Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

ΜΑΚΡΑΜΕ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!!!!


 Κόμπο, κόμπο τον καημό μου , τον μετράω και πονώ!!!
Πάλι εδώ , μετά από ένα δύσκολο μήνα που μας έκοψε τη διάθεση , τα πόδια , τα όνειρα , τις ελπίδες και βάλε!

Αλλά όχι, δε θα ανοίξουμε κι ένα λάκκο να μπούμε μέσα!!!!
Σιγά μη δε τα καταφέρουμε να προσαρμοστούμε και να συνεχίσουμε να ζούμε!


Τόσα και τόσα πέρασαν οι γονείς μας και οι παππούδες μας, εμείς γιατί όχι;
Το κακό είναι ότι η ιστορία επαναλαμβάνετε και κάνουμε τα ίδια λάθη.
Εμπιστευόμαστε λάθος ανθρώπους!



 Γράφω και δεν ξέρω αν είναι αλήθεια η ψέμματα όλα όσα συμβαίνουν.
Οι περισσότερες από εμάς ασχολούμαστε με κατασκευές κάθε είδους, δε σημαίνει όμως αυτό ότι όλα τα άλλα δεν μας ενδιαφέρουν και δεν μας αγγίζουν και δεν μπορούμε να πούμε τη γνώμη μας.
Δυο λόγια και πάμε παρά κάτω!!!!
Η ζωή συνεχίζετε με όσες αναποδιές κι αν έρθουν! !!!!!!!!!


 Πάτε μέχρι τα μπλογκ της  Άννας και της Μαρίας να πάρετε μια γεύση από Ελλάδα!
Την Ελλάδα που αγαπάμε , που έχουμε στην καρδιά μας!!!!!
Δε θα μπορούσαν να  περιγράψουν καλύτερα τις ομορφιές της και την ιστορία της!!!!!
Μπράβο κορίτσια, με κάνατε να αισθάνομαι πολύ υπερήφανη !!!!



 Δεν θα το βάλουμε κάτω, εχουμε και υποχρεώσεις!!!
Οι Αντωνοπουλίτσες μας κάλεσαν στα κουκλοκαλλιστεία  τους!
Έχουμε πολύ καιρό μέχρι τον Φεβρουάριο του 2016, γιαυτό ενημερωθείτε φίλες μου!!!
Να κάνουμε και αυτή τη φορά ότι καλύτερο μπορούμε!!!



Και η καλή μας φίλη η Βίκυ, μας προσκαλεί και μας παρακαλεί να βοηθήσουμε με ότι φτιάχνει η κάθε μια μας!
Δείτε την ανάρτηση της , αν δεν την έχετε ήδη δει!!!
Όλες εμείς , η Δράση Ελληνίδων bloggers, βοηθάμε και στηρίζουμε με τις δημιουργίες μας , που τις προσφέρουμε με αγάπη αφιλοκερδώς, όσο μπορούμε φυσικά και όποτε μπορούμε!!!!!
Τίποτε δεν είναι υποχρεωτικό φίλες μου!
Κι ένας μικρός σελιδοδείκτης, είναι μεγάλη προσφορά!
Με ελάχιστα υλικά κάνουμε θαύματα, το έχουμε αποδείξει πολλές φορές αυτό!


Όλα αυτά τα Μακαμέ, τα είχα φτιάξει πριν από καιρό , αλλά με πρόλαβαν τα γεγονότα και παρέμειναν!
Είναι και η σύνδεση στο κάμπιγκ προβληματική, έχασα επεισόδια!!


Προσπαθώ με το τηλέφωνο να έρχομαι στα σπιτάκια σας, όχι μόνο για να βλέπω τι κάνετε , αλλά για να παίρνω δύναμη να συνεχίσω κι εγώ!!!!
Πολύ χαίρομαι που βλέπω ότι όλες μετά από την πρώτη κρυάδα , συνεχίσατε τις δημιουργίες σας!
Να είστε όλες καλά , μου δίνετε πολύ κουράγιο!!!!!!



