Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

ΠΛΕΚΤΑ ΜΟΤΙΦΑΚΙΑ!!!!!!!!


Θέλετε να πάτε σε ένα χορό και δεν έχετε ανάλογη τσάντα;
Κανένα πρόβλημα!!!!!!



Έχετε πλεκτή κουβέρτα στην προίκα σας;
Έχετε, έχετε, ξέρω εγώ!!
Είναι στο πατάρι στο βάθος, αχρησιμοποίητη!!!!!

Παίρνουμε 2 μοτιφάκια από την κουβέρτα, τα ενώνουμε και τσουπ, έτοιμη η τσαντούλα μας!!




Καλέ μη τρομάζετε!!!
Δεν χάλασα την κουβέρτα μου, ούτε και πρόκειται!!!!
Με έχετε ικανή να το κάνω;
Με παρεξηγήσατε βρε κορίτσια!!!!
Δεν έφτασα ακόμα σ αυτό το σημείο!!

Τα μοτιφάκια όμως αυτά προοριζόταν για κουβέρτα!!!!



Ψάχνοντας για κάτι άλλο στην βαλίτσα με τις άπειρες κλωστές και τα μισοτελειωμένα και τα μισοαρχινημένα , τα βρήκα .
Ούτε που θυμάμαι πότε τα έκανα.
Πάντως κουβέρτα δεν πρόκειται να τα  κάνω, αρκετές έχω!!!


Τα μοτιφάκια ήταν 4 , οπότε νάσου 2 τσαντούλες!!


Η μια με κρόσια μακραμέ και η άλλη χωρίς!!!
Πείτε μου τη γνώμη σας.
Να βάλω κρόσια ή όχι;


Και φόδρα από μέσα φυσικά!!!!


Να τα και τα δυο!!!
Δεν είναι πολύ όμορφα;!!!!!!
Όλο και κάπου θα πάω και θα τα πάρω μαζί μου βόλτα!
Εκτός κι αν τα προλάβουν τα κορίτσια μου!


 Αυτή ήταν η δεύτερη συμμετοχή μου για το άλλαξε το της Αριστέας, η οποία δεν έφτασε ποτέ!
Μετά τη λήξη του χρόνου αποστολής, ήρθε μήνυμα στο μειλ, ότι εκκρεμεί μια αποστολή!!!
Δεν πειράζει, εγώ χάρηκα αυτή την αλλαγή και σας στη δείχνω τώρα!
Δεν μπορώ να περιμένω το επόμενο άλλαξε το!!
Κάτι θα βρω και για τότε!!!



Ηθικό δίδαγμα!!!
Ανοίξτε μπαούλα , ανοίξτε συρτάρια, ανεβήτε στα πατάρια και ψάξτε για κρυμμένους θησαυρούς!!
Αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία !!!!
Καλή Κυριακή!!!!!!!



67 σχόλια:

