Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ ΑΝΤΊΣΤΡΟΦΗΣ ΜΈΤΡΗΣΗΣ.


Έμειναν μόνο 10 μέρες για τα Χριστούγεννα, αλλά θα σας το δείξω για να το έχετε στα υπόψιν για του χρόνου .


Ο λόγος για το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης .
Το advent calendar όπως το λένε στο χωριό μας 😉😉😉😉



Άνοιξα τα συρτάρια μου, τα κουτιά μου, τα μπαούλα μου, γενικά έκανα ένα χαμό , αλλά βρήκα όλα όσα ήθελα .
Δλδ κομματάκια υφάσματα και κομματάκια από δαντέλες, τα οποία τα φυλάω ως κόρη οφθαλμού.


Ένα μικρό δείγμα των από το εργαστήριο μου.
Μόλις το συμμαζέψω πάλι θα σας το δείξω.


Άρχισα να κόβω και να καρφιτσώνω κι όταν έφτασα εδώ και μου άρεσε το αποτέλεσμα,  γάζωσα όλα τα τσεπάκια και τα στόλισα με τις δαντελίτσες.
Τα κοριτσάκια μας ξετρελάθηκαν και ξέρουν ότι το γέμισαν με διάφορα δωράκια και λιχουδιές οι βοηθοί του Αη Βασίλη.

Ήθελα από καιρό να το φτιάξω, αλλά όλο και κάτι άλλο έβγαινε.
Μόλις όμως είδα κάποιο ανάλογο που έφτιαξε η Άννα από το inmycloset, ξεσηκώθηκα και νάτο .

Και μια που άρχισα να ράβω, είπα να κάνω και μερικά στολίδια, γούρια για το 2019.


Με κουρελάκια πάλι , τί άλλο;
Έκανα που έκανα άνω κάτω τα πάντα, ας αξιοποιήσω και μερικά ακόμα.
Αξιοποίησα και υλικά που μου έχουν στείλει τα ξωτικά μου ταίρια εφέτος αλλά και προηγούμενες χρονιές.


Είναι τόσο εθιστικό να συναρμολογείς κομματάκια από υφάσματα και να βλεπεις να δημιουργείται ένα όμορφο στολίδι, που δεν σταματάς .
Εγώ τουλάχιστον κι όλες εσείς που ασχολείστε με χειροτεχνίες φυσικά και με καταλαβαίνετε.



Ήδη τα περισσότερα είναι σε φιλικά σπίτια κι άλλα ταξιδεύουν για να φτάσουν.
Ελπίζω πριν τα Χριστούγεννα.




Άλλο ένα στολίδι προέκυψε από ένα μικρό πετσετάκι που βρήκα και δεν ήταν για πουθενά.
Το έκοψα και το κόλλησα με ατλακολ επάνω σε μακετόχαρτο, κόλλησα κι από την άλλη μεριά ένα μικρό πλεκτό πετσετάκι για να μη φαίνονται τα ξέφτια, λίγες πούλιες, ένα κορδόνι γύρω γύρω και το στόλισα πρώτη μούρη 😊😊😊😊😊
Πολύ καλύτερα νομίζω από το να είναι μέσα σε ένα συρτάρι.

Το πακέτο από το μυστικό μου ξωτικό στην ανταλλαγή του secret crafter.

Και μια και μιλάμε για δώρα και στολίδια, να σας δείξω κι αυτά που έφτασαν αυτή την εβδομάδα.


Από την Κατερίνα του Δημιουργία. 

Από την Άννα την Αρτίστα του βωβού.

Από την φίλη Θεοπίστη. 

Φίλες μου σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα δωράκια σας και για τις ευχές σας .

Μπορεί να είναι δύσκολο αυτές τις μέρες να πλησιάσουμε το ταχυδρομείο, είναι όμως τόση μεγάλη η χαρά που δίνουμε και παίρνουμε με τα μικροδωράκια μας, που αξίζει τον κόπο.

Εύχομαι σε όλους σας Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη .


