Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2020

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΆ ΦΥΛΛΑ!!

 Βγάλτε μια κόλλα χαρτί να γράψουμε έκθεση. 

Το θέμα είναι:

Τί χρώμα έχει το φθινόπωρο;

Κανελοπορτοκαλοκίτρινο;

Πρασινομπορντοκαφεχρυσαφί;

Μπορντοκανελοχρυσοπρασινολαδί;


-Κυρία κυρία, να πω εγώ;

Κάτσε κάτω Δέσποινα και γράψε ό,τι ξέρεις στην έκθεσή σου.

Ξέρουμε όλοι ότι έχεις έφεση στα χρώματα, αλλά άφησε και τους άλλους να σκεφτούν.





Κι όσο εσείς θα γράφετε εγώ θα σας παρουσιάσω την καινούργια μου τσαντούλα. 

Την αφορμή για να σκεφτώ τα χρώματα του φθινοπώρου, μου την έδωσε ένα δειγματολόγιο υφασμάτων. 

Κρίμα να πεταχτεί, σκέφτηκα, το αντίθετο θα ήταν ατόπημα για μένα και θα χαλούσε και  την φήμη μου.

Δεν κάνω άλλη μια τσαντούλα για τις φθινοπωρινές μου βόλτες; λέμε τώρα. 

Ας μπορούμε να πηγαίνουμε βόλτες και θα βολευτούμε από τσάντες. 

Εν τω άμα και το θάμα.

Ενώθηκαν όλα μαζί και προέκυψε αυτή η  πολύ όμορφη τσάντα. 



Μια ασορτί φόδρα από την μέσα μεριά,


φερμουάρ κι εσωτερικές τσέπες,


κι άλλες τσέπες για να μη χάνω τα γυαλιά και τα κλειδιά μου.


Φυσικά για περισσότερη ασφάλεια, άλλο ένα φερμουάρ κλείνει το άνοιγμα της.

Ταιριάζει με όλα τα ρούχα μου, γιατί αυτή την εποχή προτιμώ αυτές τις αποχρώσεις. 

Για να την κάνω ακόμα πιο φθινοπωρινή έραψα επάνω αυτό το πλεκτό φύλλο που το είχα για μαξιλάρι, πόσα πια μαξιλάρια θα μου πείτε;

Στους καναπέδες και στα κρεβάτια υπάρχει λίγος χώρος ακόμα, στους τοίχους ούτε σπιθαμή, γι' αυτό από δω και πέρα θα κάνω τσάντες και θα τις πηγαίνω βόλτα. 


Το θέμα μας λοιπόν, φθινοπωρινά φύλλα, το πρότεινε η Μία η craftartista .




Μου άρεσε πάρα πολύ κι αφού ήδη έφτιαχνα την τσάντα μου, δήλωσα συμμετοχή .

Στο μπλογκ της θα δείτε κι άλλες συμμετοχές. 

Αν ξέρετε να ράβετε κι  έχετε κάποιο πλεκτό ή κέντημα που θέλετε να το κάνετε τσάντα, ρωτήστε με και θα σας πω πώς .

Αν δεν ξέρετε να ράβετε, πάλι ρωτήστε με.

Να είστε όλοι καλά και να προσέχετε. 



77 σχόλια:

  1. Είναι να μη πέσει στα χρυσά σου τα χεράκια Ρένα μου, κκτο οτιδήποτε είτε το φέρει η θάλασσα είτε η καλή σου τύχη!
    Εύχομαι η πανέμορφα πρακτική σου τσάντα να είναι πάντα γεμάτη καλούδια και δωράκια για τις εγγόνες!

