Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019

ΤΗΛΈΜΑΧΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΤΊΑ

_Είσαι για μια βόλτα;
_Πού καλέ ; καλά δεν είμαστε εδώ στο Βόρειο Πόλο;
_Όχι , εγώ λέω να κατηφορίσουμε για να χαρούν κι άλλοι άνθρωποι το χιονάκι μας.

Αυτά είπαν κι αποφάσισαν ο Τηλέμαχος και η Υπατία, το αξιαγάπητο ζεύγος που δεν ήξερε δε ρώταγε, ότι εμείς πνιγόμαστε σε μια στάλα βροχή και κλείνουμε τα σχολεία ακόμα και στις πόλεις με τα χιόνια;
Πού να βρεθεί αρκετό αλάτι για όλη τη χώρα ;



Γιατί σας τα λέω όλα αυτά και τι σχέση έχουν με τα κουκλάκια; ( ο Θεός να τα κάνει κουκλάκια δλδ)

Αφού κλειστήκαμε μέσα πώς να περάσουν οι ώρες μας, οι μέρες μας, οι βδομάδες μας;

Ανοίξαμε συρτάρια και μπαούλα ( τα γνωστά ) και σκεφτόμασταν τί να φτιάξουμε παρέα με την Ιωάννα και την ανιψιά μου την Αθηνά, μαθήτρια της Τρίτης Λυκείου .


Η Αθηνά μου έδειξε αυτά τα ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ κουκλάκια στο πιντερστ και με ρώτησε αν θα μπορούσαμε να τα φτιάξουμε.

Νέα γενιά,  με την γλυκανάλατη Barby θα ασχοληθεί ;😊😊😊😊
Και μένα μου αρέσουν όμως και είχα σκοπό να φτιάξω κι εγώ.

_Αθηνά μου ήρθες στο σωστό λημέρι, έτσι λέμε με την Ευγενούλα το δωμάτιο_εργαστήρι, λέγε πώς θέλεις να τα κάνουμε .



Ζωγράφισε το σχέδιο η Αθηνά, έκοψε το πατρόν, το έβαλε στο ύφασμα και το έκοψε και φυσικά το έραψε και στη μηχανή και στο χέρι, με την καθοδήγηση μου μεν, τέλεια δε!


ΑΣΤΕΡΙ η Αθηνά!
Πρώτη φορά ασχολήθηκε με βελόνες και κλωστές , πόσο μάλλον με τη μηχανή!
Με το σχολείο και τις εξωσχολικές δραστηριότητες πού χρόνος για οικοκυρικά τα σημερινά παιδιά .



Και βλέπετε το αποτέλεσμα του εγκλεισμού μας!

Χαράς ευαγγέλια εγώ που βρήκα παρέα να ανακατεύω τα συρτάρια μου.

Δεν αφήσαμε κουρελάκι για κουρελάκι.

Αν πεις το κουτί με τα κουμπιά στα χέρια της Ιωάννας, έγινε διάσπαρτο 😂😂😂😂😂

Και κλωστές και χάντρες κι ο επιμένων, η Αθηνά δλδ, νικά.


Η δε Ιωάννα ξετρελάθηκε μαζί τους.



Αύριο πρέπει να κάνουμε άλλα δύο για αυτήν και την Ευγενούλα .

Το καλό είναι ότι όσο πιο άσχημα γίνουν τόσο πιο καλά .
Οπότε με διστάζετε, φτιάξτε τα με τα παιδάκια σας και αξιοποιήστε ό,τι σας βρίσκετε .

Μέσα σε όλα για να απασχολώ την Ιωάννα όσο δημιουργούσε η Αθηνά, παίξαμε my style rocks 🤣🤣🤣🤣🤣🤣



Βάζαμε ό,τι έπεφτε στο χέρι μας κι αναπαριστούσαμε τα μοντέλα που κάνουν layering 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Χαμός σας λέω 😂😂😂😂😂😂😂

Κι αφού έγιναν όλα αυτά για χάρη του ζεύγους από το βορρά ,αποφασίσαμε να τους δώσουμε τα ονόματά τους.

Τηλέμαχος και Υπατία!

_Πάμε καλή μου;
_Πάμε πάμε .
Καλά ήμασταν στο Βορρά .
Εκεί είναι εφοδιασμένοι με όλα, εδώ τους πήρε και τους σήκωσε το ίδιο κι εμάς .
Χάσαμε ακόμα και τα ρούχα μας.
_ Δεν πειράζει καλέ μου, σιάξε τη χωρίστρα σου και πάμε .
Δεν νομίζω ότι θα τους λείψουμε.





