Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019

ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ

Επιτέλους ήρθε. 
Ποιός;
Ποιά να λέτε. 
Μα φυσικά η Άνοιξη κι όχι όποια όποια Άνοιξη, αλλά η Ελληνική Άνοιξη. 

Βγήκε ο ήλιος κι έγινε χαρά Θεού. 
Αμέσως έφτιαξε η διάθεση μου και είπα να κάνω  κάτι για να την τρατάρω. 
Και τί άλλο θα την ευχαριστούσε περισσότερο από ένα ανοιξιάτικο στεφάνι με λουλούδια;

Δεν είναι αυτό στεφάνι;
Για δείτε το καλά .
Τετραγώνισα τον κύκλο για χάρη της.



Θα σας δείξω παρά κάτω πώς ακριβώς έγινε αυτό, αφού πρώτα σας πω ότι άλλα 11 στεφάνια θα την υποδεχτούν επίσημα .

Είναι τα στεφάνια των  creative bloggers που απ'αυτό τον μήνα γίνονται 12 και με πολύ χαρά σας αναγγέλω ότι είμαι κι εγώ ένα από 
τα μέλη τους πλέον. 


Είναι όλες γνωστές μπλόγκερς κι αν κάποια δεν την γνωρίζεται, ευκαιρία να κάνετε μια επίσκεψη. 
Στο τέλος της ανάρτησης θα βρείτε και  τις 12 ηλεκτρονικές διευθύνσεις .

Πάμε λοιπόν να δούμε τί  βρήκα μέσα στο σπίτι για να φτιάξω το δικό μου στεφάνι.  


Ένα πινακάκι που το ΕΣΩΣΑ από τα σκουπίδια.
Έβγαλα τον μουσαμά και κράτησα την ξύλινη κορνίζα του .
Ένα κομμάτι από μια κουρτίνα που φυσικά ΔΕΝ πέταξα.
Λίγα τριανταφυλλάκια που περίσσεψαν από την προηγούμενη δημιουργία μου και ΦΥΣΙΚΆ φυλάχτηκαν για μελλοντική χρήση .
Ένα κομμάτι σπάγκο που ΠΆΝΤΑ έχω για να τυλιγω τα δωράκια μου.

Η ζεστή σιλικόνη είναι το απαραίτητο εργαλείο για κάθε crafter που σέβεται τον εαυτό του.
 Χωρίς ψαλίδι θα ξεκινούσα;
Όχι βέβαια , βάλτο κι αυτό στη λίστα .


Σαν να μου φαίνονται λίγα αυτά τα υλικά .
Για να δούμε μήπως μπορώ να προσθέσω κάτι ακόμα .
Δυο χερούλια από τσάντες αγοράς που ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ  τα μαζεύω .



Μερικές από τις χάντρες που ΜΑΖΕΨΑ όταν χάλασε η κουρτίνα του τροχόσπιτου.
Είχα γεμίσει δυο μπουκάλια .
Τώρα έμεινε μισό μπουκάλι . Και τί δεν έφτιαξα μ αυτές !


Και μερικά κουμπιά από την ατελείωτη συλλογή μου.
Δεν είναι μόνο αυτά  , όταν λέμε συλλογή εννοούμε ΣΥΛΛΟΓΗ!
Από δω και πέρα σε κάθε δημιουργία μου θα βάζω και μερικά κουμπιά.
Σε μερικά χρόνια ίσως  τελειώσουν .



Νομίζω μέχρι εδώ είμαστε καλά και ξεκινάμε.

Τύλιξα την κορνίζα με τις λουρίδες που έκοψα από την κουρτίνα.
Δεν χρειάζεται προσοχή, όπως να'ναι αρκεί να μη φαίνεται το ξύλο .


Μετά πήρα τον σπάγκο και σταθεροποίησα το ύφασμα επάνω στην κορνίζα .



Τόσες δαντέλες έχω να μη βάλω κι εδώ λίγο;


Έτοιμη η βάση του στεφανιού.

Πώς έφτιαξα τα τριανταφυλλάκια κολλώντας τα με τη ζεστή σιλικόνη είναι αδύνατον να σας το δείξω.





 Προσπάθησα να βγάλω φωτογραφίες και το μόνο που κατάφερα ήταν να καώ.
Ευτυχώς στο πιντερστ υπάρχουν οδηγίες πολλές.



