και να μας δείχνεις πάντα της όμορφες
    δημιουργίες σου ....Να χαρείς τα δωράκια σου....
    καλή συνεχεία ...φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαυτό τις έβαλα για να τις ξαναθυμηθούμε!!!
      Αλλά ήθελα και κάτι καινούργιο!!!!!!
      Θα τα πούμε και από κοντά!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  12. Από σένα όλα τα περίμενα αλλά και υφαντό στολίδι!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ομορφα τα δωράκια σου να τα χαρείς!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως εγώ το περίμενα;
      Η ιδέα όμως της Μαρίας μου έδωσε την έμπνευση !!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  13. Ωραία ιδέα, έγινε πολύ όμορφο το στολίδι σου!
    Να χαρείς τα δώρα σου, Ρένα μου. Καλά να περνάτε, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!!
      Να περάσετε κι εσείς καλά!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  14. Τίποτα δεν πάει χαμένο!!!
    Αξιοποιήθηκε η κρεμάστρα
    και οι κλωστές και οι τρεσούλες...
    Με υγεία να χαρείς και τα δωράκια σου...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά σιγά να αδειάζουν τα κουτιά για να έχουμε χώρο για καινούργια σοδειά!!!!!
      Πάντως χωρίς υλικά δε μένουμε!!
      Εμένα μου δίνουν και οι φίλες μου ότι έχουν για πέταμα!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  15. Χα χα χα!!!! Ακόμα έχεις κρεμάστρες;;; Δεν σε πιστεύω Ρενάκι!!! Η ιδέα σου πάντως είναι ξεχωριστή!!!! Όλα βρήκαν τρόπο να βγουν από τις σακούλες και τα ντουλάπια και να καμαρώνουν στολισμένα στις γιορτές!!! Μπράβο σου Ρενάκι!!!! Και του χρόνου!!! Φιλάκια! Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΆΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ !!!!!
      Αν θέλεις μου λες!!!!
      χαχαχαχχαχα!!!!
      Και συρτάρια που λυπάμαι να τα πετάξω γιατί είναι ωραία!!!
      Καλά που έχω χώρο στο χωριό!!!!
      Να είστε όλοι καλά κοριτσάκι μου!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  16. Σιγά μη σου ξέφευγε εσένα πολυμήχανη μου Ρένα!!!!άλλη μια ομορφιά από τα χεράκια σου!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, όλο και κάτι μου ξεφεύγει , δεν τα προλαβαίνω όλα!!!!!!!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  17. οχι Οδυσσέας, η Πηνελόπη με το υφαντό της είσαι!
    το θαύμασα πριν ακόμα δω σχόλια, και το ξαναθαυμαζω τώρα!Πραγματικά θα μπορούσαν να γίνουν και άλλα ΄σχεδια, πχ, καμπάνα και άστρο, για την εποχή!
    καλές γιορτές Ρένα μου!
    φιλιά!!!
    να χαρείς τα δωράκια σου, και περαστικά στην φίλη σου!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο που δε θα το ξηλώσω εγώ αλλά θα φτιάξω κι άλλα σχέδια!!!!!!!
      Ο Οδυσσέας δηλαδή ο Γιάννης θα έχει πολύ δουλειά αυτές τις μέρες και ποιός τον ακούει!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  18. Πολύ έξυπνη και πρωτότυπη η ιδέα του υφαντού με κορδέλες!!!
    ;-)
    Μπράβο, Ρένα!!
    Και τα δωράκια αγάπης είναι υπέροχα και... εκλεκτα!
    Πάντα να παίρνεις αγάπη!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Γιάννα μου!!!
      Να είστε καλά και να περάσετε όμορφα !
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  19. ... Ε, όχι να πετάμε και τις κορδέλες... αυτό, παραπάει!!
    Και να η ευκαιρία που μας δίνεις για μια νέα χρήση...! Τέλειο στολίδι!
