Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ!!!!


Είπε η Αριστέα, άλλαξε το , δώστου άλλη μια ευκαιρία για ζωή!!!
Ποιό να αλλάξω μανούλα μου, μήπως άφησα και τίποτα στην αρχική του μορφή ;
Ξέρετε όμως ότι και να αλλάζω μου αρέσει και τα ακριβά κοσμήματα, επίσης!!



Πάμε λοιπόν!!
Τί έχουμε εδώ;
Ένα μακό μπλουζάκι ήδη κομμένο για καθάρισμα!!!!!

Ας σώσω μερικές λωρίδες!!
Κάποιος, κάποια άλλη θα το πετούσαν, εμείς εδώ , ούτε που θα το σκεφτούμε κάτι τέτοιο!!!



Ένας κατάλογος με μαλακά φύλλα, ιδανικός είναι κι  ο τηλεφωνικός κατάλογος ή οι εφημερίδες!!!!



Με ένα καλαμάκι στρίβουμε διαγώνια τη σελίδα που κόψαμε



κι αφού γίνει σαν ένα μακρύ μπαστουνάκι, με ένα πινέλο ή στυλό, το τυλίγουμε έτσι ώστε να αφήσει μεγάλη τρύπα στο κέντρο για να χωράει η μακό κορδέλα!!!!!




Με μαύρο ακρυλικό χρώμα έβαψα τις χάρτινες χάντρες κι αφού κόλλησα λίγα ψήγματα χρυσού που περισσεύουν  από τις εικόνες και φυσικά τα μαζεύω, τα πέρασα κι ένα χέρι βερνίκι για να μη βγάζει το χρώμα στο δέρμα!
Αν είχα μαύρο βερνίκι νυχιών, νομίζω θα ήταν πιο καλό το αποτέλεσμα!!!

Έτοιμο το βραχιόλι και το δοκίμασε ήδη η Ιωάννα!!!!!!!


 και η κόρη μου!!!!


Έτοιμο και το κολιέ και ταιριάζει πολύ ωραία με μαύρο ζιβάγκο!!!!




 Ξοδεύτηκα πάλι, όπως καταλαβαίνετε και φταίει η Αριστέα μας γιαυτό!!!!

Δεν πειράζει όμως, χάρη  σ αυτήν βάλαμε τη φαντασία μας να δουλέψει και η χαρά της δημιουργίας μας αντάμειψε!!!!

Αν θέλετε να δείτε κι όλες τις άλλες υπέροχες μεταμορφώσεις , δεν έχετε  παρά να πάτε εδώ και να μάθετε πώς μια σημαδούρα γίνετε πουλόσπιτο, το οποίο  μάλιστα  πήρε και  την πρώτη θέση.
Αξίζουν συγχαρητήρια γιαυτό στην Μαρία Άννα μας  .

Πολλές ακόμα μεταμορφώσεις σας περιμένουν.
Ίσως κάποιες να σας δώσουν έμπνευση να αλλάξετε κάτι!!!!!

 Αν θέλετε να δείτε και παλαιότερα πολύτιμα κοσμήματα, πάτε εδώ κι εδώ κι εδώ κι εδώ.
Είχα πολύ καιρό να φτιάξω  κοσμήματα από υλικά ανακύκλωσης και μου έλειψαν ..


 Πάντως  το ηθικό δίδαγμα και πάλι είναι ότι δεν πετάμε ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!

                                                   Να είστε καλά!!!!!!!!!!


16 σχόλια:

  1. Καλησπέρα
    Είδα και τα παλιότερα [4 αναρτήσεις]
    από τα νέα , για το άλλαξε το , μου άρεσε το γαλάζιο
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι που θα σου γλίτωναν τα κοσμήματα και τι κοσμήματα.Ελαμψες με την συμμετοχή σου στο άλλαξε το Ρένα μου, όσο για τα υλικά δεν έχω λόγια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο Ρένα μου !! μπράβο χρυσοχέρα μου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πω Κυρία του ''δεν πετάμε τίποτε'';; Αυτό αποκλείεται να το κάνω! Μα τι ιδέες κατεβάζει το κεφαλάκι σου. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα και φινετσάτο.
    Αυτό το ''δεν πετάμε τίποτε'' το ξέρεις ότι θα μου γίνει εφιάλτης; Κάθε τι που πάει για πέταμα φωνάζω ''ωπ ενα λεπτό να το ελέγξω!!!'' χααχχαχαα Αλλά τα μακό τα κάνω ξεσκονόπανα και μη φωνάζειςςςςςς δεν ξέρω τέτοια!!
    Όνειρα γλυκά γλυκά και μεταξένια
    Χρόνια πολλά για τη γιορτή της Γυναίκας
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταξοδεύτηκες μεν, αλλά δεν πειράζει γιατί το αποτέλεσμα είναι πράγματι εντυπωσιακό !!!! Τι ωραία ιδέα !!! Καλοφόρετα να είναι τα νέα σας κοσμήματα και ότι πρέπει για τη γιορτή της γυναίκας σήμερα !!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπεροχα.. εξυπνα!!καλημερα!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και ...τι άλλο θα δουν τα μάτια μου από εσένα! Που τα σκέπτεσαι βρε κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αμέσως ξεχώρισα τους πολύτιμους λίθους που στόλισαν τα κοσμήματά σου. Έλαμψαν δια τις παρουσίας τους στον διαγωνισμό. Πολύ ωραία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ βρε Ρένα μου. Άντε τώρα να το σκεφτείς όλο αυτό. Ότι με αυτά τα υλικά θα κάνεις τέτοιο αντικείμενο. Νομίζω η έμπνευση εξαίρετη και το αποτέλεσμα πανέμορφο και διακριτικό.
    Μπράβο μία ακόμα φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλέ πανεύκολο είναι! Πώς δεν το σκέφτηκα τόσο καιρό;
    Πόσα ψήγματα υπομονής χρειάζονται άραγε για να φτιάξεις τέτοια κοσμήματα;
    Ρένα μου, υποκλίνομαι στη φαντασία και την αξιοσύνη σου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία ,εγώ νόμιζα πως ήταν από πολυμερικο πηλο!!!Δεν περίμενα πως θα ήταν από χαρτί! ! Πολύ υπομονή έχεις,μπραβο σου!!!Ωραίο το αλλάξετο !!να είμαστε καλά να δημιουργούμε, χρόνια μας πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα τα χάρτινα κοσμήματά σου Ρένα μου! Θυμάμαι και τα άλλα που μας είχες δείξει παλαιώτερα. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου στο παιχνίδια της Αριστέας μας!
    Εν αναμονή του επόμενου 'Αλλαξέ το!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα τα κοσμήματα σου Ρένα μου και ιδιαίτερα εντυπωσιακός ο τρόπος που δημιουργούνται.
    Τα καμάρωσα.
    Να 'σαι πάντα καλά, να δημιουργείς ομορφιές.
    Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και φθαρμένο μαύρο μπλουζάκι έχω και εφημερίδες έχω, το μόνο που δεν έχω είναι την αστείρευτη φαντασία σου, Ρένα μου!
    Οι δημιουργία σου ξεχώρισε και χίλια μπράβο σου αξίζουν!

    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρένα μου, τα κοσμήματά σου είναι πραγματικά υπέροχα! Τα θαύμασα! Μπράβο, φίλη μου, και ευχαριστούμε για την έμπνευση. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. not that they would save your jewels and jewelery. You flashed with your participation in the change of my rune, as for the materials I have no words.

    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...