Είχα τα μπλε τριαντάφυλλα, έκανα και μερικά με το ίδιο ύφασμα που έντυσα την κορνίζα κι αφού έκανα μερικές δοκιμές, τα κόλλησα κι αυτά με τη ζεστή σιλικόνη .

Ελπίζω να αρέσει στην Άνοιξη το στεφάνι μου και να μη παραξενευτεί που είναι τετράγωνο ή μάλλον παραλληλόγραμμο.

Βάζοντας κι ένα αυγουλάκι, το μετατρέπουμε σε πασχαλινό.



Αν σας άρεσε κι εσάς, ψάξτε μέσα στο σπίτι και θα βρήκε υλικά είμαι σίγουρη .
Ελάτε να την υποδεχτούμε όλοι μαζί μη μας ξαναφύγει, γιατί ο Μάρτης είναι και γδάρτης.

Να δείτε και τις άλλες προτάσεις όμως.
Όπως είπαμε, είμαστε πια 12 οι Creative bloggers .

Και για να μη ξεχαστήτε, σας δείχνω το πρόγραμμα με τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις όλων μας.
Μια δημιουργία κάθε μέρα.

Καλό τριήμερο και Καλή Καθαρή Δευτέρα .


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

69 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες στην όμορφη ομάδα μας Ρενάκι μου. Στο στεφάνι σου πράγματι τετραγωνίσες τον κύβο κι έβγαλες ένα πολύ ιδιαίτερο αποτέλεσμα!!! Καλώς μας ήρθε και η άνοιξη λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Κικίτσα μου.
      Χαίρομαι πολύ που βρίσκομαι ανάμεσα σε τόσο δημιουργικά άτομα.
      Ελπίζω να την καλοπιάσαμε αρκετά την άνοιξη 😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχη στην όμορφη δημιουργική μας ομάδα Ρένα μου!
    Πολύ ιδιαίτερο το στεφανι σου! Η φαντασία σου και τα χρυσά σου χέρια θα μας δίνουν καθε φορα ξεχωριστες δημιουργίες! Διπλά χαίρομαι όταν βλέπω πραγματα που κάποιοι θα βιάζονταν να χαρακτηρίσουν σκουπίδια να παίρνουν νέα ζωή και να γίνονται πανέμορφα!!
    Φιλιά! Καλό τριήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή Νίκη μου και για σένα.
      Η φαντασία είναι κοινό γνώρισμα όλων μας και είναι πολύ ωραίο να δίνουμε και να παίρνουμε ιδέες .
      Άσε, καθημερινό πρόβλημα η διάσωση τους 😂😂😂😂
      Ποιός να νας καταλάβει όμως;
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.
      Καλό τριήμερο.

      Διαγραφή
  3. Καλορίζικη στη νέα σου ομάδα και βέβαια οφείλω να πω ότι μια χαρά τετραγώνισες τον κύκλο !! Έγινε πρωτότυπο και πολύ ιδιαίτερο το στεφάνι σου !!!! Δε χρειάζεται να σου πω πόσο γέλασα με τα κορδόνια απ τις τσάντες, τις χάντρες και τα κουμπιά και πως το ίδιο προσπαθώ να κάνω.... τα βάζω παντού μήπως και λιγοστέψουν χαχα Καλή Άνοιξη γλυκιά μου και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου.
      Καιρό περίμενε το καημένο !!
      Χαίρομαι που σου άρεσε .
      Ε ναι, πώς αλλιώς θα λιγοστέψουν;
      Γιατί για να τελειώσουν δεν το βλέπω 😂😂😂😂
      Καλή Άνοιξη και σε σενα φίλη μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο το στεφάνι σου, Ρένα μου. Σούπερ ανοιξιάτικο και Πασχαλινό. Καλή αρχή στην ομάδα ομάδα. Αν χρειαστείτε και 13ο μέλος, δηλώνω παρούσα! Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου .
      Ξέρω ότι σου αρέσουν αυτά.
      Φαντάζομαι ότι όσο πιο πολλοί τόσο πιο καλά .
      Φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Ρένα!Λατρεύω τα στεφάνια και πολύ χαίρομαι τις αναρτήσεις σας! Εξαιρετική όπως πάντα στην επαναχρησιμοποίηση των υλικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου.
      Και σε μένα αρέσουν πολύ και πάντα τα ανανεώνω .
      Έχω πάθει κάτι με τα άχρηστα κατ' άλλους υλικά 😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο και για κορνίζα να χρησιμοποιηθεί!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λίλα μου .
      Ναι ίσως το κάνω κορνίζα .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Τέλειο στεφάνι αλλα για κορνίζα για να την γεμίσουμε με τις όμορφες αναμνήσεις μας.Επίσης η περιγραφή σου ειναι απολαυστική και με κάνει να φορτώσω το πιστόλι σιλικόνης άμεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι θα βάλω τις εγγονές μου μέσα .
      Ευχαριστώ πολύ. Το πιστόλι είναι έτοιμο πάντα 😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Πολυτάλαντη Ρένα μας, τον κύκλο τον τετραγώνισες με μεγάλη επιτυχία και η Άνοιξη δεν πιστεύει στα μάτια της με το δώρο που της ετοίμασες. Σε θαυμάζω για την φαντασία και το πάθος σου να δημιουργείς από το τίποτα.
    Μπράβο σου και πάλι μπράβο!!!
    Καλό τριήμερο και καλή Καθαρή Δευτέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Λες να ήταν τόσο απλό κι άδικα παιδεύνταν οι μαθηματικοί ;😂😂
      Όλα αυτά τα υλικά θα ήταν κρίμα να καταλήξουν στα σκουπίδια .
      Δημιουργώ πρόβλημα βέβαια με τόσα που μαζεύω 😁😁😁😁
      Να δω ποτε θα πετάξουν εμένα 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Καλό τριήμερο κσι Καλή Καθαρή Δευτέρα

