Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ!!!!!!


Και είπε η μέδουσα ,
-Δεν κατηφορίζω σε πιο δροσερά νερά;
Εδώ κοντεύω να βράσω!!!
Έβαλε το πλεκτό της σάλι , φόρεσε και το κολιέ με τα μαργαριτάρια και ξεκίνησε για την μακρινή Αυστραλία , που τώρα έχει χειμώνα αν δεν κάνω λάθος!!!!




Όλα αυτά αν τα σκεφτόταν και τα έκανε η μέδουσα , θα έπρεπε να ανησυχεί το ανθρώπινο είδος!!
Τα σκέφτηκα και τα υλοποίησα εγώ, φτιάχνοντας το κομμάτι του Μαΐου που ταξίδεψε για να μπει στο πάπλωμα της φίλης από την Αυστραλία!
Όπως σας είπα , το πάτσγουορκ, είναι κόλλημα!!!!
Αξιοποιείς τα πάντα !!!!!!
Εδώ ένα παλιό πετσετάκι , μεταμορφώθηκε σε μέδουσα!!!!


Μια κοπελιά , αγναντεύει το ηλιοβασίλεμα!!!!!!!
Εδώ το  πλεκτό πετσετάκι, έγινε ήλιος!!!!!!
Αυτό είναι το κομμάτι του Απριλίου, που παρέμεινε στην Ελλάδα !!!!!



Τα επόμενα κομμάτια είναι αυτά που πήρα εγώ για τους αντίστοιχους μήνες!!!!
Εξωτικά ψαράκια ......

...και μια γοργόνα, που κολυμπάει και μαζεύει αστερίες!!!!


Όλα έχουν το ίδιο μέγεθος, 30 Χ 30 .
Σιγά σιγά συμπληρώνετε το θαλασσινό πάπλωμα.


Αν θέλετε να δείτε και των άλλων φίλων τις δουλειές, δείτε εδώ, όλα τα κομμάτια και τις ιστορίες που γράφει κάθε φορά η Μάνια!!!!!

Τελειώνοντας, θέλω να σας συστήσω μια καινούργια μπλογκερ , τη Μαρία!
http://craftartista.blogspot.gr/
Παρακολουθεί πολύ καιρό αυτά που φτιάχνουμε εμείς κι αποφάσισε να μας δείξει και τις δικές της δημιουργίες!!
Περάστε από το μπλογκοσπιτάκι της όταν θα έχετε χρόνο και δείτε τί όμορφα πράγματα κάνει!!!!


 Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι !!!
Να περνάτε καλά!!!!!

35 σχόλια:

  1. Καταπληκτική η μέδουσα και όλο το καλοκαιρινό πάπλωμα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου.
      Έλα κι εσύ στην παρέα του πατσγουορκ.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Ειδικά η μέδουσα είναι υπέροχη. Μα πού το σκέφτηκες βρε Ρένα μου να κάνεις το πλεχτό σεμεδάκι μέδουσα; Με εντυπωσιάζει η αχαλίνωτη φαντασία σου και η αξεπέραστη δημιουργικότητά σου. Αυτό το πάπλωμα θα γίνει θαλάσσιο πάρκο. Υπέροχα όλα, μπράβο σου!
    Πάω μια βόλτα και στης Μαρίας τώρα.
    Καλό μήνα να έχεις Ρενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ασχοληθείς με κάτι, παρουσιάζονται μπροστά σου συνέχεια προκλήσεις.
      Το μυαλό αμέσως κατεβάζει ιδέες.
      Όπως εσύ γράφεις τις υπέροχες ιστορίες σου Μαράκι μου.
      Φιλάκια πολλά και Καλό μήνα

