Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020

ΓΥΑΛΑΚΙΑ!!!!!!!


_Κάπου σε ξέρω εσένα, είπε το καφέ γυαλάκι στο πράσινο. 
_Ναι ήμασταν μαζί στην ίδια παραλία, δεν θυμάσαι; απάντησε το πράσινο γυαλάκι.
Μια κυρία μας μάζεψε και μας έβαλε σε ένα βάζο μαζί με πολλά άλλα γυαλάκια. 
_Πώς βρέθηκες στην παραλία; ρώτησε το καφέ. 
_Πού να στα λέω, απάντησε το πράσινο.  
Ήμουν σε ένα γάμο κι αφού έφαγαν και ήπιαν και χόρεψαν οι καλεσμένοι, μας  πέταξαν στα βράχια εμάς τα άδεια μπουκάλια και μας έσπασαν. 
_ Χωρίς να σκεφτούν ότι μολύνουν την θάλασσα ή ότι μπορεί κάποιος να κοπεί. 




_Εσύ θα μου πεις πώς βρέθηκες στην ίδια παραλία με μένα;
_Εγώ ήμουν σε στενάχωρο γεγονός, κάποιον αποχαιρετούσαν για πάντα, αλλά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.
Αφού έφαγαν και ήπιαν, μας πέταξαν χωρίς να σκεφτούν τις συνέπειες.


_Είμαι κι εγώ εδώ, φώναξε ένα άσπρο γυαλάκι.
_Δεν σε προσέξαμε γιατί είσαι διάφανο, είπαν και τα δυο με μια φωνή.
_Θα μας πεις κι εσύ τη δικιά σου ιστορία;




_Ναι, φυσικά θα σας πω.
Εγώ ήμουν σε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα κι όταν τελείωσε, όλοι οι οπαδοί της ομάδας που κέρδισε γλέντησαν τη νίκη τους με ποτά .
Το αποτέλεσμα το ίδιο.
Κατέληξα κι εγώ σαν σπασμένο γυαλάκι στην ίδια παραλία, αφού όλο το χειμώνα τα κύματα και η άμμος λείαναν τις κοφτερές πλευρές μου.



Αλλά και οι οπαδοί της ομάδας που έχασε έκαναν το ίδιο.


Γι αυτό είμαστε τόσα πολλά.
Δεν έχουν όμως όλες οι παραλίες γυαλάκια.
Φαίνεται ότι τα κύματα έχουν συγκεκριμένο προορισμό.


Ευτυχώς που υπάρχουν και οι κύριες που μας μαζεύουν.
Τί θα μας κάνουν δεν ξέρω, αλλά ελπίζουμε να μη κινδυνεύουμε από άλλο σπάσιμο.
Αλλά δεν θα κινδυνεύουν κι όσοι περπατάνε ξυπόλυτοι στην αμμουδιά.


Πάντως η κυρία που μας μάζεψε και μας έβαλε στο βάζο, μας έδωσε σε μια άλλη που μας κοίταζε πολλές μέρες κι όλο κάτι έλεγε πως θα μας κάνει, αλλά δεν κατάλαβα καλά.
Να σας πω φοβήθηκα γιατί γυάλιζε πολύ το μάτι της.


Κάτι για σκουλαρίκια έλεγε,


Κάτι για μενταγιόν και δαχτυλίδια.

Έβγαλε τα εργαλεία της κι αφού μας τσουρούφλισε με το  κολλητήρι της, δεν σας είπα ότι φοβήθηκα; έβλεπε ικανοποιημένη το αποτέλεσμα.


Δεν ξέρω για σας γυαλάκια μου,  αλλά εγώ όντως καμαρώνω τα καινούργια μου κοσμήματα.
Αν και στη δικιά μας παραλία, δεν βρίσκω κανένα γυαλάκι, φρόντισαν οι φίλες μου, η Αριάδνη και η Σοφία, να με προμηθεύσουν αρκετά και τις ευχαριστώ πολύ γι'αυτό.


Έπιασαν δουλειά τα κολλητήρια μετά από πολλά χρόνια στο ταμείο ανεργίας κι έφτιαξαν μενταγιόν, δαχτυλίδια και σκουλαρίκια.