      Διαγραφή
  10. Τα κοριτσια με τα χρυσα χερια.τωρα για το στεφανι τι να πω?πολυ θα το ηθελα να το βλεπω στο χωρο μου.και η ιδεα με το αυγο απαιχτη.καλη σαρακοστη Ρενα μου να εχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι αν κοιτάξεις γύρω σου θα βρεις τα κατάλληλα υλικά Λίτσα μου .
      Καλή Σαρακοστή.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Τέλειο!
    Κι ακόμα τελειότερο που δεν είναι στρογγυλό!
    Και χωρίς αβγό πανέμορφο, αλλά και με αβγό ωραίο!
    Θαυμάζω τις ιδέες σου και την αξιοσύνη σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο και καλά Κούλουμα Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άρτίστα μου .
      Με τσίγγλισε η ιδέα να ξεφύγω από το καθιερωμένο μοντέλο, είχα και το πινακάκι να περιμένει τόσο καιρό 😁😁😁😁
      Τέτοια μου λέτε και μαζεύω κι άλλα 😂😂😂😂😂
      Καλά κούλουμα κσι σε σας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Μ'αρέσει πολύ και πρωτότυπο! Και με ανακυκλώσιμα! Και με περισσή δεξιοτεχνία! (Αυτά τα τριανταφυλλάκια θα μπω στο πιντερεστ και αν καταλάβω πώς γίνονται θα φτιάξω και εγώ)...
    Πάω για τα λινκ να πάρω ιδέες και να καμαρώσω κατασκευές
    Σε φιλώ
    Καλό τριερο Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανακύκλωση έχει πάντα τον πρώτο λόγο Άννα μου.
      Εκτός που δεν πετάμε κάποια πράγματα, γλυτώνουμε και χρήματα από την αγορά των υλικών.
      Και στο YouTube έχει πολλά να δεις.
      Μόνο προσοχή με την ζέστη σιλικόνη .
      Όλες οι ιδέες είναι ωραίες κι εφαρμόσιμες .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  13. Αχ βρε Ρένα μου !!! τι μαγικά πράγματα είναι τούτα ! πόσο όμορφο, πόσο πρωτότυπο ! Κοίτα να δεις τελικά που κανένα μα κανένα υλικό δεν πάει χαμένο. Ειδικά αν βρίσκεται στα χέρια μιας γόνιμης φαντασίας.
    Καλή Άνοιξη κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι φίλε Γιάννη, τα υλικά μας δίνουν ιδέες για να τα ξαναχρησιμοποιήσουμε.
      Ξέρεις κι εσύ από αυτά πολύ καλά.
      Καλή Άνοιξη και σε σένα φίλε μου .