    Λοιπόν κορδέλες υπάρχουν, κρεμάστρες έχω, ο χειροδύναμος μου λείπει...
    Θα χτυπήσω του γείτονα, που πάει και χτυπιέται στο γυμναστήριο για να κάνει μπράτσα (...χαχαχα!)
    Να χαρείς τα δώρα σου!!!
    Πολλά φιλιά....!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή ιδέα!!!!!!!
      Έτσι θα αξιοποιήσει τη δύναμη του!!!!!
      Περιμένω να δω και το δικό σου στολίδι!!!
      Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  20. Ρένα μου η χριστουγενιάτικη μπάλα έγινε πανέμορφη!!! Γειά στα χέρια σου!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!!
    Καλές γιορτές να έχουμε!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  21. Ότι κι αν κάνεις μου αρέσουν!! Μπράβο σου !! Καταπληκτική ιδέα της υφασμάτινης μπάλας!!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!!!
    Καλές γιορτές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ματίνα μου!!!!
      Ευχαριστώ πολύ!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα Ρένα μου!! Πάντα αξιοποιείς όποιο υλικό και να περάσει στα χέρια σου!!! Μόνο σε εσένα θα γίνονταν στολίδι οι κορδέλες!! Πολύ έξυπνη ιδές, πρακτική και αισθητικά όμορφη!! Μου αρέσει πολύ αυτή η πρόταση!!! :)))
    Τα δωράκια σου είναι όλα διαλεχτά και πανέμορφα!! Να σαι καλά να τα χαρείς!! Και του χρόνου με υγεία!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ και σένα και την Αλεξάνδρα μας για την συμμετοχή στην ανταλλαγή μας!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στα χερια σου Ρενα μου τιποτα δεν παει χαμενο! Ολα βρησκουν το δεομο τους και γινονται πανεμορφα στολιδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Κρίμα δεν είναι να μένουνε στα αζήτητα;
      Με λίγη φαντασία και πολύ θέληση όλα γίνονται!!!!
      Καλές γιορτές!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  24. Όπως πάντα πρωτοτυπείς Ρενάκι μου με υπέροχες κατασκευές!Καλές γιορτές φρεσκογιαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αχτίδα μου!!!
      Μου αρέσει να παιζω με τα υλικά!!!
      Καλές γιορτές!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Αχτίδα μου!!!!!
      Και σε σας εύχομαι κάθε καλό!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  25. Πανέμορφη η Χριστουγεννιάτικη μπάλα,Ρένα!!
    Πολύ έξυπνα αξιοποιήθηκε η κρεμάστρα !!
    Πολύ όμορφα τά δωράκια πού έλαβες!
    Νά τά χαρείς!!Καλές γιορτές!!Καλά νά περάσεις μέ τήν οικογένειά σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόση ανακύκλωση θα κλείσουν τα μαγαζιά σε λίγο!!!!
      χαχαχαχαχαχα!!!!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Εεεε τωρα τι να πώ για την φαντασία που διαθετεις καθε φορα .. Ρενακι μου..μας δείνεις ιδέες και αφορμές για δημιουργίες.. και βέβαια δεν πετάμε τίποτα .φιλεναδα..!! και οι καρτούλες σου.. απο τις φίλες μας πανεμορφες
    ακριβώς αυτές οι μικρες εκπληξεις μας χαριζουν χαρές..και κανουν τις μερες αυτές τις γιορτινες πιο ευχαριστες..όσο για το υφαντό σου ΄΄εεεε δεν παιζεσαι λεμε.. παντα να νιώθεις έτσι όμορφα.. Ρενακι μου πολύ ομορφα περναμε εδώ παρεουλα ..με το παρε δώσε.. .. να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα με τους αγαπημενους σου φιλακιαααααα!!!!! τα λεμε!!!.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή φίλη Ρούλα, σίγουρα η παρέα μας είναι πολύτιμη!!!!!
      Ιδίως τώρα που είμαι πάρα πολλές ώρες στο σπίτι με την Ευγενία!!