      Διαγραφή
  3. Ρένα μου φανταστική η μέδουσα η δική σου γιατί οι δικές μας εδώ δεν μας αφήνουν να χαρούμε το μπάνιο μας. Τα σεμεδάκια τα χειρίστηκες με μεγάλη φαντασία. Μπράβο!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν θα ήθελα να συναντήσω τις άλλες Ελένη μου.
      Μια εξαίρεση κάνω γιαυτη 😆
      Έπεται συνέχεια για τα σεμεδακια.
      Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  4. Ρένα μου, ευχαριστώ για την αναφορά σου στο νέο μου μπλογκοσπιτάκι. Ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια. Με τιμάς. Να είσαι καλά, φίλη μου. Όσο για την όμορφη ανάρτησή σου, αγαπώ τη μέδουσά σου και το ηλιοβασίλεμα. Υπέροχα τετράγωνα, φτιαγμένα με περισσή φαντασία. Πολλά φιλιά, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου.
      Γιατί όχι, αφού κάνεις τόσο ωραία πράγματα!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα τετράγωνα μου.
      Την άλλη φορά κι εσύ.
      Φιλάκια πολλά.
      Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  5. Είδα μιά μικρή μέδουσα στην θάλασσα σήμερα και φοβήθηκα μην με ακουμπήσει. Και περνάω τώρα από το σπιτάκι σου και μένω με το στόμα ανοιχτό!!! Αυτή μάλιστα, θα δεχόμουν το τσίμπημά της χωρίς πρόβλημα...χα χα χα!! Τέλεια την έκανες, Ρένα μου!!!!! Το ίδιο και το δεύτερο καρέ σου με τον πλεκτό κίτρινο ήλιο...ταίριαξε υπέροχα! Πολύ όμορφα και αυτά που έλαβες εσύ! Καλή συνέχεια!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φρόντισα να μην της βάλω τοξική άρωμα Μαρία Άννα μου! 😆😆😆😆
      Έχω μερικά πετσετάκια που είχαν κάποιο πρόβλημα και είπα να τους δώσω λόγο ύπαρξης!
      Την άλλη φορά σε περιμένουμε κι εσένα.
      Φιλάκια πολλά.
      Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  6. Θριάμβευσες πάλι Ρένα μου
    Όλα τα έργα σου πολύ χαριτωμένα!!!!
    Η ταξιδιάρα μέδουσα σου μοναδική