48 σχόλια:

  1. Ααα!!!! Και τώρα που είμαστε δύο κορίτσια στο σπίτι νομίζω πως ένα τέτοιο ημερολόγιο θα μας ταίριαζε!!!! Τέλειο, λατρεμένο και εσύ που με ξέρεις θα συμφωνήσεις ότι μου ταιριάζει!!! Όλα τέλεια όμως, και τα γούρια και τα στολίδια!! Και του χρόνου Ρενάκι μου!!! Σε φιλώ αγαπημένη ♥️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε σίγουρα σας ταιριάζει κορίτσια.
      Ξεκίνα από τώρα Κικίτσα μου .
      Σε λίγο θα σε βοηθάει όπως με βοηθάνε και οι δικές μας 😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα το ημερολόγιο με τις τσεπούλες και ειδικά, όπως λές, όταν έχουμε ένα σωρό κορδελίτσες και κομμάτια δαντέλλας.Φαντάζομαι πως κάνουν οι εγγονούλες όταν βρίσκουν τα δωράκια (τό έκανα κάθε χρόνο στα παιδιά μου όταν ήταν μικρά). Τα σπιτάκια σου έγιναν τέλεια γουράκια και τί όμορφα γιορτινά υφασματάκια! Το κρεμαστό είναι υπέροχο και από τις δύο του πλευρές! Πάλι ένα σωρό ιδέες μας έδωσες Ρένα μου, χρυσοχέρα! Στα υπ'όψιν...όπως λές!!!
    Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως πρέπει να αδειάσει κανένα συρτάρι Μαρία Άννα μου.
      Τόσα και τόσα έχω μαζεμένα και συνεχίζω να μαζεύω.
      Οι μικρές ξετρελάθηκαν με τα δωράκια που βρίσκουν κάθε μέρα στις τσεπούλες.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Ρένα μου , μεγάλος εθισμός τα κουρελάκια και οι δαντελίτσες!!Το ίδιο παθαίνω και εγώ και γίνεται φυσικά ένας κακός χαμός αφού βγαίνουν όλα από τα κουτιά της πανδώρας μέχρι να καταλήξω τι θα χρησιμοποιήσω.Και φτου απ την αρχή να ξαναμπούν στη θέση τους!!! Πολύ έξυπνο το αντίστροφο ημερολόγιο και πολύ όμορφα τα υφασμάτινα σπιτάκια -γούρια >Αλλά και οι πατσγουορκ καρτούλες φανταστικές!!!!!Καλά Χριστούγεννα , με υγεία και πολύ αγάπη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πονεμένη ιστορία τα κουρελάκια Χρυσάνθη μου.
      Πώς μαζεύονται μετά από κάθε δημιουργία ;
      Καλά Χριστούγεννα κσι σε σας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Να τα χαρείς τα δώρα σου Ρένα μου Τι να πω για το πόσο όμορφα αξιοποιησες τα κουρελάκια...Υπέροχα. Αλλά το ημερολόγιο πανέμορφο. Και του χρόνου να είσαι καλά
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άννα μου .
      Αφού κάνει κρύο και καθόμαστε μέσα, κάπως πρέπει να παίξουμε με την Ιωάννα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. υπεροχα ολα!!καλες γιορτες!με υγεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ επίσης φίλη μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Πόαο όμορφο το ημερολόγιό σου, Ρένα μου.
    Τα σπιτάκια με ξετρελαίνουν! Πω πω, υπέροχα είναι!
    Όπως και τα όμορφα δωράκια από έλαβες από τις εκπληκτικές φίλες σου. Να τα χαρείς, φίλη μου. Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε μένα άρεσαν πολύ τα σπιτάκια Μαρία μου και φτιάχνω συνέχεια για δωράκια.
      Ευχαριστώ πολύ .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Τι καλά που συνεχίζεται η μαγική βροχή δώρων!!!
    Ε ναι, η μπλογκογειτονιά μας έχεις πολλές Αι Βασσιλίτσες και κάθε χρόνο γίνονται πιο πολλές!!!
    Ωραία ιδέα και το ημερολόγιο και τα σπιτάκια σου!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όμορφο συναίσθημα να δίνεις και να παίρνεις δωράκια .
      Όταν μάλιστα είναι χειροποίητα η αξία τους είναι ανεκτίμητη .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Θαύματα έκανες πάλι Ρένα μου!!!τα τζιν δεν τελείωσαν;
    Ξέρω πολύ καλά πόση δουλειά έχουν και τι υπομονή χρειάζεται να ράψεις αυτά τα μικρά κομματάκια!!!μπράβο και πάλι!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τελειώνουν Δέσποινα μου ποτέ.
      Συνεχώς αυξάνονται .
      Από υπομονή έχω, δόξα τω θεώ .
      Ευχαριστώ πολύ .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Ρένα μου,
    η ραπτική σου κάνει θαύματα. Όπως λέγανε οι γονείς μας "κάνει Αγγέλους". Πολύ θα ήθελα ένα τέτοιο Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης. Κρατώ ιδέες για του χρόνου, πρώτα ο Θεός.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια φίλε Γιάννη.
      Κι εγώ κράτησα ιδέες για του χρόνου 😁😁😁😂
      Καλό ξημέρωμα .