  1. Μπράβο βρε κούκλα μου , υπέροχα τα έκανες και αυτά!!! καλοφόρετα!!! αν ήμουν το κορίτσι σου..χα χα δε θα το άφηνα ούτε λεπτό σε εσένα!! κορίτσια...τα είδατε??!! φιλάκια σε όλες σας!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φανούλα μου .
      Δεν τα είδαν ακόμα και δεν ξέρω 😂😂🤣🤣
      Θα σας πω.
      Αν τα πάρουν, βρήκα και κάτι άλλο να φτιάξω τσαντούλα.
      Στην επόμενη ανάρτηση.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Είναι ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!Και άποψή του το δεύτερο να τ αφήσεις χωρίς κρόσσια,είναι τόσο πολύ όμορφο σαν κλατσ!!!
    Ρένα κάνεις θαύματα κι εχεις παρασύρει κι εμάς στη φιλοσοφία σου.Πολλά απο τα δικά μας σου ανήκουν σαν έμπνευση και σνα προτροπή.
    Νάσαι καλά να τις χαρείτε,όποιες κι αν είναι τελικά οι ιδιοκτήτριές του,θα κάνουν αίσθηση όπου εμφανίζονται!Φιλιά πολλάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Πάντα ήμουν της ανακύκλωσης αλλά από τότε που μπαίνω στο ίντερνετ, χαζεψα τελειως😉😉😉😉
      Κι εγώ παίρνω ιδέες από αλλού και τις προσαρμόζω στα δικά μου υλικά και γούστα .
      Καθείς εφ' ω ετάχθη !
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Δεν σε πιστεύω!! Στ'αλήθεια εντυπωσιάζομαι κάθε φορά πρώτα από όλα με τις ιδέες σου και μετά με την εφαρμογή τους!!
    Υπέροχες και οι δυο και να τις αφήσεις έτσι, λέω εγώ. Τη μια με κρόσσια και την άλλη σκέτη να έχεις δυο διαφορετικές. πωπω πω Μπράβο σου!!!
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαστροφή του καλλιτέχνη!
      Κάθε τι που βλέπω, προσπαθώ να το δω και για άλλη χρήση 😁😁😁😁
      Χαίρομαι που σου άρεσαν Άννα μου.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Τι να πω? Άλλη μια φορά υποκλίνομαι στην δημιουργικότητά σου!! Τέλειες τις έκανες!! Είχε η μαμά μου μια τέτοια τσαντούλα για δεξιώσεις με χαντρούλες. Κάπου την έχω κρυμμένη, θα την βρω να στην δείξω (αν την βρω...). Επειδή ρωτάς την γνώμη μας, μου αρέσει πιο πολύ χωρίς κρόσια. Μοιάζει λίγο με αυτές που βλέπουμε σε έργα εποχής. Αλλά και οι δύο είναι τέλειες!!!Καλή συνέχεια Ρενάκι μου! Να είσαι πάντα καλά!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε για τη δεξίωσις του πρέσβη την ετοίμασα Νανά μου!!!
      Το κατάλαβες αμεσως😂😂🤣🤣🤣🤣
      Κι εγώ χωρίς κρόσσια την προτιμώ, αλλά είπα να πάρω και μια άλλη γνώμη.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Ρένα μου πολυ όμορφες και οι δύο! Μια για κάθε περίσταση! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία ιδέα και τέλεια αλλαγή, Ρένα μου! Κρίμα που δεν έφτασε στην Αριστέα για τον διαγωνισμό!
    Κι εγώ την προτιμώ χωρίς κρόσια!
    Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει, τις βλέπετε τώρα.
      Μάλλον θα τα βγάλω γιατί κι εμένα μου άρεσε περισσότερο αυτή που δεν έχει .
      Χαίρομαι πάντως που σας άρεσαν.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Μοτιφάκια πορτοφολάκια;
    Τι ωραία ιδέα και τι σικάτο-όμορφο κούμπωμα!
    Εύχομαι να είναι πάντα γεμάτο όχι μόνο από λεφτά αλλά και από χαρά!
    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου για τις ωραίες σου ευχές.
      Αφού δεν επρόκειτο να γίνουν κουβέρτα,ας πάνε καμία βόλτα 😁
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Ρένα μου είναι πολύ ωραία ιδέα αυτή. Και οι δύο είναι ωραίες, αλλά εγώ την προτιμώ χωρίς κρόσσια. Μου άρεσε πάρα πολύ και το κούμπωμα ταιριάζει απόλυτα με το πλεκτό, του δίνει μια ρομαντική διάθεση.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά δικαιώθηκαν τα μοτιφακια μου.
      Περίμεναν πολλά χρόνια μέσα στη βαλίτσα 😂😂 και ήρθαν ακριβώς με τα κουμπωματα τα οποία τα είχα αγοράσει για άλλες τσάντες.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Κοίτα που σε λίγο θα ιδρύσουμε το σύλλογο ανακυκλωσιμης τσάντας δεν θα γλιτώσει τίποτα απο τα χέρια μας χιχιχι. Τα τσαντακια τέλεια με κροσια και χωρίς το κάθε ένα έχει τη χάρη του και την ομορφιά του 😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον κάνουμε το σύλλογο Κατερίνα μου γιατί βλέπω πολύ μέλλον ακόμα 😂😂