Νομίζω όλο το καλοκαίρι με αυτά θα ασχοληθώ.
Μπορούν να γίνουν όμορφα πράγματα με τα γυαλάκια.
Στην αρχή σκέφτηκα να κάνω ένα πίνακα, αλλά δεν έχω άλλο άδειο τοίχο καρντιά μου, οπότε η μόνη λύση ήταν να γίνουν  κοσμήματα για να τα φοράμε.
Συνεχίστε το έργο σας φίλες μου, καθαρίστε τις αμμουδιές κι εδώ είμαι γω, πάσα προσφορά δεκτή 😘😘

Καλό καλοκαίρι και καλή σοδειά.

Υ.Γ. Μ ε την ανάρτηση αυτή, παίρνω μέρος στις ιστορίες του καλοκαιριού, που διοργανώνει η Μαρία Νικολάου στο μπλογκ της το κείμενο.

43 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ρένα
    Πρώτα πρώτα να σου πω ότι θαυμάζω το κόσμημα σου, πολύ θαλασσινό, πολύ καλοκαιρινό. Μυρίζει θάλασσα!
    Αυτή την τεχνική μου θύμησες Ρένα, το 2003 περίπου, ίσως και λίγο παλιότερα την έμαθα στην Χεν, με το καλάι και το κολητήρι, ωραία χρόνια!
    Δεν αντέχω όμως τις μυρωδιές οπότε δεν έφτιαξα πολλά πράγματα τότε. Κολιέ, καρφίτσες από το τίποτα σχεδόν.

    καλό βράδυ
    καλό σ/κ εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί έμαθα κι εγώ περίπου την ίδια εποχή.
      Πλάκα θα έχει να ήμασταν συμμαθήτριες 😂😂😂😂
      Και μένα με ενοχλούν οι μυρωδιές γι'αυτό και είχα καιρό να φτιάξω.
      Ίσως τα καταφέρω στο κάμπιγκ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Κι εμένα γυάλισε το μάτι μου με τόσες ομορφιές !!!!! Τι ωραία που είναι....γεια στα χέρια σου και να τα χαρείτε όσες τα φορέσετε !!!! Έχω κι εγώ γυαλάκια αλλά δυστυχώς ούτε ξέρω ούτε μπορώ να τα φτιάξω και γι αυτό τα βάζω σε ξύλινες κορνίζες με καθρέφτη. Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου και να τα βάλεις τα γυαλάκια, ωραία είναι.
      Τα κοσμήματα μου αρέσουν πολύ, οπότε θα αξιοποιηθούν δεόντως.
      Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Το δικό μου μάτι να δεις πως γυάλισε μόλις τα είδα. Ρένα είναι καταπληκτικά. Γεια στα χέρια σου. Περιμένουμε κι άλλες εφαρμογές. Θέλουμε λεπτομέρειες για την κατασκευή.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου.
    Να γράψω λεπτομέρειες, χρειάζονται όμως ειδικά εργαλεία.
    Χαίρομαι που σου άρεσαν.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δουλέψει καλάι Ρένα μου για να κολλήσω αντιστάσεις, πυκνωτές, πηνία, κλπ..κλπ καθότι ένα φεγγάρι (στα πολύ νιάτα μου) πειραματιζόμουν με ραδιοηλεκτρολογία, δεν φανταζόμουν ποτέ πως θα μπορούσε να "δέσει" με άλλο υλικό σε μια τέτοια δημιουργία. Ομολογώ με εξέπληξε.
