Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

ΑΥΓΟΥΛΟΠΑΡΑΓΩΓΗ !!!!!!!!!


Μη μου πείτε ότι δεν ετοιμάζετε αυγουλάκια για το Πάσχα!!!!
Έχουμε αρκετό χρόνο στη διάθεσή μας, φρόντισαν άλλοι γιαυτό!
Αφού απολυμάναμε κάθε γωνιά του σπιτιού μας, ακόμη κι εκεί που δεν πατάει πόδι, ας καταπιαστούμε με τις δημιουργίες μας.



Μη μας πάρει από κάτω, είναι το πρόβλημα.
Αν ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ, θα περάσει κι αυτό.
Προσοχή στις εξόδους μας.
Έχουμε το χάρισμα εμείς να ασχολούμαστε με χίλια δυο πράγματα, ας το κάνουμε λοιπόν.



Ανοίξτε τα κουτιά σας, τα ντουλάπια, τα μπαούλα, όλο και κάτι θα βρείτε να ετοιμάστε  για το Πάσχα.
Όπου νάναι έρχεται.
Κι αν κάνουμε από το σπίτι  Ανάσταση κι αν ακούσουμε το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ από την τηλεόραση, τί πειράζει;
Δεν θα είμαστε λιγότερο Χριστιανοί.

Κι αν ψήσουμε το κατσικάκι στο φούρνο κι όχι στη σούβλα, τί πειράζει;
Θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες για να κάνουμε τα πατροπαράδοτα έθιμα μας.
Το ζήτημα είναι να παραμείνουμε ΥΓΙΕΙΣ!!!!!




Θα περάσει κι αυτό.
Οι σύγχρονοι πόλεμοι, έτσι γίνονται.
Από την τηλεόραση, με κουμπάκια.


Μη νομίζεται ότι είμαι ψύχραιμη και αμπελοφιλισοφώ.
ΦΟΒΑΜΑΙ , ναι φοβάμαι.
Όχι τόσο για μας , όσο για τα παιδιά και τα εγγόνια μας.


Δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί δεν κάνει να βγουν έξω να χαρούν τον ήλιο και τα παιχνίδια τους.
Γιατί δεν κάνει να πάνε στον παππού και στη γιαγιά.



Βέβαια, αν πετούσαν από πάνω μας αεροπλάνα και βομβάρδιζαν, αν έπρεπε να τα πάρουμε αγκαλιά και να μπούμε σε μια βάρκα, θα το καταλαβαίναμε όλοι.
Παρηγοριέμαι ότι είμαστε σε καλύτερη θέση από άλλους.
Κάνουμε υπομονή, ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ κι έχει ο Θεός.


Σε μια ανάρτηση για το Πάσχα, δεν ταιριάζουν τέτοιες σκέψεις, γιαυτό σταματώ εδώ.

Άνοιξα  τα κουτιά μου και ξεκίνησα.



Βρήκα αυγά από φελιζόλ και κομματάκια από υφάσματα.
Και διάφορα κορδόνια, φροντίζουν οι φίλες γι αυτά.

Στην αρχή τα έβαλα μέσα σε ένα πανεράκι, θα σας το δείξω πιο κάτω, αλλά μετά σκέφτηκα να τα κρεμάσω, γιατί ήταν μεγάλα γι αυτό το καλαθάκι.


Να τα κρεμάσω αλλά πού;
Λέτε να έχω κάπου ένα γιαλόξυλο;
Ας ψάξω, νομίζω έχω φυλάξει ένα.
Δεν το πίστευα, αλλά βρήκα.


Με διάφορες κλωστές και μικρές παραμάνες, έστησα το μόμπιλε.


Τέτοια αυγά έκανα και πέρισυ.

Εδώ θα δείτε πώς γίνονται και πολλά άλλα σχέδια.


Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα κοπίδι για να χαράξουμε το φελιζόλ.


Και μετά προσεκτικά, σπρώχνουμε το ύφασμα στις εγκοπές.


Οι κορδέλες και η κόλλα, καλύπτουν τις ενώσεις.
Και κουμπιά και χάντρες και να το αποτέλεσμα.


Ευκαιρία να αξιοποιήσουμε ό,τι απομεινάρια έχουμε.


Να και το καλαθάκι που σας έλεγα.
Το έκανα με τις οδηγίες της Μάνιας .
Εδώ είναι το καινούργιο κανάλι της στο Youtube και  θα βρείτε τις οδηγίες της για το καλαθάκι και για άλλα Πασχαλινά.