Στόλισα τα καραβάκια μου και απολαμβάνω τη φύση!
Μετα από τόσα χρόνια δουλειάς , μας κάνουν να αισθανόμαστε τύψεις γιαυτά που δικαιούμαστε!
Ε, όχι φίλες μου!!!!
Θα προσαρμοστούμε όσο καλύτερα μπορούμε!
Και θα μεταποιήσουμε, παλιά μου τέχνη , κόσκινο και θα φορέσουμε και τα προπέρσινα μας και θα περιορίσουμε ότι θεωρούμε περιττό!
Δεν ξέρω αν έχουν συνοχή αυτά που γράφω , αλλά τόσες μέρες έσκασα που δεν μπορούσα να τα βγάλω από μέσα μου!!!!
Να περνάτε καλά κάνοντας αισιόδοξες σκέψεις!!!!!!



50 σχόλια:

  1. Ρενάκι, από τη μια διάβαζα από την άλλη έβλεπα τις εικόνες...έχεις τόσο δικιό σε αυτά που γράφεις και συνάμα κάνεις τόσο όμορφα μακραμέ. Και δηλώνω ότι θέλω (όχι οχι απαιτώ) ένα βήμα-βήμα πως να κάνεις το τέταρτο κολιέ από το τέλος), έτσι για να ξεχαστώ, για να προσπαθω να δέσω κλωστές (που είναι και φθηνές) και όχι να λύσω το γόρδιο δεσμό/δεσμά που θα μας έχουν δέσει...και τα δικά μου γραμμένα δεν έχουν συνοχή...σε φιλώ Νίκη-Κομοτηνή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, γεια σου.
      Αυτός που έκοψε το γόρδιο δεσμό, θα μας βλέπει και θα κλαίει για τα χάλια μας.
      Εμείς προσπαθούμε να κρατήσουμε ψηλά το κεφάλι.
      Προσπάθησε να δεις πολλές φορές τα βιντεακια στο YouTube, θα σε βοηθήσουν.
      κι εγώ με αυτά έμαθα.
      Είναι πολύ δύσκολο να δείξεις βήμα βήμα με φωτογραφίες.
      Σε αυτά έχω χρησιμοποιήσει κλωστές που μπορείς να κάψεις την άκρη τους, για να τα σταθεροποιησεις.
      Δοκίμασε κι αν χρειαστείς διευκρίνηση , πες μου.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. ειναι ολα υπεροχα! συνδυασμενα αψογα!
    εισαι απιθανη!
    επισης σου εχω πει οτι εισαι πολυ ομορφη και κομψη;
    εισαι!!!!!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, σ ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. "Εδώ σε θέλω κάβουρα, να περπατάς στα κάρβουνα " !!! Και σίγουρα θα σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων , η ζωή συνεχίζεται και είναι γεμάτη προκλήσεις....θα τα καταφέρουμε, με προσπάθεια αλλά και πείσμα, με κουράγιο και αξιοπρέπεια και σίγουρα με δημιουργική διάθεση !!! Ευλογία η δημιουργία, με απλά υλικά, με φυσικά υλικά, με ανακυκλωμένα υλικά, ας αφήσουμε τη φαντασία και την ευρηματικότητά μας να πρωταγωνιστήσουν, μπορούμε να καταφέρουμε τόσο σπουδαία πράγματα !!! Τα μακραμέ σου πανέμορφα Ρένα μου και εξαιρετικοί οι συνδυασμοί χρωμάτων, τέλεια χειροποίητα κοσμήματα μοναδικής ομορφιάς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και στα κάρβουνα θα περπατήσουμε Κλαύδια μου αν χρειαστεί.
    Τι στο καλό υπερηφανεβόμαστε για τους προγόνους μας, ας σταθούμε κι εμείς στο ύψος μας.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως τα γράφεις Ρένα μου,μια απο τα ίδια,εξάλλου το να κάνουμε τα παλιά καινούργια εμείς το έχουμε κάνει τέχνη εδώ και χρονια.Τα μακραμε σου υπέροχα και μοναδικά.Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα: )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα παιδιά μας είναι το δύσκολο Κατερίνα μου, εμείς μαθημαίνει είμαστε.
      Ευχαριστώ πολύ κι εσείς να περνάτε καλά.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μια χαρά συνοχή είχες Ρένα μου!
    Συνυπογράφω τις σκέψεις σου-όχι τα μακραμέ σου! Ιδέα δεν έχω από αυτά πέρα από το να τα θαυμάζω!☺
