Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΦΑΝΑΡΑΚΙΑ


Η τεχνική του μακραμέ μου αρέσει πολύ.
Αφού έκανα άπειρα βραχιόλια και κολιέ , είπα να στολίσω και μερικά γυάλινα βάζα και να τα κάνω φαναράκια για το καλοκαίρι!!

το πρώτο στολίδι για εφέτος για το κάμπιγκ. 




Από βάζα, άλλο τίποτα.
Όλο το χειμώνα τα αδειάζουμε και το καλοκαίρι τα ξαναγεμίζουμε με σάλτσες και μαρμελάδες.
Αφού το θέμα των Creative Bloggers για τον μήνα Ιούνιο, είναι τα γυάλινα, είπα να μεταμορφώσω μερικά .

Δεν χρειαζόμαστε πολλά υλικά.
Μόνο ένα γυάλινο βάζο και σπάγκο ή  κορδόνι μακό που έβαλα στο πρώτο φαναράκι.
Ακόμα και κλωστές που περίσσεψαν από κάποιο πλεκτό ή κέντημα.
Ευκαιρία να αξιοποιηθούν κι αυτά!!!!

Στο youtube θα βρείτε πολλά σχέδια κι αν δεν ξέρετε καθόλου, ευκαιρία να μάθετε παρακολουθώντας  τα μαθήματα εδώ



Εδώ κι εδώ,  μπορείτε να δείτε παλαιότερες δημιουργίες μου, με γυάλινα βάζα και μπουκάλια.


Έχουμε μια αλλαγή αυτό τον μήνα.
Λόγω υποχρεώσεων η Κική από το Creative Moments  και η Λένα από το Violet Mimosa, δεν θα πάρουν μέρος.
Στη θέση της Κικής έκανε ανάρτηση η Ελένη από το Καρυδότσουφλο , η οποία θα κάνει και στις 14/6 στην ημέρα της.
Στη θέση της Λένας, με πολύ χαρά φιλοξενούμε την Μαρίνα από το blog e-periodiko mas.

Για να μη χάσετε καμία ιδέα, παρακολουθήστε το πρόγραμμα των αναρτήσεων που θα δείτε πιο κάτω!!!


  • Χριστίνα από ..artdecorationcrafting.......................................  03/06/2019
  • Λαμπρινή από Lamprouka ............................................................ 04/06/2019
  • Ελένη από Καρυδότσουφλο .......................................................... 05/06/2019
  • Ελπίδα από Two Boys & Hope ....................................................... 06/06/2019
  • Μαρίνα από to e-periodiko mas  ................................................... 07/06/2019
  • Ρένα από  δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου....................................... 08/06/2019
  • Ελεάνα από My home My memories .............................................  10/06/2019
  • Κικίτσα από DIY My Day ..............................................................  11/06/2019
  • Σωτηρία από My Little World ........................................................ 12/06/2019
  • Νίκη από Ονειροποιείο ................................................................ 13/06/2019
  • Ελένη από Καρυδότσουφλο .......................................................... 14/06/2019
  • Νικολέττα από Crafty Details ........................................................ 15/06/2019

Να είστε όλοι καλά. 




43 σχόλια:

  1. Είσαι φοβερη!!
    Τα φαναρακια είναι πανέμορφα για κάθε κηπο και βεράντα, αλλά, χρονια τωρα, αυτο το κάμπινγκ το εχω στο μυαλό μου σαν παραδεισο! Ποσο θα θελα να ήμουν εκει και να βλέπω τι φτιάχνεις!
    Φιλια πολλά και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι παράδεισος Νίκη μου, ιδίως για τα παιδιά.
      Τα δικά μας σε κάμπιγκ μεγάλωσαν και τώρα και οι εγγονές μας.
      Πολύ θα χαιρόμουν να ήσουν εδώ και να φτιάχναμε μαζί.
      Τώρα καθαρίζουμε και ετοιμαζόμαστε σιγα σιγά.
      Καλό καλοκαίρι και σε σας και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Έτσι μπράβο Ρένα μου, σιγά σιγά να μπαίνουμε σε καλοκαιρινή διάθεση διακοπών!
    Βαζάκια έχω... το "άλλο" της χρυσοχέρας δεν έχω!

