Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

ΘΗΚΗ ΓΙΑ ΡΑΠΤΙΚΑ!!!! PINCUSHIONS!!!!!!!

Η πρώτη κατασκευή για το 2020, είναι μια βελονοκαρφιτσοθήκη ή θήκη για είδη ραπτικής πρώτης ανάγκης.
Δεν είναι όμως μια όποια όποια θήκη, έγινε μετατρέποντας ένα παιδικό παιχνίδι και συγκεκριμένα μια κανάτα για καφέ φίλτρου.



Ας δούμε για ποιο λόγο έγινε αυτή η μετατροπή.
Το θέμα των  Creative Bloggers για τον μήνα Ιανουάριο είναι, παιχνίδια στη διακόσμηση!


Δεν έτυχε άλλη φορά να αλλάξω τη χρήση παιχνιδιού, παράξενο για μένα να μου έχουν ξεφύγει μέχρι τώρα, οπότε άρχισα να σκαλίζω τα παιχνίδια των κοριτσιών μας για να βρω τί θα δανειστώ!! 
Αυτά που υπάρχουν σε πληθώρα, είναι κούκλες καλές και χαλασμένες.
Δεν μου έδωσαν όμως καμία έμπνευση!!!!!!

Μια ματιά στα κουζινικά τους με έκανε να ξεχωρίσω μια καφετιέρα που της έλειπε το καπάκι.
Την κοίταξα από δω, την κοίταξα από κει κι αποφάσισα το μέλλον της.
Από τώρα και στο εξής θα γινόταν μιας πρώτης τάξεως βελονοκαρφιτσοθήκη!!!!!

Πάμε να δούμε πώς έγινε η μετατροπή και τί άλλο χρειάστηκα;
ΥΛΙΚΑ
. το παιχνίδι κανάτα
. ένα πιατάκι παιχνίδι
. μερικά κομματάκια τσόχα
. λίγο μεταξοβάμβακα
. κλωστή 
.  βελόνα
. ψαλίδι
. ζεστή σιλικόνη




Έκοψα τον μεταξοβάμβακα στο μέγεθος από το πιατάκι κι ένα κομματάκι τσόχα λίγο μεγαλύτερο.
Με μια βελόνα πέρασα γύρω γύρω μια πατητή βελονιά , έβαλα μέσα τον μεταξοβάμβακα και σούρωσα τραβώντας την κλωστή.



Πριν κλείσει το άνοιγμα, έβαλα μέσα και το πιατάκι.
Στερέωσα την κλωστή


και με τη βοήθεια της ζεστής σιλικόνης, σταθεροποίησα την τσόχα στο πιατάκι.


Η επάνω μεριά!


Μια λωρίδα τσόχα από άλλο χρώμα κάλυψε τη σούρα!!



Ένα μεγαλύτερο κομμάτι τσόχα κι αυτό σε άλλο χρώμα, δουλεύτηκε με τον ίδιο τρόπο, χωρίς να βάλω μέσα όμως πιατάκι.


'Έγινε σαν μικρή κολοκύθα.


Με τη ζεστή σιλικόνη, κόλλησα τα δυο μαζί κι έγινε τα καπάκι της κανάτας.
Με κομματάκια τσόχας , διακόσμησα την εξωτερική μεριά.
Εδώ να πω ότι ήμουν πολύ τυχερή που είχα τσόχα σε χρώματα που ταίριαζαν με την καφετιέρα.



Ετοίμασα αυτά που ήθελα να βάλω μέσα, βελόνες, παραμάνες, κλωστές, δαχτυλήθρα.


Είδη πρώτης ραπτικής ανάγκης.


Τις καρφίτσες τις κάρφωσα στο μέσα μέρος από το καπάκι.




Λίγη τσόχα τυλιγμένη ρολό, τελεί χρέη χερουλιού και θήκη για τη δαχτυλήθρα!