      Σε λίγο θα της κάνω το δικό της μπλογκ!!!!
      Για τις κατασκευές όλες βάζουμε την ιδέα μας και μεγαλώνει και αλλάζει σε διάφορες εκδοχές!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  27. Πανέμορφη κατασκευή και πανέξυπνη σύλληψη!!!
    Μας βάζεις στη διαδικασία να γυμνάσουμε το μυαλό μας. Γιατί τελικά η ομορφιά κρύβεται σε απλά πράγματα και κυρίως στην κατασκευή και όχι στην αγορά.
    Να τα χαρείς όλα Ρενάκι μου γλυκό & μπράβο σε όλα τα κορίτσια για τις υπέροχες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες τους και τη διάθεσή τους για μοίρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό είναι να το γυμνάζουμε και με απλά πράγματα, γιατί όλο και πιο δύσκολα μας βάζουν και το παρακουράσαμε τώρα τελευταία!!!
      Πριν σαλτάρουμε τελείως!!!!
      Να είσαι καλά και να περάσετε όμορφα!!!
      Καλές γιορτές !!!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  28. Πάντα εφευρετική η μπάλα υπερπαραγωγή έγινε υπέροχη. Τα δωράκια σου όμορφα και γλυκά να είσαι καλά να τα χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!!
      Καλές γιορτές !!!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  29. Πω πω, πολύ όμορφη και ξεχωριστή η μπάλα!! Δείχνει υπέροχη στο παράθυρο!! Πολύ όμορφα και τα δωράκια-κάρτες!! Καλές γιορτές να έχετε!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ τη χάρηκα και χαίρομαι που αρέσει και σε σας!!!
      Να είστε καλά!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. καταπληκτικό το κορδελένιο υφαντό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πανέμορφη η μπάλα σου!
    Υπέροχη κι έξυπνη κατασκευή!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου!!!!!
      Ευχαριστώ πολύ!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  32. Να δω πόσους άλλους τρόπους θα βρεις να αξιοποιήσεις τις κρεμάστρες...χαχαχα. Είσαι απίστευτη! Η βασίλισσα της ανακύκλωσης, χωρίς υπερβολή. Πολύ όμορφη η μπαλίτσα σου. Βλέπω φτάσαμε στη διακόσμηση των παραθύρων... μετά βγαίνουμε έξω...χαχαχα. Φιλιά πολλά Ρένα μου σε όλους και ειδικά στην μπουμπού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ακόμη πολλές Μαρία μου!!!!
      Κάντε υπομονή!!!!
      Το σπίτι γέμισε ήδη, τώρα βγαίνουμε έξω!!!!
      Να περάσετε όμορφα με τα παλληκάρια σου!!!
      Καλές γιορτές !!!!!
      Φιλάκια πολλά, ιδίως στο γαμπρό!!

      Διαγραφή
  33. Θυμάμαι Ρένα μου από τότε που μεταμόρφωσες ένα ανεμιστήρα ότι το έχεις με τα παράξενα κι έτσι ποτέ δεν τα χάνω εδώ μέσα! έρχομαι προετοιμασμένη!
    Πολύ όμορφη η μπάλα !
    Και πάντα να λαμβάνεις κάρτες, ευχές κι αγάπη!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πρωτότυπη η μπάλα σου !! Και τόοοσο μεγάλη για να χωρέσει όλη την αγαπημένη οικογένεια !!! Να'σαι καλά, Ρένα μου και να περάσεις πολύ όμορφα τις γιορτές! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Olá amiga, hoje quero agradecer a Deus pelo dom da sua vida, e desejar a você e sua família
    um feliz e santo Natal, cheio de saúde e alegria!!!
    Que seu coração esteja preparado para receber o Menino Deus!!!
    Um grande abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ εντυπωσιακή και πανέμορφη η μπάλα σου Ρένα μου μας βάζεις όμορφες ιδέες να είσαι καλά ,καλές γιορτές .!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή, Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  38. Essa é uma arte que nos faz voar pela criatividade.