      Διαγραφή
  14. εγινε πολυ πολυ ομορφο!! Καλως ήρθες στην ομαδα Ρενα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρώτα πρώτα να καλοπιάσουμε τον ήλιο μη μας ξαναφύγει!! Αυτός ο ήλιος είναι αυτός που μας δίνει ζωή και ιδέες!! Μετά να μιλήσουμε για κουρελάκια και κουμπιά, για κορδέλες και διάφορα από αυτά που έχουμε πολλά!! Στο τέλος να μιλήσουμε για τις όμορφες ιδέες που μοιράζεσαι μαζί μας και μας κάνεις να σε αγαπάμε και να σε θαυμάζουμε!!! Με τέτοιο στεφάνι ούτε ο ήλιος ούτε η άνοιξη θα ξαναφύγουν, γι΄αυτό είμαι σίγουρη!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Νανά μου, χωρίς τον ήλιο μας δεν ξέρω αν θα ήμασταν τόσο δημιουργικοί.
      Τα κουρελάκια μας είναι μια πονεμένη ιστορία 😂😂😂😂😂
      μπορεί κι επιδημία.
      Τα αισθήματα είναι αμοιβαία φίλη μου, γι'αυτό και προσπαθώ συνέχεια όσο μπορώ .
      Παίρνω όμως κι από σας ιδέες κι ενέργεια .😍😍😘😘😘😘
      Ελπίζω να μη φύγουν, φτάνει τόσο .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Τέτοιο (τετραγωνισμένο) μυαλό και στεφάνι, μόνο εσύ Ρένα μου!
    Λατρεύω το μικρόκοσμό σου με τα αμέτρητα κουμπάκια, ψαλιδάκια και λοιπά χρηστικά που βγάζουν τέτοια αριστουργήματα.
    Καλή μας Άνοιξη λοιπόν και καλή επιτυχία στις δημιουργίες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη το λές Μαράκι μου, υπάρχουν πολλά τετραγωνισμένα μυαλά εδώ μέσα 😁😁😁😁
      Εγώ να δεις πόσο τα λατρεύω και τα προσέχω, τόσο που πολλαπλασιάζονται συνεχώς μαγικά
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Καλή να είναι φίλη μου και καλή επιτυχία και σε σένα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Υπέροχο Ρένα μου. Λατρεύω αυτά τα υφασμάτινα λουλούδια που όπου μπαίνουν ομορφαίνουν κάθε δημιουργία.
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου.
      Κι εγώ έπαθα ακόμη ένα κόλλημα με αυτά και προσπαθώ να αξιοποιήσω μερικά κουρελάκια ακόμα 😁😁😁😁😁
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Φοβερή έμπνευση Ρένα μου να τετραγωνίσεις τον κύκλο! Πανέμορφο έγινε το στεφάνι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. *Ολα τα απολαμβάνω όταν έρχομαι εδώ,όλα έχουν ενδιαφέρον,όλα είναι πολύ ευχάριστα από το πρωτότυπο και καλοφτιαγμένο στεφάνι σου από την ζηλευτή συλλογή κομβίων (που την βρήκες άραγε αυτήν την θήκη;) μέχρι τον χιουμοριστικό τόσο όσο λόγο σου...(θα το λέω συχνά δεν είσαι δα και καμιά φιλόλογος για να μου υπογραμμίζει με κόκκινο την συχνή επανάληψη)Περνώ καλα εστω και για μερικά
    λεπτά... φιλάκια Σαρακοστιανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σε βλέπω εδώ Έφη μου.
      Έχω μόνιμους προμηθευτές φίλη μου.
      Σίγουρα θα ήσουν μια από αυτές κι εσύ αν ήμασταν κοντά .
      Ότι έχουν για πέταμα οι φίλες μου, ρωτάνε πρώτα εμένα .
      Κι εγώ έπαθα πλάκα όταν με ρώτησε αν τη θέλω .😂😂😂😂😂
      Κι εγώ περνώ καλά με τόσο ωραία λόγια που μου λέτε και ναι φιλόλογος δεν είμαι, αλλά θα σου υπογραμμίσω με κόκκινο αν σταματήσεις τις επαναλήψεις 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Καλη Σαρακοστή.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Ρένα μου αυτό θα πει ανακύκλωση!Πολύ διαφορετικό το στεφάνι σου,πρωτότυπο και με χρώματα που αγαπώ πολύ!!Καλώς ήρθες στην παρέα μας!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή μου.
      Χαίρομαι που είμαι στην όμορφη παρέα σας κι εγώ .
      Όλες οι Ανοιξιάτικες ιδέες είναι ωραίες και περιμένουμε κι άλλες τόσες ακόμα .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Εδώ ταιριάζει (ας μου επιτραπεί η παραφθορά του λόγου) η τέχνη ποτέ δεν πεθαίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά. Να λοιπόν τιμή και δόξα για μια δεύτερη ζωή στα ανακυκλούμενα υλικά. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα.
    Καλό διήμερο πια και καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Αννίκα μου .
      Είδες πώς καμαρώνει;
      Ούτε που το πίστευε τέτοια τύχη 😂😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Είδα όλα τα στεφάνια (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) Αξιόλογα όλα μέσα στην απλότητά τους. Όμως αν αυτό σε ικανοποιεί Ρένας δεν είναι. Αν χρειαζόταν να ψηφίσω θα είχες πολλά συν.
      Συγχαρητήρια!!!

