Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΠΑΤΣΓΟΥΟΡΚ

Καιρός να στείλουμε κάρτες άμεσα .
Έχουμε και λέμε .
Από υλικά χρειαζόμαστε κουρελάκια, κουμπάκια, τρέσα, χαρτόνι, κόλλα.





Από κουρελάκια να φάνε και οι κότες 😂😂😃😃
Από κουμπιά να φάνε και τα κοκόρια 🤣🤣
Πάμε λοιπόν .
Κόβουμε, κολλάμε, γράφουμε, στέλνουμε .


Όπως είχα κάνει και το Πάσχα  κάρτες με κουρελάκια σε σχήμα αυγού, είπα να κάνω και τώρα δεντράκια.


Σιδέρωσα και κόλλησα τα κουρελάκια με αυτοκόλλητο διπλής όψης επάνω σε άσπρο πανί και μετά αφού έβγαλα το χαρτί από πίσω,

το σιδέρωσα επάνω στο ύφασμα του φόντου.


Με χοντρή βελόνα πέρασα τη χρυσή τρέσα


και κόλλησα τα κουμπιά .
Όλο αυτό μαζί το κόλλησα με κόλλα στικ επάνω στο χαρτί που το είχα ήδη ετοιμάσει .

Νομίζω έγιναν πολύ χαριτωμένα, εσείς τί λέτε ;

Με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να τα κολλήσουμε επάνω σε μεγάλο ύφασμα και να κάνουμε πανό ή ράνερ ή τραπεζομάντηλο η μαξιλάρια. 

Μάζευα που μάζευα και δεν πετούσα τίποτα, τώρα με τα κουρελάκια έφτασε η κατάσταση στο απροχώρητο  😊😊😊😊

Γίνονται ωραία όμως και δεν μου πάει η καρδιά να τα πετάξω. 

Εσείς κάνετε κάρτες ;
Εμπρός ξεκινήστε. 
Αυτή την εβδομάδα πρέπει να φύγουν .

Μείνετε συντονισμένοι, ακολουθούν κι άλλα Χριστουγεννιάτικα. 😊😊

Να είστε όλοι καλά. 

54 σχόλια:

  1. Δεν το πιστεύω!!! Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται!!
    Κι εγώ τις κάρτες μου δείχνω στην σημερινή μου ανάρτηση!
    Πολύ όμορφες οι δικές σου Ρένα μου! Και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Μαρία Άννα μου .
      Είναι ο καιρός τους.
      Σ ευχαριστώ πολύ για την ωραία κάρτα που μου έστειλες.
      Θα πάρεις και την δική μου .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Μα πόσο χρήσιμα αυτά τα κουρελάκια !!!! Έγιναν καταπληκτικές οι κάρτες σου και είμαι μία απ τις τυχερές που έλαβα μία και σ ευχαριστώ πάρα πολύ !!!! Να είσαι καλά και του χρόνου και θα μείνουμε συντονισμένοι για τη συνέχεια εννοείται !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ράνια μου.
      Συνέχεια πάλι με κουρελάκια σε άλλη αποστολή .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες κάρτες!! Τι να πω γι αυτά τα κουρελάκια!! Ωραία ιδέα ...Να σαι καλά πάντα δημιουργική
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως πρέπει να αδειάσει κανένα συρτάρι Άννα μου.
      Χρόνια πολλά και καλά κι από δω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Ρένα με την ιδέα σου!!! Πανέμορφες έγιναν οι κάρτες σου! Θα χαρούν πολύ οι παραλήπτες τους. Να' σαι καλά και να δημιουργείς πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'ναι καλά το πιντερστ Ευγενία μου.
      Μας κάνει να μαζεύουμε τα πάντα .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Εντάξει, τι να πω; Είναι τέλεια τα δεντράκια/καρτούλες! Γενικώς μου αρέσουν τα κουμπιά στις κατασκευές, νομίζω ότι δίνουν πολύ στιλ όπου προστίθενται! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια στις ομορφιές σου! ✿ Καλή Κυριακή Ρενάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν Πέτρα μου κι έχω άπειρα, γι'αυτό είπα να αξιοποιήσω μερικά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Το ταπεινό γίνεται πολύτιμο στα χέρια σου Ρένα.
    Πολύ όμορφη η ιδέα σου θα την προσπαθήσω κι εγώ.
    Και του χρόνου!
    Καλημέρα και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το προσπαθήσεις Μαρία μου.
      Η χαρά της δημιουργίας είναι μεγάλη .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Εντάξει Ρένα ! τα κουρελάκια, ενώνονται, και διαμορφώνονται σε ένα παζλ ομορφιάς και τέχνης με τα χεράκια σου !
    Πολύ τρυφερές και όμορφες δημιουργίες καλή μου φίλη. Ειλικρινά τις χάρηκα. Γιορτινές ευλογημένες μέρες να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλε Γιάννη.
      Μακάρι να έχω χρόνο να παίζω με τα κουρελάκια μου.
      Τις χαίρομαι κι εγώ πολύ τέτοιες δημιουργίες .
      Καλη συνέχεια και σε σένα .

