Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

ΟΙ ΔΑΝΤΕΛΕΣ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΤΑΓΚΟ!


Έχετε πετσετάκια;
Είμαι σίγουρη ότι τα συρτάρια σας είναι γεμάτα ασφυκτικά!!!



Και τα ντουλάπια;
Και τα μπαούλα;
Φυσικά, αφού γιαγιάδες και μαμάδες, έπλεκαν συνέχεια για τις προίκες μας.


Καιρός είναι να βγουν και να αξιοποιηθούν!!!!
Ας είναι καλά το Pinterest , που μας ξεμυαλίζει!



Άνοιξα κι εγώ ντιβανοκασέλες και ξετρύπωσα ότι υπήρχε σε νταντελωτό , τετράγωνο ή στρόγγυλο, δεν έχει σημασία!!!!



Δείτε το σαν ένα παζλ , γιατί θέλει να τα βάλεις και να τα βγάλεις πολλές φορές σε διαφορετικές θέσεις , μέχρι να σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα!!!
Κι αν το βαρεθείς έτσι , ντοντ γουόρι, το ξηλώνεις και έχεις πάλι πετσετάκια !!



Κι επειδή είχα πολλά, πάρα πολλά, είπα να προχωρήσω κι άλλο!
Ένα συρμάτινο καπέλο από φωτιστικό, βγήκε από την αποθήκη γιατί ζήλεψε όλες αυτές τις νταντέλες και θέλησε κι αυτό να στολιστεί!!!


Τόσο πολύ αρέστηκε με το καινούργιο του φόρεμα , που στροβιλιζόταν με τις ώρες κρεμασμένο από το ταβάνι!!


Έβαλα κι ένα ταγκό στο youtube και δώστου να φέρνει στροφές!!!!!
[ του ταιριάζει γάντι, νομίζω, γιαυτό πάρτε την ανάρτηση από την αρχή! ]



Κάτσε καλό μου σε ένα μέρος να σε φωτογραφίσω!



Πού να με ακούσει, χρόνια στο σκοτάδι, δεν περίμεναν ποτέ να δούνε το φως του ήλιου!


Αλλά ποτέ μη λες ποτέ !!!
Αυτό έχει αποδειχτεί πάρα πολλές φορές  ψέμα πέρα για πέρα!!!!



Όσο ζούμε ελπίζουμε και γιατί όχι, πιστεύουμε και στα θαύματα!



Και η τραπεζαρία  ήταν 20 χρόνια στην αποθήκη, αλλά τώρα ξαναζεί και χάρηκε πάρα πολύ
με το καινούργιο της στολίδι!!
Έχουν περίπου την ίδια ηλικία και θα έχουν  πολλά κοινά να θυμηθούν και να πουν!!!!!!
Νομίζω και η μουσική που διάλεξα είναι κατάλληλη για αναπολήσεις!!!
Την ακούτε;


Κάποιοι βέβαια ,δεν συμφωνείται με αυτές τις μοντέρνες αλλαγές , ιδίως αυτές που γίνονται με τα χρώματα κιμωλίας, αλλά πείτε μου, ήταν καλύτερα που ήταν κλεισμένα στα σκοτάδια;


Με την ευκαιρία να σας δείξω και την καρέκλα τελειωμένη!
Την αδικεί ο φωτισμός, έγινε πολύ ωραία!!!!


Ανησυχούσατε τί θα κάνατε αυτό το σκ;
Σας βρήκα δουλειά , λοιπόν, ανοίξτε τα συρταροντουλάπια σας και ψάξτε, όλο και κάτι θα βρείτε!

                                  Να είστε όλοι καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα!!!!

53 σχόλια:

  1. Εγιναν ολα τελεια καλοριζικα!!!! Η τραπεζαρια ειναι λατρευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πού Ελένη μου, άρεσαν πολύ και στα παιδιά, αυτό είναι το σημαντικό!!
      Να είσαι καλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Χαλκιοπουλου χριστινσ4 Νοεμβρίου 2016 στις 11:53 μ.μ.

    Πολύ ωραίες ιδέες για τα πλεκτά με το βελονάκι! Καιρός να αναπνεύσουν!μπράβό σου! Σήμερα έβαλα σε ενα βαζακι ατλακολ λίγο νερό, ακριλικο ροζ σε χρώμα ροζ και έβαλα μέσα ένα στρογγυλό πετσετακι. Αύριο θα ντυσω ένα κατάλληλο βάζο από την ανάποδη
    με μεμβράνη, πάνω σ αυτή, πρώτα στην βάση του βάζου και μετά στην περιφέρεια θα τοποθετήσω το πετσετακι, αφού το στρίψω. Όταν στεγνώσει θα είναι ένα ομορφο καλαθάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μας το δείξεις Χριστίνα!!
      Θέλω κι εγώ να βάψω μερικά να δω πώς θα γίνουν!!
      Να είσαι καλά!!!!