      Ότι κοιτάζω το φαντάζομαι σε τσάντα 🤣🤣🤣🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Εσύ παιδί μου κάθε φορά που ανοίγεις μπαούλα ξεσηκώνεις και λαό! Τέλεια τα τσαντάκια, τέλεια!!! Έχει η γιαγιά μου μοτιφάκια... Για να τα βαλω στόχο! Φιλιά κοριτσάκι μου!!! Φιλιά σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού ειμαι σε κατ' οίκον περιορισμό λόγω Ιωάννας και μεγάλης γιαγιάς, κάτι πρέπει να σκαλίζω .
      Τρέχα στη γιαγιά σου γρήγορα για επίσκεψη Κικίτσα μου.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Γιατί σαδίστρια μου το κάνεις αυτό; χαχαχα Φανταστικές είναι! Τα θερμά μου συγχαρητήρια! Πολλά φιλιά χρυσοχέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το'χω το'χω το σαδομαζοχιστικό 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 όταν πρόκειται για μεταμόρφωση .
      Τα καημένα τα πράγματα μου κοιμούνται και δεν ξέρουν τί τα περιμένει την επ αύριο .
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Υπέροχες,πραγματικά υπέροχες Ρένα!!!Χωρίς τα κρόσσια είναι πιο κλασσικές και νομίζω μου αρέσουν περισσότερο,καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου .
      Θα ακολουθήσουν κι άλλες τέτοιες εκπλήξεις , γιατί δεν άδειασε ακόμα η βαλιτσα😂😂🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραία ιδέα και κρίμα που δεν έφτασε στο αλλαξετο. Νομίζω χωρίς κρόσσια είναι καλύτερη!!! Μου βάζεις ιδέες Ρένα, έχω δύο πλεκτες κουβέρτες και μερικα κομμάτια!!! Να είσαι καλά και καλές βόλτες με τις εγγονες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα, αλλά δεν πειράζει.
      Ήθελα όμως να τις δείτε, οπότε να τες.
      Για να δούμε και τα δικά σου κομμάτια Μεταξία μου.
      Ίσως ήρθε η ώρα να βγουν κι αυτά βόλτα.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Κρίμα που δεν έφτασε ποτέ στην Αριστέα
    Ωραία η ιδεα σου να το κάνεις τσέντες
    Και οι δυο είναι ωραίες, προτιμώ την δεύτερη :}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου.
      Είναι η εποχή της τσάντας και δεν βλέπω να μου γλιτώνει τίποτα.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Είχα μεγάλη περιέργεια να δω τι έκανες με δαύτα!!!
    ονειρικά τα τσαντάκια σου!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι'αυτό έβαλα το μοτιφακια πρώτα και μετά τα τσαντάκια .
      Χαίρομαι που σου άρεσαν .
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφα τα μοτιφάκια-τσαντάκια, Ρένα μου. Και με κρόσια και χωρίς, είναι απλά λατρεμένα. Είχα κι εγώ στείλει συμμετοχή στο "Άλλαξέ το" (τη μολυβοθήκη που ανάρτησα στις 3 Μαρτίου) αλλά παρότι η δική μου συμμετοχή έφτασε εγκαίρως, δυστυχώς ξεχάστηκε και δεν έλαβε μέρος στο δρώμενο. (Δεν σου έκανε εντύπωση η απουσία μου?) Δεν πειράζει, την επόμενη φορά. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμβαίνουν κι αυτά Μαρία μου.
      Ένα μυαλό πού να τα προλάβει όλα;
      Από το τίποτα κι από το πουθενά, έγιναν αυτά τα τσαντάκια.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν .
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  17. Δεν γλιτώνουμε με τίποτα την τρέλα μαζί σου !!! Τι υπέροχα τσαντάκια !!! Προτιμώ αυτό χωρίς τα κρόσια και δεν νομίζω να τα κρατήσεις γιατί θα στα "φάνε" τα κορίτσια χαχα. Κρίμα που δεν έφτασε στην Αριστέα, αλλά δεν πειράζει τα καμαρώσαμε από δω !!!!Μπράβο καταπληκτική ιδέα !! Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να κάνω Ράνια μου ;
      Αφού τα βρήκα, να μη τα αξιοποιήσω ;
      Είναι η εποχή της τσάντας αλλιώς θα μπορούσαν να γίνουν μέχρι και πιάστρες για την κουζίνα.
      Φτηνά τη γλύτωσαν 😂😂🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Δεν σε προλαβαίνω από..ιδέες βρε παιδάκι μου! Πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσα που μας στέλνει το πιντερστ πώς να μην ανταποκριθούμε μου λες;
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Τέλεια αξιοποιήθηκαν τα πλεγμένα μοτίφ. Σικάτες τσάντες , πανέμορφες και μοναδικές !!! Εκανες πάλι το θαύμα σου Ρένα μου, αξιοποιώντας ευρηματικά και με έμπνευση τους θησαυρούς του μπαούλου !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το μπαούλο δε λέει να αδειάσει.
