Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019

ΤΣΑΝΤΑ ΤΖΙΝ

Ότι θα έρχονταν η στιγμή να φοράμε μπαλωμένα ρούχα κι αξεσουάρ και να καμαρώνουμε κιόλας, ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα πριν από λίγα χρόνια.

Οι Ιάπωνες όμως, δουλεύοντας αυτή την τεχνική εδώ κι αιώνες, την εξέλιξαν και τώρα πλέον είναι μουσειακά κομμάτια τα  μπαλωμένα ρούχα τους.

Εδώ, σ αυτή την ανάρτηση μου, θα βρείτε πληροφορίες για τις τεχνικές BORO και SASHIKO




Πήρα κι εγώ πάλι μερικά τζιν κι αφού τα έκοψα σε άνισα κομμάτια, τα συναρμολόγισα διαφορετικά, βάζοντας το ένα πάνω στο άλλο και τα έραψα πρώτα στη μηχανή για σταθερότητα και μετά στο χέρι με μεγάλες βελονιές.



Θέλει πολύ υπομονή και χρόνο, αλλά αξίζει τον κόπο!!
Με αυτό τον τρόπο αξιοποιούμε και τα πιο μικρά κομματάκια κι ό, τι άλλο έχουμε και θέλουμε να στολίσουμε την τσάντα μας.


Τα χερούλια είναι τα ζωνάρια από δυο παντελόνια.
Βλέπετε από τη μια μεριά την κουμπότρυπα κι από την άλλη το κουμπί.
Λίγη δαντελίτσα στολίζει την εξωτερική τσέπη.


Από μέσα η φόδρα έχει δυο τσέπες. Μια με φερμουάρ και μια χωρίς.



Μη διστάζετε να δοκιμάσετε, ακόμη κι αν δεν ξέρετε να ράβετε καλά.
Όσο πιο πολλές βελονιές κάνετε τόσο το καλύτερο.
Στο pinterest θα βρείτε πολλά σχέδια.

Έτσι μας δίνετε η δυνατότητα να φτιάξουμε τσάντες στα μεγέθη που μας βολεύουν και να βάλουμε κι όσες τσεπούλες χρειάζεται για να βρίσκουμε εύκολα τα μικροαντικείμενα που κουβαλάμε μαζί μας.

Μη μου πείτε ότι δεν ψάχνετε τα κλειδιά σας ή το πορτοφόλι σας;
Εγώ τα ψάχνω μονίμως. Λέω στην επόμενη να βάλω ακόμα περισσότερες τσέπες.

Εδώ κι εδώ θα δείτε κι άλλες τσάντες με παλιά τζιν.



Το μοντέλο μας δείχνει το μέγεθος της τσάντας.



35 σχόλια:

  1. Απίθανη και εντυπωσιακή η τσάντα σου Ρένα μου !!!
    Ότι καλύτερο για το Καλοκαίρι το τζιν σε τσάντα, εύχρηστη και ευκολοφόρετη με όλα. Είναι σίγουρο ότι θα την ευχαριστηθείς και αξιοποίησες τέλεια και τα παλιά τζιν !!!!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έχουν βολέψει αφάνταστα αυτές οι τσάντες Ράνια μου, όταν δεν τις παίρνουν τα κορίτσια μου 😂😂😂😂
      Χαίρομαι που τους αρέσουν φυσικά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Ρένα μου, η νέο σου τσάντα είναι υπέροχη! Πω πω, τη λατρεύω! Αυτό θα πει χρυσοχέρα! Λατρεύω τον τρόπο που συνδύασες τα τζιν κομμάτια και τη λευκή δαντέλα στην τσέπη. Τα ζωνάρια για χερούλια είναι πανέξυπνη ιδέα. Μπράβο σου, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε μια βγαίνει διαφορετική Μαρία μου κι ανάλογα με τα κομμάτια που έχω.
      Οι δαντέλες ξέρεις ότι μου αρέσουν και δεν γινόταν να τις παραλείψω.
      Τα ζωνάρια είχαν το ιδανικό μήκος για χερούλια και δεν έμειναν παραπονεμένα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. χρυσοχερα!!!!!!!!!!!!!!!!υπεροχχχχηηηηηηη....καλημερααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ιδιαίτερη και αυτή η τσάντα σου Ρένα μου!!!!
    Φιλιά και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπονται κι άλλες Μαρία Άννα μου.
      Με έπιασε μανία μήπως και περισσέψει και για μένα καμία.
      😂😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Όταν διάβασα, "πήρα μερικά παλιά τζιν"... και στη συνέχεια είδαμε μια υπέροχη καλοκαιρινή τσάντα, τι να πούμε εμείς που έχουμε ένα λατρεμένο τζιν τα τελευταία χρόνια που με τίποτα δεν θα θυσιάζαμε; χαχαχα! Ρένα μου, φυσικά και μπράβο για το αποτέλεσμα!
    ΑΦιλάκια μετά μπουμπουνητών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι καλά και οι φίλες που δεν ξέρουν να ράψουν κι ό,τι τους είναι περιττό μου το φέρνουν.
      Τόσα παντελόνια πού να τα βρω κι εγώ Στεφανία μου;
      Ελπίζω αυτό το ΣΚ να μην ακούσουμε άλλα μπουμπουνητά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Πολύ μοδάτη κι άνετη. Μπράβο σου Ρένα μου! Άλλο ένα θεσπέσιο αποτέλεσμα από τα χεράκια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τίποτα δεν πάει χαμένο! Όλα τα υλικά μπορεί να αλλαχτούν, να προσαρμοστούν και να αποκτήσουν μια νέα υφή και χρησιμότητα. Πολύ όμορφη η τσάντα Ρένα μου.
    Τα χρυσά σου χέρια και οι εμπνεύσεις σου μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες φίλε Γιάννη.
      Όλα τα υλικά προσαρμόζονται στις ανάγκες μας.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Καλό καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  8. Χαρα στο κουραγιο σου και στην υπομονη σου.το αποτελεσμα σε δικαιωσε.πολυ ομορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζεται όντως μεγάλη υπομονή Λίτσα μου.
      Μέρες πολλές για να γίνουν όλες αυτές οι βρλονιές, αλλά αξίζει τον κόπο.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. η ανακύκλωση που κάμνεις πρώτα πρώτα είναι πολλά καλό
    και ύστερα πολλά όμορφη η τσέντα , ειδικά με τη δαντέλα που μου αρέσουν πολλά οι δαντέλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου.
      Αν κάνουμε όλοι ανακύκλωση θα έχουμε πολλά οφέλη.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Σούπερ! Και ειδικά για το καλοκαίρι, το τζιν έτσι κι αλλιώς πάει με όλα! Καλό ξημέρωμα χρυσοχέρα κοπελιά🌺🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο το χρόνο φοριούνται Πέτρα μου.
      Και πάνε με όλα.
      Καλό καλοκαίρι ταξιδιάρα κοπελιά 😁😁
      Ο καθείς εφ' ώ ετάχθει.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Καλά στις τσαντες και προπαντως στις τζιν εισαι σπεσιαλιστας Ρενα μου ποσο θαυμαζω την υπομονη σου και την τεχνικη σου να τα λεμε αυτα...και η ανακυκλωση στο μεγαλειο της.. !!! το αποτελεσμα ειναι σουπερ χρυσοχερα φιλεναδα..!!! την αγαπη μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πάρει ειδικότητα Ρούλα μου 😁😁😁😁
      Υπομονή έχω πολύ ευτυχώς, αλλιώς δεν γίνεται.
      Να είστε όλοι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Aπό τεχνικές Ρένα μου, εγώ κατέχω μόνο την DENBORO (έχω πάρει μάστερ) και AISIXTIR (διδακτορικό).
    Η τσάντα που έφτιαξες κομμάτι-κομμάτι, είναι καταπληκτική και πολύ πρακτική. Σίγουρα θα σου πήρε χρόνο και υπομονή, αλλά νομίζω πως έχεις κατακτήσει το ανώτερο level και όλα αυτά για σένα, είναι πλέον εφικτά. Μπράβο σου, με γεια σου, να την χαρείς και καλές νέες δημιουργίες ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά είναι κι αυτά τα διπλώματα Μαράκι μου 😂😂😂😂😂
      Ευτυχώς που έχω υπομονή γιατί τόσες ώρες που είμαι στο σπίτι με τις μικρές, δεν ξέρω τί θα έκανα αν δεν είχα.
      Ψάχνω πάντα για καινούργιες ιδέες μήπως κι ανεβάσω κι σλλοτο level 😂😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτική ιδέα!
    Όταν η "ανακύκλωση" παράγει και ομορφιά εκτός από χρησιμότητα.
    Σ'ευχαριστούμε Ρένα μου
    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι κρίμα να μην αξιοποιούμε την πρώτη ύλη και να καταλήγει στα σκουπίδια.
    Κι εγώ ευχαριστώ πολύ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. φοβερηηηηηηηη βλεπω ουτε το πατσγουρκ πηγε χαμενο... απιθανη αψογη δουλεια οπως παντα προσεγμενη κ με φοδρα κ φερμουαρ κ παραγγελια στα μετρα σου τι αλλο να θελει κανεις....!!!!λιγο χρονο μονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα βοηθάνε και η μια τεχνική συμπληρώνει την άλλη, Σοφία μου.
      Μπορεί να είναι ραμμένη με κομμάτια, τη φοδρα της κσι τα φερμουάρ της τα θέλει.
      Ο χρόνος είναι πολύτιμος γθα όλους.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Ε.....τι να πω η ανακύκλωση στα καλύτερά της !!! Είσαι παράδειγμα προς μίμηση, αλλά δεν είναι και εύκολο.....έχεις εμπειρία, καλό γούστο και κυρίως μεράκι με ότι καταπιάνεσαι ....τι να πω τώρα εγώ ότι θα προσπαθήσω ;;; Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απο κάπου αρχίζουμε πάντα.
    Αν ξέρεις να πιάνεις βελόνα και κλωστή κι εσύ ξέρεις, τα άλλα έρχονται μόνα τους, Κλαύδια μου.
    Το ένα κομματάκι επάνω στο άλλο μέχρι να μας αρέσει το αποτέλεσμα.
    Σίγουρα απαιτεί πολύ χρόνο και πού να τον βρούμε;
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραία η τσάντα σου Ρένα μου ! Πολύ μου αρέσει αυτή η τεχνική! έχεις κάνει υπέροχους συνδυασμούς!!!! μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαίρομαι πολύ Μεταξία μου που σου άρεσε.
    Ξεκινάς χωρίς να ξέρεις πού θα καταλήξεις.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...