      Διαγραφή
  3. Πως καταφέρνεις να ξεσηκώνεις κόσμο με τις υπέροχες ιδέες, τι να πω....όταν επιστρέψω θα ξαραχνιάσω την...προίκα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπίτσα μου γλυκιά, γιατί έφυγες και μας άφησες;
      Τώρα να ζηλεύεις!
      Μόλις βάλεις το κλειδί στην πόρτα , πετάς βαλίτσες κι ανοίγεις ντουλάπια!!!!
      Να περνάς καλά!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ καιρό το σκέφτομαι να φτιάξω κάτι τέτοιο, γιατί έχω κι εγώ μπόλικα πετσετάκια, αλλά όλο το αναβάλω!! Πρέπει να το αποφασίσω πιά! Πανέμορφο έγινε το δικό σου!!!Και το φωτιστικό έγινε πολύ όμορφο!
    Καλή συνέχεια Ρένα μου, με ότι κάνεις!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, να το αποφασίσεις Μαρία Άννα μου.
      Θα αξιοποιηθούν τα κρυμμένα προικιά μας.
      Καλή Κυριακή, να περνάτε καλά.

      Διαγραφή
  5. Κρίμα να μένουν τέτοια αριστουργήματα
    στα συρτάρια
    Εσύ να ανέδειξες Ρένα μου με τον
    καλύτερο τρόπο!!!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το pinterest, μεγάλη ξεμυαλίστρα, Ελένη μου.
      Τώρα που ξεκίνησα θα τα κάνω όλα.
      Να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα.

      Διαγραφή
  6. Όσο και αν δεν το πιστεύετε στην δικιά μου "προίκα"υπάρχουν μόνο τετράγωνα πετσετακια !!! Πως μπορώ να τα βάλω έτσι ώστε να φτιαξω μία τραβέρσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό σκεφτόμουν χθες το βράδυ!Όλο το λέω στη μαμά μου,να φτιάξουμε κάτι ανάλογο με τα σεμεδάκια,αλλά δεν την πείθω.Με βλέπω να το φτιάχνω μόνη μου,άμεσα!!Όλα τέλεια έγιναν και η τραπεζαρία υπέροχη,καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα βάλεις σε μια σειρά που σου αρέσει και να τις τα δείξεις. Θα της αρέσουν σίγουρα. Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  8. Υπεροχα έγιναν ,Ρένα,και το ράνερ με τα πετσετάκια ,αλλά και το φωτιστικό!!!!Υπέροχη είναι και η τραπεζαρία που βγήκε από τα σκοτάδια και ανανεώθηκε,μπράβο σου για όλα!!Καλό Σαββατοκύριακο ,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας αρέσουν κορίτσια.
      Δεν πρέπει να φοβόμαστε τις αλλαγές.
      Να είστε καλά.

      Διαγραφή
  9. Προσκύνημα στην ιερή ντιβανοκασέλα με τα σεμεδάκια λέμε!
    Απίστευτες κατασκευές! Όλα μα όλα. Το φωτιστικό, η σύνθεση με τα σεμεδάκια, η τραπεζαρία που έγινε ΚΟΥΚΛΑ!
    Μπράβο βρε Ρενάκι μου, είσαι μεγάλη καλλιτέχνις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Είμαι λάτρης του χειροποίητου, να μη τα αναδείξω;
      Τώρα ήρθε η σειρά των νταντελών, χάχα.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  10. Ρένα μου,καταπληκτική ιδέα!!! Προχθές που άνοιξα το μπαούλο της προίκας μου πρέπει να μέτρησα και πενήντα μικρά πετσετάκια!!! Η γιαγιά μου είχε πάθος με αυτά. Θα τα αξιοποιήσω με αυτό τον τρόπο,λοιπόν!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να δω καλλιτεχνήματα από σένα Μαρία μου.
      Τα λάτρεψα κι αδειασαν λίγο τα συρτάρια.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.
      Βγάλε την φωτογραφία κι ανέβασε την στο φβ σε διάφορες ομάδες που έχουν κεντήματα και πλεκτά.