_Στο καλό και να μη μας ξανάρθετε.
Μπορούμε να ράψουμε και χωρίς τη βοήθεια σας.

Μια και κάναμε την αρχή Αθηνά, τί θα έλεγες να περιποιηθούμε εκείνο το τζην που δεν σου κάνει πια;
Για τσαντούλα είναι ό,τι πρέπει 😁😁😁😁

Μείνετε συντονισμένοι .

Η ανιψιά έμοιασε της θείας 😉😉😉😉😉

51 σχόλια:

  1. Φανταστικά πανέμορφα-πανάσχημα κουκλάκια, Ρένα μου. Αυτή όμως είναι η ομορφιά τους. Κι εγώ είμαι ερωτευμένη με κάποια τέτοιου είδους κουκλάκια που νομίζω σύντομα θα τα δεις να ποζάρουν στο μπλογκοσπιτάκι μου. Καλό ράψιμο και για τις εγγονούλες σου τώρα. Όσο για το παιχνίδι του my style rocks, το βρίσκω προχωρημένο και άψογο! Χα, χα. Ακόμη γελάω με τα μοντέλα σου. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έβλεπα κι εγώ κι όλο έλεγα να κάνω κι όλο κάτι άλλο έβγαινε.
      Τώρα όμως μου άρεσαν τόσο πολύ που θα κάνω διάφορα τερατάκια.
      Πού να δεις και την Ευγενούλα με νυφικό.
      Τρελαίνονται να παίζουμε φτιάχνοντας ρούχα.
      Περιμένω να δω και τα δικά σου τερατάκια .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Είμαι σίγουρη ότι η ανιψιά έμοιασε της θείας και πολύ καλά έκανε !!!! Και βέβαια αφού γλυκάθηκε με τα πανέμορφα κουκλάκια, τη βλέπω να μην ξεκολλάει απ το γνωστό λημέρι... με τίποτα όμως, αφού της έταξες και τσάντα !!!! Μπράβο στο κορίτσι, αλλά και στη θεία που ασχολείται !!!! Πάντως τα κουκλάκια είναι απίθανα !!!! Μένουμε συντονισμένοι για τη συνέχεια και ... Αθηνά, Σαββατοκύριακο έρχεται εμπρός για το τσαντάκι να το λανσάρεις τη Δευτέρα !!!!! Καλή συνέχεια και στις δυο σας και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει πολλούς στα σόγια να μοιάσει 😂😂😂😂 η Αθηνά .
      Πολύ χαίρομαι όταν τα νέα παιδιά ενδιαφέρονται για παραδοσιακές τεχνικές.
      Η τσάντα ήδη ξεκίνησε πάντως και γίνεται υπέροχη .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχαχα είμαι σίγουρη ότι η ανιψιά έμοιασε της θείας...φαίνεται φαίνεται! Κοίτα μόνο μην κάνεις το κορίτσι να ζητά δωμάτιο -εργαστήριο στη μαμά της και χώρο για αποθήκευση κουρελίων!!!!
    Ωραίες οι άσχημες κούκλες! Μπράβο σας. Και ναι κλεισμένες μέσα τη άλλο να κάνετε; Και η Ευγενούλα πού ήταν;;
    Καλή συνέχεια στις κούκλες. Μας κλείνουν μέσα και οι δυνατές μπόρες οπότε ψάξε για κουρέλια...
    Καλημέρα και καλό Σ/Κο και λιωμένα χιόνια
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό μου λημέρι φτάνει και περισσεύει για όλες μας.😉😉😉
      Μένουμε και στην ίδια οικοδομή, οπότε δεν θα της λείψει τίποτα.
      Ίσα ίσα που θέλω βοήθεια για να αδειάσω κανένα συρτάρι 😂😂😂
      Η Ευγενούλα ήταν στην άλλη γιαγιά κσι δεν συμμετείχε στα καλλιστεία 😂😂😂😂
      Την επόμενη φορά που θα μας κλείσουν οι μπόρες που λες, θα ανακατέψουμε και μη την Ευγενούλα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Κοίτα να δεις τι σου κάνουν δυο κουκλιά! Από την μια να δούμε μια άσπρη μέρα και από την άλλη να γκρινιάζουμε με τα προβλήματα του χιονιά που έφεραν.
    Πολύ αγαπησιάρικα πάντως, για αγκαλίτσες είναι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσπρο μόνο την ώρα που πέφτει Ελένη μου, μετά μαύρο κι άραχνο.
      Όσοι μπορούμε να κάτσουμε μέσα δεν έχουμε πρόβλημα, όσοι πρέπει να δουλέψουν όμως σίγουρα θα γκρινιάζουν.
      Τα κουκλοτερατάκια όντως είναι για αγκαλίτσες .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Μετα τον Τηλεμαχο και την Υπατια ερχεται ο Κλεαρχος η Μαρινα και ο κοντος.τοτε τι αλλα θα κανετε?παντως μου δωσατε ιδεες για να απασχολω την εγγονη μου.Την καλημερα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας έρθουν κι αυτοί .
      Εμείς είμαστε εφοδιασμένοι με μπόλικα υλικά και τους αναμένουμε .
      Ναι να κάνεις με την εγγονή σου, θα της αρέσουν πολύ.