    Φιλιά και μεταξύ μας θα σλληλοστηριχτούμε!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς τα γράφετε καλλιτεχνικά Αριστούλι μου, εγώ τα γράφω, χύμα.
      Ευχαριστώ πολύ κι ας ενώσουμε τα χέρια σε έναν αόρατο κύκλο.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφες οι μακραμέ δημιουργίες σου Ρένα μου!!Συνδύασες υπέροχα τά χρώματα!!
    Σημερίζομαι τίς σκέψεις σου!Δύσκολοι οι καιροί καί τά γεγονότα πού ζουμε!
    Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!!Νά χαίρεσαι τήν εγγονούλα σου!!
    Καλό Καλοκαίρι καί καλές διακοπές!!Καλά νά περάσεις!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να έρθουν καλύτερες εποχές για όλα τα παιδάκια που έρχονται στον κόσμο.
      Αυτά είναι η ελπίδα μας.
      Με το καλό να τους δεχτείς και να περάσετε όμορφα.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Ρένα μου λίγο πολύ μπορούμε να προσαρμοστούμε σε δύσκολες καταστάσεις, αλλά να ξεπουλάνε μία χώρα κόσμημα είναι ανήκουστο.
    Όλα τα μακραμέ σου είναι τέλεια, ιδίως ο πρώτο και τα δύο τελευταία.
    Καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που μας αγαπάει πολύ ο Θεός και δεν θα αφήσει τα θηρία να μας φάνε.
      Έχω εμπιστοσύνη στη χάρη του.
      Το κακό είναι ότι οι Μεγάλοι δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να περνάτε καλά.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Χαίρομαι που κόμπο κόμπο φτιάχνεις τέτοια αριστουργήματα και όχι να μετράς καημούς. Όλοι συμφωνούμε με αυτά που γράφεις και προσπαθούμε να ξεχνιόμαστε με τα χόμπυ μας !!!!! Καλή συνέχεια στις διακοπές σου, καλή ξεκούραση και .... ωραία διακόσμηση !!!!! Φιλιά πολλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρανια μου.
      Ευτυχώς που έχουμε αυτά τα χόμπι και ξεχνιόμαστε.
      Εφέτος μόνο με το μακραμε μπόρεσα να ασχοληθώ, λόγω Ευγενούλας.
      Να είσαι καλά.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Καλύτερα να μετράς κόμπους για να κάνεις τα αριστουργήματα αυτά παρά να μετράς τα λεπτά της ώρας που θα ακούσεις ακόμη ένα άσχημο νέο .... όλες οι φωτογραφίες όμορφες αλλά η τελευταία μου άρεσε περισσότερο ,αν και πολύ σκεφτική για ένα τόσο όμορφο περιβάλλον !!!Να περνάτε πάντα όμορφα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ολυμπία μου και καλωσόρισες .
      Προσπαθώ να αφήσω σχόλιο σε σένα και είναι αδύνατον από το τηλέφωνο.
      Να πάρεις τη μηχανή σου και να έρθεις να με βγάλεις εσύ όπως ξέρεις.
      Πάντα μας κάνεις να γελάμε, καλή μου φίλη.
      Να είσαι καλά.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ομορφα τα κολιε σου αλλα λατρεψα τα δυο τελευταια!! υπέροχα Ρενάκι! κ ζήλεψα να σου πω την αληθεια το πουφ που καθεσαι κ απολαμβανεις τον καφε σου! χαχαχχαα Οσο γι΄αυτα που συμβαίνουν στην Ελλαδίτσα μας......ελπίζω να τα αφήσουμε γρήγορα πίσω μας ολα αυτα..... κ να έρθουν καλύτερες μέρες! Καλό ΣΚ & καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω και το εύχομαι Κωνσταντίνα μου.
      Χα χα, το φουσκωτό πουφ είναι των παιδιών, για τη θάλασσα, αλλά εγώ την καταβρήκα, είναι πολύ αναπαυτικό.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Ίσως ζοριστούμε λίγο παραπάνω...αλλά η τέχνη κι η δημιουργικότητα δεν θα πεθάνουν ποτέ! Καλημέρα σε όλη την όμορφη παρέα!