Εδώ η κανάτα κλειστή και η δαχτυλήθρα επάνω στο καπάκι.




Έγινε τόσο όμορφη, που δεν χορταίνω να τη βλέπω.



Και να τη φωτογραφίζω φυσικά!


Τα υλικά για το ράψιμο που έχω είναι πάρα πολλά και η θήκη αυτή δεν τα χωράει όλα.
Οπότε θα πάει στο χωριό για να βρίσκω εύκολα ό,τι χρειάζομαι για ένα γρήγορο ράψιμο στο χέρι!
Αν βέβαια δεν μου την πάρουν πίσω τα κορίτσια μας!!!!!


Μέχρι τότε όμως , καμαρώνει στο ράφι δίπλα σε μια άλλη θήκη, χειροποίητη κι αυτή, που μου την είχε στείλει μια διαδικτυακή φίλη, πριν χρόνια!


Τώρα πριν πετάξω τα σπασμένα παιχνίδια των κοριτσιών μας, θα τα βλέπω με άλλο μάτι.
Αυτό σας συμβουλεύω να κάνετε κι εσείς.

Περάστε και από τα άλλα 11 μπλογκοσπιτάκια , για να δείτε και τις άλλες προτάσεις.
Για να μη χάσετε καμία , εδώ είναι ο κατάλογος με τις ημερομηνίες.

  • Χριστίνα από Art Decoration Crafting ………………………………….. 07/01/2020
  • Λαμπρινή από Lamprouka ……………………………………………… 08/01/2020
  • Μαρίνα από to e-periodiko mas ………………………………………… 09/01/2020
  • Ελπίδα από Two Boys & Hope ……………………………………………… 10/01/2020
  • Νικολέττα από Crafty details ………………………………………………… 11/01/2020
  • Ρένα από δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου …………………………………. 13/01/2020
  • Ελεάνα από My Home My Memories ………………………………………. 14/01/2020
  • Κικίτσα από DIY My Day ……………………………………………………. 15/01/2020
  • Σωτηρία από My Little World ……………………………………………….. 16/01/2020
  • Νίκη από Ονειροποιείο ………………………………………………………. 17/01/2020
  • Ελένη από Καρυδότσουφλο  …………………………………………………. 18/01/2020
  • Κική από Creative Moments ……………………………………………….. 20/01/2020
Και αν φτιάξετε ή έχετε ήδη φτιάξει κάτι με τα παιχνίδια των παιδιών σας, ελάτε στην ομάδα μας στο facebook, Creative Corner, να μας το δείξετε.

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!!!!


63 σχόλια:

  1. Απίθανο, μέσα στη χαρά και στο κέφι!