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Ρένα!! Πάντα πολυάσχολη, ευρηματική κι εμπνευστική! Αχ, αυτά τα κουρελάκια, πάντα πιάνουν τόπο! Μπράβο και για τα δώρα σου!! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνεται να μένουν κλεισμένα μέσα στο μπαούλο για πάντα .
      Κάποτε έρχεται η σειρά τους.
      Ο μόνος τρόπος για να τα αποχωριστώ είναι να τα αξιοποιήσω και βα τα χαρίσω .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Δεν σε φτάνει κανείς στη φαντασία και στην τέχνη του κολάζ με υφάσματα και κουρελάκια Ρένα μου. Το δώρο σου το καμαρώνω κάθε μέρα και θυμάμαι τις στιγμές που μοιραστήκαμε.
    Δεν θα σχολιάσω την τεχνική σου, ως παντελώς άχρηστη με το σπορ αυτό. Μια φορά έπιασα στα χέρια μου ατλακόλ και μου πήρε κάτι ώρες να ξεκολήσω τα δάχτυλά μου... Ανεπίδεκτη.
    Να είσαι καλά, να φτιάχνεις, να γαζώνεις, να συνθέτεις και να μεγαλουργείς. Είναι απίστευτα όμορφο το ημερολόγιο που έφτιαξες. Τα θερμά μου συγχαρητήρια και την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου εγώ κάνω κολάζ με τα κουρελάκια κι εσύ με τις λέξεις 😁😁
      Η κάθε μια με τις χάρες της.
      Ήταν πολύ μικρή η συνάντηση μας αλλά ελπίζω την επόμενη φορά για μεγαλύτερη.
      Ευχαριστώ πολύ .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα είναι όλα ,αξιοποιήσες τα κομμάτια, με υπέροχο τρόπο .!Μπράβο για την υπομονή σου!! !Να είσαι καλά να χαρείς τα όμορφα δώρα !!!Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το advent calendar είναι πολύ ωραία ιδέα και τα στολίδια-γούρια είναι τέλεια!
    Βέβαια όλα αυτά θέλουν φαντασία και εσύ διαθέτεις άφθονη!
    Σε αντίθεση με εμένα που για να κάνω κάτι πρέπει να διαβάζω συνταγές και οδηγίες!
    Καλώς τα δέχτηκες τα δωράκια από τα κορίτσια!
    Όσο για την καρφίτσα που σου έστειλα, είναι πρώτη φορά που έπλεξα λουλούδι και εκανα τέτοια χαρά, που έφτιαξα 5 και τα έστειλα σε αντίστοιχες φίλες βλόγγερς!
    Έπλεξα και για μένα, αλλά το εκανα δαχτυλίδι!
    Δείξε επιείκεια Ρένα στην πρωτάρα των πλεκτών λουλουδιών!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κρίνω από τα τόουστ Άρτίστα μου, είμαι σίγουρη ότι τις διαβάζεις σωστά τις συνταγές 😁😁😁😁
      Η καρφίτσα που μου έστειλες είναι πανέμορφη και συλλεκτικό κομμάτι αφού κυκλοφορούν μόνο 5 ανά την υφήλιο 😁😁😁😁
      Καλή ιδέα και για δαχτυλίδι.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Μου θυμίζεις την ιστορία της μαμάς του Αρλεκίνου, που έφτιαξε από κουρελάκια την πιο όμορφη στολή! Θαυματα κάνουν τα χερια σου, Ρενα μου, με ό,τι κι αν καταπιάνεσαι! Τα μικρα σας σιγουρα θα λάτρεψαν αυτο το υπέροχο ημερολόγιο και θα τους έδωσε μεγαλη χαρα!!
    Φιλιά πολλά!! Καλές γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την ξέρω αυτή την ιστορία Νίκη μου.
      Σίγουρα όμως είναι υπέροχη η στολή του Αρλεκίνου
      Ναι οι μικρές μας το λάτρεψαν .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Το δωράκι σου στολίζει το σπίτι μου και θα πω ! και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Αχτίδα μου.
      Και το δικό σου κάνει παρέα με όλα τα άλλα ππυ πήρα .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νατάσσα μου επίσης .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. χαχαχχαχαχαχα παρταλουδ(ι) για παρταλουδ(ι) δεν αφσις χαχαχχαχα δλδ μεταφραση στην ελληνικη.... ρεταλι μικρο για ρεταλακι δεν αφησες ανεκμεταλλευτο..........εισαι φοβερη κ τελειωμο δεν εχουν τα ρεταλια καλα οι μπαμπουσκες στην πορτα ολα τα λεφταααααααααααα γιουπιιιιιιιιιι χχοοχχοχοχο τελεια 7 κ σημερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Έτσι όπως τα λες Σοφία μου.
      Και δεν έχουν τελειωμό γιατί συνέχεια μαζεύω
      Κι εμείς παρταλούδια τα λέμε στο χωριό μας στη Χαλκιδική 😁😁
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά στις κούκλες σου .