    ΥΓ. Μανούλα με τόσα χρώματα και σχέδια, τώρα πρέπει να πάρω κι άλλες μπλούζες για να τα ταιριάξω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που σε έκανα σαν τα μούτρα μου, που λέει κι ο μπαμπάς σου και δεν σε φοβάμαι.
      Είσαι παντός καιρού.
      Θα κάνουμε ανακύκλωση τις παλιές.
      Είπαμε, οικονομία.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραία τα λες και άλλο τόσο ωραία τα φτιάχνεις, με ό,τι και αν καταπιαστείς. Εγώ αισθάνομαι σαν να έχω στερέψει.Ευτυχώς συμβαίνουν και όμορφα πράγματα και παίρνω δύναμη. Καλά να είσαι με κουράγιο για ό,τι χειρότερο θέλει να έρθει.
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού Ρένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που τα είχα φτιάξει πιο μπροστά. Τώρα προσπαθώ να πάρω δυνάμεις πάλι.
      Έχουμε και παιδιά που πρέπει να τα εμψυχώσουμε.
      Καλή δύναμη και σε σένα.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Είσαι τελειομανής και γι' αυτό ότι κάνεις είναι τέλειο.Φανταστική δουλειά!Θέλουμε μαθήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι αλήθεια.
      Με ότι καταπιάνομαι θέλω να είναι όσο το δυνατόν καλύτερο.
      Μόλις επιστρέψουμε, αν βρούμε χρόνο, θα σου δείξω.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Ρένα μου μετά την πρώτη κρυάδα που πήρα, όπως και όλοι μας βέβαια, λόγω των γεγονότων που περάσαμε και την πρώτη κατολίσθηση της ψυχικής μου ηρεμίας, αποφάσισα και είπα τέλος στις ειδήσεις απο τα τσοντοκάναλα.
    Πήρα δυό μερούλες άδεια από την δουλειά, που μαζί με το Σαββατοκύριακο
    έγιναν τέσσερις, έβγαλα τα υλικά μου που τα είχα καταχωνιάσει, άρχισα να φτιάχνω ξανά, να λερώνονται τα χέρια μου από τα χρώματα, να γκρινιάζω για την ακαταστασία που είχα προκαλέσει γύρω μου και να νοιώθω την γαλήνη της δημιουργίας.
    Δύναμη θέλει και κουράγιο.
    Τα μακραμέ σου υπέροχα όπως και τα προηγούμενα.
    Σου εύχομαι χρόνια πολλά για τα γενεθλιάκια σου και να περνάς καλά!!!
    Φιλιά κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δημιουργία σίγουρα είναι καλός φίλος.
      Αδειάζει το μυαλό από σκοτουρες.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Ρένα μου συμφωνώ με τα λεγόμενά σου.Οχι δεν θα βάλουμε και το κεφάλι κάτω. Ξέρω ότι γιά τα παιδιά μας είναι δύσκολα , αλλά παντα υπάρχουν και χειρότερα.Τα μακραμέ σου φαντα στικά με ωραία χρώματαπου σου φτιάχνουν τη διάθεση.Καλό Σ/Κ και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα παλέψουμε με κάθε τρόπο Νικολίτσα μου.
      Κι ένας τρόπος είναι η δημιουργία .
      Σε αυτό δεν μας πιάνει κανείς.
      Καλή συνέχεια και σε σένα.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. Οι σκέψεις σου Ρένα μου είναι σκέψεις όλων μας, ή έστω των περισσοτέρων,
    Τα μακραμέ σου όλα ένα κι ένα! Φανταστικά!
    Να είσαι καλά και να περνάς όσο πιο όμορφα μπορείς, γιατί πρέπει να μένουμε δυνατοί!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μείνουμε δυνατοί μέχρι να τελειώσει όλο αυτό.
      Ευτυχώς, η δημιουργία είναι για μας, λυυρωτική.
      Καλό υπόλοιπο Καλοκαίρι.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  18. ποσο δικιο εχεις, πρεπει να εχουμε αισιοδοξια κ θα τ καταφερουμε αλλα πολλες φορες μ οσα γινονται χανω την θετικη μ σκεψη και αγχωνομαι. θα το παλεψουμε ομως δεν γινεται κ αλλιως κ η δημιουργιες ειναι μια διεξοδος τ μυαλου για να παιρνουμε κουραγιο!!! οσο αναφορα τ μακραμε ειναι πολυ ωραια!!! σας θαυμαζω οσες ασχολειστε με αυτο τ αντικειμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να σκεφτόμαστε αρνητικά, δε βοηθάει πουθενά.
      Ο Θεός αγαπάει την Ελλάδα.
      Να είσαι καλά.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Aχ τι ωραία! Τα μέσα σου ταυτίζονται απόλυτα με τα μέσα μου. Κι όλα όσα έγραψες, ήταν αυτά που ήθελα να φωνάξω κι εγώ. Και σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις!
    Αν ήξερα να φτιάχνω και μακραμέ, θα είχα αγγίξει την ευτυχία νομίζω.
    Τ έ λ ε ι α όσα έφτιαξες!!!
    Καλά να'σαι καραβοκύρισσα μου!