    καλημέρα Ρένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα μου στη σημερινή κατασκευή σου θαυμάζω την ευρηματικότητα σου. Τέλεια κατασκευή και χρήσιμη. Προβλέπω τα κορίτσια στο μέλλον να αναζητούν τα χαμένα παιχνίδια τους ανάμεσα στις κατασκευές σου χαχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την είδαν ακόμα.
      Πιστεύω ότι θα τξν πάρουν 🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη Ρένα μου!! Και τόσο πρωτότυπη!! Καταπληκτική δουλειά και το αποτέλεσμα, κόσμημα!! Μπράβο!!
    Πολλά φιλιά!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου.
      Καλοβλεπω κι άλλα 🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Ρένα με την ιδέα σου!! Πολύ μου αρέσει που είναι διαφανής και μόλις με μια ματιά εντοπίζεις αυτό που χρειάζεσαι. Εχω φτιάξει κι εγώ κάτι ανάλογο με πλαστικό βαζάκι από μερέντα και είναι πραγματικά πολύ βολικό! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα μικροπράγματα, μας βοηθάνε κι ομορφαίνουν την ζωή μας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. What a wonderful idea, love your teapot with the new look, so useful! now you have me wondering what toys that my daughter doesn't play with anymore could be useful!
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με εμπνευση ξεκινησε το 2020!
    μπραβο σου!!
    καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ορίστε παρακαλώ η κανάτα! Έτοιμη, όμορφη και λειτουργική. Μπράβο βρε Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις κορίτσια, τέτοια παιχνίδια βρίσκεις.
      Αν έχεις αγόρια, άλλα πράγματα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία και χρήσιμη !!!
    Η πρώτη της χρονιάς δημιουργία ...άντε καλή συνέχεια !!!
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μας που ραβουμε Ράνια μου είναι πολύ χρήσιμη.
      Καλή συνέχεια και σε σένα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Αν μπορούσες να με δεις θα με έβλεπες με το στόμα ορθάνοικτο!!
    Μπράβο σου χρυσοχέρα μου. Απίθανο ποδαρικό στις δημιουργίες έκανες
    Και τι ιδέα!!!Κυρία μου έχετε τον θαυμασμό μου!!!!!!
    Να σαι καλά!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣🤣🤣🤣 αν μπορούσες να με δεις, θα έβλεπες ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
      Η πρόταση των #creative_bloggers #creativebloggersgr με έβαλε στην πρίζα 🤣🤣🤣🤣
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. What a wonderful idea Rena! This teapot-pincushion is lovely and the colors are perfect. I love your new sewing set for future projects in this year. Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να εκμεταλλευτούμε τα παλιά παιχνίδια των παιδιών!!! Αυτή κι αν είναι ιδέα!!!
    Δεν μιλώ για το αποτέλεσμα. Είναι φανταστικό και πολύ χρήσιμο για το εξοχικό, για μια στιγμή που θα τα χρειαστείς!!!
    Καλά ξέρεις που θα με βρεις τις επόμενες μέρες. Θα κάνω βουτιά στην κούτα με τα παιχνίδια!!!😊😊😊 Αχ ωραία θα περάσουμε!!! Ευχαριστώ φιλενάδα!! Σε φιλώ πολύ πολύ!!!❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη ξεχάσεις να επισκεφθείς και τα άλλα μπλογκοσπιτακια Νανά μου.
      Θα βρεις πολλές ιδέες.
      Κι εγώ συνεχίζω το ψάξιμο 🤣🤣🤣🤣

      Διαγραφή
  12. Πολύ ομορφη και πρακτική αυτη η μεταμόρφωση!! Μπραβο Ρένα μου!!
    Φανταζομαι ότι μόλις το δουν ετσι ανανεωμένο θα το θέλουν πίσω το παιχνίδι τους... όπως και να' χει θα το χαρείτε!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι σίγουρη γι'αυτό Νίκη μου.
      Δεν το είδαν ακόμα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. "Για ώρα ανάγκης γράφεις" και αναρωτιέμαι ποιος μπορεί να χαλάσει αυτό το μικρό και χρήσιμο κομψοτέχνημα για να πάρει κάτι από μέσα ή από πάνω;
    Πάλι μπράβο Ρένα μου και καλές εμπνεύσεις και πολλά τρυφερά ΑΦιλάκια σου/σας στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Στεφανία μου και πρώτη εγώ δεν θα θέλω να το χαλάσω.
      Αν χρειαστεί όμως να μπαλωσω κάτι, θα κάνω πέτρα την καρδιά μου και θα πάρω κλωστή και βελόνα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Χα! Χα! Οτι θα βούταγες και την κανάτα...είσαι άπιαστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είδες γιαγιά να σου πετύχει Γεωργία μου;
    Θα πάρω κι άλλα σιγά σιγά 🤣🤣🤣🤣
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρενακι μου καλημερα!!Χρονια πολλά καλή δημιουργική χρονιά με υγεία!!Πάντα δημιουργική και ευρηματικότατη!!!Χαθηκα το ξερω ενας χρονος περασε δύσκολος για μένα όμως θα επανέλθω!!
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Δέσποινα μου.
      Λείπεις από την παρέα μας.
      Ελπίζω να επανέλθεις.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Θυμάσαι την ανάρτηση με τα χαρτομάντηλα και τα κλάμματα που έριξες με τα ταπεράκια; Ε, τώρα ήταν η σειρά μου. Κλαίω και γελάω με την ευρηματικότητά σου! Δηλαδή εσύ έχεις ανακαλύψει το τέλειο αντικαταθλιπτικό φάρμακο. Φαντασία και δημιουργία.
    Είσαι απίθανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχνιέται αυτή η ανάρτηση σου Μαράκι μου;
      Έκλαιγα και σαν κόρη και σαν μάνα.
      Εσύ γιατί να κλαις όμως;
      Μήπως για τα κορίτσια που τους τσούρνεψα την κανάτα τους;
      Αν είναι γι'αυτό θα τους πάρω καινούργια, καλέ 🤣🤣
      Καλό φάρμακο όμως, έτσι;
      Ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια κι αγκαλίτσα.

