Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

ΜΑΚΡΑΜΕ!!!!


Ποια είμαι εγώ;


Μα αυτή που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην επόμενη Eurovision!!!!!!!!!
Δεν τραγουδάω μόνο όπερα, τραγουδάω ότι θέλετε!!!


Καλά , μη με χειροκροτάτε από τώρα, πρώτα ακούστε με!!!!


Μα με στέφετε νικήτρια ακόμη δεν με ακούσατε!!!!!
Είστε τόσο σίγουροι για τη νίκη μου;


Τι βραβείο είναι αυτό;
Της καλύτερης  ερμηνείας;


Κι αυτό;
Της καλύτερης εμφάνισης;


Με κάνετε και κοκκινίζω!!
Τόσο εμπιστοσύνη στο ταλέντο μου , δεν την περίμενα!




Κι άλλα βραβεία;


Σε άλλο χρώμα, ωραία , για να τα συνδυάζω με τα ρούχα μου!!!


Πώς τα σκεφτήκατε όλα αυτά;


Ξέρετε ότι μου αρέσουν τα κολιέ και τα βραχιόλια και κάνατε ανάλογα βραβεία!!!




Κι αυτό μου αρέσει,!!!


Ταιριάζει με τα τζην μου!!!





Τώρα θα σας τραγουδήσω κι ένα Ελληνικό τραγούδι για να σας ευχαριστήσω!!!!
Το σήκω χόρεψε συρτάκι!!!!
Ταιριάζει με αυτό το σετάκι!!!!!


Καλοκαιρινό και δροσερό!!!!




Αυτό έχει και δαχτυλίδι!!!
Με καταυποχρεώσατε!!!!!!!!

Τι είπατε;
Δεν ήμουν εγώ το θέμα της παρουσίασης;
Και ποιο ήταν το θέμα;
Τα μακραμέ;
Δεν το πιστεύω !!!!!!
Και το όνειρο μου να τραγουδήσω στην επόμενη Eurovision;
Μέχρι του χρόνου θα κάνω πρόβες και αλίμονο σας αν δεν με ψηφίσετε!!!!!
Τόσα βάρη κουβάλησα και θα κουβαλάω από δω και μπρος με την καινούργια μανία που έπιασε την κυρία !!!!!!!



Φίλες μου , όπως καταλάβατε , δεν μου άφησε να πάρω τον λόγο και να παρουσιάσω εγώ τα μακραμέ μου!!
Ο χειμώνας που πέρασε, ακόμη και η Άνοιξη, ηταν τόσο βροχερές εποχές που από την πολύ κλεισούρα με έκαναν να αφοσιωθώ στην εκμάθηση καινούργιων σχεδίων!!!
Μερικά από αυτά τα βρήκα στο youtube, αλλά μερικά είναι δικά μου σχέδια!!!
Μπορούν να γίνουν σε όλα τα χρώματα!!!!!

Θα ακολουθήσουν κι άλλα πολλά μόλις τα φωτογραφήσω!!!!

Να είστε όλες καλά και καλό Καλοκαίρι!!!!!!




Παίρνω μέρος στην ομαδική έκθεση ζωγραφικής και αγιογραφίας , που θα γίνει στο συνεδριακό κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς!
Τα εγκαίνια είναι σήμερα στις 8μμ.
Αν έχετε χρόνο , θα χαρώ πολύ να σας δω!!!

40 σχόλια:

  1. οοοοο ειναι τελειο!!!!!
    και η παρουσιαση μοναδικη!

    μπραβοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα είδα από κοντά, χάνουν πολύ από την λάμψη τους με την φωτογράφιση.
    Υπέροχα και καλοδουλεμένα!!!

