Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΑΠΟ ΠΗΛΟ!!!!!!!!!


Έχω πηλό, έχω και διάφορα κουπ πατ!
Έχω κι έναν πλάστη και μερικές δαντέλες, τί μπορώ να κάνω;
Κουλουράκια πάντως , όχι!!!



Ωραίο υλικό ο πηλός, ανοίγουμε ένα φύλλο με τον πλάστη, βάζουμε επάνω μια δαντελίτσα ή ότι άλλο θέλουμε που να αφήνει ανάγλυφο σημάδι, κόβουμε με τα κου πατ διάφορα σχήματα , στεγνώνουμε κι έτοιμα τα στολίδια μας!!!!!!!








Μόλις στεγνώσουν,τα βάφουμε με άσπρο πλαστικό κι αφου ξαναστεγνώσουν, τα χρωματίζουμε πάλι με πλαστικά ή ακρυλικά χρώματα!!!!
Και μετά αν θέλουμε τα περνάμε με πατίνα για να τονιστούν τα ανάγλυφα σχέδια!!


Οι φωτογραφίες τα αδικούν, έγιναν πολύ όμορφα!!!
Θα τα βρείτε το σκ, στο παζάρι που κάνουν τα παιδιά του 1ου Πειραματικού σχολείου Θεσσαλνίκης στην Κλεάνθους 30, για τη Μυρτώ!!!

Περάστε μια βόλτα από κει για να ψωνίσετε τα δωράκια σας και να βοηθήσετε με αυτόν τον τρόπο τη Μυρτούλα να γυρίσει σπίτι της!!!!

Για όσους διαθέτετε φβ, εδώ μπορείτε να δείτε τα πάντα!!!!
https://www.facebook.com/events/1239474429444908/


Για όσους δεν διαθέτετε φβ, αντιγράφω κάποια κομμάτια για να ενημερωθείτε!
Λεπτομέρειες
Το Σάββατο 26/11/2016 και την Κυριακή 27/11/2016 στο
1ο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης
ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 30 (πίσω από τον ΟΤΕ στη Παπάφη) και
ώρα 11.00 - 21.00 θα γίνει το παζάρι για τη Μυρτώ.
Χειροποίητες κατασκευές δημιουργών από όλη την Ελλάδα θα διατεθούν σε συμβολικές τιμές με την αγορά κουπονιών.
Ο κατάλογος των κατασκευαστών θα αναρτηθεί σε αφίσα που θα ακολουθήσει την δράση μας.
Ο λόγος είναι απλά και μόνο για να ευχαριστήσουμε όσους μας στήριξαν.
Σας παρακαλώ κοινοποιήστε την ανακοίνωσή μας και προσκαλέστε όσους μπορούν να στηρίξουν την προσπάθεια.
ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΜΥΡΤΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ


Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους ανταποκρίθηκαν και συνεχίζουν να ανταποκρίνονται στο αίτημά μας και στήριξαν την προσπάθειά μας να βοηθήσουμε την Μυρτώ να επιστρέψει σπίτι της κοντά σε συγγενείς και φίλους.
Ιδιώτες κατασκευαστές χειροποίητων δημιουργιών, bloggers που διέδωσαν την δράση μας για την Μυρτώ και την στήριξαν με τις δημιουργίες τους αλλά και όσους κοινοποιούν την προσπάθειά μας.
Βρισκόμαστε πλέον στην τελική ευθεία της αυτής της προσπάθειας και θα θέλαμε να κινητοποιήσει ο καθένας από εσάς τους φίλους και γνωστούς του να προσέλθουν στο παζάρι μας.
Από πλευράς μας εχθές το βράδυ έφυγε μήνυμα προς όλα τα σχολεία της Ανατολικής Θεσσαλονίκης με την αφίσα μας και πρόσκληση προς τους γονείς των σχολείων και τους συναδέλφους. Επίσης στείλαμε δελτίο τύπου στο ραδιοφωνικό σταθμό FM100 για να προωθήσουν το παζάρι μας.
Αν ο καθένας από εμάς παροτρύνει ένα φίλο του το παζάρι θα πετύχει όχι μόνο να συγκεντρώσει ένα ποσό για τις ανάγκες της Μυρτώς αλλά να κινητοποιήσει ξανά τον κόσμο.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ!!!!




Ημέρα Τετάρτη, 1ο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης: μέχρι στιγμής έχουμε παραλάβει 800 χειροποίητα αντικείμενα που κυμαίνονται ως επί το πλείστον από 1 ευρώ εως 10 ευρώ. Υπάρχουν βέβαια ορισμένα μοναδικά κομμάτια η τιμή των οποίων είναι πιο υψηλή.
Σας ευχαριστούμε όλους που στηρίξατε με τις δημιουργίες σας την προσπάθειά μας.
Βρισκόμαστε πλέον στην τελική ευθεία της αυτής και θα θέλαμε να κινητοποιήσει ο καθένας από εσάς τους φίλους και γνωστούς του να προσέλθουν στο παζάρι μας.