Μπορεί να είναι μικρό γιατί αυτά τα αυγά είναι μεγάλα, αλλά μέχρι να κάνω πιο μικρά θα το χρησιμοποιήσω για το πλεκτό μου.


Τί άλλο έκανα;
Α ναι!
Μάσκες!
Τί έτσι θα έμενα, χωρίς μάσκα;
Βέβαια έξω δεν βγαίνω, αλλά ας έχω καβάντζα μερικές


Η σιωπή των αμνών 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Αν δεν πάμε από κορονοιό θα πάμε από ασφυξία 😂😂
Το βλέμμα πολύ απλανές βρε παιδιά!!!!!
Να το προσέξω την επόμενη φορά!!!!

Και μια που το δρομολόγιο μας είναι δωμάτιο, κουζίνα, σαλόνι, κουζίνα και τούμπαλιν, ας κάνουμε και το ψωμάκι γάστρας που μιλάνε όλοι γι αυτό .


Τη συνταγή θα τη βρείτε στο YouTube.

Γίνεται πολύ εύκολα και γρήγορα.
Στην επόμενη φωτογραφία δεν θα χωράω στο πλάνο!!!!!!

Αυτά για τώρα, πάω μια βόλτα!!!
Στο σαλόνι, από την περιφερειακή οδό , το μπαλκόνι, για να παρακάμψω την κουζίνα!!!!!


Υ.Γ.
Θέλω να σας ευχαριστήσω για τις ευχές που αφήσατε στην προηγούμενη ανάρτηση, για τα γενέθλια της εγγονούλας μου της Ευγενούλας.

Δεν είχα χρόνο να απαντήσω σε κάθε έναν ξεχωριστά, προτίμησα να κάνω επισκέψεις στα δικά σας μπλογκοσπιτακια.

                                                       ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ

                                        ΜΈΝΟΥΜΕ ΣΠΊΤΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΈΧΟΥΜΕ!!!!

37 σχόλια:

  1. Ρένα μου, έριξα πολύ γέλιο. Να είσαι καλά, φίλη μου και να προσέχεις μη μου πάθεις ασφυξία! Να προσέχεις και τον περιφερειακό μην κολλήσεις στην κίνηση! Χα, χα. Υπέροχες οι μάσκες σου, αγαπημένα τα αυγουλάκια, εκπληκτικό το καλαθάκι (πάω τώρα στη Μάνια να δω οδηγίες), αλλά αυτό το ψωμί μυρίζει μέχρι την Αθήνα! Λοιπόν την επόμενη φορά που θα έρθω στα μέρη σου θέλω ψωμάκι!!!! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμπλεξα στην κίνηση Μαράκι μου 🤣🤣🤣
      Μόνο ψωμάκι; Έλα εσύ, να λήξει αυτή η κατάρα κι ό,τι θέλεις.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

      Διαγραφή
  2. Τα αυγα πολυ ελεγκανς Ρενα μου.και προσοχη στον περιφερειακο.Αυτη την ωρα παρουσιαζει αυξημενη κινηση.καποια διασταυρωθηκε με το συζυγο που βγηκε εξω για τσιγαρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό είναι ότι θα αξιοποιηθούν οι γείτονες.
      Έτσι λένε τα νέα μέτρα.
      Ούτε στο μπαλκόνι μετά τις 9 το βράδυ. Θα μας βλέπουν και θα μας δείχνουν με το δάχτυλο, όπως στην κατοχή.
      Αφού θα φοράνε όλοι μάσκα, άνετα θα προσδίδουν 🤣🤣
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα αυγουλακια μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

      Διαγραφή
  3. Κάνεις κι εσύ αυτό το δρομολόγιο για να παρακάμψεις τη κουζίνα ε; Μωρέ δεν θα χωράμε μετά δε λες τπτ.
    Αλλά τα αβγουλάκια σου υπέροχα.
    Δημιουργείτε γιατί χανόμαστε!!
    Η μάσκα μια χαρά και θέλω κι εγώ να φτιάξω έτσι για να πω ότι έφτιαξα αλλά πού να τη γαζώσω;
    Τα φιλιά μου και να προσέχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα
      Μπορείς να την κολλήσεις με το σίδερο,βάζοντας ενδιάμεσα στην πτυχή που θες να ράψεις "αράχνη"

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ!!!! Γι αυτό είναι οι φιλενάδες!!!!