    Υ.Γ. Πόσα καράβια έχετε κυρία Κασσανδρή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καράβια έχω πολλά, αλλά όχι από αυτά που έχουν φουρτούνες, ευτυχώς.
      Όλοι τις ίδιες στεναχωριες έχουμε, εσύ όμως όπως τα γράφεις, μας κάνεις να σκάει λίγο το χειλάκι μας.
      Το μακραμε μαθαίνετε, αυτό όμως ή τόχεις ή δε τόχεις.
      Χαρά μου που σε γνώρισα κι ελπίζω να ξαναβρεθούμε.
      Φιλάκια πολλά! π

      Διαγραφή
  20. Και βέβαια δεν θα σκύψουμε το κεφαλι να γίνουμε μοιρολάτρες.. οχι αγαπη μου ... δεν είναι έτσι ο Ελληνας..!! αυτός γεννηθηκε για να παλευει να επιζεί απο τα χειρότερα και απόδειξη Ρενα μου όλες οσες δεν το βαζουμε κατω... μέσα στην σκεψη μας είναι όλα όσα γραφεις εδώ.. έτσι σκεφτομαστε.. ακριβως.!!
    η δημιουργία είναι αυτό που σωζει να τα βγαλουμε πέρα... φιλεναδα...τα μακραμέ σου .. είναι τοσο ομορφα...!! . πόση δουλεια.!! και πόσοι χιλιαδες κομποι..!! και βέβαια ειμαστε μεσα σε ότι έχει την λέξη προσφορα και δημιουργία...καλή δυναμη μπραβο Ρενακι .. και οτι σε ειχα στην σκεψη μου σημερα .. θα τα πουμε .. μου έλειψες.. σε σενα και στην Ευγενουλα σας... πολλλά φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σας σκέφτομαι και σας αναφέρουμε συχνά με το Γιάννη.
      Καλή μου φίλη, το παλεύουμε, αλλά τα σύγχρονα όπλα δεν τα ξέρουμε κι όπως βλέπουμε είναι πιο εξοντωτικά.
      Έχει ο Θεός, καλή δύναμη.
      Φιλάκια πολλά σε όλους σας!