    ΑΦιλάκια πολυχρωμοφθινοπωρινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου για τις ευχές σου.
      Είναι που όλες οι φίλες μου φέρνουν ό,τι δεν θέλουν.
      Τί να κάνω κι εγώ;
      Άλλο που δεν θέλω 😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. I love this bag with this huge autumnal leaf! It looks comfortable and with great capacity, essential for a bag for daily use.
    Congratulations on an excellent job
    Hugs from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Me encanta cómo has dado ese toque de originalidad al bolso,queda muy bonito.
    FELIZ DÍA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tης αξίζει να την κυκλοφορείς με καμάρι την πανέμορφη τσάντα σου Ρούλα μου.
    Τα έχει όλα! Φινέτσα, σωστό μέγεθος, χρήσιμες τσεπούλες και κυρίως τα σωστά χρώματα. Γιατί τι είναι μια φθινοπωρινή τσάντα αν δεν έχει ένα φύλλο πάνω της; Και τι φύλλο! Υπερπαραγωγή. Φύλλο αστέρι.
    Τα συγχαρητήρια μου για την αστείρευτη δημιουργικότητά σου.
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ Μαρία μου, μόλις είδα το δειγματολόγιο.
      Είχα κσι το φύλλο, τα πάντρεψα.😂😂😂😂
      Τσέπες ράβω πολλές για να βρίσκω τα πράγματα μου, λέμε τώρα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Τι είσαι εσύ βρε παιδί μου!!! Φοβερή η τσάντα σου. Και τα χρώματα απίθανα. Ναι να την πας βόλτα με καμάρι. Θήκη για τη μάσκα έχει;
    Μπράβο μπράβο χίλια μπράβο
    Να ναι καλά και η Μία που σε τσιγκλάει
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για τη μάσκα και για το αντισηπτικό κσι για τα γυαλιά μου και για ό,τι θες.
      Το ζήτημα είναι να θυμάμαι σε ποια τσέπη τα έβαλα 🤣🤣🤣🤣
      Λίγο τσίγκλισμα, το θέλω 😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Qué ganas de estrenar bolso si tuviera uno como el que has creado! Se nota el cariño y buen gusto 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I love your bag, it's beautiful! You've done an amazing job!
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hola Rena!
    Coincidimos en el RMB, me encanta tu propuesta la hoja es espectacular, el bolso queda tan bonito... incluso en el interior.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικά το θέμα της Μίας εξαιρετικό και γεμάτο εμπνεύσεις. Φθινοπωρινά φύλλα λοιπόν. Και, από το χέρι σου Ρένα μου, μια υπέροχη τσάντα. Μπράβο. Τι να πω, νομίζω έχω εκφραστεί για τις δυνατότητές σου.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γυναικεία θέματα φίλε μου, τί να πεις;
      Εγώ ράβω και μια τσέπη για τα κλειδιά του Γιάννη και για το κομπολόι του.
      Βλέπεις εσείς δεν κουβαλάτε τίποτα. 😂😂
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  10. Καλέ με γεια! Υπέροχη η τσάντα σου! Με όμορφα φθινοπωρινά χρώματα! Μπράβο σου Ρένα μου!
    Για άλλη μια φορά έ(γ)ραψες!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρώματα ήταν αυτά που με τσίγκλισαν και την έφτιαξα.
      Μου αρέσουν πολύ οι τσάντες.
      Ευτυχώς που δεν μπορώ να κάνω παπούτσια, ακόμα 😂😂
      Δεν θα υπάρχει σωτηρία μετά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Hola!
    Encantada de poder admirar tu bolso otoñal, sus colores, la hoja de crochet son muy bonitos y su interior es muy completo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα πόσο υπέροχη η τσάντα σου, Ρένα μου! Πανέμορφο το πλεκτό φύλλο αλλά και η εσωτερική φόδρα. Πραγματικά μου αρέσει πολύ η νέα σου δημιουργία, φίλη μου. Και σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο RMB. Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Η πρόσκληση σου ήρθε την κατάλληλη στιγμή.
      Οι φοδρες μου αρέσει να είναι ιδιαίτερες.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Υπερπαραγωγή απότσάντες Ρένα μου, έμεινα όμως με το εσωτερικό που για μένα είναι το πιο δύσκολο.Μπράβο, άρχιζε και κάποια..Χριστουγεννιάτικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως δύσκολο Γεωργία μου, αλλά είμαι και τελειωμανής.
      Αν δεν γίνει όπως πρέπει, δεν φεύγει από τα χέρια μου .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Hola !!!
    Hermoso trabajo, de perfecto acabado, bello diseño, lindo el detalle tejido.
    Saludos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχη η νέα τσάντα σου, Ρένα μου!!! Πολύ αγαπημένα αυτά τα χρώματα του φθινοπώρου, όπως και το πλεκτό φύλλο που ταίριαξε απόλυτα πάνω της! Να την χαρείς, φίλη μου!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ ευχαριστώ πολύ Μαρία Άννα μου.
    Τα χρώματα μου άρεσαν πολύ, γι'αυτό και την έφτιαξα.
    Το φύλλο ήρθε κι έδεσε.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. So beautiful bag in such autumn colors, I love the patchwork sewing and the way you decorated it with the great crocheted leaf. Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια Ρένα