      Ένα φτιάχνω 10 βρίσκω .
      Αφού συνεχώς μου δίνουν 😂😂🤣🤣
      Τα ευχαριστήθηκα κι εγώ .
      Δε βλέπω την ώρα να τα πάω βόλτα .
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Ρενα μας πηρες τα μυαλαααααα δεν ειχαμε που δεν ειχαμε....υπεροχοοοοοο καπου σε μια βαλιτσα της γιαγιας κατι εχω λες βρε λες....???εχω κ κοριτσι εφηβο πρεπει να μπαινω σητν διαδικασια τα κανεις ολα να δειχνουν τοσο ευκολαααααααααα σ αγαπωωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου περιμένω να δω τί βρήκες στη βαλίτσα της γιαγιάς σου.
      Αυτά που κάνεις εσύ είναι πιο δύσκολα . Αν αποφασίσεις να κάνεις τσάντα, θα την κάνεις τέλεια.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Αυτό το πορτοφολάκι είναι θαύμα! Λες και έχει βγει από κολεξιόν σχεδιαστή! Φοβερή έμπνευση Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Κατερίνα μου.
      Αν είχα πλέξει την κουβέρτα θα μπορούσε να κάνω καμία 50αριά από αυτά και να κάνω εξαγωγή στα Παρίσια 😂😂😂🤣🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Ξιλώσαμε παντελόνια,σκίσαμε μπλούζες,κεντήματα-τσάντες τώρα πιάσαμε τα πλεχτά;στο τέλος θα σε κοιτάνε περίεργα...χιχιχι!!
    οτι κι αν κάνεις Ρένα μου είναι απλά υπέροχο!!!εγώ προσωπικά το προτιμώ χωρίς κρόσια!!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πενία τέχνας κατεργάζεται Δέσποινα μου.
      Ευτυχώς που έχουμε άπειρα υλικά για ανακύκλωση και δεν χρειάζεται να αγοράζουμε .
      Οπότε κάποια θα θυσιαστούν για να καλύψουν την ανάγκη της δημιουργίας.
      Ούτε στο κρεβάτι του Προκρούστη να τα έβαζα 😂😂🤣🤣🤣
      Κι εγώ χωρίς τα κρόσσια τα προτιμώ.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Ρένα είσαι θεά! Αυτή χωρίς τα κρόσσια είναι φανταστική! Σίγουρα θα την είχα ψηφίσει, μέχρι και που θα την είχα..αγοράσει, μη σου πω! Τέλεια έμπνευση! Πολλά φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελε να κάνει εντύπωση γι'αυτό δεν πήγε στο διαγωνισμό .
      Ήθελε να παρουσιαστεί μόνη της.
      Λες να αρχίσω να φτιάχνω μοτιφακια για τσάντες 😂😂🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Είσαι απλά καταπληκτική Ρένα μου! Και τα δυο τα έκανες χάρμα οφθαλμών. Και με κρόσσια και χωρίς, πανέμορφα!
    Μπράβο για τη φαντασία και τη δημιουργικότητα σου! :)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου .
      Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  25. νομιζω οτι ολες εχουμε μια τετοια κουβερτα στα μπαουλα μας....
    πολυ ομορφες δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία να αξιοποιήσετε ό,τι δεν χρειάζεστε !!
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα ξεσηκόστρα της γειτονιάς μας!!!!Η αχαλίνωτη φαντασία σου είναι δίχως τέλος.Σκαρφίζεσαι τα πάντα αρκεί να απασχολείς δάχτυλα και μυαλουδάκι!!!Οι δύο τσαντούλες είναι πολύ πολύ όμορφες Αντιπροσωπεύουν το καλοκαιράκι που δεν αργεί και πολύ.... Εγώ προτιμώ την άνευ γιατί θα μπορούσα να την υπερασπιστώ καλύτερα αλλά για τα νεότερα άτομα και η άλλη θα ταίριαζε περισσότερο!!!Φιλάκια από μένα στις μικρούλες σας Καλό Βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψυχοθεραπεία Έφη μου .
      Τί να κανω;
      Τώρα που μελωσε η μέρα, θα ελαττωθεί η παραγωγή όμως, πρέπει να πάμε και βόλτες .😂😂🤣🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  27. Ξέχασα να πω ή μάλλον φοβήθηκα να σου πω πως είχα μία κουβέρτα πλεκτή από την μαμά μου αλλά δεν μου άρεσε και έτσι την έδωσα ή την πετ...... (δεν θυμάμαι) όσο για περίσσια μοτίφ κλπ σίγουρα πέσανε θύματα εκκαθάρισηςΑΛΛΑ δαντέλες αχρησιμοποίητες τις κράτησα για μελλοντικές χρήσεις......ΤΟ ΕΣΩΣΑ αναρρωτιέμαι ή.................... Φιλάκια πολλά αγαπημένη ξεσηκώστρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το προσπάθησες φιλενάδα 😁😁😁😁😁
      Μη στεναχωριέσαι, κάποτε κι εγώ πετούσα.
      Μετά μου ήρθε η πετριά.
      Τώρα είναι αργά, την πάτησα.
      😍😍😍😘😘😘😘

