Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

ΚΙ ΑΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!!


                                           Το πρώτο στολίδι για το σπίτι , εφέτος!!!!!



Και φυσικά το κρέμασα στην πόρτα για να μας θυμίζει ότι φτάνουν οι μέρες!!!!!
Μια βόλτα στο pinterest και βρίσκεις ότι σχέδιο θέλεις!
Έχω κόψει αρκετά από αυτά κι ελπίζω να τα τελειώσω σύντομα , για να στείλω κι εγώ σε μερικά από τα παζάρια που έχουν ανακοινωθεί από φίλες μπλογκερ.

Με τα στολίδια βέβαια , δεν τελειώσαμε ακόμη!!!!!
Μαζευτήκαμε για άλλη μια φορά στο εργαστήρι της Ανθούλας και φτιάξαμε κι άλλες μπάλες!
Η γνωστή φωτορεπόρτερ Ολυμπία, τα κατέγραψε λεπτομερώς, όπως πάντα!!!

 Στολίδια για το Άρτος Δράση , έφτιαξαν επίσης, μαθήτριες της σχολής της Εύης Δημολαίδου, που είναι πάντα πρόθυμες να προσφέρουν, όπου υπάρχει ανάγκη!!


Μερικά από αυτά!!!!!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ κορίτσια!!!!!!

Την Κυριακή 29 Νοεμβρίου , από τις 10.00 πμ έως 15.00 μμ,οι μπάλες κι όλα τα στολίδια που έφτιαξαν πολλές φίλες από το φβ και τα μπλογκ, για το Άρτος Δράση, θα πωλούνται στο παζάρι της Γερμανικής σχολής , κοντά στο PRAKTIKER, για όσους είναι στη Θεσσαλονίκη κι ενδιαφέρονται να πάνε.
Επίσης στις 6 Δεκεμβρίου πάλι από τις 10.00 πμ έως τις 15.00 μμ στο σχολείο Άγιος Παύλος και στις 13 Δεκεμβρίου στο σχολείο Ανατόλια από τις 15.00 μμ έως τις 19.00 μμ.

Σας ευχαριστούμε όλες πάρα πολύ, να είστε καλά!!!!


Σήμερα κάναμε πάλι ένα workshop, στο χώρο της σχολής της Εύης Δημολαίδου , αυτή τη φορά!!!!!!!
Φτιάξαμε τις γνωστές μας κουκουβάγιες!!!!









Με πολύ μεράκι , τα κορίτσια κι ένα αγόρι , αυτή τη φορά,έφτιαξαν αυτές τις υπέροχες κουκουβάγιες για ένα άλλο παζάρι!!!
Για εδώ.
Αξίζει τον κόπο να διαβάσετε γιαυτό το σύλλογο!!!!!
Προσεχώς θα κάνω μια ανάρτηση γιαυτό!!!

Ευτυχώς είχαμε πολλά και όμορφα υφάσματα από το κατάστημα Πρωτοψάλτη interiors.
Οι κουκουβάγιες είναι για όλο το χρόνο, όχι μόνο για τα Χριστούγεννα, γιαυτό θα ξαναφτιάξουμε με την πρώτη ευκαιρία!!!!!!

Και μπάλες θα ξαναφτιάξουμε την επόμενη Τετάρτη 18.00 με 21.00 στο κατάστημα Πρωτοψάλτη interiors.
Όσες ενδιαφέρεστε , στείλτε μου μειλ, louren99@yahoo.gr, γιατί ήδη είμαστε αρκετές!

Το μάθημα και πάλι είναι δωρεάν και η μπάλα που θα φτιάξετε θα πάει σε κάποιο παζάρι.

Ο ελεύθερος χρόνος που έχω είναι περιορισμένος, αλλά κάνω ότι μπορώ!!!
Έστω κι ένα στολίδι φτάνει!!!!!

Και βέβαια , όσοι και όσες μπορείτε , επισκεφθείτε τα παζάρια που γίνονται στον τόπο σας και αγοράστε τα δώρα σας από αυτά.

                                         

Με αυτή την ανάρτηση παίρνω μέρος στο πανηγύρι του stars and icicles, της φίλης μας της Κάτιας
http://starsandicicles.blogspot.gr/

και στην αντίστροφη μέτρηση της φίλης μας της Δέσποινας.
http://www.despinasstudio.gr/2015/11/Christmas-countdown-2nd-year.html

                                                   Να είστε όλες καλά!!!!!!!!!!!


