Τρίτη 7 Ιουλίου 2020

ΑΛΑΝΙΑΡΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ

_Θέλω να βγω στη στεριά.
_Στη στεριά; Δεν γίνεται, είσαι ψάρι.


_Και λοιπόν; Τα ψάρια δεν μπορούν να πάνε διακοπές; Θα πάω στη στεριά.
_Τα ψάρια μπορούν να πάνε διακοπές σε άλλη θάλασσα, ΟΧΙ στη στεριά όμως.
_Εγώ το αποφάσισα και θα πάω θα πάω θα πάω.
_Το ξέρεις ότι μόλις βγεις από το νερό, δεν θα είσαι πια ζωντανό ψάρι αλλά τροφή ;


_ Εμένα μου είπε ότι θα περάσουμε πολύ ωραία στη στεριά.
_Σου είπε; Ποιός σου είπε και τί ακριβώς ;
Πού γύριζες πάλι και σου ξεσήκωσαν τα μυαλά;
Μήπως πήγες έξω από το ιχθυοτροφείο, εκεί που έχουν φυλακισμένες τις ξαδέρφες μας τις τσιπούρες και τις ταΐζουν φαγητά με φάρμακα;
Εμείς είμαστε τσιπούρες ελευθέρας βοσκής, ανοικτού πελάγους, Αλανιάρες με το όνομα δλδ..
Πόσες φορές σου είπαμε να μη πηγαίνεις σε τέτοια υποβαθμισμένα μέρη;
_Μου υποσχέθηκε ότι θα με πάει στο καλύτερο εστιατόριο.
_ Ωχ , συμφορά που μας βρήκε.
Στο καλύτερο εστιατόριο θα σε πάει, γιατί εκεί θα σε πουλήσει 10 φορές πιο ακριβά από τις ξαδερφες μας.
Θα είσαι στο μενού το κυρίως πιάτο κι όχι πελάτης του μαγαζιού.
_Μα τον Ποσειδώνα, θα σε κλειδωσω στο βυθό μέχρι να περάσει η επήρεια από τα ληγμένα που έφαγες.
_Ναι, να παμε στο βυθό, εκεί που είναι η μάγισσα_γοργόνα. 
Αυτή θα με καταλάβει και θα βρει τρόπο να με βγάλει στη στεριά χωρίς να κινδυνεύω να με φάνε.
_Εμπρός λοιπόν, πάμε κι αν  βρει τρόπο, θα σε αφήσω να πας, γιατί εσύ μυαλό δεν βάζεις.




_Είδες που σου τα λεγα;
Νάτη μαζί με τη μικρή της βοηθό, κάτι φτιάχνουν.



Με μικρές ψηφίδες, η άτακτη τσιπούρα έγινε θήκη για τις χαρτοπετσέτες.



Αφού ήθελε να βγει στη στεριά, βρέθηκε τρόπος.


Και η βάση της θήκης, θα της θυμίζει τη θάλασσα και την αμμουδιά.



Όσο κι αν φυσάει, η Αλανιάρα τσιπούρα, τις κρατάει γερά .


Δεν ξέρω αν οι συγγενείς της είναι ευχαριστημένοι από την μεταμόρφωση, εγώ είμαι πάντως.
Ήθελα μια θήκη διαφορετική από τις άλλες.
Το ξύλινο μέρος, επειδή ξέρω ότι θα με ρωτήσετε, το αγόρασα από εδώ.
Τώρα θα μας συντροφεύει την ώρα του φαγητού και δεν θα κινδυνεύει να την φάμε.

Μια κατασκευή που έφτιαξα μαζί με την Ευγενούλα.
Η Αλανιάρα τσιπούρα, βοήθησε στην παρουσίασή της.

Καλό καλοκαίρι σε όλους κι όλες σας.


49 σχόλια:

  1. Υπέροχη η τσιπουρίτσα σου, αγαπημένο ψάρι μιαμμμ!
    Καλησπέρα Ρένα μου με τα ωραία σου