    ΑΦιλάκια πολύ πολύ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού θα πάει, θα σιάξει ο καιρός.
      Με πολλούς τρόπους μπορούν να διακοσμηθούν τα φαναράκια Στεφανία μου.
      Να διαλέξεις τον πιο εύκολο.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Σιγά μη δεν έκανες τέτοιες ομορφιές! Ρένα μου σας απολαμβάνω και πόσο μάλλον εσένα και τις δημιουργίες σου. Καλοκαιρινές αυτή τη φορά.
    Όμορφο Σάββατο να έχεΙς Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν έρχεται το καλοκαίρι, σκέφτομαι μόνο "καλοκαιρινά " φίλε Γιάννη κι ό,τι κάνω είναι για το κάμπιγκ.
    Καλό ΣΚ και για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία τα φαναράκια! Όταν τα παιδιά μου ήταν μικρά πήγαμε συνέχεια στο κάμπιγκ. Ότι καλύτερα για τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άντα.
      Ναι το κάμπιγκ είναι το καλύτερο για τα παιδιά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Πώς τα έπλεξες στο χέρι τέτοια αριστουργήματα βρε θηρίο;
    Καλό κάμπινγκ λοιπόν, να περάσετε πανέμορφα Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσο χοντρό νήμα, δεν είναι δύσκολο.
      Ευχαριστούμε πολύ.
      Εύχομαι καλό καλοκαίρι και σε σας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα Ρενα!
    Μια όμορφη και προσιτή οικονομικά λύση και για διακόσμηση του κήπου μας. Το μακραμέ μου αρέσει κι εμένα. Πολύ ευχάριστη απασχόληση, άσε που φτιάχνεις τέτοιες ομορφιές!!
    Καλά να περνάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νε το μακραμέ μπορείς να στολίζεις τα πάντα κι αξιοποιείς τα πάντα από υλικά.
      Καλό καλοκαίρι και σε σένα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Πραγματικά στολίδια τα φαναράκια σου Ρένα μου θα ομορφαίνουν τα βραδάκια σας στο κάμπινγκ όταν τα ανάβεις. Καλές διακοπές να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να σας τα δείξω .
      Καλό καλοκαίρι και σε σας Κατερίνα μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφα φαναράκια και φαντάζομαι πόσο θα ταιριάζουν στο κάμπινγκ !!! Καταπληκτική ιδέα για ανακύκλωση των βάζων.... αλλά και το μακραμέ σου, τι να πω του έχεις πάρει τον αέρα για τα καλά και κάνεις θαύματα !!!! Καλές διακοπές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το κάμπιγκ είναι ο ιδανικός χώρος για τέτοιες κατασκευές.
    Τα βάζα πρέπει να λιγοστέψουν, οπότε είπα να τα αξιοποιήσω κι αν χρειαστώ για σάλτσες θα τα ξεκρεμάσω.🤣🤣🤣🤣
    Το μακραμέ μου αρέσει πολύ και προσπαθώ να μαθαίνω κι άλλα σχέδια συνεχώς.
    Καλό καλοκαίρι και σε σας Ράνια μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστικά! Λατρεύω το μακραμέ και θαυμάζω όλα τα περίτεχνα σχέδια που βλέπω.
    Καλό καλοκαίρι στο κάμπινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει πολύ γι'αυτό προσπαθώ να το χρησιμοποιώ όπου μπορώ εκτός από κοσμήματα.
      Ευτυχώς στο YouTube έχει πολλές οδηγίες κσι μαθήματα.
      Καλό καλοκαίρι και σε σας και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  12. Πολύ πολύ ωραία! Αυτό το μακραμέ να μην μπορώ με τίποτε να το μάθω!! Ανεπίδεκτη!
    Αλλά εσύ κυρία μου είσαι φανταστική.
    Μπράβο σου χρυσοχέρα
    Πάω να δω και τις άλλες συμμετέχουσες
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ασχοληθείς θα τα καταφέρεις, είμαι σίγουρη.
      Πάνε στα μαθήματα του YouTube και παρακολούθησε τα πολλές φορές πριν αρχίσεις κι εσύ να δενεις.
      Καλό καλοκαίρι και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Εκπληκτικά, υπέροχα μακραμέ φαναράκια, Ρένα μου. Αγαπημένη τεχνική που όμως έχω να ασχοληθώ από πέρυσι. Νομίζω ότι είναι ώρα να ξαναρχίσω το μακραμέ. Πολλά φιλιά, φίλη μου, και θα περιμένω τη συμμετοχή σου στη Φιλική Πρόκληση 114. Είμαι βέβαιη ότι θα είναι εξαίρετη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μη νομίζεις, από πέρισυ έχω να ασχοληθώ.
      Τα είχα στο μυαλό μου όμως αυτά τα φαναράκια και βρήκα την ευκαιρία να τα φτιάξω.
      Ελπίζω να καταφέρω να φτιάξω κάτι για τη φιλική σου πρόκληση.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. αυτά τα βάζα που όλες τα μαζεύουμε σε ντουζίνες. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς, σε ντουζίνες 😂😂
      Μερικές θα τις εξαντλησω ελπίζω εφέτος.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραία η κατασκευή σου Ρένα!!! Όλα αξιοποιούνται στα χέρια σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το προσπαθώ Ευγενία μου.
