Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

ΥΦΑΝΤΑ!!!!!!!



https://www.youtube.com/watch?v=9Qf2iERZYf8


Κάτι που είχα πολύ μεράκι να μάθω , ήταν να υφαίνω!!!!!!!
Ναι καλά διαβάσατε , να υφαίνω!!

Καλέ δεν με έπιασαν οι ζέστες και παραμιλάω, αλήθεια λέω!!
Αλλά επειδή δεν πρόκειται να μάθω σε μεγάλο αργαλειό είπα να μάθω σε μικρό!!!!

Χρόνια προσπαθούσα να βρω ευκαιρία να παρακολουθήσω τα μαθήματα της Natassa Fokianidou,
κι όλο την έχανα !!!!!!
Και να που εφέτος το χειμώνα κατάφερα και παρακολούθησα μερικά ιδιαίτερα μαθήματα!!
Ναι , ιδιαίτερα μαθήματα και είναι ό,τι καλύτερο!!!

Η Νατάσσα κάνει ιδιαίτερα μαθήματα στο χώρο της στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Αθήνα, αν σας ενδιαφέρει.
Δείτε εδώ την υπέροχη δουλειά της!
https://in.pinterest.com/faraona/anastasia-fokianidou/

Με υπομονή και πολύ μεράκι, σε μερικά απογεύματα, μου δίδαξε αυτή την ωραία τεχνική!!!
Έφτιαξα μερικά , αλλά σας δείχνω αυτά που είναι τελειωμένα!
Είναι καταπληκτικά , οι φωτογραφίες τα αδικούν!!!!

Εννοείτε ότι θα αξιοποιήσω παλιά κοσμήματα και χάντρες που έχω άφθονες κι απ αυτές!!!!






Το καλοκαιράκι μπορεί ακόμα να μην έπιασε για τα καλά, αλλά αρχίσαμε τις βόλτες με την μικρή μας Ιωάννα , γιαυτό και δεν μένει χρόνος για αναρτήσεις!!!!
Πριν λίγες μέρες έσβησε το πρώτο της κεράκι σε μια υπέροχη τούρτα που έφτιαξε η χρυσοχέρα  γιαγιά Ευγενία!!



Εύχομαι να είστε όλοι κι όλες καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα!!!!!

39 σχόλια:

  1. Και υφαντα Ρένα μου; να δούμε τι άλλο θα μαθεις.. βρε φιλεναδα παντως πρεπει να ειναι πολύ ενδιαφρερον τεχνική.. εγω μονο τον αργαλιο με τα υφαντα της Κρήτης ξερω.. οχι βεβαια να υφαινω..αλλα για μικρουφαντική δεν ηξερα.. παντως πολύ ομορφα και ιδιαίτερα είναι..με τέτοια τεχνική κανουν εδώ και μικρα μακρόστενα πορτοφολια..αλλα και τα κοσμηματα που είδα στης Νατασσας.. πολύ ωραια... να περνας όμορφα Ρενα μου ότι και ν ακανεις .. φιλακια σε όλους σας και απο εμας..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν από χρόνια Όταν τα πρωτοείδα, τα ερωτεύτηκα αυτά τα κοσμήματα.
      Επιτέλους ηρθε5η ώρα να το μάθω κι αυτό.
      Δεν ξέρω τί άλλο θα μάθω στην πορεία 😂😂,ας είμαστε καλά και βλέπουμε.
      Όλο το χειμώνα κλεισμένη μέσα κάτι θα μάθω.
      Η πλάκα είναι ότι ήμασταν συμμαθήτριες με τη Νατάσσα,το ανακαλύψαμε από μια φωτογραφία που έβαλα στο φβ με παλιές συμμαθήτριες.
      Ήμασταν σε διαφορετικά τμήματα και δεν θυμώνουν το επίθετο της.
      Να είσαι καλά Ρουλίτσα μου.
      Καλό καλοκαίρι.
      Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

