Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ!!!!!!


Στις αρχές του χρόνου το Δελφινάκι, έκανε μια φωτογραφική πρόσκληση!!


Να βγάλουμε 24 φωτογραφίες , μια για κάθε ένα γράμμα της αλφαβήτου και να τις βάλουμε με αλφαβητική  σειρά!!!

Σκέφτηκα πως αν πηγαίναμε κάποιο ταξίδι, θα μπορούσα να βγάλω ωραίες φωτογραφίες, αλλά μέσα στο σπίτι που βρίσκομαι τις περισσότερες ώρες της ημέρας, πώς να βγάλω;
Έκανα μια λίστα με ποιά θέματα θα μπορούσα να φωτογραφίσω χωρίς να ταξιδέψω και νάμαι!!!
Γιατί όχι;
Και μέσα από το σπίτι τα κατάφερα και παίρνω μέρος κι εγώ σ αυτή την πρόσκληση, που θα μπορούσα να την ονομάσω, το 24ωρο της γιαγιάς!!!!

ΑΧΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!




Α

Άλογο και μάλιστα ράτσας, όχι ότι κι ότι!!!
Στους επόμενους αγώνες θα είναι η καινούργια αμαζόνα!!!!!!!



Τό χουμε;
Τρέμε Αθηνά! [ η Ωνάση ντε ]



Β

Βιβλία τί άλλο!!!!
Αγαπημένη συνήθεια όταν υπάρχει χρόνος!
Το καινούργιο μου απόκτημα!!!
Κάθε τέλος μια αρχή! του πατέρα Χαράλαμπου Παπαδόπουλου ή αλλιώς πατέρα Λίβυου!!!

Ο πατήρ Λίβυος , διαθέτει και μπλογκ!
http://plibyos.blogspot.gr/
Αξίζει να το επισκεφθείτε!!!





Γ

Γιαούρτι με δημητριακά και γκράνμπερις!!!
Κάθε γιαγιά που χρειάζεται δυνάμεις , πρέπει να τρώει ένα σωστό πρωινό!!!!
Πώς αλλιώς θα τα βγάλει πέρα;





Δ
Δεντράκι Χριστουγεννιάτικο!!!
Δεν μπήκε με τα άλλα στολίδια στο πατάρι, γιατί μου άρεσε πολύ!!!
Είναι δωράκια από την Άννα, το ντουλαπάκι ντε!!!!
http://inmyc.gr/2017/11/08/secret-crafter-2017/





Ε

Εικόνες, τί άλλο στο Ε;
Οι αγαπημένη αγιογραφία , που την έχω παραμελήσει αρκετά λόγω υποχρεώσεων!!!
Ελπίζω  του χρόνου που θα πάει και η Ιωάννα στον παιδικό, να μπορώ να αγιογραφώ πάλι!


Ζ
Ζυμάρι!!!!
Ετοιμαστείτε να φάτε την πιο νόστιμη πίτα φτιαγμένη από τα χεράκια της Ευγενούλας μας!!!
Το χάος που επικρατεί στην κουζίνα , μάλλον να το βάλω στο Χ!!!!!!!!
Μη βλέπετε τον τρόπο που πιάνει τον πλάστη, έχει δική της τεχνική!!!!!!!



Η

Μετά μας χρειάζεται μια ηλεκτρική σκούπα, δεν νομίζετε;;;;;;;;



Θ
Θαλασσόξυλα!
Η αγαπημένη μου ασχολία το καλοκαίρι!!!
Είναι η πιο πρόσφατη φωτογραφία που έχω. Κάθε ξύλο κι ένα γλυπτό!!!



Ι
Ίδρυμα Αντωνοπούλειο και γιορτή της αγάπης!!!!!
Σας υπενθυμίζω ότι θα γίνει στις 10 Φεβρουαρίου στην Αθήνα στο ξενοδοχείο Αμαλία!!!!