      Διαγραφή
  4. Και στο χέρι μπορεί να γίνει Άννα μου.
    Δεν είναι πολύ δουλειά, εύκολα γίνεται.
    Με κάτι πρέπει να ασχοληθούμε, γιατί αλλιώς δεν μας βλέπω καλά.
    Τα αυγουλακια ειναι πολύ πιο όμορφα από κοντά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα χρυσοχερα μου!!!!υπεροχα ολα!!!καλη δυναμη ...καλη συνεχεια!!!με υγεια για ολους!!
    χαρηκα που σε ειδα....
    την Αγαπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτά ξεχνιέμαι. Φτάνει που βλέπει ένας τις ειδήσεις 😁😁
      Η τρομολαγνεία με αναστατώνει,
      Κι εγώ χάρηκα Ίριδα μου.
      Μας λείπουν οι δημιουργίες σου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

      Διαγραφή
  6. Θαυμάζω το κουράγιο σου!Τόσα πράγματα και ...Πασχαλινά!!!!Μπράβο
    Εγω ουτε θέλω να σκέφτομαι οτι έρχεται Πάσχα.Εκτός απο τα λουλούδια του κήπου μου τίποτ άλλο δε μου το θυμίζει.Θέλω νάρθει ,να περάσει και να ξεχαστεί. Οχι δνε είμαστε λιγότερο χριστιανοί αν την βγάλουμε στο σπίτι,απλά εγω ενα χρονο ολόκληρο αυτές τις μέρες περιμένω κι αυτές τις μέρες βιώνω μέχρι το μεδούλι,παιδιόθεν κι αυτό θα μου λείψει τόόόσο πολύ φέτος!Αλλά ας είμαστε καλά εμείς και τα παιδιά μας(μικρά,μεγάλα) και έχει ο Θεός του χρονου.
    Τα αυγά σου ειναι και τα δικά μου αγαπημένα,χρόνια τώρα,το καλαθάκι κι αυτό ομορφο και πολύ χρήσιμο για οτιδήποτε,όσο για το ψωμί τόχνιανα πριν τωρα το φτιάχνω μετά μανίας,γιατί πού ν απολύμαινα και το ψωμί του φούρνου! Οντως ειναι πανεύκολο και νοστιμο και προπάντων ξέρεις τι τρως
    Φιλιά πολλά Ρενού μου και άλλο κακό να μη μας βρεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να μη μας βρει Χαρά μου.
    Κι εγώ, όπως λες, τις περιμένω αυτές τις μέρες πώς και πώς, ιδίως στο χωριό που είναι πιο κατανυκτική η ατμόσφαιρα.
    Θα βάλω την τηλεόραση, θα χαμηλώσω και το φως και θα προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα.
    Εύχομαι να το ξεπεράσουμε όσο γίνεται πιο ανώδυνα όλοι μας.
    Ανάμεσα στα υλικά που είχα, ήταν και τα φελιζολένια αυγουλακια .Έπιαναν αρκετό χώρο στο ντουλάπι, οπότε βγήκαν για να αξιοποιηθούν. Ευελπιστούσα βα τα στείλω σε κάποιο παζάρι.
    Του χρόνου που θα είναι συλλεκτικά 🤣🤣 λόγω κορονοιού.
    Το ίδιο σκέφτηκα για το ψωμί γι'αυτό ξεκίνησα πάλι να φτιάχνω κι εγώ.
    Σε λίγο θα κάνουμε και γαργάρες με απολυμαντικό.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ πάντως Ρένα μου θα μαζέψω όλα όσα στολίδια έφτιαξα από νωρίς για λαμπάδες και θα τα κάνω..μαγειρίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κράτα τα για του χρόνου Γεωργία μου 🤣🤣🤣🤣
      Τί νοστιμιά θα έχει τέτοια μαγειρίτσα;
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

      Διαγραφή
  9. Πόσο χαίρομαι Ρένα μου, να βλέπω τις δημιουργίες σου και ειδικά τις Πασχαλινές!
    Τώρα, δεν περνάνε μεν από πάνω μας, βομβαρδιστικά αεροπλάνα γιατί την "δουλειά" την έχει αναλάβει η TV! Φυσικά η ποσότητα πληροφόρησης είναι στο χέρι του καθενός και τυχεροί όσοι μπορούν αυτές τις άχαρες μέρες να δημιουργούν και να μη παρασύρονται απ΄την πανδημία του φόβου!