      Διαγραφή
  18. Ρένα μου πολλά μπράβο για την ιδέα σου!Το πόσα κουζινικά έχουν περάσει από το σπίτι μας το φαντάζεσαι!!!Τώρα που ασχολούμαι με την ραπτομηχανή και θα ήθελα να έχω κάτι σαν το δικό σου δεν μπορώ να το φτιάξω!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Από κουζινικά άλλο τίποτα Λαμπρινή μου.
    Τώρα όμως που ήθελα να κάνω αυτή τη βελονοκαρφιτσοθήκη, δεν έβρισκα το τσαγερό που έψαχνα.
    Τώρα ψάχνω να βρω ζωάκια για να φτιάξω αυτά που κάνατε κι εσείς.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καταπληκτική ιδέα είχες Ρένα μου μ'αυτην την παιδική τσαγιέρα!!!!
    Έγινε υπέροχη εκτός του ότι μπορεί και να σου χρειαστεί κάποια μέρα!
    Θα περάσω να δώ και τις άλλες δημιουργίες με παιχνίδια!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα θα την χρησιμοποιήσω στο χωριό που έχω λίγα είδη ραπτικής πρώτης ανάγκης.
      Εσύ κοίτα να μαζεύεις από τώρα τα παιχνίδια της εγγονής σου.
      Να πας να δεις και τις άλλες οπωσδήποτε.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Από ένα απλό παιχνίδι βγαίνει το πιο χρησιμο πράγμα στο σπίτι!!
    Ρένα μου, είσαι απίθανη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα είδες τελικά Ελένη μου, τίποτα δεν πάει χαμένο.
      Η ιδέα για τα παιχνίδια ήταν πολύ καλή.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Ρένα μου πόσο όμορφη και πρακτική ιδέα είναι αυτή! Μου άναψες φωτιές! Αχ και να δεις τι έχει να γίνει με κουζινικά στο σπίτι μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τη λάτρεψα Σωτηρία μου.
      Περιμένω να δω τί θα κάνεις.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Xα..χα..χα.. καλά δεν υπάρχεις λέμε Ρένα μου..άκου βελονοθήκη η τσαγιέρα;αλλά γιατί να απορούμε άραγε;το μυαλό σου γεννάει ιδέες φιλεναδα..και τις κάνεις δημιουργίες.. χα..χα.😊 με βάζεις σε πειρασμό λέμε..να περνάς όμορφα παιζοντας με κουζινικά..χα..χ.α🤣 φιλιααααα!!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σε ηλικία που παίζει με κουζινικά 🤣🤣🤣🤣
      Αφού αυτή ήταν η πρόταση, έπρεπε κάτι να βρω κι εγώ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Χαχχαχχαχα μόνο εσύ θα μπορούσες να σκαρφιστείς κα΄τι τέτοιο! Εξαιρετικό αποτέλεσμα Ρένα μου, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τί να κάνω Χριστίνα μου, τα κορίτσια μόνο κουζινικά έχουν.
    Ψάχνω ζωάκια τώρα 🤣🤣🤣🤣
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έλα ρε συ Ρενάκι μου!! Τι φοβερό που έγινε;;; Απίστευτη έμπνευση όπως πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τοοοοοσα κουζινικά που κυκλοφορούν στο σπίτι, έπρεπε κάτι να αξιοποιήσω κι εγώ 🤣🤣.
      Θα το δεις σε λίγο καιρό κι εσύ με τη δικιά σου Ιωάννα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά σε όλους σας.