      Διαγραφή
  8. Πόσο όμορφες είναι!
    Έχω μείνει σαν χαζή και τις κοιτάω μισή ώρα τώρα!
    Όχι μόνο για την ομορφιά τους, αλλά και για το ευφάνταστο του πράγματος!
    Αριστούργημα!
    Καλό βράδυ Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άρτίστα μου.
      Πενία τέχνας κατεργάζεται.
      Εννοώ αφού δεν θέλω να τα πετάξω κάτι πρέπει να τα κάνω 😊😊😊😊
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Καλέ ωραιότατη ιδέα και το αποτέλεσμα επίσης!! Εξάλλου έχουμε πει δεν πετάμε τίποτα!! Πανέμορφες οι καρτούλες σου Ρένα μου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπαπα!
      Πιπέρι στο στόμα .
      Και βέβαια δεν πετάμε τίποτα.
      Έχουμε και συνέχεια κουρελακίων😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Αυτό μας έλλειψε: με τέτοια έμπνευση και τόσο όμορφες δημιουργίες να τα πετάξεις! ΠΟΤΕ!!!!
    Ρενάκι μου, είναι θαυμάσιες οι κάρτες σου!
    Τσαχπίνικες και πολύ πρωτότυπες! 1000 μπράβο!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου.
      Αν δεν πετάξουν εμένα θα φτιάξω κι άλλα 😂😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίες οι κάρτες σου Ρένα μου!!!! Μπράβο! ! Όλα αυτά τα υλικά που τα αποθηκεύεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Αυτό είναι ένα θέμα που πονάει Μεταξία μου.
      Μέχρι τώρα τα είχα στο σπίτι της μαμας μου, αλλά τώρα τα κουβάλησα στο δικό μας.
      Μόλις τα βάλω σε τάξη θα σας τα δείξω 😉😉😉😉😉
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι κάρτες μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Τέλεια έμπνευση!
    Οι κάρτες έγιναν υπέροχες!
    Και του χρόνου Ρένα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Και του χρόνου να είμαστε καλά .
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. υπεροχες!!!!!!!!!!!!!και του χρονου!!!!
    την αγαπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ίριδα μου.
      Και του χρόνου με υγεία .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Υπέροχες έγιναν Ρένα μου!!!Τι μπορείς να φτιάξεις από υλικά που άλλοι θα τα πετούσαν!!!Να σαι καλά χρυσοχέρα μου!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι έτσι την πατάμε και δεν πετάμε τίποτα 😂😂😂😂 Δεσποινάκι μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Μα είχα γράψει, είχα πει πόσο όμορφες είναι οι κάρτες σου, είχα γράψει και κάτι για κότες και το σχόλιο χάθηκε ή μήπως το έφαγε καμιά κοτούλα!