    Καλή επιτυχία και σ'αυτή την έκθεση!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!
    Οσο για το......ΜΑΚΡΑΜΕ..
    .εμεινα ...
    αφωνη................
    ..ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα μου τι όμορφα που είναι όλα!!! Πολύ ιδιαίτερα και με ωραίους συνδυασμούς χρωμάτων.
    Καλή επιτυχία στην έκθεση! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βραβείο ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ!!!!!!!!!!
    αχαχαχαχα Όλα τα λεφτά είσαι Ρένα μου!
    Ολέ!
    Φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχα!!! Σωστό μανεκέν το mannequin σου, Ρένα!!
    Από φωνή δεν ξέρω πώς είναι (αλλά θα ψηφίζω ούτως ή άλλως, αν είναι να έχω και κάποιο όφελος βέβαια!), αλλά τα κοσμηματάκια που φόρεσε είναι άψογα!!!
    Χαρά στην υπομονή σου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και άπειρες ευχές για καλή επιτυχία στην έκθεση!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα είναι όλα Ρένα μου τα χεράκια σου είναι ευλογημένα και φτιάχνουν αριστουργήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα τα κοσμήματα, καλοδουλεμένα και πρωτότυπα, μου άρεσε πολύ και το δαχτυλίδι !!! Καλή επιτυχία στην έκθεση, ελπίζω με ένα καλό φωτορεπορτάζ να απολαύσω έστω και από μακριά τις εξαιρετικές δημιουργίες των συμμετεχόντων..Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή επιτυχία Ρένα μου! Τι όμορφα που είναι όλα...Μπράβο σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω ,πω Ρενα μου ....φανταστικά ..πανέμορφα έγιναν ...
    το ένα πιο ωραία από το άλλο ...
    Καλή επιτυχία για σημερα ...πολλα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα μου, υπέροχα τα σχέδιά σου, αλλά και η παρουσίαση... πολύ καλλιτεχνική! Καλή επιτυχία στην έκθεση! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσύ κοπέλα μου έχεις γίνει εξπέρ στο μακραμε. Τα κοσμήματα σου υπέροχα, το ένα ομορφότερο από το άλλο .Με γεια και καλοφόρετα Ρενα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλέ για Οσκαρ είσαι !!!! Είναι όλα καταπληκτικά !!!!!
    Καλή επιτυχία στην εκθεση !!!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοίτα τώρα να σου πάρει την χαρά της παρουσίασης...... και να θέλει και από πάνω να του δώσουμε την ψήφο μας για την Eurovision!!!!! Αλλά έχει και ένα δίκιο.... το φορτώνεις πολύ ρε παιδί μου, με υπέροχες δημιουργίες βέβαια!!!!!! Τα κοσμήματα σου υπέροχα...... το ένα καλύτερο από το άλλο, για όλα τα γούστα και για όλες τις ώρες!!!!! Χαράς το κουράγιο σου..... μήπως να διεκδικήσεις ένα ρεκόρ Γκίνες για τους κόμπους????? χα!χα!χα! Αλήθεια έχεις μετρήσει πόσους έχεις κάνει μέχρι σήμερα???? Καλή επιτυχία στην έκθεση.... κρίμα που δεν είμαι πιο κοντά!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μακραμένια μου, μακράν υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!
    Τα λάτρεψα, κυρίως αυτά που θα βάλεις με τα τζιν σου.
    Μακρο-κατάθλιψη μ' έπιασε που δεν πιάνουν τα χέρια μου.
    Μόνο να μακρο-βαράω πλήκτρα ολημερίς ξέρω η δόλια :-(
    Μακραμεζηλεύωωωωω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Υπέροχες δημιουργίες Ρένα μου!
    ΚΑΛΉ ΕΠΙΤΥΧΊΑ στην έκθεση!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαχαχα!! Πολύ γελάω έτσι που τα γράφεις!
    Τέλεια τα μακραμέ σου!
    Καλή επιτυχία να έχετε στην έκθεση. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με ότι έχεις καταπιαστεί το απογείωσες!!!
    Μπράβο για τα μακραμέ σου
    και καλή επιτυχία στην έκθεση!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ααααα δεν παίζω... πηγε να σου κλεψει την δοξα..φιλεναδα... πως το επιτρέπεις; ακου να ..ολα τα θελει δικα του;..μα έχει και μια ποζα.. που δεν λέγεται...χωρίς τα μακραμε σου .. δεν θα ήταν τιποτα... του το είπες να το ξέρει; Ρενακι μου χαρας την υπομονη σου ποσοι κομποι για να γινουν αυτες οι δημιουργιες... μου αρεσαν όλα αλλα ξεχωρισα το τελευταίο σου. να περνα καλα οτι και να κανεις φιλεναδα.. φιλακιααα στην Ευγενουλα και ξεχωριστα σε σενα να μην μου ζηλευεις..χι.χι. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έχεις γίνει εξπέρ στο μακραμέ όπως και σε όλα όσα φτιάχνεις Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχεις γίνει εξπέρ στο μακραμέ όπως και σε όλα όσα φτιάχνεις Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά ο τρόπος παρουσίασης Εντυπωσιακός!!!!! χαχαχαχα
