Σάββατο 11 Μαΐου 2019

ΚΟΡΝΙΖΑ ΜΠΙΖΟΥΤΙΕΡΑ.

Το θέμα των creative _bloggers  για τον μήνα Μάιο είναι οι κορνίζες.
Τί πάει να πει αυτό;
Στολίζουμε μια κορνίζα, την μεταμορφώνουμε, της αλλάζουμε χρήση ή κάτι άλλο το χρησιμοποιούμε για κορνίζα.





Αν είναι ακαταλαβίστικα όλα αυτά, στο τέλος της ανάρτησης θα βρείτε το καθιερωμένο πρόγραμμα κι αφού επισκεφθείτε τα 12 μπλογκοσπιτακια, είμαι σίγουρη ότι θα ανακαλύψετε κι εσείς κορνίζες που θα  θέλουν λίγο έως πολύ πείραγμα..



Πάμε όμως να δούμε τί έκανα εγώ.

Την αγάπη μου για τα κοσμήματα την ξέρετε.
Δεν βγαίνω από το σπίτι χωρίς ενώτια 🤣🤣
σκουλαρίκια.
Τα έχω βέβαια μέσα σε συρταράκια, αλλά πάντα ήθελα κάτι πιο προσβάσιμο.

Αν και είχα άλλη ιδέα στο μυαλό μου, μόλις έπεσε στα χέρια μου αυτή η κορνίζα και λέω "έπεσε" στην κυριολεξία, γιατί μια φίλη ήταν έτοιμη να την πετάξει.
Απόρησε μάλιστα που την πήρα με λαχτάρα στα χέρια μου.
Κορνίζα χωρίς τζάμι και χωρίς πλάτη ίσον άχρηστη για τον περισσότερο κόσμο.




Για να δούμε τί άλλο χρειάζεται για μια τέτοια μεταμόρφωση.
Ένα κομμάτι τσουβάλι, check
Ένα σκληρό χαρτόνι, check, από κουτί παπουτσιών.
Μεταξοβάμβακα, check
Σπάγκο, check
Πάμε να το φτιάξουμε.


Έβαλα τον μεταξοβάμβακα επάνω στο χαρτόνι και κάλυψα και τα δύο με το τσουβάλι το οποίο κόλλησα με ζεστή σιλικόνη από την πίσω πλευρά.
Έκοψα 4 κομμάτια σπάγκο και τα έδεσα σε ίσες αποστάσεις.


Η πίσω πλευρά θα ακουμπάει στον τοίχο αλλά δεν θα την αφήσω έτσι.
Ένα κομμάτι τσουβάλι ακόμα και ούτε γάτα ούτε ζημιά.


Το κόλλησα κι αυτό με σιλικόνη λίγο πιο μέσα από την άκρη της κορνίζας.
Πάλι όμως έβλεπα ξέφτια, οπότε πρόσθεσα άλλο ένα υλικό, λίγη γκρο κορδέλα.


Τώρα μάλιστα. Είναι έτοιμη να κρεμαστεί .


Μόλις βρω τοίχο θα την κρεμάσω, προς το παρόν στολίστηκε με τα ανοιξιάτικα σκουλαρίκια και έκατσε επάνω στα μαξιλάρια του καναπέ στο λημέρι μου.


Φυσικά και τα σκουλαρίκια είναι χειροποίητα, made by me😁😁

Εγώ έχω αγωνία για τις επόμενες κορνίζες.
Αν και με σας συμβαίνει το ίδιο, μη χάσετε καμία ανάρτηση.
Κι αν κάνετε κάτι ανάλογο, μη διστάσετε να το δείξετε στην ομάδα μας creative corner   στο φβ.

Αυτή  είναι  η σειρά και οι ημερομηνίες που γίνονται οι αναρτήσεις.








                                                    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!

Υ.Γ.   Θα με βρείτε και στο instagram

42 σχόλια:

  1. Για πέταμα την είχε; καλά, δεν ήξερε, δε ρώταγε; Για στείλε μια φωτογραφία τώρα, να δούμε τι θα πει...
    Πολύ ωραία ιδεα Ρένα και πολύ πρακτική. Μπορείς να βάλεις απο κάτω και μια σειρά γαντζακια και να κρεμάς κολιέ και βραχιόλια.
    Δε μπορω να μη σχολιάσω και τα μοναδικα σου σκουλαρίκια, ειδικά τα απίστευτα υφαντα!
    Φιλιά Ρενακι μου! Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε λες πάλι καλά που την πρόλαβα.
      Πολύ καλή η ιδέα σου για τα γαντζακια.
      Βέβαια χρειάζομαι πολλές τέτοιες κορνίζες και πολλούς τοίχους για να κρεμάσω ολα μου τα κοσμήματα 😁😁😁😁
      Τα σκουλαρίκια είναι μακραμέ και χαίρομαι που σου αρέσουν γιατί κι εγώ τα λατρεύω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Ρένα μου την κορνίζα την έκανες όμορφη και χρηστική. Ωραία ιδέα!
    Όσο για τα ενώτια τα λάτρεψα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λατρεύω τα ενώτια, Ελένη μου, γι'αυτό και φτιάχνω συνέχεια.
      Και η κορνίζα θα με βοηθήσει να τα βρίσκω εύκολα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη και χρήσιμη κατασκευή Ρένα μου. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πρωτοθαυμάσω, Ρένα μου? Την υπέροχη κορνίζα-μπιζουτιέρα ή τα εκπληκτικά σκουλαρίκια σου? Χίλια μπράβο για τις όμορφες κατασκευές, φίλη μου. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. "Η χρυσοχέρα Ρένα σε μια νέα της δράση", αυτόν τον τίτλο σου δίνω, γιατί κάθε φορά "μένω" μαγεμένη απ' την φαντασία και τις δημιουργίες σου!
    Δεν έχω τρυπήσει τα αυτάκια μου, αλλά η κορνίζα σου, σίγουρα θα βρει την θέση της σε χιλιάδες άλλες γυναίκες!
    ΑΦιλάκια πάντα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αυτάκια μου, μου τα τρύπησαν πολύ μικρή. Σίγουρα κατάλαβαν ότι μεγαλώνοντας θα τα αγαπούσα πολύ.
      Μου αρέσει η επαναχρησιμοποίηση υλικών, οπότε αναγκάζομαι ανάλογα με τα υλικά που έχω να δημιουργώ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Ωραία και πρωτότυπη η μπιζουτιέρα σου-κορνίζα. Και οι άλλες που είδα πολύ μουάρεσαν. Μπράβο είστε όλες χρυσοχέρες.
    Χρόνια πολλά για αύριο.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πογ δου άρεσαν οι δημιουργίες μας Άννα μου.
      Μη χάσεις και τις υπόλοιπες.
      Χρόνια πολλά για όλες τις μανούλες.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Απίθανη μεταμόρφωση και βέβαια πολύ πρακτική !!!!
    Τα σκουλαρίκια δε που φτιάχνεις... δεν το συζητώ, είναι πανέμορφα !!!! Χρόνια πολλά και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το μακραμέ ασχοληθούμε καιρό και φτιάχνω διάφορα, αλλά σκουλαρίκια έκανα για πρώτη φορά. Φυσικά θα κάνω κι άλλα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα!
    Αλλά και πολύ ωραία σκουλαρίκια!
    Έχω κι εγώ μια αδυναμία στα σκουλαρίκια, αλλά δεν τα έχω σε μπιζουτιέρα, ούτε τα κρεμάω σε κορνίζα.
    Τα έχω μέσα σε παγοθήκες. Εκτός καταψύξεως!
    Ένα ζευγάρι σε κάθε τετραγωνάκι της παγοθήκης!
    Κάπου το είχα δει στο δίκτυο και το βρήκα βολικό!
    Αλλά είναι αλλιώς να είναι σε κορνίζα.
    Πιο σικ!
    Εύγε Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε παγοθήκη;
      ΤΈΛΕΙΑ ιδέα.
      Και γιατί όχι στην κατάψυξη;
      Να πάει να βάλει παγάκια στο ούζο του ο Γιάννης και να γελάσει ο κάθε πικραμένος 🤣🤣🤣
      Πολύ μου άρεσε αυτό Άρτίστα μου.
      Έχω εισβάλει παντού με τα υλικά μου, αλλά στην κατάψυξη όχι 🤣🤣🤣🤣🤣
      Η κορνίζα είναι πιο σικ, τοίχο δεν βρήκα ακόμα να την κρεμάσω.
      Την κάνω περιφορά σε όλο το σπίτι σαν τον επιτάφιο 😁😁😁
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Αχ όχι!
      Κρίμα να τα καταπιεί τα μακραμέ ο κ. Γιάννης!
      Είναι πανέμορφα σκουλαρίκια!

      Άμα δεν βρίσκεις τοίχο για την κορνίζα, να την τοποθετήσεις σε καβαλέτο!

      Διαγραφή
    3. Τί είπες τώρα βρε μεγάλη!
      Πώς δεν το σκέφτηκα. Θα τα κάνω πάραυτα.

