Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ!!!!!


Το όνειρο μου, όταν ήμουν μικρή, ήταν να γίνω καπετάνισσα και να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο!!!!
Ποιος, εγώ, που φοβάμαι να μπω σε βάρκα κι όταν αναγκάζομαι να ταξιδέψω με καράβι, πρέπει να είμαι σίγουρη ότι οι ανέμοι όλοι είναι καλά κλεισμένοι στους ασκούς του Αιώλου!!!!

Αφού λοιπόν, δεν έγινα καπετάνισσα, αλλά τα καράβια εξακολουθούν να μου αρέσουν, βρήκα τρόπο να τα βάλω στη ζωή μου!!!!
Καλλιτεχνικό!!!!!!!

Γιαυτό κι εγώ τα έχω ζωγραφίσει πολλές φορές,
τα έχω φτιάξει με γιαλόξυλα,
τα έχω κεντήσει και γενικά όπου δω καραβάκια κολλάω!!!

Έτσι και τώρα, μόλις είδα την ανάρτηση της Μάνιας, καραβάκια στο Αιγαίο, με οδηγίες για κατασκευή ενός καραβιού με κομματάκια από διάφορα υφάσματα, πάτσγουορκ δλδ, είπα ,εδώ είμαστε.
Αφού εφέτος αποφάσισα να ασχοληθώ με τη ραπτική και ιδίως με το πάτσγουορκ, ήταν ευκαιρία να αξιοποιήσω τα υλικά που έχω φυλαγμένα χρόνια τώρα! 


Ιδού λοιπόν το πρώτο καραβάκι, που έγινε ένα μαξιλαράκι!!!
Το μέγεθος του, μέσα από τη ροζ μπορντούρα , είναι 30 χ 30 εκ.


Το κεντημένο μου μαξιλάρι.





Δεν σταμάτησα στο ένα καραβάκι!!!
Έκανα κι ένα σε άσπρο κόκκινο για να μπει  στη μεγάλη ταπετσαρία   του συλλόγου..
 



Κι άλλο ένα , για να πάρω μέρος στην ανταλλαγή,



Κι άλλο ένα , για να ταξιδέψει μαζί του κάποιο παιδάκι!!!!
Ναι , σωστά καταλάβατε, αυτό θα το στείλω στη γιορτή της αγάπης, που θα γίνει για τους πρίγκιπες της καρδιάς μας!!!!
Πού ξέρετε, μπορεί και κάποιο άλλο παιδάκι, να ονειρεύεται ταξίδια σε ωκεανούς, γιαυτό ας έχει ένα μαξιλαράκι να κοιμάται μαζί του!!!!

Όπως καταλαβαίνετε , έχω ξετρελαθεί με το πάτσγουορκ κι αφού ξεσκόνισα τις μηχανές μου, άρχισα δυναμικά!!
Ο καιρός και η μικρή μας Ιωάννα, με κρατάνε μέσα, οπότε κάτι πρέπει να κάνω για να γεμίσω το χρόνο μου!

Η τέχνη δεν έχει όρια, μπορείς να εκφραστείς με πολλούς τρόπους, με χρώματα και πινέλα, με κλωστές και βελόνες, με υφάσματα και ψαλίδια και τόσα άλλα υλικά!!!!

Για να δούμε τί έργα θα προκύψουν  από την παλιά μου αγάπη , το ράψιμο και το πάτσγουορκ!!!!!

                                   Να είστε όλες καλά!!!!!!


54 σχόλια:

  1. Αυτό του Συλλόγου μου αρέσει πιο πολύ απόλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έστω κι έτσι ταξιδιάρικα τα καραβάκια σου!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η τεχνη δεν έχει όρια, όπως ειπες Ρένα μου...Το πατσγουορκ με τα ταξίδιαρικα καραβάκια σου είναι τέλεια και εύχομαι να είναι καλοταξιδα...Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχααααααααααααααααααα!!!!θελω και γω να μαθωωωωωω!!!!!κλαψ!καλοταξιδααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και τώρα ποιος σε πιάνει, καπετάνισσα, με τέτοιο στόλο!!! Αέρα στα πανιά σου!
    ;-)
    Είναι υπέροχα!
    Η τέχνη δεν έχει όρια, όπως όρια δεν έχει και η αγάπη σου, Ρένα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να φτάσω και μέχρι τη Σύρο Γιάννα μου.
      Βρήκα καινούργιο παιχνίδι χρωμάτων.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα αλλά ιδιαίτερα το προτελευταίο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα όλα τους! Μπράβο Ρένα μου.
    Καλή χρονιά να έχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολόκληρος στόλος, μα εσύ είσαι πλοιοκτήτρια Ρένα μου!
    Με το κεντημένο μαξιλαράκι σου να ξεχωρίζει και να είναι η ναυαρχίδα του στόλου σου, σε καλησπερίζω και σε συγχαίρω για άλλη μια φορά!
    Φιλιά πολλά καπετάνισσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη το πεις παραέξω Μαρία μου, δεν είναι καιρός για άλλα χαράτσια.
      Με κάποιο από όλα, θα πάμε κρουαζιέρα μια μέρα.
      Καλή εβδομάδα από αύριο. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη η συλλογή!
    Εμένα πάλι αυτό το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου!
    Με ταξιδεύει κι εμένα! Καλή εβδομάδα Ρένα μου ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, είναι να μη σε ταξιδεύει Πέτρα μου;
      Καλή εβδομάδα και σε σένα.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  10. Δεν έχω καταπιαστεί με καραβάκια ζωγραφικά ούτε σε κατασκευές παρόλο που υπήρξε μια εποχή που ζωγράφιζα πιο συχνά, έκανα βελονάκι και κεντούσα... έτσι δεν μπορώ να μη θαυμάσω τις καλόγουστες και όμορφες δημιουργίες σου και να ευχηθώ να ταξιδέψουν γλυκά πολλά παιδάκια!

    ΑΦιλάκια με μια τρυφερή καλή νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου!!!!!
      Καλή εβδομάδα!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  11. Καράβι,καραβάκι Ρένα μου έφτιαξες έναν πανέμορφο στόλο και δεν έχει και φόβο να βουλιάξει. Υπέροχα τα καράβια σου,καλοταξιδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!
      Καλή εβδομάδα!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  12. Δεν εχω λογια ...το ένα ποιο ωραια από τον άλλο
    μπραβο Ρενα μου Φανταστικά !! καλή συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δούμε τί θα κάνουμε εφέτος Ειρήνη μου. Ευχαριστώ πολύ .Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. Όλα τα καραβάκια σου όμορφα,Ρένα μου,το κεντητό όμως εκπληκτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν κεντουσα, κεντούσα πολύ, αλλά τα παιδιά δεν θέλουν τίποτα. Ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  14. Αχ πόσο ευκολα τα κανεις να φαινονται φιλεναδα.. ομως ειναι αρκετα δυσκολη δουλεια αν δεν σου δείξουν πως γινονται για ν αειναι ενα ομορφο αποτελεσμα δεν θελει κόπο θελει τροπο.. ετσι που τα βλέπω ζηλευω...και τωαρ που εγινες πλοιοκτητρια κοιτα να μας μιλας ναι;χα..χα.. Ρενακι μου για ακομα φορα η ραπτικη σου μας εβαλε τα γυαλια... εγω ραβω κορτινες προς το παρων..εχω καιρο.. να μαθω να κανω πατσουγορκ οταν μεγαλωσω χα.χα..καλη συνέχεια..με οτι κανεις πολλα πολλα φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε ότι είμαστε μικρές Ρουλίτσα μου.
      Θα πάρω τα καραβάκια μου και θα έρθω μια βόλτα να πιούμε καφεδάκι.
      Μόλις τελειωσειςτις κουρτίνες να δοκιμάσεις κι εσύ το πατσγουορκ, είναι φανταστικό.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  15. Μα τί φτιάχνουν αυτά τα χεράκια!! Το ένα καλύτερο από το άλλο!! Πρέπει να παραδειγματιστω!φιλακια❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις βγεις στη σύνταξη, θα έχεις Όσο χρόνο θέλεις Χρυσή μου. Τώρα έχεις υποχρεώσεις.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  16. Εύχομαι τα όμορφα καραβάκια σου,Ρένα μου,να ταξιδέψουν σε γαληνεμένες θάλασσες,μ'απάνεμα λιμάνια!!!
    Όμορφη συλλογή!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το εύχομαι Μαρία μου, για όλες μας. Ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  17. Είναι τέλεια. Να το συνεχίσεις και να επεκταθείς
    και σε άλλα σχέδια, εσύ, Ρένα, με το ράψιμο τόχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μου αρέσει πολύ το ράψιμο κι όλο και κάτι βρίσκω να φτιάξω.
      Χρόνια εραβα επαγγελματικά, αλλά το πατσγουορκ μου αρέσει περισσότερο.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  18. Y Π Έ Ρ Ο Χ Α!!!!
    Καλοτάξιδα τα καραβάκια σου να στολίσουν...άλλη γη , άλλα μέρη και να συνεχίσεις την υπέροχη τέχνη σου με υπομονή και μεράκι!!!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βαρβάρα μου να είσαι καλά.
      Προσπαθώ να συνεχίσω ότι προλαβαίνω.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  19. Υπέροχο δείχνει και υπέροχη δουλειά. Ειδικά σε μένα που μου φαίνεται τόσο δύσκολο.
    Το πιστεύεις ότι και εγώ μικρή ήθελα να γίνω καπετάνισσα; Μόνο που δεν φοβάμαι τη θάλασσα και τα καράβια, αλλά γεννήθηκα νωρίς. Γυναίκες καπετάνισσες λέει, δεν γίνεται...χααχαχα
    Να σαι καλά Ρένα μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, υπήρχε κι αυτή η προκατάληψη σε ορισμένα επαγγέλματα Άννα μου.
      Έχει τον τρόπο του κι αυτό το είδος τέχνης, αν το μάθεις, δεν είναι δύσκολο.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  20. Ολόκληρο στόλο έκανες ,και το ένα καλύτερο απο τάλλο,καλοτάξιδα να είναι ,γειά στα χέρια σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλω να σταματήσω, Μεταξία μου!
      Αν είχα περισσότερο χρόνο, θα είχα κάνει κι άλλα!!
      Το παλεύω πάντως!
      Καλό σκ