    ΑΦιλάκια και πάλι πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κάνει αυτά ο Γκούγκλης μερικές φορές Στεφανία μου .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Ρένα μου πολύ όμορφη η ιδέα σου και οι κάρτες πολύ χαριτωμένες.
    Και του χρόνου (εννοώ με θέμα Χριστουγεννιάτικο, γιατί είμαι σίγουρη η δική σου έμπνευση δεν θα σταματήσει στα δεντράκια) Να είσαι καλά να δημιουργείς, να μας εμπνέεις, να μας εκπλήσσεις.
    Καλή εβδομάδα..Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου.
      Να είμαστε καλά και του χρόνου με υγεία.
      Κάτι θα βρω να ανακυκλώσω και πάλι.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Την καρτούλα σου την στόλισα φίλη μου μαζί με τις άλλες δίπλα στα σπιτάκια μου για..φόντο από πίσω τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πότε έφτασε και ο καιρός για να φύγουν και οι κάρτες απίστευτο μου φαίνεται!!! Τίποτα δεν έκανα! Δεν προλαβαίνω ... Οι δικές σου πάντως έγιναν τέλειες Ρενάκι!Φοβερή η ιδέα του πατσγουορκ! Και του χρόνου με υγεία σου εύχομαι! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να προλάβεις Κικίτσα μου .
      Από του χρόνου που θα είστε 2 νοικοκυρές στο σπίτι.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. χαχαχαχααα.........πολυ πολυ γλυκουλια....ποσο χαιρομαι γιατι κ γω μολις εκανα μια αναρτηση για καρτες με χαρτοπετσετες κ μπαινω στη γειτονια κ βλεπω πολυ ανακυκλωση που λατρευω....ειπαμε δεν πεταμε τιποτα γιατι τιποτα δεν παει χαμενο....αχ κ οταν τα βλεπουν αυτοι που μας ειπαν να τα πεταξουμε σκαζουν στα γελια με την εφευρετικοτητα μας........γιουπιιιιι ΖΗΤΩ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ χοχοχοοχοοχοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου Σοφία μου.
      Και οι δικές μου άρεσαν πάρα πολύ.
      Τίποτε δεν είναι σκουπίδι 😉😉
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Υπέροχες! Και σε φωτογραφία και από κοντά εφόσον έχω μια!
    Σ΄ευχαριστώ και πάλι που με σκέφτηκες και μου έστειλες καρτούλα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το λιγότερο που μπορούσα να κάνω Μαρία μου για τα ωραία δωράκια που μου έστειλες .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάντα ενα βημα μπροστά κα Προεδρε και σε χαίρομαι! Σε χαίρομαι και για κάτι αλλο,οτι εξακολουθείς την παλιά επικοινωνία με τις κάρτες.Εγω δυστυχώς είναι τόσο ταλαιπωρία το Ταχυδρομείο μας εδώ που στη σκέψη και μόνο ανατριχιάζω.Ευχομαι κάθε ΧΑΡΑ στο σπιτικό σου και υγεία σε σένα και στους αγαπημένους σου Ρένα μου.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!
    Φιλιά πολλά
    Χαρά θ. (Κάντο μ αγάπη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι κι ενα βήμα μπροστά .
      Δε λες ότι τρέχω να σας προφτάσω😊😊😊😊😊 με τόσες υποχρεώσεις που έχω .
      Αλλά κι εγώ παιδάκι είμαι και θέλω να παίξω με τα κουρελάκια μου 😂😂😂🤣🤣🤣🤣
      Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσουν οι κάρτες και η ανταλλαγή δώρων κι όσο μπορώ τα τηρώ .
      Και για μένα είναι βάσανο τα ΕΛΤΑ , αλλά στέλνω τον ποδηλάτη πρωί πρωί 😉😉😉😉😉
      Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου .
      Κι εγώ σου εύχομαι το 2019 να σας φέρει ό,τι επιθυμείτε.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Όμορφες και πρωτότυπες οι κάρτες σου!!

    Καλημέρα από τη βροχερή Καβάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.
      Καλό βράδυ από την επίσης βροχερή Θεσσαλονίκη.

      Διαγραφή
  24. Για μα ακόμα φορά μια πολύ ωραια ιδεα για κάρτα!Καλά Χρσιτουγεννα Ρένα μου και Καλή χρονιά.Εύχομαι το νέο έτος να τα λέμε συχνότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφες οι κάρτες σου Ρένα μου! Και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευχαριστούμε για τις εξαιρετικές οδηγίες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...