    Καλημέρα μάτια μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου.
      Κι εγώ ξετρελαθηκα μαζί της!
      Σκέφτομαι σχέδια για τα επόμενα τώρα.
      Φιλάκια πολλά.
      Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  7. Με συμφιλίωσες με τις μέδουσες που αντιπάθω... τώρα κάθε φορά που θα συναντώ μια θα θυμάμαι πως υπάρχουν και οι "άλλες" μου μαγεύουν!
    Τι σου κάνει ένα δαντελένιο πετσετάκι όταν έχεις φαντασία!!!
    Μπράβο Ρένα μου!
    Πολλά ΑΦιλάκια και καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη συμφιλιώνεσαικσι πολύ, Δεν είμαι για εμπιστοσύνη όσο όμορφα κι αν ειναι ντυμένες.
      Τα πετσετάκια θα εχουν τον πρωτο ρολο σ αυτο το πάπλωμα,αλλάζοντας μορφές κάθε φορά.
      Φιλάκια πολλά.
      Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα όλα σαν δημιουργίες και σαν έμπνευση. Μπράβο στα χέρια σου Ρένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε θηρίο ακόμη και στο τροχόσπιτο στις διακοπές φτιάχνεις αριστουργήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δα !
      Με την Ευγενούλα και τη μαμά μου μαζί, αυτό μου έλειπε!
      Έγιναν τον χειμώνα που δεν κυκλοφορούσαμε λόγω κρύου.
      Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  10. Οτι θα εβλεπα και πλεχτή μεδουσα..Ρενα μου είναι αλήθεια δεν το περίμενα... αλλα να μου πεις όταν η φαντασία οργιάζει σαν την δικη σου ακομα και αυτήν μπορούμε να δουμε .!! τέλεια ιδέα..!!!μπράβο βρε φιλεναδα..!! θα περιμενουμε να τελειωσει το παπλωμα να το δουμε τελειωμένο..καλα να περνατε Ρενα μου με τα κορίτσια σου μικρα και μεγαλα.. καλο καλοκιαρακι.. επλιζω αν όλα πανε καλά να τα πουμε και απο κοντα τον Σεπτεμβρη..καλο μηνα .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εσύ νυχτοπούλι Ρουλίτσα μου;
    Ετοιμάζω τις βαλίτσες για το καμπιγκ.
    Αύριο πρώτα ο Θεός θα φύγουμε .
    Αυτη τη Μέδουσα τη λάτρεψα κι εγω.
    Εχω κι άλλα πετσετακια που θα παίξουν κι αυτα διαφορους ρόλους στους μηνες που θα ακολουθήσουν.
    Πολυ χαιρομαι που θα βρεθούμε πάλι.
    Καλο καλοκαίρι και σε σας.
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας 😘😘😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία τα τετραγωνά σου. Και αυτά που έφτιαξες και αυτά που πήρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαι μαστόρισα! Πάει και τέλειωσε!!! Με ότι και να καταπιαστείς το κάνεις τέλειο!!! Φιλάκια πολλά!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωραία η μεδουσούλα σου . να την ρίξεις στον Κορινθιάκο για να μαγέψει τις άλλες τις " κακές" που τσιμπάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπεροχα! σαν ποιημαα!!μπραβο χρυσοχερα μου!καλα να περασετε!!καλες διακοπες!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέτοια μέδουσα μόνο εσύ μπορούσες να φτιάξεις Ρένα μου. Τα κομμάτια και τα δικά σου αλλά και των άλλων κοριτσιών ειναι απίθανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλέ την ερωτευτηκ ατην μεδουσα!!!δεν εχω ξαναδει τοση ομορφη!!!!ερωτας με την πρωτη ματια σου λέω!!!πολλα συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όλα υπέροχα Ρένα μου αλλά αυτή η μέδουσα μπήκε κατευθείαν στην καρδιά μου! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πω πω ομορφιές, Ρενα!! Κάτι ωραίο θα βγει, είμαι βέβαιη! Και τί υπομονή κρύβουν όλα αυτά τα τετράγωνα, ε;; Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το τετράγωνο του Απριλίου,κερδίζει τις εντυπώσεις αλλά και τα υπόλοιπα τετράγωνα είναι υπέροχα!!!Σου εύχομαι καλή συνεχεία στο ταξίδι μας,γεμάτο από όμορφες θαλασσινές εμπειρίες!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλα είναι ωραία, αλλά η μέδουσα είναι πάρα πολύ εντυπωσιακή!
    Αλλά όταν υπάρχει φαντασία και υπομονή, έτσι όμορφα γίνονται όλα και από ότι φαίνεται, εσύ διαθέτεις και από τα δύο!
    Πάω να χαζέψω και λίγα ποστ από τα προηγούμενα μιας και με τη μετακόμιση του βλογ μου έχω χάσει πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια στα χρυσά σου τα χεράκια, Ρένα μου!
    Μεγαλουργείς αδιάκοπα!!!!
    Με ό,τι κι αν καταπιαστείς, θα το φέρεις εις πέρας!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!
    Καλό μήνα να έχουμε!
    ♡ ♡ ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η φαντασία σου είναι... Φοβερή γιαγιά σε όλα σου Ρενάκι μου! Πόσο σε χαίρομαι πραγματικά!!! Καλό μήνα, όμορφο και γεμάτο! Από παιδιά μέχρι κατασκευές και χρωματιστά καπάκια... Χα χα χα!!!Πραγματικά σε χαίρομαι!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφη δουλειά!Η γοργόνα και τα ψαράκια είναι απίθανα Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...