      Μπράβο Ρένα! Μια πολύ όμορφη καλοκαιρινή δημιουργία βρήκε τον μάστορά της.
      Θα το τολμήσω. Σ'ευχαριστώ!
      Καλό Σαββατοκύριακο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πω πω πω και δεν ξέρω πώς φτιάχνονται και δεν βρίσκω ούτε ένα γυαλάκι στις παραλίες που πάω!! Τα κοσμήματά σου φοβερά. Όχι μόνο αξιοποιήθηκαν τα γυαλάκια, έγιναν κομψοτεχνήματα.
    Μπράβο Ρένα μου
    Καλοφόρετα
    Φιλιά πολλά και καλά μπάνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να ψάξεις και να κοιτάς προσεκτικά στην αμμουδιά, Άννα μου.
      Θέλει όμως και να ξέρεις και να έχεις εργαλεία.
      Είχα Χρόνια να ασχοληθώ με τα κοσμήματα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Αξιοποίησες και τα γυαλάκια Ρένα μου? Κατάφερες ένα ευτελές υλικό να το κάνεις να φαίνεται σαν πολύτιμο!!! Γεια στα χέρια σου!!!Πανέμορφα!!! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί κι εσύ το ξέρεις καλά Νανά μου.
      Πρώτη φορά έκανα κοσμήματα με γυαλάκια κι ενθουσιάστηκα.
      Σίγουρα θα κάνω κι άλλα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα κοσμήματα έγιναν τα ταπεινά γυαλάκια!!!! Πριν από καιρό είχα φτιάξει κι εγώ δύο μενταγιόν απλώς τυλίγοντας τα γυαλάκια με σύρμα. Με το καλάι (αν και έχω) δεν έχω δοκιμάσει ποτέ.
    Να τα χαρούν όσες τα φορέσουν Ρένα μου και σένα γειά στα χέρια σου!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις Μαρία Άννα μου αφού έχεις.
      Σίγουρα θα έχει βιντεάκια στο YouTube.
      Είδα πολλά σχέδια στο Instagram και θέλω να τα κάνω όλα.
      Προς το παρόν σκάω που δεν έχει καλό σήμα στο κάμπιγκ κι αισθάνομαι αποκλεισμένη. 😂😂
      Τώρα διαβάζω τα μηνύματα σας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Ρένα έγιναν υπέροχα!!! Δε σταματάς να με ξαφνιάζεις με τις γνώσεις και τη δεξιοτεχνία σου!! Μπράβο και στις φίλες που σε προμήθευσαν. Φιλάκια και καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν σταμάτησα να δουλεύω Ευγενία μου, ήθελα να τα μάθω όλα και πήγαινα σε όσα σεμινάρια προλάβαινα.
      Τώρα δεν θέλω να μάθω τίποτε άλλο, μόνο να αξιοποιήσω τις γνώσεις που έχω.
      Ευτυχώς που δεν ξεμένω από υλικά.
      Φροντίζουν οι φίλες μου γι αυτό.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτική ιδέα και το αποτέλεσμα ακόμα πιο καταπληκτικό!
    Πού να ξέρανε τα τζάμια, γυαλιά, μπουκάλια κλπ, τι ταξείδι τα περίμενε όταν έβγαιναν από τον αρχικό κατασκευαστή και τι έχουν να δουν όταν θα φορεθούν από τις κυρίες!