      Διαγραφή
  27. Hola Rena ! Me ha encantado esa jarra reciclada para las cosas de costura, se ve divertida y alegre.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ αϊντε τιποτα δεν γλυτωσε
    χαχαχαχα ουτε η τσαγιερα......... φο βε ρηηηηηηηηηηηηη!!!
    καλη αρχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γιατί να γλυτώσει Σοφία μου;🤣🤣
    Να παραπονιέται μετά ότι δεν της έδωσα δεύτερη ευκαιρία;
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η Αλίκη στην χώρα της ανακύκλωσης..... κι εκεί που διάβαζα για ενα σκελετωμένο Λιοντάρι και λυπόμουν και αγανακτούσα...ενα λίγο χαδι του κέρσορα με οδήγησε στην εικόνα σου....χαμογελασα και με ενα κλίκ μπηκα στο σπιτάκι σου Εξυπνη η σκέψη σου με υλικά που σε αυτήν την ηλικία που παίζουμε υπάρχουν αυθονα.... Καλά για την έκτέλεση το είχες παιχνιδάκι.... χαχα μου άρεσε πολύ ... Σε φιλώ και χαιρετώ "Αλίκη στην χώρα της παιχνιδοτσαγέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσα να είμαι η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων 🤣🤣🤣🤣🤣
      Τώρα εσύ ξέρω ότι αγανακτάς που δεν την πέταξα, αλλά είμαστε σε άλλες χώρες 🤣🤣
      Για κοίτα μην ανακαλύψεις τίποτα στα παιχνίδια των κοριτσιών.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  31. Με εξέπληξες Ρένα μου!ΕΣΥ δεν ειχες δει μ αλλο μάτι τα παιχνίδια των κοριτσιών;;;απίστευτο!Το εξασκημένο μάτι σου ειμαι σίγουρη θ ανακαλύψει πολλά ακόμα που θα μεταμορφωθούν και δε θα πεταχτουν στην πρώτη εκκαθάριση της μανουλας.
    Καλά ραψίματα λοιπόν γιατί εσύ είσαι must του είδους οπότε βρήκε τη ζωή που δνε έζησε το τσαγιερό !Φιλάκια πολλά και καλή δημιουργική συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως, έτσι είναι Χαρά μου.
      Αλλά ποτέ δεν είναι αργά.
      Εδώ άρχισα να μαζεύω τις ετικέτες από τα ρούχα, που αν δεν τις χρησιμοποιήσω θα σου τις στείλω 🤣🤣🤣🤣
      Τώρα καλοβλεπω κάτι κούκλες ακεφαλες 😂😂😂😂
      Καλή συνέχεια και σε σένα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  32. Μα τι ωραία ιδέα είναι αυτή; Κι έχω μία μανία με τα κουτιά ραπτικής ως κόρη ράπτη!
    Ρένα μου, άργησα να έρθω στο μπλογκόσπιτό σου να ευχηθώ καλή χρονιά, αλλά στο λέω από καρδιάς! Με υγεία, δημιουργικότητα και αγάπη στη ζωή σου! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή χρονιά και σε σένα Λία μου.
    Σίγουρα θα έχεις πολλά από τον μπαμπά σου.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...