      Διαγραφή

    3. Ευτυχώς που δεν χρειάζεται να ψηφίσουμε γιατί όλα είναι ωραία κι αξιόλογα.
      Ούτως ή άλλως δεν διαγωνιζόμαστε.
      Ευχαριστώ πολύ πάντως για τα καλά σου λόγια .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  22. Ρένα μου, υπέροχη Ρένα με τα χέρια τα χρυσά.
    Υπέροχο το στεφάνι σου. Και ως ανοιξιάτικο και ως πασχαλινό.
    Εξαιρετικές οι συμβουλές σου και ζηλευτή η αγάπη σου που δίνει ζωή σε πράγματα που από μόνα τους δείχνουν "άχρηστα"
    Συγχαρητήρια για την κατάταξή σου σε μια όμορφη παρέα δημιουργικών μπλόγκερς.
    Σου εύχομαι μια ευλογημένη Σαρακοστή!
    Την αγάπη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η αγάπη με βάζει σε μπελάδες πολλές φορές όμως.
      Χαίρομαι κι εγώ που είμαι με όλες αυτές τις πολύ ευφάνταστες και δημιουργικές μπλόγκερς.
      Σ ευχαριστώ πολύ.
      Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Πολύ χαίρομαι που είσαι στην παρέα μας Ρένα μου! 'Ενα πολύ μοντέρνο στεφάνι και ας χρησιμοποίησες παραδοσιακά υλικά! Έχουμε να φτιάξουμε παρέα πολλά & διάφορα ε;;; Φιλάκια & καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yes yes we'll do Χριστίνα μου.
      Έτσι κι αλλιώς σας παρακολουθούσα πιστά, τώρα θα συμπορευόμαστε και χαίρομαι πολύ γι'αυτό.
      Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Πάντα έχεις ένα τρόπο Ρένα μου, να μας εκπλήσσεις με την πρωτοτυπία των κατασκευών σου και τώρα που είναι έτοιμη και όλη η ομάδα ανυπομονώ να δω όλες τις ανοιξιάτικες δημιουργίες!
    Πολλά και τα ανοιξιάτικα ΑΦιλάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Στεφανία μου κι εγώ ανυπομονώ να δω και τα άλλα από τις υπόλοιπες φίλες που έχουν και φαντασία και ταλέντο.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  25. Εκπληκτικό το στεφάνι σου Ρένα!!! Θαυμαστός όπως πάντα ο τρόπος που ανακυκλώνεις και συνθέτεις τα υλικά!!!
    Παρακολουθούμε την ομάδα και χαιρόμαστε που μεγάλωσε και είσαι και εσύ ένα από τα μέλη της.
    Καλή Σαρακοστή!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια .
    Είναι ωραίο να ξαναχρησιμοποιούμε κάποια υλικά για τις κατασκευές μας.
    Νομίζω οτι η ομάδα είναι ΣΟΎΠΕΡ!!
    Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τελειο το έφτιαξες Ρένα μου! Γεια στα χέρια και τη φαντασία σου. Φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχο το στεφάνι σου Ρένα! Όσο για τη φράση "Τετραγώνισα τον κύκλο" με έκανε να γελάσω! Μπράβο σου! Σωτηρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον παραλληλόγραμμο είναι,αλλά δεν θα κολλήσουμε στις λεπτομέρειες 😂😂
      Ευχαριστώ πολύ .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Χερούλια απο τσάντες συσκευασίας ομολογώ πως δεν είχα σκεφτεί να κρατήσω. Δε φανταζόμουν οτι μπορούν να χρειαστούν κάπου! χαχαχα μούφα ανακύκλωση κάνω τελικά!! ;P Μου αρέσει και επειδή είναι τετράγωνο είναι και διαφορετικό απο τα συνηθισμένα. Αυτα τα jean λουλουδάκια τέλεια, έχω ένα κάρο παντελόνια για πέταμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ε ναι εχω Χρόνια που τα μαζεύω 😁😁😁