32 σχόλια:

  1. Περιορισμένο χρόνο το λες αυτό ??? Τρέχεις και δεν φτάνεις !! Μπράβο Ρένα μου ,να είσαι πάντα γερή ,δυνατή ,χαρούμενη και να προσφέρεις !!! Φεύγω ...θα τα πούμε από εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σε όλες σας για την προσφορά σας ..... είστε αξιέπαινες !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χιχιχι! Πυρετός δημιουργίας!!!
    Ένα μεγάλο μπράβο σε όλες σας!!!
    Και το στολίδι για την πόρτα σας, εννοείται πως είναι υπέροχο!!!
    ;-)
    ΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα Ρένα μου!!!πότε τα προλαβαίνεις όλα;;μπράβο!!!
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο χρυσοχέρα κι αεικίνητη Ρένα μου!
    Υπέροχο το πρώτο σου στολίδι!
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσοχέρα μου, κορίτσι της προσφοράς, αεικίνητη, ξεσηκώστρα, καλόγουστη μου φιλενάδα...... έχεις απογειώσει τα χριστουγεννιάτικα στολίδια. Καλά, το πρώτο είναι ΚΑΙ το πρώτο!!!! Χάρισε μας ένα tutorial...
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σε όλους σας για την προσφορά σας!
    Το στολίδι σου τέλειο - και του χρόνου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τις ειχα δει τις κουκουβαγιες σας και τις λατρεψα! υπεροχη κινηση κουκλα και πρέπει να ακολουθησουμε και άλλες το παραδειγμα σας.
    οσο για το αγγελακι? μια γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το μεγαλείο της δημιουργίας και της προσφοράς !!! Να είστε όλες ευλογημένες !!! Το αγγελάκι σκέτη γλύκα και οι κουκουβάγιες φανταστικές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να πει κανείς για όλα αυτά που προσφέρεις εσύ και όσοι-ες συμμετέχουν στη προσπάθεια!!!!! Ένα μεγάλο μπράβο!!!!Οι κουκουβάγιες είναι τόσο πολύχρωμες.....υπέροχες!!!!Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ω ναι! Τις κουκουβάγιες τις έχω λατρέψει, αλλά και τα χριστουγεννιάτικα είναι θαύμα! Ιδιαιτέρως μου αρέσει το αγγελάκι!
    Εύγε σε όλες τις κυρίες της δημιουργικής συντροφιάς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπραβο Ρενα ....για όλα αυτά που κάνεις !!
    να εισαι καλά !!!! καλό βράδυ .φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συνεχίστε να μας παροτρύνετε και να μας συναρπάζετε κορίτσια! Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αντε Ρενακι μου...παλι έκενες τα στολιδακια σου πόπτε προλαβαινεις φιλεναδα;.. σου αφήνει χρονο η Ευγενούλα σου;.. σε όλα μεσα είσαι φιλη μου πως τα καταφρενεις.. μπραβο σου..οι μαζωξεις αυτες που κανεται ειναι χαρα Θεού.. απο οτι παταλαβαινω... μαρι να είμασταν κοντα... να είσια καλά Ρενάκι μου και να δημιουργεις παντα τοσο ομορφα .. φιλακιαααα σε όλες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο το στολίδι σου,Ρένα μου και με το καλό να δεχτείς την γέννηση του Χριστού μας!!!!!!!!!
    Καθώς επίσης και τα υπόλοιπα στολίδια,είναι πολύ όμορφα!!!!!!!!Μπράβο σας!!!!!! και καλή συνεχεία!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφα πράγματα που φτιάχνετε Ρένα μου!! Να είσαστε όλες καλά!!
    Καλό σαββατοκύριακο και δημιουργικό!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα μου, να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς και να μας εμπνέεις!Σ'ευχαριστώ πολύ και γι'αυτή τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφα που είναι όλα. Σας ζηλεύω που μπορείτε και τα φτιάχνετε εγώ δεν έχω τέτοια ταλέντα.
    Και φυσικά επειδή είναι υπέροχος ο σκοπός εύχομαι όλα τα στολίδια να βρουν σπίτι και να χαρίσουν χαμόγελα.
    Σε γλυκοφιλώ Ρένα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μία ευχή μόνο Ρένα μου, να είσαι γερή και δυνατή πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο Ρένα και σε σένα και στα παιδιά, είναι όλα πάρα πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε θαυμάζω για την τόση ενεργητικότητα σου! Βιοτεχνία ολόκληρη είναι τα χέρια σου. Φιλάκια, καλό μήνα και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωραίες δημιουργίες και ωραία συμμετοχή. Μα πιο πολύ ωραία είναι η ζεστή παρέα για όλα αυτά τα όμορφα που φτιάχνεις και προσφέρεις.
    Καλό μήνα Ρένα μου
    Να είσαι καλά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολυ ωραίες κατασκευες!οι κουκουβναγιες ειναι καταπληκτικές!με βαζεις σε πειρασμό!!!!φιλια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρένα μου ήρθα εδώ για να σου γράψω ότι μπορείς να αναρτήσεις όσες ιστορίες Φλιτζανιών θέλεις ακόμα! Εγώ θα σε διαβάζω και θα χαίρομαι, όπως πάντα! Περιμένω ;) Φιλιά πολλά και καλό σού μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άφησε μου μόνο ένα σχόλιο όταν την αναρτήσεις, για να 'ρθω τρέχοντας!

      Διαγραφή
  25. Αμέτρητα μπράβο!!!!!!!!!!!! Πες μου, όμως, το μυστικό και υπόσχομαι να μην το μαρτυρήσω: πώς τα προλαβαίνεις ΟΛΑ??????
    Σου αφήνω κάτι μικρό από ΄μενα: http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2015/12/christmasornaments.html. Φιλιά και την αγάπη μου σου στέλνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφα όλα!με τις κουκουβάγιες ξετρελάθηκα!! Καλές γιορτές με υγεία Ρενάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...