Κ
Κοτσιδάκι και μάλιστα από φωτογραφία σέλφι!!!
Είχε το κινητό μου κι έβγαζε συνέχεια η μικρή μας Ιωάννα!!!!!
Όταν τις είδα είπα ότι αξίζει τον κόπο να συμπεριλάβω μία !!!!




Λ
Λουκούμια!!!
Το πιο αθώο γλυκό, αν μπορεί κανείς να πει τη ζάχαρη αθώα!!!!!!



Μ
Μπισκοτολούκουμο!!!!!!
Δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα μπισκότα από ένα σπίτι με μωρά κι έτσι έχει και η γιαγιά τη δικαιολογία να τρώει κρυφά πότε πότε!!!



Ν
Νερά , πολλά νερά!
Με την κούραση που έχω και τόσο που πονάει η πλάτη μου, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι τα ζεστά νερά του Πόζαρ!!!!!
Δεν είναι πρόσφατη η φωτογραφία, αλλά δεν έχω κάτι άλλο στο μυαλό μου , παρά πότε θα μπορέσουμε να ξαναπάμε!!!!!!




Ξ
Ξυπόλυτα πατουσάκια!!!
Όλη μέρα αυτή τη δουλειά κάνουμε!!!
Βγάζουμε και βάζουμε κάλτσες και παντόφλες!!!!!!



Ο
Το ΟΥ παίζει; Γιατί από Ο , μόνο η ομίχλη μου έρχεται στο νου, αλλά πού να τη βρω μέσα στο σπίτι;
Ούζο, λοιπόν!!
Είναι η ώρα που θα πιει ο παππούς μας το ουζάκι του!!!!!




Π
Ποδήλατο!!!
Το μεταφορικό μέσο του παππού μας!!!
Αφού το πάρκαρε ψηλά στον τοίχο , μέσα στο σπίτι, έκατσε να πιεί το ουζάκι του!!!



Ρ

Ραπτομηχανή!!
Η προέκταση του χεριού μου!!!!!
Η απογευματινή μου παρέα. Μαζί τα λέμε με τις ώρες!!!!!




Σ
Σοκολατα , τί άλλο;
Αλλά μέχρι να τελειώσω την ανάρτηση, την έφαγα όλη!!!!!!
Δελφινάκι μου, εσύ θα φταις για τα κιλά που θα βάλω!!!!!


Τ
Τυροψωμάκια!!
Γρήγορα κι εύκολα!!
Να σας πω και τη συνταγή!!!
1 ποτήρι σπορέλαιο
1 ποτήρι γάλα
3 αβγά
1 φαρίν απ
τυρί όσο θέλουμε
ή διάφορα τυριά και κασέρια!!!!
Τα ανακατεύουμε όλα μαζί, κόβουμε λίγη λίγη ζύμη και την αφήνουμε απλά στο ταψί!!!!
Δεν πλάθεται γιατί είναι μαλακιά!!
Ψήνουμε περίπου μισή ώρα στους 200 βαθμούς!!!





Υ
Υφάσματα!!!
Η αγαπημένη μου ασχολία τώρα που είμαι πολλές ώρες μέσα!!!
Από το απόγευμα και μετά  που φεύγει το μωρό, κάθομαι στη μηχανή , ράβω και κάνω παρέα στη μαμά μου!!
Θα δείτε τα κατορθώματα μου σε προσεχείς αναρτήσεις!!!!




Φ
Φερμουάρ, απαραίτητο στοιχείο στη ραπτική!!!!!




Έραψα ένα φόρεμα για την Ευγενία μας με πολλά κόκκινα φερμουάρ!!!!!!




Χ
Χαμόγελο!!!!!!
όταν σου γελάει αυτό το πλασματάκι, ξεχνάς και την κούραση και τον πόνο !!!
Η χαρά της ζωής και δοξάζω τον Θεό που μας αξίωσε να την απολαύσουμε!!!




Ψ
Ψάρι !!!!!
Ρέγκα!!
Ε, τί, ξεροσφύρι θα πιεί το ούζο του ο παππούς;
Η Ρέγκα είναι απαραίτητη!!!
Να δείτε πώς κάνουν τα κορίτσια μας γι αυτόν τον μεζέ!!!!