    Τα τζην δεν τα πετάμε ΠΟΤΕΕΕΕΕΕ!!!!!
    Φτιάχνουμε από τσάντες μέχρι κουμπιά τα πιο μικρά κομματάκια .
    Δες στην κατηγορία τζιν ό,τι έχω φτιάξει .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χμμμμ αν δεν τετραγώνιζες εσυ τον κύκλο Ρένα μου δεν ξερω πια αλλη θα το εκανε..χι..χι.. και όχι μονο αυτό εκανες φιλεναδα..αλλα τον στόλισες κι όλας με ομορφιές .. πως να μην σου πει ευχαριστώ η Ανοιξη;.. μπραβο και για την συνεργασία σου πια με τα κορίτσια ..οποτε μπορω περνω και απο εκεινα.. που οντως εχουν καταπληκτικες ιδεες επανω στην δικόσμηση.. θα τα δω όλα σιγα σιγα.. βλεπεις ειμαι και καποιας ηλικιας η γυναικα ..ασε που ο χρονος μου αυτον τον καιρό για σερφαρισμα λιγοστεψε.. για να κανουμε και τις πασχαλινες μας δημιουργιες που οσονούπω θα χρειαστούν στα παζαρια ..δεν βλέπεις πόσο καθυστερημένα κανω τις επισκεψεις μου;..αστα..
    Να περνας ομορφα με οτι κανεις αυτο ειναι η ουσία ε;με αγαπη παντα.. φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αχ αυτός ο χρόνος Ρούλα μου.
    Τόσα που θέλουμε να κάνουμε πώς να τα προλάβουμε;
    Δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι για τις επισκέψεις, καταλαβαίνω, μια από τα ίδια 😁😁
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εγω θα γραψω οτι εισαι εκπληκτικη με τις δημιουργιες σου Συγχαρητηρια και να εισαι παντα καλα να δημιουργεις ομορφιες 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ενα τεχνικό πρόβλημα με εμπόδιζε να αφήσω το σχόλιό μου από μέρες.Ελπίζω τώρα να μπορέσω να το δημοσιεύσω και δεν σκορπιστεί και αυτό στους 5 ανέμους.Ρένα μου νομίζω ότι στο ξαναείπα ότισε θαυμάζω για την φαντασία σου και την ικανότητά σου από το μηδέν να δημιουργείς.Τι να λέμε τώρα ,εσύ τετραγώνισες τον κύκλο !!!
    Νά ξερες πόσο γέλασα που είδα ότι και εσύ μαζεύεις τα χερούλια από της σακούλες αγοράς!!Μπορώ να πω ότι απενοχοποιήθηκα κιόλας, .Ανακουφίστηκα. χαχαχα Ολα τελικά είναι χρήσιμα Ρένα μου!!Την αγάπη μου Ρένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ταλαιπωρούμαι συχνά με τα σχόλια Χρυσάνθη μου .
      Αν θέλεις βα αξιοποιήσεις υλικά που έχεις και τον κύκλο θα τετραγωνισεις και ρομβο θα τον κάνεις κι απ όλα 😂😂😂😂
      Μια χρονιά στο κάμπιγκ τα χρειάστηκα κι από τότε τα μαζεύω κι αυτά 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Όλα ειναι χρήσιμα κι ας μας μαλώνουν οι ήρωες μας.
      Τα κομβία και οι χάντρες είναι ένα μέρος από αυτά που έχω. Τί να κάνω που δεν μπορώ να αρνηθώ τις προσφορές;
      Αν δεν μοιαζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε😂😂😂😂
      Κι εγώ σε θαυμάζω .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  35. Ξέχασα να σου πω ότι θαύμασα και την συλλογή κομβίων!!!! και χαντρών.Τελικά πόσο μοιάζουμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Και επησιμα από σήμερα ναιιιι έχουμε άνοιξη!!!!!!!
    Τέλειο το στεφάνι σου Ρενα μου!!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...