      Διαγραφή
  6. Πάλι καλά που ήταν όλες αυτές οι ομορφιές, τα αποτελέσματα τού εγκλεισμού σας λόγω Τηλέμαχου και Υπατίας, γιατί εμένα ήταν 2-3 κιλά που ήρθαν ως..φυσική απόρροια και των εορτών! Πολλά φιλιά και καλό σ/κ ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά δεν τα λέμε Πέτρα μου.
      Το μόνο σίγουρο είναι αυτό.
      Θα σιαξει ο καιρός όμως και θα τα χάσουμε με το περπάτημα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Ρένα για την έμπνευση και το απίστευτο χιούμορ!! Καλά, οι βοηθοί σου εξαιρετικές! Και my style rocks, αυτό με ξεπέρασε!!!! Περιμένω να δω κι αυτά που έπονται κι εύχομαι να μη μας έρθει μεγαλύτερη κακοκαιρία! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα, απίστευτα, γλυκύτατα !!! και μαζί με την ιστοριούλα τους γίνονται ζευγάρι αχτύπητο.
    Μπράβο βρε Ρένα μου με τις ομορφιές σου και τις επινοήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράφαμε την ίδια ώρα και η απάντηση για την Ευγενία πήγε πιο κάτω .
      Ευχαριστώ πολύ φίλε Γιάννη.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  9. Μόνο με χιούμορ αντιμετωπίζεις τέτοιες καταστάσεις Ευγενία μου.
    Οι μεγάλοι μπορούμε να πάρουμε ένα βιβλίο και να την αράξουμε διαβάζοντας.
    Το πρόβλημα είναι πώς να απασχολήσεις τα παιδιά που βαριούνται.
    Κι εγώ ελπίζω να καλυτερέψει ο καιρός κι ας φτιάξουμε λιγότερα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί ωραία παρέα που κάνετε εσείς εκεί!! Και τα κουκλιά σας μοναδικά. Η Υπατία τα έχει όλα, και το μίνι της και την διχτυωτή καλτσούλα της. Αλλά και ο άλλος ο πρίγκιπας, κύριος με τα όλα του και με παπιγιόν βεβαίως. Αυτό όμως που με ξετρέλανε είναι που τα κάνατε και τα δυο πειρατάκια :) :)
    Nα είστε όλη η παρέα καλά και να σμίγετε πιο συχνά γιατί περνάμε κι εμείς καλά μαζί σας :)
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προχωρώντας τα κουκλάκια, αποφασίζαμε τί άλλο θα προσθέσουμε .
      Κι αυτό έκανε τη δημιουργία τους ακόμα πιο ενδιαφέρουσα .
      Η παρέα πάντα είναι ωραία .
      Αν δεν ανοίξουν τα σχολεία θα συνεχίσουμε νομίζω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Πολύ ταίριαξαν τα ονόματα των ακραίων καιρικών φαινομένων με τα κουκλάκια σου, ειδικά στο πονηρό τους ύφος!
    Χαίρομαι να βλέπω την φαντασία να καλπάζει!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού τα φτιάξαμε λόγω κακοκαιρίας, τα δικαιούνταν νομίζω 😁😁
      Από φαντασία καλά πάμε .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Υπέροχες, μου θύμησες παιδικές παλιές κούκλες που μας έφτιαχνε η γιαγιά!Είσαι μοναδική όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου .
      Κι εμένα αυτές μου θύμισαν .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Τέλειο το ζευγαράκι Ρένα μου!! Ποιός είναι αυτός που λέει ότι οι κούκλες πρέπει να είναι όμορφες με τέλειες αναλογίες; Το σπουδαιότερο είναι ότι πέρασαν καλά τα παιδιά και το ευχαριστήθηκαν!! Έμαθαν να περνούν την ώρα τους δημιουργώντας. Πρέπει κι αυτά να μάθουν όπως εμείς να χρησιμοποιούν την φαντασία τους, γιατί με τόση τεχνολογία δεν ξέρω προς τα που πηγαίνουν. Να είστε όλες καλά!! Περιμένω να δω και την τσαντούλα. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθούμε όσο μπορούμε Νανά μου .
      Βέβαια οι μικρές προς το παρόν μόνο ανακατεύουν, αλλά σιγά σιγά θα μάθουν .