Παρακάτω ακολουθεί ευχαριστήρια επιστολή από τη μητέρα της Μυρτώς προς όλους όσους στήριζουν την προσπάθεια για την Μυρτώ:
Φίλες και φίλοι γεια σας,
Είμαι η μητέρα της Μυρτώς, Μαρία Κοτρώτσου και σας γράφω γιατί αισθάνθηκα την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας.
Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να το κάνω εδώ και αρκετές μέρες και συγχωρέστε με που άργησα αλλά υπήρχαν και υπάρχουν δυστυχώς αυτό τον καιρό σοβαροί λόγοι που έχουν αποσπάσει ολοκληρωτικά την προσοχή μου και έχουν απορροφήσει τον χρόνο μου μέρα και νύχτα. Οι λόγοι βέβαια δεν είναι άλλοι από την ίδια την Μυρτώ που ξέρω ότι αγαπάτε και εσείς.
Κάποια επί πλέον προβλήματα που δυστυχώς έχουν παρουσιαστεί αυτόν τον καιρό, και πρέπει να αντιμετωπιστούν.
Δεν θέλω να σας ανησυχήσω και να σας στεναχωρήσω γι αυτό και δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Ας πούμε ότι είναι προβλήματα που παρουσιάζουν άτομα σαν την Μυρτώ, με βαριές εγκεφαλικές βλάβες, και τα οποία ελπίζω σύντομα να ξεπεραστούν.
Αλλά όπως είπα και στην αρχή ο σκοπός μου είναι να επικοινωνήσω μαζί σας.
Εδώ και αρκετές μέρες έχω δει το ενδιαφέρον και την προσπάθεια που καταβάλουν πολλοί από εσάς για την οργάνωση κάποιων δράσεων που στόχος τους είναι να μας βοηθήσουν να γυρίσουμε στο σπίτι μας. Και όλο αυτό το εγχείρημα αν μη τι άλλο με έχει εντυπωσιάσει και με έχει συγκινήσει από το μεράκι την προθυμία και την ένταση του.
Είναι αλήθεια πως από την πρώτη στιγμή που χτυπήθηκε η Μυρτώ πολύς κόσμος στεναχωρήθηκε και ενδιαφέρθηκε γι αυτήν.
Αλλά είναι επίσης γνωστό ότι έχουν περάσει περίπου 4,5 χρόνια από τότε και θα περίμενε κανείς να την έχουν ξεχάσει, όπως την έχει ξεχάσει το ίδιο το κράτος. Σε αυτό το σημείο ίσως να έπρεπε να έχω δραστηριοποιηθεί εγώ η ίδια περισσότερο και να έχω επικοινωνήσει περισσότερο το θέμα μέσα από τα ΜΜΕ αλλά πιστέψτε με μου ήταν πολύ δύσκολο και πολύ ψυχοφθόρο να ασχοληθώ με συνεντεύξεις, την στιγμή που το παιδί μου ήταν σε τόσο άσχημη κατάσταση. Επί πλέον ξέρω πως αυτά τα χρόνια πολύς κόσμος αντιμετωπίζει ιδιαίτερες δυσκολίες και αυτό με αποθαρρύνει να βγω και να ζητήσω βοήθεια, όπως ίσως να έκανε κάποια άλλη μητέρα στην θέση μου.
Για όλα αυτά το έντονο ενδιαφέρον και η δραστηριότητα σας με εξέπληξε ευχάριστα και με συγκίνησε παρά πολύ.
Όλες και όλοι που έχετε συμμετάσχει σε αυτήν την ενέργεια, έχετε κουραστεί και τρέξει για το παιδί μου και κατ επέκταση και για μένα για να μπορέσουμε να ζήσουμε ξανά σε ένα σπίτι, μακριά από νοσοκομεία και κέντρα αποκατάστασης. Μπορεί η ζωή της Μυρτώς να μην ξαναγίνει δυστυχώς όπως ήταν αλλά σίγουρα θα είναι καλύτερη στο σπίτι της, κοντά στους δικούς της ανθρώπους και σε αυτό βοηθάτε όλοι σας να πραγματοποιηθεί μέσα από τις ενέργειες σας στην ομάδα.
Ένα μεγάλο μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ με ευγνωμοσύνη σε όλους όσους συνέβαλαν σ αυτήν την ενέργεια.
Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου υγεία σε σας και τις οικογένειες σας, και καλές γιορτές σε όλους σας.
Μαρία Κοτρώτσου, μητέρα της Μυρτώς Παπαδομιχελάκη


ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΜΥΡΤΟΥΛΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ!!!



Με τη ανάρτηση αυτή συμμετέχω στο δρώμενο της Δέσποινας

Έτσι θα το μάθουν ακόμη περισσότερες φίλες!!



                                             ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!!!