      Διαγραφή
  12. Ρένα μου μια δεύτερη ευκαιρία σε όλα όσα έχουμε κρυμμένα στα συρτάρια αξίζει τον κόπο. Αν τα κρατάμε στην αφάνεια δεν έχουν νόημα.
    Καλή συνέχεια στις μεταμορφώσεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που πήρα φόρα Ελένη μου, τίποτα δεν με σταματά.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  13. Τέλεια η καρέκλα! Και τα πετσετάκια επίσης! Μα γι αυτό υπάρχει το Pinterest εξάλλου. Για να μας δίνει ιδέες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιδέες μας δίνει, από χρόνο όμως , τίποτα!!!
      Πώς να τα κάνουμε όλα όσα βλέπουμε;

      Διαγραφή
  14. Εμένα μου αρέσουν οι αλλαγές γενικά αλλά ειδικά στα επιπλα συμφωνώ πως κάποια πράγματα δεν έχει νόημα να μένουν άλλο κρυμμένα! Η τραπεζαρία έγινε κούκλα Ρένα μου!!
    Καταπληκτικό το σεμεδορανερ αλλά και η ιδέα του φωτιστικού.. έγραψε! :) Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κάτι δεν μπορείς να το βλέπεις άλλο μαύρο κι άραχνο, γιατί να μη το αλλάξεις;
      Αφού δοκιμάσεις πρώτα κάπου αλλού , για σιγουριά!
      Μακάρι να μπορούσα να αλλάξω όλα όσα θα ήθελα!
      Να είσαι καλά !!

      Διαγραφή
  15. Ρένα μου, έχω πάθει την πλάκα μου με το σεμέν!
    Ωραίο και το φωτιστικό, αλλά το σεμέν με μέθυσε..σαν το τανγκό! Καλή Κυριακή πολλά φιλιά και με γεια οι ομορφιές σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ερωτεύτηκα , μπορώ να πω!
      Για να το συναρμολογίσω , πάντως, έκανα πολλές δοκιμές κι αλλαγές!
      Σειρά έχουν τώρα και τα άλλα!!!!
      Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  16. Τα είχα δει παλιά κάπου και όλο έλεγα να αξιοποιήσω κάποια πετσετάκια, αλλά ακόμα δεν το έχω κάνει..με ξεσηκώνεις πάλι με τόσες ομορφιές!
    Και η τραπεζαρία έγινε εκπληκτική!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός είναι να το κάνεις!!!!
      Κι εγώ καιρό τα έβλεπα στο pinterest και τα ονειρευόμουν, ώσπου τα κατάφερα!!!!!
      Να είσαι καλά!!!!!

      Διαγραφή
  17. δεν ξέρω από που να αρχίσω ..Ρενα μου ..απο το σεμεν απο
    το φωτιστικο ???? η τραπεζαρία ....ολα είναι υπεροχαααααααα
    πανεμορφα !!!!!μπραβο !!!!!
    καλη συνεχεια .... φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσαν Ειρήνη μου!
      Σίγουρα θα έχουμε και συνέχεια!!!
      Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  18. Η τραπεζαρία τέλεια δεν το συζητώ, όσο για τα πετσάκια βρήκαν τη θέση τους και βγήκαν και στο φώς μετά από χρόνια με τον καλύτερο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μα , τόσα χρόνια τα καημένα!!!!!
      Ανακατεύω συρτάρια και τα βλέπω με άλλο μάτι!!!
      Να είσαι καλά!!!!