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει Στέλλα μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Εντάξει υπέροχο! Τα ψηφιδωτά είναι μια τέχνη μόνα τους! Λατρεμένο. Μπράβο Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου.
      Όντως είναι πολύ ωραία τέχνη κι αφού κάποτε παρακολούθησα μαθήματα, είπα να τα αξιοποιήσω.
      Καλό καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θαυμάσια έγινε και είναι ωραία ιδέα!! Μπράβο στη μάγισσα γοργόνα και στη βοηθό της.
    Και ψηφιδωτό μαντάμ έτσι; Παντού σας βλέπω Κυρία μου παρούσα! Και δημιουργική. Και ταλαντούχα. Και ικανότατη.
    Μπράβο σας!
    Καλές δημιουργίες
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, είχα τη μανία να θέλω να μάθω ό,τι βλέπω.
      Πότε πότε, τα θυμάμαι και φτιάχνω κάτι.
      Πιο πολύ για να απασχολώ τα κορίτσια μας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Τι όμορθη θήκη για χσρτοπετσετες!!!
    Mε το ψηφιδωτό την "απογειώσατε" εσύ και η Ευγενούλα!!! Καιρό είχα δώ ψηφιδωτό...γειά στα χέρια σου Ρένα μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά πράγματα Μαρία Άννα μου, για να παίξω με τα κορίτσια μας.
      Θα αρχίσεις κι εσύ όπου να'ναι 😁😁😁😁😁
      Κάποια τους αρέσουν περισσότερο κάποια λιγότερο.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Αλανιάρα ..τσιπούρα μόλις γυρίσω και σε βρω σπίτι θα έρθεις να σου δώσω ένα ...τάπερ χρωματιστά γυαλάκια ψηφίδες να μεγαλουργήσεις πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη τάξεις σε Άγιο και σε crafter, Γεωργία μου 😂😂😂😂
      Θα έρθω οπωσδήποτε, βάλτα στην άκρη 😁😁😁😁
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Αυτό που καταπιάνεσαι με τα πάντα και φτιάχνεις τέτοιες ομορφιές, με ξεπερνάει. Το "κερασάκι στην τούρτα" είναι τα παραμύθια που στήνεις με ήρωες τα υλικά σου.
    "Ποια να συγκριθεί μαζί σου ♫♪" που λέει κι ένα αγαπημένο τραγουδάκι...
    Είσαι αξεπέραστη Ρένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το χω αυτό το κουσούρι, Μαράκι μου!
    Θέλω να καταπιάνομαι με όλα.
    Τώρα είπα ΣΤΟΠ! δεν θέλω να μάθω τίποτε άλλο 🤣🤣🤣🤣🤣
    Αλλά αυτά που ξέρω είναι αρκετά για να παίζω με τα κορίτσια μας.
    Οι ιστοριούλες προκύπτουν όταν έχω κέφια 😂😂😂😂😂😂
    Ελπίζω να τα πούμε από κοντά σύντομα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μόνο μια αλανιάρα τσιπούρα Ρένα μου, θα μπορούσε να συγκρατήσει τις αλανιάρικες χαρτοπετσέτες που ο αέρας σκορπά τόσο εύκολα!
    Με όλη μου την καρδιά σου λέω ένα ακόμα μπράβο για την δημιουργικότητα σου και σου στέλνω πολλά γλυκά ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα είχα θέμα με αυτές.
      Τώρα νομίζω ότι λύθηκε το πρόβλημα.
      Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. αυτό που μου αρέσει είναι που περνάτε χρόνο μαζί και δημιουργείται μαζί
    και εμπειρίες και δημιουργίες
    και ωραίες στιγμές
    να συνεχίσετε έτσι με την ίδια αγάπη και όρεξη

    καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνουμε ό,τι μπορούμε ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Όταν η αγάπη για δημιουργία σφραγίζεται διπλά ή τριπλά .....ε τότε είναι σίγουρη η επιτυχία. Γεια στα χέρια σας. Δημιουργία, απόλαυση, και εμπειρία. Τι καλύτερο!
    Μπράβο Ρένα και στη μικρή βοηθό σου.
    Να είστε καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα από την αγάπη για δημιουργία, ξεκινάνε Αννίκα μου.
      Προσπαθώ να τις μάθω ό,τι ξέρω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτική η τσιπούρα σου, καταπληκτική και η ιδέα για χαρτοπετσέτες και καταπληκτική και η βοηθός σου !!!!!
    Καλή συνέχεια και τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς τη βοηθώ, δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα 😂😂😂😂
      Άλλο να τα λέω κι άλλο να τα βλέπετε. 🤣🤣🤣🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. γεια στα χερια σου γλυκια μου
    τελεια ολα!
    εισαι υπεροχη!
    σε φιλω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Κούκλα η τσιπούρα Ρένα μου! Πραγματικά είναι εξαιρετική κι άκρως καλοκαιρινή. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσε Ευγενία μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Αχ μου αρέσει πάρα πολύ και η ιστορία και αλανιάρα χαρτοπετσετοθηκοτσιπουρα !!!!
    Πάρα πολύ ωραία ιστορία και διδακτική για σποράκια !!!
    να σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να περνάω και μηνύματα με τις δημιουργίες μας.
      Τί θα μείνει, δεν ξέρω.😂😂😂
      Ωραία η λέξη που εφηύρες 🤣🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Είναι να μην μπλέξεις με αλανιάρικες τσιπούρες φιλενάδα..χα..χα..
    Της έδωσες και κατάλαβε..τι εστί Ρένα..όχι που θα σου ξέφευγαν..
    Ομως πες και την αλήθεια ότι χωρίς την βοήθεια της Ευγενούλας νομίζω Ρένα μου ότι δύσκολα θα τα κατάφερνεςχα..χα..να της το πεις ναι;..
    Εγω πάντως τσιπούρα αλανιάρα..να κρατά χαρτοπετσετες πρώτη φορά βλέπω φιλεναδα .. γεια στα χέρια σας..σαν έτοιμη για την σχάρα είναι..😊
    Εχω απορία τι άλλο θα σκεφτείς την επόμενη φορά..😀
    Να περνάτε όμορφα εκεί να μας χαιρετάς τον Γιάννη φιλια στα κορίτσια σας..καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι..🌞