Ω
Ώρα να σας αφήσω για να ξεκουραστώ λίγο, αν προλάβω!!!!



Ελπίζω να σας άρεσε το φωτογραφικό μου 24ωρο!!!
Ξέρετε πού θα με βρείτε, το πρωί με την Ιωάννα ή την Ευγενία το ΣΚ και με τη μαμά μου το απόγευμα.
Ελάτε να μας κάνετε παρέα!!!!

Δελφινάκι μου, ήταν ωραία η πρόσκληση σου και χάρηκα που τα κατάφερα , γιατί μέρες τώρα προσπαθώ να συμπληρώσω τις φωτογραφίες!!

Να είστε όλοι καλά!!!!




44 σχόλια:

  1. Κυρία Ρένα μου , μόλις μου άφησες το σχόλιο , ήρθα τρέχοντας . Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή και που μοιράστηκες μαζί μας τις καθημερινές σου στιγμές. Μου άρεσαν πολύ όλες οι φωτογραφίες και οι εικόνες της αγιογραφίας σας και η αγαπημένη μου θάλασσα και το Κ μου άρεσε πολύ ,τι χαριτωμένα που είναι τα κοριτσάκια. Η σοκολάτα μου αρέσει και μένα πολύ

    Καλή δύναμη στη καθημερινότητα σου
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ ευχαριστώ πολλά,όπως λέτε και στην Κύπρο,ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου.
      Ήταν μια ωραία πρόσκληση και την ευχαριστήθηκα πολύ.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Μονο μας αρεσε ...ειναι υπεροχες η φωτογραφιες ..μπραβο Ρενα μου
    Είχες λιγο βοήθεια από την Ευγενουλα ..ετσι δεν ειναι χαχαχα
    καλη συνεχεια ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η βοήθεια είναι που μετράει Ειρήνη μου. 😂😂🤣🤣
      Άντε σειρά σου. Εσύ βγάζεις ωραίες φωτογραφίες.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες όλες!!Και οι πατουσούλες να τις ρουφήξω θέλω!!
    Τη συνταγή σου την πήρα, θα τα φτιάξω προσεχώς.
    Φυσικά περιμένουμε να δούμε τι φτιάχνεις με την προέκταση του χεριού σου.
    Χαράς στο κουράγιο σου
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι παυουσούλες,για δάγκωμα είναι 😊😊😊😊😊
      Να τη φτιάξεις και να μας πεις τις εντυπώσεις σου.
      Αν δεν κάνω κάτι,Πώς θα περάσει η ώρα; Αυτά μου δίνουν κουράγιο.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Μετά χαράς θα ερχόμουν για παρέα με τόσα χειροτεχνήματα, με ουζάκι και τυροψωμάκια (έγραψα και την συνταγή αφού εγώ κάνω παρόμοια : 1 γιαουρτάκι, το ίδιο κεσεδάκι σπορέλαιο, 2 αυγά και 1 φαρίν απ). Το αλφάβητό σου τέλειο κι ας είναι μέσα απ το σπίτι... να που όταν θέλουμε παντού βρίσκουμε ενδιαφέροντα θέματα για φωτογράφιση !!! Καλή δύναμη με όσα κάνεις και πολλά φιλιά (και σ αυτό το υπέροχο πλασματάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήσουν πολύ καλή παρέα Ράνια μου, αλλά έστω κι από δω με χαροποιεί ιδιαίτερα η επίσκεψη σας.
      Έπρεπε να φωτογραφήσω και το εργαστήρι μου, αλλά έπρεπε να το βάλω στο Χ ,χαμός, 😂😂🤣🤣
      Και προτίμησα το χαμόγελο της Ιωάννας.
      Θα το συμμαζέψω και θα σας το δείξω.
      Από φιλιά άλλο τίποτα όλη την ημέρα.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. Μα, είναι τέλειο το Αλφαβητάρι σου, Ρένα μου!!!
    Υπέροχη η συμμετοχή σου στην πρόσκληση που μας έκανε το Δελφινάκι!!! Χωρίς τις δύο υπέροχες εγγονούλες σου, θα σκεφτόσουν να τα φωτογραφίσεις όλα αυτά??
    Κι εγώ που είμαι με μία φωτογραφική στο χέρι (αντί για ραπτομηχανή!) δεν έχω ακόμα στρωθεί να βάλω στην σειρά 24 φωτογραφίες!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια γεγονός,Μαρία Άννα μου, ότι χάρη σ αυτές έβγαλα τέτοιες φωτογραφίες 😉😉😉😉
      Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Εννοείται ότι περιμένουμε και τις δικές σου, αφού βγάζεις τόσο ωραίες.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Ρένα μου
    Όλες ευφάνταστες....πήραμε και μια συνταγή