      Διαγραφή
  18. Έχοντας παντελή άγνοια από χειροτεχνία και συναφή, θαύμασα περισσότερο το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης. Πιστεύω πως ειδικά τα μικρά παιδάκια, θα ξετρελαίνονται μ' αυτό. Κάτι τέτοια, φαινομενικά απλά, είναι που κάνουν τη διαφορά και προσθέτουν στη μαγεία των ημερών. Μπράβο, Ρένα μου, για τις δημιουργίες. Να χαρείς και τα δωράκια σου. ☺️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Λυσιππάκι μου οι μικρές ξετρελάθηκαν με το ημερολόγιο.
      Σ ευχαριστώ πολύ .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Τα καταφέρα να ερθω και απο εδω τελευταια και καταιδρωμενη χαχα
    Τι να πρωτοσχολιασω οτι φτιαχνεις ειναι υπεροχο το πως τα προλαβαινεις ποτε δεν το καταλαβα.
    Να σαι καλα και να μας ξαφνιαζεις με τις δημιουργιες σου φιλακια πολλα πολλα καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς την και πάλι .
    Ο χρόνος είναι ένα θέμα Ρένα μου .
    Όλα γίνονται εις βάρος κάποιου άλλου και συνήθως του ελεύθερου χρόνου μου.
    Σ ευχαριστώ πολύ .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΔΟΤΙΚΟς ΚΑΙ ΓΛΥΚΟς ΑΝΘΡΩΠΟς!!Ο ΝΕΟς ΧΡΟΝΟς ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΥΓΕΙΑ.ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΟΘΕΙ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ....Ο ΑΓΙΟς ΒΑΣΙΛΗς ΗΡΘΕ ΝΩΡΙς ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να είσαι καλά Ίριδα μου.
    Καλά Χριστούγεννα φίλη μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Α, και στο δικό μου χωριό advent calendar το λένε! (Να δεις που είμαστε κοντοχωριανές και δεν το ξέρουμε!)
    ;-)
    Ρενάκι μου, μεγαλουργείς!!!
    Θαυμάσια ανάρτηση!
    Να χαρείς και τα δώρα σου, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    Καλές γιορτές! Με υγεία και πολλάαααα γέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έτσι φαίνεται Γιάννα μου 😁😁😁😁😁
    Ευχαριστώ πολύ.
    Καλές γιορτές και σε σας.
    Υγεία πάνω απ'όλα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφα όλα τα δώρα σου αλλά ειδικά τα σπιτάκια σου!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εκάνα δώρο πριν λίγες μέρες ένα ημερολόγιο τέτοιο, έγραψα του κόσμου τα χαρτάκια... Το πόσο πολύ άρεσε ως δώρο δεν μπορώ να το περιγράψω χιχιι νομίζω έκλεψε την παράσταση !!
    Καλά Χριστούγεννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλά Χριστούγεννα Ρένα μου! Με υγεία, αγάπη και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να μαι και εγω Ρενα μου μετα τις διακοπες μου χα..χα.. απο το λαπτοτ και το ιντερεντ..λογο βλαβης και των δυο..συμπτωση;
    Τα υφασματινα σπιτακια σου απο τα κουρελακια εχω την χαρα να κρατω και εγω ενα στα χερια μου και θελω να σου πω οτι απο κοντα ειανι πολύ πιο ομορφα απο οτι στις φωτογραφιες..φιλεναδα..
    Γεια στα χερια σου που αξιοποιούν στο επαρκο οτι μπορει να πεταξουν αλλοι..
    Να περασετε Ρενα μου τις ομορφότερες γιορτινες μερες γεματες με υγεια και πολλα χαμογελα..με τους αγαπημενους σου κοντα..
    Καλα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ..φιλακια σε όλους σας..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ χρυσοχέρα μου δεν σταματάς να μας παρουσιάζεις όλα αυτά τα υπέροχα που φτιάχνεις κάνοντας μας να ζηλεύουμε και να χαιρόμαστε!
    Να είσαι καλά μάτια μου και να δημιουργείς πάντα και να έχεις πανέμορφες Χριστουγεννιάτικες ημέρες με την οικογένεια! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...