      Διαγραφή
  21. Όχι ,Ρενα μου δεν θα τα βάψουμε και μαύρα ...θα τα καταφέρουμε ...θα δημιουργήσουμε και που και που θα πιούμε και το γνωστό καφεδάκι μας ...υπέροχα κοσμήματα ..τελεια ..μπράβο ..καλη εβδομάδα (απο κηνητο γράφω και εγώ παει και το p.c μου θέλει γιατρό χαχαχα) φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καφεδακια πάνω και πρώτα από όλα Ειρήνη μου.
      Και για χαρές και για στεναχωριες, είναι απαραίτητα.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Δεν είναι που οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες, είναι και όλες αυτές οι σκέψεις που μοιράζεσαι μαζί μας! Ναι, ναι δεν μας σταματάει τίποτα εμάς γιατί έτσι πρέπει να γίνει. Καλή εβδομάδα και να περνάς υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως είναι η καλύτερη εποχή για να αποδείξουμε ότι η ανακύκλωση και η μεταμόρφωση είναι απαραίτητη. Η υπερκαταναλωση μας έφερε εδώ.
      Προσαρμοζομαστε και προχωράμε.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Είναι πράγματι "δύσκολοι" οι καιροί που ζούμε , Ρένα μου!!! Πρέπει να τα καταφέρουμε!!! Το χρωστάμε σε μάς, το χρωστάμε στα παιδιά μας!! Σίγουρα έγιναν λάθη, αλλά νομίζω ότι μπορούμε και πρέπει να τα διορθώσουμε με όσο το δυνατό μικρότερο δυνατό κόστος!!!
    Τα μακραμέ σου είναι πολύ όμορφα!! Γεια στα χέρια σου!!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ⊰❀˚° ·.
    Belíssimos!!!

    Ótima quinta-feira!
    Beijinhos.
    ♡ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρένα μου έχεις δίκιο, ζούμε πολύ δύσκολους καιρούς. Δεν το βάζουμε όμως κάτω, κοιτάμε μπροστά. Τα μακραμέ σου είναι όλα καταπληκτικά!!! Να περνάς όμορφα, φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Από τη μια τα λόγια σου, από την άλλη οι δημιουργίες σου...
    Δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί σου, Ρένα μου... Τί άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε? Σηκώνουμε το κεφάλι, κοιτάμε τον ουρανό, σηκώνουμε τα μανίκια και προχωράμε...!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα όλη μέρα προεδρίνα μας και θαύμασα τα έργα σου όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Howdy, I honestly similar to this journal as being the writings put up newest and genuinely fascinating tales.. Xtrasize The internet site design and style is quite uncomplicated, appealing and simple and easy for customers..hold up the great function !http://realcemasculinobr.com/xtrasize/



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα! κ. Ρένα βλέπω τις δημιουργίες σας διαδικτυακά και παίρνω ιδέες! Τα συγχαρητήριά μου για ό,τι έχετε κάνει. Αν δεν έχουμε αισιοδοξία, τότε αυτό θα είναι σίγουρα εις βάρος μας! Ασχολούμαι με την αγιογραφία, για την ακρίβεια μαθαίνω ακόμη και θα ήθελα να σας ρωτήσω τι μπορώ να κάνω όταν αφού απλώσω το βερνίκι, μου ΄΄πετάει΄΄ λίγο το χρώμα και συνήθως το άσπρο και πασαλείβει. Να σημειώσω ότι χρησιμοποιώ ακρυλικά χρώματα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γειά σου Γεωργία ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Εγώ χρησιμοποιώ μόνο αυγοτεμπερες, δεν γνωρίζω τις αντιδράσεις των ακρυλικών χρωμάτων.
    Υποθέτω όμως ότι χρησιμοποίησες βερνίκι νερού για να πασαλειψει τα χρώματα.
    Δοκίμασε την επόμενη φορά ένα βερνίκι νεφτιού σατινέ.
    Φυσικά πρέπει να το περάσεις μετά από τουλάχιστον 15 μέρες, αφού το έχεις τελειώσει.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...