28 σχόλια:

  1. Πανέμορφα στολίδια προσιτά και στις άσχετες (Χμ!)
    Η Μυρτώ μας, θα είναι σύντομα σπίτι της, γιατί έχει πραγματική Αγάπη γύρω της!
    Καλές προετοιμασίες Ρένα μου!
    ΑΦιλάκια καρδιάς! (Α=Αληθινά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορούσαμε να θεραπεύσουμε τη Μυρτώ κι ας δουλεύαμε μέρα νύχτα.
      Ένα πολύ μικρό δείγμα αγάπης.
      Ευχαριστούμε πολύ κι ανταποδίδουμε τα Αφιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Ρένα μου υπέροχα και για καλό σκοπό. Μπράβο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα στολίδια, Ρένα μου, κι εγώ λατρεύω τον πηλό για κατασκευές τέτοιες!Ελπίζω το κορίτσι να γυρίσει σπίτι της γρήγορα!Δυστυχώς δεν πρόλαβα να στείλω κάτι, μόλις σήμερα έμαθα για το μπαζάρ. Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στην αντίστροφη μέτρηση!Έχεις μέιλ!Αν για κάποιο λόγο δεν το έλαβες, ενημέρωσέ με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο υλικό κι εύκολο. Δεν έχω και πολύ χρόνο λόγω υποχρεώσεων κι έτσι με έβγαλε από τη δύσκολη θέση.
      Πήρα το μειλ σου αλλά δεν το διάβασα ακόμη.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  4. Υπεροχα μπραβο πολυ ομορφα !!!!
    μπράβο Ρενα μου για την πρόσφερα σου ...
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου, να είσαι καλά.
      Ανταποδίδω τα φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. Τα στολίδια σου Ρένα μου γλυκά σαν μπισκοτακια. Να είσαι καλά και πάντα δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως έγιναν πολύ γλυκά Κατερίνα μου, τα αδικούν οι φωτογραφίες.
      Ανταποδίδω τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα τα στολιδάκια σου, Ρένα μου!!!!
    Καλή επιτυχία να έχει το μπαζάρ για την Μυρτούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έφτιαξες υπέροχες δημιουργίες
    για έναν καλό σκοπό!!!

    Καλημέρα Ρένα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι πρόλαβα να κάνω στον λίγο ελεύθερο χρόνο που είχα. Καλημέρα κι από μένα.

      Διαγραφή
  8. μονο εγω δεν τα καταφερνω με τον πηλο...ωωω ποσο τον φοβαμαι ολο μου σκαει...πρεπει να παρακολουθησω κανα βιντεο να δω τι κανω λαθος!!!ποσο με συγκινησε αυτο το μπαζααρ το ξερεις απ την πρωτη στιγμη....ευχομαι να παν ολα κατ ευχην!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο, απλά άνοιξα τον πηλό με τον πλάστη!!!!!!
      Δεν πρέπει να είναι ούτε πολύ λεπτό το φύλλο ουτε πολύ χοντρό, περίπου 4 χιλιοστά!!!
      Εύχόμαστε όλοι να πάει καλά το παζάρι για τη Μυρτώ!!!!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο Ρένα μου για την προσφορά σου, εύχομαι να πάνε όλα και καλά με τη Μυρτώ και το bazar να έχει μεγάλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έκανα και κάτι σπουδαίο, λίγο χρόνο, λίγο πηλό και καλή διάθεση!!!
      Μακάρι να έχει επιτυχία το παζάρι!!

      Διαγραφή
  10. Σημαντική η προσφορά σου μέσα από τον χρόνο που δεν έχεις κατάφερες τόσο όμορφα και κομψά στολιδάκια Ευχομαι να έχει μεγάλη επιτυχία το παζάρι για την άτυχη Φιλάκια πολλά Ρένα μου και καλή επιτυχία σε ότι κάνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτός ο χρόνος Έφη μου!!!!!!
      Σε σκέφτομαι συχνά, πού να τα προλάβουμε όλα;
      Ελπίζω κι εύχομαι κι εγώ το ίδιο!!!!!!
      Ανταποδίδω τα φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  11. γλυκα σαν μπισκοτακια!!καλη επιτυχια!!!στο μπαζαρ!!!με αγαπη!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς εχθές πήγε πολύ καλά το παζάρι. Δίνοντας λίγο από το χρόνο μας κι από τα υλικά μας, προσφέρουμε μια μικρή δόση χαράς.
      Μακάρι να ήταν όλα εντάξει και να μη χρειαζόταν.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  12. Τα στολιδάκια σου Ρένα μου είναι απίθανα! Καλή επιτυχία εύχομαι για το μπαζάρ και όλα να πάνε καλά για τη γλυκιά Μυρτώ. Μακάρι να γινόταν ένα θαύμα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να γινόταν το θαύμα και για τη Μυρτώ και για κάθε άνθρωπο που υποφέρει.
      Να είστε καλά.

      Διαγραφή
  13. Πάντα παρούσα εκεί που χρειάζεται!!! Να σαι πάντα καλά Ρένα μου και οι δημιουργίες σου να ταξιδεύουν για καλό σκοπό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου κι όσο μπορούμε Χριστίνα μου.
      Σταγόνα στον ωκεανό, αλλά κάτι είναι κι αυτό.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  14. Πραγματικά όλη αυτή η καλή θέληση για καλό σκοπό νομίζω ότι αξίζει να γίνονται τέτοιου είδους δημιουργίες.Μπράβο για την προσπάθεια και το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφα, κι όλα με το καλό Ρένα μου!
    Ο σκοπός είναι ιερός, καλή επιτυχία! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...