    ΑΦιλάκια ανοιξιάτικα χαμογελαστά και καλό μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθούνε να βλέπουμε τόσο όσο για να ξέρουμε πού βρισκόμαστε, Στεφανία μου.
      Το καταφύγιο μου είναι οι δημιουργίες μου.
      Ελπίζω να την παλέψουμε.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

      Διαγραφή
  10. Ρενα πολυ ομορφα καθενα με την προσωπικοτητα του....
    ααααχ και βεβαια πρεπει ν αρχισουμε να κανουμε κατι πασχαλινο για το χατηρι των παιδιων τουλαχιστον για να βρουμε μια δικαιολογια να δρασουμε κ να φυγουμε απ τις ειδησεις.... ναι πρεπει να μπουμε στο mood που λενε κ τα κοριτσια μου ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΕΙ Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΚΛΑΨΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ κ οχι ο ιος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απάντηση στο σχόλιό σου, πήγε κάτω από της Ευγενίας. Δεν ξέρω πώς και γιατί.

      Διαγραφή
  11. Γεια σου Ρένα ασίγαστη, που δεν το βάζεις ποτέ κάτω, που δίνεις και σε μας λίγη απ' την ενέργειά σου για να κάνουμε το κάτι τις κι εμείς! Μας τα 'παν τα μαντάτα, Πάσχα φέτος δεν έχει στο χωριό, μα ούτε και στην αυλή...Καλά, όχι ότι περιμέναμε να ήταν και διαφορετικά, αλλά εσύ προέβλεψες για να μας βάλεις στο κλίμα. Τα αυγά σου είναι υπέροχα στο καλαθάκι τους, η μάσκα περιποιημένη για να κρατά καλά και το ψωμάκι αχνιστό αχνιστό! Καλή σου συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας τα λένε ένα ένα Ευγενία μου, με το μαλακό μη μας πέσουν βαριά 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ια βλέπουμε παλιές φωτογραφίες ίσως κσι βίντεο με τα αρνάκια που ψησαμε και θα τρώμε αυτό του φούρνου 🤣🤣🤣🤣🤣
      Αν τελειώσει εδώ, θα είναι ευχής έργο. Μη συνεχίσουμε κσι το καλοκαίρι και σαλτσρουμε από μπαλκόνια όλοι μαζί, φοβάμαι.
      Ευτυχώς που έχω άπειρα υλικά κσι δεν σκέφτομαι μόνο το φαγητό.
      Καλή συνέχεια και σε σένα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

      Διαγραφή
  12. Το φετινό mood, είναι άστα να πάνε Σοφία μου!
    Αλλά δεν βγαίνει τίποτα με την κλάψα.
    Ίσα ίσα που πέφτει και η άμυνα του οργανισμού μας.
    Προσέχουμε για να περάσει γρήγορα κι ανώδυνα όλο αυτό.
    Άντε να δω τί θα κάνεις για τα κοριτσάκια σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαι αστέρι Ρένα μου και γεμάτη χιούμορ και αυτό είναι το καλύτερο. Τώρα τι θα κάνουν και μένα οι γυναίκες μου εδώ με τα Πασχαλινά δεν ξέρω. Δηλαδή κουλούρια και αυγά. Θα δούμε με το καλό.
    Περισσότερο μου αρέσει που απομονώνεις την κλάψα την οποία και εγώ δεν την μπορώ βρε Ρένα μου. Δίκιο που έχεις.
    Στέλνω φιλιά και τα μπράβο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να αποφορτίσουμε την κατάσταση φίλε Γιάννη.
      Ότι φοβάμαι, το δήλωσα.
      Μένω σπίτι και κάνω όσα πιο πολλά μπορώ για να μη βλέπω ειδήσεις.
      Ακούω και από το λαπ τοπ βιβλία που είναι δωρεάν και την έχω καταβρεί.
      Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνουν οι γυναίκες σου κι εσύ.
      Καλό μήνα.