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξέρεις από εγγόνια, Ρούλα μου κι εσύ.
    Δύσκολο να κεντρίσει το ενδιαφέρον τους κάτι απλό.
    Όλο και καινούργια πράγματα θέλουν κι εγώ προσπαθώ να κατεβάζω ιδέες 😂😂
    Η Ευγενούλα η καλύτερη βοηθός, όταν θέλει 🤣🤣🤣🤣
    Πού να δεις και την Ιωάννα, χαμός.
    Κι εσείς να περνάτε καλά και να προσέχετε.
    Θα τους δώσω τα φιλιά σας 😘😘😘😘
    Να είστε καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. φοβεροοοοοοοοοο που το σκεφτηκες παλι???!!!!
    δεν εχω ξαναδει τετοιο ειδος τσιπουρας χαααχχχαα
    τετοιο ειδος θηκης τελειαααααααα να μην τις παιρνει κ ο αερας
    μπραβο σας κοριτσιααααααα δεν ησυχαζες που δεν ησυχαζες τωρα με τις εγγονες ολο θα βρισκεις δικαιολογιες να φτιαξεις κατι... εδω εκτος απο καλλιτεχνικο ειναι κ χρησιμοοοοοοο να περνατε καλααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τσιπούρα στεριάς 😂😂😂😂
      Ειδική για κάμπινγκ.
      Με τα κορίτσια πρέπει να σκέφτεσαι τί να φτιάξεις.
      Ξέρεις εσύ 🤣🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Φαντασία, εκτέλεση και ταλέντο στη συγγραφή του κειμένου! Ξεκαρδιστικό κείμενο. Περνάω τέλεια κάθε φορά που έρχομαι στο σπίτι σου Ρένα μου. Η εγγονούλα σου έχει γύρει ολόκληρη πάνω στη δημιουργία σου, παρακολουθεί με τόση προσήλωση!
    Είσαι μια μάγισσα του βυθού...μπα όχι. Η γυναίκα του Ποσειδώνα είσαι.
    Καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣🤣🤣🤣
      Η γυναίκα του Ποσειδώνα ε;
      Θα είναι το καινούργιο όνομα του Γιάννη 😂😂😂😂😂😂
      Τα κορίτσια ενδιαφέρονται για λίγο και μετά με παρατάνε για να παίξουν.
      Χαίρομαι που περνάς καλά Μαρία μου στο σπίτι μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Τι ωραια ιστορία!! Πολύ έξυπνο και όμορφο το ψαράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαίρομαι που σου άρεσε Άντα μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είσαι απίστευτη λόγω και έργω!
    Οσο για το μικρό ξωτικό που παρατηρεί με τόση προσοχή,αύριο μάλλον θα ξεπεράσει την δασκάλα της ;)
    Φιλιά πολλάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το μικρό ξωτικό, δύσκολα το καθίζεις κάτω 😂😂
    Αλλά προσπαθώ.
    Σ ευχαριστώ πολύ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφη και η ιστορία και το ψαράκι Ρένα μου μπράβο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν μπορεί! Κι η αλανιάρα τσιπούρα θα το χάρηκε!
    Υπέροχη η δημιουργία σου για ακόμα μια φορά Ρένα μου, είχες βέβαια και την καλύτερη μικρή βοηθό!
    Και φυσικά το συνόδευσες με μια πολύ όμορφη ιστορία!
    Σε φιλώ γλυκά. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η μικρή βοηθός, "βοηθάει" παντού 😂😂
    Το χαρήκαμε όλοι μαζί.
    Η ιστορία βγήκε χάρη στο σχήμα και το χρώμα του ψαριού.
    Θύμιζε τόσο τσιπούρα και σκέφτηκα, τί θέλει μια τσιπούρα στη στεριά;
    Αυτό ήταν 😁😁😁😁😁
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ δροσερό ψάρι από αυτό το μωσαϊκό ..., το φυσικό σχήμα και το χρώμα όταν το βλέπεις από απόσταση είναι σχεδόν παρόμοιο με το αρχικό ψάρι 🐟!.
    Καλή δουλειά 👍.

    Χαιρετισμούς από την Ινδονησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΧ ΑΧ ΑΧ!!!
    Άκου να αποτελέσει κυρίως πιάτο!
    Ρένα μου, εκπληκτική η μεταμόρφωση της αλανιάρας πελαγίσιας σου τσιπούρας!
    Ας φυσάει ο άνεμος πια!
    ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ, ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ με τις βοηθούς σου!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...