    ΑΦιλάκια, χίλια μπράβο και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Στεφανία μου, που να το φαντάζονταν 😂😂😂
      Τώρα σίγουρα θα δουν πολλά περισσότερα κρεμασμένα σε αυτάκια και λαιμούς.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Α Ρένα μου, νομίζω έκανες την καλύτερη αρχή για το καλοκαιρινό δρώμενο της Μαρίας!
    Λατρεύω το γυαλί. Αλλά κοίτα τώρα. Δεν περίμενα πως άπειρα, χαμένα, κομματιασμένα τέτοια γυαλάκια, θα μπορούσαν να αποκτήσουν τέτοια αξία και ομορφιά.
    Τίποτα τελικά δεν πάει χαμένο. Όλα μπορούν να συνεχίσουν να ζουν σε μια άλλη χρήση σε μια άλλη παρουσία.
    Τα κοσμήματα είναι υπέροχα. Δεν το συζητώ.
    Μένω εκσταστιασμένος.
    Καλό Σαββατοκύριακο Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα υλικά μπορούν να αξιοποιηθούν άπειρες φορές και σε άλλες τόσες εφαρμογές, φίλε Γιάννη.
      Η ανακύκλωση στο μεγαλείο της.
      Με ενα σμπάρο δυο τρυγόνια, που λένε.
      Βόλεψε το θέμα και για το δρώμενο της Μαρίας.
      Με αιφνιδίασαν τα γυαλάκια και λεω να συνεχίσω όσο μπορώ.
      Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  11. Τα ε.ιδα και στο fb και τα ηαύμασα, πραγματικά υπέροχα ό,α τους, δεν ξέρω ποιο να πω για καλύτερο. Άντε..θα ψάχνω να σου βρω γυαλάκια απλο δω και πέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάσα προσφορά δεκτή Γεωργία μου.
      Αν βρεις θα χαρώ πολύ, γιατί στο κάμπιγκ δεν έχει ούτε ένα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Υπέροχα!!!!
    Και ακόμα πιο υπέροχη συμμετοχή για την συλλογή μου!
    Σ΄ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστοριούλα Μαρία μου.
      Βόλεψε και συνεργάστηκαν και τα γυαλάκια μου🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Υπέροχα όλα χρυσοχερα μου!!
    Καλό καλοκαίρι!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υποκλίνομαι στο ταλέντο σου! Υπέροχα Ρένα μου. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Μπράβο σου που έδωσες στα γυαλάκια καινούριο σκοπό.
    Πολλά φιλιά. Καλό Σαββατόβραδο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρό τα έβλεπα στο διαδίκτυο, αλλά υλικό δεν είχα.
      Τώρα θα κάνω όσα περισσότερα μπορώ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφα Ρένα μου μπράβο!!!Φιλάκια!!Να έχεις μια υπέροχη δημιουργική μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχες οι δημιουργίες με τα γυαλάκια αλλά τι να πω και για το κείμενο. Πολυτάλαντη αγαπημένη Ρένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Φωτεινούλα, σ ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Μόλις άρχισα να βολτάρω...και τι βλέπει το μάτι μου; αφού το ένα είναι ακόμα λίγο εκτός;
    Ε..όχι που δεν θα έβρισκες φιλενάδα τι θα έκανες τα γυαλάκια..μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα πολύ για μια ακόμα φορά τις καλοκαιρινές αυτές δημιουργίες σου ..αλλά βρε αγάπη μου και καλάι;χα..χα. να μου πεις δεν ήξερες, δεν ρώταγες;...χα..χα..
    Μπράβο φιλενάδα.. για μια ακόμα φορα μας εκπλήτεις..και με τις ιδέες σου άλλα και με την ανακύκλωση των γυαλένιων..
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα..καλο ξημερωμα.🌙.φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα να σου ευχηθώ περαστικά Ρουλίτσα μου και να είσαι σιδερένια.
      Να κάνεις μενταγιόν το δόντι που σε ταλαιπώρησε 😂😂
      Αφού άρχισες τις βόλτες πάντως, είσαι σίγουρα καλύτερα.
      Έχω πολλά χρόνια που πήγα σε σχολή για κοσμήματα κι ασχολήθηκα αρκετά.
      Πρέπει να αρχίσω να σας τα δείχνω σιγά σιγά.
      Τα γυαλάκια τα είχα καιρό στο μάτι κι όλο έψαχνα αλλά μάταια.
      Ευτυχώς που οι φίλες μου φρόντισαν και με εφοδιασαν.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. καλή ιδέα για τα γυαλάκια. Ομορφα κοσμήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχα, καλοφτιαγμένα και διαχρονικά τα κοσμήματά σου Ρένα μου! Αναρωτιέμαι αν υπάρχει (πλέον) υλικό, που να μην έχει δουλευτεί απ' τα χεράκια σου. Αν υπάρχει τεχνική που να μην την παίζεις στα δάχτυλα. Πολλά-πολλά συγχαρητήρια για όλο το κόνσεπτ της ανάρτησης. Καθαρισμός παραλίας, ανακύκλωση και αναγέννηση πεταμένων υλικών. Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπάρχουν, πώς δεν υπάρχουν Μαράκι μου, αλλά δεν θέλω να μάθω τίποτε άλλο 🤣🤣
    Αν θελήσω να αξιοποιήσω τα όλα υλικά που έχω, χρειάζομαι 100 χρόνια 😂😂😂😂
    Τα σκουπίδια είναι ο καλύτερος προμηθευτής μου, προς μεγάλη αγανάκτηση του Γιάννη 🤣🤣
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έρχομαι επίσκεψη μέσα από Το Κείμενο της Μαρίας Ν. Τι όμορφη και πρωτότυπη ιστορία. Και να που όλα τα αντικείμενα έχουν μια ιδιαίτερη αξία, αρκεί να την εντοπίσουμε και να την αναδείξουμε.
    Αν και δεν το έχω με τα κοσμήματα, λάτρεψα τς δημιουργίες σου με γυαλάκια. Κυρίως τα σκουλαρίκια και το δαχτυλίδι.
    Να έχετε ένα όμορφο και δημιουργικό καλοκαίρι. Θα περιμένω με ενδιαφέρον να δω τις δημιουργίες του Αυγούστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαίρομαι που έγινε αφορμή το δρώμενο της Μαρίας,για να δεις τα κοσμήματα που έφτιαξα.
    Όντως τα πάντα έχουν και δεύτερες και τρίτες ευκαιρίες για ζωή. Αρκεί να βρεθούν στα κατάλληλα χέρια την κατάλληλη στιγμή.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...