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  7. Αχ κυρία Ρένα μας τι μας κάνατε!... Εγώ κόλλησα σ' αυτά τα λουτρά Πόζαρ, τα γκούγκλισα και -να'μαστε καλά- να τα επισκεφτούμε συντόμως. Κατά τ'άλλα,απόλαυσα πολύ τα σχόλια στις φωτογραφίες σου, έχεις απίστευτο χιούμορ και κύλησε σα νεράκι το αλφαβητάρι σου. Να χαίρεστε τα κοριτσάκια σας Ρενάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου αν τα επισκεφθείτε μια φορά θα τα ερωτευθητε σίγουρα.
      Μακάρι να καταφέρουμε να συναντηθούμε.
      Το χιούμορ σώζει την κατάσταση 😉😉😉😉😉
      Ευχαριστούμε πολύ και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο το αλφάβητο σου Ρένα μου και αφού συμφωνήσω ότι το χαμόγελο από όλα τα μικρά πλασματάκια εξαφανίζει τα πάντα, πόσο μάλλον από ένα δικό μας, θα σου πω ότι έπαθα πλάκα με τις εικόνες σου. Είσαι μεγάλο ταλέντο και στην αγιογραφία. Ευλογία και υγεία να έχετε πάντα Ρένα μου κι εσύ κι η οικογένεια σου.
    Σε καλημερίζω και σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου.
      Θέλει μεγάλη υπομονή η αγιογραφία και όλου χρόνο που δεν τον έχω τώρα.
      Ελπίζω από του χρόνου και μετά.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευ ες σου.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Τελικά είναι τόσα τα όμορφα που μπορούμε να βρούμε, ακόμα κι εμείς που δεν έχουμε την ευκαιρία να βγαίνουμε από το σπίτι!
    Τα βρίσκουμε μέσα σε αυτό!
    Υπέροχα, όπως το κοτσιδάκι και νοσταλγικά όπως το μπισκοτολούκουμο!
    Καλημέρα Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,λίγη φαντασία θέλει και αρκετή υπομονή κι επιμονή.
      Καραδοκούσα με το τηλέφωνο στο χέρι και σημείωνα δίπλα σε κάθε γράμμα ότι σκεφτόμουν 😂😂😂🤣🤣
      Καληνύχτα Άρτίστα μου.