      Διαγραφή
  28. Απ' τις πολλές υποκλίσεις, θα κοψομεσιαστώ στο τέλος.
    Δεν θα υποκλιθώ αυτή τη φορά, θα σου πω μόνο πως το ταλέντο και η τέχνη σου, με ξαφνιάζουν κάθε φορά και περισσότερο. Είτε με κρόσσια, είτε χωρίς, είναι η αποθέωση της φινέτσας και της πρωτοτυπίας. Δηλαδή αν ήσουν "fashion designer" που λέμε και στο χωριό μου, θα είχες διακριθεί ήδη :-)
    Μπράβο βρε Ρενάκι μου, σε καμαρώνω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που δεν έχω φωτογραφίες από τις επιδείξεις μόδας που είχα κάνει με δικά μου ρούχα.
      Δεν είχα το βίτσιο της φωτογραφίας τότε που έραβα.
      Χαίρομαι πάντως που σας άρεσαν , γιατι πού αλλού να τα δείξω.
      Πρέπει να τρέχω από πανηγύρι σε πανηγύρι κι από γάμο σε βάφτιση, για να τα λανσάρω ολα😂😂😂🤣🤣🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Μπραβο πολυ ομορφα ...πραγματικό πολυ ωραια
    δουλεια Ρενα μου ....καλη συνεχεια
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου .
      Εσύ που πλέκεις μπορείς εύκολα να κάνεις τέτοια τσαντάκια.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα Ρένα, βρίσκω υπέροχη την ιδέα σου και την εκτέλεσή της.
    Έχω ένα σωρό μοτιφάκια από το μπαούλο της μητέρας μου και μου έδωσες την ιδέα να αξιοποιήσω μερικά :)
    Προσωπικά επιλέγω ως καλύτερο αυτό που δεν έχει κρόσσια.
    Συγχαρητήρια και στον επόμενο διαγωνισμό να λάβεις μέρος οπωσδήποτε!
    Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έδωσα ιδέα για τα μοτιφάκια σου!!!!
      Περιμένω να δω τί θα τα κάνεις!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Ευτυχώς και αφήνεις τις αναρτησεις σου καμια εβδομαδα και ερχομαστε και εμεις οι αργοπορημενες για σοβαρους λογους..να μαθουμε πως να να κανουμε τσαντακια με μοτιφακια...αλλα βρε φιλεναδα αυτό μονο εσύ μπορεις να το κάνεις και μαλιστα με απολυτη επιτυχια ..σιγουρα θα ηταν απο τα φαβορί...τι ομορφα που εγιναν Ρενα μου...!!!μηπως να ξεσηκώσω τα μοτιφακια μου και εγω;...χαχα..
    καλά να περνας με ότι και να κανεις φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως κι εσύ πας πίσω Ρούλα μου;
      Όλα τα προλαβαίνεις!!
      Καλά που τα είχα κάνει εδώ και καιρό, αλλά ατύχησαν τα καημένα, δεν πήγαν στον διαγωνισμό!!!
      Αν αποφασίσεις να κάνεις και θέλεις βοήθεια για το ράψιμο, ρώτα με!!!!
      Καλή συνέχεια και φιλκάια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  32. you're just my amazing rune! both of you have made your eyes go. and with fringes and without, gorgeous!

    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κοίτα που με ξεσηκώνεις πολύ όμορφα έγιναν Ρένα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Περιμένω να δω τί θα κάνεις;
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...