    Μια θεαματική τσάντα, το είδος που μου αρέσει, με πολλές τσέπες για τα πάντα. Οι τόνοι που έχετε επιλέξει είναι πολύτιμοι και το βελονάκι, πολύτιμος.
    Φιλιά και ευτυχισμένη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ενα έχω να σου πω, αν την έβγαζες βόλτα αυτή την εποχή σε ένα από τα πάρκα εδώ στο Μόντρεαλ και την άφηνες για λίγο στο παγκάκι... πάει δεν θα μπορούσες να την βρεις μετά. Το πιο λογικό είναι πως θα είχε μπερδευτεί ανάμεσα στα στα πεσμένα φύλλα του φθινοπώρου ... άντε καλά, μπορεί και να είχα περάσει και εγώ και να στην είχα κλέψει τόσο όμορφη που είναι χαχαχα
    Να σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα κουσούρι, δεν αφήνω ποτέ από τα χέρια μου οτιδήποτε κι αν κρατώ.
      Ο λόγος είναι ότι θα τα ξεχάσω σίγουρα, οπότε μην ελπίζεις 🤣🤣🤣😂😂😂
      Χαίρομαι πάντως που σου άρεσε.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. ειναι τέλεια γλυκιά μου!
    γεια στα χερακια σου τα δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάλι έγραψες φιλενάδα μου. Μα τι όμορφη τσάντα είναι και αυτή! Γειά στα χέρια σου. Εύχομαι να την χαρείς στις βόλτες σου με το παραπάνω. Φιλιά και πολλές και καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μπορούμε να συνεχίσουμε τις βόλτες μας, οπότε θα με συνοδεύει παντού.
      Στην επόμενη συνάντηση μας θα την κρατήσω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφη συμμετοχή - όμορφη και ιδιαίτερη. Με κάνει να σκέφτομαι πώς μπορώ να δώσω νέα πνοή σε αντικείμενα με έντονα τα σημάδια του χρόνου.
    Για να δούμε ποια θα είναι η νικήτρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να το σκεφτείς καλά, γιατί δεν πετάμε τίποτα.
    Όλα μπορούν να αξιοποιηθούν και να ξαναζήσουν.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λίιιγο τα καταφέρνω με το ράψιμο, αλλά εσένα σου βγάζω το καπέλο. Με την φόδρα δεν έχω πρόβλημα ....με το φερμουάρ όμως θα ζοριστώ το ξέρω. Πάντως χρήσιμη και πολύ όμορφη. Αμάν αυτές οι ιδέες σου βρε Ρένα! Γεια στα χέρια σου και καλοφόρετη.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ξέρεις να ράβεις Αννίκα μου, λίγη βοήθεια θέλεις.
      Δες στο YouTube , έχει πολλά βιντεάκια για το πώς ράβεται το φερμουάρ.
      Εγώ πώς μπορώ να σε βοηθήσω;
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  25. Μα τι έφτιαξες πάλι!!!
    Ο μονόλογος αλά "Μοιραράκη" με τρέλανε. Πλάκα-πλάκα, ούτε αυτή δεν θα έχει τέτοιες τσάντες.
    Για την πολύπλοκη κατασκευή με τα φερμουάρ και τις εσωτερικές τσέπες και τη φόδρα την ασορτί... τι να πω; Εξίσωση δισεπίλυτη μου φαίνεται. Το αποτέλεσμα πάντως είναι θεαματικό.
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια Ρενάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γάτα είσαι. Το πιασες το όνομα 😂😂😂😂😂😂😂
      Οι Ισπανίδες που επισκέφθηκαν το μπλογκ μου, θέλω να ξέρω πώς μετέφρασαν τα χρώματα;
      Είναι πρόκληση για μένα τα τόσα υλικά που έχω και θέλω να τα αξιοποιήσω με κάθε τρόπο.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. Τέλεια είναι!
    Όχι ότι περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα!
    Καλοφόρετη Ρένα μου!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστώ πολύ Άρτίστα μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Excelente trabajo, me gusta la combinación de materiales y colores para dar un resultado perfecto.
    Besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Me encanta la hoja en crochet, pero por sobre todo el bolso, es un gran trabajo!!! felicitaciones
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ όμορφη. Το φύλλο τη στόλισε πολύ. Τα χρώματα φθινοπωρινά. Καλοφόρετη και πάντα γεμάτη. Εγώ πλέκω αλλά από ράψιμο δεν σχολούμε κριμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ χελώνα μου.
      Αφού πλέκεις, θα μπορούσες να μάθεις και λίγο ράψιμο.
      Βοηθάει σε όλες τις δημιουργίες.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  31. Πολύ όμορφη η τσάντα σου Ρένα μου εγώ από γαζωματα χαμπάρι δεν παίρνω κάθε τόσο με πιάνει και σκέπτομαι μήπως να μάθαινα μα πάντα μένω στη σκέψη δεν νομίζω πως το χω.