    Καταπληκτικά τα μακραμέ, ειδικά το μαυρο με τις μπλε χαντρες!! Τα θαυμάζω αλλά μου φαίνεται βουνό η τεχνική τους. Υπάρχει κάτι που δεν μπορείς να το φτιάξεις??? Ασε απαντάω εγώ.. Όχι!! :))) Καλό Σαββατοκύριακο Ρένα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφα σχέδια και απολαυστική όπως πάντα η ανάρτηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Που τα βρίσκεις ήθελα να ξερα! Τι εμπνέυσεις είναι αυτές Ρένα μου. Σου εύχομαι (εκτός απο καλή επιτυχία) να είσαι πάντα τόσο δημιουργική σε όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η μαστόρισσα του μακραμέ έχεις γίνει, Ρένα μου!!!
    Πολύ όμορφα είναι όλα σου τα κοσμήματα!!!!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εχεις εξελίξει το μακραμέ σε άλλη διάσταση, Ρένα!!! Πολύ όμορφα τα κοσμήματα που έφτιαξες !!! Καλή επιτυχία στην έκθεση !!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις, πολυτάλαντη γιαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολυτάλαντη Ρένα...απλά υποκλίνομαι η γυναίκα...
    Να έχεις καλή επιτυχία στην έκθεση καρδιά μου και να περάσεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου!!!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση!!!
    Καλό σ/κ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα Ρένα μου!!!!τι τέλεια που είναι μπράβο!!!!μου αρέσουν τα σετάκια!!!!Ευχές για μια όμορφη Κυριακή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι άλλο θα φτιάξεις, τι άλλο θα φτιάξεις! Πόσο υπέροχα όλα, πόσα ταλέντα έχεις και πόσα θες να μας τρελάνεις! Το δε κείμενο... γελάω ακόμη. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρενα μου δεν πιανεσαι , μα ποσες τεχνικες ξερεις!! εγω το μακραμε δεν το κατεχω αλλα το θαυμαζω πολυ, ολα πανεμορφα ιδιαιτερα το δασχτυλιδι σου μου αρεσε πολυ, καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το μακραμέ είναι μια ακόμη όμορφη ασχολία. Τα σχέδια είναι πολύ όμορφα. Μου κόλλησες και μένα το μικρόβιο. Είμαι όμως ακόμα μαθητούδι. φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το μακραμέ είναι μια ακόμη όμορφη ασχολία. Τα σχέδια είναι πολύ όμορφα. Μου κόλλησες και μένα το μικρόβιο. Είμαι όμως ακόμα μαθητούδι. φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εννοείται ότι είναι καλύτερα να πας εσύ του χρόνου Γιουροβίζιον! Κεντάς λέμε και ταιριάζεις και με τα τζιν! Φιλιά πολλά Ρένα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρένα μου είσαι πολυτάλαντη!! Όλες σου οι δημιουργίες είναι εξαιρετικές!! Μπράβο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χαχαχα... καιρό έχω να περάσω και χαίρομαι που βλέπω πως και το χιούμορ σου και η δημιουργικότητά σου, καλά κρατεί! Μπράβο Ρένα μας! Μου'χετε λείψει πολύ όλες εκεί πάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρένα μου σουπερ ολες σου οι δημιουργίες με την τεχνικη του μακραμέ και μπορω να το πω με βεβαιότητα γιατι τις ειδα απο κοντά! Ειναι καταπληκτικές!
    Ειναι να μη σε κολλήσει το μικρόβιο του μακραμε , δεν το αφήνεις ευκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλό μήνα και.....καλό καλοκαίρι!!!Τα μακραμέ σου είναι πολύ όμορφα και όταν προσθέτεις τις διάφορες χαντρούλες γίνονται εξαιρετικά!!!Αλλά το κάνεις να φαίνεται πολύ ευκολο!!
    Εμενα μου φαίνεται πολύ δύσκολη δουλειά !!!Και όταν θέλησα να κάνω μακραμε με κρόσια για ενα πανό προσπάθησα στη αρχή μόνη μου αλλά δεν ....και έτσι το έδωσα σε μία τεχνίτρα .Εγινε όμως πολύ όμορφο!! Πάντα απολαμβάνω τις χιουμουριστικές αναρτήσεις σου και φεύγω πάντα με το χαμόγελο που μου κερνάς!!!!Φιλάκια αγάπης πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλο μηνα Ρενα μου!! Ειναι τελεια τα μακραμε σου!! Δουλεμενα στην εντελεια! Δεν ρωταω καν ποσες ωρες τα εφτιαχνες!! Η κουμπαρα μου εφτιαξε ενα λεπτο βραχιολακι και της πηρε κανα 2ωρο να κανει την μακραμε πλεξη!!
    Καλοφορετα να ναι να τα φχαριστηθεις!! Φιλια και καλο σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πανέμορφες δημιουργίες αλλά και πολύ πρωτότυπη παρουσίαση! Την κατα-ευχαριστήθηκα την ανάρτηση σου! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...