      Η τσάντα ξεκίνησε φυσικά .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Είστε μια απίθανη παρέα με τα κορίτσια, μικρά και μεγάλα! Η Ελλάδα όλη παγωμένη κι εσείς ράβατε και ξηλώνατε. Και my style rocks παρακαλώ!... Είσαι απίθανη γιαγιά και ευφάνταστη μαστόρισσα Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν πρέπει να χάνουμε το style μας πάνω από όλα. 😂😂🤣🤣
    Η παγωνιά θέλει καλοπέραση, όχι μόνο η φτώχια.
    Η Αθηνά είναι η κόρη της Αντωνίας.
    Κάνουμε ό,τι μπορούμε Μαράκι μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ε όχι κι "ο Θεός να τα κάνει κουκλάκια"! Αφού είναι πανέμορφα μέσα στην ιδιαιτερότητά της φυσιογνωμίας τους!
    Πάντως δεν περάσατε κι άσχημα με την κακοκαιρία!
    Και γεννήθηκε ακόμα ένα ταλέντο στην οικογένεια!
    Μπράβο στην Αθηνά!
    Και στο μοντέλο Ευγενία!
    Και, πάνω απ' όλα, στη Ρένα τη Χριστοδούλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Άρτίστα μου, όσο τα βλέπω διαπιστώνω κι εγώ ότι είναι πανέμορφα .
      Χαίρομαι που αρέσουν στην Αθηνά το ράψιμο και οι κατασκευές, οπότε μπορώ να παίζω μαζί της για πολλά χρόνια.
      Μέχρι να με βαρεθεί 🤣🤣🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Ο Τηλέμαχος και η Υπατια,μπορεί να μας εκλεισαν μεσα στο σπίτι μας, αλλά από την άλλη εκαναν πολύ καλο στην γη μας!!!
    Εξάλλου ο δημιουργικός άνθρωπος παντα βρισκει τρόπο και αξιοποιεί τον χρόνο του,ένα μεγαλο Μπράβο,πρωτα σε εσένα Ρένα μου,ως άψογη δασκάλα και κατοπιν τις μαθήτριες σου που με την υπομονη και την επιμελεια τους,εκαναν αξιοθαύμαστες δημιουργίες!!!
    Σας εύχομαι μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο μου όταν κάνει κρύο κσι καθόμαστε μέσα είναι να σκαλίζω τα υλικά μου😁😁😁😁
      Τώρα έχω κσι παρέα .
      Χαίρομαι που όσα έχω μάθει θα τα δείξω σε κάποιον άλλο και μάλιστα στην ανιψιά μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Καλή χρονιά Ρένα μου! Υπέροχα τα κουκλάκια.. εγώ πάλι πανέμορφα το βλέπω και άκρως δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα φίλη μου.
      Να σου πω κι εγώ για πανέμορφα τα βλέπω 🤣🤣🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  19. Τί ωραία πράγματα που κάνατε, υπέροχα τα κουκλια, μπράβο στη Αθηνά!!!!!Εμοιασε στη θεία της!Το μοντέλο η Ιωάννα είναι φανταστικό!!!! Εύχομαι να ανοίξει ο καιρός και να πάτε τις βολτες σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο είμαστε μέσα θα φτιάχνουμε Μεταξία μου και θα σας τα δείχνουμε εννοείται.
      Πρέπει να φτιάξουμε κολεξιόν για τα μοντέλα μας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Να την χαίρεσαι της Αθήνας που έμοιασε της θείας στο ταλέντο. Τέλεια τα κουκλάκια σας και το my style rocks παιχνίδι σας.
    Γιατί όταν έχεις διάθεση, "απολαμβάνεις" και την κακοκαιρία, αμ πώς!
    Σε φιλώ γλυκά Ρένα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι πηρε κι από μένα η Αθηνά κσι χαίρομαι γι'αυτό.
      Τα συμβατικά παιχνίδια δεν μας αρέσουν κι εφευρίσκουμε πιο μοντέρνα 🤣🤣🤣🤣
      Πού να δείτε τί είχαμε κάνει με την Ευγενούλα μέσα στο τροχόσπιτο όταν έβρεχε συνέχεια για 2 μέρες το καλοκαίρι .😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Πόσο χαριτωμένα είναι και τα δύο... σε αντίθεση φυσικά με ότι σημαίνουν τα ονόματα τους (παγωνιά & χιόνι)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η παγωνιά κσι το χιόνι είναι χαριτωμένα Χριστίνα μου όταν τα βλέπουμε μέσα από το τζάμι.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. καλή εβδομάδα