      Διαγραφή
  14. Ρένα μου πολύ όμορφα τα πασχαλινά σου. Ας μην ξεχνάμε και τα έθιμά μας μέσα σε όλο αυτό τον πανικό.
    Να είσαι καλά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην εκκλησία,δεν θα πάμε, κατσικάκι δεν θα σουβλίσουμε, να μη κάνουμε κι αυγά;
      Πολύ πάει.
      Καταπολεμαμε τους φόβους μας Ελένη μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  15. Με πολύ όμορφο και δημιουργικό τρόπο εκφράζεις τα συναισθήματά σου με οποιαδήποτε μορφή τέχνης που δίνει μια επιπλέον δύναμη και αντοχή που τόσο χρειάζεται αυτές τις ώρες.
    Να χαρείτε τις δημιουργίες......με όποιο τρόπο.
    Και να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν απασχολώ τα χέρια μου, απασχολώ και το μυαλό μου Αννίτα μου.
      Χρειαζόμαστε την αντοχή, γιατί έχουμε πολύ χρόνο ακόμα μπροστά μας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  16. Η μεζούρα στο λαιμό είναι για ράψιμο ή έφτιαξες τίποτα κοσμήματα από παλιά ραφτικά; Τρέλλανε μας τώρα!...
    Εντάξει, γέλασα πολύ με τον οδικό χάρτη του σπιτιού σου. Σε χαίρομαι για το χαρακτήρα σου και ξέρω πως στο βάθος φοβάσαι όπως όλοι μας. Αλλά λίγοι έχουν τα κουράγια σου και μπράβο σου βρε αρχόντισσα!... Και ψωμάκι και μασκούλες και αυγά πασχαλινά. Όλα τα καλά. Καλό κι ευλογημένο μήνα να έχετε ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία ιδέα μου έδωσες Μαράκι μου!
    Να κάνω κολιέ τη μεζούρα μου!
    Θα το βάλω στο πρόγραμμα 🤣🤣
    ΦΟΒΑΜΑΙ; μόνο φοβάμαι;
    ΤΡΕΜΩ στην κυριολεξία!
    Απορώ με όσους το έχουν πάρει αψήφιστα και θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή όλων μας.
    Το διακωμωδώ μπας και πάρω θάρρος κι εγώ 😁😁😁😁😁
    Καλό μήνα και σε σένα με ευχές να είναι ο τελευταίος με καραντίνα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο φιλενάδα με τις ιδέες σου και με το χιούμορ σου αυτό μας σώζει στην προκειμένη περίπτωση..και τα αυγουλάκια σου..Θα προσπαθήσω να κάνω και εγώ κανένα χι..χι.. λέμε τώρα..και η μάσκα σου αχρείαστη να είναι .. και το ψωμάκι σου...μύρισε μέχρι την Κρητη..παρεμπιπτόντως θέλησα να κάνω και εγώ και έχει εξαφανιστεί η μαγιά σε φακελάκια ..απίστευτο..!!!! 😮από όλα τα σούπερ μάρκετ με το ζόρι βρήκα μια δανική και έκανα ένα..ας ξορκίσουμε τον φόβο..με ότι όπλα έχουμε και αυτα είναι το κουράγιο και η υπομονή Ρένα μου
    Να προσέχεις τις παρακάμψεις από την κουζίνα...καλό μήνα.. κορίτσι μου την αγάπη μου 💚 φιλιααα 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παλεύουμε Ρούλα μου όπως μπορούμε.
      Κι εδώ δεν έχει μαγιά. Λέω να φτιάξω προζύμι με αλεύρι και νερό. Δες στο YouTube πώς γίνεται.
      Άσε το μυαλό είναι συνέχεια στο φαγητό.
      Να προσέχετε και με το καλό να βρεθούμε να πιούμε τσικουδιές.
      Να είστε καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  19. Asi como estan los tiempos claro que no hay que olvidarnos de la pascua y de vivir y tener fe y esperanza! Me encantan tus huevos! Cuidate mucho!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Creemos y esperamos. Nos quedamos en casa y ten cuidado.
    Gracias por venir.
    Besos de Grecia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφα τα αυγουλάκια σου και η μάσκα και το καλαθάκι !!!!!
    Μεγάλη υπόθεση να έχεις ενδιαφέροντα για να περνάει πιο ανώδυνα αυτό που ζούμε....
    Κι εγώ έχω αρχίσει σιγά σιγά αυγουλάκια, σε διαλείμματα που κάνω από ένα κέντημα που τελειώνω για το συλλογικό, αλλά το παλεύω γιατί θέλουν και οι κόρες μου αυγουλάκια για στόλισμα.....έπρεπε να έχω άλλα 2 χέρια χαχα, αλλά ευτυχώς ο σύζυγος ασχολείται με κουζίνα χαχαχα......Υπομονή λοιπόν φιλενάδα να ξεπεραστεί αυτή η κατάσταση, μένουμε σπίτι, δημιουργούμε και περιμένουμε ......σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...