      Διαγραφή
  10. Ρένα μου, βιονική ....γιαγιά....! δεν το συζητάω...! μιλάμε είσαι παντού και στα πάντα. Πάντα με την τέχνη σου και την καλή σου καρδιά. Μα παντού λέμε.
    Όσον αφορά τον ..Παππού φυσικά και με εντυπωσίασε το ποδήλατό του....! ποδηλάτης ο παππούς ε ; συνάδελφος δηλαδή κατά μία έννοια. Μπράβο του...
    Η Αγιογραφία σου εξαιρετική, το ξυλόγλυπτό σου επίσης, οι συνταγές σου. Που να πρωτοσταθώ ντε ;
    Καλά είπαμε ότι τούτο το αλφάβητο είναι και μια παρουσίαση για τον καθένα μας.
    Το χάρηκα πάρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς αλλιώς να περάσει η μέρα ευχάριστα;
      Ε ναι ο παππούς είναι των αγωνισμάτων,αλλά πού χρόνος να τον ακολουθήσω κι εγώ.
      Καμία βόλτα στην ωραία παράλια μας μόνο.
      Όντως παρουσιάσαμε τις μυστικές μας πτυχές!😂😂😂🤣🤣🤣
      Κι εγώ το παίδεψα και με παίδεψε μέρες αλλά το ευχαριστήθηκα.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  11. Τελικά Ρένα μου το παιξαμε το παιχνιδάκι μας και ιδέες είχαμε και ωραιες φωτο βγαλαμε..ε;..αλλά εκείνες που εδωσαν ρέστα ήταν οι βοηθοί σου φιλεναδα.. στο πλασιμο του ζημαριού ..χα..χα.. η Ευγενούλα σε ξεπερασε γιαγιά...αλλα και το χαμογελο εκλεψε την παρασταση λεμε..
    τι ωραια πράγματα έχουμε μεσα στο σπιτικο μας!!
    Αντε και σε άλλα με το καλό.. περιμενουμε να δουμε και τα ραπτικα σου ναι;.
    Φιλακια στα πατουσακια σου..και σε σενα φιλακια να μην ζηλευεις..χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι που θα μας γλύτωνε Ρουλιτσα μου.
      Οι βοηθοί μου είναι και οι πρώτοι 😂😂🤣🤣
      Τα ραπτικά γίνονται αργά και σταθερά κάθε απόγευμα όσο κρατάει το κρύο.
      Τα πατουσάκια όλη τη μέρα τα δαγκώνω και τα φιλώ 😊😊😊😊
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  12. Τα πατουσάκια και το κοτσιδάκι είναι όλα τα λεφτά! Τελικά η φωτογράφιση σου είναι φοβερά εμπνευσμένη, χαριτωμένη και υπέροχη! Μπράβο Ρένα μου πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μεγάλη φάτσα το μικρό μας,όπως κι όλα τα παιδάκια φυσικά. Αν έχεις χρόνο να ασχοληθείς μαζί τους απολαμβάνεις όμορφες στιγμές και βγάζεις ωραία στιγμιότυπα.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. Να βάλω ένα τίτλο σ' αυτή την ανάρτηση- φωτογραφικό παιχνίδι;
    "Η πανδαισία της Ρένας"!
    Όλες οι φωτό σου, μας γνώρισαν ακόμα παραπάνω τη Ρένα αλλά και τα γούστα του παππού... Τι παππούς, τέλος πάντων, με τα όλα του και ποδηλατάδα και ουζάκι με ρέγκα... οκ! τις εγγόνες τις ξέραμε, αλλά δεν είχαμε δει τα πατουσάκια!
    Απόλαυσα έστω και από μακριά τις αγιογραφίες σου και όλα τα σύνεργα ραπτικής σου!
    Κλέβω και ένα αλμυρό κουλουράκι και φεύγοντας σου στέλνω πολλά πολλά ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε,βγάλαμε στη φόρα τα άπλυτα μας😉😉😉
      Μονο τη μεγάλη γιαγιά δεν μόστραρα , αν και τη φωτογράφισα κι αυτή.
      Δεν ήταν πετυχημένη η προσπάθεια όμως,μια άλλη φορά θα σας την παρουσιάσω.
      Ο παππούς θα με κυνηγάει που τον λέω παππού σε σας😂😂😂🤣🤣🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  14. Τέλεια η φωτογραφική προσέγγισή σου στο αλφάβητο, Ρένα μου. Κι αυτά τα πατουσάκια και το κοτσιδάκι κλέβουν την παράσταση!
    Φιλιά πολλά!
    (Κι επειδή δεν σου έχω ευχηθεί ακόμα μέσα εδώ): Καλή Χρονιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Έλλη μου και σε σένα.
      Είδες πώς με βοήθησε το κορίτσι μου;