      Διαγραφή
  19. Καλέ; τι ξεσηκώστρα είσαι εσύ;.. απ πα πα τι βρήκες να κανεις φιλεναδα..!!τα ξαραχνιασες για τα καλα τα πετσετακια σου.. και οχι μόνο .. τους εδωσες μια δευτερη και τρίτη μην σου ευκαιρία Ρενακι μου και τα έκανες εκτός απο διασημα .. και πανεμορφα το σεμεν και το φωτηστικο.. απιθανα εγιναν μπραβο κορίτσι μου.. αν πεις αυτα τα χρωματα της κιμωλιας....αστα κολησε κι η Κατερίνα μου τωρα και φιαχνει το τραπεζι της κουζινας..χα..χα..
    εγω οστόσω παω να ανοιξω μπαούλα...χα..χα.
    Να περνατε τελεια με τα κορίτσια σου..να μου τα φιλησεις και φιλια σε όλους σας θα τα πουμε... καλη εβδομαδα Ρενακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που βρήκα πολλά και στη λαική μας Ρούλα μου, αλλιώς τα δικά μου μόνο δεν θα μου έφταναν!
      Μαζεύω από πέρυσι, όπου βρω τα αγοράζω!
      Τα χρώματα κιμωλίας είναι φανταστικά!!
      Πολλά θέλω να αλλάξω, αλλά σιγά σιγά!
      Όταν τελειώσει το τραπέζι η Κατερίνα σου, να μας το δείξεις!
      Να περνάτε καλά και φιλιά σε όλους σας!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Μην είσαι σίγουρη ότι ξεχειλίζουν τα συρτάρια και τα μπαούλα όλων απο πλεκτά !!!Εγώ για να απαλλαγώ όπως ξέρεις τα πέταξα όλα εν ψυχρώ και μάλιστα μεταξύ αυτών και ένα τραπεζομάντηλο με μικρά μοτιφάκια!!Τώρα ψάχνω και ζητιανεύω χαχαχα καλά να πάθω Ηθελα να κάνω ενα Φωτιστικό μπάλα, η κύβο από πλεκτά μικρά πετσετάκια!!! Ο χορός των πλεκτών σου όμορφος και τον ζήλεψα αλλά τιμωρούμαι ως πρέπει.Καλό σου βράδυ ξεσηκώστρα!!! Φιλάκι πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέταξες τα πλεκτάααααααα;
      Στο πυρ το εξώτερον.
      Κι ύστερα αναρωτιέμαι πού τα βρίσκουν στις λαϊκές, στης Εφης τα σκουπίδια.
      Τώρα να πας να αγοράσεις
      Δεν σε Λυπάμαι.
      Φιλάκια στα κορίτσια σου, μικρά μεγάλα, σε σένα, τίποτα για να μάθεις να πετάς χωρίς να με φωνάζεις.

      Διαγραφή
  21. Οσο για την μεταμόρφωση της τραπεζαριας δεν έχω λόγια Την λάτρεψα όσο δεν φαντάζεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχες ιδέες Ρένα μου!
    Πρέπει όμως να σου ομολογήσω πως τις περισσότερες δαντέλες τις χρησιμοποιώ και τις φροντίζω σαν τα μάτια μου! Η γιαγιά μου η Πολίτισσα κένταγε υπέροχα και μάλιστα ένα υπέροχο δαντελένιο μαντίλι το κάδρωσα!

    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες Στεφανία μου.
      Τα πολύτιμα πράγματα, δεν τα αφήνουμε να ταλαιπωρηθούν.
      Δεν τα έκοψα τα δικά μου, μόνο τα ενωσα, οπότε δεν έπαθαν τίποτα.
      Βγάλε μια φωτογραφία το κάδρο να μας το δείξεις.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  23. Τέλειες ιδέες! Μου άρεσε πολύ το ράνερ σου με τα ενωμένα πετσετάκια.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφα με ξεσήκωσες Ρένα μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Tα ενωμένα πετσετάκια έδειξαν φανταστικά Ρένα μου! Εχω κι εγώ πάρα πολλά και δεν ήξερα τι να τα κάνω, αλλά λέω να δοκιμάσω να τα ενώσω όπως μας δείχνεις. Το φωτιστικό έγινε πανέμορφο, όσο για την τραπεζαρία σου δεν έχω λόγια! Είναι τέλεια! Μου αρέσει πάρα πολύ όταν τα παλιά πολύτιμα ενθύμια από τις γιαγιάδες μας βγαίνουν από τα μπαούλα και τις αποθήκες και αξιοποιούνται ξανά και μάλιστα με τόσο όμορφο τρόπο! Φιλάκια πολλά και να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ πολύ όμορφη και η ταπετσαρία και τα πετσετάκια επάνω της. Έχω κι εγώ της γιαγιάς μου αλλά όλο λέω δε θέλω να τα "χαλάσω".AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχη ιδέα Ρένα! Έχω μείνει άφωνη με το φωτιστικό! Είναι λες και έχει βγει από παραμύθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κι έχω τόοοοοοοοοοοοοοσα πολλά! Το φωτιστικό τα σπάει Ρένα μου. Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι ομορφιές είναι αυτές! Όλα υπέροχα! Λάτρεψα την τραπεζαρία σου αλλά και το φωτιστικό. Τόσο που πάω να ψάξω τα ντουλάπια μου για δαντέλες. Θέλω να το κάνω οπωσδήποτε!
    Ευχαριστούμε για τις όμορφες ιδέες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συγνώμη που δεν απάντησα σε κάθε μια ξεχωριστά!
    Ψάξτε για πλεκτά πετσετάκια και στις λαικές αγορές.
    Ναι πουλάνε, σε πολύ χαμηλή τιμή διάφορα πλεκτά κι ανάμεσα θα βρείτε και πετσετάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...