      Τα γυάλινα βάζα είναι κρίμα να πετιούνται.
      Θα δω μήπως κάνω και κάτι ακόμα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Το μακραμέ Ρένα μου δεν είναι απλά τέχνη, είναι η τέχνη της τέχνης μιας και χρησιμοποιείς αποκλειστικά τα χέρια σου μόνο. Κι εδώ βρήκε την καλύτερη εφαρμογή. Φαναράκια από βάζα με την τεχνική του μακραμέ ούτε θα το σκεφτόμουνα. Κάποιες φορές προσπάθησα σε πολύ απλές κατασκευές με χοντρό κορδόνι για γλάστρες κρεμαστές. Έγινε ένα ...μπλιαχ και δεν ξαναασχολήθηκα.
    Υπέροχη η ιδέα σου να φτιάξεις φαναράκια και σου αξίζουν πολλά μπράβο. Που βρίσκεις το χρόνο μου λες; γιαγιά χρυσοχέρα!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχεις δίκιο Αννίκα μου, χρησιμοποιείς μόνο τα χέρια και μια παραμάνα για να το στηρίξεις.
    Για να κάνεις κάτι πρέπει να ξέρεις εκ των προτέρων ακριβώς πόσα μέτρα κορδόνι χρειάζεται για να μη σου λήψει ή για να μη περισσέψει πολύ και να ασκείς την ίδια πίεση και νε τα δυο χέρια σε κάθε κόμπο.
    Θέλει εξάσκηση κι αυτό όπως όλα.
    Πού βρίσκω χρόνο;
    Για να κάνω μια κατασκευή κόβω άλλα πράγματα.
    Τηλεόραση, βόλτα, διάβασμα.
    Όλα γίνονται εκ περιτροπής με τη σειρά που έχω κέφια 😁😁
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχα φαναράκια πολύ καλή δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχα τα φαναράκια σου θέλει πολύ υπομονή το μακραμε, μπραβοοο!!!
    Φιλάκια πολλά ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου.
      Και τί δεν θέλει υπομονή;
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Κάναμε χρόνια κάμπινγκ με τους γονείς μου, στην αρχή με σκηνή και μετά με τροχόσπιτο. Αυτά τα καλοκαιρινά βράδια στην υποτιθέμενη αυλή που σχημάτιζαν τρία τροχόσπιτα (το δικό μας, του κουμπάρου μας και ενός φίλου) με την αυτοσχέδια ψησταριά από τσιμεντόλιθους, το κοινό τραπέζι, τα καλώδια με τις λάμπες πάνω από το τραπέζι λες και ήμασταν ταβέρνα :p ήταν όλα τα λεφτά! Οπότε μπορώ να φανταστώ πόσο όμορφα θα δείχνει όταν κρεμαστεί και στολιστεί όλος ο χώρος Ρένα μου!!
    Αυτό το μακό το νήμα που χρησιμοποίησες είναι καταπληκτικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες είναι Ελεάνα μου.
      Το κάμπιγκ είναι ο ιδανικός χώρος για τα παιδιά αλλά και για τους μεγάλους.
      Μόλις πάμε και τα στολίσω θα σας τα δείξω κι αναμμένα.
      το νήμα είναι απο τα Tiger και μου άρεσε πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Φανταστικα,έγιναν τα φαναράκια σου,Ρενα μου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλεια τα φαναράκια! Αλλά να σου πω την αλήθεια, θα μου άρεσαν και τον χειμώνα, κρεμασμένα κοντά στο τζάκι ας πούμε. Παντού δίνουν μια πινελιά θαλπωρής και ρομαντισμού. Πολλά φιλιά 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ιδέα.
      Θα τα μεταφέρω μόλις φύγουμε από το κάμπιγκ και θα τα πάω στο χωριό.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Ω Ρένα μου!Έχεις πολλή υπομονή για να το φτιάξεις όλο αυτό!φανταστικό πλέξιμο και είναι ότι πρέπει που το έφτιαξες πάνω σε βαζάκι για να κρέμεται!Καλό καλοκαίρι και να περάσετε πολύ όμορφα για ακόμα μια χρονιά στο κάμπινγκ!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. I gotta bookmark this website it seems extremely helpful very useful. Thanks for sharing.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λατρεύω τα καλοκαιρινά φαναράκια κι εσύ Ρένα μου, μεγαλούργησες!!
    Πόσο όμορφα είναι, δεν χορταίνω να τα κοιτάζω και φαντάζομαι την υπέροχη ατμόσφαιρα που θα δίνουν το βράδυ! Πολύ όμορφη ιδέα και καταπληκτική δουλειά! Συγχαρητήρια!
    Ευχαριστώ θερμά και για την αναφορά!
    Καλή σου εβδομάδα, φιλιά πολλά!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πολυ ωραια ιδεα!!! Θα το δοκιμασω κι εγω στο χωριο!! Εχουμε πολλά ΄δεντρα και αρκετα βαζα!! Θα γεμισω ολο τον κηπο με φαναρακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kαλα πως μου ξεφτγε αυτη η τοσοσ καλοκαιρινη αναρτηση Ρενα μου; να μου πεις δεν ειχα χρονο να βολταρω αλλα ευτυχως οι αναρτησεις βειναι εδώ και οποτε δεν τις χανουμε...
    Τα φαναρακια με το μακραμε.. ειναι εντυπωσιακα.. μηπως ηρθε ο καιρός να το μαθω και αυτό; μου αρεσει πολύ το αποτελεσμα φιλεναδα..απο τον αλλο μηνα που θα παμε εξω Ρένα μου θα προσπαθησω ..να μαθω...γιατι τωρα εχω πολύ δουλιτσα...χα.χα..την αγαπη μου φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...