      Διαγραφή
    4. Χμ, παθαίνω κάτι αναλαμπές ενίοτε και κατεβάζω καμιά ιδέα!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  9. Έχω μεγάλη αδυναμία στα ενώτια μακραμέ. Τα δικά σου είναι υπέροχα με καταπληκτικά χρώματα!! Η κορνίζα βολικότατη και διακοσμητική με τα πολύχρωμα ενώτια :) να κρέμονται.
    Μπράβο Ρένα!!!!!!!!!! και εύγε σε όλες τις συμμετέχουσες!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα που έκανα την αρχή με τα ενώτια μακραμέ, σίγουρα θα χρειαστώ πολλές κορνίζες 😁😁 αλλά ντεν έχω τοίχους άδειους καρντιά μου🤣🤣🤣🤣
    Παίζει να τα κρεμάσω επάνω στις πόρτες.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σιγα φιλεναδα μην δεις κατι για πεταμα και δεν το μαζεψεις ..δεν υπαρχει για σενα τιποτε αχρηστο..χα..χα..το θεμα ειναι οτι εχουμε κολλήσει το μικροβιο χα,..χα. και βλεπουμε και εμεις πραγματα εκει που οι αλλοι δεν τα βλεπουν .... ωραια η ιδεα για την χρησιμότητα της κορνιζας Ρενα μου.. θα κανουμε και μια βολτα στα κοριτσια...
    χρονια πολλα μανουλα να σε χαιρονται όλοι φιλεναδα..την αγαπη μου φιλακιαασ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όπως τα λες φιλενάδα.
    Το τί μαζεύω δεν λέγετε. Κόλλησα και τα παιδιά μου δε λες.🤣🤣🤣🤣
    Σήμερα μου έφερε η κόρη μου το σκελετό μιας σιδερωστρας😂😂😂😂😂 Ήξερε ότι ήθελα μια.
    Πρέπει να την αξιοποιήσω γρήγορα πριν την πάρει είδηση ο Γιάννης 🤣🤣🤣🤣🤣 πίσω από την κουρτίνα.
    Χρόνια πολλά και σε σένα και στα κορίτσια σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρωτότυπες, αισθητικά όμορφες και χρηστικές οι ιδέες σου Ρένα μου.
    Η απλότητα της κατασκευής αντίλογος στις πλαστικοποιημένες κιτς κατασκευές του εμπορίου.
    Μπράβο Ρένα όμορφη κορνίζα!
    Φιλιά καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας και δεν έχουμε χρόνο να αξιοποιήσουμε παλιά καλά υλικά Αννίκα μου.
      Γι'αυτό τα φθηνά πλαστικά κατέκλυσαν τις αγορές.
      Αντιστεκόμαστε σθεναρά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Πρακτικότατη η κορνίζα σου Ρένα!! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες! Φιλάκια και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως πολύ πρακτική Ευγενία μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Ωραία θήκη για τα σκουλαρίκια και εύκολη να γίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις τα υλικά, σε πολύ λίγο χρόνο γίνεται.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Ε όχι και για πέταμα! Έγινε υπέροχη θήκη για τα σκουλαρίκια σου! Μπράβο Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες είδες Σωτηρία μου Τί πετάει ο κόσμος;
      Ευτυχώς που είμαστε πολλές εμείς που τα σώζουμε 😂😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Πάντα σε καμαρώνω! Η δημιουργικότητα σου κι η τέχνη με την οποία κάνεις όλα τα υλικά να χρησιμοποιούνται, με αφήνει πάντα άφωνη.
    Φανταστική η κορνίζα-μπιζουτιέρα! Σου στέλνω φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρίνα μου.
      Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Μου αρέσει να πειραματίζομαι και να "παντρεύω" υλικά.
      Είναι και τα μόνα προξενιά που κάνω 😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Αν δεν σου κάνει η παγοθήκη της Αρτίστας, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη χάρτινη αυγοθήκη του αυγουλά. (Μ' αρέσει που δίνω και συμβουλές, τρομάρα μου)...
    Την κορνίζα πάντως την αξιοποίησες πανέξυπνα, αν και την παράσταση κλέβει το περιεχόμενο (τι πανέμορφα σκουλαρίκια!!!)
    Φιλιά πολλά Ρενάκι μου πολυμήχανο και χαρισματικό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι αυτή πολύ καλή ιδέα Μαράκι μου.
    Θα την κρατήσω και θα την εφαρμόσω.
    Τα σκουλαρίκια είναι τα αγαπημένα μου αξεσουάρ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να ξέρες μόνο πόσο καιρό λέω να φτιάξω κάτι για τα κοσμήματα και τα αξεσουαρ μαλλιών. Είναι σε κουτιά και πολλές φορές βαριέμαι να βρω κάτι που ίσως είναι στο τελευταίο κουτί κάτω κάτω και καταλήγω να μην τα φοράω. Πολύ ωραία ιδέα και με την πρώτη ευκαιρία που θα βρω κορνίζα ή ξύλα θα την φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω το ίδιο παθαίνω Ελεάνα μου.
      Έχω τόσα πολλά που ξεχνώ πού είναι.
      Η κορνίζα με βόλεψε πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Έξυπνη ιδέα και δεν πετάχτηκε και η κορνίζα, και τώρα καμαρώνει με ενα φανταστικό περιεχόμενο που κλέβει την δόξα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό έλειπε να πεταχτεί Κατερίνα μου.
    Εδώ μαζεύουμε άλλα κι άλλα 😂😂
    Με βόλεψε πολύ για τα σκουλαρίκια που είναι άμεσης χρήσης.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. The opportunity to have a superior shot at popularity. Indeed even our little neighborhood doesnt help so much either overweight understudies may not get the best arrangements. http://greenvalleysupplement.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...