    O Natal está chegando... o amor, chamado Jesus, nos pede permissão para entregar toda a paz e felicidade que nos são destinadas.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    °。✿⊱。。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπέροχη η τεράστια μπάλλα σου...με εβαλες σε πειρασμό να ανακυκλώσω οχι κλωστές αλλά κορδέλες που εχω μπόλικες. Πάντα δημιουργική.
    Να περάσεις ομορφα τις γιορτές με υγεία.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ πολύ ιδιαίτερη η μπάλα σου !!! Εξυπνη ιδέα και πολύ έυκολη η πραγματοποίησή της .!!!Μου άρεσε πολύ.Βρίσκεις τρόπους να απασχολείσαι οικολογικά.Εγώ πάντως καταπιέζομαι αρκετά. Και κάτι ακόμη εγώ που πετώ τα πάντα ποτε μου δεν πέταξα κορδέλες τρέσσες και τα συναφή το θεωρώ ιεροσυλία! Χα Χα Χα Χριστουγεννιάτικα φιλάκια πολλά Καλές και χαρούμενες γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρένα μου, ανάμεσα στις υπέροχες δημιουργίες σου, ήρθα να σου ευχηθώ καλά Χριστούγεννα με υγεία! Πολλά γλυκά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπέροχα όλα τα στολίδια σου. Μπράβο σου. Πάντα χρυσοχέρα.
    Καλά Χριστούγεννα. Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου.
    Υγεία. Αγάπη. Χαμόγελα
    Φιλιά και ευχές στη μικρούλα σου
    Χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια πολλά! Καλά Χριστούγεννα να χεις Ρένα!!
    Υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ρενα μου πολυ ομορφη ηα μπαλλα σου με τα κορδελακια της , μου αρεσε πολυ κι εμενα η ιδεα της Μαριας , καλα Χριστουγεννα και φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. …… ….__/’\__
    ….. … ‘*◕‿◕*’
    …… …./.•*•.\¸
    ……… .. / ..\
    …….* `/’ ;& ;’\` *
    ……… , ტ * ˀᾣˁ,
    .* ….. /_oI%ტ_\ *
    ……..(`’–:o(_; _\
    …..* /`;–.,__ `-*’)
    …… ;@`o. O,ˀᾣˁ \ *
    *…. (`-)_ ტ;% ‘ˀᾣˁ\
    … ../`;–._”–._’ტ.ˀᾣˁ
    ..* /&*,()~o`;-.,'””`*)
    … /`,ტ ; & () o.*`;-‘;\
    .* (`””-.,_0 ˀᾣˁ ტ’ & ()\
    .. /—.,_ “”—-….—‘* )
    .. /@ ტ;o:;’—-,.__- __.’\
    *,&;ტ ˀᾣˁ % &^;~”`o;();
    ../; o^~; & ().o@*ˀᾣˁ;O.\
    ტ=”==””==,,,.,=”==”==ტ
    ___.- .—”#####”—…___.

    Καλα Χριστουγεννα με υγεία& μοναδικες παντα δημιουργιες!!!
    Χρόνια Πολλά για την Ευγενία σας.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρόνια πολλά στην Ευγενία!!!Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αχ αυτή η αποθήκη τι θαύματα κρύβει!! Κάνεις μια επίσκεψη και σε δευτερόλεπτα γεμίζεις ιδέες!! Πανέμορφη η μπάλα και πολύ ωραία η ιδέα να την κρεμάσεις στο παράθυρο!! Μου έδωσες και μένα ιδέες με τις υφαντές κορδέλες. Καλές γιορτές Ρένα μου!! Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η μαγική αποθήκη , αν δεν υπήρχε δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα!!!
      Στο σπίτι πόσα να βάλεις πίσω από τις πόρτες;
      Να είσαι καλά και καλές γιορτές Νανά μου!!

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...