      Διαγραφή
  21. Τώρα εγώ γιατί δεν σχολίασα ; Λες η άνοια να κανει δειλά δειλά την εμφάνισή της;Την ανάρ τα θτηση την είδα τα σχόλια που ήθελα να πω θυμάμαι.... στην πορεία όμως τι έγινε δεν θυμάμαι!!!Καλοδουλεμένα να πω ..είναι αυτονόητο,γλυκα και κλεφτόνια της ματιάς και της αγάπης να πω ... αυτό και αν είναι δεδομένο..Δεν έχω τι να σου πω και τι να σου κράξω παρά μόνο ότι είσαι ΦΟΒΕΡΗ ΑΗΘΑΛΉΣ ΟΡΕΞΑΤΗ για τις τέλειες δημιουργίες που είναι μάλιστα και ανέξοδες.Εισαι μία και μοναδική Φιλάκια πολλά γιαγιάκα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορεξάτη, πάντα είμαι Έφη μου, εύκαιρη δεν είμαι και τόσα που κάνω, είναι υπεράνω δυνάμεων!
      Θα σε απασχόλησαν τα χιόνια και ξεχάστηκες, ξέρω ότι με βλέπεις!
      Προς το παρόν, ξυλώνω και κόβω ότι ρούχο έχουμε να φορέσουμε χρόνια, αν δεν σιάξει ο καιρός να βγω για υφάσματα, μας βλέπω χωρίς ρούχα, μη πω χωρίς βρακί!!!!
      χαχααχχα!!!!!
      Να είστε όλοι καλά και κουράγιο, θα περάσει κι αυτός ο χειμώνας.
      Φιλάκια πολλά σε όλους σας!!!!!

      Διαγραφή
  22. Να και τα καλά της βαρυχειμωνιάς Ρένα μου !Γέμισε ο΄τόπος καραβάκια.Ολα με ωραία χρώματα και καλοδουλεμένα .Γειά στα χέρια σου και καλή συνέχεια.Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ευτυχώς που έχω πολύ μεγάλη παρακαταθήκη σε υλικά, οπότε το έριξα στη δουλειά.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  23. Έχεις πάρει φόρα Ρένα μου και φτιάχνεις υπέροχα πράγματα! Πολυτάλαντο πλάσμα εσύ... φιλάκια :)

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το μωρό στο σπίτι, δεν έχω πολλές επιλογές.
      Ό,τι είναι πιο εύκολο και χωρίς μυρωδιές.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  24. Υπέροχα Ρένα μου αγαπημένη!! κουκλίστικα όλα σου!! φινετσάτη δουλειά και στο ράψιμο!! μπράβο σου γλυκιά μου!! μου λείψατε και θα σας έρχομαι τακτικά πλέον!! φιλάκια πολλά, καλή συνέχεια στα αριστουργηματάκια σου !! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ μας έλειψες Φανούλα μου και η ωραίες σου δημιουργίες.
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...