    Καλό καλοκαίρι φθινόπωρο και πολλές βολτες με την βολική τσαντουλα σου!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ρένα μου.
      Το ράψιμο είναι απαραίτητο και μία ραπτομηχανή σε κάθε σπίτι, λύνει πολλά προβλήματα.
      Να το επιχειρήσεις ποτέ δεν είναι αργά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  32. Δεν πιστεύω οτι ήρθα παλι τελευταία και καταιδρομένη Ρένα μου μου.
    Πως περνά ετσι ο καιρός δεν ξέρω... ξέρω όμως ότι θαυμασα την τσαντούλα σου με τα φθινοπωρινά χρώματα ,αλλά εκει που έμεινα πάλι εεεεε ναι... ηταν στο πλεχτό φύλο που έβαλες για να την διακοσμήσεις.
    Κάτι ιδέες που έχεις όμως,που μας αφήνουν με ανοιχτο το στόμα..
    Και είμαι σίγουρη ότι όπως είπε και η Αννα πως φρόντισες να έχεις θήκες για όλα τα αξεσουάρ που χρειαζόμαστε τώρα όταν βγαίνουμε...
    Αχ βρε φιλενάδα..τι ομορφιές κάνεις κάθε φορά!!!❤
    Να είσαι καλά με ότι κάνεις Ρένα μου καλο σου ξημερωμα 🌙φιλιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί πειράζει Ρούλα μου.
      Τόσες υποχρεώσεις που έχουμε, θα βλέπουμε και τη σειρά;
      Κι εγώ το φύλλο ήθελα να αξιοποιήσω και να το πηγαίνω βόλτα 😂😂
      Το δειγματολόγιο απλά με βοήθησε.
      Ευτυχώς που κάνουμε βόλτες στο διαδίκτυο και δείχνουμε αυτά που φτιάχνουμε, αλλιώς θα χαζεύαμε.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  33. Ποιά θα ήσουν αν πετουσες το δειγματολόγιο,εεεε;;;;ποιάάάά!!! θάοπρεπε ν αλλάξεις όνομα!Φυσικά και βρήκε το σκοπό που του άξιζε και με πόση δεξιοτεχνία μετεμορφώθη!!!!ΑΦΩΝΟΥ η γυναίκα η άνευ ραπτομηχανής ...ακόμα... Οχι οτι θα έφτανα την τέχνική σου αλλά ενα γαζί θα το έκανα αντί να κολλάω με αράχνες
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!και φιλιά πολλά και απολυμασμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πες τα Πες τα Χαρά μου, ποιά θα ήμουν;
    Εδώ έβγαλα τα ρούχα μου από την ντουλάπα και κρέμασα τα δειγματολόγια για να μη τσαλακωθούν😂😂😂😂
    Δεν έχεις ραπτομηχανή ΑΚΟΜΑ;
    Πώς κι έτσι;
    Να ήταν τρόπος να την πάρω και στο κάμπιγκ.
    Ευτυχώς που έχουμε τις πετρούλες και τα κουρελάκια και δεν χρειαζόμαστε ψυχολογική υποστήριξη με τόσα που συμβαίνουν.
    Σου στέλνω κι εγώ φιλιά απολυμασμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μπράβο Ρένα για τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και φυσικά την κατασκευή! Πολύ ωραία το έβαλες το μεγάλο φερμουάρ, δεν τ' έχω ράψει ποτέ μ' αυτό τον τρόπο σε τσάντα αλλά θέλω να το προσπαθήσω! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ευγενία μου.
      Για το φερμουάρ είδα στο YouTube βιντεάκια. Έχει διάφορους τρόπους.
      Αν θέλεις βοήθεια, πες μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  36. Πολυ χάρηκα που η φιλη μας η Κλαυδια μου εστειλε το blog σου Μαρια.!!
    Πολύ έξυπνα και με μαεστρια αξιοποίησες αυτα τα ρετάλια,δίνοντας τους μορφη.Καλοφόρετη και πάντα γεμάτη.!!🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ευχαριστώ πολύ Γιούλη για την επίσκεψη και το σχόλιο.
    Κι εγώ χάρηκα που σου έστειλε η Κλαύδια το blog μου.
    Το όνομά μου είναι Ρένα κι όχι Μαρία.
    Στο δικό σου blog δεν μπόρεσα να μπω.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ρενα.Δεν ξερω αν κατι δεν εχω κανει καλα στο μπλογκ μου.Ειμαι σχεδον ασχετη σε αυτο,παρ ολο που δουλευω πανω απο 10ετια το διαδικτυο.
      Αυτό είναι:https://www.blogger.com/blog/posts/2926572450332122132

      Διαγραφή
  38. πανεμορφηηηηηηηη
    στα αγαπημενα μου χρωματααααααααα
    στο αγαπημνεο μου Φθινοπωροοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένα χρώματα και για μένα Σοφία μου.
      Να περνάτε καλά και να προσέχετε.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  39. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε ένα οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχία. Ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρή πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: (simondurochefort@gmail.com)
    Whatsapp ή Viber: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...