      Έβγαζε κι αυτό φωτογραφίες.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  15. Ρένα μου, η φωτογραφική σου συλλογική είναι εκπληκτική. Όλες οι φωτογραφίες σου υπέροχες. Μου θύμισες τα λουτρά Πόζαρ που σκοπεύω να επισκεφτώ στην πρώτη ευκαιρία. Αυτό που όμως λάτρεψα είναι η ραπτομηχανή σου! Ουάου! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα επισκεφθείτε πάραυτα Μαρία μου.
      Θα ξετρελαθήτε.
      Η μηχανή μου είναι επαγγελματική κι έχει ράψει χιλιόμετρα 😂😂😂
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Τέλειο το αλφάβητο! Εμπνευσμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχες φωτογραφίες Ρένα μου από το ..βίο της γιαγιάς!!Αν βρω χρόνο θα το κάνω κι εγώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας παίξουμε κι εμείς Αχτίδα μου.
      Να το κάνεις κι εσύ.
      Μονο στο κτήμα να φωτογραφήσεις, φτάνει.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. χαχαχχαχα εισαι απολαυσηηηηηηηηηη απο που ν αρχισω το βιβλιο το χω διαβασει κ ειναι υπεροχοοοοοοοοοοο για να μας βαλει σε σκεψεις....τα τυροπιτακια τα φτιαχνω κ γω με ριγανη κ πιπερια φλωρινης!!!τα κουρτσουδια ηδη μεγαλωσαν κ θα ναι αξιέπαινες νοικυρες μεθαυριο...το ποδηλατο??χαχαχαχα δυο εχω μεσα στο σπιτι ενα για την προπονηση μεσα στο σπιτι κ ενα κρεμασμενο για τις εξω ..τι καλυτερο χομπι για τα αγορια μας......???!!!!ολα χαρμααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο.
      Πριν λίγο πήγα στην παρουσίαση του και τον γνώρισα.
      Θα τα κάνω κι εγώ έτσι όπως λες.
      Ναι ναι θα γίνουν τα κορίτσια μας τελείες νοικοκυρές και θα φτιάχνουν απ όλα. 😂😂🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  19. Καταπληκτική ιδέα!!! Και φυσικά η υλοποίηση της από εσένα αλλά και τα σχόλια που συνοδεύουν κάθε φωτογραφία είναι απολαυστικότατα! Τι άλλο μπορούσαμε να περιμένουμε από την πολυτάλαντη φίλη μας Ρένα; Φιλιά πολλά!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σειρά σου Χριστίνα μου.
      Βγαζεις τόσο ωραίες φωτογραφίες,βάλ'τες στη σειρά και δείκτες μας.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  20. Τι ομορφιά είναι αυτή;τι υπέροχες φωτογραφίες!!!καλέ τι παππούς είναι αυτός με τέτοιο ποδήλατο και ρέγγες και ουζάκια και συνταγή τι να πω...η ραπτομηχανή πόσο χρονών είναι;και γω λατρεύω να ράβω...
    Σε φιλώ πολυτάλαντη Ρένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη ραπτομηχανη την πήρα το 1988 κι έχω ράψει επαγγελματικά 20 χρόνια.
      Δεν μπορώ χωρίς μηχανή.
      Όσο για τον παππού, πού να τον δεις να πηγαίνει και τις μικρές βόλτα με το ποδήλατο.
      Μέσα στο κάμπιγκ βέβαια,όχι έξω στο δρόμο.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Το πρότυπο της παραδοσιακής Ελληνίδας νοικοκυράς,σύζυγος και γιαγιάς,Μπράβο Ρένα για τις υπέροχες στιγμές σου,που μοίραστηκες μαζί μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά δεν κάνουμε όλες Μαρία μου;
      Έτσι μάθαμε έτσι κάνουμε.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Ρένα μου τα κατάφερες τέλεια και μας παρουσίασες ένα υπέροχο αλφάβητο γεμάτο νοστιμιές κι ομορφιές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το κοτσιδάκι,τα πατουσάκια και το χαμόγελο ,όλα τα λεφτά ! Να τα χαίρεσαι Ρένα μου! Και εγώ το ίδιο πρωινό τρώω.. χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...