    απόλαυσα την ιστορία σου και τις κούκλες σου

    μια χαρά όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευχαριστώ πολύ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μάλλον οι μικροί μας φίλοι έφτασαν μέχρι εδώ. Και επειδή τους άρεσε ίσως το κλεινόν άστυ δεν λένε να ξεκουνήσουν. Αυτή την ώρα χιονίζει πάλι! Είναι όμως τόσο συμπαθητικοί! Πως να τους χαλάσεις χατήρι.
    Μπράβο πολυτάλαντο σόι! ..Φιλιά...Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατήστε τους εκεί Αννίκα μου, φτάνει τόσο χιόνι!!!
      Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Επίσης καλό ξημέρωμα και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  25. Έτσι όπως πάει η Αθηνούλα, θα ξεπεράσει την χρυσοχέρα θεία της και χαίρομαι πολύ . Άλλωστε μια αφορμή χρειάζεται για να ανακαλύψει κάποιος το ταλέντο του. Μπράβο Ρένα μου που διασκεδάσετε δημιουργικά την βαρυχειμωνιά. Καλά το μοντελάκι σου τα σπάει, όπως λέει η νεολαία. Συνέχισε δυναμικά Ρένα μου μπάσκετ και μας παρασύρει γιατί πέσαμε σε ραστώνη ! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι Χρυσάνθη μου που υα νέα παιδιά ενδιαφέρονται όλο και πιο πολύ για τη δημιουργική απασχόληση.
      Έχουμε να μάθουμε πολλά ακόμα!
      Το μοντελάκι μου σήμερα ήταν κομμώτρια και ήθελε να μου βάψει τα μαλλιά.
      Αν αύριο γίνει χειρούργος τί μου προτείνεις να κάνω;;;
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  26. Πολύ σωστή σε βρίσκω εκμεταλεύτηκες το χρόνο που ήμαστε μέσα λόγω κρύου. Μου έδωσες ιδέες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφα και ιδιαίτερα τα κουκλάκια!!

    Καλησπέρα από Καβάλα

    🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με τέτοιους βοηθούς πώς γίνεται να μην είσαι χρυσοχέρα ε; Πολύ ωραία τα κουκλάκια και οι βοηθοί ακόμα καλύτεροι Ρένα μου! Πολλά φιλάκια σε σένα και σε όλα τα κουκλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι οι βοηθοί μου έχουν τις ιδέες και το ταλέντο.
      Εγώ απλά υπακούω!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Αχ..βρε φιλεναδα τι σκσαρφίζεται το μυαλο σου αλλα και τι δημιουργιες κανεις οταν έχει κεφια..εκανες το ζευγαρι να ξεχωριζει με την ιδιαίτρη ομορφια υου..χα..χ.α το απολαυσε η Ιωαννα σας πως μεγαλωσε και τι κουκλι ειναι ..νομιζω και ναι αυτες οι στιγμες ειναι οι ομορφες να μαθενεις στην επομενη γενια να φτιαχνουν πραγματα με τα χερια τους θα γινει νομιζω και εκεινη καλη δασκαλα σαν εσενα..
    Εχω χαθει λογο απώλειας ιντρενετ και τωρα γραφω με δανικο σημα δυο γραμουλες μονο εχω..θα τα πουμε με αγαπη φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...