      Διαγραφή
    2. Είδες τι κάνει το φεης μπούκ; χα..χα..Ρενα μου με απορόφησαν τα υφαντα οσυ και προσπερασα την ομορφη τούρτα της Ιωαννας σας..να τα εκατοστήσει φιλη μου.. να είναι γερό και ετυχισμενο με όλους τους αγαπημενους γυρω της να την καμαρωνουν.. χρονια του πολλα κι ευτυχισμενα... φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  2. Πόσα ακόμα πράγματα έχουμε να μάθουμε Ρένα μου!!Νομίζω ότι μια ολόκληρη ζωή δεν φθάνει να τα μάθουμε όλα!! Πάντως αυτή την τεχνική την βρίσκω φανταστική!! και το αποτέλεσμα τέλειο όπως πάντα σ ότι κάνεις!!! Καλή συνέχεια εύχομαι και να χαίρεσαι την εγγονούλα!! Να είσαι πάντα καλά!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το προσδόκιμο όριο ζωής λένε είναι τα 130, οπότε έχουμε και λέμε.
      Βέβαια αν δεν μας ξεκανουν πιο μπροστά για να γλιτώσουν συντάξεις 😂😂😂😂
      Μου άρεσε πολύ αυτή η τεχνική κι ευελπιστώ να αξιοποιήσω υπόλοιπα μαλλιών που έχω παρακαταθήκη κι από αυτά 😆😆😆😆😆😆😆
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Μα τι υπέροχη τεχνική είναι αυτή, Ρένα μου! Συγχαρητήρια! Πανέμορφα κολιέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Μαρία μου.
      Ό,τι βλέπω θέλω να το μαθαίνω.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. ΥΠΕΡΟΧΑ!!ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!πολυχρονη και η μικρουλα σας!!καλη συνεχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ίριδα μου.
      Καλή συνέχεια και σε σένα.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. πρώτα να χαίρεσαι το μικρό μαργαριτάρι σου και όσο για υφαντά χαράς το κουράγιο σου.όμως η φίλη μου η Ιουλία Παπαδάκη Ζαφειράκη έχει εδώ και καιρό 2 αργαλειούς και φτιάχνει θαύματα.Τώρα μάλιστα εκτρέφει μεταξοσκώληκες για να φτιάξει δικό της μετάξι, είναι φοβερή, είχα βάλει και εικόνες από τη δουλειά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Το μόνο που μου λείπει είναι να ασχοληθώ με την εκτροφή μεταξοσκωληκων!!!😂😂😂😂😂😂
      Με βλέπω σε καμία χωματερή μαζί με αυτά.
      Στην αλλ η ζωή τα περισσότερα.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά στολίδια!!!!
    Μπράβο Ρένα μου

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τα εκατοστήσει η μικρή σου. Πώς περνά ο καιρός και έφτασε στα πρώτα της γενέθλια!!!!
    Υπέροχα και τα έργα σου. Σε καμαρώνω γιατί ποτέ δε σταματάς!!
    Μπράβο σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καιρός για μας τους μεγάλους περνάει πολύ γρήγορα Άννα μου.
      Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Προσπαθώ όσο μπορώ να κάνω κι αυτά που μου αρέσουν μεγαλώνοντας τις μικρούλες μας.
      Να είσαι καλά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  8. Αυτή η αστείρευτη διάθεση να μαθαίνουμε κάτι καινούργιο, χαρακτηριστικό των δημιουργικών ανθρώπων, μου είναι τόσο οικεία....Χαίρομαι που κατάφερες να μάθεις μία τόσο ενδιαφέρουσα τεχνική και να δημιουργήσεις μοναδικά έργα...εύχομαι και οι εγγονούλες να κληρονομήσουνε τα χαρίσματά σου ....Να τις χαίρεσαι Ρένα μου....Φιλιά πολλά και σου κλέβω την 1η φωτό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαύδια μου,αφού δεν μπορούμε να κάνουμε παιδιά Σ αυτή την ηλικία για να ξανανιώσουμε😂😂😂😂 ας μαθαίνουμε πράγματα για να νομίζουμε ότι είμαστε ακόμη μικρές 😆😆😆😆😆😆
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Προς το παρόν κάνουν ζημιές αλλά πού θα πάει, κάτι θα μάθουν από τις γιαγιάδες τους.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. τυχερηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη..............κ γω θελωωωωωωωωωωω τακ τακ τακ τουκ....αααααχ αυτος ο αργαλειο σου........!!!!φιλακιαααααααααααααα να σας ζησει βρε πως μεγαλωνουν τα ξενα οπως ελεγε κ η γιαγια μου...χαχαχαα...ρωτα την μανα να σου πει πως μεγαλωνουν χαχχαααα...αντε να προσθεσω κ γω ρωτα την γιαγια.......στο χω ξαναπει πολυ τυχερα που χουν εσενα γιαγια...να σαι γερη να τα καμαρωσεις κ νυφουλες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου.
      Γρήγορα μεγαλώνουν όντως.
      Ευτυχώς βοηθάει κι ο παππούς και προλαβαίνω δουλειές και χόμπυ.
      Να χαίρεστε τα κουκλάκια σας.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  10. πραγματικά στολίδια τα υφαντά σου!να χαίρεστε τη μικρή Ιωάννα! Η τούρτα της πραγματικά ξεχωριστή! δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από των ζαχαροπλαστείων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Λίτσα μου.
      Η τούρτα όντως ξεχωριστή κι από γεύση, καμία σύγκριση.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  11. Μια τέχνη βγαλμένη μέσα απ την ιστορία, την παράδοση του Λαού μας Ρένα μου. Και χαίρομαι που την ακολουθείς με τόση αγάπη. Πολύχρονη η Ιωάννα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα μου αρέσουν φίλε Γιάννη, μόνο που δεν έχω χρόνο για όλα.Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά στο κοριτσάκι σας, να είναι πάντα καλά και να τη χαίρεστε! Καταπληκτική τούρτα, έχει δυο χρυσοχέρες γιαγιάδες η Ιωάννα! Για τα υφαντά σου, δεν έχω λόγια Ρένα μου! Είσαι μεγάλη "υφάντρα" και όχι μόνο...
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μαράκι μου.
      Είναι χρυσοχέρα και η γιαγιά Ευγενία, σε όλα.
      Εγώ υφαινω με κλωστές, Εσύ με τις λέξεις 😍😍😍😍
      Καλή εβδομάδα.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. Είναι καταπληκτικά... μπράβο σου !!!! Πολύχρονη και η εγγονούλα, να τη χαίρεστε !!!! Και οι δυό γιαγιάδες άξιες !!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ράνια μου.
      Είναι αστέρι η γιαγιά Ευγενία, αλλά δεν έχει μπλογκ 😊
      Φιλάκια πολλά.
      Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  14. Πόσο σε καταλαβαίνω Ρένα μου, γιατί η ύφανση είναι απ΄τις αρχαιότερες δημιουργικές τέχνες και η χαρά που σου δίνει είναι σίγουρα τεράστια!
    Ένα ακόμα μπράβο για τις νέες δημιουργίες σου!
    Να σας ζήσει η μικρούλα με την πρωτότυπη τούρτα!
    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποτε στα σχολεία είχε τα οικοκυρικα και μαθαίναμε πολλά, τώρα πρέπει να ψάξουμε για να βρούμε αυτά που μας αρέσουν.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  15. Όταν ήμουν μικρή η αδερφή της μητέρας μου είχε αργαλειό στην αποθήκη της και μάλιστα τον χρησιμοποιούσε ακόμα!
    Με γοήτευε αφάνταστα να την παρακολουθώ και παρότι μικρή 6-7 χρόνων περίπου, η θεία προσπαθούσε να μου μάθει κάποια μυστικά...ναι, έχω υφάνει και το έχω απολαύσει, έστω και για λίγο, γιατί μετά ο αργαλειός αποσυνδέθηκε και φυλάχτηκε. Θα ρωτήσω τα ξαδέρφια μου αν τον έχουν ακόμα φυλαγμένο!
    Οι δημιουργίες σου εξαιρετικές, όπως κάθε τι που φτιάχνεις άλλωστε!
    Και η τούρτα της γιαγιάς Ευγενίας πανέμορφη!
    Να χαίρεστε την Ιωάννα σας και να είναι πολύχρονη και καλότυχη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ παρακολουθούσα τις θείες Όταν πηγαίναμε στο χωριό και τις θαύμαζα. Υπήρχε ένας διαθέσιμος αργαλειός, αλλά διαθέσιμος χώρος στο σπίτι μου δεν υπήρχε, οπότε αρκούμε στα μικρά πράγματα.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  16. Να χαίρεστε την μικρή Ιωάννα σας, Ρένα μου! Πολύ όμορφη η τούρτα της. Χρυσοχέρες και οι δύο γιαγιάδες !!
    Τι όμορφα που είναι τα υφαντά σου κοσμήματα!!! Με τις χάντρες και τα μαλλιά που έχεις, όπως λές, θα φτιάξεις υπέροχα πράγματα! Όταν ήμουν μικρή, είχα έναν μικρό αργαλειό και η μαμά μου μου είχε μάθει να υφαίνω μικρά ταγάρια, χαλάκια για το κουκλόσπιτο, κλπ.. Πολύ μου άρεσε!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ καλή δουλειά! Όσο ζεις μαθαίνεις τελικά Ρένα μου! Να χαίρεστε και τη μικρή Ιωάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υφαντά κοσμήματα !!!Μπράβο σου δεν σε σταματάει τίποτα !!Υπέροχη τέχνη και δυστυχως χάθηκε .Εγώ εχω υφάνει μαζί με τη μανούλα μου και έχω πολλά χαλιά υφαντα,αλλα για κοσμήματα δεν ήξερα .Πολύ όμορφα τα έφτιαξες !!Να τα εκατοστήσει η μικρή και να είναι γερή και ευτυχισμένη.Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραία τα υφαντά κοσμήματά σου. Στο A & B Creating έχουμε ένα παλιό αργαλειό, για πάνω από το τραπέζι. Ωραίο μέγεθός για πίνακες. Θα μάθουμε να το δουλέψουμε, γιατι μας αρέσουν πολύ τα υφαντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρένα μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια.Τώρα μόλις είδα την ανάρτηση!Χίλια ευχαριστώ χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...